شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۲:۵۴Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 20 اردیبهشت 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 2 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 3 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 4 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 5 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 6 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 7 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 8 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 9 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 10 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 11 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 12 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 13 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 14 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 15 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 16 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 17 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 18 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 19 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 20 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 21 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 22 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 23 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 24 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 25 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 26 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 27 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 28 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 29 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 30 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۴    
در ویدیو زیر صحبت های معاون فناوری های نوین بانک مرکزی درباره فرآیند گرفتن رمز یکبار مصرف دوم از بانک ها را ببینید؛
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۸:۰۰    
مدیر کل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار سازمان شیلات ایران با بیان اینکه پایه قیمتی تن ماهی بر اساس وزن 180 گرم که 90 درصد تولید کارخانجات را شامل می شود تعیین شده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۹    
رئیس هیئت مدیره کانون انجمن های صنایع غذایی ایران گفت: مشخص نیست چرا گوشتی که به قیمت کیلویی پنج دلار وارد می شود در نهایت کیلویی 100 هزار تومان فروخته می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۳۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: در قضیه تبدیل رمز دوم ایستای بانکی به رمز پویا، به حوزه فناوری تأکید کردم که دقت بیشتری کنند، در اجرای آن هیچ هزینه ای نباید به مشتریان بانک ها تحمیل شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۷    
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: همچنان که پیش از این در بازار موبایل شاهد فروش انحصاری بودیم، مدتی است این روش در بازار کامپیوتر نیز باب شده و واردکننده ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۲۱    
قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری های علمی بین المللی با بیان اینکه سالانه 1300 نفر از دانشجویان دوره دکتری در قالب فرصت های مطالعاتی 6 تا 9 ماهه به خارج از کشور اعزام می شوند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۳    
در تورنتوی کانادا برخورد یک کامیون سوخت با یک فروند هواپیمای مسافربری چندین زخمی به جا گذاشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۱:۰۵    
آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که باید امکانات لازم برای تسهیل دسترسی و ورود به فضای مجازی ملی از سوی دستگاه های ذی ربط فراهم شود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۰:۵۰    
سرپرست وزارت دفاع آمریکا انتقال 1.5 میلیارد دلار از بودجه این وزارت را برای ساختن بخشی از دیوار مرزی میان آمریکا و مکزیک تصویب کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۰:۲۰    
دیدار تیم های استقلال خوزستان و سایپا در ورزشگاه غدیر برگزار می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۱    
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از سقوط یک نفر از بالکن در پی وقوع طوفان در پایتخت خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۸    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از برکناری یک مدیر متخلف با حقوق 30 میلیونی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۲:۳۶    
هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد در روند صلح خاورمیانه و رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس طی گفت وگوی تلفنی مسأله آتش بس با رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار دادند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۱    
سرمربی صنعت نفت آبادان می گوید که بازی مقابل استقلال مانند یک جنگ است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۳    
مجتبی عابدینی در جدول مقدماتی جام جهانی شمشیربازی سابر اسپانیا برابر حریف روس خود شکست خورد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۳    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با صدور پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم سلحشور ایران در راهپیمایی حمایت از بیانیه و تصمیمات جدید شورای عالی امنیت ملی قدردانی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۱    
امین احمدیان در جدول انفرادی زیر 21 سال مسابقات تنیس روی میز اسلوونی توانست تا مرحله یک چهارم نهایی پیش برود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۶    
