دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۶:۳۴Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 16 اسفند 1394 - istanews.ir

ایستا نیوز 31 فروردین 1394 ایستا نیوز 30 اردیبهشت 1394 ایستا نیوز 31 خرداد 1394 ایستا نیوز 31 تیر 1394 ایستا نیوز 31 مرداد 1394 ایستا نیوز 31 شهریور 1394 ایستا نیوز 30 مهر 1394 ایستا نیوز 30 آبان 1394 ایستا نیوز 30 آذر 1394 ایستا نیوز 30 دی 1394 ایستا نیوز 30 بهمن 1394 ایستا نیوز 1 اسفند 1394 ایستا نیوز 2 اسفند 1394 ایستا نیوز 8 اسفند 1394 ایستا نیوز 9 اسفند 1394 ایستا نیوز 10 اسفند 1394 ایستا نیوز 11 اسفند 1394 ایستا نیوز 12 اسفند 1394 ایستا نیوز 13 اسفند 1394 ایستا نیوز 14 اسفند 1394 ایستا نیوز 15 اسفند 1394 ایستا نیوز 16 اسفند 1394 ایستا نیوز 17 اسفند 1394 ایستا نیوز 18 اسفند 1394 ایستا نیوز 19 اسفند 1394 ایستا نیوز 20 اسفند 1394 ایستا نیوز 21 اسفند 1394 ایستا نیوز 22 اسفند 1394 ایستا نیوز 23 اسفند 1394 ایستا نیوز 24 اسفند 1394 ایستا نیوز 25 اسفند 1394 ایستا نیوز 26 اسفند 1394 ایستا نیوز 27 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1394 ایستا نیوز 29 اسفند 1394 
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۲    
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران اعلام کرد در پی رایزنی های این شرکت و وزارت امورخارجه مشکلات بیمه ای کشتی های ایرانی تقریبا حل شده است .
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۲    
ایستانیوز: رئیس شورای عالی تمبر از رونمایی تمبر جشن جهانی نوروز95 در همایش ملی نوروز؛ میراث صلح خبر داد که هفدهم و هجدهم اسفندماه برگزار می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۹    
ایستانیوز:بسیاری از علاقمندان به دنیای فناوری منتظر هستند تا حدود دو هفته دیگر شرکت اپل از محصولات به روز شده خود رونمایی کند و آنها مدل های جدید گوشی و تبلت این شرکت را از نزدیک مشاهده کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۶    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز پرفروش ترین انواع یخچال فریزر در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۶    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید قیمت روز برخی از مدل های وارداتی سواری رنو در سطح بازار تهران است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۶    
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از آغاز طرح جدید دولت برای سهمیه بندی آب با کد ملی خبر داد و گفت: پیش بینی می کنیم رسیدن این طرح به مرحله اجرا دو تا سه سال به طول بینجامد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۳    
ایستانیوز:شاخص بورس تهران (TEDPIX) از ابتدای سال تا پایان دوازدهم اسفندماه، با رشد چشمگیر 24.3 درصدی، بیشترین بازدهی و شاخص بورس عربستان (DFM INDEX) با افت شدید 32 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۳    
ایستانیوز:شاعر شدن با شعر دیگران به شرط دریافت پول باب شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۳    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان نوساز در تهرانپارس تهران می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۱    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع هارد دیسک اکسترنال در سطح بازار تهران است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۱    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در مناطق مختلف شهری تهران است که می توان با 100 میلیون تومان خرید ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۸    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحدهای مسکونی در شهرک غرب تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۹    
ایستانیوز:“استفان بیبروسکی” (1891-1953) به خاطر موهای بسیار بلندی که کل بدنش را پوشانده بود به مرد شیری معروف شد. از تمام مجراهای صورت این مرد، مو رشد می کرد!
