جمعه ۱۸ خردادساعت ۲۱:۳۸Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 23 اردیبهشت 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 2 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 3 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 4 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 5 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 6 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 7 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 8 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 9 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 10 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 11 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 12 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 13 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 14 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 15 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 16 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 17 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 18 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 19 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 20 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 21 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 22 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 23 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 24 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 25 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 26 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 27 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 28 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 29 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 30 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۳:۲۹    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به مصرف 171 میلیون مترمکعب سی ان جی در سال 97، از فعالیت 52 جایگاه عرضه سی ان جی این منطقه برای خدمت رسانی به شهروندان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۳:۰۰    
کسب و کار نیوز - گردو به خاطر داشتن میزان بالا امگا 3 و سایر اسیدهای چرب ضروری برای فعالیت بدن و افزایش سوخت و ساز مفید است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۰    
کسب و کار نیوز - دکتر اردشیر سعد محمدی با بیان این که محصولات صادراتی ما شامل کاتد و میزان کمی کنسانتره است گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۸    
بورس انرژی ایران، دیروز شاهد معامله بیش از 31 هزار تن فرآورده هیدروکربوری بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۵:۵۱    
بازی عامدانه ی معماران ایرانی با رنگ آرامش بخش آبی در مساجد و ابنیه های تاریخی بیانگر اهتمام آنها به منظر روان شناسانه رنگ ها در روح این بناها داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۵:۴۲    
کسب و کار نیوز - شرکت توسعه نوین صنعت پارس کالا جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۶    
کسب و کار نیوز- یک مرکز لیزر موهای زائد جهت تکمیل کادر خود در استان البرز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۵    
افزایش سقف تسهیلات مسکن و طولانی تر کردن مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مسکن به ویژه برای اقشار ضعیف، از جمله اقداماتی است که در اولویت مسئولان حوزه قرار گرفته است و برای نهایی شدن در انتظار تائید شورای ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۲    
ضعف نظارت بر بازار که گلایه از سازمان های نظارتی را به اوج رسانده است، باعث توقف درج برچسب روی برخی از کالاها و به تبع آن رواج برچسب های جعلی درعرضه کالا شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۸:۲۵    
کسب و کار نیوز - شرکتهای اجاره خودرو با کرایه انواع خودروهای ایرانی و خارجی در تهران و شهرهای بزرگ دیده می شوند. هر کسی که قصد داشته باشد خودروی لوکس سوار شود دیگر نیاز ندارد آن را خریداری کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۳    
شبکه نتفلیکس در انگلستان در فهرست 10 سرویس برتر و پربیننده آنلاین و اینترنتی قرار گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۷:۴۰    
انجمن هنرهای نمایشی مبلغ 65،501،076،962 ریال را به عنوان جمع کل هزینه های صورت گرفته برای برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۸    
