شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 12 آبان 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 آبان 1398 مشرق نیوز 2 آبان 1398 مشرق نیوز 3 آبان 1398 مشرق نیوز 4 آبان 1398 مشرق نیوز 5 آبان 1398 مشرق نیوز 6 آبان 1398 مشرق نیوز 7 آبان 1398 مشرق نیوز 8 آبان 1398 مشرق نیوز 9 آبان 1398 مشرق نیوز 10 آبان 1398 مشرق نیوز 11 آبان 1398 مشرق نیوز 12 آبان 1398 مشرق نیوز 13 آبان 1398 مشرق نیوز 14 آبان 1398 مشرق نیوز 15 آبان 1398 مشرق نیوز 16 آبان 1398 مشرق نیوز 17 آبان 1398 مشرق نیوز 18 آبان 1398 مشرق نیوز 19 آبان 1398 مشرق نیوز 20 آبان 1398 مشرق نیوز 21 آبان 1398 مشرق نیوز 22 آبان 1398 مشرق نیوز 23 آبان 1398 مشرق نیوز 24 آبان 1398 مشرق نیوز 25 آبان 1398 مشرق نیوز 26 آبان 1398 مشرق نیوز 27 آبان 1398 مشرق نیوز 28 آبان 1398 مشرق نیوز 29 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۳:۵۵    
ماریتیمو در هفته چهاردهم رقابت های لیگ فوتبال پرتغال در دیدار مقابل بنفیکا صدرنشین لیگ شکست سنگینی را متحمل شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۰:۲۰    
دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش: نیروی دریایی یک مجموعه پیشرو در تحقق گام دوم انقلاب خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۰:۵۸    
کتاب یک محسن عزیز روایتی مستند از زندگی شهید محسن وزوایی است که به قلم فائضه غفار حدادی به نگارش درآمده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۷:۱۷    
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس: لیست اموال نمایندگان مجلس از فردا ثبت می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۴    
فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع پرمخاطب ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کرده است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۹:۳۳    
مگر چشم تو دریاست! روایت مادر شهیدان جنیدی، اثر خالق "راهی به مجنون" توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۵:۳۰    
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری سارق مسلحی که به 100 فقره سرقت اعتراف کرده است خبر داد و گفت: دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم در رسانه های جمعی برای شناسایی شکات صادر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۰۰:۰۶    
فرماندهی عملیات بغداد دستور داد مقررات منع آمد و شد در این شهر کاملا لغو شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۶    
همزمان با فرارسیدن روز هشتم ماه ربیع الاول سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) مراسم عزاداری در برخی مساجد، هیأت ها و امکان مذهبی کشور برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۳:۳۰    
سفیر انگلیس در تهران می گوید: تاثیر تحریم های آمریکا را نمی توان برطرف کرد اما ایران در برجام بماند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۱:۵۹    
یک سارق خودرو در انگلیس پس از فرار با سرعت 140 کیلومتر در اتوبان توسط پلیس دستگیر شد. این سارق به 18 ماه زندان محکوم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۱:۴۹    
آخرین بررسی ها نشان داده اند افرادی که فعالیت های ورزشی مداوم مانند دویدن یا شنا را به طور منظم انجام می دهند، کمتر از دیگران به مشکلات روانی مبتلا می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۰:۳۹    
عبدالباری عطوان نویسنده برجسته عرب در پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر با محکوم کردن مسدود شدن صفحه شبکه تلویزیونی المنار نوشت: آن را موشک باران کردند نتواستند صدای آن را ساکت کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۷:۲۶    
یک مرد در هند که در حال اذیت یک قلاده پلنگ در قفس بود با حمله این حیوان مواجه شد. این مرد از ناحیه دست زخمی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۷:۰۸    
یکی از مهمترین رویکردهایی که می تواند منجر به موفقیت فعالیت بانک ها در مسیر سیاست های کلان اقتصادی کشور شود، عملکرد شفاف و ارائه ی اطلاعات بر اساس قوانین و مقررات است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۶:۴۴    
اپراتور اول با شعار هوشمند در انتخاب، اول در کسب و کار در نمایشگاه الکامپ تبریز حضور دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۵:۵۷    
