پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۹:۴۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 1 اسفند 1394 - istanews.ir

ایستا نیوز 31 فروردین 1394 ایستا نیوز 30 اردیبهشت 1394 ایستا نیوز 31 خرداد 1394 ایستا نیوز 31 تیر 1394 ایستا نیوز 31 مرداد 1394 ایستا نیوز 31 شهریور 1394 ایستا نیوز 30 مهر 1394 ایستا نیوز 30 آبان 1394 ایستا نیوز 30 آذر 1394 ایستا نیوز 30 دی 1394 ایستا نیوز 30 بهمن 1394 ایستا نیوز 1 اسفند 1394 ایستا نیوز 2 اسفند 1394 ایستا نیوز 8 اسفند 1394 ایستا نیوز 9 اسفند 1394 ایستا نیوز 10 اسفند 1394 ایستا نیوز 11 اسفند 1394 ایستا نیوز 12 اسفند 1394 ایستا نیوز 13 اسفند 1394 ایستا نیوز 14 اسفند 1394 ایستا نیوز 15 اسفند 1394 ایستا نیوز 16 اسفند 1394 ایستا نیوز 17 اسفند 1394 ایستا نیوز 18 اسفند 1394 ایستا نیوز 19 اسفند 1394 ایستا نیوز 20 اسفند 1394 ایستا نیوز 21 اسفند 1394 ایستا نیوز 22 اسفند 1394 ایستا نیوز 23 اسفند 1394 ایستا نیوز 24 اسفند 1394 ایستا نیوز 25 اسفند 1394 ایستا نیوز 26 اسفند 1394 ایستا نیوز 27 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1394 ایستا نیوز 29 اسفند 1394 
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۳:۲۳    
ایستانیوز: وزارت نیرو اعلام کرد: قیمت متوسط معامله های برق بورس انرژی در هفته گذشته در مقایسه با هفته قبل از آن با کاهش 6 درصدی روبرو شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۳:۱۷    
ایستانیوز:با هدف تسهیل درمان بیماران خاص، صندوق قرض الحسنه پارسیان و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۷    
ایستانیوز:یک سازمان بیمه گر زمانی می تواند نقش خود را بدرستی ایفا کند که منابع و مصارفش همخوانی داشته باشند، در حال حاضر منابع و مصارف بیمه همخوانی ندارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۷    
ایستانیوز:معاون امور بین الملل بانک پارسیان گفت: این بانک در سال های تحریم مشکلی در تعامل با بانکهای خارجی که تمایل به همکاری داشتند نداشت و سوئیفت این بانک در طول سالهای گذشته همواره فعال بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۷    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک دی در دومین همایش نظام پیشنهادها در شبکه بانکی کشور ارائه پیشنهاد از سوی بخش های مختلف را یکی از عوامل استحکام بخش در نظام های مدیریتی دانست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۲    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان نوساز در مناطق 22گانه شهری تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۹    
ایستانیوز:عملکرد مطلوب بانک ملی ایران درخصوص توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سال 1393، از سوی ستاد اقامه نماز استان تهران شایسته تقدیر ویژه شناخته شد و در همایش دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۹    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای چینی در سطح بازار پایتخت است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۹    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در دیباجی تهران در بهمن ماه 94است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۱    
ایستانیوز:"شانون بنسون" عکاس زن و گردشگر استرالیایی که به منطقه حیات وحش افریقای جنوبی رفته وقتی با شجاعت مثال زدنی به یک یوزپلنگ جوان نزدیک شد تا از نمایی بسته از او عکاسی کند توانست عکسی باورنکردنی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۰    
ایستانیوز:در معاملات امروز اول اسفند ماه، سهام دوازده شرکت بیمه ای در بازارهای بورس و فرابورس مورد داد و ستد قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۰    
ایستانیوز:بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران پیش نویس "دستور العمل رتبه بندی نمایندگان بیمه " را به شرکتهای بیمه جهت بررسی و اعلام نظر ارسال کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۲    
ایستانیوز:تنها ساعاتی پس از فیلتر شدن نسخه تحت وب اپلیکیشن تلگرام، این برنامه به همان دلیلی که فیلتر شده بود! رفع فیلتر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۳    
ایستانیوز:دانشمندان به تازگی دریافتند که مصرف موز در صبح ها فواید بسیاری برای بدن دارد اما برای کاهش مضرات قند موجود در موز آن را با مواد غذایی خاصی باید مصرف کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۸    
ایستانیوز: قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز یک اسفند 94 به شرح ذیل می باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۵    