وزیر امور خارجه آمریکا سه شنبه هفته آینده در شهر سوچی با رئیس جمهوری و وزیر امور خارجه روسیه دیدار خواهد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۶    
شرکت آب منطقه ای البرز در اطلاعیه ای با بیان این که طی 24 ساعت آینده احتمال بارش بی سابقه باران در استان وجود دارد، اعلام کرد: شهروندان از اتراق در حاشیه رودخانه های استان جداً خودداری کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۳    
عصر پنج شنبه 19 اردیبهشت، یک خبر در شبکه های اجتماعی منتشر و تبدیل جنجال شد، خیلی از قاضیان فضای مجازی، بلافاصله دست به موبایل شدند و اظهارنظر کردند و در این میان، پرنده ها ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۹:۱۸    
ریچارد مور، مدیر سیاسی وزارت امور خارجه انگلیس و مذاکره کننده برجام آن کشور که در رأس هیأتی به تهران سفر کرده است، پنجشنبه با سیدعباس عراقچی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۵۱    
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: مزارع سبز شمال استان اردبیل از آفات و بیماری های کمتری برخوردار بوده و سلامت این مزارع مورد تائید است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۸    
در حالی که تیم الف والیبال ساحلی ایران از رقابتهای قهرمانی آسیا حذف شد، تیم دوم ایران توانست راهی مرحله یک جهارم نهایی شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۸    
استاندار اردبیل با اشاره به احتمال وقوع سیلاب در برخی از مناطق استان از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا 72 ساعت آینده در محل خدمت خود حاضر باشند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان امروز اعلام کرد که قدرت های بزرگ اروپا مصرانه در حال عملی کردن کانال مالی جایگزین، اینتستکس برای تسهیل تجارت قانونی با ایران هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۶    
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: والدین برای تربیت کودکان شان، جنسیت و تفاوت های روحی و جسمی دختران و پسران را در نظر بگیرند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۳    
در جلسه دفتر سیاسی جمعیت زنان مسلمان نواندیش، ایده پارلمان اصلاحات مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۳    
سرمربی استقلال خوزستان می گوید هنوز صحبتی مبنی بر ادامه همکاری او و باشگاه برای فصل آینده انجام نشده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۱    
تاریح مسابقات یوکس قهرمانی جهان انتخابی المپیک از سوی AIBA اعلام شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۶    
با نزدیک شدن به بزرگ ترین رویداد جهانی تکواندو در "منچستر"، سایت فدراسیون جهانی مهم ترین برنامه های کمیته برگزاری مسابقات را منتشر کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۱    
سرپرست معاونت عمرانی استاندار اردبیل گفت: تا عصر امروز مشکل زیرساختی در منطقه طوفان زده تولون گرمی برطرف شده و اهالی این منطقه هیچ دغدغه ای از بابت تامین امکانات آب، برق و گاز ندارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۱    
با پیروزی تیم های فیلادلفیا و پورتلند در بازی های ششم مرحله نیمه نهایی کنفرانس های شرق و غرب لیگ NBA، فینالیست های این رقابت ها در بازی های هفتم مشخص می شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۸    
فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: تا زمانی که یزیدیان ناپاک در قواره های متفاوت و متغیر وجود دارند، نبرد حق علیه باطل، تا پاک شدن زمین از لوث آن ها کماکان استمرار دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۶    
سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران برای همیشه از دنیای مربیگری خداحافظی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۶    
ارتش سوریه حملات نیروهای تروریست ها به حومه شمالی "حماة" را ناکام گذاشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۳    
پلیس از کشته شدن دو سرباز فرانسوی در بورکینافاسو خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۳    
دولت ژاپن اقدام اخیر کره شمالی در پرتاب دو موشک کوتاه برد را ناقض تحریم های سازمان ملل علیه این کشور دانسته و خواهان متوقف شدن آزمایش های تسلیحاتی این کشور شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۱    
فناوری واقعیت افزوده(AR) که بزرگان دنیای فناوری آن را آینده فناوری جهان می دانند ترتیبی فراهم کرده است تا کاربران از طریق موبایل خود بتوانند کتانی های جدید را قبل از عرضه ببینند و حتی آنها را پا ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۸    
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تاکید کرد که برخی طرف ها عملاً در حال زمینه سازی برای اجرای طرح به اصطلاح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۸    
دبیر کمیته نوسازی و بازسازی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده با اشاره به تشکیل جلسه این کارگروه با حضور وزیر کشور از فرایند جابجایی روستاهای آسیب دیده مطابق ضوابط تقسیمات کشوری و تحت نظر وزارت کشور و ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۶    
یک رسانه آمریکایی گزارش داد که دونالد ترامپ تصمیم گرفته پاتریک شاناهان، وزیر دفاع موقت این کشور را به عنوان گزینه خود برای تصدی رسمی وزارت دفاع معرفی کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۳    
رژیم صهیونیستی صبح امروز (جمعه) مجدداً به ماهیگیران اجازه فعالیت در دریای غزه را داد. این امر با گذشت یک هفته از منع ماهیگیری فلسطینی ها در واکنش به تشدید حملات صورت گرفته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۳    
دختر سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه عبور جمهوری اسلامی ایران از مرحله تحریم حتمی است گفت: بسیار مسخره است که آمریکا حزب الله لبنان، ایران و جنبش های مقاومت فلسطین را در لیست تروریستی قرار می دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۳    
