چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۷May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 8 آبان 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 آبان 1398 مشرق نیوز 2 آبان 1398 مشرق نیوز 3 آبان 1398 مشرق نیوز 4 آبان 1398 مشرق نیوز 5 آبان 1398 مشرق نیوز 6 آبان 1398 مشرق نیوز 7 آبان 1398 مشرق نیوز 8 آبان 1398 مشرق نیوز 9 آبان 1398 مشرق نیوز 10 آبان 1398 مشرق نیوز 11 آبان 1398 مشرق نیوز 12 آبان 1398 مشرق نیوز 13 آبان 1398 مشرق نیوز 14 آبان 1398 مشرق نیوز 15 آبان 1398 مشرق نیوز 16 آبان 1398 مشرق نیوز 17 آبان 1398 مشرق نیوز 18 آبان 1398 مشرق نیوز 19 آبان 1398 مشرق نیوز 20 آبان 1398 مشرق نیوز 21 آبان 1398 مشرق نیوز 22 آبان 1398 مشرق نیوز 23 آبان 1398 مشرق نیوز 24 آبان 1398 مشرق نیوز 25 آبان 1398 مشرق نیوز 26 آبان 1398 مشرق نیوز 27 آبان 1398 مشرق نیوز 28 آبان 1398 مشرق نیوز 29 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۵    
بدون شرح...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۹:۴۳    
جهانگردی و دیدن کل دنیا را باید از ایرانگردی و تور داخلی شروع کرد، برای انتخاب بهترین تور در ایران می توان معیار های متفاوتی داشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۶:۳۲    
کارنامه خالی باز هم کار دست حسن روحانی داد. او در سخنان خود در جمع مردم یزد، به جای ارائه گزارش از عملکرد دولت و تبیین برنامه های آتی خود برای مسائل اقتصادی و فرهنگی کشور، به جنجال آفرینی روی آورده.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۰:۲۱    
با حمایت دولت عراق از راه اندازی خط لوله کرکوک – بانیاس، بسیاری از کارشناسان آن را نشانه نابودی منافع نفتی و نظامی امریکا در بین النهرین می دانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۹:۰۱    
هافبک سابق تیم ملی ژاپن رسما به تیم ویتسه هلند ملحق شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۶:۱۴    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آرای مخالفان لایحه پالرمو در مجمع همواره بیشتر از موافقان آن بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۵:۱۴    
فارین پالیسی می نویسد: برای بازدارندگی علیه ایران، سیاست گذاران آمریکایی باید تهران را متقاعد کنند که ایالات متحده از جنگ نمی ترسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۰:۴۲    
حمله به مسجدی در شهر "بایون" در فرانسه و تصمیم سنای این کشور برای محکومیت والدین محجبه دانش آموزان فرانسوی موجب شد تا بار دیگر حقوق اقلیت مسلمان در این کشور اروپایی مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۹    
به گزارش مشرق ، صفحه اینستاگرام ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، تصویری از رهبر انقلاب در لوکیشن فیلم سینمایی مریم مقدس را منتشر کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۳:۰۹    
رویترز رتبه بندی نوآورترین دانشگاه های جهان در 2019 را منتشر کرد. بر اساس این رتبه بندی دانشگاه استنفورد برای پنجمین سال متوالی در رده اول قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۲:۰۸    
مرکز مدیریت راهبردی افتا نسبت به سرقت اطلاعات احراز هویت کاربران با به روز شدن تروجان Adwind هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۴۰    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران پیش بینی کرد، قیمت طلا و سکه تا پایان سال 98 روند کاهشی و آرامش و ثبات حال حاضر را ادامه دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۵    
مظاهر مصفا شاعر و پژوهشگر ادب فارسی شب گذشته هشتم آبان ماه 1398 در سن 87 سالگی درگذشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۳    
فیلم کامل بیانات مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۲    
در روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی با زبان عربی با نشان دادن مدارک یک شهروند ایرانی مدعی می شود وی در عراق به عنوان تک تیرانداز علیه معترضان عراقی اقدام می کرده است؛
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۹:۲۹    
پژوهشگر مرکز تحقیقات استراتژیک فلوریدای جنوبی گفت: واشنگتن ابزار تازه ای برای تحریم ایران ندارد مگر از طریق FATF.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۸:۲۹    
حزب کارگزاران و حزب اتحاد ملت در ائتلافی عجیب می خواهند رئیس فراکسیون امید را حذف کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۶:۵۹    
همکار سابق نشریات اصلاح طلب، تناقضات برخی محافل اپوزیسیون درباره تقدیس کوروش را به رخ آنان کشید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۵:۵۹    
