شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۵:۴۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 28 آبان 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 آبان 1398 مشرق نیوز 2 آبان 1398 مشرق نیوز 3 آبان 1398 مشرق نیوز 4 آبان 1398 مشرق نیوز 5 آبان 1398 مشرق نیوز 6 آبان 1398 مشرق نیوز 7 آبان 1398 مشرق نیوز 8 آبان 1398 مشرق نیوز 9 آبان 1398 مشرق نیوز 10 آبان 1398 مشرق نیوز 11 آبان 1398 مشرق نیوز 12 آبان 1398 مشرق نیوز 13 آبان 1398 مشرق نیوز 14 آبان 1398 مشرق نیوز 15 آبان 1398 مشرق نیوز 16 آبان 1398 مشرق نیوز 17 آبان 1398 مشرق نیوز 18 آبان 1398 مشرق نیوز 19 آبان 1398 مشرق نیوز 20 آبان 1398 مشرق نیوز 21 آبان 1398 مشرق نیوز 22 آبان 1398 مشرق نیوز 23 آبان 1398 مشرق نیوز 24 آبان 1398 مشرق نیوز 25 آبان 1398 مشرق نیوز 26 آبان 1398 مشرق نیوز 27 آبان 1398 مشرق نیوز 28 آبان 1398 مشرق نیوز 29 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۸    
در حالیکه رئیس جمهور در آشوب هایی مشابه روزهای اخیر دستور داده بود که مسئولان به صورت روزانه با مردم ارتباط داشته باشند اما بخشنامه جهانگیری این ارتباط روزانه را به ماهانه کاهش داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۰    
سقف سهمیه سوخت سرویس مدارس حداکثر 120 لیتر در ماه است که متناسب با پیمایش و ثبت در سامان سپند به صورت ریالی یعنی تا 180 هزار تومان به رانندگان پرداخت می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۳    
یک متخصص طب سنتی گفت: شلغم با توجه به خاصیت آنتی بیوتیکی طبیعی که دارد در فصل سرما بسیار مفید است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۶    
مردم هند به دلیل ارتباط دیرینه این کشور با ایران و تشابهات فرهنگی زیاد، علاقه زیادی به دیدن جاذبه های گردشگری کشورمان دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۶:۲۹    
مواد موجود در پرتقال ازجمله فیبر، پتاسیم، ویتامین C و کولین همگی به حفظ سلامت قلب کمک می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۴۰    
عربستان سعودی از تصمیم دولت آمریکا برای تمدید نکردن معافیت تأسیسات فردو از تحریم های مربوط به همکاری های هسته ای با ایران در این مرکز استقبال کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۴۵    
داوطلبان شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته تا پایان امروز برای ثبت نام و انتخاب رشته مهلت دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۶    
آشوب اخیر دارای خصایص و ویژگی های منحصربه فردی است که نمی توان آن را ندید و آن را صرفاً اعتراض مشروع نسبت به یک تصمیم دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۰    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمار خسارات وارده به اورژانس و مراکز فوریت های پزشکی در حوادث روزهای گذشته در برخی نقاط کشور را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۱:۰۶    
بافت فرش در استان آذربایجان غربی، از محبوبیت زیادی برخوردار است و طبق آمار، در حال حاضر حدود 72 هزار قالیباف در این استان مشغول به کار هستند که تامین کننده 8 درصد از فرش کشور محسوب می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۵    
این شهید بزرگوار روز یکشنبه 26 آبان در درگیری با منافقین و آشوبگران در شهر ملارد توسط اشرار و مخلان امنیت کشور به شهادت رسید. شهید مصطفی رضایی هم که خود از خانواده معظم شهدا بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۱    
نخستین ماهواره سودان از یک مقر فضایی در چین به فضا پرتاب شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۱    
در جریان بازی آرژانتین و اروگوئه، لیونل مسی و ادینسون کاوانی در یک صحنه با یکدیگر درگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۲    
دولت در قالب طرح حمایت معیشتی خانوار، ساعت 24 امشب (29 آبان) طی دومین مرحله برای تعدادی دیگر از سرپرستان خانوار که 20 میلیون نفر را شامل می شوند، کمک نقدی واریز خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۲۴    
ایتالیا زیر نظر روبرتو مانچینی تبدیل به تیم متفاوتی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۱۵    
پدر یکی از مجروحین حوادث اخیر گفت: کسانی که دست به اینگونه رفتارها می زنند از مردم نیستند، چرا که به مردم و اموال عمومی آسیب می زنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۶:۵۹    
