شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 9 آبان 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 آبان 1398 مشرق نیوز 2 آبان 1398 مشرق نیوز 3 آبان 1398 مشرق نیوز 4 آبان 1398 مشرق نیوز 5 آبان 1398 مشرق نیوز 6 آبان 1398 مشرق نیوز 7 آبان 1398 مشرق نیوز 8 آبان 1398 مشرق نیوز 9 آبان 1398 مشرق نیوز 10 آبان 1398 مشرق نیوز 11 آبان 1398 مشرق نیوز 12 آبان 1398 مشرق نیوز 13 آبان 1398 مشرق نیوز 14 آبان 1398 مشرق نیوز 15 آبان 1398 مشرق نیوز 16 آبان 1398 مشرق نیوز 17 آبان 1398 مشرق نیوز 18 آبان 1398 مشرق نیوز 19 آبان 1398 مشرق نیوز 20 آبان 1398 مشرق نیوز 21 آبان 1398 مشرق نیوز 22 آبان 1398 مشرق نیوز 23 آبان 1398 مشرق نیوز 24 آبان 1398 مشرق نیوز 25 آبان 1398 مشرق نیوز 26 آبان 1398 مشرق نیوز 27 آبان 1398 مشرق نیوز 28 آبان 1398 مشرق نیوز 29 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۲۱:۰۲    
رسانه ها شامگاه جمعه از اصابت یک فروند راکت کاتیوشا به منطقه امنیتی شهر بغداد در عراق خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۵    
سرمربی پرسپولیس گفت: بدترین فحش ها کنار زمین به من و نیمکت من دادند، اما محروم نشدند. چرا باید من محروم شوم؟ واقعاً نمی دانم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۱۰:۱۹    
در حالی قرار است فردا معاونت مسکن وزارت راه جزئیات طرح ملی مسکن را اعلام کند که متقاضیان برای ثبت نام در این طرح باید 30 تا 50 میلیون تومان سپرده گذاری کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۲۲:۴۱    
رئیس جمهور آمریکا در تازه ترین واکنش های خود در ارتباط با طرح استیضاحش، آدام شیف ، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان را به شدت به باد انتقاد گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۹:۳۱    
مصطفی دنیزلی در هفتمین رویارویی اش در قامت سرمربی مقابل تیم استقلال پس از 15 سال تن به دومین شکست خود در همه سالهای فعالیت در فوتبال ایران داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۷:۲۸    
با اقدامات قضایی قضات و دادستان ها در سراسر کشور از تعطیلی حدود 500 کارگاه و مراکز تولیدی جلوگیری و یا تلاش شده است مشکلات حل شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۷:۰۵    
"مهرزاد بروجردی" کارشناس من وتو با اشاره به تشکیل مجلس تشریفاتی در دوران حکومت محمدرضاشاه معتقد است این اقدام، تنها "یک مقدار" به قانون اساسی و دموکراسی ضربه زده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۴:۲۷    
اکنون دو ماه است که خیمه گاه شهدا با دستور مقام قضایی برپا شده ولی همچنان برخی دخالت ها و فشارها در این زمینه ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۸:۳۷    
توصیه می شود آقایان دولتی تعهد کتبی بدهند که اگر پیوستن به FATF مشکلاتی در حوزه امنیت اطلاعات و یا محدودیت های بانکی و ... برای کشور ایجاد کرد، این آقایان رسماً عواقب قضائی و حقوقی آن را بپذیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۴:۱۸    
پدافند هوایی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، پهپاد جاسوسی عربستان سعودی را در منطقه راس عیسی در استان الحدیده سرنگون کرد
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۰:۱۱    
فوق ستاره پرتغالی یوونتوس تنها 43 میلیون یورو در 2 ماه اخیر از اینستاگرام درآمد داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۶    
حامد لک در حالی پنالتی علی علیپور را گرفت که یک صحبت در گوشی از پشت دروازه او را در این اتفاق مهم همراهی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۷:۳۰    
شیرین کننده های غیرمغذی بیش از 60 سال است که وارد چرخه مواد خوراکی شده اند که بدون داشتن کالری موجب طعم شیرینی همانند ساکاروز (قند) می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۵:۰۷    
ابراهیم آبادی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۱:۰۷    
نوعی ماده شبیه خاک رس ابداع شده است. برای تولید این ماده نوعی کانی سخت به نام لعل استفاده شده است. با کمک این ماده می توان نمایشگری محکم و شفاف ساخت که از شیشه ضدگلوله سخت تر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۰:۰۷    
حجت الاسلام پناهیان در یکی از سخنرانی های خود به موضوع حسادت پرداخت و گفت: بعضی از صفات استراتژیک هستند مثل صفت حسادت و به تنهایی انسان را جهنمی می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۰:۵۳    