اولین جلسه محاکمه جولیان آسانژ بنیانگذار وب سایت ویکی لیکس به اتهام افشای اسناد جاسوسی آمریکا در شرایطی در لندن برگزار شد که آسانژ با لکنت زبان حرف می زد و حتی نام و سن خود را فراموش کرده بود!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۵:۲۹    
یک نشریه آلمانی در گزارشی تصریح کرد: با توجه به پیشرفت های فنی و نظامی ایران، اسرائیل دیگر امنیت ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۴:۵۹    
به جای پذیرش مسئولیت و عذرخواهی از افکار عمومی، سیاست رفع تکلیف در پیش گرفته و تلاش می کنند از خود سلب مسئولیت کرده و دست به جعل این معنا بزند که ما می خواهیم مسائل مردم را حل کنیم اما نمی گذارند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۳:۵۹    
دفتر سخنگوی دولت در بیانیه ای ادعا کرد مخالفان تصویب لوایح مربوط به FATF به جای فرافکنی و شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت عواقب خطیر تصویب نشدن لوایح، مسئولیت آن را بپذیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۴:۳۰    
متخصص زنان با تأکید بر اینکه انجام زایمان در زمان های انتخابی توسط مادران کاملا اشتباه است، گفت: کامل نشدن ریه نوزاد و ابتلا به بیماری های آسم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۳:۲۹    
شرکت پیام رسان واتس اپ از یک شرکت سایبری اسرائیلی به اتهام کمک به هک حدود یکهزار و 400 تلفن همراه در سراسر جهان شکایت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۲:۵۹    
اصلی ترین ابزار این فریبکاری محاسباتی و تدلیس راهبردی، بمباران رسانه ای و وارونه نمایی واقعیت هاست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۲:۲۹    
قیصر امین پور شیفته امام بود و در مقابل کسانی که از او ایراد می گرفتند که چرا برای امام شعر سروده ای، می گفت: مگر می شود شاعر باشی و دل در گرو زیبایی داشته باشی و در مقابل آن همه زیبایی سکوت کنی.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۱:۵۹    
رئیس مرکز تحقیقات بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: تزریق واکسن آنفلوآنزا شانس ابتلا به این بیماری را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۱:۳۲    
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: کالدرون درباره تصمیم داور حرف زده و کاری با تیم استقلال نداشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۰:۲۲    
به گزارش مشرق ، صفحه رسمی اینستاگرام جام جهانی 2022 که توسط قطری ها اداره می شود، در اقدامی عجیب از کلمه خلیج عربی استفاده کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۰:۴۷    
یک مسئول جریان حکمت ملی عراق با تکذیب تلاش برای استیضاح نخست وزیر این کشور، بر تداوم نخست وزیری عادل عبدالمهدی تأکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۰:۴۳    
طرف گفت؛ آفرین، هنگام درو و خرمن بیا تا جایزه ات را بدهم و هنگامی که شاعر برای دریافت جایزه رفت، یارو گفت؛ مرد حسابی، تو یک شعر خواندی که من خوشم آمد و من هم یک وعده ای دادم که تو خوشت آمد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۰:۲۳    
نخست وزیر دولت مستعفی یمن به نیروهای تحت امر خود دستور داده با نیروهای مورد حمایت امارات در جزیره سقطری مقابله کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۰:۲۲    
سخنگوی جنبش انصارالله ضمن دیدار با نماینده ویژه سوئد در امور یمن و سفیر هلند در عمان، آخرین تحولات سیاسی و میدانی و انسانی را مورد بررسی قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۱۹    
به گزارش مشرق ، حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن، در صفحه شخصی خود درتوییتر در مورد انتخابات در انگلیس نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۰:۱۷    
تیم کشتی آزاد زیر 23 سال (امید) با کسب 3 مدال طلا، یک مدال نقره و 2 مدال برنز و به رغم یک کشتی گیر کمتر از روسیه، عنوان نایب قهرمانی رقابت های جهانی مجارستان را از آن خود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۰:۱۲    
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه از تحریم مشترک آمریکا و 6 کشور عربی علیه ایران و گروه های مقاومت استقبال کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۰:۰۸    
یک کارگردان مشهور آمریکایی از نقش ایران و روسیه در بازگشت امنیت و آرامش به سوریه تمجید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۰:۰۱    
رسانه های عراقی از سقوط دو گلوله خمپاره در منطقه امنیتی شهر بغداد خبر دادند که بر اثر آن یک نظامی کشته و یک تن دیگر زخمی شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۵۶    
