شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 19 آبان 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 آبان 1398 مشرق نیوز 2 آبان 1398 مشرق نیوز 3 آبان 1398 مشرق نیوز 4 آبان 1398 مشرق نیوز 5 آبان 1398 مشرق نیوز 6 آبان 1398 مشرق نیوز 7 آبان 1398 مشرق نیوز 8 آبان 1398 مشرق نیوز 9 آبان 1398 مشرق نیوز 10 آبان 1398 مشرق نیوز 11 آبان 1398 مشرق نیوز 12 آبان 1398 مشرق نیوز 13 آبان 1398 مشرق نیوز 14 آبان 1398 مشرق نیوز 15 آبان 1398 مشرق نیوز 16 آبان 1398 مشرق نیوز 17 آبان 1398 مشرق نیوز 18 آبان 1398 مشرق نیوز 19 آبان 1398 مشرق نیوز 20 آبان 1398 مشرق نیوز 21 آبان 1398 مشرق نیوز 22 آبان 1398 مشرق نیوز 23 آبان 1398 مشرق نیوز 24 آبان 1398 مشرق نیوز 25 آبان 1398 مشرق نیوز 26 آبان 1398 مشرق نیوز 27 آبان 1398 مشرق نیوز 28 آبان 1398 مشرق نیوز 29 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۴:۵۹    
مجموعه مستند تلویزیونی برادران به مناسبت هفته وحدت از شبکه پنج سیما پخش می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۰:۲۹    
تنوع انواع سفر به اندازه همه دلایلی است که ما به خاطر آن از جایی به جای دیگر می رویم، بعضی ها برای تفریح کردن سفر می کنند و برخی برای کشف ناشناخته ها، بعضی ها هم مجبورند به سفر کردن.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۱:۱۱    
جنجال روحانی در سفر به یزد، ناراحتی او از برخورد با مفاسد برادرش حسین فریدون و نگرانی اش نسبت به انتخابات اسفندماه را که می تواند منجر به تشکیل مجلسی مستقل و مطالبه گر شود، آشکار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۲    
نادر محمدخانی یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران است. مدافعی که نوع نگاه خشنش و دفاع تمام عیارش روی زمین و هوا حتماً در خاطر فوتبالدوستان باقی مانده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۰:۰۲    
بازیکنان تیم سپیدرود رشت با انتشار پستی در اینستاگرام از این تیم خداحافظی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۹:۳۸    
خون پپ گواردیولا به جوش آمده بود و او مایکل اولیور را مقصر شکست تیمش مقابل لیورپول می دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۹:۲۷    
ما در این هفته، هفت روز زمان می گذاریم تا نظر رسانه ها و فضای اطلاع رسانی، نهادها و سازمان ها را به کتاب جلب کنیم و در دل آن ها بذری بکاریم؛ بنابراین باید روی برنامه های این هفته، ماه ها وقت بگذاریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۸:۱۴    
عضو شورای شهر یزد می گوید دولت کمکی به امر عمران و آبادانی این منطقه نکرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۷:۵۹    
رئیس جمهور روز گذشته در سخنرانی خود در جمع مردم یزد بار دیگر درباره ماجرای برباد رفتن 18میلیارد دلار از ذخایر ارزی کشور صحبت کرد اما باز هم مانند دفعه قبل اطلاعات کاملاً غلطی ارائه داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۸:۵۳    
معاون سازمان امور مالیاتی گفت: مالیات تابع نظام مالیاتی است که اگر هر جزئی از آن به درستی عمل نکند به هدف عالیه که وصول مالیات به معنای واقعی است نخواهیم رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۸:۴۶    
سردار آزمون گل سه امتیازی اش در دیدار با آرسنال تولا را به مردم زلزله زده آذربایجان شرقی تقدیم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۸:۳۷    
پرسپولیس قصد دارد با فسخ قرارداد جونیور، یک مهاجم نیجیریه ای به نام ایگبوئانانیکه را به خدمت بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۸:۳۰    
کارگردان تلویزیونی یک مسابقه فوتبال در لیگ رژیم صهیونیستی، کشیدن کوکائین توسط یک زن در ورزشگاه را به تصویر کشید. پخش این فیلم منجر به دستگیری این زن توسط پلیس ورزشگاه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۶:۵۹    
سایه های پنهان با موضوع حضور مستشاران آمریکایی در ایران روی آنتن شبکه مستند سیما می رود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۷:۵۵    
در حساسترین و آخرین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، لیورپول در آنفیلد میزبان منچسترسیتی بود که در نهایت توانست با کسب برتری قاطع 3-1، یازدهمین برد فصل خود را کسب کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۵:۵۹    
یک منتقد معتقد است: برخی فیلم هایی که این روزها مجوز گرفته و روی پرده سینما رفته اند، رسما وارد فاز کودتای فرهنگی شده اند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۵:۲۹    