اطلاعات بازیگران پیش از انقلاب از جمله بازیگرانی نظیر بهروز وثوقی و فائقه آتشین مشهور به گوگوش نیز به همراه تصاویر از ابتدا تا انتها درج شده و بدین ترتیب سازمان سینمایی به رسمیت شناخته شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۶    
در واقع داستان فیلم خانه پدری از آن زیرزمین فراتر نرفته و حتی وقتی به خاطر خواستگاری دختر محتشم، لحظاتی دوربین به طبقه بالاگریز می زند، خیلی سریع باز می گردد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۲۰    
به گزارش مشرق ، میثم مطیعی مداح اهل بیت و استاد دانشگاه در صفحه شخصی اش در اینستاگرامش نوشت: خدا قوت به قوه قضاییه که خوب میدونه جواب حاشیه ها فقط کار است و کار! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۳۶    
حضور در محافل سینمایی نباید با سالن های آرایش و نمایشگاه های مد و لباس خلط شود. بعضی اوقات در جشنواره ها و اکران فیلم ها این تصور پیش می آید بازیگران به جای تماشای فیلم برای خودنمایی آمده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۳۱    
پرسپولیس در حالی در اهواز به مصاف فولاد خوزستان می رود که خبر رسیده گابریل کالدرون آرژانتینی وظیفه نواختن پنالتی احتمالی را به مهدی ترابی و احمد نوراللهی سپرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۸:۵۹    
به گزارش مشرق ، علی اصغر پیوندی ، رییس جمعیت هلال احمر در صفحه شخصی خود درتوییتر نکاتی مهم درباره پیشگیری از سیل را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۷:۱۴    
بررسیها نشان می دهد تعداد زیادی از کارخانه های تولیدی در سراسر کشور با اقدام به موقع قوه قضائیه از خطر تعطیلی عبور کرده و یا به مدار تولید بازگشته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۷:۵۱    
یک خودروی هوندا در آمریکا برای انتقام گرفتن در رانندگی، جلوی خودروی هامر ترمز گرفت. راننده خودروی هامر نیز که از این نزاع عصبانی بود، چندین بار به سپر عقب خودروی هوندا ضربه زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۶:۲۹    
معاون وزیر خارجه در گفت وگویی 12 ادعای خلاف واقع را در حوزه های مختلف دیپلماتیک مطرح کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۶:۱۴    
عضو مرکزیت حزب اتحاد ملت گفت راهبرد اصلاح طلبان در انتخابات، عدم ائتلاف است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۵:۴۵    
پسر مهدی کروبی می گوید سران اصلاحات نمی خواستند پدرم رئیس جمهور شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۴:۴۴    
وزیر مستعفی راه و شهرسازی در بیان اهمیت(!) برجام می گوید ایران حتی می تواند در صورتی که همه اعضا از آن خارج شده اند، در برجام بماند(!)
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۴:۲۹    
فوتبال ایران طی فصول گذشته همیشه پر از بازیکنان خارجی بی کیفیت بوده؛ بازیکنانی که هیچوقت در ترکیب تیم های شان درخشش قابل قبولی نداشتند و همیشه رفتن شان از ایران هم با دردسرهای زیادی همراه بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۴:۱۴    
معامله درست و متناسب با آمریکا، مقاومت و بی اعتنایی - دست رد به فریب مذاکره زدن- و ضربت بازدارنده در برابر فشار و ضربه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۳:۵۹    
دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نسبت به بی توجهی ها به این رشته گلایه دارد؛ او می گوید شرایط مالی این رشته در ایران خوب نیست و باید به آن پرداخته شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۲:۵۱    
رئیس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور گفت: بیش از 90 درصد نان های تولیدی و مصرفی در کشور نان سفید هستند در حالیکه در کشورهای توسعه یافته جهان 95 درصد نان مصرفی مردم نان کامل است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۲:۱۴    
یک روزنامه چاپ قطر تصریح کرد ایران برنده تحولات خاورمیانه و کشورهای هم پیمان با آمریکا، بازنده این تحولات هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۱:۵۹    
بیانیه ای با امضای گروهی از سینماگران شبه روشنفکر در اعتراض به آنچه سانسور و نبود امنیت شغلی خوانده اند، با استقبال گسترده رسانه های ضدایرانی خارج از کشور همراه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۱:۰۹    
باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد نیکو کوواچ، سرمربی کروات از این تیم اخراج شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۰:۲۰    
