شنبه ۱۹ خردادساعت ۰۳:۳۷Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 30 اردیبهشت 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 2 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 3 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 4 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 5 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 6 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 7 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 8 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 9 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 10 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 11 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 12 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 13 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 14 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 15 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 16 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 17 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 18 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 19 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 20 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 21 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 22 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 23 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 24 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 25 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 26 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 27 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 28 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 29 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 30 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۰۴    
معاون وزیر ارتباطات از انجام 50 پروژه و اقدام کلان در جهت تحقق اهداف سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت: 100 مانور برای تاب آوری شبکه ملی اطلاعات در زمان قطع اینترنت، انجام شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۹:۰۲    
کسب و کار نیوز: بانک پاسارگاد با هدف تسهیل مبادلات اقتصادی و تجاری و با ایجاد شرایط لازم، امکان صدور انواع ضمانت نامه های بانکی را با شرایط آسان و سریع فراهم کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۱:۰۰    
کسب و کار نیوز: اسامی تاخیرکنندگان آغاز جلسه علنی امروز مجلس از سوی هیات رئیسه اعلام شد که بر این اساس 11 نفر از نمایندگان با تاخیر در جلسه امروز حاضر شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۳    
کسب و کار نیوز: در راستای تعامل و همکاری بیشتر مدیر شعب استان آذربایجان بانک ایران زمین با حضور در بیمارستان فوق تخصصی شهریار تبریز با مدیران ارشد این بیمارستان دیدار و گفتگو کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به مطالعه و تهیه بسته ای با هدف تحقق رونق تولید در وزارت اقتصاد گفت که هدف ما این است این بسته ها کارساز و منسجم باشند و بتوانیم از فرصت ها به بهترین شکل استفاده ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۷    
کسب و کار نیوز: تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، روز دوشنبه 23 اردیبهشت ماه میزبان عرضه 40 هزار تن وکیوم باتوم بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۸    
کسب و کار نیوز: قرعه کشی جشنواره قرض الحسنه پس انداز اُمید آینده ، در روز یک شنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه سال 1398، با حضور اعضای هیأت مدیره، معاونان، مدیران و جمعی از رؤسای شعب بانک آینده، انجام شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۲    
کسب و کار نیوز: پنجاه و سومین نشست خبری یک دیدار، یک عرضه در فرابورس ایران به تشریح ظرفیت های شرکت کشت و صنعت شریف آباد که سه شنبه 31ام اردیبهشت ماه بخشی از سهام آن در بازار دوم در نماد زشریف عرضه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۳    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: اطمینان دارم با حمایت اعضای باتجربه ای که در کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری گردهم آمده اند، اثربخشی این صندوق ها بیشتر از گذشته خواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۲    
کسب و کار نیوز: هر چند مدت زیادی از حادثه آتش سوزی بازار سنتی تبریز نگذشته و هنوز در یادها باقیست ولی به نظر می رسد وقوع چنین حوادثی نتوانسته تاکنون متولیان امر و کسبه دیگر بازارهای سنتی کشور از جمله ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۱    
