شنبه ۱۲ خردادساعت ۲۱:۵۵Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 17 اردیبهشت 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 2 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 3 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 4 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 5 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 6 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 7 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 8 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 9 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 10 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 11 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 12 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 13 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 14 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 15 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 16 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 17 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 18 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 19 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 20 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 21 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 22 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 23 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 24 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 25 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 26 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 27 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 28 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 29 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 30 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۳    
عضو هیئت رئیسه مجلس اسامی تأخیرکنندگان آغاز جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۷    
سایپا طرح تنظیم بازار این شرکت را در روز شنبه 21 اردیبهشت ماه جاری نیز ادامه می دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۷    
تیم ملی فوتسال بانوان ایران در آخرین دیدار از تورنمنت دوستانه روسیه برابر تیم اسپانیا شکست خورد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۷    
قیمت دلار در صرافی های بانک ها با افزایش نسبت به دیروز 15 هزار و 350 تومان تعیین شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۵:۰۶    
ابطال نتیجه انتخابات شهرداری استانبول پس از واکنش های احزاب اپوزیسیون ترکیه، حال با مخالفت چهره های مهم حزب حاکم نظیر نخست وزیر و رئیس جمهوری پیشین ترکیه روبه رو شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۲:۴۸    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از مرمت قلعه بدلبو که یکی از قلاع تاریخی ارومیه است خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: نمد شهرکرد به نقاط مختلف کشور و دنیا معرفی و عرضه خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۲۳    
مشترکان ایرانسل می توانند از تخفیف های ویژه در ایام ماه مبارک رمضان برای استفاده از خدمات مکالمه و اینترنت ساعتی بهره مند شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۵    
سازمان بدر در عراق فاش کرد که هواپیماهای آمریکایی برای اعضای گروه تروریستی داعش مواد غذایی و درمانی در صحرای الانبار عراق می فرستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۸:۴۷    
مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر گفت: عصر روز گذشته یکی از داروخانه های این شهر در آتش سوخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۸:۳۵    
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات جان 5 صیاد توسط مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار در آب های دریای عمان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۸:۰۵    
کارشناس مسئول مشاوره و مددکاری اداره کل زندان های استان همدان با بیان اینکه همدانی ها غمگین هستند گفت: میزان مصرف داروی نشاط آور، روان گردان و آرامبخش در همدان به شدت بالاست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۸:۰۲    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از واحدهای صنعتی قم بازدید کرد و در جریان برخی از مشکلات تولید و دغدغه های کارآفرینان قرار گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۷:۴۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: 37 هزار واحد تولیدی در کشور موفق به جذب 25 هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۳:۳۵    
