شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۰:۵۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 4 آبان 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 آبان 1398 مشرق نیوز 2 آبان 1398 مشرق نیوز 3 آبان 1398 مشرق نیوز 4 آبان 1398 مشرق نیوز 5 آبان 1398 مشرق نیوز 6 آبان 1398 مشرق نیوز 7 آبان 1398 مشرق نیوز 8 آبان 1398 مشرق نیوز 9 آبان 1398 مشرق نیوز 10 آبان 1398 مشرق نیوز 11 آبان 1398 مشرق نیوز 12 آبان 1398 مشرق نیوز 13 آبان 1398 مشرق نیوز 14 آبان 1398 مشرق نیوز 15 آبان 1398 مشرق نیوز 16 آبان 1398 مشرق نیوز 17 آبان 1398 مشرق نیوز 18 آبان 1398 مشرق نیوز 19 آبان 1398 مشرق نیوز 20 آبان 1398 مشرق نیوز 21 آبان 1398 مشرق نیوز 22 آبان 1398 مشرق نیوز 23 آبان 1398 مشرق نیوز 24 آبان 1398 مشرق نیوز 25 آبان 1398 مشرق نیوز 26 آبان 1398 مشرق نیوز 27 آبان 1398 مشرق نیوز 28 آبان 1398 مشرق نیوز 29 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۹:۰۴    
حجت الاسلام مظاهری می گوید که حتی پس از انقلاب هم درباره امام حسن کم پژوهش کردیم و کماکان بهترین کتاب فارسی صلح امام حسن است که نیم قرن پیش با ترجمه رهبر معظم انقلاب به ایرانیان عرضه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۸:۳۴    
علی عبدالعلی زاده وزیر مسکن دولت اصلاحات در برنامه دست خط شبکه پنجم سیما حضور یافت. وی در این برنامه خاطره ای از شهید مهدی باکری تعریف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۸:۱۴    
مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از برگزاری ویژه برنامه عرض ارادت ؛ متن خوانی نویسندگان و شاعران همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع) توسط انتشارات به نشر خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۶:۵۱    
مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری نسبت به فعالیت تروجان های جاسوسی که به کاربران ویندوزهای جدید حمله می کند هشدار داد و از کاربران خواست ایمیل های ناشناس را باز نکنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۲۳:۴۰    
کاوه با بیان گذشتن حدودا دوهفته از جلسه اتاق ایران با وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت : همه منتظر اقدام عملیاتی آقای سرقینی هستیم که در سال رونق تولید بتواند باری از روی دوش تولیدکنندگان بردارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۲۲:۴۰    
رویکرد دوگانه سازمان سینمایی درباره توقیف فیلم ها پرسشی است که این روزها با اکران خانه پدری مطرح می شود؛ این فیلم با محتوای خشن و ضدمذهب می تواند اکران شود اما نمایش دیدن این فیلم جرم است خیر؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۹    
پیغمبر به مسجد آمد و فرمود: هر کس به گردن من حقّی دارد،آن حق را از من بگیرد. مردم شروع به گریه کردند و گفتند یا رسول الله! ما به گردن تو حق داشته باشیم؟فرمود رسوایی پیش خدا سخت تر از رسوایی پیش شماست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۰۸:۵۹    
رفتار زشت پلیس آمریکا با یک دخترک سیاهپوست که فقط یازده سال دارد باعث عکس العمل در فضای مجازی امریکا شده و پلیس را وادار به اخراج این مامور کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۰۹:۳۸    
28 صفر سالروز رحلت سید انبیاء و برترین آفریده خدا محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبر رسول خدا، امام حسن مجتبی (ع) تسلیت باد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۰۷:۵۹    
یک متخصص طب سوزنی و گیاهان دارویی گفت: یکی از راهکارهای مناسب و بدون عوارض برای درمان بیماری های رایج در فصل پاییز استفاده از دمنوش هاست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۰۶:۵۹    
خشونت های تسلیحاتی امری شایع در جامعه آمریکا بوده که به گفته کارشناسان تلفات رو به رو شد این خشونت ها در این کشور نگران کننده و به سطح هشدار رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۰۵:۲۹    
ناصر اعتمادی، کارشناس شبکه لندنی من و تو با اشاره به خروج آمریکا از سوریه گفت: توافق میان اردوغان و پوتین، سند رسوایی برای آمریکاست که به متحد خود، یعنی کُردها پشت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۰۴:۵۹    
عزتیان گفت: قرص آهن و ویتامین D به طور رایگان در دبیرستان های دخترانه سراسر کشور توسط وزارت بهداشت توزیع می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۰۳:۵۹    
شبکه لندنی بی بی سی در گزارشی گفت: سازوکار جدیدی که وزارت خزانه داری آمریکا با عنوان تسهیل معامله کالاهای انسان دوستانه پیشنهاد کرده، با توجه به شروط اعلامی، بعید است کمکی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۰۲:۲۹    
