جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۴:۱۳Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 5 مهر 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 مهر 1397 ایران خبر 2 مهر 1397 ایران خبر 3 مهر 1397 ایران خبر 4 مهر 1397 ایران خبر 5 مهر 1397 ایران خبر 6 مهر 1397 ایران خبر 7 مهر 1397 ایران خبر 8 مهر 1397 ایران خبر 9 مهر 1397 ایران خبر 10 مهر 1397 ایران خبر 11 مهر 1397 ایران خبر 12 مهر 1397 ایران خبر 13 مهر 1397 ایران خبر 14 مهر 1397 ایران خبر 15 مهر 1397 ایران خبر 16 مهر 1397 ایران خبر 17 مهر 1397 ایران خبر 18 مهر 1397 ایران خبر 19 مهر 1397 ایران خبر 20 مهر 1397 ایران خبر 21 مهر 1397 ایران خبر 22 مهر 1397 ایران خبر 23 مهر 1397 ایران خبر 24 مهر 1397 ایران خبر 25 مهر 1397 ایران خبر 26 مهر 1397 ایران خبر 27 مهر 1397 ایران خبر 28 مهر 1397 ایران خبر 29 مهر 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۱    
سایت پلیس راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۲:۴۴    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی چند توصیه غذایی را برای ارتقاء سلامت سالمندان ارائه داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۴    
تقلب های عجیب و غریب در بازار لوازم خانگی رایج شده است. حالا با اقبال مردم به خرید لوازم خانگی از بازارهای مرزی، تولیدکنندگان کالاهای زیرپله ای ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۴    
بر اثر مصرف مشروبات الکلی حاوی متانول در بجنورد 13 نفر مسموم شدند و یک نفرجان باخت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۳:۲۷    
آبادان - رئیس اداره امور آب و فاضلاب خرمشهر از مردم آبادان و خرمشهر خواست تا برای چهار روز آب ذخیره کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۲:۳۱    
بجنورد- رئیس بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد گفت: مصرف مشروبات الکلی در این شهرستان منجر به مسمومیت 13 نفر شد که یکی از آنان جان باخت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۲:۲۶    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای، حجم سپرده ویژه ارزی را بیش از 10 میلیون دلار اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۱:۳۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی سخنرانی خود را در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بدون مقدمه و با یاوه گویی علیه کشورمان آغاز کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۱:۰۵    
وزیر ارتباطات که به ورزشگاه آزادی رفته بود، می گوید عملکرد تیم های استقلال و پرسپولیس در داربی 88 یکسان بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۱:۰۰    
وزیر خارجه کشورمان با همتایان خود در 4 کشور نروژ، رومانی، اسلوونی و پاراگوئه در نیویورک دیدار و گفتگو کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۱:۰۰    
بانک مرکزی گزارش داد، متوسط قیمت مسکن شهر تهران در شهریورماه به متری 8 میلیون و 100 هزار تومان رسیده که نسبت به ماه مشابه سال قبل افزایش 74 درصدی یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۹:۳۰    
امروز در بازارهای جهانی قیمت نفت بار دیگر افزایش یافت و بار دیگر بی توجهی اعضای اوپک و روسیه را نسبت به خواسته ترامپ برای کاهش قیمت نفت، اثبات کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۹:۳۰    
دبیر انجمن صنایع لبنی ایران گفت: با اصرار دولت بر حفظ قیمت های قبلی محصولات لبنی، کارخانجات لبنی حتماً ورشکسته خواهند شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۸:۲۸    
وزیر امور خارجه هند، گفت: این کشور به خرید نفت از ایران ادامه می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۷:۳۰    
اگر تا چندی پیش قیمت دلار چه از نوع واقعی و چه از نوع غیرواقعی آن در بازار یا کف خیابان مشخص می شد، مدتی است نرخ های غیرواقعی دلار، در کانال های تلگرامی دلال ها تعیین می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۷:۳۰    
رسانه های چین امروز پنجشنبه اعلام کردند: این کشور با اقتدار از برنامه های تجاری با ایران حمایت می کند و در این زمینه نیز مواضع خود را به صورت شفاف در سازمان ملل طرح کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۷:۳۰    
وزیر خارجه کشورمان تصریح کرد: آمریکا که اعتبار خود را از دست رفته می بیند، برای اینکه در شورای امنیت با ایران روبرو نشود، خود را پشت رویه کاری در این شورا پنهان کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۷:۲۵    
برای دومین روز پیاپی از نیویورک و مقام های ارشد آمریکایی تهدیدهایی علیه ایران و همه کنشگرهای اقتصادی کشورهایی که آماده توسعه همکاری های اقتصادی قانونی با ایران هستند، به گوش می رسد
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۶:۳۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا یا دیگری که سر میز ممکن است هنگام خوردن قهوه، لبخندی هم به ما بزنند، مشکلات ما را حل کنند هیهات، اشتباه می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۶:۲۵    
