شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۵:۰۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 6 آبان 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 آبان 1398 مشرق نیوز 2 آبان 1398 مشرق نیوز 3 آبان 1398 مشرق نیوز 4 آبان 1398 مشرق نیوز 5 آبان 1398 مشرق نیوز 6 آبان 1398 مشرق نیوز 7 آبان 1398 مشرق نیوز 8 آبان 1398 مشرق نیوز 9 آبان 1398 مشرق نیوز 10 آبان 1398 مشرق نیوز 11 آبان 1398 مشرق نیوز 12 آبان 1398 مشرق نیوز 13 آبان 1398 مشرق نیوز 14 آبان 1398 مشرق نیوز 15 آبان 1398 مشرق نیوز 16 آبان 1398 مشرق نیوز 17 آبان 1398 مشرق نیوز 18 آبان 1398 مشرق نیوز 19 آبان 1398 مشرق نیوز 20 آبان 1398 مشرق نیوز 21 آبان 1398 مشرق نیوز 22 آبان 1398 مشرق نیوز 23 آبان 1398 مشرق نیوز 24 آبان 1398 مشرق نیوز 25 آبان 1398 مشرق نیوز 26 آبان 1398 مشرق نیوز 27 آبان 1398 مشرق نیوز 28 آبان 1398 مشرق نیوز 29 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۲۳:۰۰    
نماینده وزن 97 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در فینال، مدال طلای مسابقات کشتی آزاد قهرمانی امیدهای جهان را بر گردن آویخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۲۰:۲۱    
مجری شبکه ماهواره ای در برنامه ای سعی داشت در جهت مثبت جلوه دادن حکومت پهلوی برنامه را هدایت کند که با پاسخ های کارشناس برنامه علیه دیکتاتور مخلوع ایران مواجه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۸:۱۵    
نویسنده در صدد القای این معناست که ایران از گروه های مقاومت برای تأمین منافع خود بهره می برد؛ که البته ادعایی خصمانه و غیرواقعی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۶:۴۷    
ارتش سوریه پس از هفت سال وارد شهر الدرباسیه در مرز مشترک با ترکیه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۴:۵۱    
شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، رافائل گروسی، دیپلمات آرژانتینی را به عنوان مدیر کل جدید این سازمان بین المللی انتخاب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۵    
تصاویری از ورود دسته جات عزاداری به صحن انقلاب در حرم مطهر رضوی در روز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۹:۳۶    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: اینکه تصور کنیم دشمن برای ما قدمی بر می دارد و به ما کمک خواهد کرد، توهمی است که از دشمن نشناسی و عدم توجه به آموزه های اسلامی و نبوی ریشه می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۸:۵۲    
مهر ابطال مردم آرژانتین بر پیشانی مائوریسیو ماکری و تک دوره ای شدنش در جایگاه ریاست جمهوری، پیامی روشن داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۵:۲۹    
کارشناس مسائل غرب آسیا درباره آخرین وضعیت عراق گفت: شرایط به سمت عادی شدن پیش می رود و علی رغم برخی اغتشاشات، در کل، فهم مردم عراق از واقعیت های صحنه، کامل تر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۴:۳۰    
به مناسبت شهادت حضرت امام رضا علیه السلام مرثیه سرایی حاج منصور ارضی در عزای این امام همام را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۳:۵۹    
همه تیم های مدعی به جز پرسپولیس تا پایان نیم فصل با هم بازی می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۳:۲۹    
اگر ترک سیگار برایتان دشوار به نظر می رسد، می توانید از این خوراکی ها کمک بگیرید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۲:۵۹    
امام رضا (ع) در حدیثی به مردی اشاره می فرمایند که چه بسا سه سال از عمرش بیشتر نمانده، اما با به جا آورد عملی، خدا عمرش را تا 30 سال افزایش دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۱:۵۹    
طی یک بررسی انجام شده محققان به این نتیجه رسیده اند که به دلیل گرم شدن کره زمین، بارندگی ها در سطح این سیاره افزایش پیدا کرده است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۱:۳۳    
با ثبت 15.4 میلیمتر بارش در 35 روز ابتدایی سال آبی جاری، رشد 53 درصدی در میزان بارش ها نسبت به مدت مشابه به صورت متوسط در درازمدت (آمار 51 ساله) به ثبت رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۱:۰۴    
لیدر سلطنت طلبان که قبلا گفته بود هیچ قدرت خارجی دلسوز ملت ایران نیست، از ترامپ و سایر رهبران غربی تقاضا کرد که حمایت و کمک خود را از اپوزیسیون دریغ نکنند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۱:۰۰    
جونیور رونالدو پسر کریستیانو آمار خیره کننده ای را از خود در تیم فوتبال یوونتوس به ثبت رسانده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۰:۵۵    