ناسا یک فضاپیمای جدید ساخته که قرار است به اکتشاف یخ در تنها قمر کره زمین بپردازد و برنامه های آینده این آژانس را برای ماه عملیاتی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۰۲:۵۵    
قائم مقام همراه اول صدور مجوزهای MVNO برای بانک ها را نشانه اثبات حسن نیت رگولاتوری ارتباطات دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۰۱:۵۴    
نخست وزیر پیشین پاکستان دچار سکته قلبی خفیف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۰۰:۵۱    
نام یک دختر دونده دبیرستانی با وجود بر جای گذاشتن بهترین رکورد شخصی خود در رقابتی بین دبیرستانی در ایالت اوهایو آمریکا، صرفا به دلیل پوشیدن حجاب از جدول برنده ها حذف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۰۰:۴۱    
پزشک پرسپولیس آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۰۰:۳۱    
ملیحه محمدی تحلیلگر سیاسی، در شبکه لندنی من و تو گفت: مهمترین تروریست ها دست پرورده آمریکا هستند و جمهوری اسلامی مهمترین دشمن داعش بوده و با آن جنگیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۰۰:۱۶    
بعد از گذشت بیش از یک هفته از آغاز تحرکات معترضان لبنانی خشمگین به فساد، حقایقی درباره منابع مالی مشکوک برملا می شود که درصدد موج سواری و بهره برداری از اعتراضات برای اهداف خود هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۰۰:۰۷    
وزیر خارجه روسیه در گفت وگوی تلفنی با همتای آمریکایی خود بر لزوم حفظ تمامیت ارضی سوریه و اجتناب از تضعیف حاکمیت این کشور تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۰۰:۰۳    
یک فرمانده حشد شعبی از نقش یک سفارتخانه خارجی در ناآرامی های عراق پرده برداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۳:۵۹    
کمدین معروف آمریکایی در واکنش به اقدامات رئیس جمهور آمریکا نسبت به نصب سیم خاردار برای محافظت از دیوار مرزی در مکزیک و سرقت آن ها، این دیوار را به دیوار مهربانی ترامپ تشبیه کرد و آن را به سخره گرفت!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۳:۵۵    
رئیس ائتلاف الفتح عراق گفت که این کشور امروز در برابر فتنه بزرگی قرار دارد و آمریکا و رژیم صهیونیستی در آن دست دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۳:۴۹    
اداره کل امنیت لبنان از آغاز اجرای طرح امنیتی در این کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۳:۴۵    
وزیر خارجه کشورمان طی مطلبی در فضای مجازی تاکید کرد: برای یمن تنها یک راه حل سیاسی آنهم با مشارکت همه بازیگران وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۳:۳۴    
فریادهای یا حسین فرمانده ای که سینه به سینه با داعش جنگیده بود اما توسط آشوبگران داخل آمبولانس به شهادت رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۳:۲۵    
سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ ابراز امیدواری کرد که تیم فوتبال پارس جنوبی جم از لیگ برتر کناره گیری نکند، اما اگر چنین اتفاقی رخ دهد، در هیئت رئیسه سازمان لیگ تصمیم گیری خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۳:۱۲    
سردبیر روزنامه رای الیوم به عربستان سعودی، امارات و بحرین توصیه کرد روی حمایت های آمریکا حساب نکنند، زیرا پشت آن ها را هنگام نیاز خالی خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۳:۰۱    
علی قلی زاده موفق شد در دیدار شارلروا مقابل موسکرن گلی زیبا و 3 امتیازی را به ثمر برساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۲:۵۷    
اسناد منتشر شده از نقش آفرینی مخرب ایالات متحده آمریکا در عراق و تلاش آن برای ایجاد آشوب و هرج و مرج در این کشور، واشنگتن را رسوا ساخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۲:۵۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز تاسف عمیق از وقایع اخیر عراق که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها نفر شده گفت: اطمینان داریم دولت و ملت عراق و مرجعیت می توانند بر مشکلات فایق آیند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۲:۵۷    
هیاتی از مقام های عالی رتبه آمریکا با سفر به منطقه در روزهای آتی قصد دارند با متحدان خود درخصوص شیوه های افزایش فشار بر ایران رایزنی کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۲:۵۷    
اینتر با آگاهی از توقف یوونتوس در مصاف با پارما به تساوی دست یافت و با فرصت سوز ی از بازگشت به صدر بازماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۲:۱۳    