به گزارش مشرق ، در حاشیه برگزاری دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی در تبریز تعدادی از به اصطلاح هواداران تیم تبریزی با در دست داشتن پرچم کشورهای دیگر سعی در برهم زدن آرامش و ایجاد آشوب کردند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۰:۱۶    
برای کشوری که از 242 سال تاریخ حیاتش، 93 درصد از آن یعنی 226 سال در جنگ و تجاوز به کشورهای مختلف در سرتاسر جهان سپری کرده جایی برای متهم کردن دیگران باقی مانده است؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۲:۵۹    
اسطوره فوتبال ایران درباره اتفاقات جنجالی دیدار پرسپولیس و ماشین سازی و ماجرای پنالتی علی علیپور و حواشی پس از آن صحبت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۳:۴۷    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که به کاروان نظامی آمریکا که از سوریه به عراق می رفته است، حمله شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۳:۳۱    
پس تکلیف آنهمه وعده و وعید که با برجام تمام تحریم ها بالمره لغو می شود و آنچنان گشایش اقتصادی به وجود می آید که مردم دیگر به یارانه ها احتیاجی ندارند چه می شود؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۳:۲۱    
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان در خصوص تاریخ دشمنی امریکا با ملت ایران فرمودند: بعضی ها تاریخ را تحریف می کنند که شروع اختلافات از تسخیر لانه جاسوسی بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۳:۱۱    
مردی که آرایشگر مخصوص ستاره پرتغالی بود به شکل فجیعی کشته شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۳:۰۶    
مصدومیت شدید و شکستن پای آندره گومز هافبک اورتون در جریان بازی با تاتنهام. سون بعد از این خطا با گریه از زمین اخراج شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۳:۰۲    
شبکه الجزیره در گزارشی به موضوع فقر در آمریکا پرداخته و می گوید با وجود اینکه آمریکا از نظر ثروت و تولید ناخالص ملی جایگاه نخست را در جهان دارد، اما حدود 38 میلیون نفر در این کشور در فقر زندگی می کنند
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۲:۵۹    
به گزارش مشرق ، یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توییتر تصویری از صحنه اعدام حاج اسماعیل توسط رژیم پهلوی را به اشتراک گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۲:۵۲    
سایت z4car مرجع قیمت روز خودرو صفر و کارکرده، شرایط فروش خودروسازان و خرید و فروش خودرو، پکیج کاملی از اخبار و اطلاعات حوزه خودرو در اختیار شما قرار میدهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۲:۴۶    
شاید شما هم جز آن دسته از افراد باشید که در همین روزها می خواهید اسباب کشی کنید و به خدمات باربری و اتوبار نیازمند باشید و یا قصد دارید اسباب کشی کنید و دچار یک سری از دغدغه های روزمره خود هستید و ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۲:۴۶    
خانه سینما درحالی خواستار دیدار با رئیس قوه قضائیه شده است که در بیانیه خود، خواستار عبور از قانون است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۲:۳۶    
منابع نظامی از پرواز یک فروند بمب افکن راهبردی نیروی هوایی آمریکا نزدیک پایگاه هوایی حمیمیم، محل استقرار نظامیان روسیه در سوریه خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۲:۲۳    
تاتنهام در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل اورتون در دقیقه 7+90 پیروزی را از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۲:۲۱    
نخست وزیر عراق خواستار بازگشت زندگی در عراق به شرایط عادی و باز شدن مدارس، بازارها و دانشگاهها شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۲:۱۶    
بازار برده فروشی در فضای آنلاین کشورهای عربی سبب شکل گیری موج جدیدی از انتقادات به سیستم های عامل و پلتفرم های میزبان این بازارها شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۲:۱۴    
تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال (امید) کشورمان در رقابت های جهانی مجارستان با کسب 3 مدال طلا و 3 مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۲:۱۰    
"شبکه عراقی بلادی از خیانت سفارت های عربستان و آمریکا می گوید! عده ای که به دنبال پول هستند به آنها در سفارت امریکا و عربستان رقص دست جمعی و لیدری در تظاهرات عراق آموزش داده می شود!"
