شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۹:۳۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 21 آبان 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 آبان 1398 مشرق نیوز 2 آبان 1398 مشرق نیوز 3 آبان 1398 مشرق نیوز 4 آبان 1398 مشرق نیوز 5 آبان 1398 مشرق نیوز 6 آبان 1398 مشرق نیوز 7 آبان 1398 مشرق نیوز 8 آبان 1398 مشرق نیوز 9 آبان 1398 مشرق نیوز 10 آبان 1398 مشرق نیوز 11 آبان 1398 مشرق نیوز 12 آبان 1398 مشرق نیوز 13 آبان 1398 مشرق نیوز 14 آبان 1398 مشرق نیوز 15 آبان 1398 مشرق نیوز 16 آبان 1398 مشرق نیوز 17 آبان 1398 مشرق نیوز 18 آبان 1398 مشرق نیوز 19 آبان 1398 مشرق نیوز 20 آبان 1398 مشرق نیوز 21 آبان 1398 مشرق نیوز 22 آبان 1398 مشرق نیوز 23 آبان 1398 مشرق نیوز 24 آبان 1398 مشرق نیوز 25 آبان 1398 مشرق نیوز 26 آبان 1398 مشرق نیوز 27 آبان 1398 مشرق نیوز 28 آبان 1398 مشرق نیوز 29 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۳    
اولین جایزه کتاب سال سردار شهید حسین همدانی به برترین آثار در حوزه مدافعان حرم، روز دوشنبه 27 آبان ماه در حوزه هنری اهدا می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۳۹    
تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده کل کشور نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) در فصل تابستان 1398 به 49,4 درصد رسید که در مقایسه با همین اطلاع در فصل قبل 20.1 واحد درصد کاهش داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۲:۰۹    
منظور از ضربان قلب در حالت استراحت، تعداد دفعاتی است که قلب در حالت آرامش و سکون در هر دقیقه می زند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۸    
مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا با اشاره به هزینه های درمان ناباروری در کشور، گفت: بیمه ها نباید درمان ناباروری را یک نوع درمان لوکس و لاکچری مانند جراحی های زیبایی تلقی کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۰:۵۹    
سبقت راننده ناشی باعث تصادف با یک خودروی دیگر شد. این تصادف باعث شد تا این خودرو با یک کامیون هم تصادف کند که این حادثه منجر به برخورد خودروی سواری با خودرویی که در کنار جاده پارک کرده بود، شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۱:۵۸    
کارویژه مقامات دولتی، اصلاح طلبان و رسانه های آنان این است که با وارونه نمایی مسائل و موضوعات مرتبط با دیپلماسی، مشکلات اصلی کشور را به محاق ببرند و از پاسخگویی در برابر افکار عمومی فرار کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۹:۳۰    
در این نوشته به پنج سوال اصلی درباره میدان جدید نفتی نام آوران خواهم پرداخت که کشف آن چند روزی است، خبرساز شده است می پردازیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۸:۵۳    
وزارت امور خارجه ترکیه اعلام کرد: حملات 2 روز اخیر اسرائیل به غزه را شدیدا محکوم می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۸:۲۲    
به نظر می رسد کریستیانو رونالدو توهینی خطاب به سرمربی یوونتوس نکرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۵:۵۷    
به گزارش مشرق ، علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی و بین المللل در صفحه شخصی خود تصاویری از سیل ونیز را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۵:۲۳    
به گزارش تسنیم؛ امروزه خرید بلیط هواپیما با عنوان یکی از محبوب ترین روش های سفر، به صورت آنلاین و از طریق وبسایت های مربوطه انجام می پذیرد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۴۰    
فیفا در صفحه رسمی اینستاگرام خود با انشار کلیپی از گل پیمان حسینی ملی پوش ساحلی کشورمان از آن به عنوان یکی از بهترین گل های جام جهانی فوتبال ساحلی یاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۰    
امیر دریادار دوم عزیزی گفت: رزمایش دریایی آیونز برای اولین بار و با حضور ایران و 27کشور دیگر، اواخر امسال با موضوع مقابله با دزدی دریایی در اقیانوس هند و دریای عرب برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۹:۱۶    
کارشناس و پیشکسوت فوتبال ایران گفت: سیستم بازی تیم ملی فوتبال ایران تغییر پیدا کرده است. کی روش سیستم دفاع اتوبوسی داشت اما الان دیگر آن شرایط در تیم ملی وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۷:۲۹    
یک سایت حامی دولت، از طرح انتخاباتی حزب اتحاد ملت موسوم به سرا انتقاد کرد و نوشت انحصارطلبان می خواهند جای مردم انتخاب کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۸:۱۹    
قانونگذار مخالف دولت سابق بولیوی بامداد چهارشنبه خودش را رئیس جمهور موقت این کشور اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۸:۱۰    