منابع سوری از استقرار نیروهای ارتش در هشت روستای حومه الحسکه و کنترل آن خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۲:۰۲    
رئیس جمهوری آمریکا در ارتباط با رسوائی اوکراین گِیت ادعا کرد: نگران استیضاح نیستم!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۲:۰۱    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از نگاه ما اپراتور تخلف کرده و وزیر ارتباطات باید اپراتورهای متخلف را معرفی کند تا در دادگاه پاسخگوی بازگشت 26میلیارد تومان به حساب مشترکان خود باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۱:۵۷    
پیامک های عقابی که از ایران به محققان روس ارسال می شد، موسسه پژوهشی آنها را ورشکست کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۱:۴۵    
رهبر جریان صدر عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که اگر مفسدان می خواهند مردم نکشند و آتش نزنند، آنها را به حال خودشان رها کنند .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۱:۳۸    
سرمربی پارس جنوبی جم گفت: با توجه به مشکلات مالی ای که وجود دارد و منطقه ویژه نیز با ورود سازمان بازرسی نمی تواند هزینه ها را پرداخت کند، از لیگ برتر کناره گیری می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۱:۳۴    
آتش سوزی اراضی در ایالت کالیفرنیا و وزش بادهای شدید به خسارات مالی و جانی از جمله قطع برق و گاز صدها هزار خانوارآمریکایی منجرشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۱:۲۸    
اگر رسول خدا(ص) نبود و محمد مصطفی(ص) به پیامبری مبعوث نشده بود بودن در دنیا با کدام بهانه ای توجیه پذیر بود؟... و خلقت مردمان و آفرینش زمین و آسمان را چه سود؟!...هیچ!...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۱:۲۱    
قانونگذاران ژاپنی طی روزهای گذشته نگرانی های خود را درخصوص مشروعیت و خطرات احتمالی اعزام نیرو به تنگه هرمز بیان کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۱:۱۶    
مواعظ مهم امام حسن مجتبی (علیه السلام) در ساعات پایانی عمر با صدای میثم مطیعی را می شنوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۱:۱۲    
یک کارشناس اقتصادی نوشت: فشار اصلی بر روابط رسمی مالی ایران و عراق از ناحیه توصیه های FATF نیست که با تغییر وضعیت ایران تغییری حاصل شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۱:۰۲    
انیمیشن جالب سایت انگلیسی رهبر انقلاب برای معرفی امام حسین (علیه السلام) به جوانان غربی را در فیلم مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۰:۵۳    
در ایام رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله، شهادت امام حسن مجبتی علیه السلام و امام رضا علیه السلام، شبکه های سیما، برنامه های ویژه ای متناسب با این ایام تدارک دیده و پخش می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۰:۴۳    
واکنش تمسخرآمیز کمدین معروف، ترور نوآ به فروش دیوار ترامپ در مرز مکزیک: دوست داشتم آنجا بودم و چهره ترامپ را از نزدیک می دیدم نانسی! به من پول بده تا دیواری بکشم تا از دیوار اول محافظت کند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۰:۲۹    
منابع خبری از برگزاری تجمعات پراکنده در مرکز شهر بیروت و بیانیه ارتش لبنان برای تسهیل تردد مردم خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۰:۲۶    
سخنگوی انصارالله در دیدار با دستیار ارشد وزیر خارجه از حمایت های مستمر سیاسی و انسانی و مواضع ایران در دفاع از ملت یمن تقدیر و تشکر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۰:۲۰    
فرانسه برای پنجاهمین شنبه متوالی در اعتراض به سیاست های دولت امانوئل ماکرون و همچنین نظام سرمایه داری به خیابان ها آمده اند. پلیس برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان در تولوز از گاز اشک آور استفاده کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۰:۱۸    
حفاران آمریکا در هفته منتهی به 25 اکتبر 17 دکل نفتی را خاموش کردند و در مجموع تعداد دکل های فعال این کشور به 696 دکل رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۰:۱۶    
در معاملات آخرین روز کاری بازارهای جهانی قیمت نفت افزایش یافت و بیش ترین افزایش های هفتگی در بیش از یک ماه گذشته را ثبت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۰:۰۷    
اظهارات جدید و تکان دهنده یک شهروند عراقی درباره حاج قاسم سلیمانی را در فیلم مشاهده کنید، از واکنش به ترور حاج قاسم تا رمز پیروزی در عراق و سوریه.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۵۹    
