یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۲:۴۵Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 18 مهر 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 مهر 1397 ایران خبر 2 مهر 1397 ایران خبر 3 مهر 1397 ایران خبر 4 مهر 1397 ایران خبر 5 مهر 1397 ایران خبر 6 مهر 1397 ایران خبر 7 مهر 1397 ایران خبر 8 مهر 1397 ایران خبر 9 مهر 1397 ایران خبر 10 مهر 1397 ایران خبر 11 مهر 1397 ایران خبر 12 مهر 1397 ایران خبر 13 مهر 1397 ایران خبر 14 مهر 1397 ایران خبر 15 مهر 1397 ایران خبر 16 مهر 1397 ایران خبر 17 مهر 1397 ایران خبر 18 مهر 1397 ایران خبر 19 مهر 1397 ایران خبر 20 مهر 1397 ایران خبر 21 مهر 1397 ایران خبر 22 مهر 1397 ایران خبر 23 مهر 1397 ایران خبر 24 مهر 1397 ایران خبر 25 مهر 1397 ایران خبر 26 مهر 1397 ایران خبر 27 مهر 1397 ایران خبر 28 مهر 1397 ایران خبر 29 مهر 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۷    
حمید فرخ نژاد در بخشهایی از مصاحبه اخیر خود روایت جالبی از انتخاب نشدن فیلم چهارشنبه سوری ساخته اصغر فرهادی برای اسکار بازگو کرده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۱    
رئیس محیط زیست چایپاره از پیگیری برای دستگیری فرد سگ آزار در این شهرستان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۶:۵۴    
رئیس اداره دامپزشکی نوشهر گفت: تزریق هورمون در دام و طیور شایعه فضای مجازی است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۲۹    
اپل حق امتیاز محافظی برای آی پد و آیفون ثبت کرده که با استفاده از آهنربای الکتریکی و میدان مغناطیسی از خرد شدن دستگاه جلوگیری می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۲۴    
مناسبات اقتصاد شبه دولتی ایران، صدای اقتصاددانی که معتقدند رانت، فساد و رفاقت در این ساختار نفوذ کرده را درآورده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۹    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: این سازمان هیچ برنامه ای برای ثبت نام جدید سهام عدالت ندارد و مردم مراقب افراد سودجو باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۹    
صندوق بین المللی پول روز سه شنبه با انتشار گزارشی پیش بینی کرد که اقتصاد ایران بین سال های 2020 تا 2023 میلادی یعنی حدود 2 سال دیگر دوباره به چرخه رشد اقتصادی بازخواهد گشت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۴    
خرم آباد- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: 12 نفر از عوامل درگیری خانوادگی امروز خرم آباد بازداشت شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۹    
رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با تایید فوت دو نفر از سرنشینان اتوبوس حامل دانش آموزان، اسامی دو فوتی را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۹    
رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری متهمان پرونده سرقت بیش از 3 کیلوگرم طلا از مغازه طلافروشی در منطقه بازار تهران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۹    
مدیرعامل شرکت بریتیش پترولیوم اعلام کرد که به دلیل تحریم های آمریکا علیه ایران، نوسان های شدیدی در انتظار بازار نفت است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۳    
رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با همدستی خواهرزاده اش اقدام به ربودن و آزار و اذیت دختری 17 ساله کرده بود، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۳    
محسن هاشمی: بخشی از اصلاح طلبان فکر می کنند شهردار شدنم باعث از هم پاشیدگی شورای شهر می شود. برای ریاست شورا جایگزین هست، اما بنا بود کسی نرود تا باب نشود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۳    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از ادعای مدیر یک باشگاه بدن سازی مبنی بر اخاذی از این باشگاه توسط یک فرد ناشناس در تایم بانوان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه از احضار سفیر آلمان خبر داد و گفت: مدیرکل اروپای وزارت خارجه در دیدار با سفیر آلمان به شدت نسبت به دستگیری، زندانی کردن و استرداد دیپلمات ایرانی اعتراض کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۸    
محسن محبی گفت: دادگاه استیناف رم درخواست حدود 5 میلیارد دلاری عده ای از خواهان های آمریکایی را برای توقیف اموال بانک مرکزی رد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، با اظهار تاسف از اقدام دولت آلمان در تحویل دیپلمات بازداشت شده ایرانی به کشور بلژیک تاکید کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۰    
رئیس بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد از وقوع درگیری مسلحانه در مقابل این بیمارستان خبر داد و گفت: در جریان این درگیری 3 نفر تیر خورده و 8 نفر نیز با چاقو مجروح شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۰    
شرکت ملی نفت ایران با تشریح شرایط و زمان عرضه نفت در بورس انرژی اعلام کرد در نظر دارد تا پایان مهرماه سال جاری اقدام به عرضه یک میلیون بشکه نفت خام در رینگ بین الملل بورس انرژی ایران نماید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۰    
معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، با تشریح جزئیات قیمت 15 قلم محصول لبنی، گفت: پرونده تخلف گرانفروشی برخی شرکتها، به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۰    