در پی حضور سرهنگ الکساندر ویندمن در کنگره برای شهادت درباره تماس تلفنی دونالد ترامپ و رئیس جمهور اوکراین، نمایندگان دموکرات اظهارات او را شدیدا نگران کننده خوانده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۵۴    
پس از دستگیری روح الله زم موسس وبسایت و کانال تلگرامی آمدنیوز توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، روزی نیست که اعضای اپوزیسیون بر روی آنتن زنده شبکه های خود حرفی از این ماجرا نزنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۴۶    
اعظم طالقانی دبیرکل جامعه زنان انقلاب اسلامی که بر اثر عارضه مغزی در بیمارستانی در تهران بستری شده بود، دقایقی پیش درگذشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۴۳    
پس از تایید خبر هلاکت ابوبکر البغدادی از سوی دونالد ترامپ، رسانه های آمریکایی مدعی شدند که عبدالله قرداش ، به عنوان جانشین البغدادی انتخاب می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۳۶    
وزیر خزانه داری آمریکا در مصاحبه ای روز چهارشنبه گفته کشورش فهرست تحریم ها علیه ترکیه را آماده نگاه داشته اما نیازی نمی بیند آنها را اعمال کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۳۳    
وزیر امور خارجه ترکیه روز چهارشنبه گفته که اماراتی ها به فردی که مزدور اسرائیل است پناه داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۲۳    
با ورود به خدمت پهپادهای دست پرتاب، از این پس یگانهای عملیات ویژه ارتش و واحدهای دیگر همچون جنگال می توانند به سرعت در مناطق عملیاتی و بدون نیاز به پشتیبانی پهپادهای بزرگ، اطلاعات مورد نظر را کسب کنند
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۲۲    
مهاجم ایرانی ریوآوه تیم خود را از شکست مقابل موریرنسه در هفته نهم لیگ فوتبال پرتغال نجات داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۲۰    
کارمندان سفارتخانه های اسرائیل در سراسر جهان اعتصاب کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۱۴    
سردار آزمون در بازی زنیت مقابل تومسک در جام حذفی روسیه روی گل چهارم تیمش پاس گل داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۰۲    
به گزارش مشرق ، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران و پرسپولیس در صفحه اینستاگرامش پس از دریافت جایزه نقره ای کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۲:۵۸    
آمار منتشر شده نشان می دهد که ارتش آمریکا تنها در ماه سپتامبر بیش از هزار مورد حمله علیه اهداف مختلف در افغانستان انجام داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۲:۴۶    
منطقه کردستان عراق بر حمایت خود از دولت عبدالمهدی و برنامه های اصلاحی آن تاکید کرد و گفت که اوضاع نابسمان این کشور به نفع هیچ کس نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۲:۴۰    
اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا خبر کشته شدن بن لادن و ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا خبر کشته شدن ابوبکر البغدادی را اعلام کردند. جیمی کیمل، مجری معروف آمریکایی این دو مصاحبه را با هم مقایسه کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۲:۳۵    
چاک شومر رهبر اقلیت دموکرات ها در مجلس سنای آمریکا درباره توسل رئیس جمهور این کشور به تعطیل کردن دولت فدرال به منظور دور کردن توجهات از موضوع استیضاح ابراز نگرانی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۲:۲۸    
رضا اردکانیان وزیر نیرو در جمع خبرنگاران از آخرین وضعیت سدهای کشور گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۲:۲۳    
پلیس پایتخت درباره فیلم منتشر شده از درگیری یک مأمور انتظامی با دختری جوان توضیحاتی ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۲:۱۲    
اتحادیه اروپا از انتخاب دیپلمات آرژانتینی به عنوان مدیر کل جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی استقبال و تأکید کرد بروکسل به دنبال تقویت همکاری ها با او در جهت حفظ برجام و اجرای کامل آن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۲:۰۸    
جلسه هماهنگی تیم های فوتبال نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۱:۵۷    
در روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی با زبان عربی با نشان دادن مدارک یک شهروند ایرانی مدعی می شود در عراق به عنوان تک تیرانداز علیه معترضان عراقی اقدام می کرده است. واقعیت چیست؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۱:۵۴    
