یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۱:۳۲Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 24 اسفند 1394 - istanews.ir

ایستا نیوز 31 فروردین 1394 ایستا نیوز 30 اردیبهشت 1394 ایستا نیوز 31 خرداد 1394 ایستا نیوز 31 تیر 1394 ایستا نیوز 31 مرداد 1394 ایستا نیوز 31 شهریور 1394 ایستا نیوز 30 مهر 1394 ایستا نیوز 30 آبان 1394 ایستا نیوز 30 آذر 1394 ایستا نیوز 30 دی 1394 ایستا نیوز 30 بهمن 1394 ایستا نیوز 1 اسفند 1394 ایستا نیوز 2 اسفند 1394 ایستا نیوز 8 اسفند 1394 ایستا نیوز 9 اسفند 1394 ایستا نیوز 10 اسفند 1394 ایستا نیوز 11 اسفند 1394 ایستا نیوز 12 اسفند 1394 ایستا نیوز 13 اسفند 1394 ایستا نیوز 14 اسفند 1394 ایستا نیوز 15 اسفند 1394 ایستا نیوز 16 اسفند 1394 ایستا نیوز 17 اسفند 1394 ایستا نیوز 18 اسفند 1394 ایستا نیوز 19 اسفند 1394 ایستا نیوز 20 اسفند 1394 ایستا نیوز 21 اسفند 1394 ایستا نیوز 22 اسفند 1394 ایستا نیوز 23 اسفند 1394 ایستا نیوز 24 اسفند 1394 ایستا نیوز 25 اسفند 1394 ایستا نیوز 26 اسفند 1394 ایستا نیوز 27 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1394 ایستا نیوز 29 اسفند 1394 
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۸    
ایستانیوز:تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که برگزاری نشست دو روزه کمیته بازار آزاد فدرال رزرو آمریکا در هفته جاری و روشن شدن وضعیت سیاست های پولی تاثیر زیادی بر روند قیمت طلا خواهد داشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۵    
ایستانیوز:سامانه دریافت لیست حقوق و مزایای بیمه شدگان در 2 شیوه حضوری و اینترنتی اصلاح شده است. معاون فنی ودرآمد سازمان تامین اجتماعی گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۵    
ایستانیوز:بانک ملی ایران از طریق حساب قرض الحسنه پس انداز ویژه خود، آماده ارائه خدمات به خیرین ارجمند کشور است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۵    
ایستانیوز:برابری دیه زن و مرد که پیشتر در لایحه بیمه شخص ثالث مطرح شده بود به تایید شورای نگهبان رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۲    
ایستانیوز:دولتی با اشاره به طرح سفیران سلامت گفت: در این طرح بیماران نیازمند با ارائه مدارک پزشکی و مستندات لازم می توانند از 20 میلیون ریال تا 100 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه دریافت نمایند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۲    
ایستانیوز:نرخ حق الوکاله به کارگیری سپرده های سرمایه گذاری بانک ملی ایران در سال 95 اعلام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۹    
ایستانیوز:مهلت فروش اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری یکساله بانک رفاه تا روز پنج شنبه 27 اسفندماه سالجاری تمدید شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۹    
ایستانیوز:تفاهم نامه همکاری های دوجانبه بانک های تجارت و پارسیان 22 اسفندماه در مراسمی با حضور مدیران عامل این دو بانک به امضا رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۹    
ایستانیوز:مشتریان بانک رفاه می توانند سه ماه پیش از تاریخ انقضاء انواع کارت های این بانک، برای تمدید اقدام کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۶    
ایستانیوز:رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اینکه مسائل بانک های درجه دو و سه در ارتباط با ایران در حال برطرف شدن است، گفت: آقای ظریف قول برطرف شدن این مشکل را داده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۶    
ایستانیوز:بانک اقتصادنوین به قید قرعه به دارندگان کارت های هدیه این بانک که از ابتدای اسفندماه 1394 صادر شده اند، جوایز ارزنده از جمله پژو پارس، آی پد و هدایای نقدی اهدا می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
ایستانیوز:مدیر گروه اقتصاد دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف به سیاست جدید بانک مرکزی و الزامات آن در رتبه بندی بانک ها پرداخت و گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
ایستانیوز:با گذشت 50 روز از اجرایی شدن برجام ، بانک های ایرانی از طریق بانک تجارتی ایران و اروپا افزون بر مبلغ 480 میلیون یورو اعتبار گشایش کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۰    
ایستانیوز:سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با فریدون همتی استاندار قزوین در محل دفتر کار خود دیدار و گفتگو کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۹    
ایستانیوز:معاون اول رئیس جمهور، آئین نامه اجرایی ماده (21) قانون وصول برخی از درآمدهای دولت و مصرف آن در موارد معین را برای اجرا ابلاغ کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۹    