در هند بشقاب هایی از برگ درختان ابداع شده که در محیط به سرعت بازیافت می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۴:۵۹    
یارو دستش به آفتابه خورد، غول جادو از آن بیرون آمد و گفت؛ یک آرزویت را برآورده می کنم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۳:۵۹    
رئیس انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران گفت: علت 20 درصد بوی بد دهان بیماری های مهم سیستماتیک هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۳:۲۹    
در این بسته درباره بهترین مواد غذایی در روزهای هوای آلوده، رفع تیرگی لب و دلایل اصلی خارش ساق پا خواهیم گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۲:۵۹    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبرداری که سوژه های خود را از کانال تلگرامی هواداران بنز انتخاب کرده بود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۲:۲۹    
چهار سارق در ولز که سوار بر خودرو در حال فرار بودند به خودروی یک پلیس زن حمله کردند. پلیس اعلام کرده است هر چهار سارق را دستگیر کرده و از این مامور زن تقدیر به عمل آورده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۲:۰۰    
"میگرن" اختلالی مغزی عصبی است که در آن، فرد دچار حملات عودکننده سردرد می شود؛ رعایت تدابیر تغذیه ای و پیروی از یک رژیم غذایی به روش آزمون و خطا می تواند از بروز سردردهای میگرنی جلوگیری کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۰:۵۹    
یک ماشین هنگام رانندگی در جاده های فلوریدا با توله خرسی برخورد کرد. پس از این حادثه، مادر او به کمکش شتافت تا او را به بیرون از جاده هدایت کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۱:۳۱    
محققان در یک استارت آپ ایرانی موفق شدند با استفاده از فناوری نانو، برچسب هایی را برای از بین بردن چربی های سخت طراحی کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۱:۲۴    
بر اثر تیراندازی در سوئد، 2 نفر کشته و زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۱:۱۵    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۱:۰۴    
دولت روحانی در حالی دو سال پایانی عمر خود را سپری می کند که رئیس آن، ترجیح می دهد به جای گزارش میزان عملی کردن وعده های خود، به رویارویی با نهادی محبوب بپردازد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۰:۵۳    
در ادامه بحران میان اشغالگران صهیونیست، وزیر کشاورزی این رژیم استعفا داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۰:۵۲    
شاگردان سیروس پورموسوی با دو گل آریا برزگر و مجید هاشمی نژاد امارات را شکست دادند تا با 9 امتیاز و بدون گل خورده به دورنهایی رقابت های قهرمانی جوانان آسیا صعود کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۰:۴۳    
تیم فوتبال لیورپول بازی حساس بین مدعیان قهرمانی رقابت های لیگ برتر انگلیس را به سود خودش خاتمه داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۰:۲۷    
معاون انرژی اتمی روسیه گفت: مشکلی برای ساخت واحدهای جدید نیروگاه اتمی بوشهر نداریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۰:۲۴    
در برنامه عصرانه، تابلویی از یک مدرسه نشان داده شد که در آن در نام مدرسه به صورت کاملا اشتباه درج شده بود درحالیکه این اشتباه در یک مدرسه که مکان آموزشی ست کاملا بعید است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۳:۱۴    
به گزارش مشرق ، یک فعال فضای مجازی در توییتر تصویری از پذیرایی مردم یزد از رئیس دفتر روحانی را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۰:۱۱    
یک وزیر صهیونیست با بیان اینکه تهدید ایران روز به روز در حال افزایش است، گفت با این وجود تل آویو همچنان سرگرم منازعه برای تشکیل کابینه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۰:۰۸    
بیم صهیونیست ها از انجام حملات موشکی نیروهای مقاومت، آن ها را به برگزاری یک رزمایش سراسری همراه با آزمایش سامانه تازه هشدار حملات راکتی، واداشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۰:۰۶    
رئیس دفتر سیاسی حماس خواستار پایان دو دستگی میان فلسطینیان شد و گفت که یک نوع اراده و توافق ملی برای برگزاری انتخابات در فلسطین وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۰:۰۲    
وزارت دفاع ایتالیا اعلام کرد پنج نفر از نظامیان این کشور بر اثر انفجاری در عراق، زخمی شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۳:۵۸    