ایستانیوز:عضو انجمن حرفه ای صنعت بیمه با تاکید بر فقدان شرکت های تبلیغاتی حرفه ای که بتوانند آثار تبلیغ بر فروش شرکت های بیمه ای را به صورت کارشناسی محاسبه و تضمین کنند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۰    
ایستانیوز:بانک مرکزی بخشنامه استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی را برای اجرا به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۱    
اییستانیوز:یکی از شاخص هایی که منتقدان نظام بانکی همیشه به واسطه آن بانک ها را مورد نقدهای تند خود قرار می دهند تاکید بر بالا بودن نرخ سود تسهیلات اعطایی است
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۴    
ایستانیوز:مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از سقوط یک مرد 50 ساله از روی پل هوایی خیابان کریمخان خبر داد و گفت که مصدوم با تلاش عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۱    
ایستانیوز:مطالعات جدید محققان نشان می دهد، احتمال سکته مغزی در بیماران مبتلا به میگرن که اختلالات بینایی دارند یا هورمون استروژن مصرف می کنند، بیشتر است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۶    
ایستانیوز:یک خودروی خارجی در یکی از پارکینگ های تهران به شکل عجیبی روی پشت بام آن پارک شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۳    
ایستانیوز:تحقیقات نشان داده اند که محل زندگی افراد و احساس آن ها نسبت به آنجا و همسایگی آن منطقه می تواند بر سلامتی و چاقی آن ها تاثیر می گذارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۳    
ایستانیوز:رییس فدراسیون فوتبال می گوید تنها به شرطی که مطمین شود یک نفر بهتر از او پیدا می شود که فوتبال را اداره کند از فدراسیون می رود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۰    
ایستانیوز:رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: ازابتدای سال95 به واحدهای تولیدی و خدماتی تسهیلات مالیاتی باهدف افزایش اشتغال داده می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۱    
ایستانیوز:قیمت محصولات خانواده پژو 206 در پنج ماهه اخیر سال جاری نوساناتی را تجربه کرد و در عین حال که به رسم هر ساله قیمت خودروها در بازار شب عید افزایش پیدا می کند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۸    
ایستانیوز:آنچه در زیر می آید قیمت برخی از تورهای نوروز 95 به مقصد تایلند (پاتایا) است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۸    
ایستانیوز:همزمان با روزهای پایانی سال ،آغاز سفرهای نوروزی وتغییر مدل ؛ پای خریداران خودرو به بازار باز شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۳    
ایستانیوز:باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در حال ترک اتاق کارش در کاخ سفید و عزیمت به اقامتگاهش، پرونده نامزدهای جایگزینی یک قاضی در دادگاه عالی آمریکا را زیر بغل خود دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۷    
ایستانیوز:طی هماهنگی ایران ایر با کمپانی ایرباس، امروز یک فروند هواپیمای جدید ایرباس 350 جهت آشنایی اصحاب رسانه و مردم با این مدل هواپیما ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۷    
ایستانیوز:این خودروی جدید تمام الکتریکی به سادگی تمام با گوشی های هوشمند هماهنگ می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۴    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در استان اصفهان است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام مشاورین املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۱    
ایستانیوز:ای کاش آتش سندرم به خانه و زندگی کسی نیافتد، به خصوص اگر حال و جانی برای درمان نداشته باشد؛ بدترین نوع آن هم سندرم پمپ بنزین است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۸    
ایستانیوز:فروش رنو فرانسه به ایران در نخستین ماه سال جاری میلادی به 3 هزار دستگاه رسید که نسبت به ماه قبل از آن افت قابل توجه داشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۸    
ایستانیوز:رئیس اتحادیه املاک استان تهران گفت: انبوه سازان 400 مجتمع مسکونی یک تا 100 واحدی را در تهران با تخفیف و اقساط می فروشند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۷    
ایستانیوز:بازار سهام در نخستین روز معاملاتی خود در اسفندماه 94 شاهد واگذاری صف های خرید در اغلب نمادهای معاملاتی و تشدید عرضه در برابر تقاضای سهام بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۸    
ایستانیوز:جدیدترین اخبار، گروه خودرویی، فولادی، دارویی و سیمانی بر سامانه کدال نشست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۵    
