شنبه ۱۹ خردادساعت ۰۴:۵۶Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 28 اردیبهشت 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 2 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 3 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 4 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 5 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 6 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 7 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 8 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 9 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 10 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 11 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 12 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 13 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 14 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 15 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 16 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 17 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 18 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 19 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 20 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 21 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 22 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 23 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 24 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 25 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 26 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 27 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 28 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 29 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 30 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۵۱    
کسب و کار نیوز: رئیس سازمان چای گفت: تاکنون 11 هزار تن چای خشک در 160 کارخانه فرآوری گیلان و مازندران تولید شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۱:۳۵    
کسب و کار نیوز: کودکان اغلب در طول روز هر از گاهی سرفه می کنند ولی شب که به رختخواب می روند نمی توانند جلوی سرفه خود را بگیرند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۱    
گزارش های زیادی منتشر شده که نشان می دهد گوگل برای مدتی طولانی به اطلاعات و تاریخچه خریدهای اینترنتی کاربران دسترسی داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۴    
وزیر انرژی، صنایع و منابع معدنی عربستان اعلام کرد که ذخیره سازی نفت همچنان در حال افزایش است و کمبودی در بازار نفت احساس نمی شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۱    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر لزوم شتاب در ساخت طرح های اولویت دار صنعت پتروشیمی تأکید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۱    
موزه نفت سبزوار از نخستین موزه های صنعت نفت است که بیش از 210 قلم شیء تاریخی در آن نگهداری و برای عموم به نمایش گذاشته شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۹    
همزمان به روز جهانی موزه و آغاز هفته میراث فرهنگی، موزه های برتر سال 97 بر اساس 12 شاخصه در چهار گروه مختلف انتخاب و معرفی شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۷    
عضو شورای علمی گروه هنر و تمدن اسلامی پژوهشکده اسلام تمدنی مشهد، ثبت جهانی یزد را فرصت و تهدیدی برای این شهر خواند و تاکید کرد که ماجرای روستای ابیانه نباید مجدداً برای یزد تکرار شود!
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۱    
مسئول تنها موزه خودروهای تاریخی و کلاسیک کشور در یزد از ارزش نوستالژی خودروهای کلاسیک به منظور بهره وری اقتصادی در حوزه گردشگری یاد کرد و آن ها را اهرمی انگیزشی برای جذب گردشگر به شهر جهانی یزد خواند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۲    
نیک آئین گفت: شرکت های تولیدکننده روغن موتور محصولات خود را به صورت چراغ خاموش 70 درصد افزایش داده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۳    
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بر تسریع در توزیع سهمیه شکر اختصاص یافته به استان تأکید کرد و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۵    
کسب و کار نیوز: بانک دی در راستای افزایش ضریب امنیت تراکنش ها و به حداقل رساندن تهدیدهای سایبری ، امکان استفاده از رمز دوم یکبار مصرف کارت را برای مشتریان فراهم کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۲    