بررسی قضاوت های بیژن حیدری برای استقلال مشخص می کند در 9 دیداری که او برای آبی پوشان سوت زده این تیم تنها 2 بار تن به شکست داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۳:۵۸    
یک منبع مسئول در دفتر آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر جهان تشیع توضیحاتی را در خصوص تظاهرات اعتراض آمیز در عراق بیان کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۳:۴۸    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه باید تمام خان های مانع تولید از جلوی راه صنعتگران برداشته شود تا شاهد رونق تولید باشیم، گفت: موانع رونق تولید باید در کشور برداشته شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۳:۳۸    
رئیس جمهوری سوریه در گفت وگوی تلویزیونی در مورد تحولات اخیر منطقه و سوریه، بر اصرار دمشق برای آزادسازی همه اراضی سوریه تأکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۳:۰۵    
رسانه های آمریکایی جزئیات جدید از نحوه لو رفتن سرکرده معدوم داعش منتشر کرده اند. یک رسانه گزارش داده او برای در امان ماندن از خطر 67 هزار دلار به گروه های رقیب داعش پرداخت کرده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۲:۴۷    
سازمان دیده بان حقوق بشر اعلام کرده که گروه های شبه نظامی تحت حمایت آمریکا که با بهره بردن از مصونیت کامل در افغانستان فعالیت می کنند مرتکب موارد متعددی از جنایات جنگی شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۲:۴۲    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان فردا جمعه سخنرانی می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۲:۲۹    
رئیس قوه قضائیه گفت: برای مقابله با رشوه پردازی باید نظام اداری اصلاح شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۲:۲۵    
بارش رگباری باران و تگرگ روز دوشنبه در بیرجند موجب جاری شدن روان آب در برخی معابر عمومی این شهر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۲:۲۳    
رسانه های خبری در سرزمین های اشغالی فلسطین از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار شلیک راکت و موشک خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۲:۲۱    
پدافند هوایی یمن یک فروند هواپیمای جاسوسی متعلق به ائتلاف متجاوزان سعودی را در غرب این کشور سرنگون کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۲:۱۳    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به علیپور گفتم خواهش می کنم پنالتی را نزن و اجازه بده ترابی این کار را بکند؛ حتی به کالدرون هم این را گفتم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۲:۰۲    
مسئول انتقال تروریست های انتحاری از سوریه به عراق و دو تن از دستیارانش در استان الانبار عراق کشته شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۲:۰۱    
مراسم تشییع شهید حامد سلطانی از کاراته کاهای کشورمان صبح فردا (جمعه)ساعت 9 در اتوبان شهید محلاتی برگزار خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۱:۴۳    
در پایان دیدار پرسپولیس و ماشین سازی مراسم اهدای سوپرجام به تیم فوتبال پرسپولیس انجام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۱:۳۱    
رئیس قوه قضاییه از گزارش هایی از سراسر ایران خبر داد که دستگاه قضایی با ورود به پرونده های کارخانجات و تولیدی ها، مانع از خوابیدن کارخانه ها شده و از تعطیلی 500 شرکت جلوگیری کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۱:۲۴    
رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده که از روند استیضاح ترامپ دست نخواهد کشید و ناچار به انجام این کار است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۱:۲۲    
مقامات تهران تلاش می کنند ترامپ را در خروج از برجام منزوی کنند. اما اندیشکده کیتو به آمریکا پیشنهاد داده در کنار چماق، هویج هایی به ایران پیشنهاد دهد تا اروپا با آمریکا در فشار بر ایران همراه شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۱:۱۶    
کاخ سفید روز پنجشنبه به تصویب قطعنامه ای در مجلس نمایندگان آمریکا برای رسمیت بخشیدن به تحقیقات استیضاح ترامپ واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۱:۱۳    
نماینده سابق دولت آمریکا در مذاکرات سازش، گفت که تأخیر در تشکیل دولت رژیم صهیونیستی موجب تأخیر در رونمایی از طرح معامله قرن شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۱:۰۴    
درحالی که دولت عراق گام های مثبتی را در راستای اجرای اصلاحات در این کشور برداشته است، اما سلسله فشارهای داخلی و خارجی برای استعفای عادل عبدالمهدی از پست خود تشدید شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۵۵    