شبکه خبری العربیه به قدرت نفوذ و تأثیرگذاری نیروی قدس سپاه و قاسم سلیمانی حتی در پایگاه های آمریکایی اعتراف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۵:۵۹    
یک کارشناس سینما معتقد است که سازمان سینمایی قصد بهره برداری انتخاباتی از سینما را دارد و به همین دلیل به جای مسائل اصلی به حاشیه ها و موضوعات فرعی دامن زده می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۵:۲۹    
بخاری خودرو یکی از قسمتهای کلیدی خودرو در این روزهای سرد می باشد که اگر مشکلی پیدا کند می تواند مشکل ساز بشود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۴:۵۹    
طی روزهای گذشته به مرور اطلاعات و جزئیات بسیاری از نحوه سازماندهی به اغتشاشات و آشوبها به دست آمده و توسط خبرنگاران نیز رویت شده که نشان می دهد این آشوب ها هیچ نسبتی با اعتراض مردمی ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۴:۲۹    
دانه های این میوه می تواند به عنوان جایگزین طبیعی آسپرین کاربرد داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۳:۲۹    
خشکی چشم از جمله بیماری هایی ست که این روزها بسیاری از افراد جامعه به آن مبتلا هستند. در این گزارش به علائم این بیماری، عوارض و روش های درمان آن می پردازیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۲:۲۹    
کارگر جوانی به هنگام کار در یک ساختمان در حال ساخت در غرب تهران به علت نامعلومی به داخل چاهی به عمق 30 متر سقوط کرد و جان سپرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۱:۵۹    
متاسفانه مدعیان اصلاحات، مردم را صرفا ماشین رای و جوانان را نیز سیاهی لشکر میتینگ ها می بینند و شدیدا به رفتار قبیله ای آلوده هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۱:۳۹    
همه انسان ها باید در رژیم غذایی خود از پنج گروه غذایی اصلی یعنی گروه گوشت، تخم مرغ، حبوبات و مغزها، گروه شیر و لبنیات، گروه میوه ها، گروه سبزی ها و گروه نان و غلات استفاده کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۲:۳۷    
اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال دیگر در تیم خیمناسیا مسئولیتی نخواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۲:۲۵    
باشگاه تاتنهام بعد از اخراج پوچتینو دلایل برکناری مرد آرژانتینی را عنوان کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۰:۵۹    
انقلاب اسلامی، انقلابی تاریخ ساز و تمدن آفرین است که در گذر چهل سال و با ورود در گام دوم خود، سیل ها و طوفان های سهمگین را از سر گذرانده و به درختی تناور با ریشه های مستحکم تبدیل شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۰:۳۹    
سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع آتش سوزی در یک ساختمان تجاری در خیابان اکباتان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۰:۲۹    
پس از آنکه با متلاشی شدن ستون پنجم دشمن و دستگیری اراذل اجاره ای، روز گذشته آرامش به کشور بازگشت و امنیت در تمام استان ها برقرار شد، آمریکا، اسرائیل و آل سعود عزا گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۰:۱۹    
در چارچوب ادامه طرح عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی، اخیرا یک هیات صهیونیستی به دوحه پایتخت قطر سفر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۱:۱۲    
مردم شهرقدس که ابتدای این هفته روزهای پرآشوبی را طی کرده اند، با تقدیم گل از حافظان امنیت این شهر تقدیر کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۰:۰۹    
فرماندار شهرستان جم گفت: پس از دو روز مسیرهای ارتباطی جم بازگشایی و مشکل امنیتی به طور کامل رفع شده است و همچنین تعدادی از اغتشاش گران بازداشت شده اند و در حال حاضر آرامش و امنیت در جم برقرار است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۰:۰۰    
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه از برگزاری نشست اردوغان و سران سه کشور اروپایی درباره سوریه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۳:۳۹    
رئیس جمهور آمریکا در نامه ای خطاب به رئیس مجلس نمایندگان این کشور، با تهدید خواندن ایران، تأیید کرد که 3000 نظامی آمریکایی در عربستان مستقر خواهند بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۰:۰۵    
تیم ملی فوتبال عربستان در دیدار مقابل پاراگوئه در ریاض به تساوی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۳:۵۹    
دقایقی پیش باشگاه تاتنهام به صورت رسمی از اخراج پوچتینو خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۳:۵۰    