سفیر جمهوری یمن در ایران گفت: مردم یمن جهان استکبار را به چالش کشیدند و به الگویی برای سایر مسلمین تبدیل شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۰:۴۳    
امروز یکی از خبرگزاری های فناوری تصاویری از جدیدترین طراحی گوشی های منعطف که توسط شرکت TCL به نمایش درآمده است، منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۰:۳۴    
یک مقام ارشد آمریکایی از برگزاری نشست آتی وزرای خارجه کشورهای عضو به اصطلاح ائتلاف آمریکا در نبرد علیه داعش با هدف تقویت حضور نظامی در شمال شرقی سوریه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۰:۲۹    
ستاره پرتغال تیم فوتبال یوونتوس می گوید اگر حق انتخاب داشت، تنها در بازی های مهم لیگ قهرمانان اروپا و تیم ملی کشورش حضور پیدا می کرد چون این بازی ها بیش از همه به او انگیزه می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۰:۲۳    
رئیس پلیس راه استان البرز از آغاز بارش برف در جاده کرج - چالوس خبر داد و گفت: داشتن زنجیر چرخ برای تردد در این محور الزامی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۰:۱۳    
نشریه نیویورک تایمز در گزارشی به بررسی خبر هلاکت سرکرده داعش در سوریه پرداخته و می نویسد: این که دقیقا در تونل محل اختفای ابوبکر بغدادی چه اتفاقی روی داده مشخص نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۰:۰۶    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: پرواز تهران – آبادان با اعلام وضعیت اضطراری ساعتی پیش در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با سلامتی به زمین نشست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۰:۰۳    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با اعلام رأی گیری در هفته جاری بر سر تحقیقات استیضاح ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را یک قدم به استیضاح نزدیک تر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۳:۵۸    
دفتر نخست وزیری عراق به درخواست سید مقتدی الصدر رهبر جریان صدر از عادل عبدالمهدی نخست وزیر این کشور برای اعلام انتخابات پارلمانی زودهنگام واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۳:۴۸    
ترامپ روز گذشته اعلام کرد که نیروهای آمریکایی در عملیاتی سرکرده داعش را کشته اند. با این که از اول در صحت این خبر تردید بود اما رسانه های غربی بلافاصله این خبر را برجسته و آن را منتشر کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۳:۴۱    
مجتبی گلیج به دیدار فینال رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال (امیدها) جهان راه یافت و علیرضا سرلک و امیرحسین حسینی نیز راهی دیدار رده بندی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۳:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا به اظهارات اخیر سنگربان آلمانی این تیم در انتقاد از عملکرد آبی واناری ها واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۳:۲۹    
ترکیدگی لوله انتقال آب در خیابان شهید غیبی شهرری سبب ایجاد فرونشست در بخشی از این خیابان شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۳:۲۸    
یک حساب کاربری در توییتر از تفاوت برجام با FATF نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۳:۲۵    
بال فرانسوی تیم فوتبال فیورنتینا به خاطر هل دادن کمک داور بازی تیمش مقابل لاتزیو نقره داغ شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۳:۲۰    
یگان های ارتش سوریه در ادامه عملیات استقرار نیروهای خود در مرز این کشور با ترکیه در حومه شمالی الحسکه، مواضع خود را در امتداد مرزهای دو کشور به طول 90 کیلومتر تثبیت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۳:۱۶    
مهدی حسن تحلیلگر MSNBC ،در اظهارنظری متفاوت پس از اعلام خبر کشته شدن البغدادی گفت: خوب شد که شر البغدادی کنده شد. از طرف همه مسلمانان خوشحالم که این اتفاق افتاد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۳:۰۶    
وزیر دفاع آمریکا دوشنبه در یک کنفرانس خبری گفت چنانچه نظامیان روسیه و سوریه امنیت نیروهای آمریکا را در سوریه تهدید کنند ارتش این کشور با زور نظامی به آنها پاسخ خواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۳:۰۲    
معاون هماهنگ کننده پلیس راهور فاتب، به تشریح آخرین وضعیت معابر پایتخت پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۲:۵۷    