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۲:۰۳    
این خیانت از چشم کاربران فضای مجازی دور نمانده و ابراز انزجار آنان را در پی داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۲:۰۱    
نخست وزیر عراق روز یکشنبه در دیدار با هیأت آمریکایی در بغداد گفت که دولت وی به اجرای اصلاحات در عراق متعهد است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۱:۵۶    
همسایه کم حوصله و عصبانی، با پنچر کردن لاستیک آمبولانسی که جلوی در پارک شده بود، همسایه بیمارش را به کشتن داد. اورژانس از این فرد شکایت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۱:۵۱    
چرا دموکرات ها فرآیند استیضاح ترامپ را در مجلس نمایندگان آغاز کردند و فرجام استیضاح چه خواهد شد؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۱:۴۸    
از ادعای دریافت حقوق 2 میلیون تومانی یکی از متهمان تا واریز 30 میلیارد تومان به حساب متهم را در فیلم دادکاه متهمان بانکی مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۱:۳۷    
رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی، گفت: 13 آبان یادآور حضور فداکارانه دانش آموزان در حرکت حق جویی و استقلال طلبی مردم ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۰:۲۹    
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با توجه به توضیحات ارائه شده از سوی سرمربی تیم در جلسه دیروز با مدیرعامل باشگاه و تدوین و تنظیم لایحه دفاعیه ایشان برای کمیته انضباطی توضیحاتی را ارایه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۱:۲۸    
مجری در این مراسم گفت: تا آقای رییس جمهور مشت ها رو گره نکنه، مزه نمی ده... !
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۱:۲۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره حواشی امروز حضور محمدجواد ظریف در مجلس توضیحاتی ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۱:۱۹    
محمدرضا گرایی کشتی گیر وزن 72 کیلوگرم در دیدار پایانی حریفی از آذربایجان را 7 بر صفر از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۱:۱۸    
منابع آگاه از عزم روسیه بر آزمایش موشک جدید قاره پیمای سرمت که 10 هزار کیلومتر برد دارد و تا 15 کلاهک جنگی را حمل می کند، خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۱:۱۴    
گروهک های تروریستی مورد حمایت ترکیه در شمال غرب سوریه به شدت درتلاش هستند از سقوط منطقه ای مهم جلوگیری کنند تا مواضع اشغالی را در استان های ادلب و حماه حفظ کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۱:۱۲    
رضاپناهی، شهید 12 ساله ای است که با ضبط صدای خود ماندگارترین وصیت نامه شهیدان دفاع مقدس را ثبت کرده است. این شهید پیش از اعزام به جبهه وصیت نامه خود را به صورت صوتی تهیه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۱:۱۲    
بر اساس نظرسنجی جدیدی که شبکه خبری فاکس نیوز انجام داده، نامزد پیشتاز دموکرات ها با 12 درصد اختلاف از رئیس جمهور کنونی پیش است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۱:۰۷    
جشن هالووین در آمریکا و اروپا خسارات زیادی بر جای گذاشته و پلیس برای جلوگیری از رفتارهای ضداجتماعی، پارک ها را بسته و ممنوعیت اسفاده از تزیینات ترسناک را اعمال کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۰:۵۳    
دکتر عزیزی مدیر کل فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا دارو درباره شبهه وجود ضایعات گوشت و مرغ در سوسیس و کالباس توضیح داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۰:۴۹    
یکی از شرایط مهم ایجاد نرم های بین المللی خواست واقعی قدرت های بزرگ برای شکل دادن به این هنجارها است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۰:۳۷    
نخست وزیر مالزی با انتقاد مجدد از تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران گفت، تحریم های آمریکا خلاف قوانین سازمان ملل متحد است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۰:۳۵    
دستگاه های امنیتی عراق اعلام کردند که با دستگیری یک تروریست تحت تعقیب در جنوب بغداد یک نقشه تروریستی را همزمان با تظاهرات بغداد ناکام گذاشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۰:۳۰    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا شاهد کاهش محسوس دما بین 8 تا 10 درجه در استان های اردبیل، خراسان شمالی و سواحل خزر و دوشنبه و سه شنبه در نیمه شرقی کشور کاهش دما هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۰:۲۴    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: حراست مجلس به بهانه ناکافی بودن رایانه های ارائه شده از سوی معاونت فناوری قوه قضاییه مانع از راه اندازی سامانه ثبت اموال مسئولان در پارلمان شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۰:۲۱    