کسب و کار نیوز: رییس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس از بانک رفاه کارگران به دلیل واگذاری املاک مازاد و عزم جدی برای چابک و مولدسازی دارایی ها تمجید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۵    
کسب و کار نیوز: شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو از ساعت 10 صبح امروز یکشنبه 29 اردیبهشت ماه اعلام شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۵    
کسب و کارنیوز: رییس شورای عالی بیمه با بیان اینکه صنعت بیمه به ساختاری چابک در حوزه دیجیتالی نیاز دارد، گفت: ایجاد امنیت در شبکه های دیجیتالی نگرانی های صنعت بیمه را برطرف خواهد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۸:۵۰    
کسب و کار نیوز: شرایط بی ثبات اقتصادی کنونی در کنار مجوزهایی که دست و بال سرمایه گذار را برای راه اندازی هر کسب و کار جدیدی می بندد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۷    
کسب و کار نیوز: احیای وزارت بازرگانی از جمله خواسته های مهمی است که طی ماه های اخیر به منظور مدیریت بهتر بازار از سوی دولت مصرانه مطرح شده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۸:۲۰    
کسب و کار نیوز: این روزها مرغداران و پرئرش دهندگان جوجه یک روزه با مشکلات بسیاری دست به گریبان هستند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۹    
کسب و کار نیوز: بازار گوشی تلفن همراه را شاید بتوان مهم ترین بازاری نام برد که افزایش نرخ دلار توانست آن را زیر و رو کند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۶    
فولکس واگن برقی از خانواده ID. ROOMZZ نسل سوم رکورد پیش فروش خودرو های الکتریکی را شکست و تنها در یک روز 10 هزار دستگاه پیش فروش شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۳۲    
کسب و کار نیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از برگزاری نخستین جلسه هم اندیشی کافه کار آفرینی در استان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۳۲    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از کاهش قیمت انواع میوه در بازار خبر داد و گفت: در کنار این کاهش قیمت ها، انواع سبزی و برخی محصولات همچون هندوانه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۲۹    
کسب و کار نیوز: مفاخریان گفت: با افتتاح مرکز فناوری و کارآفرینی شهری ما به دنبال این هستیم تا شهرداری منطقه 9 تبدیل به یک منطقه فناورانه و کارآفرینی شهری شویم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۲۶    
کسب و کار نیوز: گلخانه دار طبسی گفت: گلخانه داری بستر مناسبی در عرصه کشاورزی است و راهی روشن برای توسعه مناطق محروم از جمله خراسان جنوبی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۲۰    
کسب و کار نیوز: سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس از بررسی آخرین وضعیت بازار مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی در این فراکسیون خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۱۷    
کسب و کار نیوز- شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا و به ریاست رئیس جمهور تشکیل جلسه داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۱۷    
یک تهیه کننده موسیقی می گوید: ما سه سال است قیمت بلیت کنسرت ها را اضافه نکردیم؛ این در حالی است که هزینه های ما چندین برابر شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۱۰    
ناسا بودجه ای 45.5 میلیون دلاری در اختیار 11 شرکت از جمله اسپیس ایکس و آمازون قرار می دهد تا طی 6 ماه مطالعاتی درباره سیستم فرود انسان در ماه انجام دهند و نمونه اولیه آن را بسازند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۰۷    
انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در قالب اطلاعیه ای قیمت مصوب شکر را 3400 تومان اعلام و به مردم توصیه کرد به هیچ عنوان شکر گران نخرید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۶:۵۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دامنه اختیارات این وزارتخانه حول کاغذ فرهنگی شامل کاغذ مطبوعات و نشر در این زمینه، ساختار کارگروه و وظایف معاونت های فرهنگی و مطبوعاتی بازتعریف می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۶:۵۵    
کسب و کار نیوز- بیل گیتس یکی از کارآفرینان برتر جهان در عصر حاضر است. ثروتمندترین مرد در جهان، که ثروتش بیش از 79 میلیارد دلار تخمین زده میشود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۶:۵۵    