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۷    
ایستانیوز:پرداخت قسطی حق بیمه دوران سربازی حداکثر تا 12 ماه بوده و مبلغ نهایی تعیین حق بیمه مشمولان ، بر اساس آخرین دستمزد دریافتی با 7 درصد پرداختی از سوی شخص متقاضی محاسبه خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۴    
ایستانیوز:بانک ملی در هفتمین جشنواره ستاره های برتر فناوری، موفق به کسب دو ستاره برتر فناوری شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۲    
ایستانیوز: مدیرعامل بزرگترین گروه هلدینگ و سرمایه گذاری ترکیه (کوچ) در دیدار با مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی بورس درباره راهکارهای توسعه همکاری ها گفت وگو کرد و در جریان وضعیت بازار سرمایه ایران ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۱    
ایستانیوز: سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با پرونده های پدیده شاندیز و موسسه ثامن الحجج توضیحاتی را ارائه کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۸    
ایستانیوز:در معاملات کم رمق امروز که پیش بینی می شود تا پایان سال ادامه پیدا کند، حجم و ارزش معاملات روند مطلوبی را طی کرد به طوری که در مجموع بیش از یک میلیارد و 90 میلیون سهم به ارزش 464 میلیارد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۵    
ایستانیوز:در معاملات امروز شانزدهم اسفند ماه، سهام سیزده شرکت بیمه ای در بازارهای بورس و فرابورس مورد داد و ستد قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۵    
ایستانیوز:سخنگوی قوه قضاییه گفت: نرخ دیه سال آینده 190 میلیون تومان تعیین شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۹    
ایستانیوز:شعب کشیک بانک ایران زمین در روزهای پایانی اسفندماه سال جاری اعلام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۹    
ایستانیوز:صندوق ضمانت صادرات ایران با همتای انگلیسی (موسسه UKEF انگلستان )" یاداشت تفاهم همکاری امضا کردند .
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۱    
ایستانیوز:معذرت خواهی یک آقا از همسرش آن هم با بنر زدن در سطح شهر سوژه شبکه های مجازی شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۸    
ایستانیوز:ظهر امروز فرمانده نیروی انتظامی از پلاک های سیاسی رونمایی کرد و اجرای طرح سراسری تعویض پلاک این خودروها از اردیبهشت ماه سال آینده کلید خواهد خورد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۶    
ایستانیوز: سلام بمبئی به کارگردانی و نویسندگی قربان محمدپور پروژه ی مشترک سینمای ایران و هندوستان است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۳    
ایستانیوز:معاون فنی و مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا از ارائه مجوز تمدید شماره گذاری سه مدل از اتوبوس های اسکانیا خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۳    
ایستانیوز:رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از بی اعتنایی شورای رقابت به نظرات تشکل های صنفی انتقاد کرد و گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۰    
ایستانیوز:معاون آفریقا و خاورمیانه شرکت پژو زمان عرضه محصولات جدید این شرکت که با شرکت ایران خودرو به صورت مشترک تولید خواهد شد اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۴    
ایستانیوز:در حالی مسئولان بانک مرکزی مرتب از برقراری بانک های ایران با سوئیفت صحبت می کنند موسسه گریلاک کپیتال منیجمنت با رد این مطلب نوشت آغاز سرمایه گذاری در ایران تنها با سوئیفت راه می افتد ک هنوز ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۵    
ایستانیوز:تمامی شعب بانک ملی ایران، آماده دریافت وجوه علی الحساب هزینه سفر حج تمتع سال 1395 می باشند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۵    
ایستانیوز:بانک رفاه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود به عنوان یک اهرم مالی قوی در حوزه سلامت حضور یافته و طرح سینای 2 را طراحی کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۲    
ایستانیوز:کشتی آرای گفت: طرح صندوق مسکن یکم تاثیری بر بازار طلا ندارد و مصنوعات طلا تنها برای سپرده های بانکی به پول تبدیل شده اند که بعید می دانم کسی داشته های طلایی خود را به پول تبدیل کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۴    
ایستانیوز:سخنگوی قوه قضاییه از صدور حکم بدوی دادگاه برای بابک زنجانی و همدستانش خبر داد و گفت: متهمان به اعدام محکوم شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۱    
ایستانیوز:شرکت بیمه البرز در آستانه سال نو و در اقدامی کم نظیر، با هدف حمایت از خانواده های کم بضاعت تحت پوشش سازمان بهزیستی، بودجه تخصیصی انتشار و توزیع سررسید ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۵    
ایستانیوز:دستور دوم در آخرین جلسه کمیته فقهی ارائه گزارشی درخصوص معاملات گواهی سپرده کالا در بورس کالا بود که کمیته فقهی در جریان این موضوع قرارگرفت و در عین حال تاکید کرد که منافاتی با موازین شریعت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۲    
