جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 3 دی 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 1 دی 1399 مشرق نیوز 2 دی 1399 مشرق نیوز 3 دی 1399 مشرق نیوز 4 دی 1399 مشرق نیوز 5 دی 1399 مشرق نیوز 6 دی 1399 مشرق نیوز 7 دی 1399 مشرق نیوز 8 دی 1399 مشرق نیوز 9 دی 1399 مشرق نیوز 10 دی 1399 مشرق نیوز 11 دی 1399 مشرق نیوز 12 دی 1399 مشرق نیوز 13 دی 1399 مشرق نیوز 14 دی 1399 مشرق نیوز 15 دی 1399 مشرق نیوز 16 دی 1399 مشرق نیوز 17 دی 1399 مشرق نیوز 18 دی 1399 مشرق نیوز 19 دی 1399 مشرق نیوز 20 دی 1399 مشرق نیوز 21 دی 1399 مشرق نیوز 22 دی 1399 مشرق نیوز 23 دی 1399 مشرق نیوز 24 دی 1399 مشرق نیوز 25 دی 1399 مشرق نیوز 26 دی 1399 مشرق نیوز 27 دی 1399 مشرق نیوز 28 دی 1399 مشرق نیوز 29 دی 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۳:۱۴    
در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس پس از رشد 20هزار و 822 واحدی (1.6درصد) در ارتفاع یک میلیون و 306هزار واحدی قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز 1.5درصد صعود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۵    
نویسنده برنامه چراغ گفت: در نمایشگاه قرآن خود را به رهبر انقلاب رساندم و از ایشان درباره حجاب پرسیدم که در پاسخ فرمودند از کار برای حجاب خسته نشوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۰    
مدافع چپ سرخپوشان در لحظات پایانی دیدار پرسپولیس با ذوب آهن روی صحنه ای که عبدالله حسینی با حامد لک برخورد داشت از سوی بیژن حیدری از زمین اخراج شد و نمی تواند در بازی بعدی سرخپوشان را همراهی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۴:۵۹    
جلسه علنی چهارشنبه 10 دی 1399 مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۰:۵۲    
مدیرعامل پیام رسان سروش: با پولی شدن امکانات جدید تلگرام هر کاربر پول کمی می پردازد، اما در مجموع ارز هنگفتی از کشور خارج می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۰۷    
معاون اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت گفت: این وزارتخانه هیچ مشکل و محدودیتی در تهیه کیت های تشخیص سریع کرونا ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۵    
دانلود قسمت 1 ملکه گدایان با بازی فرزاد فرزین و باران کوثری برای دانلود قسمت اول سریال ملکه گدایان به ادامه مطلب مراجعه کنید و به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۲:۰۳    
یک کارشناس تغذیه در رابطه با مصرف مایعات در هنگام ابتلا به بیماری کرونا گفت: مصرف 8-6 لیوان آب آشامیدنی سالم و سایر مایعات مانند آبمیوه های طبیعی به عنوان بهترین نوشیدنی توصیه می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۹    
رادیو ایران برنامه نامدار قصه ظهر جمعه را دوباره تولید می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۲:۳۲    
یک مقام سازمان جهانی بهداشت جهش ویروس کرونا که در انگلیس کشف شد را رویدادی کم اهمیت توصیف کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۲۳:۱۹    
رئیس شورای شهر تهران و فرزند مرحوم هاشمی رفسنجانی توضیحاتی درباره حواشی ایجاد شده پس از اظهاراتش پیرامون وصیت نامه مرحوم هاشمی بیان کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۰    
تریپیر ده هفته از حضور درمیادین فوتبال محروم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۵    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تحقیق و تفحص باید آخرین راهکار باشد نه اولین قدم برای رفع ابهام هایی که ممکن است در ذهن یک یا چند تن از نمایندگان باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۷    
به گزارش مشرق، حسن صمدی، مدیر روابط عمومی پست طی توییتی نوشت: خبر اخراج یکی از کارشناسان پست هرمزگان که در فضای مجازی منتشر شده صحت ندارد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۲    
رییس سازمان بنادر گفت: اکنون حدود 4 میلیون تن کالاهای اساسی در بنادر کشور موجود است که 500 هزار تن آن در بندر شهید رجایی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۶    
رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به ویروس انگلیسی، گفت: قدرت انتقال این ویروس نسبت به سویه های قبلی بیشتر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۵    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، اجرای طرح شهید سلیمانی را در راستای کنترل و مدیریت بیماری کرونا، مثمر ثمر دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۴    