صحبت های دردناک مادر شهید ابو جعفر: پسرم از زمان شهید صدر اول مجاهد بود و به عنوان سفیر وی بر ضد صدام می جنگید. پسرم از سال 2003 میلادی بر ضد نیروهای انگلیسی و امریکایی می جنگید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۵۸    
بر اساس آمار بانک مرکزی و مرکز آمار از شاخص تولید ناخالص داخلی کشور، در میان دولت های پس از جنگ تاکنون، پایین ترین رشد اقتصادی به دولت حسن روحانی تعلق دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۳۸    
وزیر خارجه اردن با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در نقض حقوق ملت فلسطین، خواستار تلاش واقعی سازمان غیرمتعهد برای پایان دادن به اشغالگری این رژیم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۳۷    
در فیلم تشییع فرمانده گروه عصائب اهل حق را که روز گذشته توسط برخی معترضان به شهادت رسید مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۸:۳۳    
به گزارش مشرق ، کانال تلگرامی بسیمچی مدیا تصاویری از موج حمایت از شعار مهدی ترابی توسط ورزشکاران شهرستان بروجرد را به اشتراک گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۸:۲۹    
همزمان با فرارسیدن ایام شهادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام فایل صوتی گلچین مداحی با نوای مداحان اهل بیت (ع) را می شنوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۹    
برای نخستین بار یک خودروی خودران در انگلیس مسافرگیری کرد و این سرآغاز آزمایش بزرگ یک شرکت فناوری برای مسافرگیری خودران ها در جاده های لندن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۳    
وزیر خارجه عراق در سخنانی هشدار داد که عدم مدیریت شرایط منطقه و بحران های جهانی موجب بروز جنگ در منطقه می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۱۵    
حسین فریدون بازداشت شد و این سوال مطرح می شود که جریان چیست؟ در این فیلم ماجرای پرونده حسین فریدون، برادر رئیس جمهور را از ابتدا مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۰۸    
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق ، آمریکا و رژیم صهیونیستی را مسئول ریخته شدن خون تظاهرات کنندگان عراقی خواند و گفت که این خون، خون مظلومان است .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۸:۰۰    
با ثبت رکورد ورودی 200 کیلوگرم برای سهراب مرادی، فدراسیون وزنه برداری و کادرفنی تیم ملی امیدوار است که قهرمان المپیک ریو با مهار وزنه ای سبک همچنان شانسش برای حضور در المپیک 2020 را حفظ کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۸:۵۵    
باشگاه پارس جنوبی به یک دلیل قانونی نتوانست از تیم داوری بازی با استقلال در هفته هشتم لیگ برتر شکایت کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۸:۵۲    
بانوی پیر در یک دیدار خارج از خانه از هفته نهم سری A ایتالیا مقابل تیم فوتبال لچه متوقف شد و جایگاهش در صدر جدول به خطر افتاد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۸:۴۶    
نماهنگ سوزناک تصور کن ویژه شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) با صدای صابر خراسانی و هنرنمایی فاطمه عبادی، برنده برنامه عصر جدید را مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۸:۴۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ دو کودک خردسال در پی ریزش دهانه چاهی در یک سوپرمارکت خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۸:۴۱    
کسپر اشمایکل با بسته نگه داشتن دروازه لستر سیتی در پیروزی تاریخی این تیم مقابل ساوتهمپتون رکورد پدر را پس از 24 سال تکرار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۸:۳۹    
وزیر صمت با اشاره به واردات 1.5 میلیارد دلاری در حوزه فرآورده های لبنی و پروتئینی در سال 97، گفت: با بهره برداری از پروژه پالایشگاه شیر در شهرستان شهریار، بیش از 50 هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۸:۳۹    
اعتراض ها در شیلی که از حدود دو هفته پیش آغاز شده، تاکنون 18 کشته و صدها زخمی بر جا گذاشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۸:۲۶    
احتمال دارد باشگاه پارس جنوبی جم به دلیل مشکلات مالی از ادامه حضور در لیگ برتر فوتبال انصراف بدهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۷:۲۴    
به گزارش مشرق ، یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره واردات 13 تن سنگ پا با ارز دولتی، نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۸:۱۹    
توضیحات اورژانس تهران درباره فوت مدیر یک بیمارستان در تونل نواب تهران را در فیلم مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۸:۰۹    
