پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۹:۳۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 17 اسفند 1394 - istanews.ir

ایستا نیوز 31 فروردین 1394 ایستا نیوز 30 اردیبهشت 1394 ایستا نیوز 31 خرداد 1394 ایستا نیوز 31 تیر 1394 ایستا نیوز 31 مرداد 1394 ایستا نیوز 31 شهریور 1394 ایستا نیوز 30 مهر 1394 ایستا نیوز 30 آبان 1394 ایستا نیوز 30 آذر 1394 ایستا نیوز 30 دی 1394 ایستا نیوز 30 بهمن 1394 ایستا نیوز 1 اسفند 1394 ایستا نیوز 2 اسفند 1394 ایستا نیوز 8 اسفند 1394 ایستا نیوز 9 اسفند 1394 ایستا نیوز 10 اسفند 1394 ایستا نیوز 11 اسفند 1394 ایستا نیوز 12 اسفند 1394 ایستا نیوز 13 اسفند 1394 ایستا نیوز 14 اسفند 1394 ایستا نیوز 15 اسفند 1394 ایستا نیوز 16 اسفند 1394 ایستا نیوز 17 اسفند 1394 ایستا نیوز 18 اسفند 1394 ایستا نیوز 19 اسفند 1394 ایستا نیوز 20 اسفند 1394 ایستا نیوز 21 اسفند 1394 ایستا نیوز 22 اسفند 1394 ایستا نیوز 23 اسفند 1394 ایستا نیوز 24 اسفند 1394 ایستا نیوز 25 اسفند 1394 ایستا نیوز 26 اسفند 1394 ایستا نیوز 27 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1394 ایستا نیوز 29 اسفند 1394 
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۴    
ایستانیوز:ارتباط بین بانک های ایرانی و اروپایی پس از اجرایی شدن برجام، هنوز به طور کامل برقرار نشده و به گفته رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۶    
ایستانیوز:جلسه مشترک قائم مقام بانک مرکزی و هیأت بانکی ایتالیایی، با موضوع تقویت و افزایش همکاری های بانکی و تسهیل ارتباطات آموزشی میان دو کشور برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۶    
ایستانیوز:آئین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی خوارزمی با حمایت بانک تجارت و حضور دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۳    
ایستانیوز:معاون وزیر اقتصاد بلغارستان با اعلام اینکه نمایندگان بانکی کشور بلغارستان برای برقراری روابط بانکی به ایران آمده اند، گفت: امیدواریم که هرچه زودتر روابط بانکی با ایران برقرار شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۳    
ایستانیوز:دولت امارات اسکناس 200 درهمی ویژه نابینایان منتشر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۳    
ایستانیوز:نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب لایحه ای مقرر کردند بازنشستگان و وظیفه بگیران نیروهای مسلح نیز شامل قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۱    
ایستانیوز:رییس اتاق تهران در دیدار با هیات تجاری اسلواکی گفت: توجه به آنکه براتیسلاوا شعب بسیاری از بانک های بین المللی و خارجی را در خود جای داده است و یکی از نیازهای حیاتی اقتصاد ایران در حال حاضر ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۸    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در شرق تهران می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۵    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید جدول قیمت پرفروش ترین انواع جاروبرقی دربازار تهران است:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۲    
ایستانیوز:آنچه امروز تحت عنوان حضور اجتماعی و مشارکت سیاسی زنان شناخته می شود در کمتر از یکصد سال قبل آرزویی بود که جنبش های حقوق زنان برای رسیدن به آن مبارزه می کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۲    
ایستانیوز:شرکت آئودی این کراس اوور جدید را وسیله نقلیه ای شهری برای رانندگی روزمره و تفریح و با قابلیت های زیاد تعریف کرده است.همچنین قرار است این خودرو در پاییز 2016 به بازار عرضه شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۲    
ایستانیوز:عضو هیات نمایندگان اتاق تهران، آخرین وضعیت گشایش ال سی و انتقال ارز در پسابرجام را اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۰    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده 15 آپارتمان گران شمال تهران شامل مناطق یک تا چهار است که در اسفند ماه سال 94 معامله شده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۰    