ایستانیوز:یکشنبه دوم اسفند ماه 94 تعداد یک میلیارد و 46 میلیون و 580 هزار سهم شرکت سایپا معادل 6 درصد از کل سهام موجود در پرتفوی سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا به طور یکجا و نقد و یا نقد و اقساط روی میز ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۰    
ایستانیوز:قیمت فلزات اساسی به ویژه مس در روزهای اخیر رشد محسوسی نداشته اند و درباره تغییراتی که طی هفته های آینده در بازار این مواد خام بوجود خواهد آمد دیدگاه های زیادی وجود دارد که بر اساس آن تحلیل ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۴    
ایستانیوز:عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد بلند مدت برق امروز به ارزش 200 میلیارد ریال ظرف چند ثانیه با استقبال خریداران انجام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۱    
ایستانیوز:ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری اعتلاء البرز در دوره یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه 94 بصورت حسابرسی نشده معادل 107 میلیارد و 992 میلیون ریال افزایش یافت
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۹    
ایستانیوز:شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس در دوره 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 94 مبلغ 65 میلیارد و 989 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس معادل 330 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۹    
*مهرزاد جهانی- تحلیلگر بازار سرمایه
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۳    
ایستانیوز:معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به کاهش دو درصدی سود سپرده های بانکی، گفت: از این اقدام استقبال می کنیم اما برای بازگشت رونق به مسکن کافی نیست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۱    
ایستانیوز:سخنگوی بانک ملی تاجیکستان اعلام کرد: بدنبال رفع تحریمها علیه ایران، بانکهای این کشور آماده همکاری و سرمایه گذاری با بانکهای ایرانی هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۸    
ایستانیوز:چشم انداز ارزی و چشم انداز توان مالی بانک توسعه صادرات در این گزارش باثبات توصیف شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۳    
ایستانیوز:در مراسمی با حضور رئیس کل بانک مرکزی و مدیران عامل بانک ها از مدل مفهومی ریل گذاری بانک ها برای ایفای نقش در اقتصاد مقاومتی رونمایی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۰    
ایستانیوز:بانک رفاه به شرکت های فعال در زمینه تولید و پخش دارو تسهیلات پرداخت می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۷    
ایستانیوز:یک کارشناس ارشد بازار سرمایه گفت: تنوع و گسترش ابزارهای مالی متنوع، همان مسیری است که بورس کالای ایران از ابتدای سال جاری با سرعت بیشتری روی آن حرکت می کند که پیش بینی می شود از سال آینده ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۴    
ایستانیوز:بورس تهران که از نیمه دی ماه روند صعودی و افزایشی خود را آغاز کرد و بعد از اجرای برجام روند صعودی به خود گرفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۵    
ایستانیوز:در بازار امروز (شنبه) قیمت سکه تمام طرح جدید 4500 تومان نسبت به قیمت پنج شنبه هفته گذشته، افزایش یافت و 991 هزار تومان فروخته می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۶    
ایستانیوز:مسئول دریافت مطالبات وزارت نفت با بیان اینکه در پایان مهلت یک ماهه، بدهی بابک زنجانی پرداخت نشده است، گفت: فروش اموال می تواند حدود 500 تا 600 میلیون یورو از بدهی وی را پوشش دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۸    
ایستانیوز: معاون توسعه امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: 100 هزار میلیارد ریال اوراق تسویه خزانه برای بخش خصوصی و تعاونی منتشر می شوند که در سال 1392 طلب قطعی از دولت و بدهی به دولت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۳    
ایستانیوز:صحبت های برادران مجیدی را روی جلد روزنامه گل مشاهده می کنید. باید دید اظهارات فرزاد مجیدی با واکنشی از سوی پرسپولیسی ها همراه خواهد بود یا خیر. فرهاد مجیدی فرزاد مجیدی استقلال تهران پرسپولی
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۳    
ایستانیوز:آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در جنوب تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۳    
ایستانیوز:تیم فوتبال استقلال تهران روز گذشته توانست 3 امتیاز بازی با گسترش فولاد را به حساب خود واریز کند و به صدر جدول برسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۰    
ایستانیوز:تبلیغ معماران افغان در تهران!