رئیس جمهوری لبنان گفت که اگر دولت آتی این کشور پاکدست نباشد و دولتمردان نتوانند اصلاحات مود نظر را اجرا کنند، مردم دوباره به خیابان ها خواهند آمد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۱:۴۵    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در کنار مبارزه با فساد بدون نگاه به چپ و راست و آقازاده ها، از تولید ملی و سرمایه گذاران سالم که سربازان خط مقابله با دشمن هستند حمایت می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۱:۳۶    
رئیس مرکز آمار ایران گفت: هزینه ای که برای انجام یک سرشماری در نظر گرفته می شود در حدود 350 میلیارد تومان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۱:۲۹    
اولین قدم برای ترجمه حرفه ای متن، درک صحیح مترجم از زبان مبدا است چرا که تا زمانی که مترجم نتواند درک مطلب خوبی داشته باشد، توانایی ترجمه متن را ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۱:۲۶    
دادستان ملارد از دستگیری رئیس اداره محیط زیست این شهرستان به اتهام ارتشاء خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۱:۱۵    
به مناسبت روز نوجوان چند توصیه کلیدی برای رفتار والدین با نوجوانان شان را در ویدئو مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۱:۱۵    
رئیس قوه قضائیه گفت: مسائل مربوط به خصوصی سازی، تعاونی ها، مؤسسات اعتباری و خودروسازی ها ازجمله مشکلاتی است که بخشی از آنها به نظام پولی و بانکی کشور بازمی گردد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۰۷    
به گزارش مشرق ، یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود درتوییتر از ادعای ویکی لیکس در مورد مصرف کوکائین سعد حریری گفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۱:۰۳    
وزارت خارجه آمریکا چهارشنبه با صدور بیانیه ای از اقدام گروه ویژه اقدام مالی در اعمال اقدامات تقابلی جدید علیه ایران استقبال کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۵۸    
در جلسه امروز هیئت وزیران که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد سه آیین نامه اجرایی مربوط به قانون حمایت از حقوق معلولان درخصوص حمایت از اشتغال و آموزش عالی رایگان افراد دارای معلولیت بررسی و تصویب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۳۹    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: این نوید را می دهیم که درآمدهای باشگاه نسبت به گذشته افزایش می یابد و اتفاقات خوبی در راه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۹    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از تایید بازداشت یکی از مدیران استانی زیرمجموعه وزارت جهادکشاورزی در مازندران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۶    
در چهاردهمین روز تظاهرات لبنان و پس از استعفای نخست وزیر این کشور، ارتش تمام مسیرهای اصلی را باز کرد و زندگی مردم این کشور به روند طبیعی بازگشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۴    
به گزارش مشرق ، صفحه اینستاگرام منتسب به پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، واکنش رهبر انقلاب به حوادث عراق و لبنان را به این شرح منتشر کرد: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۱۴    
دختر به صاحبان موتورهای سه چرخه که در نزدیکی میدان التحریر حضور دارند پول می دهد و می گوید: :پول بنزین تان است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۰۸    
سفارت انگلیس در بیروت اعلام کرد، لبنان نیازمند دولتی است که بتواند در زمان کوتاهی اصلاحات حیاتی انجام دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۵۵    
یک مقام وزارت خارجه آمریکا در یک جلسه استماع گفته در بودجه سال مالی جدید این کشور منابعی برای مقابله با نفوذ ایران در خاورمیانه (غرب آسیا) در نظر گرفته شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۴۶    
منابع خبری از درگیری شدید نیروهای ارتش سوریه و ترکیه در ریف راس العین استان الحسکه خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۴۴    
یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا چهارشنبه گفته که دولت این کشور خریداران نفت ایران را تحت نظر دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۳۲    
تصاویر زنده شبکه الجزیره مباشر از تجمع شمار اندکی از هواداران سعدالحریری نخست وزیر مستعفی لبنان در منطقه عکار در شمال این کشور را مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۳۲    
فرمانده عملیات بغداد اعلام کرد: از جمعه گذشته تاکنون یک گلوله جنگی هم شلیک نکرده ایم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۲۹    
شیر برای اینکه گراز را شکار کند، باید اول با استتار کردن خود به طعمه نزدیک شود و سپس حمله را آغاز کند. در ویدئو این لحظه دیدنی را از دست ندهید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۴    