رییس پلیس پایتخت با انتقاد از رویکرد فعلی در جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر و بازگشت آنها به سطح خیابان گفت: مردم و نیروی انتظامی این عملکرد را باور ندارند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۰    
آمار ثبت شده در سامانه های ملکی نشان می دهد در 16 روز ابتدای مهرماه امسال حجم معاملات مسکن شهر تهران نسبت به زمان مشابه سال قبل 30 درصد کاهش یافته است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۰    
مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، گفت: علی رغم تنگناهای مالی دولت، تامین ملزومات و تجهیزات پزشکی برای مردم، نیازمندان و بیماران تداوم داشته و این اقدام ادامه خواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۰    
ویتامین A از جمله مواد مغذی مهم برای بدن است اما افراط در مصرف آن می تواند تراکم استخوانی را کاهش داده و فرد را در معرض شکستگی استخوانی قرار دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۰    
تبریز- اتوبوس دانش آموزان که از اردو درحال بازگشت بود، در تبریز واژگون شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۰    
صندوق بین المللی پول اعلام کرد: سطح بدهی جهانی با افزایش 50 درصدی در دهه گذشته، در سال 2017 به رکورد 182 تریلیون دلار رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۵    
سازمان هواشناسی اعلام کرده از فردا تا اواسط هفته آینده هوای برخی مناطق کشور خنک تر می شود و شاهد بارش برف و باران و سیلاب و آبگرفتگی در برخی استان ها خواهیم بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۰    
چند سالی که سایت ها و موسسات اینترنتی در کشور فعال شده و اقدام به معامله کالا ، طلا و سکه در فضای مجازی می کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۰    
بانکها امروز 18 مهرماه، هر یورو را از مردم 11670 تومان و هر دلار را 9950 تومان خریداری کرده و در مقابل برای سرفصل های 21گانه خدماتی از جمله سفر، تنها یورو آن هم به نرخ 12300 پرداخت می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۰    
تعدادی از نمایندگان مجلس با صدور بیانیه ای خطاب به رییس جمهور خواستار امهال وام های کشاورزان زحمتکش تا پایان سال جاری شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۰    
گمرک ایران اعلام کرد: در 6 ماهه اول سال جاری تعداد یک میلیون و 526 هزار و 864 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه وارد کشور شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۰    
اینستاگرام قصد دارد با کمک ماشین یادگیری از زورگویی در این پلتفرم جلوگیری کند. الگوریتم های مخصوص، عکس ها و کپشن های زورگویانه را رصد می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: براساس مصوبه امروز هیات وزیران 9 میلیارد تومان برای تامین نیازهای فوری سیل زدگان ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۰    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: 60 درصد از اعمال قانونی تخلفات با دوربین و 40 درصد توسط ماموران پلیس انجام می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۰    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس ایران آمادگی دارد تا در همه حوزه های پلیسی به ویژه در زمینه تبادل اطلاعات، آموزش و تجهیزات فنی با کشور روسیه همکاری داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۰    
بدهی خارجی ایران به بیش از 11 میلیارد و 800 میلیون دلار رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۰    
وزیر نیرو گفت: آب شرب 251 روستا در استان مازندران و 67 روستا در استان گیلان وصل شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۴    
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات تصریح کرد: اربعین فرصت بزرگی است برای ارتباطات و تعاملات میان فرهنگی بین مسلمانان که موجب تحکیم وحدت می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۹    
رییس ستاد مرکزی اربعین با تاکید بر اینکه در کشور و در ستاد اربعین همه به دنبال لغو روادید عراق هستیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۹    
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور نسبت به عواقب سکوت کشورها برابر رفتار خطرناک آمریکا هشدار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۹    
سرکنسول ایران در کربلا گفت: مراسم پیاده روی اربعین در راستای حفظ و افزایش وحدت میان شیعیان و دو ملت عراق و ایران است و شکوه حضور مردم در مراسم امسال حتماً بیشتر از سال گذشته خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۴    
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی از واریز سود سهام عدالت از در ماه امسال به حساب مشمولان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۴    
احتمال بازگشت کارت سوخت به چرخه سوخت گیری روز به روز قوی تر می شود و به نظر می رسد این طرح که پایه های اولیه آن در زمستان گذشته بنا شد در ساختمان دولت و مجلس مراحل نهایی خود را طی می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۴    
تبهکار 10 میلیارد ریالی که از طریق صدور چک بلامحل اقدام به کلاهبرداری می کرد، در لنگرود دستگیر شد .