ایستانیوز:سخنگوی کمیسیون ویژه تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44 از جلسه امروز این کمیسیون با حضور معاونین وزرای اقتصاد، صنعت، مدیرعامل ایران خوردو ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۷    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز انواع دستگاه فشار سنج در سطح بازار تهران است. شایان ذکر است که این نرخ ها ممکن است بر اساس برخی امکانات جانبی و خدمات پس از فروش در مناطق مختلف شهر تا 10 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۷    
ایستانیوز:بیش از یکسال است که زمزمه های ناایمن بودن ساختمانی بلندمرتبه و تجاری در میدان فردوسی شنیده می شود و فرصت های زیادی برای ایمن سازی سازه این مجتمع بزرگ به مالک داده شد اما سرانجام با نظر شخص ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۷    
ایستانیوز:سخنگوی قوه قضاییه روز گذشته از صدور حکم اعدام برای سه متهم پرونده موسوم به فساد نفتی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۴    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید جدول قیمت جدیدترین انواع ماشین لباسشویی در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۴    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت آپارتمان های 50 متری در مناطق 22 گانه شهری تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۴    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز برخی از مدل های وارداتی سواری هیوندای در سطح بازار تهران است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۱    
ایستانیوز:یکی از راکتورهای نیروگاه هسته ای آمریکا واقع در ایالت جورجیا بعد از انفجار و آتش سوزی بسته شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۱    
ایستانیوز:معبد وات رانگ خان که در میان کشورهای خارجی به معبد سفید معروف است یک معبد بودایی غیرمعمول در “شیانگ را” تایلند می باشد. گزیده ای از تصاویر آن را مشاهده می نمایید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۹    
ایستانیوز:نکیسا (نام هنری که وی برای خود انتخاب کرده) دختری کرد است که در چالوس متولد شد و در آنجا ادامه تحصیل داد. وی حاصل ازدواج یک مهندس عمران و یک مادر هنرمند است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۳    
ایستانیوز:حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام سیّد ابراهیم رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی علیه السلام منصوب کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۰    
ایستانیوز:فندک برقی که در جیب آقایی منفجر شد باعث آتش گرفتن وی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۰    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان حوالی میدان هفت تیر تهران می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۷    
ایستانیوز:بدون شرح!
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۷    
ایستانیوز:شکار یک بچه پنگوئن از میان خانواده اش توسط یک مرغ ماهی خوار در سواحل جزایر فالکلند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۷    
ایستانیوز: این آبشار دست ساز در محله سعادت آباد در دوره سید ضیاء الدین طباطبایی در حدود سال 1299شمسی در تهران ساخته شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۷    
ایستانیوز:براثر خراب شدن یک دستگاه اتوبوس BRT در ایستگاه سیدخندان، تمام اتوبوس ها در مسیر رسالت -آرژانتین متوقف شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۴    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در خیابان دکتر شریعتی تهران می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۴    
ایستانیوز:انتخابات درون حزبی احزاب سیاسی آمریکا در ایالت مِین و منطقه پورتوریکو با شکست هیلاری و ترامپ خاتمه یافت حال آنکه این نتیجه تاثیری بر میزان موفقیت آنها در رقابت ریاست جمهوری سال 2016 ندارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۴    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید قیمت محبوب ترین انواع تبلت های با قابلیت مکالمه در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۲    