گله بزرگی از ملخ ها به شهر کراچی پاکستان هجوم آوردند. سایر شهرهای پاکستان هم در معرض حمله این آفت قرار گرفته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۷:۴۷    
گونسالو پاچینکا، مهاجم تیم ملی پرتغال، مدعی شد کریستیانو رونالدو آماده بازی کردن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۵:۴۴    
آنچه از زبان مقامات آمریکایی میشنویم تداعی کننده صدای همان طبل هاست که برای فریب افکار عمومی و تغییر محاسبات مسئولان به صدا در آمده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۴:۵۹    
حضور ویلموتس کمتر از یک هفته قبل از بازی با عراق در تهران اتفاقی بی سابقه برای فوتبال ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۴:۱۴    
به دنبال ترور بهاء ابوالعطا یکی از فرماندهان شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین، جهاد اسلامی با شلیک های متوالی به سرزمین های اشغالی به ویژه تل آویو، صهیونیست ها را در هراس فرو برد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۳:۵۹    
شرایط صعود ایران را با سه فرض برد، مساوی و شکست مقابل عراق بررسی می کنیم. الان بحرین و عراق 7 و ایران 6 امتیازی هستند که در نهایت دو تیم از گروه صعود می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۳:۳۲    
صفحه فارسی AFC با انتشار این پست نوشت: دستان امن بیرانوند؛ این دفع توپ استثنایی علیرضا رو در جام ملت های آسیا 2019 خاطرتون هست؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۲:۵۹    
در آستانه بازی با عراق ذکر این نکته ضروری است اگر تیم ملی در این بازی که قطعاً پربرخورد و فیزیکی خواهد بود بر اعصاب خود مسلط نباشد خوب بازی نخواهد کرد و در چنین شرایطی عدم نتیجه گیری طبیعی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۲:۴۴    
زیاد قوز می کنید؟ درد بالای کمر بیشتر اوقات به دلیل وضعیت نادرست بدنی است. مقابل میز نشستن و خیره شدن به صفحه مانیتور باعث کوتاه و منقبض شدن عضلات سینه شده و به عضلات بالای کمر فشار وارد می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۲:۲۹    
نوزادان در ابتدای تولد ممکن است کمی با مشکلات گوارشی و تنفسی مواجه شوند اما دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که دلیل سکسکه آنها به مغز نوزاد ارتباط پیدا می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۱:۴۴    
مجموع هزینه های شبکه منوتو در طی سه سال مالی از مرز 53 میلیون پوند گذشته است حال آنکه مجموع درآمدهای سه سال گذشته آن به زحمت به 2.5 میلیون پوند می رسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۱:۱۹    
وقتی دچار سرماخوردگی یا آنفلوانزا می شوید از خوردن این غذاها پرهیز کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۰:۲۹    
مجری شبکه عربی الحوار: اگر این اهانت ها از طرف یک رهبر عربی بود، شمشیرها از غلاف بیرون می آمد و روابط دیپلماتیک قطع می شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۱:۰۸    
به گزارش مشرق ، صفحه اینستاگرام رئیس جمهور روحانی با انتشار سه عکس، نوشت: 71سالگی، سورپرایزی در مسیر برگشت از سفرهای استانی کرمان و یزد؛ همراه با کادر زحمت کش و مهربان پروازی، 98/8/21
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۰:۴۵    
باشگاه ماشین سازی به رای صادر سرمربی این تیم اعتراض کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۳:۲۹    
در اینفوگرافی سایت آس، راز مهاجم بارسلونا در رابطه با ضربه های آزاد مشخص می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۰:۱۸    
واکنش مأمور تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی به ترور ابوالعطا، اتهامات وزیر جنگ اسبق رژیم اشغالگر به نتانیاهو و وحشت نیروی هوایی رژیم از پیامدهای این ترور از جمله خبرهای مربوط به رژیم صهیونیستی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۰:۰۳    
پلیس انگلیس می گوید که جرایم روی داده در منطقه یورکشر این کشور با استفاده از سلاح سرد از سال 2010 تاکنون به رشدی قابل ملاحظه روبرو شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۳:۵۲    
ناکارآمدی، کاهش بی سابقه محبوبیت و برخورد با فساد اطرافیان از جمله مسائلی است که این روزها رئیس جمهور را وادار به واکنش عصبی و بی منطق می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۳:۴۳    
به گزارش مشرق ، یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود درتوییتر به پارادوکس های عجیب رئیس جمهور واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۳:۴۱    