کسب و کار نیوز: رئیس اتحادیه آبنبات ریزان بجنورد از مشکل کمبود شکر در واحدهای آبنبات ریزی های این شهر گلایه کرد و گفت: هم اکنون مالکان این واحدها به علت مشکل مذکور با مواجه هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۸    
کسب و کار نیوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: شهر قم، روزی 1 میلیارد و 300 هزار تومان هزینه نگهداری و مدیریت شهری دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۳    
کسب و کار نیوز : اسکلت میمون پنج هزار ساله در شهرسوخته سیستان و بلوچستان کشف شده در موزه منطقه ای جنوب شرق رونمایی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۰    
کسب و کار نیوز: مصنوعات آبکاری شده با طلا در نوسانات اقتصادی بازار به جایگزین مناسبی برای خرید زیورآلات بخصوص در بین نوعروس ها و تازه دامادها تبدیل شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۴    
کسب و کار نیوز: مراسم پایان بازسازی، بهسازی، نوسازی و تجهیز 207 واحد مسکونی خسارت دیده از سیل در محله سعدی شیراز با حضور استاندار فارس برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۱۱    
کسب و کار نیوز: فشارخون بالا به دلیل نداشتن نشانه یا علائم بالینی ابتلا، قاتل خاموش نام گرفته است؛ به همین دلیل این بیماری ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۸:۴۵    
شاخص قیمت کالاهای صادراتی (ریالی، 100=1390) در سال 1397 برابر با 292.2 است که نسبت سال قبل، 61.1 درصد افزایش داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۸:۳۶    
امروز بازار خودرو متأثر از کاهش قیمت ارز و واگذاری تعیین قیمت خودرو به شورای رقابت قرار گرفته و همچنان روند کاهشی را تجربه می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۱    
با تصمیم جدید مجلس قیمت گذاری خودرو به شورای رقابت واگذار شده است. موضوعی که در سرنوشت بازار خودرو و قیمت های آن، تاثیر زیادی دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۸:۱۸    
موضوع بازگشت ارزهای صادراتی و همچنین راهکار بازگشت آن در حالی همچنان مورد بررسی است که بانک مرکزی در بسته ای جدید دستورالعمل هایی در خصوص آن صادر کرده است که از جمله آن پذیرش صادرات ریالی به عراق و ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۸:۱۲    
مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، با تاکید بر اینکه واردات خودروهای هیبریدی همچنان ممنوع است، گفت: متناسب با سیاست های تجاری کشور برنامه ریزی و عمل می کنیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۸:۱۲    
به دنبال پایان جنجالی سریال بازی تاج و تخت ، سریال تخیلی نیروی اهریمنی اش با اقتباس از رمان پرفروش فیلیپ پولمن به عنوان پروژه بزرگ بعدی شبکه HBO پخش خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۸:۰۳    
رئیس اتاق اصناف یاسوج گفت: دست واسطه ها و دلالان از توزیع کالا باید کوتاه شود تا شرایط بهتری را در توزیع کالا شاهد باشیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۷:۵۲    
نائب رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه نظارت های اصناف در آینده به روز و الکترونیکی خواهد شد، گفت: برگزاری نمایشگاه های ضیافت با هدف دسترسی آسان و به دور از ایجاد صف در ماه مبارک رمضان انجام شده که ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۷:۴۹    
بسیاری از کارشناسان معتقدند که به هم ریختگی کنونی وضع بازار لاستیک به دلیل سیاست های حمایتی دردسر ساز دولت از تولیدات داخلی و ممنوعیت واردات لاستیک های خارجی است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۷:۴۳    
وزارت کشور وامنیت کره جنوبی به دلیل کاهش هزینه ها و وابستگی به یک سیستم عامل قصد دارد از ویندوز به لینوکس مهاجرت کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۷:۴۰    
به تازگی کارشناسان امنیتی دریافته و اعلام کرده اند که در سال 2016 میلادی، هکرهای تحت حمایت دولت چین به اطلاعات و سرورهای یک شرکت آلمانی توسعه دهنده نرم افزار نفوذ و دسترسی پیدا کرده بودند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۷:۱۶    
جذب سرمایه برای یک شرکت دانش بنیان به عنوان شاه کلید تحقق اهداف به شمار می رود. امروز فعالیت هزاران شرکت دانش بنیان را در کشور شاهد هستیم که اکثر آنها به دلیل مشکل تامین سرمایه و سرمایه گذار مناسب از ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۱    
کسب و کار نیوز: مدیر عامل بانک رفاه گفت: حوزه روابط عمومی علاوه براینکه زبان گویای سازمان در عرصه اجتماع و حافظ منافع آن نزد افکار عمومی جامعه است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۶:۴۳    