داماد و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا مدعی شده است که رئیس کره شمالی ترامپ را مانند پدر خود می داند و می خواهد روابط دوستانه ای با او داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۰:۱۵    
آمریکا پس از آنکه مدعی شد در حال خروج از شمال سوریه است، نیروهای خود را برای در اختیار گرفتن چاه های نفتی این کشور، به شمال سوریه بازگردانده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۰:۱۰    
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) خواستار تامین امنیت شهر بصره برای 2 بازی انتخابی جام جهانی 2022 برابر تیم های ملی ایران و بحرین شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۰:۰۱    
حسن رحیم پورازغدی گفت: آمریکا و انگلیس در صد سال اخیر هیچ توافق برد بردی نداشته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۹:۵۴    
دادستانی تهران دلایل خود را برای توقیف مجدد فیلم خانه پدری اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۹:۴۷    
منابع قطری از دیدار وزیر خزانه داری آمریکا با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در دوحه خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۹:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از عملکرد فرماندار کالیفرنیا در مقابله با آتش سوزی در جنگل های این ایالت گفت، بودجه ای در این خصوص به او نخواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۹:۲۸    
یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی نوشت که اردنی ها بعد از 25 سال از توافق صلح، اسرائیل را دشمن غیرقابل تحمل خود می دانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۹:۱۷    
آخرین نظرسنجی ها در آمریکا از افزایش میزان نارضایتی های مردمی از دونالد ترامپ، تمایل به استیضاح وی و کنار گذاشتن او از سمت ریاست جمهوری ایالات متحده حکایت دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۹:۱۵    
زمان نشست خبری استراماچونی پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان تغییر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۹:۰۵    
وزیر امور خارجه که برای پاسخ گویی به سؤال نمایندگان در صحن علنی مجلس حضور یافته بود، پیش از پایان بررسی سؤال، مجلس را ترک کرد و واکنش نمایندگان مجلس را برانگیخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۸:۵۵    
اوپک در آخرین به روز رسانی سایت خود اعلام کرد، هر بشکه سبد نفتی این سازمان 61.24 دلار در هر بشکه فروخته شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۸:۵۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت در عرض حدود دو ماه 18 میلیارد دلار ارز و 62 تن طلا را بر باد دادند. حالا هم می گویند چرا می گویید ما اینها را به تاراج دادیم؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۸:۴۴    
نماینده فلاورجان در مجلس به رئیس جمهور و وزیر ارتباطات لزوم شفاف سازی وزیر ارتباطات درباره موضوع اهدای 200 عدد لپ تاپ به نهاد ریاست جمهوری را متذکر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۸:۴۰    
امیرحسین پیروانی به عنوان مربی جدید تیم ملی امید معرفی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۸:۳۹    
معاون پرورشی و فرهنگی بابیان اینکه یوم الله 13 آبان یک روز ملی است و تنها به دانش آموزان تعلق ندارد از آحاد ملت ایران دعوت کرد در راهپیمایی 13 آبان مثل همیشه حضوری گسترده داشته باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۸:۳۷    
نمایندگان اوزان 60، 67 و 97 کیلوگرم کشورمان با حضور در دیدار رده بندی رقابت های 5 وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 سال جهان شانس کسب مدال برنز را پیدا کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۸:۳۲    
رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) این مناسبت را فرصتی برای بازگشت به خط اقتداء به رسول الله توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۸:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال فولاد تاکید کرد که قبل از بازی برابر پرسپولیس، "آرامش" اهمیت زیادی برای تیمش دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۸:۲۰    
شرکت نفتی آرامکوی عربستان امروز گزارش داد که در 9 ماه نخست سال جاری 68 میلیارد دلار سود خالص داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۸:۱۵    
در پی وقوع طوفان املی در فرانسه، برق منازل 14 هزار خانوار قطع شد و مقامات در خصوص خطر وقوع سیل و بادهای شدید هشدار دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۸:۰۹    
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ گفت: قانون منع ورود و مصرف دخانیات به ورزشگاه ها مصوب و به پلیس ابلاغ نشده و پلیس قطعاً خواستار ممنوعیت مصرف دخانیات در ورزشگاه ها است.