به گزارش مشرق، رئیس جمهور آمریکا در پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر به اقدام مجلس آمریکا در تصویب طرح بررسی استیضاحش واکنش نشان داد و نوشت: این بزرگترین حقه تاریخ آمریکا است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۴۸    
سخنان رهبر انقلاب در خصوص تحولات لبنان و عراق، برخلاف آنچه مخالفان جمهوری اسلامی بیان کردند، ورود در جبهه بندی کنونی داخل لبنان و عراق نبود و کفه ترازویی را به نفع کسی سنگین و یا به ضرر کسی سبک نکرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۴۷    
مرد دوست داشتنی آپارتمان شماره 13 ، عبیده مختارنامه و خور خور دزد عروسک ها به دیار باقی شتافت اما صحبت ها و درد و دل هایش برای همیشه یادگاری می ماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۲۸    
بررسی ریشه اوضاع کنونی عراق و فساد موجود نشان می دهد که اوضاع این کشور از زمان آغاز اشغالگری آمریکا در عراق در سال 2003 و استمرار آن تا بدین روز شاهد هرج و مرج بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۲۴    
سرمربی ماشین سازی می گوید تماشاگران پرسپولیس به مادر او فحش داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۲۲    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: زلزله های عصر امروز در استان سمنان خسارت جدی نداشت و تنها چند بنای فرسوده خسارت دید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۱۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه از تهدیدهایی که اطراف فلسطین اشغالی را فرا گرفته اند ابراز نگرانی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۱۳    
ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا تنها دقایقی پس از آن که استیضاح پدرش در مجلس نمایندگان آمریکا رسمی شد، به این موضوع واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۱۱    
زلزله 4.9 ریشتری جزیره ابوموسی را لرزاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۹    
دیدار تیم های فوتبال پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان با نتیجه تساوی خاتمه یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۷    
به گزارش مشرق ، یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توییتر درباره یکی از مدیران شهرداری تهران که حدود نیم قرن سابقه داد، نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۹    
در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال، دو تیم نفت مسجد سلیمان و فولاد با تساوی به کار خود پایان دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیپور با حرکتی که کرد به خودش، تیم و هواداران بی احترامی کرد و مطمئن باشید دیگر در تیم ما پنالتی نخواهد زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۹:۳۸    
فرمانده کل سپاه گفت: برادران ما در قرارگاه خاتم الانبیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا پروژه آزادراه چرمشهر-آبیک هرچه سریع تر به بهره برداری برسد تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۹:۳۰    
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: تا به حال در مسابقات لیگ سه پنالتی علیه ما گرفته شده و هیچ کدام هم تبدیل به گل نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۹    
رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه توانمندسازی بخش خصوصی وظیفه اصلی دولت است، گفت: 32 کارخانه که در استان آذربایجان شرقی با مشکل بوده را با همت و تلاش قوه قضائیه نجات دادیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۳    
مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه با تصویب قطعنامه ای که در آن مراحل بعدی تحقیقات استیضاح از ترامپ مشخص شده به این تحقیقات رسمیت بخشید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۳    
دروازه پیام نیازمند دروازه بان تیم فوتبال سپاهان بعد از 8 هفته و یک نیمه (407 دقیقه) امروز باز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۶    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از وقوع زلزله 4.4 ریشتری در حومه مرکز استان سمنان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۲    
دبیر کل سازمان ملل متحد اعلام کرد: شهرها بیش از دو سوم انرژی جهان را مصرف می کنند و منبع اشاعه بیش از 70 درصد دی اکسیدکربن دنیا هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۸    