رئیس سازمان فضایی ایران از صنعتی سازی زیرساختهای فضایی کشور توسط بخش خصوصی خبر داد و گفت: بخش خصوصی برای قراردادن ماهواره در مدار، فعال می شود و ما دیگر ماهواره را در زمین تحویل نمی گیریم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۶:۲۷    
خیلیا فکر میکنن دزد فقط برای همسایه اس اما اینطور نیست ! این کلیپ رو ببینید و مراقب اموالتون باشید
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۵:۵۴    
علی اکبر صیادجو گفت: بسیاری از شرکت های خارجی و داخلی لوازم خانگی به صورت خودسر روزانه به افزایش قیمت برخی کالاها اقدام می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۸    
اعتراض کاربران و حامیان حفظ حریم شخصی بالاخره سبب شد شرکت های حامل مخابراتی آمریکا فرایند جمع آوری و به اشتراک گذاری اطلاعات کاربران خود با شرکت های مشکوک را متوقف کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۸    
الون ماسک مدیر عامل تسلا هشدار داده که تا 10 ماه دیگر این شرکت پولی در اختیار نخواهد داشت، مگر اینکه تغییراتی بنیادین و اساسی در خود ایجاد کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۵:۳۹    
این اثر مفهومی ساخته سانی لاتینن کارگردان فنلاندی است که با تکنیک استامپ موشن ساخته شده و از یک ایده بسیار خلاقانه بهره می برد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۵:۳۶    
آمارها نشان می دهد ایران خودرو 140 هزار خودرو و سایپا 160 هزار خودرو را هنوز تحویل مشتریان نداده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۷    
موزه جدید مجسمه آزادی نیویورک روز شانزدهم ماه مه درحالی درهایش را به روی علاقه مندان گشود، که از این پس خانه جدید مشعل اصلی مجسمه آزادی نیز خواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
تعدادی از فعالان عرصه تولید و اشتغال، توجه به شرکت های دانش بنیان را برای رسیدن به رونق تولید لازم دانسته و تصریح کردند: اقتصاد دانش بنیان ما را در مقابل بحران آفرینی استکبار بیمه می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۵    
اوکراین اعلام کرد ترانزیت نفت روسیه به اروپا تا دوشنبه (30 اردیبهشت ماه) معلق خواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۴:۴۸    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون حدود 3 میلیارد دلار ارز دولتی برای کالاهای اساسی تخصیص یافته است، گفت: با باجه های VIP بانکها برخورد می کنیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۱    
کسب و کار نیوز: میزان صادرات بخش معدن و صنایع معدنی طی فروردین 98 نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود 16 درصد به صورت وزنی رشد پیدا کرد. این بخش سهم 20درصدی از صادرات کل کشور در اختیار دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۶    
کسب و کار نیوز: در مراسمی که صبح امروز جمعه (27 اردیبهشت) در فرمانداری تبریز و با حضور سید ناصر مبرقعی عضو هیأت مدیره و محمد زاهدنیا معاون فنی بیمه ایران و مسوولان استانی برگزار شد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۳    
کسب و کار نیوز:تولید و مصرف کاغذ، مدتی است که در جهان به شدت مورد توجه قرار گرفته و آثار زیانبار استفاده بی رویه از کاغذ به آحاد مردم گوشزد می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۰    
کسب و کار نیوز: رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر در یادداشتی به مناسبت 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات، تاکید کرد:آینده روابط عمومی ها با اثبات نقش خود در حوزه مسئولیت اجتماعی رقم می خورد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۰    
کسب و کار نیوز: معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: باتوجه به استقبال مشتریان بازار از کوییک و کسب سه ستاره کیفی در نخستین ارزیابی سال 98، سایپا تولید این خودرو را افزایش می دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۷    
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران بر لزوم گسترش همکاری دوجانبه و تامین اهداف مشترک با پژوهشگاه صنعت نفت تاکید کرد و گفت: اعتماد به توانمندی داخلی دستاوردهای مؤثری را به همراه دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۴    
بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، امروز میزبان عرضه محصولات شرکت های پتروشیمی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۱    
رئیس پردیس پایین دستی پژوهشگاه صنعت نفت از تلاش پژوهشگاه برای تولید انواع کاتالیست خبر داد و گفت: این حوزه می تواند همچون شمشیری دو لبه برای ما باشد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۸    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در مورد وضعیت خطرناک سقف بازار آهنگران هشدار داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۵    