رهبر خودخوانده ونزوئلا از طرفدارنش خواست تا صبح فردا (شنبه) به منظور مشارکت در تظاهرات و اعتراضات علیه دولت به خیابان ها بیایند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۳    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل در گفت وگو با شبکه ام اس ان بی سی مواضع ایران را درباره مواردی همچون پیشنهاد مذاکره دونالد ترامپ برای مذاکره با ایران و اقدام متقابل ایران برای کاهش سطح تعهدات برجامی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۱    
رسانه وابسته به حکومت کره شمالی امروز (جمعه ) گزارش کرد، رهبر این کشور دستور به تقویت قابلیت های رزمی این کشور همزمان با دستورش برای انجام یک پرتاب موشکی دیگر داده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۸    
در پی لغو معافیت 8 کشور از جمله ترکیه از تحریم های نفتی ایران در تاریخ 2 می از سوی آمریکا ، "دیوید پیمان" مدیرکل ایرانی تبار وزارت خارجه آمریکا در امور مالی و تحریم ها روز گذشته به ترکیه آمد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: چشم به راه حضور هواداران در بازی فردا هستیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۳    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان گفت: چوپان جوانی براثر رعد و برق جان خود را از دست داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید در مربی گری به افشین قطبی بدهکار است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۱    
میشل تامر یک روز بعد از این که دادگاه این کشور حکم به بازگشت او به زندان داد، خود را به مقامهای این کشور در سائوپائولو تسلیم کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۸    
قطر از عربستان سعودی خواست تا تمامی موانع را در مقابل هر کس که تمایل به انجام عمره در ماه رمضان در حین موسم حج دارد، بردارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۳    
مهاجم پاری سن ژرمن از 3 بازی در رقابت های باشگاهی در فرانسه محروم شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۳    
مسئولان سازمان لیگ فوتبال از مدال ها و جام قهرمانی لیگ برتر رونمایی کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۱    
ایران، آمریکا، اتحادیه اروپا و برجام، سرخط اخبار روزهای پنج شنبه و جمعه، نوزدهم و بیستم اردیبهشت ماه 1398 است که میتوانید در لینک های زیر دنبال کنید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۱    
دروازه بان تیم ذوب آهن به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دعوت شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال پیکان دو هفته مانده به پایان فصل جاری لیگ برتر فوتبال گفت که با دید مثبت به رقابت های دو هفته پایانی نگاه می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۳    
دستیار یحیی گل محمدی به جای او در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان شرکت کرد و توضیحانی در مورد این بازی ارائه داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۳    
معاون قضائی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان از رهایی محکوم به قصاص پس از هشت سال با رضایت اولیای دم خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با پدیده حاضر نشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۸    
هیئت عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره طی بیانیه ای خواستار مشارکت گسترده فلسطینیان در تظاهرات امروز تحت شعار "متحد برای مقابله با معامله قرن" شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۸    
سردار سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما از آمادگی بسیج برای ساخت 20 هزار خانه در مناطق سیل زده خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمان لیگ با آخرین سوت آخرین بازی معلوم می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۳    
نخست وزیر عراق با تاکید بر اینکه کشورش تمایل دارد با تمامی همسایگان خود، کشورهای عربی، منطقه ای و بین المللی روابط داشته باشد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۳    
سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی با پیکان حضور نیافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۸    
سرمربی ماشین سازی تبریز به نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس نرسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۶    
دو گروه فرانسوی مدافع حقوق بشر اعلام کردند که سعی کردند مانع انتقال محموله سلاح به یک کشتی سعودی شوند که قرار بود روز پنجشنبه در شمال فرانسه لنگر بیاندازد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نشست خبری قبل از بازی با تراکتورسازی شرکت نمی کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۱    
تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در سومین مسابقه خود در پنجمین دوره رقابت های بسکتبال 3 نفره دانشجویان آسیا موفق به شکست نماینده کشور میزبان شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۸    
نمایندگان طالبان و آمریکا اعلام کردند، دور ششم مذاکرات دو طرف پس از 9 روز پایان یافته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۸    
صدراعظم آلمان ضمن تاکید بر پایبندی مداوم اتحادیه اروپا به توافق هسته ای و با اظهار عدم تمایل برای گسترش دامنه تنش ها و لزوم دستیابی به حل و فصل دیپلماتیک از ایران نیز خواست همچنان به تعهدات برجامی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۶    
رییس اورژانس کرمان از طعمه حریق شدن یک واحد مسکونی و مصدوم شدن 5 نفر در این حادثه خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۳    
فعالان آمریکایی به همراه دو قانونگذار دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا اقدام به تحویل امضای ده میلیون نفر در پای عریضه های درخواست آغاز روند استیضاح دونالد ترامپ به کنگره کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۱    
دولت مصر دستوری در خصوص تغییر نام 516 مسجد در این کشور را صادر کرد که اسامی گروه های رادیکالی را داشتند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۶    
به نظر می رسد سال آینده باید منتظر پرچمدارانی با دوربین های 64 و 48 مگاپیکسلی و وضوحی خیره کننده و کیفیت عالی عکسبرداری در نور کم باشیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۱    