یک پزشک فوق تخصص کودکان گفت: مادران مبتلا به آسم، بیشتر از پدران آسمی می توانند آسم را به کودکان خود منتقل کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۲:۵۰    
مدیر عامل شرکت شهرک های خراسان شمالی گفت: ورود ایده های نو از عوامل بسیار تأثیر گذار بر تولید و بازار فروش فرش و گلیم است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۱:۴۷    
مدیر گروه بیماری های غیرواگیر دانشگاه علوم پژشکی یزد با بیان این که آسم یک بیماری مزمن است و تاکنون راه حلی برای ریشه کن کردن آن پیدا نشده است، گفت: وقتی شدت علائم آسم از حد معمول بیشتر شود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۰:۱۸    
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال الزورا و ذوب آهن با تساوی به پایان رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۰:۰۶    
دپارتمان امور بین الملل فدراسیون درباره روند انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان توضیحاتی را ارائه کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۰:۰۳    
وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که دیدار برنامه ریزی شده مایک پامپئو با صدراعظم آلمان در برلین لغو شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۸    
رئیس جمهور با درخواست رئیس کمیته امداد برای اختصاص سبد غذایی به مددجویان امداد و بهزیستی و همچنین گسترش چتر حمایتی امداد برای خانواده های نیازمند موافقت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۳    
رئیس اف بی آی در سخنانی ایران هراسانه، پیشاپیش جمهوری اسلامی را به ایجاد اختلال در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا متهم کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۸    
نماینده رئیس جمهوری در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما مدعی شد که متن اصلی اطلاعیه شورای نظارت آن چه دیشب منتشر شد، نبوده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۸    
رئیس جمهور با اشاره به اعتماد کامل مردم به کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، اظهار داشت: امروز بزرگترین مسئولیت همه ما در مجموعه دولت و در کمیته امداد و سازمان بهزیستی این است که فرزندان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۳    
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، از تصویب کمک 500 هزار دلاری صندوق اوپک برای توسعه بین المللی (اوفید) به سیل زدگان کشورمان در روز جاری خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۱    
رئیس جمهوری فرانسه امروز (سه شنبه) نسبت به شدت گرفتن خشونت ها در شهر ادلب سوریه به شدت ابراز نگرانی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۸    
تیم ملی فوتسال بانوان ایران در دومین دیدار از تورنمنت دوستانه روسیه برابر تیم میزبان شکست خورد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۱    
رئیس کمیسیون اروپا گفت، ارتباط دادن دونالد تاسک، رئیس شورای اروپا به ژوزف استالین و آدولف هیتلر اقدامی کاملاً غیرقابل پذیرش است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ترکیب تیمش را برای دیدار الزورای عراق اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۶    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برای روزآمدسازی تجهیزات و سلاح های ارتش جهت مقابله با هر تهدیدیتلاش می کنیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۳    
نماینده مردم شازند در مجلس گفت: با درآمدهای حاصل از قیمت های منطقی انرژی می توانیم مردم را از طریق کمک های اعتباری حمایت و قدرت خرید آنها را افزایش دهیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۲۱    
یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: از همکاران در شورای عالی نظارت بر صدا و سیما می خواهم تا در رسانه ملی مطالبی عنوان شود که نشاط اجتماعی ایجاد می کند. پخش ربنای شجریان می تواند به این موضوع کمک کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۸    
خبرگزاری یونهاپ گزارش داد، رئیس جمهوری آمریکا از برنامه های کره جنوبی برای ارائه کمک های انسان دوستانه از جمله مواد غذایی به کره شمالی حمایت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۴    
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۳    
سید حسین موسویان دیپلمات پیشین کشورمان در مقاله ای در نشنال اینترست آمریکا نوشت: با توجه به اینکه نتانیاهو مجدد به عنوان نخست وزیر اسرائیل مأمور تشکیل دولت شده ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۱    
در پی انتشار مصاحبه ای از سوی خبرگزاری اسپوتنیک روسیه با عنوان مصاحبه با محمدجواد ظریف ، روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه ای در مورد این مصاحبه توضیحاتی را ارایه کرد .