حسین قدوسی گفت: تا به امروز گزینه های خارجی زیادی در خط حمله به مدیریت باشگاه معرفی شده اند و از بین آنها دو سه بازیکن کیفیت و شرایط بهتری داشته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۲:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران گفت: آمریکا با حقه بازی به دنبال محاصره ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۲:۴۲    
سخنگوی سازمان ملل گفت که این نهاد بین المللی نمی تواند اعتبار اظهارات آمریکا درباره کشته شدن سرکرده گروه تروریستی داعش را تایید کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۲:۳۷    
نخست وزیر انگلستان در نامه ای به رئیس شورای اروپا اعلام کرد که علی رغم میلش با تمدید مهلت برگزیت به مدت سه ماه موافقت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۲:۳۵    
معاون رئیس الحشد الشعبی عراق ابراز امیدواری کرد که به مطالبات مردم این کشور در خصوص نابودی فساد و حل مشکلات معیشتی آنها پاسخ داده شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۲:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: باخت مقابل نفت آبادان چندان مهم نیست، من منتظرم 80 هزار هوادار مقابل استقلال هستم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۲:۲۳    
البغدادی و ابومسلم ترکمانی معاون سرکرده و حجی بکر و ابوقاسم دو فرمانده نظامی داعش به صورت اتفاقی یکدیگر را در سوریه پیدا نکردند، بلکه آنها زندانیان زندانِ تحت مدیریت امریکا بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۲:۱۴    
پس از ادعای کشته شدن سرکرده گروه تروریستی داعش، مقامات امنیتی و اطلاعاتی کشورهای جنوب شرق آسیا اعلام کردند درخصوص احتمال حملات تلافی جویانه داعشی ها در حالت آماده باش قرار دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۲:۱۲    
فروش بلیت تمامی مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر به صورت الکترونیکی انجام می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۲:۱۲    
رئیس جمهور آمریکا در جریان نشست بین المللی روسای پلیس در آمریکا بشدت از امنیت در شهر شیکاگو انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۲:۰۴    
فرماندهی عملیات بغداد تاکید کرد که نیروهای امنیتی از آغاز تظاهرات در این شهر از گلوله های جنگی استفاده نکردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۲:۰۲    
یک رسانه نزدیک به کنگره آمریکا در یادداشتی نوشته که قدرت نرم آمریکا به سرعت رو به افول است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۱:۵۸    
یک شبکه خبری سعودی مدعی اصابت سه موشک به پایگاه نظامیان آمریکایی در شمال بغداد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۱:۵۸    
عشقی که محدودیت و معلولیت نمی شناسد و عاشقان با دست و پا و سر به دیدن یار می شتابند. روایت زائری که فقط با یک پا به پابوس امام رضا (ع) آمد را در فیلم مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۱:۵۰    
حال و هوای خیابان های منتهی به حرم رضوی در شب شهادت امام رضا علیه السلام را در فیلم مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۱:۳۵    
مراسم سنتی خطبه خوانی شب شهادت امام رضا(ع) در قالب ویژه برنامه ضیافت اشک با حضور خادمان بارگاه رضوی در صحن انقلاب اسلامی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۱:۳۱    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در دیدار با نماینده ویژه سازمان ملل در امور این کشور گفت که ادامه محاصره و توقیف کشتی ها کمکی به برقراری و ایجاد صلح در یمن نمی کند .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۱:۲۶    
در تیراندازی به سوی مسجدی در جنوب غرب فرانسه دست کم 2 نفر مجروح شدند و فرد مهاجم تلاش داشت تا این مسجد را به آتش بکشاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۱:۲۲    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کالدرون حق دارد ناراحت باشد چرا که بخشی از درآمدهای امسال ما در سال قبل مصرف شده و شرایط مالی باشگاه سخت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۱:۱۸    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: یک نفر از اهالی شهرستان نیکشهر مورد حمله یک قلاده خرس قرار گرفت و زخمی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۱:۱۴    
تیم فوتبال پرسپولیس ضمن صعود 6 پله ای در جدیدترین رتبه بندی تیم های باشگاهی جهان، همچنان رتبه اول ایران را در اختیار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۱:۰۳    
پس از باران ناگهانی و شدید عصر امروز در اهواز، معابر این کلانشهر دچار آبگرفتگی شدید شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۰:۵۷    
