یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۷:۲۴Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 17 مهر 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 مهر 1397 ایران خبر 2 مهر 1397 ایران خبر 3 مهر 1397 ایران خبر 4 مهر 1397 ایران خبر 5 مهر 1397 ایران خبر 6 مهر 1397 ایران خبر 7 مهر 1397 ایران خبر 8 مهر 1397 ایران خبر 9 مهر 1397 ایران خبر 10 مهر 1397 ایران خبر 11 مهر 1397 ایران خبر 12 مهر 1397 ایران خبر 13 مهر 1397 ایران خبر 14 مهر 1397 ایران خبر 15 مهر 1397 ایران خبر 16 مهر 1397 ایران خبر 17 مهر 1397 ایران خبر 18 مهر 1397 ایران خبر 19 مهر 1397 ایران خبر 20 مهر 1397 ایران خبر 21 مهر 1397 ایران خبر 22 مهر 1397 ایران خبر 23 مهر 1397 ایران خبر 24 مهر 1397 ایران خبر 25 مهر 1397 ایران خبر 26 مهر 1397 ایران خبر 27 مهر 1397 ایران خبر 28 مهر 1397 ایران خبر 29 مهر 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۴    
شعب ارزی بانک ها امروز دلار را 11 هزار و 906 تومان و یورو را 11 هزار و 906 تومان از مردم می خرند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۰    
عملیات کابل برگردان که با هدف توسعه شبکه کابل مخابرات انجام می شود، ارتباط تلفنی مشترکان در 3 مرکز مخابراتی تهران را به مدت 3 روز دچار اختلال می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۴    
باند سارقان مسلح احشام در عملیات ضربتی پلیس شهرستان امیدیه شناسایی و دستگیر شدند .
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۳:۱۱    
صندوق بین المللی پول اعلام کرد که اقتصاد جهان در حال کند شدن است و برای اولین بار در 2 سال اخیر پیش بینی خود از رشد اقتصادی جهان را کاهش داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس مجلس قطر ضمن تاکید بر اینکه مردم دنیا به دنبال این هستند که مستقل زندگی کنند، هرگونه سلطه گری را در جهان بی اثر دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۲۹    
عضو هیئت رئیسه فراکسیون حج و زیارت مجلس گفت: در جلسه ستاد اربعین خواستار ارائه ارز با نرخ 4200 تومان برای تأمین هزینه ویزای زائران اربعین شدیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۲۹    
مدیرکل امور حقوقی و مجلس دیوان عدالت اداری گفت: شهردار تهران هم مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شود و عدم شمول شهرداران رویه درستی نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۲۹    
وزارت خزانه داری آمریکا برای فعالیت یک میدان گازی در انگلیس که بخشی از سهام آن متعلق به ایران است، مجوز صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۲۹    
فحوای کلام وزیر امور خارجه این است که عدم تصویب کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم ( CFT ) و در نتیجه عدم الحاق جمهوری اسلامی ایران به آن ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۲۹    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که استیضاح شریعتمداری با معرفی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت صنعت، منتفی خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۲۹    
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد که اظهارنظرهای مسئولان آمریکا در فضای مجازی سبب سردرگمی در بازار می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۱۹    
به تازگی سلبریتی هایی چون صادق زیباکلام، علی دایی، نرگس کلباسی و دیگرانی که مستقل از نهادهای رسمی، کمک های مردمی را جمع آوری کرده بودند، به قوه قضائیه فراخوانده شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۸:۳۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا به دنبال اجرای طرحی در جهت تسلط اسرائیل بر منطقه است، بر ضرورت تحکیم روابط بین ایران و عراق تاکید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۸:۳۳    
بانک مرکزی به منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی، در حال رایزنی و انجام هماهنگی های لازم با سایر دستگاهها برای تأمین ارز همراه زوار است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۸:۲۸    
با این وضعیت وزیر نفت، ممکن است دچار مشکلات جدی در زمینه فروش نفت و در زمینه دورزدن تحریم ها خواهیم شد، چراکه وزیر کنونی نه اهل ابتکار است و نه اهل ریسک.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۸    
مراسم امضا تفاهم نامه میان معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت بهداشت با حضور سورنا ستاری و حسن قاضی زاده هاشمی و برخی معاونان این وزارتخانه، سه شنبه 17 مهر در ساختمان معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۴۸    
فرمانده نیروی انتظامی در خصوص احضار برخی سلبریتی ها پیرامون جمع آوری کمکهای مردمی در زلزله کرمانشاه گفت: بحث احضار در مورد بسیاری از آنها مطرح نبوده بلکه دعوت کردیم توضیحاتی ارائه دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۴۸    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف گفت: صحن و شبستان حضرت زهرا(س) با همکاری موکب های ایرانی و تولیت آستان مقدس علوی برای پذیرایی از خیل زائران اربعین حسینی آماده شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۵    
سیف الله ابوترابی، سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از صدور 43 میلیون و 500 هزار کارت هوشمند ملی خبر داد و گفت: قیمت کارت های هوشمند افزایش پیدا نمی کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۰    
صندوق بین المللی پول امروز -سه شنبه- پیش بینی های خود در مورد رشد اقتصاد جهانی در سال های 2018 و 2019 را از سطح سه و 9 دهم به سه و هفت دهم درصد کاهش داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۰    
رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به آمار بالای زندانیان مهریه گفت: تعیین زندان به عنوان ضمانت اجرا و پرداخت مهریه مطلوب نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۰    