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۸    
کاخ سفید امروز (سه شنبه) اعلام کرد، رئیس جمهوری آمریکا به زودی میزبان نخست وزیر مجارستان خواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۶    
چین با قدردانی از پایبندی ایران به توافق هسته ای، از آمریکا خواست که از افزایش تنش در خاورمیانه خودداری کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۱    
سرمربی سابق تیم ملی امید ابراز امیدواری کرد تا این تیم به المپیک راه یابد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۳    
مدافع بارسلونا به دلیل خداحافظی دیگو گودین از اتلتیکو مادرید پیامی برای بازیکن اروگوئه ای فرستاد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۲۰    
دو تن از قانونگذاران آمریکایی از وزیر خارجه این کشور خواسته اند تا جزئیاتی درباره وعده دولت برای پرداخت دو میلیون دلار به کره شمالی در مقابل آزادی دانشجوی بازداشتی در 2017 ارائه کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۷    
کارگاه آموزشی تئوری و عملی مدیریت پسماند با محوریت تفکیک از مبدأ زباله در دانشگاه تربیت مدرس آغاز شده و در حال برگزاری است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۵    
مهدی ناصری دولت آبادی رئیس امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه اعلام کرد: صدور احکام تغییر ضریب و افزایش حقوق سال 1398 کلیه کارمندان اعم از رسمی، پیمانی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۵    
رئیس جمهور فردا چهارشنبه نامه ای را خطاب به سران کشورهای 4+1 می نویسد که قرار است توسط سید عباس عراقچی در اختیار سفیران این کشورها در تهران قرار گیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۲    
پیشهاد وزیر اقتصاد برای حمایت از بخش های تولیدی در شرایط کنونی، کاهش نرخ سپرده قانونی بانک ها نزد بانک مرکزی است که از دید کارشناسان در شرایط تورمی کنونی، به صلاح اقتصاد کشور نخواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۹    
بورس روز گذشته در حالی بیش از 7 هزار واحد افت داشت که کارشناسان عقیده دارند این افت تحت تاثیر رفتارهای هیجانی بازیگران بورس و به ویژه کسانی است که اطلاعات درستی از بورس ندارند و ناآگاهانه وارد بورس ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۰    
سفیر سوریه در تهران با رئیس قوه قضائیه دیدار و گفت وگو کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۷    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با صدور بیانیه ای، به شهادت رسیدن مردم محبوس در بزرگترین زندان بدون سقف جهان (نوار غزه) توسط رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۷    
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: محیط زیست باید پاسخ دهد که چرا مانع احداث سدها شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۵    
چونبوک موتورز کره جنوبی با برتری یک گله مقابل بیجینگ گوان چین صعود خود را به مرحله بعد رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مسجل کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۲    
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیأت رئیسه مجلس باید روند برگزاری جلسات مجلس را تغییر دهد گفت: لازم است که چندین جلسه غیر علنی برای بررسی وضعیت کشور برگزار شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۲    
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که وزیر امور خارجه ایران، در سفر خود به مسکو با همتای روس خود بر سر اوضاع سوریه و ونزوئلا به بحث و گفت وگو می پردازد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۰    
نخست وزیر عراق ادعاها درباره پیشنهاد واشنگتن به بغداد مبنی بر معافیت از برخی تحریم های آمریکایی علیه ایران در مقابل دادن تسهیلات به شرکت های آمریکایی را تکذیب کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۷    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بعضی از همکاران گفته اند که افکار عمومی صدای ربنای شجریان را دوست دارند، اما آن را عمداً پخش نمی کنند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۵    
وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد که اروپا و بقیه کشورها باید برای امنیت جهانی سرمایه گذاری و هزینه کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۵    
نخست وزیر پاکستان گفت که این کشور مایل است پروژه خط لوله گاز با ایران را تکمیل کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۲    
یکی از این فن آوری هایی که خدمات اقتصادی ارایه می دهد دستگاههای pos (کارت خوانها) هستند که روزانه میلیون ها نفر در سرتاسر دنیا برای خرید و فروش ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۲    