معاون مسافری راه آهن از مسافرانی که پیش از شیوع کرونا بلیت خریداری کرده و موفق به دریافت جریمه استرداد بلیت خود نشدند خواست با این شرکت تماس بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۹    
برای اولین بار، روتور ژنراتور 185 مگاوات در مجتمع صنعتی اسفراین تولید و بومی سازی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۹    
استاد دانشگاهِ برندایس آمریکا: تاخیر دولت انگلیس در مبارزه با ویروس جدید کرونا "اعتماد ملی" را خدشه دار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۸:۲۹    
یک روزنامه حامی دولت از رئیس جمهور خواست مردم را با بازی های سیاسی و رفراندوم بازی سرگرم نکند و اذهان را از عملکرد دولت منحرف نسازد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۹:۲۰    
روایت شنیدنی نوجوان کرمانی از دیدار با شهید حاج قاسم سلیمانی.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۹:۱۷    
حسینعلی شهریاری گفت: سخنگوی دولت روز گذشته مسائل واکسن را به FATF ربط داد، ظاهرا برخی ها با طرح این دست موضوعات به دنبال فتنه ای دیگر هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۸:۱۴    
تقریباً از جزئی ترین تا کلان ترین مسائل در اکثر کشورها از طریق فضای وب مدیریت می شود و ظرفیتی که این فضا برای پیشبرد جنگ های سایبری در اختیار مهاجمین قرار می دهد دولت ها باید بسیار مراقب باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۷:۰۲    
صالحی و همکارانش در دولت و مجموعه سیاست خارجی در حال ارسال چه پیامی به بیرون از کشور هستند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۶:۲۹    
می گویند لوایح چهارگانه FATF بهترین راه مبارزه با فساد است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۶:۲۵    
به گزارش مشرق ، علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت طی توییتی نوشت: امروز در تماسی که با یکی از محققان انگلیسی داشتیم عنوان میکرد که احتمالا ویروس جهش یافته از آزمایشگاه واکسن سازی در انگلیس منتشر ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۶:۱۴    
باشگاه پرسپولیس درگذشت هوادار یاسوجی را که پس از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عارضه سکته مغزی در گذشت، به خانواده آن مرحوم و جامعه هواداری پرسپولیس و فوتبال تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۵:۲۹    
پتروچاینا یک میدان گاز طبیعی با ذخایر بیش از 100 میلیارد متر مکعب را کشف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۳:۰۶    
یک روانشناس کودک، گفت: شن بازی درمانی، نوعی تلفیق بین بازی درمانی و هنر درمانی و روش بیانگر و فرافکن در روان درمانی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۲:۳۰    
علائم عصبی کووید 19 مانند سردردهای شدید ممکن است مدت ها پس از بیماری باقی بماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۱:۴۹    
سرکیسه کردن دانش آموزان، برای سوالاتی که نسخه برداری شده از کتاب های درسی هستند و فقط ظاهر سوال ها عوض شده اند و هیچ تاثیری در آمادگی دانش آموزان ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۱:۳۶    
استاد دانشگاه تورو در آمریکا گفت: با سونامی بیماری های روحی ناشی از منزوی شدن پس از شیوع کرونا در این کشور رو به رو هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۱:۳۲    
رئیس پلیس فتا مازندران از بازداشت قمارباز حرفه ای خبر داد و گفت: پلیس فتا استان فردی که با راه اندازی سایت شرط بندی و تبلیغ آن در شبکه های اجتماعی جوانان و نوجوانان را فریب می داد، دستگیر کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۱:۲۷    
مشاوران و مسئولان در عربستان سعودی نزدیک به ولیعهد به برخی فعالان در کمپین رئیس جمهور جدید آمریکا اعلام کردند، ریاض آماده است "بسته یا جعبه مخصوص هدیه" با چاشنی سیاسی را به واشنگتن تقدیم کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۱:۲۳    
برخی منابع صهیونیست مدعی تلاش های باکو برای ترمیم روابط بین ترکیه و رژیم صهیونیستی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۱:۳۹    
شبکه تلویزیونی الانوار در ویژه برنامه ای به بررسی ابعاد شخصیتی شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۰:۳۲    
آمریکا چهارشنبه کاروانی مرکب از 20 کامیون سلاح و تجهیزات لجستیک را از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید در مرز عراق با سوریه به پایگاه های خود در سوریه فرستاد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۰:۲۴    