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۰    
ایستانیوز:همانطور که مشاهده می کنید تیترهای اصلی جلد روزنامه 90 هم به حواشی دیدارهای استقلال و پرسپولیس اختصاص دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۰    
ایستانیوز:اظهارات برانکو و بنگر درباره دیدار برابر سایپا را روی جلد خبر ورزشی مشاهده می کنید. همچنین تیتر اصلی این روزنامه هم به صحبت های فرهاد مجیدی درباره استقلالی ها اختصاص دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۷    
ایستانیوز:معاون حقوقی رئیس جمهور از گردش مالی پنج میلیارددلاری قاچاقچیان کالا و گردانندگان اقتصاد زیرزمینی خبر داد که هیچ گونه مالیاتی هم نمی پردازند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۷    
ایستانیوز:در حالیکه سخنگوی وزارت کشور از احتمال تعطیلی مدارس مجری برگزاری انتخابات در تاریخ 8 اسفند خبر داده بود، آموزش وپرورش صراحتاً اعلام کرد که تمام مدارس فردای روز انتخابات باز هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۴    
ایستانیوز:خاص ترین سمند ایران
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۹    
ایستانیوز:شاخص قیمت سنگ آهن ایران با اندکی افزایش نسبت به هفته گذشته به 42 دلار و 84 سنت رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
ایستانیوز:بسیاری از تحلیلگران عنوان کردند طلا موفق شده است سطح 1200 دلار را حفظ کند که نشانه مثبتی برای امکان صعود قیمت این فلز ارزشمند به سطح بالاتر به شمار می رود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۷    
ایستانیوز:یک مقام مسئول در شرکت بورس با بیان اینکه سهام ابطالی پتروشیمی فجر بنا به نظر سهامدار عمده با هماهنگی شرکت بورس در بازار به تدریج عرضه می شود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۷    
ایستانیوز:وکیل مدافع بابک زنجانی به رییس قوه قضاییه نامه نوشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۹    
ایستانیوز:رئیس کل بانک مرکزی از حضور بازرسان بانک مرکزی در شعب بانک ها از امروز برای نظارت بر اعمال نرخ های جدید سود خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۲    
ایستانیوز:وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در لایحه بودجه 95 رشد 5 درصدی اقتصاد و تورم 11 درصدی پیش بینی شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۲    
ایستانیوز:مجموع تعداد تراکنش های سامانه همراه بانک صادرات ایران در خلال دی ماه سالجاری نسبت به ماه قبل 26درصد رشد را نشان می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۰    
ایستانیوز:جهانگیری معاون اول رئیس جمهور از اقدامات بانک صنعت و معدن در دوران پس از رفع تحریم ها تقدیر و تشکر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۲    
ایستانیوز:رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که دلیلی برای افزایش نرخ ارز در روزهای پایانی سال وجود ندارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۹    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده خانه ویلایی در مناطق 22گانه شهری تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۹    
ایستانیوز:در جلسه بررسی تخصصی تن پوش های دوره هخامنشیان و پارتیان تأکید شد که ایرانیان در برخی از پوشش ها همچون شلوار و کیف زنانه و دستی رکورددار و اولین بوده اند و شلواری که امروز اقوام کرد هنوز هم ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۳    
ایستانیوز:زینب زن جوان 33ساله ای که هر روز صبح از کرج به تهران می آمد و در خط بی آرتی آزادی به خاوران و بالعکس اقدام به کیف زنی و جیب بری می کرد به دست پلیس دستگیر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۰    
اییستانیوز:فاطمه مهدوی نیا از دبیران خبر شبکه خبر در اثر سانحه رانندگی در مسیر تهران به سبزوار درگذشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۴    
ایستانیوز:همزمان با آغاز آخرین ماه از سال 94، مالکان آپارتمان های میانسال در پایتخت در تلاش برای فروش هر چه سریعتر واحد خود و تبدیل به احسن کردن آن، قیمت های پیشنهادی واحدشان را کاهش داده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۱    
ایستانیوز:هیات مدیره صندوق بین المللی پول روز جمعه کریستین لاگارد فرانسوی را برای یک دوره پنج ساله دیگر در پست مدیر اجرایی این نهاد مالی جهانی ابقا کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۹    
ایبستانیوز:موارد طلاق عجیبی در این اواخر در عربستان سعودی شیوع پیدا کرده است که افسوس و تمسخر فعلان این کشور را در پی داشته است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۵    
ایستانیوز: ایران در صدر فهرست قرمز پولشویی در سطح جهان . چنین جایگاهی برای ایران در زمانی که حتی مسئولان نیز از وجود فسادهای گسترده در کشور خبر می دهند چندان جای تعجب ندارد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۲    