واکنش های باور نکردنی حیوانات وقتی انسانها وارد قلمروی آنها میشوند _ وقتی خونه ی کسی رو غصب میکنی ، باید انتظار واکنشهای این چنینی رو هم داشته باشی
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۲    
نماینده مردم زابل در مجلس گفت: وزرای آموزش و پرورش علوم هر چه سریع تر در مورد کنکور سیل زدگان تصمیم گیری کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۶    
در حالی که قیمت برنج در بازار روزانه افزایش پیدا می کند مسوولان بر این باورند که نه تنها کمبودی در بازار برنج وجود ندارد بلکه افزایش قیمت هم شامل حال این محصول نشده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۰    
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت 9 نفر و مصدومیت 387 نفر بر اثر حوادث ناشی از کار طی سال گذشته در این استان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۰    
یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نامه استاندار آذربایجان غربی در پاسخ به انتقادات نماینده ارومیه را قرائت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۷    
در پایتخت تاجیکستان نمایش فردوسی با موضوع حکیم ابوالقاسم فردوسی و با حضور محمدتقی صابری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان و جمع کثیری از مردم تاجیکستان و ایرانیان مقیم برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۲    
اولین جلسه کمیته علمی همایش انقلاب اسلامی و قدرت اجتماعی؛ گذشته،حال و آینده (با تأکید بر بیانیه گام دوم) 15 اردیبهشت ماه در دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۰    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: بزرگترین واحد کنسانتره سازی کشور در استان افتتاح شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۰    
وزیر نیرو گفت که حداکثر تا دو ماه آینده مشکل قرارداد کار معین 1222 نفر از وضعیت اپراتورهای برق حل می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۷    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر نیرو درباره وضعیت اپراتورهای برق قانع شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۵    
جلسه بررسی آخرین وضعیت سامانه های مبارزه با قاچاق کالا و ارز ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۲    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به انعقاد قرارداد این نیرو با وزارت دفاع برای تولید انبوه تانک کرار گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۰    
معاون پژوهش و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه مواد و انرژی گفت: تقویت طرح های فناورانه تقاضامحور از برنامه های سال جاری این معاونت است؛ چرا که مهمترین هدف پژوهشگاه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۰    
وزیر امورخارجه کشورمان تصریح کرد: مقصر دانستن ایران نفرت مردم منطقه نسبت به آمریکا و وابستگانش را تغییر نمی دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۷    
معاونت پژوهشی پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران و معاونت اداری و توسعه منابع انسانی گروه خودروسازی سایپا روز یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۷    
مدافع با سابقه تیم فوتبال چلسی از این تیم جدا شد و به احتمال زیاد راهی برنلی می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۵    
سرمربی پرسپولیس نیمی از مبلغ قرارداد خود را برای فصل جاری از این باشگاه دریافت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۲    
محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حین انجام پژوهش های مشترک آزمایشگاهی خود با محققان دانشگاه مینه سوتای آمریکا موفق به استخراج نانوبلورهای سلولز از ضایعات پنبه و قرار دادن آن درون نانوالیاف ژلاتین ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی پلیس اندونزی از کشته شدن یک شبه نظامی و دستگیری شش مظنون دیگر که قصد انجام حملاتی علیه مأموران یا اقدامات تروریستی در پوشش معترضان را داشتند، خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۷    
بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین نامه "شناسایی و پشتیبانی از برگزیدگان ادبی کشور" و با هدف ارتقای فعالیت نخبگان در حوزه زبان و ادبیات فارسی و تجلیل از بزرگان ادب فارسی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۷    
فواد ایزدی، تحلیلگر حوزه استراتژیک و استاد دانشگاه تهران معتقد است: دلیل اینکه آمریکایی ها به ایران حمله نظامی نکرده اند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۵    
کرملین امروز (سه شنبه) ضمن تایید برنامه دیدار وزرای خارجه آمریکا و روسیه در سه شنبه هفته آینده، اعلام کرد شاید بعد از این دیدار ولادیمیر پوتین نیز با وزیر خارجه آمریکا نشستی را داشته باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۲    