وزیر خارجه فرانسه طی سخنرانی در ابوظبی بار دیگر خواستار بسط مذاکرات با ایران به مسائل فراتر از مسائل هسته ای شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۰:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا در یک سخنرانی دوشنبه علی رغم تکرار دوباره این ادعا که نمی خواهد کشورش پلیس منطقه باشد گفت که آمریکا باید نفت را حفظ کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۹:۴۴    
همزمان با آرامش نسبی ایجاد شده در جبهه غربی در چهارشنبه گذشته شاهد بازگشت تعدادی از فرماندهان برجسته نظامی به صنعا و اظهار ندامت از همراهی با ائتلاف سعودی و اماراتی بودیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۰:۲۸    
با حضور داورزنی و تقی زاده معاونان وزیر ورزش و مدیران عامل استقلال و پرسپولیس ادامه جلسات واگذاری دو باشگاه پیگیری شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۰:۱۸    
نماینده رئیس قوه قضائیه در تعیین اعضای هیأت منصفه سراسر کشور گفت: امسال رسیدگی به جرایم سیاسی در هیأت منصفه مطبوعات عملیاتی می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۰:۱۸    
رهبر انقلاب: برکت وجود حرم مطهر حضرت رضا در سرزمین ما و حضور معنوی ایشان در سرتاسر کشور و در دل آحاد مردم ما آشکار است. امام هشتم ولی نعمتِ معنوی و فکری و مادّی ملت ماست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۰:۰۵    
نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق با وزیر امور خارجه ایران در دوحه دیدار و درباره شرایط جاری در عراق و شمال سوریه گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۰:۰۵    
روز گذشته هنگامی که ترامپ برای تماشای مسابقه بیسبال وارد ورزشگاه شد، ناگهان صدای تشویق تماشاچیان به موجی از صدای هو کردن و بد و بیراه گفتن تبدیل شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۹:۵۴    
مراسم شب شهادت امام رضا(ع) از دقایقی قبل در حرم مطهر رضوی آغاز شده و همه زائران و مجاوران با عزاداری در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی خود را به حرم علی بن موسی الرضا(ع) می رسانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۹:۴۸    
مراسم خطبه خوانی شب شهادت امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی با حضور زائران و مجاوران حرم آن حضرت برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۹:۳۷    
مداحی حاج محمود کریمی در عزای حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) را مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۹:۳۴    
نمایندگان کشورمان در مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی امیدهای جهان (زیر 23 سال) به مصاف حریفانشان رفته اند و 3 نماینده راهی نیمه نهایی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۹:۲۷    
شهادت غریبانه هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت تسلیت باد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۹:۲۶    
میلیون ها زائر و مجاور حرم رضوی امشب سوگوار شهادت امام رئوف(ع) هستند و مشهدالرضا یکپارچه در غم جانسوز شهادت شمس الشموس سیاه پوش و عزادار است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۹:۱۵    
رسیدگی به این پرونده در 6 جلسه علنی و 18 ساعت دادرسی به پایان رسید و حالا باید منتظر صدور حکم قاضی برای متهمان این پرونده باشیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۹:۱۳    
بر اساس گزارش رسانه های آمریکایی جسد سرکرده داعش که روز شنبه کشته شده به دریا انداخته شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۹:۱۰    
مقام های ارشد نظامی آمریکا از تمدید ماموریت ناوگروه یواس اس لینکلن در غرب آسیا خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۹:۰۴    
وزیر امور خارجه فرانسه روز دوشنبه گفته که اوضاع در جنوب یمن برای اولین بار در چند ماه گذشته شاهد نشانه های مثبتی بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۹:۰۲    
در فاصله 48 ساعت مانده تا بازی با ماشین سازی تبریز مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش هستند تا بتوانند کاپ قهرمانی در سوپرجام سال 98 را پیش از این بازی بالای سر ببرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۴    
صندوق بین المللی پول گزارش داد ایران برای سال آینده با کسری بودجه چشمگیری روبرو خواهد شد و برای جبران آن به قیمت نفت 195 دلار در هر بشکه نیاز دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۲    
رییس اجراییه افغانستان گفت: در زمان حصول صلح در افغانستان دیگر نیازی به حضور نیروهای خارجی در این کشور نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۸:۴۴    
