پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۳:۴۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 13 اسفند 1394 - istanews.ir

ایستا نیوز 31 فروردین 1394 ایستا نیوز 30 اردیبهشت 1394 ایستا نیوز 31 خرداد 1394 ایستا نیوز 31 تیر 1394 ایستا نیوز 31 مرداد 1394 ایستا نیوز 31 شهریور 1394 ایستا نیوز 30 مهر 1394 ایستا نیوز 30 آبان 1394 ایستا نیوز 30 آذر 1394 ایستا نیوز 30 دی 1394 ایستا نیوز 30 بهمن 1394 ایستا نیوز 1 اسفند 1394 ایستا نیوز 2 اسفند 1394 ایستا نیوز 8 اسفند 1394 ایستا نیوز 9 اسفند 1394 ایستا نیوز 10 اسفند 1394 ایستا نیوز 11 اسفند 1394 ایستا نیوز 12 اسفند 1394 ایستا نیوز 13 اسفند 1394 ایستا نیوز 14 اسفند 1394 ایستا نیوز 15 اسفند 1394 ایستا نیوز 16 اسفند 1394 ایستا نیوز 17 اسفند 1394 ایستا نیوز 18 اسفند 1394 ایستا نیوز 19 اسفند 1394 ایستا نیوز 20 اسفند 1394 ایستا نیوز 21 اسفند 1394 ایستا نیوز 22 اسفند 1394 ایستا نیوز 23 اسفند 1394 ایستا نیوز 24 اسفند 1394 ایستا نیوز 25 اسفند 1394 ایستا نیوز 26 اسفند 1394 ایستا نیوز 27 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1394 ایستا نیوز 29 اسفند 1394 
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۰    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید جدول روز قیمت روز انواع دوچرخه در سطح بازار است. شایان ذکر است که این قیمت ها ممکن است بر اساس رنگ، و یا وسایل جانبی تا 10 درصد تفاوت داشته باشند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۷    
ایستانیوز:جایزه شهرت برند و شرکت شایسته اتحادیه اروپا (EBC*L) در مراسمی با حضور رئیس کمیسیون کارآفرینی و برنامه شایستگی مدیریت اتحادیه اروپا به مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۶    
ایستانیوز:جدیدترین نقشه جامع ترافیک پایتخت به بهره برداری رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۰    
ایستانیوز:بر اساس یک آمار رسمی، قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در منطقه 5 تهران بعد از گذشت چهار سال، بیش از دو برابر شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۸    
ایستانیوز:یک فروند هواپیمای ایرباس A380 که ایران هم چند فروند آن را خریداری کرده به گزارش پرس تی وی، با سفر از دبی به اوکلند در نیوزیلند، طولانی ترین پروازِ بدون توقف جهان را انجام داده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۵    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحدهای مسکونی در منطقه 22 تهران و تهرانسر می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۳    
ایستانیوز:در نمایشگاه توانمندی های صنعت خودروی تهران 2 پژو جدید در غرفه ایران خودرو در معرض نمایش عمومی قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۰    
ایستانیوز:وزیر اقتصاد گفت: سطح روابط تجاری و اقتصادی ایران و رومانی به 3 میلیارد دلار خواهد رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۴    
ایستانیوز:قائم مقام صندوق توسعه ملی گفت: به روز نبودن بانک ها از نظر منابع انسانی، نرم افزاری و سیستم یکی از مشکلات کشور به شمار می رود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۴    
ایستانیوز:در حالی که قیمت اوراق تسهیلات مسکن در ابتدای اسفند ماه به 90 هزار تومان رسیده بود، اما این قیمت در آخرین ماه سال روند نزولی به خود گرفت و با وجود افزایش وام مسکن خانه اولی ها به روند نزولی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۹    
ایستانیوز:عملکرد نمایندگان قابل مشاهده بوده و رشد قابل توجه در تعداد بیمه نامه های صادره نیز گواه این مطلب است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۷    
ایستانیوز:بیمه ها، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی و در راس آنها دولت و مجلس توجه کنند که بیماران سوختگی نیاز به درمان مستمر دارند و هزینه های بیماران سوختگی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۱    
ایستانیوز:یک دختربچه 12 ساله داعشی، 5 زن را در استان نینوا اعدام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۸    
ایستانیوز:گزینه های برنامه 90 روی کاغذ آمار ضعیف تری از مهاجم کنونی استقلال دارند اما در این لیست قرار گرفتند و همین موضوع دلخوری وی و هوادارانش را به دنبال داشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۶    
ایستانیوز:مجلس ترحیم فرج الله سلحشور کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون ایران عصر سه شنبه با حضور برخی شخصیت های سیاسی و فرهنگی در محل حسینیه امامزاده سید جعفر (ع) باغ فیض برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۶    
ایستانیوز:آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع سواری پژو 405 و پژو 206 صفر کیلومتر در سطح بازار پایتخت است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۶    