به تازگی یکی از مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده که کاغذهای چاپ، تحریر و روزنامه ای که با نرخ 4200 تومانی تأمین ارز شده اند در گمرکات دپو شده اند که دلیل آن به پرداخت مابه التفاوت ارز 4200 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۵    
استارت آپ ها و کسب و کارها نوین مقوله ای هستند که امروز در کشور ما توجه بسیاری به آنها شده است. شرکت های بزرگ و سرمایه گذاران تمایل بسیاری برای سرمایه گذاری و حمایت از این مدل کسی و کارها دارند و به ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۷:۱۰    
بانک خزانه داری هند مناقصه ای برای ساخت اپلیکیشن شناسایی اسکناس جعلی برگزار می کند. هدف آن است که اپلیکیشن مذکور به افراد نابینا کمک کند بین اسکناس های جعلی و واقعی تمایز قایل شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۷:۱۰    
کسب و کار نیوز - عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که کشور هم اکنون در شرایط حاد اقتصادی است، گفت: باید برای مقابله با آثار تحریم ها از حداکثر توان نظام بانکی استفاده کنیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۷    
کسب و کار نیوز - معرفی شدگان آزمون استخدامی بانک ملی ایران از امروز 23 اردیبهشت ماه تا 30 ماه جاری برای تحویل مدارک خود مهلت دارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۹    
تیم های منچستر سیتی و لیورپول در آخرین هفته لیگ برتر انگلیس برای قهرمانی تلاش کردند که در نهایت شاگردان پپ گواردیولا برای دومین سال پیاپی جام را بالای سر بردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۶    
دارنده 6 مدال طلای بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در رشته شنا گفت: عدم تعهد مسوولین وزارت ورزش و جوانان برای پرداخت پاداش مدال آوران جاکارتا سبب شده تا ورزشکاران انگیزه کافی برای کسب سهمیه پارالمپیک 2020 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۶    
مدافع اغلب مصدوم منچسترسیتی توانست در یک سال گذشته، ششمین جام خود را نیز در حالی به دست آورد که بازی های زیادی را از دست داده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۳    
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به زمینه های جدید همکاری بین دو کشور ایران و آذربایجان در عرصه ورزش و جوانان گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۰    
قهرمان ووشوی جهان پس از کسب پیروزی ارزشمند در لیگ حرفه ای ساندای چین، گفت: با این موفقیت، انگیزه ام برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی ووشوی ایران و تصاحب مدال طلای رقابت های قهرمان جهان، چندبرابر شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۰    
دکترای مدیریت ورزش معتقد است که در زمینه ورزش مدارس، تلاش ها کافی نبوده و نیازمند تلاش های بیشتر هستیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۷    
برخی از ورزشکاران مدال آور بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا مقابل وزارت ورزش تجمع کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۴    
دارنده مدال برنز جهان با حضور در مراسم گلریزان در شهرستان فردیس مدال طلای قهرمانی آسیا خود را به نفع زندانیان جرائم غیر عمد به مزایده گذاشت که توسط اعضای شورای اسلامی شهر فردیس به قیمت 200 میلیون ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۱    
صنعت پوشاک ایران سال گذشته در حالیکه برخی صنایع با رکود مواجه بود، توانست با رشد مناسبی وارد رونق تولید شود و علاوه بر تامین بخشی از نیازها به ایجاد اشتغال در کشور هم کمک کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۵    
مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان شرقی گفت: با اتمام و بهره برداری از پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهری تبریز و انتقال پساب حاصل از آن ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۵    
رستمی گفت: هرچند کنسرو تن ماهی مشمول قیمت گذاری این سازمان و کارگروه تنظیم بازار نیست، اما واحدهای تولیدی مکلف به رعایت ضوابط قیمت گذاری خواهند بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۵    
شرکت های دانش بنیان از زمان رسیدن به محصول در پارک های علم و فناوری برای فروش و صادرات با اداره های دولتی سر و کار دارند که روندهای طولانی اداری موجب اتلاف وقت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۲    
رئیس کمیسیون توسعه و عمران توس از افتتاح 60 درصد از پروژه جلوخان آرامگاه فردوسی همزمان با روز ملی فردوسی در روز 25 اردیبهشت ماه خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۹    
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل تبریز گفت: ضعف مدیریت، نبود نظارت و عرضه قطره چکانی خودرو به بازار ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۹    
