شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۵:۱۳Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 14 اردیبهشت 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 2 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 3 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 4 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 5 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 6 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 7 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 8 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 9 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 10 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 11 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 12 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 13 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 14 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 15 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 16 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 17 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 18 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 19 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 20 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 21 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 22 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 23 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 24 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 25 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 26 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 27 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 28 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 29 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 30 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۳    
برنده ی جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه - سال 2000
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۶    
شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد 67.45 واحدی به پله 208 هزار و 264 واحدی رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۸    
رئیس شورای شهر تهران و رئیس شورای عالی استان ها طی نامه ای به روسای شورای شهرهای مراکز استان ها و شهرداران شهرهای مراکز استان ها در خصوص لایحه مالیات بر ارزش افزوده ابراز نگرانی کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۹    
رئیس کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد: هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۳:۰۰    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور گفت: پیش بینی می شود امسال حدود 80 تا 82 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کشورمان به کشت پنبه اختصاص یابد که نسبت به سال زراعی گذشته حدود 20 درصد افزایش سطح زیر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۴    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اعلام کرد: قیمت انواع نان یارانه ای در استان 10 درصد افزایش یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۴    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به بندهای گام دوم انقلاب اسلامی گفت: گام دوم انقلاب اسلامی بایستی فراتر از مقولات ترویجی در کشور دیده شود و تحقق آن باید با ماهیتی نهادینه و کیفی دنبال شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۰:۳۴    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری گفت: در عملیات ضربتی مأموران پلیس، قاچاقچی شرور سابقه دار با 200 گرم هروئین در شهرکرد دستگیر شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۹    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: در قوه قضائیه یکسری دستورالعمل و آئین نامه دست و پاگیر در خصوص اطلاع رسانی از سنوات گذشته وجود دارد که باید تعدیل شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۴    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از دستگیری فرد حامل مواد مخدر در چالوس خبر داد و گفت: از متهم 113 گرم ماده مخدر شیشه کشف و متهم به زندان معرفی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۹:۰۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: هیچ سرمایه گذاری از فعالیت در استان کرمانشاه پشیمان نخواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۷:۰۴    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی ساری گفت: شهرداری ها با صدور پروانه ساخت در حریم رودخانه ها و ارجاع به ماده 100 در واقع نه تنها قانون را دور می زنند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۵:۰۴    
یک روانشناس بالینی گفت: خانواده ها نباید خودکشی را کم اهمیت بپندارند و از کنار این مسئله بی تفاوت گذر کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۴:۰۴    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: زباله گردی از پیامدهای افزایش قیمت مواد مخدر در زنان معتاد این استان است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۲:۴۹    
رئیس خانه صنعت و معدن خراسان شمالی گفت: در حال حاضر یکی از مهمترین مشکل تولید و تولیدکنندگان، فروش کالاست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۲:۳۴    
در حالی رئیس سازمان جهاد کشاورزی یزد، کاهش قیمت گوشت مرغ را ناشی از توزیع نهاده از سوی دولت می داند که رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران این استان نظر دیگری دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۴۹    
شهردار تهران در برنامه زنده تلویزیونی تهران20 شبکه 5 سیما، درباره موضوعات مختلفی سخن گفت، از قبیل حمل ونقل عمومی، عملکرد شهرداری تهران در یاری رسانی به استان های سیل زده، جنس پروژه های شهری و...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۳۴    
