جمعه ۱۸ خردادساعت ۲۲:۴۴Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 26 اردیبهشت 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 2 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 3 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 4 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 5 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 6 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 7 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 8 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 9 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 10 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 11 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 12 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 13 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 14 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 15 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 16 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 17 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 18 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 19 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 20 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 21 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 22 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 23 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 24 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 25 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 26 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 27 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 28 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 29 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 30 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۳    
کسب و کار نیوز: رینگ بین الملل بورس انرژی ایران، امروز شاهد عرضه های متنوع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران خواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۵    
کسب و کار نیوز: :سکته مغزی مشکلی شایع، اما اجتناب پذیر نیست، با این حال شیوه های برای کاهش این ریسک وجود دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۱    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: 23 سند توسعه محصولات کشاورزی و زیر بنایی در سیستان و بلوچستان تهیه شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۸    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: 70 هزار و 330 هکتار از مراتع شهرستانهای کنارک، فنوج، چابهار، قصرقند، نیکشهر، دلگان، ایرانشهر، سیب و سوران ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۲    
افزایش تسهیلات مسکن و همچنین اجرای طرح هایی که پاسخ گوی نیاز اقشار ضعیف باشد از جمله راهکارهایی است که به منظور تامین نیاز مردم به مسکن، مطرح می شود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۶    
بالا بودن نرخ سود تسهیلات بانکی و رقابت نابرابر بانک ها با تولیدکنندگان در حالی هزینه زیادی به تولید تحمیل کرده است که این هزینه با فشاری که بانک ها به تولید وارد می کنند، بیشتر هم می شود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۶:۴۱    
گوگل روز سه شنبه اعلام کرد قصد دارد هاب امنیت سایبری جدیدی را در آلمان تشکیل دهد تا با فعالیت متخصصان امنیتی زبده در این مرکز، از حریم خصوصی کاربران سرویس های مختلف خود به طور تمام و کمال حفاظت کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۶    
بعد از گذشت یک هفته از شروع ماه رمضان و اکران چند فیلم جدید روی پرده سینما، با وجود اجرا شدن طرح های ویژه برای این ماه، همچنان گیشه سینما شرایط مطلوبی ندارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۷    
رئیس ستاد اجرایی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران بابیان اینکه بی اعتمادی مشتریان خارجی از تولید بی کیفیت داخلی مضرتر است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۲    
تمام این خودروها رتبه برتر ایمنی "پیک" یا "پیک پلاس" را از موسسه IIHS کسب کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۸    
این روزها بسیاری از شرکت ها معتبر جهان به دنبال اجرای طرح تاکسی های پرنده هستند و شرکت لیلیوم نیز یکی از شرکت هایی است که در این حوزه در حال رقابت با دیگران است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۴    
کسب و کار نیوز: دبیرکل شورای عالی عتف، گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور اعتقاد همه این است که همه سازمان ها ماموریت های خود را در عرصه های نوآوری، کارآفرینی، توسعه علم و دانش بازنگری کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۵    