همسایه یارو از او پرسید؛ دیشب در خانه شما چه خبر بود؟ سرو صدای زیادی می آمد؟ یارو گفت؛ چیزی نبود با خانمم جر و بحث داشتیم!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۳:۲۹    
لرستانی ها در راستای تقویت امنیت و وحدت جامعه و به منظور لبیک و حمایت از مواضع مقام معظم رهبری، روز چهارشنبه راهپیمایی می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۳:۲۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه از تصمیم آمریکا برای لغو معافیت های تحریمی تأسیسات هسته ای فردو و همچنین کاهش تعهدات هسته ای ایران ذیل برجام ابراز نگرانی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۳:۲۳    
اکنون باید پرسید با وجود این همه سند غیرقابل انکار که به وضوح از مدیریت بیرونی آشوب های اخیر در این فتنه انگیزی حکایت می کند، آیا می توانیم از حق قانونی خود برای مقابله به مثل صرفنظر کنیم؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۳:۱۲    
سازمان ملل اعلام کرده که حداقل 12 میلیون کودک یمنی به کمک های فوری نیاز دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۳:۰۵    
جان بولتون مشاورسابق امنیت ملی کاخ سفید که سابقه طولانی در ضدیت با ایران دارد، بار دیگر به یک گروه ضد ایرانی مستقر در آمریکا پیوست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۳:۰۳    
نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که بازداشت فلسطینیان در عربستان به وجهه این کشور آسیب وارد می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۳:۰۰    
سفیر سوریه در روسیه روز سه شنبه گفت که آنکارا در حال ترکیه ای سازی مناطقی است که در شمال سوریه اشغال کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۲:۵۶    
نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد ناوگروه تحت رهبری ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن بر اساس برنامه از پیش تعیین شده، امروز از تنگه هرمز عبور کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۲:۵۳    
یکی از نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سه شنبه در پیامی در توئیتر نوشت که رئیس جمهور این کشور در حال منزوی کردن آمریکا و تضعیف دیپلماسی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۲:۵۰    
یک مقام آمریکایی در گفت وگو با خبرنگاران هشدار داده است که با رفع تحریم های تسلیحاتی سازمان ملل متحد، ایران برای خرید جنگنده و تانک اقدام خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۲:۳۷    
دیروز و امروز برخی استان های کشور صحنه نمایش بصیرت و همراهی ملت بود، مردمی که با دشمن شناسی خود بار دیگر به میدان آمدند و ضمن حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب، آتش اغتشاش را خاموش کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۲:۳۵    
تیم ملی فوتبال برزیل در ابوظبی توانست تیم فوتبال کره جنوبی را با نتیجه سه بر صفر شکست بدهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۲:۲۴    
یک مقام ارشد کره شمالی می گوید که پیونگ یانگ پیشنهاد مذاکره با آمریکا را که از طریق سوئد برای این کشور فرستاده شده، رد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۲:۲۱    
نهادهای امنیتی تیمی از اتباع بیگانه را دستگیر کرده اند که به صورت حرفه ای اقدام به تخریب اموال عمومی می کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۲:۱۸    
یک کارشناس مسائل سیاسی درباره استعفای برخی نمایندگان مجلس در روزهای گذشته گفت: نماینده ای که چندگانگی را به نمایش می گذارد به فکر منافع ملی نیست و فرصت طلب محض است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۲:۱۳    
در پی اعلام سهمیه بندی بنزین و اعتراض برخی از مردم، اشرار فرصت طلب با اغتشاش و آشوب، خسارات زیادی به بخش های مختلف اموال عمومی وارد کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۲:۰۳    
رهبر انقلاب در جمع تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی اظهار داشتند: هم دوستان و هم دشمنان بدانند؛ ما در عرصه جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۱:۵۷    
رییس سازمان حمایت دستورالعمل ممنوعیت افزایش قیمت کالا و خدمات تا اطلاع ثانوی را برای اجرا به همه انجمن ها ، اتحادیه ها ، شرکت های تولیدی لاستیک و شرکت های پالایش و پخش ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۱:۴۱    