وزیر خارجه کویت بااشاره به اقدامات یکجانبه رژیم صهیونیستی برای تغییر واقعیت ها در اراضی اشغالی، تأکید کرد: ناتوانی جامعه جهانی در حل عادلانه مسئله فلسطین به تهدیدی برای صلح و امنیت در منطقه تبدیل شده.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۸:۰۸    
وزیر انرژی آمریکا گفت که مذاکرات موفقی با عربستان سعودی در زمینه انرژی هسته ای در حال انجام است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۸:۰۷    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اتفاقات عجیبی را در این فصل رقم می زند که نیاز به هشدار و تذکر جدی از سوی مدیریت باشگاه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۸:۰۰    
همزمان با فرارسیدن ایام شهادت پیامبر گرامی اسلام فایل صوتی گلچین مداحی با نوای میثم مطیعی را می شنوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۷:۵۸    
این ویدیو اگر به سید حسن برسد از او فقط یک درخواست دارم...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۷:۵۲    
وزیر دفاع روسیه گفت که آمریکا در حال دزدیدن نفت سوریه است و این اقدام با حضور شرکت های بزرگ آمریکایی انجام می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۷:۴۹    
وزیر خارجه بر پایان کشتار غیرنظامیان و رفع محاصره یمن تأکید و مجددا آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای ارسال کمک های انسانی به مقصد یمن اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۷:۴۱    
مهاجم مکزیکی سابق سوسیداد فاش ساخت که فصل گذشته پیشنهادی جدی از بارسلونا داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۷:۳۹    
سخنگوی دولت عراق هرگونه مسئولیت دستگاه امنیتی این کشور در قتل تظاهرات کنندگان در جریان اعتراضات روز جمعه را رد کرد و گفت که اگر جرم هر فردی در دست داشتن قتل معترضان اثبات شود، تحت پیگرد قرار می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۷:۳۷    
احمد اکبرپور که آثار زیادی برای کودکان و نوجوانان خلق کرده، یکی از نویسندگان موفق ایران است. تعداد زیادی از آثار او به جشنواره های ملی و بین المللی راه یافته و...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۷:۳۱    
اسامی کشتی گیران واجد شرایط حضور در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان غلامرضا تختی اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۷:۲۲    
بر خلاف آرامش نسبی در لبنان، یک شبکه سعودی مدعی شد، نخست وزیر بزودی استعفا می کند؛ امری که اذهان را به یاد خبر استعفای اجباری 2017 الحریری در عربستان می اندازد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۷:۲۲    
شاگردان پپ گواردیولا توانستند با برتری 3 بر صفر برابر استون ویلا فاصله خود را موقتا با لیورپول کاهش دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۷:۱۸    
امروز انتشار یک عکس عجیب از بلیت هواپیمای امیلیانو سالا بازیکن آرژانتینی که سال گذشته در سانحه سقوط هواپیما درگذشت، حواشی زیادی را با خود به همراه داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۷:۱۲    
رئیس جمهور ترکیه مجددا نسبت به انجام یک عملیات نظامی محتمل در شمال سوریه در روزهای آینده هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۷:۱۰    
جایزه بهترین بازیکن و سرمربی سال والیبال اروپا به صرب ها رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۶:۳۵    
به گزارش مشرق ، فواد ایزدی تحلیلگر مسائل بین الملل در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره گزارش پنتاگون در مورد فروپاشی ارتش آمریکا نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۶:۳۰    
زمان و مکان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک والیبال در قاره های مختلف نهایی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۶:۲۹    
به گزارش مشرق ، صفحه اینستاگرام مرکز اسناد انقلاب اسلامی روایتی از یک منافق درباره مردم را منتشر کرد. جلاد دهه شصت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۶:۲۶    
تیم ملی فوتبال جوانان ایران با گل بازیکن تیم جوانان استقلال موفق شد شاگردان استراماچونی را شکست دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۶:۲۵    
مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه خبر داد یک کاروان نظامی آمریکایی از شمال عراق وارد سوریه شده و از آنجا به سمت استان دیرالزور حرکت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۶    
تحولات عراق و لبنان و اعتراضات خیابانی این دو کشور، که با مطالبات بر حق مردم آغاز شده بود، با ورود عوامل نفوذی به درون صفوف تظاهرکنندگان و مدیریت کشورهای خارجی، شکل فتنه به خود گرفته است.