وزارت بهداشت انگلیس در حالی از افزایش آمار مبتلایان به کرونا خبر داده که خطر شیوع کرونای انگلیسی در سراسر این کشور سایه افکنده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۰:۱۴    
فرماندار تهران با تاکید بر لزوم طی شدن مراحل قانونی برای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران افزود: مراحل قانونی برای مصوبه نامگذاری خیابانی بنام شجریان طی نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۳:۲۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی در یک مجتمع تجاری در خیابان جمهوری خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۳:۲۱    
مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی گفت: تا پایان سال ثبت چک ها در سامانه صیاد، اختیاری است، اما از سال 1400 ثبت چک در این سامانه اجباری خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۶    
تیم فوتبال اینتر در دیدار خارج از خانه مقابل هلاس ورونا به برتری دو بر یک دست یافت و سه امتیاز را از آن خود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۰:۱۰    
تلاش مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد تنش بیشتر در منطقه که با اقدامات تحریک آمیز و نقش آفرینی موثر برخی کشورهای عربی منطقه در حال انجام است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۰:۰۵    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، از تداوم محدودیت های کرونایی در هفته آینده خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۰:۰۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از انسداد آزادراه تهران _شمال به علت بارش شدید برف و عدم ایمنی کافی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۲:۵۸    
عضو انجمن علمای یمن اعلام کرد که آمریکا و حاکمان فاسد رژیم های عربی از گسترش نفوذ تأثیرگذار سردار شهید قاسم سلیمانی وحشت داشتند و به همین دلیل او را هدف قرار دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۳:۵۸    
نیروهای سازمان الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی عراق در عملیات جداگانه خود ضربات سنگینی به بقایای گروه تروریستی داعش در استان های مختلف این کشور وارد کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۳:۵۵    
کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد از اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در عفو چهار تن از عاملان قتل شهروندان عراقی انتقاد و ابراز نگرانی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۲:۵۴    
بیش از 2هزار قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری طی 9 ماهه امسال در استان کشف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۳:۵۱    
تاتنهام با غلبه بر استوک سیتی در لیگ کاپ انگلیس به مرحله بعد صعود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۲:۴۹    
شهید محمد رضایی کرماجانی ساکن شهرستان ملارد و بهیار 25 ساله بخش ICU کرونا بیمارستان رسول اکرم(ص) تهران هفته گذشته بر اثر کرونا به شهادت رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۳:۴۸    
نیروی دریایی آمریکا در روزهای اخیر خبر از ورود یک زیردریایی اتمی حامل موشک کروز به خلیج فارس داده است در حالی که خاطرات حضور این نوع زیرسطحی ها در اطراف ایران، عمدتا خنده دار و موجب آبروریزی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۳:۴۸    
روسیه گفته چنانچه شبکه های اجتماعی آمریکا علیه رسانه های روسیه تبعیض قائل شوند دسترسی به آنها را محدود خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۳:۴۵    
به گزارش مشرق ، علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت طی توییتی نوشت: وزیر بهداشت صراحتا اعلام کرده که تامین واکسن از منابع معتبر خارجی و داخلی انجام می شود اما رسانه های خارجی و برخی داخلی ها سعی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۲:۴۴    
تقابل دو بازیکن سابق استقلال در هفته دهم لیگ ستارگان قطر در دیداری که چهار پنالتی داشت با برد تیم علی کریمی به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۲:۳۹    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس از بازداشت 4 نفر از کارمندان شهرداری قدس به اتهام تضییع حقوق بیت المال خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۸    