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۴    
محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران روز گذشته در صفحه شخصی خود توئیتی با این مضمون کرد: بخشی از اصلاح طلبان فکر می کنند شهردار شدنم باعث از هم پاشیدگی شورای شهر می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۴    
مشاور رئیس مجلس گفت:همانگونه که امام(ره) فرمودند راه قدس از کربلا می گذرد، امروز به کربلا رسیده ایم و راهپیمایی اربعین مقدمه ای برای آزادسازی قدس است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۴    
سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خط شهادت همچنان بعد از دفاع مقدس در ارتش ادامه داشته و ما شاهد جانفشانی کارکنان ارتشیان در عرصه های مختلف هستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۴    
دلار چه زمانی به وجود آمد؟ چه هنگام بر مسند واحد پول جهانی نشست و چه شد که بر این مسند نشست؟ این گفته ی وزیر خزانه داری آمریکا که دلار واحد پول ما ولی مشکل شماست ، به چه معناست؟
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۴    
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به تاثیر کاهش نرخ دلار در قیمت محصولات این گروه خودروسازی، اظهار کرد: تابع سیاست های وزارت صنعت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۴    
تصویب لایحه CFT در مجلس کاهش قیمت ها در بازار ارز و سکه را در پی داشت. اما در دو روز گذشته قیمت ارز دوباره رو به افزایش گذاشت و قیمت ها در بازار سکه نیز با تأثیر پذیری از آن با شیب تندی رو به بالا ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۹    
رئیس آژانس بین المللی انرژی گفت: تکنولوژی های جدید مانند خودروهای الکتریکی، نمی توانند تقاضا برای نفت را از بین ببرند، چراکه بخش های زیادی از اقتصاد جهان، نمی تواند بدون نفت خام دوام بیاورد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۹    
مدیرکل دامپزشکی البرز با اشاره به اینکه سگ های ولگرد در البرز به معضلی جدی تبدیل شده اند، تصریح کرد: به دلیل وجود باغ ویلای متعدد در البرز شاهد افزایش تعداد سگ های بی صاحب در سطح شهرها هستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۹    
رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از ترافیک روزانه و کاری خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۹    
مجلس شورای اسلامی رسیدگی به سوالات نصرالله پژمانفر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در دستورکار امروز (چهارشنبه) دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۹    
پس از حضور نوبخت، شریعتمداری وزیر صعنت، معدن و تجارت و تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در غرب مازندران حضور یافتند و از نزدیک شاهد میزان خسارت های ناشی از سیل بودند تا در جلسه امروز (چهارشنبه) ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۴    
فقط 16 روز توانست پشت میز و نیمکت های مدرسه بنشیند و با همکلاسی هایش کودکی کند. فقط 16 روز طعم پرهیاهوی کلاس درس، مدرسه رفتن و ذوق و شوقش را چشید ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۴    
تناقض در مواضع، مخالفان دولت را رنج می دهد. مرور اظهارات شخصیت های این جریان در دوره های مختلف نشان می دهد آنان نسبت به یک واقعیت، دو جور موضع گرفته اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۴    
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و فرانسه گفت: حداقل دو سال است که بانک های فرانسوی حساب های متعلق به ایرانی ها را شناسایی و آن را می بستند، بنابراین این موضوع تازه ای نیست که بزرگ نمایی شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۴    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از تاریخ 23 فروردین تا 29مرداد مجموعا 31 میلیون و 575 میلیون دلار ارز به کلیه کالاهای وارداتی اختصاص یافته گفت که کمیسیون نحوه تخصیص ارز ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۴    
آمارهایی که معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری منتشر کرده، حکایت از آن دارد که از 1335 تا دهه 90، حدود 40هزار روستا کاملاً از سکنه خالی و متروکه شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۷:۲۹    
پژوهشگران دانشگاهی در تحقیقی نشان داده اند که حتی مصرف نوشیدنی های به ظاهر سالمی نظیر دوغ و کفیر نیز در صورت عدم توجه و رسیدگی مناسب پس از مصرف ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۷:۲۴    
رشد 51.5 درصدی سفر گردشگران خارجی به ایران با توجه به ریزش سفر اروپایی ها و برخی کشورهای آسیایی از جمله چینی ها و ژاپنی ها درحالی به زعم برخی تحلیلگران و فعالان گردشگری عدد مبالغه آمیزی است که گروه ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۷:۲۴    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که داروی کاهش وزن ممکن است در پیشگیری و درمان دیابت موثر باشد.