رئیس مجلس عوام انگلیس پیش از استعفای رسمی در اعتراض به تعطیلی اجباری ماه گذشته این نهاد، برای آخرین بار در پارلمان حاضر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۸    
گروه تروریستی داعش در پیامی صوتی مرگ سرکرده خود را اعلام و از تعیین جانشین برای ابوبکر بغدادی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۵    
علی علیپور که امروز مقابل تیم ماشین سازی فرصت پنالتی را از دست داد، هواداران در پایان بازی علیه او شعار علیپور حیا کن، پرسپولیس را رها کن سر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۲    
در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس مقابل ماشین سازی به تساوی بدون گل رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۱    
جریان المستقبل لبنان به رهبری سعد الحریری از معترضان خواست تا از اقدامات قانون شکنانه دوری کرده و با نیروهای امنیتی و ارتش همکاری کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۸:۴۶    
حملات هوایی روسیه به مقر تروریست هایی در استان ادلب سوریه منجر به کشته شدن پنج تن از سرکرده های آن ها شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۴۵    
قیصر، مات و مبهوت سر چرخاند و به پیرمرد خیره شد و لبخندی که روی لبانش نقش بسته بود آرام آرام تبدیل به خنده ای ژرف و شیرین شد؛ از ته کلاس خوب پیدا نبود اما حس کردم نم اشکی هم در چشمانش حلقه زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۹    
علی علیپور در دقیقه 90 پنالتی پرسپولیس مقابل ماشین سازی را از دست داد تا دو تیم به تساوی بدون گل برسند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۵    
تیم فوتبال پرسپولیس در خانه خود برابر ماشین سازی تبریز با تساوی صفر بر صفر متوقف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۸    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با کارت زردی که در دیدار مقابل ماشین سازی تبریز گرفت، چهار اخطاره و محروم از بازی بعدی تیمش شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۴    
حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان این جنبش توانسته اند پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را رصد و آن را مجبور به فرار از آسمان این کشور کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۸:۱۵    
رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه نقد منصفانه و پرهیز از افتادن در دام سیاه نمایی عملکرد دولت مهم است، گفت: دولت می توانست بهتر عمل کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۱۳    
مدافع سابق استقلال پست توهین آمیزی را علیه سرمربی پرسپولیس منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نمی دانم چرا کالدرون همیشه درباره استقلال صحبت می کند، اما فکر می کنم حرفی که او این بار زده، از مرزها خارج شده است. اگر چیزی می داند و موضوعی هست خیلی شفاف بگوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۶    
برهم صالح رئیس جمهور عراق در سخنانی با تأکید بر لزوم انجام اصلاحات، گفت عادل عبدالمهدی به شرط تعیین جایگزینی برای او با اعلام استعفا موافقت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۶:۵۳    
با اعلام سرمربی تیم فوتبال تراکتور، ستاره ژاپنی این تیم دیدار فردا مقابل استقلال را از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۲    
حضور رئیس قوه قضاییه در بازارهای کفش و فرش تبریز.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۴۸    
تیم های سایپا و شهرخودرو در هفته نهم لیگ برتر فوتبال به تساوی بدون گل رضایت دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۴۵    
کمیته حقوق بشر در پارلمان عراق اعلام کرد که از زمان آغاز اعتراضات در این کشور، دویست و پنجاه نفر جان خود را در این ارتباط از دست داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۶:۴۴    
باشگاه استقلال درباره خبر بلیت نداشتن 5 بازیکن در سفر تبریز توضیحاتی ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۶:۴۳    
به گزارش مشرق ، یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود درتوییتر تصاویری از نظم ارتش جمهوری اسلامی ایران را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۴۲    
معاون اول رئیس جمهور به منظور شرکت در هیجدهمین اجلاس نخست وزیران سازمان همکاری شانگهای، فردا به کشور ازبکستان سفر خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۷    