ایستانیوز:"اسعد تقی زاده"، محیط بان دنایی که به اعدام محکوم شده بود، پس از تحمل هفت سال زندان، طی مراسمی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۲    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز برخی خودروهای صفر کیلومتر دوگانه سوز داخلی کشور در سطح بازار تهران است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۱    
ایستانیوز:در اختتامیه پنجمین جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران، بانک پاسارگاد، به عنوان یکی از سه شرکت برتر این دوره از ارزیابی ها انتخاب شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۵    
ایستانیوز: بانک پاسارگاد در گزارش عملکرد 9 ماهه خود اعلام کرد که سود حاصل از ارائه تسهیلات خود را با 27 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته به 53 هزار و 998 میلیارد ریال رسانده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۲    
ایستانیوز:شرکتهای حاضر در سبد سهام عدالت از سال 85 تا نیمه دی ماه امسال، 166 هزار و 255 میلیارد ریال سود بابت اقساط سهام عدالت به خزانه دولت پرداخت کرده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۲    
ایستانیوز:نوع همکاری این سرمایه گذاران با "پارسان" تأمین مالی و اعطای تسهیلات برای انجام پروژه های شرکت های زیر مجموعه گسترش نفت و گاز پارسیان و یا به صورت انتقال تکنولوژی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز:بانک پاسارگاد روز 22اسفندماه94، یک میلیارد و 980میلیون سهم شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه را به صورت یکجا و شرایطی می فروشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز:شرکت گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران در دوره یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه 94 سهام هیچ شرکت بورسی را تحصیل نکرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۶    
ایستانیوز:با توجه به احتمال کاهش هزینه های مالی (تحت تاثیر کاهش هزینه تجهیز منابع توسط بانک ها)، پیش بینی افزایش قیمت نفت حداقل تا 60 دلار و فرصت تجدید ساختار شرکت ها ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۶    
ایستانیوز:شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی در دوره یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه 94 معادل 90 میلیارد و 971 میلیون ریال سود شناسایی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۴    
ایستانیوز:دادستان پردیس از بازداشت رئیس یک بانک دولتی در جاجرود خبر داد و گفت: رئیس این بانک از مبلغ 180 میلیون تومان از پول هایی که مردم به عنوان سپرده در بانک گذاشته بودند، استفاده شخصی کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۴    
ایستانیوز:نرخ دلار آمریکا در مقایسه با دیروز تغییر چندانی نداشته و 3430 تومان عرضه می شود و سکه تمام طرح جدید با روند کاهشی، یک میلیون و 12 هزار تومان فروخته می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۴    
ایستانیوز:رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه آمار و ارقام پول های بلوکه شده را قبلا اعلام کرده است، گفت: آمار و ارقام پول های بلوکه شده را نباید مدام تکرار کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۸    
ایستانیوز:مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به رشد 15 درصدی نرخ دیه برای سال آینده، گفت: به طور طبیعی نرخ حق بیمه شخص ثالث باید معادل نرخ رشد نرخ دیه افزایش یابد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۵    
ایستانیوز:بانک مرکزی طی بخشنامه ای به بانک ها اعلام کرد: در روزهای پایانی سال و ایام نوروز در تمام نقاط کشور و با اولویت دهی به مناطق دارای جاذبه های زیارتی و گردشگری شعب کشیک دایر کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۹    
ایستانیوز: مدیر عامل بیمه ایران در پاسخ سوال خبر نگار ما در خصوص اصلاح آیین نامه سرمایه گذاری صنعت بیمه گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۷    
ایستانیوز:شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه 17 اسفند ماه 94، با 65 واحد افزایش به رقم 78 هزار و 158 واحد رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۹    
ایستانیوز: طراحی و تنوع بخشی ابزارهای تأمین مالی از ضرورت های بازار سرمایه است که بورس کالای ایران به عنوان یکی از ارکان بازار سرمایه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۶    