امریکن کانزرویتیو در گزارشی به موضوع بی توجهی دولت آمریکا به سلامت نظامیانش پرداخته و می نویسد نرخ ابتلا به سرطان در میان کهنه سربازان در حال رشد است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۳:۳۵    
ستاره کره ای بعد از ماجرای مصدومیت آندره گومز بازهم خبر ساز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۳:۳۲    
به گزارش مشرق ، صفحه اینستاگرام اینستاخبری نوشت: ساخت واحد دوم نیروگاه اتمی بوشهر با مشارکت روسیه اخیرا شروع و از آبان ماه عملیات بتن ریزی آن آغاز شده است. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۳:۱۹    
پس از انتخاب اوو مورالس به ریاست جمهوری و به دنبال افزایش خشونت ها توسط مخالفان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری بولیوی، اوو مورالس رئیس جمهور بولیوی از سمت خود استعفا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۳:۱۷    
نماینده آمریکا در امور مذاکرات سازش از حملات تروریستی آمریکا به نوار غزه و دمشق حمایت کرد و پاسخ نیروهای مقاومت به این حملات را محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۳:۱۴    
نخست وزیر عراق اعتراضات این کشور را رویدادی مهم و فرصتی ارزشمند برای اجرای برنامه های اصلاحی خواند و گفت که آنچه در عراق رخ می دهد، یک حرکت اصلاحی فراگیر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۳:۱۱    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک 190 راکت و موشک از غزه به سمت سرزمین های اشغالی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۳:۰۹    
دستگاه قضایی عربستان سعودی که متهم کردن منتقدان به تروریسم و اعدام آن ها سابقه ای طولانی دارد، امروز 38 نفر دیگر را با همین اتهام روبرو کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۳:۰۴    
به گزارش مشرق ، روزنامه کیهان در گفت و شنود خود نوشت: رئیس جمهور در سفر اخیر به استان های یزد و کرمان گفته است یک سال دیگر برجام نتیجه می دهد و تحریم ها لغو می شود! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۲:۵۵    
رئیس جمهور آمریکا سه شنبه گفته اگر ملاقات با دیکتاتورها برای آمریکا خوب باشد، حاضر است با آنها هم صحبت کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۲:۵۳    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی روز سه شنبه گفت ادعاهای مطرح شده در مورد کشف ذرات اورانیوم در ایران، مربوط به دو دهه پیش است و با برجام ارتباطی ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۲:۴۷    
در پی پاسخ موشکی گسترده نیروهای مقاومت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم به دنبال تشدید تنش در غزه نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۲:۴۳    
ائتلاف نصر وابسته به حیدالعبادی ریشه مشکلات عراق را سیستم حکومتی حال حاضر این کشور عنوان کرده و خواستار برگزاری پیش از موعد انتخابات شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۹    
یک سخنگوی حزب کارگر انگلیس اعلام کرد که حزب متبوع وی هدف حمله سایبری قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۴    
دربی رشتی ها با حضور هواداران پرشور داماش و سپیدرود می تواند جذاب و مهیج باشد ولی رأی عجیب کمیته انضباطی از محرومیت هواداران در این دیدار حکایت دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۲:۲۳    
رئیس کل گمرک گفت: حتی یک گرم ذرت آلوده وارد کشور نشده که مهمترین علت آن سختگیری درباره سلامت این کالاها و مقررات مربوط به آن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۲:۰۱    
رئیس جمهور فرانسه به انتقادات از سخنان خود درباره مرگ مغزی ناتو پاسخ داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۲:۰۱    
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به شهادت بهاء ابوالعطاء از فرماندهان جهاد اسلامی در غزه و نیز فرزند اکرم العجوری از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دمشق از سوی صهیونیستها واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۱:۵۳    
وزیر خارجه مکزیک در پایتخت این کشور از مورالس استقبال کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۱:۵۱    
رئیس جمهوری آمریکا در تلاش برای فرار از استیضاح خود در پرونده اوکراین گیت اعلام کرد: متن تماس تلفنی اولم با زلنسکی را تا پایان هفته منتشر خواهم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۱:۴۴    
آیت الله رئیسی در چهارمین همایش جامعه اطلاعاتی سپاه اقدامات انجام شده در زمینه برخورد و مقابله با فساد را عادلانه و منصفانه دانست و گفت: دستگاه قضایی هم به هیچ وجه عقب نشینی نخواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۱:۴۳    