سیستم فلش بال گلوله های پلاستیکی به قطر 44 میلی متر را شلیک می کند که حدود سرعت پرتابه ها 100 متر بر ثانیه است و همین سرعت بالا، دلیل اصلی آسیب رسیدن به بدن انسان بخصوص چشم ها محسوب می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۳:۵۴    
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: پول هایی که در فیفا هست روزی به کشورمان باز خواهد گشت.صرفه جویی لازم را هم انجام می دهیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۳:۵۲    
با وجود دستور مورالس برای برگزاری مجدد انتخابات، رهبر معارضین روز یکشنبه از رئیس جمهور بولیوی خواست از سمت خود کناره گیری کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۳:۵۱    
به گزارش مشرق ، صفحه اینستاگرام اینستاخبری نوشت: سخنرانی امروز رییس جمهور در سفر استانی به یزد به جای آنکه معطوف به اعلام کارنامه فعالیت های دولت باشد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۲:۴۴    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت که علاوه بر پرداخت دستمزدهای معوق مارک ویلموتس، دستمزد سه الی چهار ماه آینده سرمربی بلژیکی تیم ملی نیز پرداخت شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۳:۴۴    
رئیس جمهور روحانی مطابق پیش بینی دوست و دشمن سفر به یزد را با سخنان تند و آرامش برانداز آغاز کرد و در شهر بادگیرها در فصل برگریزان، برگ زرد کلام را به بال بادهای پریشان سپرد و به هر سو درافکند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۳:۴۰    
رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا حضور نظامی در منطقه غرب آسیا را در راستای منافع امنیت ملی آمریکا توصیف کرد و گفت واشنگتن تا مدت ها به این حضور ادامه خواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۲:۳۸    
رئیس جمهور گفت: تامین آب آشامیدنی یزد تا 30 سال آینده و توسعه حمل و نقل ریلی در استان دو هدیه مهم رئیس جمهور به مردم استان یزد در سفر به این استان بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۳:۳۲    
وزرای کاروفرهنگ با ارسال نامه به رییس جمهور اعلام کردند:با تصویب دستورالعمل تشکیل انجمن های فرهنگ، هنر و رسانه،اهالی فرهنگ،هنر و رسانه می توانند دربستر تشکل رسمی ، مطالبات خود را دنبال کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۹    
هافبک دفاعی تیم ملی امیدوار است بتواند رقبای سرسخت خود را کنار بزند و به ترکیب اصلی تیم ملی برسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۲:۱۷    
شاگردان کلوپ در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل منچستر سیتی به پیروزی پرگل رسیدند و به نوعی فاتح بازی بزرگ فصل شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۲:۴۸    
تحولات عراق و لبنان به مرور از جنبه مردمی آن کاسته و به جنبه سازمان یافتگی آن افزوده شده است و هم اینک این مردم عادی و مطالبات معیشتی آنان نیست که وضعیت میدان و مسایل مرتبط با آن را تعیین می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۶    
تعدادی از دریافت کنندگان ارز 4200 تومانی اساسا هیچ کالایی وارد نکرده اند، شماری از آنها نیز به جای کالای اساسی، اجناس بُنجل و غیرضروری وارد کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۲:۰۳    
وقتی شهردار میناب به جای پاسخ گویی به مطالبات مردمی با سیلی به استقبال خبرنگاران می رود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۲:۰۲    
رئیس جمهور گفت: دولت نباید شغل ایجاد کند بلکه زیرساخت ها را آماده می کند و بانک ها نیز تسهیلات را ارائه می دهند پس اگر کسی بیکار باشد مقصر خودش است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۷    
فرمانده عملیات بغداد در هفدهمین روز دور دوم اعتراضات عراق گفت که از 9 روز پیش تاکنون، استفاده از گازهای اشک آور علیه معترضان متوقف شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۳    
در سنجش های اجتماعی عدد رضایت مردم از روحانی و دولتش در حال میل پیدا کردن به صفر است . بنابراین سخن او به لحاظ وضعیت اجتماعیش به خودی خود موضوعیت ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۱:۴۴    
رسانه های صهیونیستی می گویند امروز یک مرد میانسال خود را در جریان جلسه دادگاهی در جنوب فلسطین اشغالی به آتش کشیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۱:۴۳    