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبرداری حرفه ای که از فروشندگان کالادر سایت های مجازی کلاهبرداری می کرد، خبر داد و گفت: متهم پرینت جعلی واریزی وجه،به مال باختگان نشان می داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۶:۲۹    
در پی قراردادی که شب گذشته به امضا رسید، شرکت آتیه داده پرداز (سهامی عام) کارگزار استفاده از برند و حامی مالی باشگاه پرسپولیس شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۲۳    
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ماشین سازی در نیمه نخست با نتیجه تساوی به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۲۱    
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: ما در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان عضویت داریم؛ اما منتقد این شورا هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۱۹    
رئیس قوه قضاییه گفت: قاضی نباید تسلیم فضا شود بلکه با ادله و حق و عدل تصمیم گرفته و حکم صادر کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۴    
در تصویری که ترامپ در توئیتر خود منتشر کرده است سر مک کلوگان با سر سگی که گفته می شود کونان نام دارد و زبانش بیرون از دهانش است، جابجا شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۱۱    
منابع عراقی اعلام کرد رئیس پارلمان به دلیل حضور نیافتن نخست وزیر، پایان نشست امروز را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۸    
دولت هند علیرغم اعتراضات گسترده ساکنان کشمیر هند، امروز (پنجشنبه) رسماً جامو و کشمیر را به دو منطقه جامو و کشمیر و لداخ تقسیم کرد که مستقیماً تحت کنترل دولت مرکزی دهلی نو قرار می گیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۶:۵۹    
ابراهیم آبادی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان بر اثر بیماری درگذشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۶:۵۲    
خانواده شهید حامد سلطانی از مدافعان حرم با حضور در معراج شهدا با پیکرمطهر این شهید وداع کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۶:۵۰    
قیمت عمده فروشی 58 قلم انواع میوه و صیفی و سبزی برای فروش در میدان مرکزی تهران اعلام شد. این نرخ ها مبنای قیمت گذاری در خرده فروشی های های سطح شهر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۶:۴۸    
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از بازداشت فردی خبر داد که با جعل عناوین دولتی از مردم کلاهبرداری می کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۶:۴۶    
به نظر می رسد که سعد حریری نخست وزیر مستعفی لبنان برای بازگشت به سمت قبلی خود٬ شروطی دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۶:۴۴    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر شنبه با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، بارش در سواحل خزر و شمال غرب کشور خواهیم داشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۹    
کارشناسان شبکه ماهواره ای “ایران اینترنشنال” : “عقد و ازدواج آریایی هیچ پیشنه تاریخی ندارد و یک مدل نوآوری است و در عین حال اقدامی اسلام ستیزانه است”.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۸    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: ترامپ در ماه های اخیر به صراحت اعلام کرد که آمریکا به ایران هجوم سایبری انجام داده است، هجومی که موفقیت نداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۲    
پدر یک بازیگر سرشناس آمریکایی، بعد از مدتی شایعه درباره دخترش، سرانجام تأیید کرد که ولی عهد سعودی با دخترش رابطه ای افلاطونی و محترمانه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۰    
هواداران تیم پرسپولیس به دلیل جایزه روز گذشته علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش تیم خود را به شدت تشویق کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۶:۲۶    
از 24 قلم کالای خوراکی که در سبد مایحتاج روزانه خانوارها قرار می گیرد فقط سه مورد نسبت به پارسال ارزان شده و مابقی با افزایش قیمت همراه بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۶    
اعضای تیم فوتبال جوانان قرار بود از امروز اردوی خود را در هتل المپیک تهران برپا کند، اما از ورود آن ها به این محل جلوگیری شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۰    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اجرایی شدن سند خانواده گفت: وام ازدواج برای اولین بار بدون نوبت برای همه جوانان ارائه می شود.
  • ۱