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار یزد از توزیع محصولات خرمای ساختگی و تقلبی در بازار یزد خبر داد و گفت: به محض مشاهده، واحدهای عرضه کننده این محصولات غیربهداشتی پلمب می شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۷    
بعد از گذشت بیش از یک سال از رأی موافق دادگاه عالی آمریکا برای بازگرداندن همه الواح هخامنشی به ایران و پیگیری هایی که گاهی اوقات از زبان مسوولان میراث فرهنگی برای بازپس گیری این آثار مطرح می شدند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۶:۲۹    
رفیعی پور گفت: امسال برای اولین بار قرار است 10 هزار نفر شتر از قطر وارد کشور شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۶:۲۰    
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: قطار علم و فناوری کشور در حال حرکت است و نمی توان آن را به این دلیل که هنوز برخی زیرساخت های آن تکمیل نشده، متوقف کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۶:۱۷    
کسب و کار نیوز: سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) و سازمان ملی توسعه کارآفرینی در راستای توسعه کارآفرینی در کشور نامه همکاری امضاء کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۶:۱۴    
معاون وزیر ارتباطات شرایط دریافت مجوز طرح نوآفرین را برای استارت آپها تشریح کرد و گفت: در این طرح معافیتهای مالیاتی و بیمه ای برای این کسب و کارها در نظر گرفته شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۵۳    
کسب و کار نیوز: یک مشاور مدیریت و مدرس دانشگاه تهران گفت: کارآفرینی همیشه با فرصت آغاز می شود
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۴۷    
کسب و کار نیوز: نماینده مردم سبزوار از نهایی شدن طرح استضاح وزیر صمت در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۴۴    
کسب و کار نیوز: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری دومین نشست این کمیسیون با سفرای کشورهای اروپایی در هفته آینده خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۱۷    
داشبورد مدیریتی قدرتمند صنعت بیمه با نمایش نقاط ضعف و قدرت و همچنین آخرین وضعیت شرکت های بیمه می تواند زمینه ساز تحولی بزرگ در این صنعت باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۸    
مدیر دفتر حسابرسی و کنترل داخلی بیمه دانا، حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه را، مهم ترین هدف طرح مهر دانا عنوان کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۹    
با تصمیم بانک مرکزی، نحوه بازگشت ارز پتروشیمی ها به صورت 60درصد در نیما، 10درصد اسکناس و مابقی واردات خود و صادرکنندگان غیر از آن 50درصد در نیما، 20درصد اسکناس و مابقی واردات خود تعیین شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۶    
کسب و کار نیوز: سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با ارسال لوحی از اقدامات ارزنده روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده های ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۳    
کسب و کار نیوز: سازمان خصوصی سازی پیرامون حکم جلب به دادرسی رئیس کل این سازمان جوابیه را صادر کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۱    
کسب و کار نیوز: سیدهوشنگ خلفوندی مدیرعامل شرکت سیمان خزر با قرائت گزارش عملکرد شرکت برای سال مالی 97 گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۸    
کسب و کار نیوز: معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به تاکیدات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر استفاده مشتریان شبکه بانکی از رمزهای یکبار مصرف برای تبادلات مالی بر بستر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۵    
کسب و کار نیوز: وزیر خزانه داری آمریکا مجددا درخواست کمیته امکانات مالی مجلس نمایندگان آمریکا برای ارائه اسناد مالیاتی ترامپ را رد کرد و آن را سیاسی کاری خواند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۹    
کسب و کار نیوز: با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، معاون برنامه ریزی این دبیرخانه منصوب شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۶    
کسب و کار نیوز: احتمالا دیگر بسیار به ندرت می شنوید فلانی شغلش خوشنویسی است، اما حتمن مشاغلی مانند فیلمساز، بازیگر، فیلمبردارسینما،گریمور، کارگردان تئاتر و حتی نقاش را می شنوید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۶    
شرکت مادر گوگل اعلام کرده تجارت خود با هواوی را معلق کرده است. بنابراین آپدیت های نرم افزاری این شرکت در دستگاه های آتی هواوی ارایه نمی شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۶    