ایستانیوز:شرکت سیمان خاش در دوره 12 ماهه منتهی به 30 اسفند ماه 95 مبلغ 117 میلیارد و 588 میلیون ریال سود برای پایان دوره در حساب های خود پیش بینی کرد که نسبت به سال 94 معادل 51 درصد کاهش را نشان می ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۹    
ایستانیوز:عبور از تحریم ها ایران را در زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی وارد شرایط متفاوتی کرده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۶    
ایستانیوز:طی هفته دوم اسفند شاهد استقبال بی نظیری از سوی فعالان بازار پلیمر در بورس کالا بودیم که با توجه به اعلام قیمت های پایه جدید در هفته جاری ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۳    
ایستانیوز:هیات مدیره بورس تهران، آقای مهدی قدمی را به عنوان رییس هیات مدیره بورس اوراق بهادار تهران انتخاب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۴    
ایستانیوز:در دیدار رئیس کل بانک مرکزی ایران و دبیر دولتی وزارت اقتصاد و انرژی آلمان اعلام شد که روابط تجاری دو کشور پس از اجرایی شدن برجام وارد فاز جدیدی از مناسبات اقتصادی شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۴    
ایستانیوز:آگهی بانک گردشگری به عنوان آگهی برتر مطبوعات کشور در فصل پاییز شناخته شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۹    
ایستانیوز: یک بانک که با سرمایه بانک های ایرانی از 10 سال قبل در افغانستان فعالیت می کند ؛ اعلام کرد که به سرمایه گذاران افغان برای راه اندازی واحدهای تولیدی وام پرداخت می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۳    
ایستانیوز:به گفته آلن راسکین، استراتژیست دویچه بانک، تاریخ نشان داده که بهبود بازار کار از قوی شدن ارزش دلار پشتیبانی می کند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۷    
ایستانیوز:در بازار امروز (یکشنبه) قیمت سکه تمام طرح جدید 3500 تومان نسبت به روز قبل افزایش یافت و یک میلیون و 13 هزار و 500 تومان فروخته می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۴    
ایستانیوز:براساس اعلام مرکز آمار ایران، شاخص قیمت تولید کننده در بخش خدمات نسبت به فصل مشابه سال قبل 4.8 درصد افزایش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۴    
ایستانیوز: نعمت زاده گفت: بانک های داخلی با وجود تلاش های بانک مرکزی و دولت برای افزایش سرمایه، منابع آنها فقط برای سرمایه گذاری های خرد و کوچک مناسب است و سرمایه گذاری های کلان باید از طریق بانک های ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۴    
ایستانیوز:تصاویر گوشی جدید ساخت شرکت اچ تی سی موسوم به HTC One M10 در اینترنت منتشر شده و ادعا شده که این گوشی همراه دارای دوربین فوق العاده ای است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۱    
ایستانیوز:وزیر راه و شهرسازی با معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه های حمل و نقل ایران، گفت: ایران بهترین، امن ترین و سریع ترین کریدور (گذرگاه) جهان است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۲    
ایستانیوز:ولفگانگ دورهایمر، مدیرعامل شرکت بنتلی اعلام کرد این شرکت افزایش تولید خودروی بنتایگا، گران ترین شاسی بلند جهان را در دست بررسی دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۲    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت پرفروش ترین انواع موبایل های موجود در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۲    
ایستانیوز: در این مینی ون سیستم AEBS (سیستم ترمز اضطراری فعال) با قابلیت تشخیص عابر پیاده به صورت استاندارد بکار گرفته شده است که آن را تبدیل به اولین خودرویی در کلاس MPV های کامپکت می کند که به چنین ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۹    
ایستانیوز:رئیس کل دادگستری گلستان از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای عامل آزار و اذیت یک سگ شکاری در شهرستان کلاله خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۹    
ایستانیوز:معاون وزیر صنعت با بیان اینکه دوران انتظار برای نهایی شدن برجام، اقتصاد ایران را شکننده کرد، گفت: سال 95 به رشد صنعتی سال 93 برخواهیم گشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۶    
ایستانیوز:شاخص کیفیت هوا صبح امروز نشان می داد که هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۶    
ایستانیوز:در یازده ماهه سال جاری کشورهای آلمان، افغانستان، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، جمهوری کره، نروژ از مشتریان خاویار ایرانی بوده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۵    