وزارت امور خارجه روسیه اقدام اخیر آمریکا در لغو معافیت های تحریمی در نظر گرفته شده برای تأسیسات هسته ای فردو را محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۱:۳۹    
مردم شهرهای مختلف در کشورمان با راهپیمایی اقدامات آشوبگران و اغتشاش گران در خرابکاری اموال مردم و بیت المال را محکوم کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۱:۳۸    
تساوی بحرین و عراق دوباره شانس صدرنشینی را به ایران داد و حالا شاگردان 6 امتیازی ویلموتس برای صدرنشینی کافی است هر چهار مسابقه شان را برنده شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۱:۱۹    
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ضمن حمایت از آشوب های روزهای اخیر، خود را دوست مردم ایران خوانده و مدعی شده است که اسرائیل در کنار آن ها ایستاده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۱:۱۵    
آرامش به شهرهای قدس و ملارد و شهریار بازگشت. تصاویری از خساراتی که آشوبگران به اموال عمومی زدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۱:۰۹    
سئوالی که خانواده شهدای حوادث اخیر این روزها بارها از خودشان می پرسند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۰:۵۹    
رئیس سازمان لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا که از سوی یکی از اهالی کالچو به فساد تبانی برای انتصاب در این سمت متهم شده بود، استعفا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۰:۴۰    
آمار بازرسی های انجام گرفته توسط بازرسان سازمان حمایت، صنعت، معدن و تجارت استان ها و همچنین بازرسی اصناف در 2 روز نخست اجرای طرح تشدید بازار در سطح کشور منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۰:۳۷    
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اظهارات وزیر خارجه آمریکا در تائید شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۰:۲۱    
سوریه و قطر با پیروزی بر رقبای خود فاصله با رقبا را در صدر جدول بیشتر کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۰:۱۵    
فرزند خردسال شهید در کنار پیکر پدر و در جمع زائران شهدا در این مراسم شعری را در وصف حال شهدا قرائت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۰:۱۰    
آلمان مخالفت خود را با مواضع اخیر آمریکا در ارتباط با شهرک سازی در مناطق اشغالی فلسطین اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۹:۰۹    
کره جنوبی یک ناوشکن را به محل توقیف دو فروند کشتی خود در سواحل غربی یمن اعزام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۸:۵۹    
راهپیمایی خودجوش مردمی لبیک به مقتدای عظیم الشأن امّت اسلامی و حمایت از اقتدار و امنیت کشور در برابر شرارت های آشوب گران و دسیسه آمریکایی – صهیونیستی و مزدوران استکبار صبح روز پنجشنبه برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۸:۴۹    
مدیرکل زندان های استان تهران گفت: مسؤولان در زندان ها باید بر گسترش برنامه های فرهنگی و تربیتی اهتمام ورزند و در بالا بردن سطح خدمات بهداشتی و رفاهی مددجویان تلاش کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۹:۴۷    
در یک بازی دوستانه، قهرمان 5 دوره جام جهانی به آسانی بر رقیب آسیایی خود غلبه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۹:۴۲    
تساوی اصلی ترین رقبای تیم ملی کشورمان در مرحله انتخابی جام جهانی 2022، شانس شاگردان ویلموتس برای صعود به عنوان تیم گروه سوم را افزایش داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۹:۴۰    
رسانه های کره جنوبی می گویند مذاکرات این کشور با آمریکا در مورد نحوه تقسیم هزینه های استقرار نیروهای آمریکایی در شبه جزیره کره با شکست مواجه شده و طرف آمریکایی گفت وگوها را نیمه کاره رها کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۸:۳۹    
منابع سوری از هلی برن نظامیان آمریکایی در حومه حسکه خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۸:۲۹    
یک مقام وزارت خارجه آمریکا تأیید کرد که واشنگتن از شرکت های دارنده شبکه های اجتماعی خواسته از دسترسی مقام های ایرانی به این شبکه ها جلوگیری کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۹:۲۲    
پژوهشی که دانشگاه بن گورین رژیم صهیونیستی اخیراً انجام داده نشان می دهد که بیش از 40 درصد ساکنان شهرک های صهیونیست نشین مبتلا به اختلالات روانی بوده و اشتهای خود را از دست داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۹:۲۱    