شاید اگر 20 سال قبل دو بانوی مسن، برای تجدیدخاطره در جستجوی مدرسه ی کودکی هایشان در لاله زار نو برنمی آمدند، هنوز همه فکر می کردند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۰    
رئیس اداره میراث فرهنگی ماکو، شوط و پلدشت از ثبت و حفاظت 185 اثر در شهرستانهای سه گانه طی سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته 11 مورد حفاری های غیرمجاز گزارش شد که در این راستا 18 نفر دستگیر شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۴۷    
کسب و کار نیوز: نرخ ارز در صرافی های بانکی امروز شنبه اعلام شد و بر این اساس بهای دلار و یورو نسبت به پایان وقت پنج شنبه با کاهش 100 تومانی روبرو بوده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۳۸    
قیمت شاخص نفت خام برنت دیروز (جمعه، 27 اردیبهشت ماه) با 41 سنت کاهش به 72 دلار و 21 سنت و قیمت شاخص نفت خام دبلیوتی آی آمریکا با 11 سنت کاهش به 62 دلار و 76 سنت رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۶    
2 میلیون بشکه نفت خام سبک شرکت ملی نفت ایران، 31 اردیبهشت ماه امسال در رینگ بین الملل بورس انرژی عرضه می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۰    
سال جدید می تواند به سالی پر از رویدادهای جدید و خبرهای خوش برای صنعت پتروشیمی تبدیل شود و حال صنعت نفت و کشور را خوب تر کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۷    
در بحث مدیریت رسانه ای سه نوع رسانه برای ترویج، آگاه سازی و فرهنگ سازی مطرح است. نخست حاکمیت رسانه (Owned Media) ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۲    
رییس اداره کتابخانه های عمومی اشکذر از توافق دادگستری این شهرستان و اداره کتابخانه ها برای کاهش مجازات عمومی محکومان محاکم قضایی در صورت تأمین کتاب برای کتابخانه های عمومی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۳    
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از کشف 5 میلیارد ریال لوستر قاچاق از یک کامیون تریلی خبرداد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۰    
قسمتی از مزرعه موقوفه شوکت آباد بیرجند با نام فدک زیر کشت گل محمدی رفته است، گل هایی که به برکت وقف بسیار باررور شده اند و درآمد حاصل از فروش آن ها در سرفصل های تعیین شده در وقف نامه که یکی از آن ها ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۷    
رئیس پارک ملی دز با اشاره به مفقود شدن گوزن های زرد سایت میانرود در جریان وقوع سیل خوزستان گفت: تاکنون تلفاتی از گوزن های زرد مشاهده نشده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۴    
نبود پارک بانوان یکی از مشکلات بانوان خرم دره است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۱    
معاون بنیاد مسکن لرستان گفت: 137 روستا نیازمند اقدامات ایمن سازی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۹    
کسب و کارنیوز: عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره وضعیت گرانی کالاهای اساسی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۶    
باشگاه سرشناس و متمول اماراتی بعد از تجربه فصلی پر از فراز و نشیب بار دیگر تصمیم به ایجاد تغییرات روی نیمکت رهبری خود گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۱    
عزت پورقاز مدافع میانی تیم سپاهان این فصل 6 گل برای تیمش در لیگ برتر و جام حذفی به ثمر رسانده است که هیچ کدام ازاین گل ها از روی نقطه پنالتی نبوده است!
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۸    
سرپرست مستعفی تیم پارس جنوبی جم اعلام کرد تصمیمش برای خداحافظی جدی است و به دلایل شخصی این کار را کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۵    
مهاجم برزیلی باشگاه الوصل امارات از انتقال به باشگاهی در لیگ عربستان استقبال و این اتفاق را چالشی بزرگ دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۰۹    
در پایان روز نخست لیگ سری آ ترکیه ، تیم کشورمان 4 فینالیست داشت؛ کاتای تیمی بانوان و نماینده وزن منهای 84 کیلوگرم هم به دیدار رده بندی راه یافتند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۰۳    
تیم بسکتبال میلواکی باکس به دومین پیروزی خود مقابل تورونتو رپتورز در فینال کنفرانس شرق NBA رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۰۰    
کسب و کار نیوز: رئیس اتحادیه صنف ناشران از نهایی شدن و تایید تخصیص ارز 4200 تومانی برای کاغذ فرهنگی در جلسه ای با حضور معاول اول رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی و وزیر ارشاد خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۰:۰۲