کسب و کار نیوز: با توجه به اینکه وعده خودروسازان و وزیر صنعت برای ساماندهی بازار و کنترل قیمت ها عملی نشد، مجلس در مصوبه جدیدی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۳    
رئیس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به مشکلات حذف اپلیکیشن های ایرانی از اپ استور، گفت: معضل اصلی این است که دولت نمی تواند از یک شرکت شکایت کند و اپل هم در ایران نمایندگی رسمی ندارد که بتوانیم با آن ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۰    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در روند بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو در مجلس شورای اسلامی، شورای رقابت به صورت قانونی مرجع قیمت گذاری خودرو شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۴    
سازمان فناوری اطلاعات ایران، نحوه امکان استفاده کسب وکارهای دیجیتال از داده های دولتی را تحت پلتفرم سروا اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۸    
هوآوی طی رویدادی از گوشی های هوشمند جدید سری P خود رونمایی کرد. در این رویداد که با حضور شرکای تجاری و فعالان شبکه های اجتماعی برگزار شد، دو گوشی Pro Huawei P30 و Huawei P30 lite معرفی شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۲    
معاون وزیر ارتباطات گفت: به دلیل افزایش نرخ ارز، قیمت مکالمات بین الملل از مقصد ایران به سایر کشورها نسبت به سال گذشته حدود 2 تا 2.5 برابر افزایش یافته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۲۹    
تصمیم گیری در خصوص انسداد حساب بانکی از سوی مقام قضایی انجام می شود و ممانعت از اجرای دستور قضایی خارج از حیطه صلاحیت و اختیارات قانونی بانک مرکزی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۲۳    
کسب و کار نیوز : نمایندگان مجلس در مصوبه ای مقرر کردند 1,500 میلیارد تومان برای گازرسانی روستاها در سال 98 اختصاص یابد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۲۰    
واردات گوشی موبایل در فروردین امسال نسبت به همین ماه در سال گذشته حدود 86 درصد کاهش داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۷    
مهلت فروش سهام تمام اشخاص حقیقی و حقوقی غیر وابسته در بانک های قوامین، حمکت ایرانیان، انصار، مهر اقتصاد و مؤسسه اعتباری کوثر تمدید شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۷    
کسب و کار نیوز: معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت با اقدام های مدیریت مصرف در سال گذشته 1.5 برابر درآمد برق کشور صرفه جویی شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۵۶    
کسب و کار نیوز: قائم مقام سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، گفت: در سال های گذشته امنیت غذایی جهان با کاهش جمعیت زنبورها کم شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۷    
کسب و کار نیوز: معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی، گفت: ایران جایگاه سوم تولید عسل در جهان را دارد، اما فرآورده های ارزشمندتر از زعفران وجود دارد که هنوز به آن نپرداخته ایم و بازار جهانی با برند سایر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۴    
کسب و کار نیوز: استادکاران ماهر از خمیر مایه استخوان، چوب و فلز برنج خاتم را خلق می کنند که ثبت نشان جغرافیایی آن در سازمان بین المللی مالکیت فکری و معنوی (وایپو) به نام شیراز در حال انجام است تا این ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۵    
کسب و کار نیوز : مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی از تداوم مذاکره با سرمایه گذاران خارجی صنعت پتروشیمی ایران خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۲    
کسب و کار نیوز : قیمت نفت خام برنت در ساعت 3 و 39 دقیقه امروز (دوشنبه، 30 اردیبهشت ماه) به 72 دلار و 98 سنت و قیمت شاخص دبلیوتی آی آمریکا به 63 دلار و 39 سنت رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۲    
کسب و کار نیوز: رئیس جمهوری ضمن اشاره به اتصال روزانه 10 روستا به شبکه سراسری گاز، گفت: سالانه 3 هزار روستا به شبکه گاز کشور وصل می شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۹    
کسب و کار نیوز: کمیته مشترک وزارتی نظارت بر توافق کاهش عرضه اوپک و غیراوپک در چهاردهمین نشست خود در جده عربستان در بیانیه ای اعلام کرد که تمرکز این گروه همچنان بر حفظ توازن بازارهای جهانی نفت خام است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۳    
کسب و کار نیوز : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه ای از آغاز توزیع بنزین یورو 4 در همه جایگاه های عرضه سوخت سه شهر مهم آبادان، خرمشهر و شادگان خبرداد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۱۴    