کنسولگری مصر در شهر جده عربستان از تحویل چک های پرداخت غرامت مرتبط با حادثه سقوط جرثقیل در مسجد الحرام خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۹:۲۰    
میزان تورم ناشی از افزایش قیمت بنزین حداکثر 4 درصد خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۸:۲۰    
راهپیمایی مردمی لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در حمایت از اقتدار و امنیت کشور در کرمان برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۸:۰۹    
طبق اطلاعیه طرح نوسازی تاکسی های فرسوده کل کشور عملیات جایگزینی تاکسی های فرسوده با تاکسی نو در سال 98 با مشارکت کلیه نمایندگیهای ایران خودرو آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۹:۰۶    
جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۷:۵۹    
حیدرالعبادی نخست وزیر سابق عراق گفت که همچنان به برکناری عادل عبدالمهدی و برگزاری دوباره انتخابات اصرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۷:۴۹    
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد حملات راکتی امروز به نقاطی در منطقه جولان اشغالی، توسط ایران انجام گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۷:۳۹    
مردم شیراز در پی ناهنجاری های اخیر و در برائت از آشوب های اخیر بیگانگان راهپیمایی خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۸:۳۵    
کالدرون شکستن طلسم تبریز را، می تواند در تهران جبران کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۸:۱۵    
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: از کسانی که سطح سوادشان فراتر از خیابان سئول نیست خواهش می کنم در مورد مسایل بین المللی فوتبال اظهار نظر نکنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۷:۴۶    
تیم ملی فوتبال هنگ کنگ موفق به شکست کامبوج شد و به یک امتیازی ایران در گروه C مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در منطقه آسیا رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۷:۴۳    
ازبک ها در دیدار مقابل فلسطین به پیروزی رسیدند و بالاتر از عربستان در صدر گروه D قرار گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۷:۴۱    
باشگاه گیمارش پرتغال در صحبت هایی که با بیرانوند داشته خواهان عقد قرارداد سه ساله با این دروازه بان ملی پوش شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۷:۳۰    
نشریه فارین پالیسی با بیان اینکه هدف قرار گرفتن پهپاد گلوبال هاوک توسط ایران زنگ خطری برای پنتاگون بود، نوشته است که آمریکا احتمالا بخش اعظم این مدل از پهپادها را بازنشسته می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۷:۲۵    
مشروح صحبت های رئیس قوه قضائیه در دیدار با اعضای فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۷:۲۳    
ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد: برای صیانت از مردم شریف و حفظ دستاوردهای نظام در مقابل هرگونه تعدی و تجاوز دشمنان با تمام قدرت ایستاده ایم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۷:۱۵    
وزیر اقتصاد پس از حضور در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هر روز قیمت های بازار رصد شده و در کارگروهی به ریاست قائم مقام وزیر صنعت در امور بازرگانی کنترل می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۷:۰۹    
فدراسیون فوتبال از مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی درخواست کرده که در محل کار خود حضور داشته باشد و علاوه بر زیر نظر داشتن لیگ برنامه های تیم ملی را پیش ببرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۵۶    
لوئیز انریکه بار دیگر نفر اول کادرفنی تیم ملی فوتبال اسپانیا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۵    
تیم ملی میانمار در انتخابی جام جهانی 2022 مقابل مغولستان به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۱    
تیم ملی ترکمنستان در انتخابی جام جهانی 2022 قطر مقابل سریلانکا به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۳۳    
اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا: کنترل بازار دست ما نیست اما متصدیان کنترل بازار کوتاهی کنند، آنها را تحت تعقیب قرار می دهیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۲۷    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد 6 مسابقه از هفته چهاردهم لیگ دسته اول فصل 99-98 به زمان دیگری موکول شد.