استاندار مرکزی گفت: پروژه احداث مترو و تراموا از امروز تا 10 سال آینده از طرح جامع حمل و نقل اراک خارج خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۶    
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش 18.18 درصدی خودکشی در این استان طی سال 97 خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۳    
مدیرکل دامپزشکی گیلان گفت: هفت هزار و 500 کیلوگرم شاه میگو به کشور های آلمان، بلژیک، روسیه، جمهوری آذربایجان، عراق و ارمنستان صادر شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۷    
هم زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با بهره گیری از پتانسیل خیرین محلی اقدام به برپایی سفره افطاری ساده به صورت همگانی برای شهروندان کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۴    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان بابیان اینکه در شرایط فعلی به مدیرانی احتیاج داریم که فراجناحی عمل کنند، گفت: تغییرات مدیریتی استان همدان در راستای بهبود امور است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۱    
معاون گردشگری با بیان این که مهم ترین چالش گردشگری ایران، انتشار تصویر غیرواقعی از کشورمان است، گفت: مایلیم به سمت تولید محتوای کوتاه و کم هزینه که انعکاس آن در شرایط تحریم راحت تر است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۶    
سرپرست هیأت باستان شناسی، گفت: کلنگ کاوش های باستان شناسی در نخستین سایت نزدیک به نوار ساحلی استان مازندران با مجوز پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری بر زمین زده شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: فیلمسازان فرانسوی مستندی در خصوص مجموعه تاریخی قره کلیسای چالدران ساخته اند که از شبکه RT این کشور پخش می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۸    
عملیات تعمیرات اساسی نخستین واحد شیرین سازی شرکت پالایش گاز فجرجم از فروردین ماه امسال آغاز شد و اکنون با پیشرفت 80 درصدی در حال اتمام است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۵    
رئیس تعمیرات مجتمع گاز پارس جنوبی از کاهش روزهای تعمیرات اساسی مجتمع گاز پارس جنوبی تا پایان امسال به عنوان یکی از اهداف این مجتمع گازی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۵    
رئیس پارک علم و فناوری کردستان در نشست با شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور به تشریح عملکرد پارک در سال گذشته و برنامه های سال جاری پرداخت و از صادرات 120هزار دلاری محصولات واحدهای فناور این پارک ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۵    
سیستم حفاظت و اعلام حریق سوییچ روم چاه های سکوی بلال پس از انجام محاسبه ها و کار دقیق علمی به بهترین شکل ممکن نصب و راه اندازی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۲    
مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی از افزایش تولید گاز فازهای 4 و 5 پارس جنوبی به سبب ارسال گاز ترش از پالایشگاه چهارم و اجرای به موقع عملیات تعمیرات اساسی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۲    
قیمت شاخص نفت خام برنت امروز (دوشنبه، 23 اردیبهشت ماه) افزایش یافت، در حالی که قیمت شاخص نفت خام دبلیوتی آی آمریکا کاهش داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۹    
دستگاه حفاری 32 فتح پس از 247 ساعت وقفه کاری بار دیگر در چرخه عملیات قرار گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۶    
قیمت سبدنفتی اوپک در هفته منتهی به 20 اردیبهشت ماه نسبت به هفته پیش از آن (13 اردیبهشت ماه) اندکی افزایش یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۵    
بانک ایران زمین در راستای ارائه خدمات نوین و پیاده سازی بانکداری دیجیتال برای مشتریان خود امکان سفارش هدیه کارت بصورت آنلاین و شارژ به مبلغ دلخواه را ایجاد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۲    
بدنه خودرو عضلانی تر شده و گلگیرهای عقب و جلو پهن تر از نسخه های قبلی این محصول هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۵    
بانک مسکن در پیشنهادی که احتمالاً تا اواخر فصل بهار نهایی می شود، بسته ای را ارائه کرده که یکی از موارد آن پرداخت تسهیلات بر مبنای توانایی اقساط دهنده است و در انتظار تأیید شورای پول و اعتبار قرار ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۷    
مشاور مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ گوشتی معتقد است اگر مانند سال های گذشته بدون برنامه ریزی صادرات جوجه یک روزه داشته باشیم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۴    