هر از چند گاهی برخی خبرها در دنیای مجازی منتشر می شود که به واقع دوراز انتظار و غیرقابل باور است. چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه در برج میلاد تهران بستنی طلا سرو می شود بود که مراجع تقلید اعلام ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۳    
کسب و کار نیوز: مدیر عامل بانک دی طی پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۰    
کسب و کار نیوز: اتاق های بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران، اتاق تعاون ایران و اتاق اصناف ایران درباره بیانات اخیر امام خامنه ای در جمع مسئولین و کارگزاران نظام بیانیه منتشر کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۷    
کسب و کار نیوز: حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت 27 اردیبهشت ، روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۴    
کسب و کار نیوز: عبدالرضا رحمانی وزیر کشور هفته آینده برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۱    
کسب و کار نیوز: رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: همزمان با آغاز نخستین ریزش آفت ملخ صحرایی از بهمن ماه تاکنون در سطح 230هزار هکتار مبارزه با این آفت در کشور انجام و این روند همچنان ادامه دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۸    
کسب و کار نیوز: برخی از حقوق بگیران با مصوبه اخیر دولت بیش از سقف حقوق مصوب سال 98 دریافت می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۲    
رییس کل بانک مرکزی گفت: 5 هزار میلیارد تومان وام قرض الحسنه 7 و 15 ساله برای بخش کشاورزی و مسکن مناطق سیل زده تخصیص دادیم و خواهان تسریع در پرداخت از بانک های کشور هستیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۲    
محققان و پژوهشگران امنیتی به تازگی دریافته و اعلام کرده اند که آسیب پذیری موجود در دستگاه های توسعه داده شده توسط شرکت سیسکو به هکرها اجازه می داده تا به اطلاعات کاربران دسترسی داشته باشند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از موفقیت آمیز بودن آزمایش سپر دفاعی (فایروال) برای سیستم های اتوماسیون صنعتی که از سوی دانشمندان جوان ایران ساخته شده، خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۶    
کسب و کار نیوز: نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی معتقد است که 80 درصد گرانی های اخیر نتیجه عملکرد نادرست در داخل است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۷    
کسب و کار نیوز: رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با اشاره به تغییر رویکرد در نحوه تصویب طرح توسعه دانشگاه تهران گفت: این تغییرات تجلی عینی قدرت جامعه مدنی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۱    
کسب و کار نیوز: از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ حداکثر سرعت مجاز وسایل نقلیه در معابر مختلف پایتخت اعلام شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۳    
معاون نخست وزیر روسیه درباره ازسرگیری صادرات نفت از طریق خط لوله ترانزیتی دروژبا با همتای بلاروسی خود مذاکره کرد اما گفت وگوها نتیجه بخش نبود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۰    
کسب و کار نیوز: جانشین فرمانده نیروی انتظامی از ساخت شهرک سینمایی پلیس در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: موضوعات پلیسی از جمله موضوعات جذاب و مورد علاقه مردم است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۰    
پالایشگاه های آسیایی به تعطیلی خط لوله شرق-غرب عربستان سعودی اعتنایی نکردند زیرا عمده نفت مورد نیازشان را از طریق آب های خلیج فارس تحویل می گیرند اما مختل شدن تجارت نفت در دریای سرخ ممکن است قیمت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۷    
تشدید تنش های تجاری میان آمریکا و چین ممکن است فضای بیش تری برای همکاری انرژی میان چین و روسیه فراهم کند که به دنبال شرکای تجاری و سرمایه گذاری جدید در چین و سایر کشورهای خاورمیانه است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۷    
خریداران آسیایی مختلف نفت خام عربستان سعودی در پی حملاتی اخیری که به دو نفتکش سعودی انجام شد، در نظر دارند برای کاهش ریسک اختلال عرضه از کشتی های کوچک تر استفاده کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۴    
طبق برنامه ریزی ها قرار است میزان برداشت نفت از میدان مشترک آذر در نیمه ی دوم سال 1398 از حدود 30 هزار بشکه به 65 هزار بشکه در روز برسد، البته براساس گفته های مدیر پروژه راه اندازی، بهره برداری ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۱    
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج، گفت: سال گذشته با اقدامات مناسب و استقرار آتش بان، آتش سوزی در پارک های جنگلی سطح شهر سنندج 95 درصد به نسبت سال قبل آن کاهش یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۸    