سفیر جدید آمریکا در امارات درباره ایران به موضع گیری پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۱:۳۷    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: بیشتر خانه های تخریبی در زلزله اخیر، جزء بناهای فرسوده با مصالح ساختمانی سنتی بوده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۱:۳۴    
پلیس شهر افنباخ آلمان پس از بازداشت 3 عنصر داعشی اعلام کرد که حمله تروریستی گسترده ای را خنثی کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۱:۳۰    
معاون رئیس جمهور گفت: سیل 38 هزار میلیارد تومان خسارت به کشور وارد کرد که تاکنون 16 هزار میلیارد تومان آن را پرداخت شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۱:۲۷    
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری اینترنتی و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان در شهرستان ساری خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۱:۱۹    
مقام های اطلاعاتی مصری به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته اند که قاهره با رایزنی با آمریکا و اتحادیه اروپا در تلاش است تا به تنش در مرز غزه پایان دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۱:۱۶    
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی بعد از شکست سنگین مقابل مس رفسنجان در تمرین این تیم حاضر نشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۱:۰۷    
وزیر نفت با بیان این که در خصوص سهمیه بندی بنزین هیچ چیز مشخص نیست درباره مخزن نفتی جدید کشف شده گفت: این مخزن مشترک نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۱:۰۵    
سخنان ناامیدانه روحانی را نباید به پای کلیت نظام و کشور نوشت چرا که ظرفیت ها و اراده های کشور متفاوت از ظرفیت و اراده آقای روحانی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۰:۴۴    
ارتش آمریکا در یک بیانیه رسمی از کشته شدن یک نظامی و جراحت دو پرسنل دیگر خود در جریان یک تمرین در منطقه ای نزدیک پایتخت کره جنوبی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۰:۴۱    
تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با عراق لحظاتی قبل وارد امان شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۰:۲۸    
شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، محل تجمع نظامیان صهیونیست در شرق رفح را هدف حملات موشکی خود قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۰:۲۴    
وزرای دفاع عضو اتحادیه اروپا در اقدامی برای افزایش قدرت نظامی بیشتر و مستقل شدن از آمریکا با اجرای پروژه های مختلف دفاعی جدید موافقت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۰:۱۳    
معاون وزیر امور خارجه ایران روز سه شنبه در مصاحبه ای گفت که سلاح هسته ای هیچگونه جایگاهی در ایدئولوژی ایران ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۰:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به غزه و ترور یکی از فرماندهان جهاد اسلامی را شدیداً محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۹:۵۸    
عصر امروز تیم فوتبال المپیک ایران از ساعت 17:30 در زمین استادیوم وایان دیپتا شهر بالی آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۹:۵۴    
یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا با تکرار ادعاها گفته میدان نفتی جدید ایران می تواند به بزرگترین سرمایه سرگردان دنیا تبدیل شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۹:۵۰    
کلیپی زیبا از بهترین استپ ها و تکنیک ها لالیگا در فصل 2019-2020 را مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۹:۴۱    
فرمانده کل سپاه و سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه از آیت الله حسینی بوشهری عیادت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۹:۳۷    
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه 18 میلیارد دلار مداخله ارزی در سال 96 با چه منطقی انجام شد، گفت: حاشیه سازی و دخالت دولت در انتخابات، محدود کردن حق انتخاب مردم و خلاف حق الناس است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۹:۳۴    
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که جمعی فراگیر از چهره های ملی، مسئولان احزاب و تشکل ها و چهره های انقلابی با تاکید بر حضور زنان و جوانان است، رسما اعلام موجودیت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۹    
دولت در لایحه بودجه سال 99 کل کشور که بزودی تقدیم مجلس می شود، سهم نفت در بودجه جاری را به صفر رسانده و بودجه وزارت نفت را از ذیل بودجه شرکت ملی نفت خارج کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۸    