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: در برخورد با ساخت و سازها در حاشیه شهرها، روستاها و تصرف غیر مجاز اراضی ملی و منابع طبیعی در استان غفلت شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۲    
وزیر امور خارجه کشورمان، امشب در رأس هیأتی بلندپایه و با هدف رایزنی در خصوص آخرین وضعیت روابط دوجانبه، جدیدترین تحولات منطقه ای و موضوعات روز بین المللی با همتای روس خود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۰    
هر چند یزد و اصفهان به عنوان دو استان همجوار در مرکز کشورمان از گذشته تاکنون قرابت های بیشماری از نظر نوع ساختار بافت تاریخی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۷    
یکی از فعالان محیط زیست با اشاره به ضعف سازه های طراحی شده در مناطق سیل زده، افزود: در سیل اخیر 400 پل با قدمت کمتر از 50 سال نابود شد در حالی که پل ساسانی بر رودخانه با قدمت نزدیک دو هزار سال همچنان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۷    
به نظر می رسد بحران شورای همکاری خلیج فارس هرچند به کندی در مسیر حل شدن باشد. با توجه به تحولات یک هفته اخیر می توان شاهد نشانه هایی از تغییر در مواضع کشورهای تحریم کننده قطر بود که از جمله آن تبریک ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۵    
همزمان با آمدن بهاران زندگی عشایر نیز فصل جدیدی را آغاز می کند و کوچ هر چند سخت و طولانی اما سرشار از زندگی جریان می یابد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۵    
وزیر علوم در دیدار با رئیس، هیئت رئیسه و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ساماندهی دانشگاه های در حال فعالیت از مأموریت های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۲    
عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران گفت: در شرایطی که 40 درصد از منابع نظام بانکی کشور فریز شده است، بانک ها نمی توانند تأمین مالی بنگاه ها را به راحتی انجام دهند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۲    
وزیر آموزش وپرورش اظهار کرد: دشمن برای پیروزی در این جنگ از تمام ترفندها استفاده می کند و اکنون نیز سنگر تعلیم و تربیت را هدف قرار داده است لذا با به کارگیری روش های مختلف سعی در نگران کردن مردم دارد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۰    
ملی پوش سابق فوتسال بعد از اتمام محرومیتش به دلیل جعل کارت پایان خدمت به لیگ برتر فوتسال بازگشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۷    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور و همتای آمریکایی او برای مذاکراتی در سوچی در اواسط ماه مه آماده می شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۵    
با افزایش تهدیدات ضمنی مقامات واشنگتن، روزنامه پرتیراژ الاهرام مصری در گزارشی به اختلافات میان ایران و آمریکا پرداخته و می گوید به همان میزان که شرایط برای ایران دشوار است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۲    
سرپرست استانداری گلستان گفت: بانک ها از صدور اجراییه برای واحدهای تولیدی در مناطق سیل زده خودداری کنند تا این واحدها بتوانند در چرخه تولید قرار گرفته و فعال شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۷    
فرماندار شیروان گفت: پیگیری تملک زمین برای ساخت پروژه فرودگاه اضطراری در شیروان به نتیجه نرسیده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۷    
اولین کشتی توریستی کاملاً الکتریکی موسوم به "دوشیزه مه" که از باتری های لیتیوم-یون و یک سیستم شارژ ساحلی بهره می برد تا به دل آبشارهای نیاگارا بزند، ساخته می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۵    
عضو هیأت مدیره انجمن پیمانکاران خراسان شمالی تاکید کرد: پروژه های بازسازی از سیل به پیمانکاران بومی استان واگذار شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۵    
در پایان مرحله مقدماتی جام جهانی تیروکمان که در شانگهای چین در حال برگزاری است، تیم کامپوند مردان در جایگاه نهم قرار گرفت و میکس تیم کامپوند در جدول رده بندی مرحله مقدماتی هفدهم شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۲    
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: با شروع فصل گرما، اعتباری برای مراقبت و آبیاری درختان و جنگل های دست کاشت استان بوشهر نداریم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۰    
خانه تاریخی شکوهی یزد با معماری زیبا و منحصر بفردش در چند قدمی مسجد جامع یزد واقع شده به نحوی که از درون حیاط خانه می توان مناره های مسجد جامع و گنبد فیروزه ای سید رکن الدین را مشاهده کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۰    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که ایران از ظرفیت برجام و NPT استفاده می کند ، گفت : ایران در قالب برجام و NPT سیاست خود را پیش می گیرد ...
  • ۱