کسب و کار نیوز: جوادی یگانه با بیان اینکه به دلیل عملکرد خوب چند ساله، توقع مردم هر روز بالاتر می رود گفت: برج میلاد در شرایط فعلی تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۸    
معاون فنی و عمران شهرداری مشهد گفت: اعتباری که برای مجموعه جلوخان آرامگاه فردوسی تا به امروز صرف شده نزدیک به 10 میلیارد تومان است و امیدواریم بتوانیم فاز بعدی این پروژه که امروز عملیات اجرایی آن ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۵    
کارشناس اداره هواشناسی نطنز گفت: میزان بارش ها در سال زراعی جاری در نطنز به 222 میلی متر رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۲    
مدیر جهادکشاورزی شهرستان ماه نشان گفت: کشاورزان ماه نشانی بر اثر سرمای دیررس بهاره و بارش تگرگ، 82 میلیارد ریال خسارت دیده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۹    
استاندار چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات اجرایی شهرک کفش در منطقه ویژه اقتصادی استان خبر داد و تصریح کرد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۶    
کسب و کار نیوز: عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران فواید طرح مالیات بر عایدی مسکن را تشریح کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۶    
استاندار کرمانشاه گفت: از آنجایی که به احتمال زیاد در آینده نزدیک شاهد بازگشایی مرز خسروی باشیم، درصورت تحقق این موضوع رونق آثار تاریخی غرب استان را خواهیم داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۰    
کسب و کار نیوز: یکی از سیاست های دولت طی سال های گذشته دوگانه سوز کردن خودروها بوده که برای این مهم نیز اقدامات متعددی انجام شد. اخیرا مدیر سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از اختصاص وام 2 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۷    
نایب رییس فدراسیون ورزشهای نابینایان و کم بینایان گفت: چون سیاست پارالمپیک اعزام رشته های مدال آور به پارالمپیک 2020 توکیوست، هدف گذاری ما نیز روی رشته های جودو، دوومیدانی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۷    
خرید جدید آژاکس بی صبرانه در انتظار تمرین کردن با مسی است و قول داد که در فصل بعد پاس های زیادی به این ستاره آرژانتینی بدهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۴    
هفته سی ام لیگ برتر فوتبال ایران در حالی امروز برگزار می شود که بالاخره تکلیف قهرمان و دومین تیم تیم سقوط کننده مشخص خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۱    
فینال لیگ فوتسال آذربایجان در حالی برگزار می شود که دوازده بازیکن ایرانی در ترکیب آراز و خزر به میدان خواهند رفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۵    
ستاره ولزی رئال مادرید دوست ندارد که در شرایط فعلی به تیمش سابقش تاتنهام برگردد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۵    
سنگربان پاری سن ژرمن تاکید کرد که این باشگاه برای تمدید قرارداد او پیشنهاد داده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۹    
کسب و کار نیوز: تاکنون نود و هشت مرحله یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز شده که مجموع دریافتی افراد طی حدود 9 سال گذشته به 4 میلیون و 459 هزار تومان رسیده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۹    
کسب و کار نیوز: برای خرید یک آپارتمان 60 متری در منطقه پیروزی باید 330 میلیون تومان پرداخت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۷    
خانه منسوب به فردوسی در روستای پاژ برای مرمت در دستور کار قرار گرفت، اما مشاور ساماندهی روستای پاژ که قرار است مشکلات موجود در حریم آرامگاه فردوسی را مطالعه و برطرف کند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۷    
کسب و کار نیوز - شمار ثروتمندان آسیایی در مقایسه با سال قبل نسبت به همتایان آن ها در اروپا و آمریکا کاهش محسوسی یافته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۴    
کسب و کار نیوز - پس از صندوق بین المللی پول، بانک مرکزی کانادا هم از کاهش نرخ رشد اقتصادی این کشور خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۵    
کسب و کار نیوز: بیش از 23 تا 25 درصد مردم ایران بر اساس گزارش های موجود کشوری، چاق هستند و 60 درصد اضافه وزن دارند که این موضوع سلامت امروز و فردای جامعه را تهدید می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۶:۱۴    
کسب و کار نیوز:در دنیای امروز که شاهد رشد روزافزون بیماری های غیر واگیر هستیم می توان با سرلوحه قرار دادن اصل خود مراقبتی و اصلاح سبک زندگی به افزایش طول عمر همراه با سلامتی در بین شهروندان امیدوار ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۴:۰۹    
کسب و کار نیوز: محققان دریافتند وقفه های کوتاه استراحت می تواند به یادگیری بهتر یک مهارت جدید کمک کند.