اعتراضات در عراق که اعتراض به مشکلات معیشتی بود با موج سواری شبکه های خبری بیگانه و دخالت سفارت خانه ها به انحراف کشیده شده است و باعث شده که کشت و کشتار اصل مطالبات را از یاد ببرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۳    
بهاء ابوالعطا از فرماندهان جنبش جهاداسلامی فلسطین که بامداد سه شنبه 21 آبان در یک عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسید در آخرین مصاحبه پیش از شهادت برمهم بودن نبرد آینده تاکید کرده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۹:۰۷    
وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس، در پی پاسخ گروه های مقاومت به تجاوزگری های این رژیم مجبور شد در فلسطین اشغالی وضعیت فوق العاده اعلام کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۹:۰۴    
کلیپی از بدترین اشتباهات دروازه بانان برتر اروپایی در سال 2019 را مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۸:۵۳    
مقامات ارشد دفاعی روسیه ضمن اشاره به ورود سامانه دفاع موشکی اس-500 به خط تولید، آن را سامانه ای قدرتمند برای مقابله با خطرناک ترین تهدیدهای راهبردی آمریکا توصیف کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۸:۴۳    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.1 ریشتر دقایقی پیش حوالی چاه دادخدا در شهرستان قلعه گنج جنوب استان کرمان را لرزاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۸:۳۶    
گزارش انجمن فدرال کمک به افراد بی خانمان آلمان نشان می دهد، تعداد بی خانمان ها در این کشور اروپایی طی سال های 2017 و 2018، بیش از چهار درصد افزایش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۸:۲۷    
آیا غرب پروژه پاک کردن سرنخ های منتهی به خودش در حمام خون 8 ساله سوریه را کلیدزده است؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۸:۲۵    
بحث معاوضه بازیکن بین استقلال و ذوب آهن این روزها به سوژه داغی تبدیل شده است که می تواند نشان بدهد آبی ها تحرک خود را برای تقویت خیلی زودتر از فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات آغاز کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۸:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران دخالت آمریکا در امور داخلی بولیوی و اقدام شبه کودتا علیه رئیس جمهور قانونی آن کشور را محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۸    
جلسه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با سرمربی و مدیر تیم امروز به مدت حدود دو ساعت در باشگاه برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۵    
سردار حاجی زاده ماجرای ساخت اولین موشک ایرانی توسط شهید حسن تهرانی مقدم را بازگو می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۲    
بنا بر آمارهای رسمی منتشر شده، طی یک سال گذشته بیش از 69 هزار کودک مهاجر در بازداشت آمریکا به سر می برند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۷:۵۷    
مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت: شاخص آلایندگی برخی شهرهای استان تهران روی عدد 190 قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۷:۵۳    
گشت های ترکیه در شمال سوریه به چند غیرنظامی شلیک کردند و در این تیراندازی دست کم هشت نفر زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۷:۴۷    
هیأت وزیران دولت سعودی، مدعی شد که ایران اطلاعات لازم در خصوص برنامه هسته ای خویش را در اختیار آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار نمی دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۷:۴۰    
برخلاف تلاش های واشنگتن برای فشار حداکثری به ونزوئلا برای وادار کردن رئیس جمهور این کشور به کناره گیری از قدرت، نیکلاس مادورو وعده داد که سال آینده میلادی، ونزوئلا شاهد رشد اقتصادی باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۵    
وزارت خارجه چین در واکنش به گزارش تازه آژانس درباره ایران تاکید کرد، خروج یکجانبه آمریکا از برجام و فشار حداکثری علیه ایران عامل اصلی بحران کنونی است، واشنگتن باید از این رفتارهای نادرست خود دست بکشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۰    
گزارشی از حاشیه طرح خیبر 11 توسط نیروی انتظامی را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۷:۲۸    
دولت و پارلمان عراق از آغاز تظاهرات های مردمی تاکنون، گامهایی برای اجابت خواست معترضان برداشته اند که یکی از مهم ترین موارد تشکیل کمیته حقیقت یاب درباره فساد و لغو شوراهای استانداری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۷:۲۰    
سردار جلالی با بیان اینکه مفسدین اقتصادی ستون پنجم دشمن هستند، تاکید کرد: دفاع از سفره و معیشت مردم باید در اولویت باشد و سیستم هوشمندی برای حمایت از اقشار مختلف مردم داشته باشیم.