مدیرکل میراث فرهنگی یزد با اشاره به تدارک بیش از 20 جشنواره تابستانه برای امسال در این استان، از کاهش هزینه های سفر به یزد از نیمه خردادماه تا نیمه شهریورماه خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۱۹    
سفیر انگلیس در تهران که به تازگی با همکاری او و سازمان محیط زیست ایران، شیر ایرانی از باغ وحشی در کشورش به ایران آمده است، از کامران، شیر ایرانی بازدید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۰۴    
نمایشگاه کالاهای ایرانی تحت عنوان برندهای اورآسیا با حضور بیش از 65 شرکت ایرانی و تعدادی از شرکت های کشورهای عضو اتحادیه اورآسیا امروز با حضور تیگران خاچاتریان وزیر توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۳:۴۹    
چهارمین دور رایزنی های سیاسی ایران و قرقیزستان امروز در تهران و با حضور سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان و "نوران نیازعلیف"، معاون اول وزیر امور خارجه قرقیزستان برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۳:۳۴    
حسین فریدون در واکنش به حکم دادگاه بدوی ضمن رد اتهامات مطرح شده علیه وی اعلام کرد که نسبت به این حکم درخواست تجدید نظر خواهد داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۳:۳۴    
اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای با انتقاد از عدم تمدید معافیت های نفتی و هسته ای ایران، اعلام کرد که این اتحادیه تجارت مشروع با ایران را از طریق عملیاتی کردن اینستکس ادامه خواهد داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۳:۲۲    
رئیس جمهوری ویتنام تقریباً سه هفته است که در انظار عمومی دیده نشده و این امر باعث گمانه زنی هایی درباره وضع سلامتی او شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۳:۰۴    
معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان کشور گفت: شرایط اقتصادی و سیاسی کنونی کشور فرصتی برای نشان دادن توان مدیریتی نخبگان به وجود آورده اما متأسفانه در ادارات ما نیاز به فکرهای متفاوت و نخبه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۳:۰۴    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، درگذشت سرکار خانم فاطمه داوود دخت جلیلی والده مکرمه شهیدان علی و حسن طهرانی مقدم را تسلیت گفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۲:۳۴    
وزیر کشور در همایش استانداران با ارائه توصیه های لازم به آنها در خصوص تنظیم بازار، مدیریت بازار و کنترل قیمت کالاها، درباره انتخابات هم تاکید کرد: تلاش می کنیم انتخابات امسال کاملا قانونی، سالم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۲:۲۲    
صدراعظم اتریش در یک مصاحبه مطبوعاتی خواستار به روز شدن قرارداد اتحادیه اروپا و اصلاحات ساختاری در این اتحادیه شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۲:۱۹    
پاری سن ژرمن در دیدار برابر نیس با تساوی یک بر یک متوقف شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۱:۴۹    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با تاکید بر تلاش این سازمان برای جلوگیری از آلودگی های رنگی شهر تهران افزود: بهارستان 99 در تعامل بیشتر با هنرمندان برگزار خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۱:۱۹    
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در حملات اسرائیل به شرق نوار غزه، یک دختربچه فلسطینی جان باخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۱:۰۴    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (شنبه) بر موضع مخالف خود با طرح صلح آمریکا موسوم به "معامله قرن" تاکید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۱:۰۴    
شهردار تهران در همایش علمی-کاربردی سراسری ائمه جماعت شهرداری تهران که بعدازظهر امروز در ساختمان بهشت برگزار شد، بر ضرورت پرداختن بیشتر به مشکلات مردم تأکید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۱:۰۴    
اتلتیکو مادرید شکست سنگینی را برابر اسپانیول تجربه کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۰:۴۹    
پژوهشگاه مواد و انرژی و شورای عالی تحقیقات علمی اسپانیا (CSIC) در راستای گسترش تعاملات علمی بین المللی، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۰:۴۹    
هم زمان با آغاز ماه مبارک رمضان طرح های ترافیک و زوج یا فرد یک ساعت زودتر به پایان می رسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۰:۴۹    
شاگردان نیکو کواچ با برتری مقابل هانوفر یک گام دیگر به قهرمانی در بوندسلیگا نزدیک تر شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۰:۳۴    
جامعه شناس و استاد دانشگاه به تشریح پیامدهای مختلف بیکاری بر فرد و توسعه اجتماعی پرداخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۰:۱۹    
رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب را به عنوان نمایندگی ولی فقیه در امور حج و سرپرستی حجاج ایرانی تبریک گفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۰:۱۹    
پارلمان مصر امروز (شنبه) با اعلام وضعیت فوق العاده در کشور به مدت سه ماه موافقت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۰:۱۹    
رئیس جمهوری ونزوئلا از ارتش این کشور خواست برای مقابله با حملات احتمالی ایالات متحده آمادگی داشته باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۰:۰۴    
فرمانده کل ارتش از امیر سرتیپ کیومرث حیدری به پاس خدمات صادقانه نیروی زمینی ارتش در امداد رسانی سیل اخیر در استان های گلستان، لرستان و خوزستان تجلیل و قدردانی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۰:۰۴    
امیر حاتمی با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با سرلشکر سلامی دیدار کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۹:۴۹    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: معلمان کشور دارای مشکلات عدیدی از جمله مشکل معیشتی هستند بنابراین در شرایط حاضر یکی از اولویت های اساسی کشور توجه به مشکلات معیشتی معلمان است
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۹:۳۴    