ایستانیوز:بانک مرکزی قیمت متوسط خرده فروشی 11 گروه کالایی در هفته منتهی به هفتم اسفند ماه را منتشر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۰    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک مسکن در پاسخ به سوال ایستانیوز در خصوص افزایش سرمایه بانک گفت : بر اساس تبصره 18بودجه سال 95پیش بینی شده است سرمایه بانک با افزایش 50هزار میلیارد ریالی از 32هزار هزار میلیارد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۱    
ایستانیوز:قائم مقام بانک مرکزی با بیان اینکه رتبه بندی بانک ها به طور جدی در دستور کار بانک مرکزی است، گفت: تلاش می کنیم سال آینده رتبه بندی بانک ها نهایی و به عموم مردم اعلام شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۱    
ایستانیوز:به منظور تسهیل امور بانکی مشتریان در روزهای پایانی سال، تمامی شعب بانک ملی ایران تا روز 27 اسفندماه جاری به جز روزهای جمعه 21 اسفندماه و یکشنبه 23 اسفندماه تا ساعت 17 فعالند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۸    
ایستانیوز:معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در اولین روز نمایشگاه بین المللی محیط زیست از غرفه بانک ملت بازدید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۵    
ایستانیوز: مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت: هدف تأمین رفاه هموطنان همه تمهیدات و ساز و کارهای مورد نیاز برای ارائه خدمات به مشتریان در سراسر کشور در روزهای پایانی سال 94 و ایام تعطیلات نوروز 95 پیش ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۵    
ایستانیوز:در این موضوع که کاهش چشمگیر نرخ تورم یکی از مهمترین دستاوردهای اقتصادی دولت یازدهم است هیچ کس حتی منتقدان منصف دولت تردیدی ندارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۲    
ایستانیوز: مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: تامین مالی از بورس کالا، گره گشای صنعت فولاد است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۹    
ایستانیوز:با انتشار اوراق سلف موازی تیرآهن شرکت ذوب آهن اصفهان در بورس کالای ایران، مسیری جدید برای تامین مالی صنعت فولاد کشور معرفی شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۸    
ایستانیوز:مدرسه راهنمایی دخترانه شهدای بانک ملی ایران در شهر برازجان با حضور جمع کثیری از مسئولان دستگاه های اجرایی استان و امام جمعه شهر برازجان افتتاح شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۵    
ایستانیوز:ری تاملینسون مخترع ایمیل و علامت @ پس از 74 سال زندگی دار فانی را وداع گفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۵    
ایستانیوز:آیت الله جنتی با شرکت در سنت درختکاری گفت: از بهترین کارها؛ کشاورزی، زراعت، باغ داری و درختکاری است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۲    
ایستانیوز:79 سال پیش، برابر با ششم مارس 1937 میلادی، والنتینا ولادیمیروونا ترشکووا، کیهان نورد روس و نخستین زن فضانورد جهان در یاروسلاول اتحاد جماهیر شوروی به دنیا آمد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۲    
ایستانیوز:بر اساس آگهی های موجود برای اجاره ویلایی ساحلی در ایام نوروز باید از شبی 130 هزار تومان تا 3.5 میلیون تومان هزینه کرد که گاهی این نرخ ها در روزهای عادی بسیار ارزان تر است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۹    
ایستانیوز:تویوتا مدل مهومی جدیدی ساخته شده از چوب را با نام Setsuna معرفی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۹    
ایستانیوز:تحقیقات جدید حاکی از آن است که خرید برای زنان تفریح و سرگرمی محسوب می شود در حالی که برای آقایان انجام وظیفه است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۶    
ایستانیوز:بیش از دو سال و نیم از روی کار آمدن دولت یازدهم می گذرد و در این مدت حجم نقدینگی بیش از کل نقدینگی قبل از آن، افزایش یافته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۳    
ایستانیوز: تک نرخی شدن ارز و قیمت تعادلی برای ارز تک نرخی دو نکته مهم در بازار ارز سال آینده محسوب می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۳    
ایستانیوز:بدون شرح!