حجت الاسلام منتظری، دادستان کل کشور وعده پیگیری اخراج افشاگر فساد بانک سرمایه را داد و گفت: از کسانی که فساد را افشا کنند، حمایت می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۱:۳۴    
روستایی در ریف منطقه راس العین در شمال سوریه هدف حمله پهپادی ترکیه قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۱:۳۱    
مشاور امنیت ملی آمریکا روز یکشنبه تهدید کرد در صورتی که آنکارا سامانه دفاع موشکی اس -400 روسیه را رها نکند با تحریم های کنگره مواجه خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۷    
تیم فوتبال جوانان ایران در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی رقابت های جوانان آسیا به مصاف امارات رفت و در پایان توانست حریف خود را با 2 گل شکست دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۲    
اعضای ستاد مرکزی انتخابات شورای عالی اصلاح طلبان برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس انتخاب شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۱:۱۵    
مجید حسینی در حالی که ترابزون 10 نفره شده بود از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۱:۱۵    
دادستان کل کشور از ورود دادستانی به موضوع فرار مالیاتی پزشکان و وکلا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۱:۱۱    
یک نهاد حقوق بشری عراق اعلام کرد که از آغاز اعتراضات در این کشور، 301 نفر جان خود را از دست داده و 15 هزار تن نیز زخمی شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۸    
مهاجم ایرانی زووله موفق شد در دیدار مقابل توئنته در لیگ هلند با ضربه سر گلزنی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۱    
زلزله ای با قدرت 4.2 ریشتر فارغان در شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان را لرزاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۸    
مهدی جهانگیری از عضویت هیأت مدیره بانک گردشگری استعفا کرد و با استعفای وی موافقت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۲    
سخنگوی قوه قضاییه در واکنش به سخنان روحانی گفت: اگر شکایتی شود حتما رسیدگی خواهیم کرد این سوال را هم داریم، با گذشت بیش از 6 سال از استقرار این دولت؛ چرا اگر فسادی رخ داده تازه باید اعلام کنند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۱    
رئیس ستاد مشترک ارتش انگلستان در یادداشتی، مدعی شده است که نحوه قدرت گیری ایران، روسیه و چین امنیت و ثبات کشورهای غربی را با چالش مواجه می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۰:۳۷    
کارشناسان و صاحب نظران حوزه فرهنگ معتقدند منطقه پرواز ممنوع جای خالی فیلم های قهرمان محور و نوجوانانه را در سینمای ایران پر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۰:۳۱    
رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: باتوجه به توئیت رضارشیدپور مبنی بر حمله هکری به حساب های بانکی و تشویش اذهان عمومی از دستگاه قضایی درخواست کردیم که با احضار این فرد به پلیس فتا موافقت کند؛ منتظر جواب هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۰:۲۲    
در تلاش برای حل بحران لبنان، پیشنهاد جدیدی برای تشکیل دولت جدید به نخست وزیر این کشور شده و نخست وزیر برای پاسخ نهایی به این پیشنهاد، مهلت خواسته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۰:۱۸    
روایت اسماعیلی از فهرست اموالی که قوه قضاییه از بابک زنجانی کشف و با وکالت به نام وزارت نفت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۰:۱۸    
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از نهایی شدن قرارداد جدید بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۰:۰۵    
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق به تشریح اوضاع امنیتی بغداد پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۰:۰۳    
سخنان امروز آقای رئیس جمهور در یزد یادآور برخی اظهارات رادیکال او در ایام انتخابات 96 بود با این تفاوت که دیگر کمتر کسی از این دست صحبت های روحانی استقبال می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۴    
شیاطین سرخ موفق شدند در دیدار مقابل برایتون در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس به پیروزی برسند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۲    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: در پرونده بابک زنجانی برای برخی از وزرا و مدیران دولت قبل کیفرخواست صادر شده که برخی از این افراد در دولت جدید ارتقای سمت هم پیدا کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۴۸    