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی ایرانشهر گفت: براثر برخورد خودروی سواری پراید با سواری پژو 206 در محور نیکشهر به ایرانشهر پنج تن جان باختند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۵۹    
روزنامه وال استریت ژورنال بر اساس یافته های یک تحقیق گزارش داد که تحریم های آمریکا علیه کره شمالی به طور مستقیم به مرگ غیرنظامیان در این کشور منجر می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۵۷    
امروز 98/8/8 است و به دلیل شیک بودن تاریخ، بسیاری مادران از هفته های قبل در صف انتظار قرار گرفتند تا نوزادشان امروز متولد شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۴۴    
به گزارش مشرق ، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلسدر حساب توییتری خود درباره یکی از معایب آشکار الحاق به fatf نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۴۰    
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد، این کشور به همراه بحرین، کویت، عمان، قطر، امارات عربی متحده و عربستان سعودی علیه 25 هدف مرتبط با شبکه های وابسته به ایران را تحریم کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۳۸    
منابع خبری روز سه شنبه گزارش داده اند رژیم صهیونیستی از آمریکا و کشورهای غربی خواسته کمک مالی به دولت لبنان را به اقدام علیه حزب الله لبنان مشروط کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۲۶    
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: سه امتیاز بازی با فولاد برای ما بسیار مهم است زیرا نمی خواهیم از کورس جا بمانیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۲۰    
یکی از نمایندگان مجلس سنای آمریکا شرکت هواپیماسازی این کشور را به دلیل اهمال کاری عمدی در توجه به ایمنی هواپیماها به ساخت تابوت پرنده متهم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۱۷    
یک متخصص ارشد شورای امنیت ملی آمریکا در امور اوکراین در مجلس نمایندگان این کشور گفت، بخش هایی از متن منتشر شده مکالمات رئیس جمهور آمریکا و همتای او در اوکراین سانسور شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۰۹    
نیروی هوایی آمریکا از خروج بمب افکن های بی-1 لنسر خود از عربستان و عزیمت به پایگاه هوایی در داکوتای جنوبی واقع در ایالت متحده خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۰۲    
دفتر سخنگوی دولت اعلام کرد: مخالفان تصویب لوایح FATF به جای فرافکنی و شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت عواقب خطیر تصویب نشدن لوایح، مسئولیت آن را بپذیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۴۷    
تب با کلاسی و به روز بودن حالا به برخی مادران باردار و خانواده های در انتظار تولد فرزند، سرایت کرده است و تولد نوزاد در روزهای خاص، نسخه جدیدی برای تفاخر و برتری جویی در بین برخی خانواده ها شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۴۲    
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آسمان استان را نیمه ابری دانست و گفت: امشب بیشترین میزان بارش ها نسبت به هفته قبل را خواهیم داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۳۳    
وزیر امورخارجه ایران در سفری به دوحه و سپس ژنو ضمن شرکت در نشست منطقه ای کنفرانس امنیتی مونیخ در قطر، در نشست سه جانبه ای به همراه همتایان روس و ترکیه ای خود درباره کمیته قانون اساسی سوریه رایزنی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۱۸    
وکیل حسن عباسی در مورد علت آزادی موکلش قبل از اتمام دوره محکومیت از زندان توضیحاتی داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۱۳    
به گزارش مشرق ، یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توییتر درباره دروغ وزارت ارتباطات در موضوع ارزش افزوده، نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۸    
پرسپولیس و استقلال در شرایطی که همچنان با مشکلات ناشی از جذب بازیکنان خارجی دست به گریبان هستند، در فصل جاری نیز باید پول زیادی بابت این موضوع هزینه کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۱    
سفر دبیر شورای امنیت روسیه به آسیای مرکزی، نشست گروه کاری CSTO در مسئله افغانستان، ارائه تجهیزات نظامی توسط روسیه و استقرار اس 300 در جنوب تاجیکستان به شمار می روند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۶:۳۳    
کارشناس آمریکایی هشدار داد: اگر ترامپ حذف شود آمریکا صحنه نبرد خواهد شد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۶    
مشاجره مدیرعامل آب منطقه ای و معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جلسه امروز مدیریت بحران.