شرکت اچ تی سی (HTC) در بخش گوشی های هوشمند مبتنی بر بلاک چین نیز آغاز به کار کرده و به نظر می رسد که قصد دارد به زودی از یک محصول مجهز به این فناوری رونمایی کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۱    
هکرها و مجرمان سایبری اطلاعات کاربرانی را که از درگاه های پرداخت آنلاین استفاده کرده اند، از بالغ بر چهار هزار و 600 وب سایت به سرقت برده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۷    
کسب و کار نیوز- مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه با تأکید بر حمایت این اتحادیه از توافق هسته ای، گفت امروز با وزرای خارجه آلمان، انگلیس و فرانسه درباره برجام گفت وگو می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۱    
معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کالاها باید برچسب قیمت داشته باشند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۸    
کسب و کار نیوز - یک متخصص تغذیه در توصیه به نوجوانان در ایام ماه مبارک رمضان، بر لزوم مصرف لبنیات و نشاسته ها برای پیشگیری از ضعف بدن و بیماری ها تاکید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۹    
از بیش از 14 هزار خودروی دپو شده در گمرکات مختلف کشور تا کنون حدود 1600 خودرو ترخیص شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۰    
کسب و کار نیوز- وزیر کار، از اختصاص 25 هزارمیلیارد تومان منابع مالی، برای ایجاد یک میلیون و 90 هزار شغل در سال 98 خبر داد و گفت: این مبلغ پس از تصویب طرح در شورای عالی اشتغال اختصاص می یابد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۰    
اگر افزایش نرخ ارز را مهم ترین عامل گرانی کالاها بدانیم که طی یک سال گذشته عاملی اجتناب ناپذیر بوده، اما عوامل دیگری مانند سودجویی برخی فروشندگان از اسم رجیستری و یک بام و دو هوای واردات گوشی و ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، درباره 600 هزار گوشی همراه که در گمرک مانده اند، گفت: این موضوع به جلسه سران سه قوه ارجاع شد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۳:۱۸    
کسب و کار نیوز- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: بیشترین تصادفات برون شهری فروردین ماه بین ساعت 16 تا 20 با سهم 28 درصدی رخ داده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۳:۱۵    
بر اساس آمار گمرکات کشور، واردات ایران در فروردین 98 به نسبت مدت مشابه سال قبل بیش از 7 درصد کاهش داشت و جدول 5 کشوری که بیشترین صادرات به ایران را داشتند به نسبت سال قبل دچار تغییرات قابل توجهی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۹    
کسب و کار نیوز - شورای عالی انقلاب فرهنگی در گزارشی از مصرف فرهنگی خانوار ایرانی آمار تازه ای از سرانه مطالعه، حضور در سینما، تماشای تئاتر و شنیدن موسیقی ارائه کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۱    
کسب و کار نیوز - بیش از 50 غرفه در مساحتی بالغ بر 1500 متر مربع در بخش عفاف و حجاب هفدهمین نمایشگاه گوهر زیبایی 2 حضور دارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۲    
کسب و کار نیوز- رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از گردآوری کمک 250 میلیارد تومانی برای بازسازی مناطق سیل زده و برگزاری حراج هنری-ورزشی برای تجهیز این مدارس در ماه مبارک رمضان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۶    
کسب و کار نیوز- در ماه اوریل برای بیش از 107 هزار نفر در کانادا اشتغال زایی شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۷    
کسب و کار نیوز - عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست با نمایندگان مجلس نسبت به کنترل و مدیریت قیمت خودرو تا سه ماه آینده قول داده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۱    
کسب و کار نیوز-عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران جزئیات طرح ساماندهی پیش فروش مسکن را تشریح کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۲    
کسب و کار نیوز - در حالی که در پی بالا گرفتن جنگ تجاری میان آمریکا و چین، تجار و سرمایه گذاران نگران چشم انداز رشد اقتصاد جهانی هستند، قیمت نفت امروز شاهد نوسان بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۵    
کسب و کار نیوز- خرید و فروش مسکن در 21 روز ابتدای اردیبهشت ماه 1398 بالغ بر 37 درصد در تهران کاهش داشته اما در کل کشور یک درصد افزایش نشان می دهد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۲    
کسب و کار نیوز- از بیش از 14 هزار خودروی دپو شده در گمرکات مختلف کشور تا کنون حدود 1600 خودرو ترخیص شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۸    
کسب و کار نیوز- بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 11 ارز از جمله پوند نسبت به روز یکشنبه افزایش و قیمت 25 واحد پولی دیگر مانند یورو کاهش یافت ...