با توجه به افزایش آلودگی هوا، تردد انواع کامیون ها در شهر تهران از دوشنبه تا پایان هفته ممنوع شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۳۶    
تیم فوتبال زووله با وجود گلزنی مهاجم ایرانی اش در دیدار مقابل توئنته متحمل شکست شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۳۲    
کاظم جلالی گفت: همانگونه که روس ها نیروگاه شماره یک بوشهر را به اتمام رساندند از این ظرفیت برخوردار هستند که چند نیروگاه دیگر ایران را بسازند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۳۰    
ترابزون 10 نفره با گلزنی حسینی مقابل آلانیا اسپور به 3 امتیاز بازی دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۸:۲۹    
به گزارش مشرق ، حجت مرتجی از کارکنان خبرگزاری ایرنا در صفحه شخصی خود درتوییتر در واکنش به سخنرانی امروز حسن روحانی نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۱۹    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: افتخارمی کنیم که نتایج یکایک پرونده های کلان اقتصادی را به مردم عزیزمان اطلاع رسانی می کنیم و در دوره اخیر هم مردم شاهد اطلاع رسانی عملکردها و نتیجه اقدامات دستگاه قضایی بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۱۳    
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که سرمربی تیم فوتبال این باشگاه اظهار نظری در مورد محرومیتش نداشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۱۲    
امانوئل مکرون در اظهارات اخیر خود، آمریکا را غیرقابل اعتماد و بی ثبات توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۱۱    
رسانه ها از ادامه ناآرامی ها در هنگ کنگ خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۰۹    
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز یکشنبه در مصاحبه ای خبر داد که تا 600 نظامی آمریکایی در سوریه باقی می مانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۰۳    
به بهانه بازی یوونتوس و میلان، گلی زیبا با چیپی دیدنی از زین الدین زیدان را مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۸:۵۴    
بعضی خود را طرفدار مذاکره و رقبای خود را مخالف مذاکره معرفی کرده از مذاکره با عنوان تنها راه حل مشکلات کشور یاد می کنند؛ این در حالی است که جریان انقلابی در کشور از ابتدا اهل مذاکره بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۸:۵۱    
معاون نظارت محیط زیست استان تهران گفت: صبحگاه دوشنبه به دلیل افزایش غلظت ذرات معلق پیش بینی می شود کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۸:۴۴    
نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله اعلام کرد، مقاومت به برکت خون شهدا کارهایی انجام داد که ارتش های کشورها از آن عاجز بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۸:۴۴    
شاگردان مارکو رز با شکست وردربرمن صدرنشینی خود در جدول رده بندی بوندس لیگا را تداوم بخشیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۸:۳۷    
تحلیلگر یمنی تاکید کرد، هشدار صریح یمن به رژیم صهیونیستی که برآمده از قدرت بازدارندگی این کشور است، محافل رژیم صهیونیستی را نگران کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۸:۳۷    
یک رسانه عراقی ادعای عجیبی را پیش از بازی تیم ملی فوتبال ایران با عراق در مرحله انتخابی جام جهانی مطرح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۸:۳۳    
رئیس هیات مدیره باشگاه نفت آبادان گفت: روز گذشته وزیر ورزش مشکل استقلال و پرسپولیس را حل کرد اما تیمی مثل نفت چه باید کند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۸:۲۶    
نخستین تمرین تیم ملی فوتبال بعدازظهر امروز برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۸:۱۸    
نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در توییتی از عادی شدن روابط تل آویو با برخی دولت های عربی در منطقه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۸:۱۴    
سه فروند کشتی موشک انداز نیروی دریایی آمریکا پس از هفت ماه استقرار در دریای عرب، با ترک آب های منطقه عازم پایگاه خود در نورفولک در آمریکا شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۸:۱۱    
وزیر خارجه آلمان به اظهارات اخیر رئیس جمهور فرانسه در ارتباط با ناتو واکنش نشان داد و حمایت آمریکا از اروپا را ضروری عنوان کرد.