کسب و کار نیوز :آزمایشگاه رنگینه و علوم الیاف پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار فرهنگی –تاریخی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری به منظور انجام طرح های پژوهشی و خدمات آزمایشگاهی در حوزه رنگ سنجی و ثبات نوری ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۱۱    
کسب و کار نیوز : رییس پژوهشکده هنر های سنتی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ، در نشستی تخصصی - آموزشی که امروز همزمان با هفته میراث فرهنگی و بزرگداشت روز فردوسی برگزار شد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۰۸    
کسب و کار نیوز : مدیر خانه موزه آیت الله خاتمی (ره) گفت: خانه موزه آیت الله خاتمی (ره)، خانه ای تاریخی به جامانده از دوران قاجار است که محل زندگی آیت الله سید روح الله خاتمی (ره) و خانواده وی بوده ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۰۵    
معاون فنی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: یک چوپان بر اثر برخورد با قطار در ساوه جان خود را از دست داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۰۵    
کسب و کار نیوز: رئیس مجلس با اشاره به جلسه کمیسیون برنامه و بودجه درباره افزایش حقوق کارمندان گفت: موضوع افزایش حقوق ها پیگیری می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۰۲    
کسب و کار نیوز: عضو هیئت رئیسه اتحادیه مشاورین املاک کرج با اشاره وضعیت قیمت مسکن در کرج گفت: در خیلی از قیمت گذاری ها دیده می شود که مالک می گوید چون همسایه من ملکش را متری هشت میلیون تومان فروخته ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۸    
کسب و کار نیوز :سرپرست گمرکات استان هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 37 هزار تن انواع محموله کاغذ از گمرک شهید رجایی بندرعباس وارد شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۵    
کسب و کار نیوز: رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان درخصوص شرایط مدارس عشایری آسیب دیده از سیل در استان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۲    
کسب و کار نیوز: سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی با هشدار نسبت به تبعات حذف قیمت از آگهی های فروش خودرو و مسکن ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۹    
کسب و کار نیوز: معاون بنیاد مسکن لرستان گفت: 29 روستای استان نیازمند جابجایی هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۶    
کسب و کار نیوز: امروز بارش باران در 15 استان کشور همچون شرق لرستان، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی شدت می گیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۰    
تیم ملی اسپانیا با تیکی تاکا و به لطف پاس زیبای ژاوی توانست برای دومین بار فاتح یورو شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۰۵    
کسب و کار نیوز :قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان می گوید در زمینه اختلاف با باشگاه مس سونگون شکایتی از این باشگاه نخواهند کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۶    
کسب و کار نیوز: سرمربی میلان تاکید کرد که مدیران این باشگاه او را برای فصل بعد جواب کرده اند اما او ابراز امیدواری کرد که بماند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۳    
هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی منصوری در مشهد برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۳    
رکابزن ملی پوش ایران از مسابقات لیگ برتر پیست به بیمارستان منتقل شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۰    
کسب و کار نیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره گفت: در حالی برای مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو در مهرماه آماده می شویم که این تیم مدت یکسال و بعد از مسابقات جهانی اسپانیا تا به الان هیج ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۴    
بیش از 150 روز است که گزینه ای برای تصدی سمت معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان معرفی نشده و به نظر این بخش مهم مورد غفلت قرار گرفته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۲    
تیم ملی تکواندو مردان و زنان ایران که با 12 تکواندوکار در 16 وزن عازم رقابت های قهرمانی جهان شده بود، در مجموع با 2 نقره و یک برنز در جایگاهی بهتر از دوازدهمی قرار نگرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۹    
دبیر فدراسیون شنا معتقد است که یکسری کاغذ بازی ها وجود دارد که استخر قهرمانی آزادی را تاکنون به فدراسیون شنا تحویل نداده اند.