دادستان کرج از دستگیری 13 نفر از کارکنان شهرداری این شهرستان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۰    
شعب ارزی بانک ها امروز دلار را 10 هزار و 400 تومان و یورو را 11 هزار و 545 تومان از مردم می خرند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۰    
در جریان معاملات امروز سه شنبه 17 مهرماه بازار آزاد تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 340 هزار تومان افزایش به 4 میلیون و 445 هزار تومان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۰    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که روزانه در انگلیس بیش از یک فرد بی خانمان جان خود را از دست می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۰    
سردار موسی کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از دادن یک هفته مرخصی به سربازان برای زیارت اربعین خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دادن کارت سوخت بنزین به مردم در دستورکار است، گفت: با توجه به محاسبات انجام شده قرار است در موضوع سهمیه بندی شدن بنزین و دادن کارت سوخت حداکثر تا یک ماه آینده ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۰    
عباس عبدی پیشنهاد برگزاری همه پرسی برای پایان دادن به جنجال تصویب CFT در مجلس را داد/ این روزها مخالفان FATF بارها و بارها بر این ادعا تاکید کردند که مردم مخالف الحاق کشور به FATF هستند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۵    
رئیس سازمان نظام پزشکی فریدونکنار گفت: بنابر آمارهای موجود شایع ترین دلیل سرطان در خانم ها، سرطان سینه محسوب می شود که از گستره شیوع آن از 15 تا کهنسالی است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۰    
یک جامعه شناس با بیان اینکه سیگار تبعات بسیار بزرگتری از جمله اعتیاد را برای جوان به ارمغان می آورد، گفت: اگر استعداد جوان شناسایی و در مسیر درست هدایت شود قطعا به سمت بزهکاری و اعتیاد نخواهد رفت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۰    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سال جاری در پایه دوازدهم 200 عنوان کتاب جدید التألیف داشتیم عنوان کرد: تغییر کتب آموزشی به اتمام رسید و دیگر تا چهار سال آتی کتب نونگاشت نداریم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه روند کاهش قیمت سیب زمینی در بازار آغاز شده است، گفت: قیمت گوجه فرنگی در سطح شهر، به هر کیلو 4800 تا 5000 تومان رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۰    
صبح امروز در مراسمی با حضور جانشین فرمانده ناجا از کیت های جدید تشخیص مصرف مواد مخدر از سوی رانندگان رونمایی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۰    
یک پایگاه خبری آمریکایی گزارش داده است مقامات سوئیفت و وزارت خزانه داری آمریکا به دنبال مجاب کردن ترامپ برای حفظ دسترسی ایران به سوئیفت هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۰    
فرمانده انتظامی آمل از دستگیری عامل انفجار در این شهرستان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۰    
دادستان گرگان با اعلام خبر سرقت یک و نیم میلیارد تومانی سارقان نقاب دار از یک صرافی در گرگان گفت: پس از بررسی ها مشخص شد این سرقت مسلحانه نبود و سارقان با استفاده از کلید وارد این مغازه شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۰    
وزیر امورخارجه آمریکا مدعی شد که شکایت ایران از واشنگتن نزد دیوان بین المللی دادگستری، سوءاستفاده از این دادگاه برای اهداف سیاسی است و این پرونده باید مختومه شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۰    
مهریه زنان درحالی در الاکنگ نوسانات قیمت سکه و افزایش تعداد مردان زندانی بالا و پایین می رود که طی مدت اخیر مجلسی ها بارها و بارها برای آن نسخه های جدیدی پیچیده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۰    
معاون مسافری راه آهن از پیش فروش بلیت قطار اربعین از شنبه خبر داد و گفت: 160 رام قطار مسافری فوق العاده هم برای ایام اربعین حسینی راه اندازی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۰    
ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان از سوی حسن روحانی، رئیس جمهوری بحث خروج افرادی که در عین بازنشستگی همچنان مشغول به خدمت هستند را جدی تر کرد بگونه ای که این افراد باید طی مهلت تعیین شده از پست ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۵    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، از افزایش 200 تومانی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: نرخ این کالا در مراکز خرده فروشی، به 10 هزار و 200 تومان رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۵    
معاون اجتماعی وزیر بهداشت آخرین آمار مسمومیت با الکل در کشور طی یک ماه گذشته را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۵    
رئیس مجلس تاکید کرد: ما برای حفظ برجام همچنان تلاش می کنیم و انتظار داریم اروپایی ها به تعهدات خود هرچه سریع تر عمل کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۵    
صندوق بین المللی پول نیز به مانند بانک جهانی پیش بینی کرد رشد اقتصادی امسال و سال آینده ایران منفی خواهد بود، اما از سال 2020 مجددا به مدار صعودی برمی گردد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۵    
رسانه های سنتی از جمله روزنامه ها و خبرگزاری ها همچنان ابزارهای همیشگی خود را در اختیار دارند و پس از گذشت یک قرن هنوز هم توانسته اند طیفی از مخاطبان را برای خود حفظ کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۵    
گفت: امیدواریم پس از رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج و پاسخ کوبنده موشکی سپاه به تروریست ها این موضوعات رها نشود و همه نهادها برای رفع مشکلات مردم کمر همت را ببندند.