ایستانیوز : آنچه در زیر قیمت جدیدترین انواع تبلت های سایز بزرگ موجود در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۵    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز برخی از انواع خودروهای سواری برند کیاموتورز عرضه شده در بنگاه های اتومبیل سطح شهر تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۲    
ایستانیوز:در حالی از ابتدای سال 94 درخواست افزایش قیمت سیمان از سوی تولیدکنندگان مطرح شد و تا پایان سال این افزایش قیمت به دلیل رکود بازار اعمال نشد که شنیده ها حاکی از آن است که تغییر قیمت سیمانی ها ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۲    
ایستانیوز:نمایندگان مجلس با دو فوریت طرح تمدید قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه تا پایان سال 95 موافقت کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۹    
ایستانیوز:در حالی قیمت برخی خودروها در آستانه عید اندکی جهش پیدا کردند که همواره فعالان بازار معتقدند بازار خودرو در حالت رکود قرار دارد و هنوز تقاضا در این بازار تحریک نشده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۹    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در شمال تهران می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۶    
ایستانیوز:تصویری دیدنی از اهرام ثلاثه قاهره که توسط ایستگاه فضایی ناسا گرفته شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۶    
ایستانیوز:هتل ها یکی از جاذبه های اصلی سرمایه گذاری برای جلب توریست هستند و به نظر می رسد با لغو تحریم ها گروه های هتل های خارجی زیادی قرار است در ایران سرمایه گذاری کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۳    
ایستانیوز:مردی که متهم است پس از ورود به خانه پسری جوان، او را برهنه کرده و به قتل رسانده است در دادگاه رسیدگی به پرونده منکر اتهام خود شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۳    
ایستانیوز:شرکت آئودی اعلام کرد قصد دارد در سال 2016 بیش از 20 مدل جدید و اصلاح شده عرضه کند و به رشد خود ادامه دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۰    
ایبستانیوز:در نگاه نخست، این که اعتیادآورترین مواد مخدر جهان کدام ها هستند پرسشی ساده به نظر می رسد اما پاسخ آن احتمالا به این که از چه کسی پرسیده شود، بستگی دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۰    
ایستانیوز:برای افزایش آمادگی جسمانی و کاهش وزن در مدت زمان کوتاه بهتر است که از رژیم سخت و سنگین استفاده نکنید، می توانید با کمک روش های خاص در مدت زمان کوتاه تر آمادگی جسمانی بهتری پیدا کنید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۷    
ایستانیوز:بدون شرح!
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۴    
ایستانیوز:سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به صورت مفصل دیدگاه های دولت در خصوص برنامه های آتی اقتصادی را تشریح کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۱    
ایستانیوز:پایگاه اینترنتی فارکس بارچارت، براساس داده های دریافتی خود، روبل روسیه را بدترین واحد پولی سال 2016 میلادی معرفی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۹    
ایستانیوز:مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: در حوزه مسکن ما نمی خواهیم آپارتمان معامله کنیم، بلکه بورس کالا می تواند با اوراق مبتنی بر دین، در بورس مسکن فعالیت کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۴    
ایستانیوز:دروازه بان حاشیه ای تیم پرسپولیس مجددا به ترکیب اصلی این تیم بازگشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۴    
ایستانیوز:معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به شناسایی پنج هزار کودک خیابانی در طرح ساماندهی آنان در کشور ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۱    
ایستانیوز:یکی از جوان هایی که این فصل در استقلال خوش درخشیده محسن کریمی است. هافبک-مهاجم جوانی که فصل پیش چندان فرصت بازی نیافت اما این فصل به اوج رسیده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۹    
ایستانیوز:رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نحوه اعتراض به جریمه های ثبت شده توسط دوربین های ثبت تخلف را تشریح کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۹    
ایستانیوز:این روزنامه به خروج نورمحمدی از لیست 18 نفره پرسپولیس اشاره داشته و اظهارات برانکو وقلعه نویی درباره بازی فردا را نیز روی جلد خود آورده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۹    
ایستانیوز:در آیین بزرگداشت منصور امیر آصفی که در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، بیژن ذوالفقارنسب در مناقب او اعلام کرد برخی از کوته فکرها کاری کردند که ایشان با احترام وعزت اما دل شکسته ساکش را بردارد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۶    
ایستانیوز:همایش تجاری و بانکی ایران اروپا در تاریخ روابط ایران و اروپا نقطه عطفی است و می بایست درک درستی از شرایط کنونی به منظور استفاده از ظرفیت های اقتصادی و بانکی توسط طرفین حاصل شود .