ایستانیوز:پس از مدت ها سکوت در مورد آنچه که روابط بین برخی بازیکنان و لیدرها نامیده می شد، باز هم شاهد برخی اتفاقات تلخ بر روی سکوهای باشگاه پرسپولیس هستیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۳    
ایستانیوز:قیمت آپارتمان در 56 در جیحون-مالک اشتر با 6 سال عمر قیمت هر متر 2 میلیون و 600 هزار تومان و قیمت کل 145 میلیون و 600 هزار تومان است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۳    
ایستانیوز:گوهر خیر اندیش و دخترش
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۰    
ایستانیوز:آنچه در زیر می آید قیمت روز باریک ترین انواع لپ تاپ های موجود در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۰    
ایستانیوز:نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به مردم پایتخت ضمن آرزوی توفیق برای منتخبین مردم در مجلس آینده، گفت که پرچم مبارزه با مفاسد اقتصادی را بر زمین نمی گذارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۷    
ایستانیوز:رقابت به معنی تلاش بنگاه های اقتصادی برای ارائه محصولات و خدمات در شرایط بهتر نسبت به رقبا، همواره یکی از موضوعات مورد بحث در اقتصاد و به ویژه درباره نحوه عملکرد بازارها و صنایع مختلف است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۷    
ایستانیوز:شورای جهانی طلا اعلام کرد: بانک های مرکزی جهان طی سال گذشته نیز برای هشتمین سال متوالی خریدار خالص طلا بوده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۴    
ایستانیوز:قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون بیش از 17 درصد رشد داشته و بهترین عملکرد را در بین سایر دارایی ها ثبت کرده است. قیمت هر اونس طلا امروز پنج شنبه با 0 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۴    
ایستانیوز:رئیس شرکت معدنی رندگلد پیش بینی کرد که قیمت جهانی طلا طی 5 سال آینده به طور متوسط بین 1000 تا 1400 دلار در هر اونس در نوسان خواهد بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۲    
ایستانیوز:معاون امور بین الملل بانک پارسیان گفت: این بانک در سال های تحریم مشکلی در تعامل با بانک های خارجی که تمایل به همکاری داشتند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۶    
ایستانیوز:بازار بی ثبات سهام، نوسان قیمت نفت و افزایش ارزش دلار و عوامل بسیار دیگری باعث تغییر شدید نحوه توزیع ثروت در جهان شده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۴    
*علیرضا خسروی/ عضو کمیسیون عمران مجلس
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۷:۵۱    
ایستانیوز:پیش بینی رشد اقتصادی 5 تا 6 درصدی برای سال آینده از سوی دولت تاکنون با واکنش های متفاوتی در میان کارشناسان اقتصادی مواجه شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۷:۴۵    
ایستانیوز: لازار کومانسکو وزیر امور خارجه رومانی روز چهارشنبه با علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی دیدار و گفت و گو کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۷:۴۵    
ایستانیوز:کارشناسان اقتصادی بر این باور هستند که سال جاری میلادی سکوی پرتاب قیمت جهانی طلا است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۷:۴۲    
ایستانیوز:سالانه بیش از 250 هزار خانوار به علت سوانح رانندگی به سمت فقر می روند. یک سوم قربانیان سوانح رانندگی متأهل هستند، این یعنی 6 هزار زن سالانه بر اثر سوانح رانندگی بی سرپرست می شوند
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۷:۳۹    
ایستانیوز:عناوین روزنامه های امروز
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۷:۲۵    
ایستانیوز: در پنجمین روز هفته، دلار مانند روز سه شنبه نوسانات چندانی را تجربه نکرد و در مدار 3 هزار و 470 تومان باقی ماند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۷:۱۹    
ایستانیوز:سقف دو نوع تسهیلات خرید مسکن، در قالب یک مسیر جدید پرداخت افزایش پیدا کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۷:۱۳    
ایستانیوز:نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد خروپف کردن و نارسایی های تنفسی در کودکان می تواند نگران کننده باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۷:۱۰    
ایستانیوز: ابو مهدی مهندس فرمانده نیروهای بسیج مردمی عراق موسوم به الحشد الشعبی اعلام کرد که این نیروها جزیره صلاح الدین در غرب سامرا را آزاد کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۷:۱۰    
ایستانیوز:یکی از افراد نزدیک به فرزند دیکتاتور معدوم لیبی، مدعی شد که امام موسی صدر به فرمان قذافی کشته شده و جنازه اش به دریا افکنده شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۷:۰۷    
ایستانیوز:کمیته تنظیم بازار اعلام اعلام کرد میوه شب عید امسال استان تهران از 20 اسفند ماه با افزایش تعداد جایگاه های عرضه ...