اقتصاددانان می گویند،یکی از دلایل عدم رشداقتصادی یک کشور، وجود امر مذمومی است به نام تضاد منافع . عده ای با تولید داخلی و خودکفایی، نانشان آجر می شود! می گویید نه! از تولیدکنندگان و صنعتگران بپرسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۲:۳۴    
رئیس انستیتو پاستور از تولید مشترک واکسن ایرانی با یکی از کشورها و رونمایی از آن در بهمن ماه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۲:۳۰    
منابع خبری عراق از انفجار بمبی در مسیر یک کاروان پشتیبانی نیروهای ائتلاف بین المللی در استان بابل این کشور خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۳:۲۸    
فرمانده نیروهای تروریست آمریکایی در منطقه گفته که کشورش دنبال درگیری با ایران نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۲:۲۶    
انفجار در یک ساختمان بلندمرتبه در بالتیمور آمریکا 23 نفر را زخمی و چند نفر را گرفتار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۲:۲۱    
نماینده سابق مجلس گفت: مشکل عمده بودجه سال آینده، کسری 320 هزار میلیارد تومانی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۲:۱۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با اعضای انجمن تولیدکنندگان تیشو (محصولات سلولزی و بهداشتی) گفت در تامین پوشک بچه مشکلی نداریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۵    
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری خواهر و برادر قمارباز در گرمسار خبر داد و گفت: سایت های قمار و شرط بندی در تیررس نگاه پلیس فتا قرار دارد و با آن ها برخورد جدی می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۲:۱۱    
رویارویی السد و الریان در هفته دهم لیگ ستارگان قطر با پیروزی شاگردان ژاوی به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۰    
در حالی که آلمان هشتمین روز از تعطیلات برای مهار کرونا را پشت سر می گذارد، تلفات کرونا همچنان بالاست به طوری که در شبانه روز گذشته، بی سابقه ترین آمار قربانیان کرونا در آلمان با 962 نفر فوتی رقم خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۷    
در پی اظهارات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر اینکه سازمان ثبت اسناد کشور هنوز به دولت الکترونیک متصل نشده است ، معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد به این اظهارات پاسخ داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۲    
قطر اس سی در هفته دهم لیگ ستارگان قطر در مصاف با الاهلی به پیروزی پرگل دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۲:۵۸    
جهاد علمی دکتر فخری زاده نباید با اقدامات وحدت شکن و تفرقه انگیز خدشه دار گردد
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۸    
کمیته انضباطی از محرومیت مربی تیم شهرخودرو تا اطلاع ثانوی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۵    
مشاور ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی درگفتگوی ویدئو کنفرانسی امروز خود با نماینده ویژه سوئد در امور یمن آخرین تحولات سیاسی و وضعیت فجیع انسانی در یمن را مورد گفتگو قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۲    
گروه رسانه ای فانکه اعلام کرد هدف حمله سایبری در همه دفاترش در شهرهای مختلف آلمان قرار گرفته و تحقیقات در این خصوص در جریان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۱:۴۸    
گردانهای حزب الله عراق در بیانیه ای به عفو قاتلان غیرنظامیان عراقی از سوی دونالد ترامپ واکنش نشان داد و اعلام کرد: دولت شرور آمریکا به تحقیر و پایمال کردن کرامت ملت ما ادامه می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۱:۴۴    
شماری از مسلمانان نیجریه در تظاهراتی در پایتخت این کشور خواستار آزادی سریع رهبر جنبش اسلامی نیجریه شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۱:۳۹    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 از جلسه روز شنبه این کمیسیون با تیم اقتصادی دولت درباره لایحه بودجه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۱:۳۴    
کمتر از 9 روز مانده به پایان دوره گذار خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، گزارش های ضد و نقیضی درباره دست یابی دو طرف به توافق تجارت آزاد منتشر می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۱:۳۰    
یکی از رسانه های عراقی فیلمی اختصاصی از ابومهدی المهندس ، جانشین رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق طی حضورش در خطوط مقدم جنگ علیه داعش منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۷    