رئیس جمهور عراق در مصاحبه با رسانه آمریکایی بر نگرانی متحدان واشنگتن درباره مواضع این کشور تاکید کرد و هر گونه جنگ بین آمریکا و ایران را فاجعه ای برای همگان خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۸:۴۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه بدون ارائه شواهد مستند ادعای جدیدی درباره موشک های ایران مطرح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۸:۳۹    
طارق حرب کارشناس امور حقوقی و قضایی عراق ریشه اعتراضات اخیر عراق را بی عدالتی اقتصادی دانست وگفت: هدف این تظاهرات سیاسی نیست بلکه این کوتاهی اقتصادی و مالی درقبال مردم است که باعث تظاهرات شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۸:۳۷    
در دورانی که فرصت های شغلی دولتی و خصوصی برای جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی کم است ، داشتن اید های خلاقانه می تواند شروع یک کسب و کار شخصی و خصوصی با درآمد بالا گردد . ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۸:۳۴    
زمین لرزه ای به قدرت 4.3 ریشتر شهرستان صحنه را در عمق 8شت کیلومتری زمین، لرزاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۸:۲۸    
منع آمد و شد در بغداد ، تاکید نایب رئیس حشد شعبی بر حمایت از خواسته های مشروع مردم و حل مشکلات آنها و مبارزه با فساد ، هشدار جنبش عصائب اهل الحق از جمله خبرهای مربوط به عراق است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۸:۲۱    
وزارت خارجه سعودی با تمجید اقدام ادعایی آمریکا در کشتن ابوبکر البغدادی، آمادگی خود را برای همکاری با این کشور برای مبارزه با تروریسم اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۸:۱۵    
حسب دستور دادستانی علاوه بر جلوگیری از پخش فیلم مذکور، کلیه مرتکبین و مقصرین نیر تحت تعقیب قانونی قرار گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۸:۱۲    
دفتر سخنگوی دولت استعفای وزیر جهاد کشاورزی را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۸:۰۷    
با پیشرفت تحقیقات مجلس نمایندگان آمریکا در پرونده اوکراین گیت، این قانون گذاران به دنبال فراخواندن مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید جهت ادای شهادت هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۷:۵۹    
سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که مسکو از دادن اجازه پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز سوریه و عملیات ویژه از بین بردن سرکرده داعش اطلاعی نداشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۷:۵۲    
بارندگی های اخیر که منجر به سیل در استان مرکزی و ساوه شده است را در فیلم مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۷:۵۰    
رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس با افرادی که خانه های خود را برای برگزاری مجالس بدون مجوز کرایه می دهند و بعضا هم موجب سلب آسایش مردم می شوند، برخورد می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۷:۳۹    
سفیر بریتانیا در تهران با بیان اینکه در تلاشیم که اطمینان حاصل شود برجام پس از خروج آمریکا هنوز هم کار می کند، گفت: حتی زمانی که از اتحادیه اروپا خارج شویم، به اجرای تعهداتمان در برجام پایبندیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۷:۳۱    
کیانوش رستمی تصمیم گرفت در مسابقات گزینشی المپیک پرو شرکت نکند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۷:۲۶    
پارلمان عراق تصویب کرد که در عرض چهار ماه کمیته ای از نمایندگان موارد اصلاحی در قانون اساسی را بررسی کرده و گزارش دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۷:۲۳    
اکیپ های برآورد خسارات به منطقه اعزام شده اند و میزان خسارت در دست بررسی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۷:۲۰    
یک نشریه ایتالیایی مدعی شد که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس برنده جایزه توپ طلا در سال 2019 خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۷:۱۸    
یک ژنرال صهیونیست ضمن اذعان به توان موشکی حزب الله و ایران اعلام کرد نیازی به ورود زمینی به فلسطین اشغالی نیست و همین موشک ها می توانند آن را به منطقه ای جنگ زده تبدیل کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۷:۱۷    
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه توانمندی های نظامی امروز ما حتی با پنج سال گذشته هم قابل قیاس نیست، گفت: به دلیل اینکه ماهیت دشمنی آمریکا با ایران از جنس حق و باطلی است، این تقابل تمام نشدنی است.