طبق اعلام قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، 400 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده که 200 هزار واحد آن آماده تحویل و200 هزار واحد باقی مانده هم تا پایان امسال تکمیل می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۹:۳۴    
معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که 160 رشته هنری اصیل در ایران در حال از بین رفتن است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۹:۳۴    
مدیرعامل سازمان انتقال خون در چهارمین همایش بانک خون بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بوشهر گفت: تنها پنج درصد زنان ایرانی خون اهدا می کنند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۹:۱۹    
نماینده مردم ماهنشان در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش درستی داریم، به شرطی که فکری به حال اقتصاد آن شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۹:۱۹    
رئیس جمهوری آمریکا نوشت، رهبر کره شمالی نمی خواهد قولی را که به او داده، زیر پا بگذارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۹:۱۹    
رئیس هلال احمر میاندوآب گفت: خودروی یکی از آفرود سواران میاندوآب عصر دیروز در آجیرلی چای سقوط کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۹:۰۴    
رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: افراد زیادی دلشان برای کشور می سوزد، اما متاسفانه دیده نمی شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۹:۰۴    
رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت والده مکرمه شهیدان حاج حسن و علی تهرانی مقدم را تسلیت گفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۸:۴۹    
رقابت های قهرمانی کشور آلیش بانوان با قهرمانی مازندران به پایان رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۸:۴۹    
کارگاه آموزشی "اتصال به شبکه مزارع بادی" توسط معاون پژوهشی و عضو هیأت علمی سازمان جهاددانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۸:۳۴    
دولت رژیم صهیونیستی از بستن گذرگاه ها با نوار غزه خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۹    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین اعلام کرد: به منظور مبازره با آفات ملخ، 2000 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان قزوین سمپاشی شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۶    
نجومی شدن قیمت مسکن جای هیچ شکی را برای مسئولان این حوزه باقی نگذاشته است که باید تغییراتی در شیوه تسهیلات دهی به مسکن، ساخت و عرضه آن فراهم آورند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۳    
در مراسمی با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت بیمه آرمان، صبح امروز مدیران جدید منابع انسانی و پشتیبانی و خدمات این شرکت منصوب و معرفی شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۸:۰۷    
از سال گذشته تا به حال اصلاحات زیادی در قانون چک صورت گرفته است که هدف از آن افزایش شفافیت مالی و کاهش تخلفات است اما موانعی چند موجب اجرای قوانین چک و یا عدم اثربخشی آن برای ایجاد شفافیت شده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۸:۰۴    
نوران نیاز علی اف معاون وزیر امور خارجه جمهوری قرقیزستان امروز بعد از ظهر با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۸:۰۴    
مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در روز یکشنبه 15 اردیبهشت خبر داد و تأکید کرد: داوطلبان می توانند با استفاده از کد ملی و کد رهگیری ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۷:۴۹    
رئیس دانشگاه علم و فرهنگ گفت: دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان دانشگاه جهاد دانشگاهی با رویکرد عمق بخشیدن به پژوهش های حوزه خلیج فارس ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۷:۴۹    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در شرایط فعلی می بایست نرخ واقعی انرژی مشخص شود و باید به سمت استاندارد مصرف برویم چرا که اگر قیمت انرژی واقعی شود استفاده از گاز نیز افزایش می یابد و این مسئله می تواند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۷:۴۶    
داستان حذف اپ های ایرانی از اپ استور و گوشی های آیفون همچنان باز است اما این موضوع با حذف اپلیکیشن ها با امضای ناشناخته توسط گوگل که گریبان گیر توسعه دهندگان ایرانی شد وارد فاز جدید شده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۷:۳۷    
جلسه بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی با سرمربیان تیم های ملی کشتی عصر امروز (شنبه) در محل این فدراسیون برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۷:۳۴    
مشاور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در آخرین روز برگزاری نمایشگاه کتاب گزارشی از وضعیت ترافیکی اطراف مصلی اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۷:۳۴    
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی کوتاه کردن زمان اعطای خدمات را از برنامه های جدید این صندوق نام برد و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۶:۲۲    
رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: علی رغم کاهش های رخ داده در بودجه، بودجه پارک های علم و فناوری بین 45 تا 150 درصد افزایش داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۷:۱۹    
محققان با تولید یک ربات دایناسورنما، به درک بهتری از تکامل پرواز پرنده ها رسیدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۷:۱۹    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدارس باید سرزنده و بانشاط باشند، گفت: باید بازنگری جدی در نظام آموزش و پرورش صورت گیرد که بچه ها از یادگیری و بودن در مدارس احساس سرزندگی و نشاط داشته باشند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۷:۱۹    
سفیر ایران در لندن در روایتی تاریخی به هزینه کرد بودجه ساخت ساختمان جدید سفارت ایران در لندن در زمان محمدرضا شاه پهلوی اشاره کرده و می گوید زمینی که برای ساخت ساختمان سفارت در نظر گرفته شده بود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۷:۰۴    