مدیر واحد پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر هوای تهران پاک است، گفت: وزش باد و باران باعث برقراری هوای مطلوب در تهران طی امروز و فردا (20 و 21 اردیبهشت) می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۸    
سرپرست دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت با تاکید بر ضرورت مصرف وعده سحری در ماه رمضان، گفت: پرهیز از مصرف غذاهای تند، سرخ کرده و چرب در وعده سحر و کاهش فعالیت فیزیکی و ورزش به خصوص در ساعات گرم روز ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۸    
وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه با محکوم کردن تحریم های ناعادلانه آمریکا، از همه کشورها خواست تا برخلاف این تحریم ها همچنان به خرید نفت از ایران ادامه دهند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۸    
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که آمریکا طرح تسلیم شدن فلسطینیان را تدوین می کند نه توافقی برای صلح.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۳    
نماینده ائتلاف اصلاح و سازندگی در پارلمان عراق با اشاره به اینکه موضع پارلمان عراق در رابطه با تنش میان ایران و آمریکا واضح و شفاف است گفت: دولت نیز موضع خود در این رابطه را شفاف کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۳    
چلسی منینگ که سابقا افشاگر اسناد محرمانه ارتش آمریکا به وبسایت ویکی لیکس بود، بعد از گذراندن دو ماه حبس از زندان آزاد شد اما بر طبق اعلام یک گروه آمریکایی ممکن است مجددا چند روز دیگر زندانی شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۸    
جف بزوس رئیس شرکت فضایی خصوصی "بلو اوریجین"(Blue Origin) از فرودگر قمری "بلو مون"(Blue Moon) که برای نشستن بر سطح ماه طراحی شده رونمایی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۸    
منابع عراقی فاش کردند که وزیر خارجه آمریکا به مسئولان بغداد گفته است، برخی نیروهای شبه نظامی عراقی قصد دارند به وسیله "موشک های ایرانی" پایگاه های نظامی آمریکا و سفارت آمریکا در بغداد را هدف قرار ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۶    
سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان پس از برگزاری پانزدهمین نشست کارگروه تخصصی ساماندهی لباس اعضای تیم های ملی بانوان گفت: هنوز در مرحله اصلاحات و تغییرات هستیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۳    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: از خسارات احتمالی وقوع زلزله چهار ریشتری صبح امروز تا کنون گزارشی اعلام نشده و به اهالی روستاها توصیه می شود در صورت وجود خسارت منازل خود به ستاد مدیریت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۳    
فرستاده ایالات متحده به خاورمیانه مدعی شد که این شهرک های یهودی نشین در اراضی اشغالی فلسطین نیستند که مانعی بر سر راه دو طرف برای دستیابی به توافق صلح ایجاد کرده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۰:۵۱    
رییس جمهور لبنان نسبت به خطر ادامه ماندن نیم میلیون آواره فلسطینی و یک میلیون و 600 هزار آواره سوری در داخل خاک کشورش هشدار داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۰:۴۸    
معاون درمان وزارت بهداشت درباره وضعیت پیشرفت نظام ارجاع در کشور توضیح داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۰:۴۸    
یک مقام مسئول کارگری با اشاره به کاهش قدرت خرید خانوارهای کارگری، اختصاص ارز نیمایی به "اتحادیه امکان" را به منظور تهیه و توزیع کالای مرغوب و ارزان قیمت خواستار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۳    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم در محورهای تهران - کرج و تهران - قم خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۸    
فرماندهی عملیات بغداد از کشته و زخمی شدن چندین تن در انفجاری انتحاری در بازاری در شهر صدر بغداد خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۸    
همزمان با انتقادها به شهرداری تهران در ادوار مختلف برای تراکم فروشی و نظام مالیه نادرست مدام بر لزوم ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری تاکید می شود اما کمتر کسی به کیوسک ها به عنوان منابع درآمدی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۶    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: شدت بارش امروز (20 اردیبهشت ماه) در استان های کرمانشاه، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، شمال خوزستان، زنجان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۳    
سخنگوی نیروهای انصارالله یمن اعلام کرد که پافشاری فرانسه برای تداوم فروش سلاح به عربستان نفاق آشکار این کشور تلقی می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۹:۴۸    
ولیعهد بحرین تاکید کرد که منامه با همپیمانانش "در دفاع از امنیت منطقه" شریک است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۹:۴۸    
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از مصدومیت 2 نفر بر اثر اصابت صاعقه در این شهرستان خبرداد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۹:۳۶    
اگر می خواهیم در آینده ای سازگار با محیط زیست زندگی کنیم، راهی جز کاهش وابستگی به سوخت های فسیلی و صرفه جویی در مصرف انرژی برای بشر باقی نمانده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۹:۳۳    
آژانس همکاری امنیتی دفاعی آمریکا اعلام کرد که وزارت خارجه این کشور با قرارداد احتمالی فروش بالگردهای آپاچی به قطر به ارزش سه میلیارد دلار موافقت کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۹:۳۳    
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران بار دیگر به اروپایی ها فرصت داده تا در غالب اینستکس و تفاهمات برجام در راستای حفظ برجام اقدام عملی انجام دهند گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۹:۳۳    
آمریکا یک کشتی متعلق به کره شمالی را به بهانه نقض قوانین آمریکا و تحریم های بین المللی توقیف کرد.
  • ۱