ایستانیوز:در زمینه هدایت بازار پول و نرخ های سود بانکی با استفاده از ابزارهای غیرمستقیم، در هفته گذشته بانک ها برای کاهش سود بانکی به توافق رسیدند و بعد از این اتفاق نظر ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۶    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملت به مناسبت پیروزی این بانک در دادگاه تجدید نظر اتحادیه اروپا پیامی را صادر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۳    
ایستانیوز:مقامات کارگری می گویند با وجود آنکه کارفرمایان اذعان دارند که قدرت خرید کارگران افت کرده اما حقوق و دریافتی آنها همچنان پایین است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۱    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک تجارت از آمادگی این بانک برای ارائه تمام خدمات ارزی به مشتریان بویژه برای انجام امور تجاری در کشورهای اروپایی با توجه به اتصال مجدد این بانک به سوییفت خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۸    
ایستانیوز:نرخ جدید سود بانکی از امروز (شنبه) اول اسفندماه برای سپرده های یکساله به 18 درصد، نرخ سود تسهیلات عقود مبادله ای به 20 درصد و نرخ سود عقود مشارکتی به 22 درصد کاهش می یابد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۵    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک قوامین گفت: مصوبه شورای پول و اعتبار در خصوص کاهش نرخ سود، منتشر شد و رئیس کل بانک مرکزی در جلسه روز چهارشنبه زمان اجرای آن را اول اسفندماه اعلام کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۲    
ایستانیوز:پایگاه اینترنتی بلومبرگ اعلام کرد: روند رشد اقتصاد ایران سریع تر از سایر کشورهای منطقه است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۲    
ایستانیوز:مهلت نام نویسی آزمون سراسری سال 95 امروز پایان می یابد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۶    
ایستانیوز: بورس تهران بهمن ماه را با رکوردهای شگفت انگیزی پشت سر گذاشت. در این ماه، شاخص کل بورس با افزایش 17 درصدی بیشترین رشد ماهانه از مهر 92 را به ثبت رساند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۳    
ایستانیوز:کارت اعتباری به عنوان یکی از موضوعات چالش برانگیز نیم سال دوم سال 94 در مجامع و محافل اقتصادی و تخصصی و بانکی مطرح شد. اما در فاز ابتدایی این طرح تنها 13 هزار نفر برای آن ثبت نام کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۰    
ایستانیوز: احمد میدری، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره حذف یارانه بگیران می گوید: آنهایی که از دریافت یارانه حذف می شوند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۵    
ایستانیوز:هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ برتر درشرایطی به پایان رسید که استقلالی ها با کپی از روی پرسپولیس به یک برد خوب رسیدند. قلعه نویی از روزهای بحرانی فرار کرد اما دایی همچنان ناکام ماند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۲    
ایستانیوز:ملی پوشان فوتسال ایران در حالی روز یکشنبه در دیدار پایانی جام ملت های فوتسال آسیا مقابل ازبکستان قرار می گیرند که در صورت قهرمانی برای یازدهمین بار جام قهرمانی مسابقات را بالای سر می برند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۲    
ایستانیوز:مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم بازی زیبایی از خود برابر گسترش فولاد ارائه داد، گفت: استقلال مستحق رسیدن به این پیروزی بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۹    
ایستانیوز:بر اساس اظهارات مدیرعامل سازمان رفاه شهرداری، برخورد با متکدیان با آغاز اسفند عملیاتی می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۹    
ایستانیوز:پونام دیلون و دالیپ تاهیل بازیگران سینمای هند به جمع بازیگران فیلم سینمایی سلام بمبئی به کارگردانی قربان محمدپور پیوستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۶    
ایستانیوز: ورود مستر کارت به ایران در حالی این روزها در سایت های غیر رسمی و شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که هنوز اطلاع موثقی در این باره وجود ندارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۶    
ایستانیوز:عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: برنده تثبیت و بالا ماندن تعرفه واردات خودرو، دولت و خودروسازان و بازنده آن، مصرف کنندگان هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۶    
ایستانیوز:معلوم بودن وضعیت بودجه سال آینده، برنامه ریزی برای بخش خصوصی را دشوار و تقریبا ناممکن می کند آن هم در نخستین سال بدون تحریم اقتصاد ایران.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۳    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۰    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
  • ۱