سایت گل فهرستی از برترین تیم های باشگاهی در قاره های مختلف را منتشر کرده است که در قاره آسیا، استقلال ایران در جایگاه سوم ایستاده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۳    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از آغاز بررسی مجدد لوایح FATF در مجمع خبر داد و تمامی گروه های سیاسی و دلسوزان کشور و انقلاب را به پرهیز از فضاسازی و جهت دهی خاص نسبت به این موضوع فراخواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۱:۱۹    
وزیر دادگستری و دادستان کل آمریکا امروز از سِمت خود استعفا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۱:۱۵    
رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پیامی به رهبران و مقام های بیش از 30 کشور عربی و اسلامی، اعلام کرد: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به آرمان فلسطین و امت اسلامی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۱:۱۰    
افراد در روش مستقیم، مدیریت سبد سهام را خودشان برعهده گرفته اند و در مقابل افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند، مدیریت سهام عدالت را به شرکت های سرمایه گذاری استانی واگذار کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۵    
یک رسانه آمریکایی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که رژیم صهیونیستی چندین پیام را در خصوص برجام و ایران به رئیس جمهور منتخب آمریکا منتقل کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۱    
وزارت بهداشت فلسطین اشغالی از شناسایی چند نفر مبتلا به کرونای انگلیسی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۶    
تیم والیبال بورسا در هفته بیست و سوم لیگ ترکیه توانست حریف خود را شکست دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۳    
2 کاروان لجستیک نظامیان آمریکایی در استان بابل عراق هدف حمله افراد ناشناس قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۹    
سفر "شاهین مصطفی اف" معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان در راس یک هیات اقتصادی به جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه بازتاب گسترده ای در رسانه های آن کشور داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۵    
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: برخی احکام متهمان پرونده موسوم به متجاوزان به دختران این شهرستان صادر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج حدفاصل شهرک خاتم تا پل کلاک سنگین است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۱:۳۸    
بارش باران سبب آب گرفتگی معابر و خیابان های سطح شهر سنندج شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۰:۳۷    
کنست رژیم صهیونیستی منحل شد و آشفتگی سیاسی حاکم بر این رژیم یک بار دیگر تل آویو را به سمت انتخاباتی از پیش شکست خورده کشاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۰:۳۳    
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با اشاره به افزایش مصرف گاز، گفت: اگر نتوانیم افزایش بی رویه مصرف گاز را مهار کنیم، مجبور به اعمال برخی محدودیت ها می شویم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۰:۲۶    
سخنگوی شورای عالی بورس در حاشیه برگزاری دویستمین جلسه شورای عالی بورس از تجهیز 470هزار میلیارد تومان منابع مالی از بستر بازار سرمایه در سال جاری خبرداد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۰:۲۵    
در حادثه تیراندازی در کالیفرنیا واقع در آمریکا، 3 نفر کشته و زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۰:۲۳    
فرمانده انتظامی تبریز گفت: 200 هزار عدد قرص و 500 کیلوگرم پودر غیرمجاز تقلبی در یکی از محلات این شهرستان کشف و ضبط شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۳    
در حادثه انفجار در یک ساختمان در شهر بالتیمورِ ایالت مریلند در آمریکا، 10 نفر زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری جمهوری اسلامی و اسپوتنیک دیروز کنفرانس ویدئویی درباره جنگ جهانی دوم و تبعات این رخداد بزرگ بین المللی برای ایران و روسیه برگزار و روایت های گوناگون در این رابطه را واکاوی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۰:۳۰    
مربی تیم شهرخودرو با بیان اینکه اگر 10نفره نمی شدیم شرایط بازی فرق می کرد، گفت: شهرخودرو هزینه نمی کند که داور آزمایشی برایش قضاوت کند.