ایستانیوز:دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل از تصویب افزایش تعرفه ورق فولادی در سال 95 خبرداد و گفت: وزیر صنعت دستور داده تا ورق های فولادی 5 درصد ارزان تر از فوب خلیج فارس به تولید داده شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۹    
ایستانیوز:هیات وزیران، آئین نامه اجرایی تبصره (20) قانون بودجه سال 1394 کل کشور را اصلاح کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۶    
ایستانیوز:مدیر عامل بورس کالا از فروش اوراق سلف استاندارد موازی اوره پتروشیمی در یک ثانیه خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۳    
تهران- ایرنا- براساس آخرین گزارش بانک مرکزی، میزان بدهی های خارجی (تعهدات بالفعل) کشور در پایان دی ماه امسال به رقم پنج میلیارد و 552 میلیون دلار رسیده که پنج میلیارد و 201 میلیون دلار آن بلندمدت و ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۱    
ایستانیوز:XPS 13 نام لپ تاپ 13 اینچی جدید شرکت دل است که با سیستم عامل لینوکس روانه بازار شده است. کاربران بسته به نیاز خود می توانند مدلی از این لپ تاپ با پردازنده Core i7 یا Core i5 را خریداری کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۱    
ایستانیوز:شاخص کل بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات امروز(دوشنبه) با رشد 870 واحدی، در ایستگاه 80 هزار و 236 واحدی ایستاد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۸    
ایستانیوز:رئیس سازمان بورس از انتشار بزرگ ترین اوراق مشارکت نفتی در روز آینده از طریق بورس تهران خبر داد و گفت: این عرضه به حجم 5 هزار میلیارد تومان خواهد بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۸    
ایستانیوز:اگر شما هم جز آن دسته از کاربران آیفون هستید که فکر می کنید بستن تمامی برنامه های باز آیفون باعث کاهش مصرف باتری می شود، سخت در اشتباه هستید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۸    
ایستانیوز:طبق گزارش بانک مرکزی جزئیات درآمد مالیاتی 10 ماهه کشور، مشخص شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۵    
ایستانیوز:معاون رئیس جمهور در آیین امضای تفاهم نامه مشترک با سازمان بورس، از تلاش برای راه اندازی منطقه آزاد مالی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۲    
ایستانیوز:دلار آمریکا در بازار امروز - دوشنبه - با روند کاهشی نسبت به اولین روز هفته 3421 تومان عرضه می شود و سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 13 هزار تومان فروخته می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۲    
ایستانیوز:یک مقام آگاه گفت: یک بانک خصوصی که در پایان سال آینده به دلیل بحران نقدینگی بیش از 9700 میلیارد تومان از منابع بانک مرکزی اضافه برداشت کرده بود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز:اخیرا بخشنامه ای به شبکه بانکی ابلاغ شد که بیانگر تهدید هکرها و نفوذ آنها به نرم افزارهای بانکی تلفن همراه و انجام برداشت های غیرمجاز از حسابها و به تبع آن ایجاد نگرانی سازمان های ذیربط در ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۶    
ایستانیوز:تحلیلگران گروه مالی گولدمن ساکس هفته گذشته اعلام کردند رشد اعتماد مصرفی و بهبود وضعیت اقتصاد آمریکا، نگرانی های بازار را حل خواهد کرد و طلا را به سطح پایینتری کاهش می دهد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۶    
ایستانیوز:قیمت انواع شیرینی که در نزدیکی سال نو با افزایش تقاضا همراه شده است، در مقایسه با اسفند سال گذشته در بیشتر انواع آن افزایش قیمت داشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۰    
ایستانیوز:بورس تهران در دقایق اولیه معاملات امروز دوشنبه، رکورد سال 94 خود را شکست و شاخص کل بازار سهام وارد کانال 80 هزار واحدی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۰    
ایستانیوز:حتما تاکنون بارها در هنگام سفر در بزرگراه ها با صف طویل پرداخت عوارض روبرو شده اید؟ اتلاف سوخت، آلودگی هوا و از دست رفتن زمان سفر، کمترین هزینه این صف ها در محل عوارضی بزرگراه ها است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۷    
ایستانیوز:طی نشست مدیرعامل و رییس هیات مدیره هلدینگ سیمان فارس و خوزستان، شرکت تامین سرمایه سیمان، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و حدود یکصد نفر از مدیران عامل و روسای هیات مدیره کارخانه های ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۷    
ایستانیوز:روزهای سخت بازار خودرو در سال 94 رو به پایان است. رکود همچنان در بازار حکمران است و لجبازی خریداران گویا قرار است به سال 95 برسد. همه چیز مهیای آن است که رکود بازار خودرو پابرجا باقی بماند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۱    
ایستانیوز:کلیه شعب شرکت بیمه دانا در ایام تعطیلات نوروز آماده خدمت رسانی به بیمه گذاران و مشتریان این شرکت هستند .