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۶    
ایستانیوز:آنچه در زیر می آید قیمت روز برخی از خودروهای صفر تولیدی شرکت ایران خودرو در سطح بازار تهران است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۰    
ایستانیوز:دکتر محمدهاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن با شرکت در مراسم روز درختکاری بر اهمیت توجه به محیط زیست به ویژه در وضعیت فعلی آلودگی هوای شهرهای بزرگ کشور از جمله تهران تاکید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۷    
ایستانیوز:غلامرضا پناهی معاون ارزی بانک ملی ایران اعلام کرد: بانک ملی به شبکه سوئیفت متصل است و تاکنون بیش از 500 فقره انواع پیام های سوئیفتی توسط واحدهای این بانک با خارج از کشور تبادل گردیده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۱    
ایستانیوز:وزیر اقتصاد در دیدار با اقتصاددانان با بیان اینکه در برهه زمانی و شرایط خاص قرار داریم، گفت: با وجود بهبود نسبی شرایط، همچنان با پنج چالش اساسی در اقتصاد روبرو هستیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۵    
ایستانیوز:قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از مذاکره با مسئولان وزارت اقتصاد و انرژی آلمان درباره زمینه های همکاری در حوزه های بیمه های صادراتی و ساخت زیربناهای حمل و نقل خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۲    
ایستانیوز:تعیین حداقل دستمزد کارگران سال 95 در گفت وگوی ویژه خبری با حضور رازقی، نماینده کارفرمایان و برهانی،نایب رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار، ابوالفضل فتح اللهی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۰    
ایستانیوز:خبرگزاری رویترز با اشاره به بی میلی موسسات مالی خارجی نسبت به از سرگیری روابط با ایران، این مسئله را سردردی سیاسی برای دولت حسن روحانی توصیف کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۷    
ایستانیوز:هفته جاری قیمت چند خودروی وارداتی در بازار افزایش یافته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۱    
ایستانیوز:95 درصد از آمریکایی ها کلمه های عبور خود را با دوستان و اعضای خانواده خود به اشتراک می گذارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۹    
ایستانیوز:قیمت جهانی طلا از ابتدای سال 2016 تاکنون بیش از 19 درصد رشد داشته است و به بیش از 1260 دلار رسیده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۱    
ایستانیوز:مدیرکل فناوری اطلاعات، استانداردسازی و هنجارمند کردن سیستم های پرداخت را از چالش های این بخش در پسابرجام عنوان کرد و گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۱    
ایستانیوز:پس از توافق تاریخی بر سر برنامه صلح آمیز هسته ای ایران و متعاقبا برداشته شدن تحریم ها و اجرایی شدن برجام ، بیش از هر زمان دیگری لزوم شناسایی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۰    
ایستانیوز:بانک قرض الحسنه مهر ایران در دومین همایش ملی نظام پیشنهادها در شبکه بانکی کشور رتبه برتر نویسندگان مقالات را به خود اختصاص داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۴    
ایستانیوز:بر اساس این قرارداد، صادرات محصولات پتروشیمی که بصورت اعتباری انجام می شود، در چارچوب بیمه نامه کل گردش صادراتی، تحت پوشش بیمه ای صندوق ضمانت صادرات ایران قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۸    
ایستانیوز:آخرین جلسه رئیس کل و هیأت عامل بانک مرکزی با اقتصاددانان کشور عصر امروز در محل بانک مرکزی برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۲    
ایستانیوز:قیمت طلا در بازارهای جهانی کاهش یافت اما بازار تهران به تلاش برای افزایش قیمت ها ادامه داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۹    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۹    
ایستانیوز:تی شرت هوشمندی طراحی شده است که با آن می توانید داخل شکمتان را ببینید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۶    
ایستانیوز:وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: کارگزاران بانک مقصدی که بانک مرکزی و شرکت نفت برای واریز بدهی موکلم در خارج از کشور معرفی کرده بودند، از دریافت وجه و انتقال آن خودداری کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۶    
ایستانیوز:نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: بدون شک گزینه اصلاح طلبان برای ریاست مجلس، آقای عارف خواهد بود اما همین موضوع هم با مشخص شدن ترکیب کلی مجلس روشن می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۳    
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۰    
ایستانیوز:حسین هدایتی با انتشار پیامی از حضورش در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار امروز پرسپولیس و تراکتور خبر داد.
  • ۱