مدیر تامین و توزیع سوخت وزارت نفت در مورد میزان توزیع بنزین یورو4 از ابتدای سال تاکنون،گفت: روزانه 27 میلیون و 810 هزار لیتر بنزین یورو4 توزیع کرده ایم که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 22 درصد رشد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۶:۲۵    
رئیس اتحادیه نانوایان سنتی اعلام کرد: قیمت نان بر اساس مصوبه آبان 96 است و هیچ گونه افزایش قیمتی تا این لحظه برای نان سنتی اعلام نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۰    
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه سخنرانی روحانی در سازمان ملل بازتاب خوبی داشت گفت: انزوای آمریکا به وضوح در این مجمع به نمایش گذاشته شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۰    
در شهریورماه،متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده شهر تهران 81 میلیون ریال بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب 9.4 و 74.1 درصدافزایش نشان می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۰    
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از تهیه و تدوین طرح تخفیف در بازارهای میوه و تره بار مناطق کم برخوردار خبر داد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۲۵    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران استان تمام توان خود را برای رضایت مردم به کار گیرند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۲۵    
رییس جمهور با تاکید بر این که در سفر اخیر به نیویورک مواضع جمهوری اسلامی ایران به صراحت اعلام شد گفت: مهمترین مسئله ای که امسال در مجمع عمومی سازمان ملل بارز و مشهود بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۳۰    
سفیر سوئدبا بیان اینکه ولوو از بازار ایران نرفته و تنها حجم کارش کم شده است، گفت:شرکت های تحت تحریم به دنبال راه حل حقوقی برای بازگشت هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۹    
برخی از نمایندگان پارلمان اروپا پیش نویس طرحی را ارائه کرده اند که به موجب آن بانکهای سرمایه گذاری انگلیسی نخواهند توانست جز از طریق شعبات خود در کشورهای عضو، به بازار این اتحادیه دست یابند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۹    
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا امروز بیش از 24تریلیون دلار بدهکار است و در خاورمیانه 7تریلیون دلار هزینه کرده، اما به اذعان خودشان شکست خورده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۹    
وزیر انرژی آمریکا گفت دولت ترامپ قصد ندارد برای جبران تاثیر تحریمهای ایران از ذخایر نفت اضطراری آمریکا برداشت کند و در عوض به تولیدکنندگان جهانی بزرگ برای حفظ ثبات بازار تکیه خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۹    
رئیس کل بانک مرکزی در راستای شفاف سازی دریافت کنندگان ارز دولتی ونیمایی دستور انتشار اسامی این اشخاص را داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۹    
قیمت سیب زمینی که از اوایل شهریور روند صعودی داشته، در روزهای اخیر به حدود 4000 تومان رسیده و طبق آمار بانک مرکزی قیمت این محصول در روزهای پایانی شهریور ماه نسبت به ماه قبل 44 ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۹    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: به کار با شرکای مان برای ایجاد فضایی جدید و بی اثر کردن تحریم های غیرقانونی آمریکا ادامه خواهیم داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۴    
وزیر نفت این هفته از احتمال احیای کارت سوخت بنزین برای کنترل قاچاق خبر داد. شنیده ها حاکی از آن است که این احتمال بسیار قوت گرفته و حتی ممکن است که در روزهای آینده در مورد آن تصمیماتی اتخاذ شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۴    
یک فوریت ممنوعیت ازدواج دختران زیر 13 سال دیروز در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۴    
ارتباط بین مسائل سیاسی و امور اقتصادی از آن دسته پیش فرض هایی است که جریان رخدادهای اخیر اقتصادی در کشور آن را تایید می کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۰۹    
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت:مردی 60 ساله به دلیل برق گرفتگی در موقع گرفتن ماهی در آب های منطقه پراشکفت شهرستان بویراحمد جان خود را از دست داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۰۹    
در هفته گذشته تعطیلات محرم تاثیر زیادی روی گیشه فیلم های روی پرده گذاشت به طوری که کمدی هزارپا پس از یازده هفته صدرنشینی در گیشه هفتگی جای خود را به تنگه ابوقریب داد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۷:۴۴    
استفاده از صندلی ایمنی کودک در ماشین بهترین راه محافظت از کودکان به هنگام مسافرت با خودرو است، چرا که آسیب های ناخواسته که بیشترین آن ها ناشی از تصادفات جاده ای است از عوامل مهم مرگ و میر کودکان است.