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۰    
ایستانیوز:روز گذشته، دلار از کف قیمتی روزانه بالا آمد و توانست از مدار کاهشی خارج شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۰    
ایستانیوز:رئیس جمهوری سال 1394 را سالی تاریخی و به یادماندنی برای ملت ایران دانست و گفت: طلیعه سال 94، تعامل سازنده با جهان بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۴    
ایستانیوز:سخنگوی دولت با بیان اینکه آهنگ کند حذف یارانه نقدی در سال آینده ادامه خواهد یافت، افزود: دراین زمینه به گونه ای عمل خواهیم کرد تا به دهک های پایین فشاری وارد نشود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۱    
ایستانیوز:بر اساس ارزیابی مرکز اطلاعات مالی شورای عالی مبارزه با پولشویی (FIU)، بانک سینا رتبه اول مبارزه با پولشویی را در بین بانکهای کشور کسب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۸    
ایستانیوز: سهام نیروگاه شهدای پاکدشت (دماوند)، به عنوان بزرگترین نیروگاه کشور برای عرضه در بورس اوراق بهادار معرفی و قرار شد از بهار سال آینده سهام آن به بورس عرضه شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۰    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: روش تامین مالی پروژه ای فارغ از هزینه های آن، کمترین میزان ریسک را برای سرمایه گذاران بین االمللی و بیشترین خطر را برای موسسه ها و بانک های تامین مالی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۷    
ایستانیوز:معاون وزیر اقتصاد گفت: با تایید نهایی قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم توسط شورای نگهبان، فضای کسب و کار و همکاری های بین المللی تسهیل می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۴    
ایستانیوز:حداقل دستمزد جدید کارگران با افزایشی بین 12.6 تا 15 درصد، سه شنبه این هفته نهایی می شود و مزد کارگران از 712 هزار تومان امسال به رقمی بین 801700 تومان تا 818800 تومان در سال 95 خواهد رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۱    
ایستانیوز:لایحه ساماندهی سهام عدالت در جلسه یکشنبه شب هیات دولت به تصویب رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۷:۵۸    
ایستانیوز:معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی گفت: جرایم عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی غیرقابل بخشش است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۷:۵۶    
ایستانیوز:وزیراقتصاد با بیان اینکه پیش بینی می شود بار دیگر سطح فروش روزانه نفت ایران به زودی به سطح دو میلیون بشکه بازگردد،گفت: اولویت اقتصادی سال 95 بهبود محیط کسب وکار و جذب سرمایه خارجی خواهد بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۷:۵۳    
ایستانیوز:اگر منتظر مدل One M10 گوشی های HTC هستید، تاریخ 19 آوریل (31 فروردین 95) را به خاطر داشته باشید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۷:۵۳    
ایستانیوز:هفته جاری قیمت یک خودروی داخلی در بازار کاهش یافته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۷:۵۰    
ایستانیوز: در سال 2013، اقتصاد چین سالانه رشد 7.7 درصدی را تجربه می کرد و در سال 2014 به 7.4 کاهش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۷:۵۰    
ایستانیوز: در حالی که کارگران ایرانی در سال 1384 هر ماه معادل یک سکه طلا دستمزد دریافت می کردند، در سال 1392، دستمزد دریافتی شان کفاف خرید کمتر از یک نیم سکه را می داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۷:۴۷    
ایستانیوز:کسادی بازار مسکن قیمت هر متر مربع واحد مسکونی را در سراسر کشور کاهش داد .
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۷:۴۴    
ایستانیوز:رئیس سازمان زندان ها از اعطای مرخصی نوروزی به زندانیان طبق بخشنامه رئیس قوه قضاییه خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۷:۴۲    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۷:۴۲    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۷:۳۹    
ایستانیوز:مدیر اجرایی شرکت شبکه بین المللی امارات از مذاکره با بانکهای ایرانی در زمینه تراکنش های مالی خبر داد اما در عین حال گفت که درباره تحریمها و تسویه حسابهای دلاری با ایران هنوز نگرانی هایی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۷:۳۶    
ایستانیوز:جلسه هم اندیشی مسئولان بانک مرکزی با اقتصاددانان و استادان دانشگاه ها، به منظور بررسی چگونگی رونق بخشی به اقتصاد ایران در دوران پساتحریم با تأکید ویژه بر سیاست های اعتباری بخش مسکن ...