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی از حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست این فراکسیون خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۷:۰۴    
شورای فنی بوکس با ادامه فعالیت اکبر احدی به عنوان سرمربی تیم ملی مخالفت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۶:۴۹    
دونده ی خبرساز زن آفریقایی علیرغم تهدید از سوی دادگاه عالی ورزش برای حذف از رقابت های ورزشی، تاکید کرد که میزان تستوسترون خود را برای حضور در رقابت های ورزشی کاهش نخواهد داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۶:۴۹    
قائم مقام جبهه پایداری گفت: علت شکست های اصولگرایان این بوده که نتوانستند در عمل نشان بدهند که به دنبال خدمت هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۶:۴۹    
آیین اختتامیه چهارمین جشنواره معرفی و تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و پارک های علم و فن آوری منطقه دو کشور با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۶:۳۴    
نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی با بیان اینکه بیشترین آسیب در حوزه راهداری استان، مربوط به شرق استان است گفت: بیشترین راه روستایی خاکی در این منطقه وجود دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۶:۳۴    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت که ایران طبق برجام می تواند آب سنگین تولید کند و طبق این توافق خلافی مرتکب نشده است. پس ما کار غنی سازی را انجام می دهیم می خواهید بخرید یا نخرید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۶:۳۴    
یک عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: برای انتخابات مجلس یازدهم در تهران فعلا بنای ما بر لیست مستقل است، چون از سوی جریان های دیگر شرایط نامشخص است و روند شفافی نمی بینیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۶:۱۹    
وزیر بهداشت گفت: تحریم های ظالمانه آمریکا همه امور مردم ما حتی سلامتی شان را هدف قرار داده و اعلام می کنند که دارو و تجهیزات پزشکی مشمول تحریم نیست ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۶:۰۴    
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: استان های مرزی که شرایط و پتانسیل پذیرش بیماران خارجی را دارند باید به پذیرش بیماران خارجی و گردشگری سلامت اهتمام ویژه ورزند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۶:۰۴    
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه کاهش ساعت کاری در ماه مبارک رمضان سال 1398 را ابلاغ کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۶:۰۴    
شرکت چندملیتی ژاپنی "تی. دی.کی"(TDK) گلدان بونسای متحرکی توسعه داده که با چرخش به سمت نور باعث میشود تمام جهات و زوایای گیاه نور کافی را جذب کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۶:۰۴    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از همکاری 400 کارشناس کشاورزی با شورای زکات استان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۹    
جلسه شورای مرکزی حزب اراده ملت در دفتر مرکزی این حزب برگزار شد که طی آن دبیران جدید کمیته های این تشکل سیاسی اصلاح طلب انتخاب شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۹    
سخنگوی شورای شهر تهران از تصویب لغو مصوبه برج باغ در شورای عالی معماری طی دو ماه آینده خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۹    
مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی تقاضایی که بیمارستان رحیمیان مبنی بر تهاتر و انجام لیست های جاری بدون پرداخت پول را داشت انجام داده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۳۴    
مسئول اتاق بحران مرکز فوریت های پزشکی آذربایجان غربی از مسمومیت 40 نفر در اثر مصرف مشروبات الکلی در پلدشت خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۳۴    
وکیل مدافع محسن فروزان و نسیم نهالی-همسر فروزان- از آزادی موکلش با صدور قرار وثیقه خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۳۴    
موشک فالکون 9 بالاخره امروز پس از چندین بار تأخیر، کپسول "دراگون" شرکت اسپیس ایکس را به فضا فرستاد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۳۴    
براساس گزارشی که شبکه سی ان ان با استناد به منابع آگاه منتشر کرده، رئیس جمهور آمریکا بعد از رنگ باختن امیدهایش برای سرنگون کردن دولت ونزوئلا در روزهای گذشته ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۱۹    
دولت ترامپ طرح جدیدی را پیشنهاد داده که اخراج مهاجرانی که دارای گرین کارت بوده و از خدمات عمومی استفاده می کنند، را آسان تر خواهد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۱۳    
مردی در جستجوی شغلی برای تامین خانواده اش پیشنهادی را از سوی یک استخدام کننده می پذیرد و قراردادی را برای شغلی امضا می کند که به نظر شغلی خوب با درآمدی مناسب می رسید ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۰۴    
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان این که فاصله طبقاتی ظالمانه ای در خوزستان ایجاد شده است، گفت: این فاصله طبقاتی به گونه ای است که مردم در حاشیه شهر از کمترین امکانات برخوردارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۰۴    
یک منبع نظامی در لیبی امروز (شنبه) اعلام کرد، شبه نظامیان داعشی و نیروهای اپوزیسیون چاد عامل حمله به نیروهای خلیفه حفتر در شهر سها در جنوب لیبی هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۴:۵۸    
در حالی که فعالیت های سوداگرانه این روزها خودرو، سکه، ارز و مسکن را در نوردیده، بیش از 171 کشور دنیا سالهاست با وضع مالیات بر عائدی سرمایه این مشکل را حل کرده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۴:۵۸    
تبلیغ زیبای شرکت تیتان برای روز معلم
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۴:۵۸    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، سهم زنان را در اقتصاد ملی سهمی جدی دانست که باید برای ارتقای آن تلاش کرد.