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۱    
ایستانیوز:مؤسسه اعتباری عسکریه به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به مشتریان گرامی، شعب کشیک این مؤسسه در ایام تعصیلات نوروز1395 را اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۸    
ایستانیوز: با هدف پاسداشت آیین های ملی و مشارکت کودکان و نوجوانان در چرخه فعالیت های اقتصادی کشور بانک صادرات ایران مبادرت به فعال سازی طرح هفت سین سپهر نموده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۵    
ایستانیوز:بانک سامان در آستانه سال نو، اسامی شعب کشیک در تعطیلات نوروز 1395 را اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۳    
ایستانیوز:اداره های صدور و خسارت بیمه های اتومبیل ، درمان وشعب منتخب بیمه آسیا درتهران و45مرکز استان و شهردر سراسر کشور، روز های 29اسفند سال1394 و دوم ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۱    
ایستانیوز:سامانه 727 بانک سینا در تمامی ساعات شبانه روز و ایام نوروز، بدون نیاز به اینترنت و gprs در خدمت هموطنان گرامی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۸    
ایستانیوز:در راستای ارائه خدمات گسترده تر بانکی، نسخه جدید سامانه همراه بانک کارآفرین راه اندازی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۸:۳۲    
ایستانیوز:رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با هدف پیشبرد تفاهم نامه دوجانبه ای که با بورس کره جنوبی در مهرماه سال 94 به امضا رسیده بود به همراه هیأتی از مقامات بازار سرمایه عازم کره جنوبی شد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۸:۲۶    
ایستانیوز: رئیس بانک مرکزی عراق با اتصال سیستم های عابر بانک میان ایران و عراق موافقت کرد که با راه اندازی این سیستم ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۸:۲۶    
ایستانیوز:همزمان با روز بزرگداشت شهدا، مسئولان بانک ملی ایران با حضور در منزل تعدادی از شهدا و ایثارگران این بانک، یاد و خاطره ایثارگری ها و جانفشانی های آنها را گرامی داشتند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۸:۱۸    
ایستانیوز:عضو هیات رئیسه مجمع واردات، نظام بانکی را چالش سرمایه گذاران خارجی عنوان کرد و گفت: مسائل موجود در بانک ها و ضریب همراهی آنها، سئوال ذهن بسیاری از سرمایه گذاران غیر ایرانی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۸:۱۵    
ایستانیوز:سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری برای نخستین بار، املاک بانک سپه در تالار فرعی بورس کالای ایران عرضه می شود .
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۸:۱۲    
ایستانیوز:اوراق سلف موازی اوره پتروشیمی پردیس برای تامین مالی مجتمع های پتروشیمی از بورس کالا امروزاغاز می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۸:۰۹    
ایستانیوز:شریک قدیمی سایپا یعنی سیتروئن، این روزها رنگ جدی تری نسبت به دیگر شریک فرانسوی سایپا یعنی رنو به خود گرفته و شنیده می شود که قرارداد همکاری مشترک میان این دو شرکت به زودی به امضا خواهد رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۸:۰۶    
ایستانیوز:بخش خودروهای لوکس شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا، لکسوس، فعالیت خود را در شهر استانبول ترکیه آغاز کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۸:۰۶    
ایستانیوز:رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی و یک طرفه شدن جاده کرج - چالوس در روزهای 27 و 28 اسفند ماه جاری خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۸:۰۳    
ایستانیوز:در شرایطی که چند هفته از لغو تحریم های بین المللی علیه ایران می گذرد و خودروسازان داخلی چند قرارداد و تفاهم نامه با خارجی ها امضا کرده اند؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۸:۰۰    
ایستانیوز:قیمت انواع خودروهای وارداتی در بازار منتشر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۸:۰۰    
ایستانیوز:بررسی ها نشان می دهد طی 16 سال اخیر در سه سال منتهی به سال 94 میزان افزایش حقوق کارگران بیش از نرخ تورم بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۸:۰۰    
ایستانیوز:زمستان امسال بازار اجاره، بازار متفاوتی در مقایسه با سال های اخیر بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۷:۵۲    
ایستانیوز:نیروی انتظامی در آستانه فرا رسیدن آخرین چهارشنبه سال، با بیان اینکه اهتمام پلیس تامین نظم و امنیت است، اطلاعیه ای را برای بیان توصیه هایی به مردم جهت کاهش صدمات در برگزاری این آیین صادر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۷:۵۲    
ایستانیوز:ترانگ تان سانگ رییس جمهوری ویتنام عصر یکشنبه با استقبال محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد تهران شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۷:۴۹    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۷:۴۹    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور