جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 27 دی 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 1 دی 1399 مشرق نیوز 2 دی 1399 مشرق نیوز 3 دی 1399 مشرق نیوز 4 دی 1399 مشرق نیوز 5 دی 1399 مشرق نیوز 6 دی 1399 مشرق نیوز 7 دی 1399 مشرق نیوز 8 دی 1399 مشرق نیوز 9 دی 1399 مشرق نیوز 10 دی 1399 مشرق نیوز 11 دی 1399 مشرق نیوز 12 دی 1399 مشرق نیوز 13 دی 1399 مشرق نیوز 14 دی 1399 مشرق نیوز 15 دی 1399 مشرق نیوز 16 دی 1399 مشرق نیوز 17 دی 1399 مشرق نیوز 18 دی 1399 مشرق نیوز 19 دی 1399 مشرق نیوز 20 دی 1399 مشرق نیوز 21 دی 1399 مشرق نیوز 22 دی 1399 مشرق نیوز 23 دی 1399 مشرق نیوز 24 دی 1399 مشرق نیوز 25 دی 1399 مشرق نیوز 26 دی 1399 مشرق نیوز 27 دی 1399 مشرق نیوز 28 دی 1399 مشرق نیوز 29 دی 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۶    
در پایان کار امروز بازار سهام شاخص کل با رشد 385واحدی (0.03درصد) در ارتفاع یک میلیون و 150هزار واحدی قرار گرفت. شاخص هم وزن 1.4درصد افت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۴    
به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین احمدحسین شریفی در کانال قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی در پیام رسان ایتا ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۳:۳۹    
قدرت نمایی نظامی اخیر ایران در حالی صورت می پذیرد که دولت ترامپ آخرین هفته کاری خود را پشت سر می گذارد و تنش های منطقه ای افزایش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۹:۱۵    
تیم فوتبال پرسپولیس بعد از 4 تساوی متوالی موفق شد فولاد خوزستان را در استادیوم آزادی شکست دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۴    
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله ای که ملت ایران و انقلاب اسلامی را برای سایر ملت ها الهام بخش کرده این است که مردم ایران اراده کرده اند که در زمینه تحقق آرمان های الهی و ندای ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۲    
خانم طینه زاده گفت: تصور برخی از ما گاهی این گونه است که شهدا افراد عجیب و غریبی با رفتارها، اعتقادات و زندگی متفاوت از سایرین هستند؛ اما...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۷    
همسر شهید مدافع حرم گفت: زندگی مشترک خود را با شهید صفری با در نظر گرفتن تمامی خطرات و با آگاهی از مدافع حرم بودن وی شروع کردم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۱    
پدر شهید والامقام حجت الله نظری چوزکی از شهدای استان زنجان دار فانی را وداع گفته و به فرزند شهیدش پیوست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۵    
1732 ناشر داخلی برای نمایشگاه مجازی کتاب ثبت نام کرده اند و در این نمایشگاه 100 هزار عنوان کتاب عرضه خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۲    
این روزها افزایش قیمت کتاب به مهم ترین دغدغه اهالی فرهنگ تبدیل شده است. شاید اساسی ترین سوال آنها این باشد که مقصر گرانی کتاب کیست؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۵    
درینگ داخلی و بین المللی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران میزبان عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۷:۲۹    
یک نماینده مستعفی مجلس ششم که سابقه دستگیری در فتنه 88 را نیز دارد، به تازگی در اظهاراتی پیرامون کارنامه نظام جمهوری اسلامی اینطور گفته است که "ما هم کارنامه نداریم و هم فاسدیم"!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۲:۰۲    
ایام قرنطینه فرصت خوبی است تا به همراه بچه ها ساخت وسایل کاربردی مانند مانند قلک و قاب سفالی را با لوازم در دسترس و کم هزینه تجربه کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۳۴    
رئیس اتحادیه صنف دارندگان رستوران گفت: 25 درصد رستوران های شمال شهر تهران به نمایشگاه اتومبیل یا مشاور املاک و یا ساختمان های بانکی تغییر کاربری داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۲۸    
به گزارش مشرق، محمدرضا کائینی، پژوهشگر حوزه تاریخ در سالگرد شهادت نواب صفوی در کانال تلگرامی خود نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۷:۵۴    
معاون فنی گمرک ایران هرگونه مجوز جدید در رابطه با واردات خودرو برای جانبازان 25 درصد به بالا و خانواده های معزز شهدا را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۶:۳۹    
مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران از گشایش نماد معاملاتی گواهی سپرده کالایی مربوط به انبار رطب استان کرمان از روز سه شنبه 30 دی ماه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۹    
هند قصد دارد طی 6 تا 8 ماه اول امسال (2021) 300 میلیون نفر را واکسینه کند. این کشور اعلام کرده برای رسیدن به مصونیت جمعی لازم نیست کل جمعیت یک میلیارد و 350 میلیون نفری آن واکسینه شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۵:۴۵    
دور جدید یارانه معیشتی مقابله با کرونا به حساب مشمولان واریز شد. بر این اساس به افراد تحت پوشش کمیته امداد 120 هزار تومان پرداخت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۹    
106 سایت ارتباطی در 154 روستای استان آذربایجان غربی به شبکه اینترنت پرسرعت همراه اول متصل شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۸    
پخش زنده شب گذشته 1000 هیئت در روبیکا با 3.4 میلیون بار مشاهده مورد استقبال قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۲:۲۹    
آخرین آمارهای اعلامی نشان می دهد که شمار کشته شدگان زلزله امروز در اندونزی به 56 نفر افزایش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۴    
معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور با بیان این که بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در ایران از نوع H5N8 است گفت: موردی از آن در انسان دیده نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۰    
مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با رعایت پروتکل های بهداشتی در سراسر کشور برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۹    
اوضاع عجیب پایتخت آمریکا 4روز مانده به مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید این کشور را ببینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۹    
تصاویری از بازگشت زندگی عادی در ووهان چین را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۵    
درحالی که برخی کارشناسان درج قیمت در بازار مجازی و اپلیکیشن ها را عاملی برای شفافیت در بازار خودرو مسکن می دانند برخی دیگر نسبت به آثار تورمی رهاشدگی قیمت ها در فضای مجازی هشدار می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۰    
به گزارش مشرق، مهرداد بذرپاش، رئیس دیوان محاسبات کشور در توییتر نوشت: در روزهایی که برخی در تلاشند نشان دهند ایرانی نمی تواند ، ارتش و سپاه با دستاوردهایی که در رزمایش ها به نمایش گذاشتند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۹    
روزنامه انگلیسی نوشت، بسیج نیروهای گارد ملی آمریکا در اطراف محل برگزاری تحلیف در واشنگتن و در نظر گرفتن محدودیت های امنیتی از سوی سرویس مخفی، این بخش را به شکل منطقه سبز بغداد درآورده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۰:۴۸    
حال و هوای حرم مطهر امام رضا(ع) در روز شهادت حضرت زهرا (س) را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۰:۴۲    
به گزارش مشرق، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتر نوشت: ایران بزرگ اقتصادی یا اتحادیه همکاری های آسیای جنوب غربی می تواند با حضور 25 کشور "هم مرز" و "هم منطقه" ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۷    
تلویزیون برای روز شهادت حضرت زهرا(س)، فیلم هایی همچون "دفتری از آسمان"، "زخم شانه حوا"، "خون بها" و "ویلایی ها" اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۹:۲۹    
مجری کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی کرونا گفت: داوطلبان واکسیناسیون کرونا، آماده دریافت دوز دوم هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۸:۲۷    
سرویش تریپاتی، از شاعران هندوستانی، تازه ترین شعر خود را به پیشگاه بانوی دو عالم، بانوی آب و آیینه، حضرت زهرا(س)، تقدیم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۸:۰۷    
امام صادق (ع) فرمودند: در دنیا بر تعداد دوستانتان بیفزایید زیرا در دنیا و آخرت، به شما سود می رسانند. در دنیا نیازهای شما را برطرف می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۷:۳۵    
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: نگاه به سبک زندگی اجتماعی حضرت فاطمه زهرا (س) گویای این مهم است که این بانوی بزرگ تا چه حد به درد مندی جامعه توجه داشتند ایشان برای حضور اجتماعی همواره پیش قدم بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۷:۰۴    
آیا کیفیت نمازمان، روزه مان و ارتباطمان با همسایه و خانواده و نیز در عرصه های مدیریتی و سیاست های مان را بر اساس سیره حضرت زهرا (س) الگوبرداری کردیم؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۶:۳۷    
بررسی ها نشان می دهد در دو ماه اخیر نسبت عرضه مسکن به تقاضا به علت ثابت بودن نرخ تورم رو به افزایش بوده است. کارشناسان معتقدند خریدارن به امید کاهش قیمت تمایلی به خرید مسکن ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۶:۰۱    
مرحوم کوثری در حضور امام خمینی (ره) روضه ای از کیفیت دفن حضرت زهرا (س) توسط امیرالمؤمنین (ع) می خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۵:۳۱    
براساس تصمیم ستاد ملی کرونا مدارش البته به صورت محدود و در برخی پایه های تحصیلی از اول بهمن باز می شوند، خانواده ها درباره بازگشایی مدارس نظراتی دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۵:۰۱    
عضو کمیته علمی کشوری کرونا به بیان توضیحاتی در خصوص اقدامات کشور چین برای مهار کرونا پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۴:۵۹    
منچستریونایتد در حالی میهمان لیورپول می شود که در فصل جاری خارج از خانه باخت نداشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۴:۳۱    
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه درک اسماً الحسنی رمز رسیدن به مقام اخلاص است، گفت: خطبه فدکیه، تفسیر بر توحید، نبوت و معاد است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۴:۲۹    
به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها شعر خوانی سید حمیدرضابرقعی در سوگواره شعر فاطمی "محبوبه خدا" را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۴:۱۲    
کارشناس سبک زندگی ضمن بیان برخی راهکارهای تربیت فرزند، به برخی دستورات تربیتی هنگام انعقاد نطفه، دوران بارداری و دوران شیردهی تا سنین کودکی اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۳:۵۹    
تیم زیدان با 6 مشکل بزرگ روبه رو است و باید دید این سرمربی فرانسوی می تواند روزهای بحرانی مادرید را با آرامش پشت سر گذارد؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۳:۳۴    
برخی دانش آموزان درخواست دارند که آموزش و پرورش به آنها دو هفته تعطیلی دهد البته وزیر آموزش و پرورش هم با کلیات این موضوع موافق است اما چرا دانش آموزان به تعطیلی نیاز دارند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۲:۵۹    
ستاره سوئدی میلان یکی از همبازی های جدیدش را به خاطر دستکش پوشیدن سرزنش کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۲:۳۱    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با اشاره به اینکه مشاغل زیادی در کرونا آسیب دیدند و کارگران بسیاری در حوزه خدمات شغل خود را از دست دادند گفت: عمده بیکاری کارگران در حوزه هتل ها و گردشگری بوده
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۳:۰۷    
مجلس نمایندگان آمریکا پنج شنبه با 231 رای موافق در برابر 197 رای مخالف، اتهامات وارد شده به دونالد ترامپ از جمله اتهام شورش علیه دولت فدرال را به تصویب رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۲:۰۲    
مطالعه اخیر بر روی موش های آزمایشگاهی نشان می دهد که زنجبیل ممکن است به درمان افراد مبتلا به لوپوس و افراد آسیب پذیر در ایجاد لخته های خونی خطرناک کمک کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۱:۵۹    
دروازه بان برزیلی تیم فوتبال بارسلونا مورد توجه باشگاه آرسنال قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۰:۳۹    
منابع خبری شنبه شب گزارش دادند: ائتلاف سعودی طی ساعات گذشته مناطق مختلف یمن را بمباران کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۰:۰۹    
چلسی با شکست فولامِ 10 نفره، به جاده پیروزی بازگشت و به رتبه هفتم جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۰:۰۴    
26 عضو مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای به وزیر خارجه ترامپ نسبت به تروریستی خواندن انصارالله یمن اعتراض کردند و خواستار ارائه اطلاعات لازم برای این تصمیم شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۳:۵۸    
صحنه جانسوز تشییع غریبانه حضرت زهرا (س) طراح: حسن روح الامین بعد فاطمه... طراح: حسن روح الامین
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۳:۵۵    
نخست وزیر تونس روز شنبه اعلام کرد که 11 وزیر کابینه این کشور را تغییر داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۰:۵۱    
مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها شنبه 27 دی 99 در حرم حضرت رقیه(س) در دمشق سوریه با حضور جمعی از دوستداران اهل بیت ایرانی و سوری برگزاری شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۰:۵۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: بدنبال زلزله شب گذشته در غرب هرمزگان، 30 خانوار اسکان اضطراری شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۳:۴۹    
وزارت صنعت لبنان با صدور بیانیه ای از فریبکاری برخی شرکت های رژیم صهیونیستی و ترکیه با استفاده از نشان تولید لبنان برای محصولات خود خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۰:۳۶    
موکب مادرانه قرارگاه جهادی بچه های انقلاب با همکاری آستان مقدس علی بن حمزه و شهرداری شیراز در مساحتی بالغ بر 1000 متر مربع و خادمی 50 نفر از خادمین حضرت زهرا(س) از 21 دی ماه تا 27 دی ماه برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۳:۳۵    
رئیس جمهور فرانسه و ولیعهد سعودی به صورت تلفنی پیرامون روابط دوجانبه و همکاری های مشترک و نیز تحولات منطقه ای و بین المللی رایزنی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۰:۲۸    
مراسم گرامیداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران و ابومهدی المهندس معاون پیشین سازمان الحشدالشعبی عراق در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر مقدس کاظمین برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۰:۱۸    
سخنگوی حماس تاکید کرد که دولت آمریکا با گنجاندن رژیم صهیونیستی در پوشش ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در خاورمیانه درصدد تقویت هماهنگی امنیتی میان تل آویو و حکام سازشگر عرب است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۲:۵۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تبیان نوشت: همین چند وقت قبل بود که عکس یه کارگر شهرداری منتشر شده بود که دستش بخاطر دور انداختن اشتباه زباله ها توسط ما، آسیب دیده بود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۳:۴۴    
مهدی خلجی پژوهشگر موسسه واشنگتن: هیچ نیروی قوی ای که بخواهد تهدیدی برای نظام جمهوری اسلامی باشد وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۳:۳۲    
اشتوتگارت به لطف گل دقیقه 96، از شکست خانگی مقابل مونشن گلادباخ نجات یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۳:۳۰    
به گزارش مشرق، احمد کارآمد، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: تلگرام کانال های مرتبط با آشوب های کنگره آمریکا را حذف کرد! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۹    
به نظر می رسد اظهارات فائزه هاشمی علیه حاکمیت جمهوری اسلامی ایران و دفاع از قاتل شهید سلیمانی، خالی از نگاه سازمانی و مافیایی نیست بلکه فائزه قدم در مسیری گذاشته است که زرسالاران جهانی دیکته می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۳:۲۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به شایعات مطرح شده در خصوص احتمال آزادی کشتی کره ای تأکید کرد که هرگونه تحول در مورد کشتی کره ای منوط به نظر مقامات قضائی است و اظهارات افراد غیر مسئول در این زمینه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۳:۲۰    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور آمار کسانی که در سن ازدواج هستند نزدیک به یازده میلیون نفر است و اگر ما طبق قوانین برای تسهیل ازدواج آنها چاره نکنیم این افراد به جرگه میانسالی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۳:۱۶    
دولت پاکستان مجوز تزریق واکسن کرونای ساخت دانشگاه آکسفورد انگلیس و شرکت داروسازی بریتانیایی - سوئدی آسترازنکا در شرایط اضطراری را برای بیماران این کشور صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۳:۱۵    
قدرت و توان موشکی-پهپادی ایران یکی از مهمترین عوامل بازدارندگی جمهوری اسلامی است؛ پهپاد و موشک هایی که از دقت و قدرت تخریبی بالایی برخوردارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۳:۱۳    
کارشناسان چینی در بیانیه ای از کشورهای جهان به دلیل عدم اطمینان از کارایی واکسن فایزر خواستند تا تزریق واکسن را متوقف کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۳:۰۶    
به گزارش مشرق، امیرعلی ابوالفتح، کارشناس مسائل سیاسی در خصوصع وضعیت آمریکا در آستانه روی کار آمدن بایدن در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امریکایی ها همیشه نظامی گری را به سر حد اعلا می رسانند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۳:۰۴    
به گزارش مشرق، نرگس رئیسی، فعال رسانه ای درباره شهید پاشاپور در توییتر نوشت: باورتون میشه حتی مادر شهید اصغر پاشاپور تا قبل از شهادت حاج قاسم خبر نداشته که پسرش همراه همیشگی سردار دلها بوده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۳:۰۲    
پلیس کنگره آمریکا یک شهروند ویرجینیایی با سلاح پر و 500 گلوله را در پایتخت این کشور بازداشت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۱:۵۹    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: سکانس اول؛ ملکم خان: اگر می خواهیم آدم شویم باید 200سال اختیارمان را بدهیم به انگلیس! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۲:۵۷    
حرم کریمه اهل بیت (س) در شب شهادت حضرت زهرا (س) غرق در عزا و ماتم است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۲:۵۵    
آژانس دارویی نروژ می گوید واکسن شرکت آمریکایی فایزر تنها واکسن موجود در این کشور است و تمام مرگ و میرها در اثر دریافت این واکسن رخ داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۲:۴۹    
عزاداری شب شهادت حضرت زهرا (س) در بیت الزهرای حاج قاسم با جمعیت محدود برگزار شد و عاشقان فاطمی و دوستداران سلیمانی هنوز منتظرند او را ایستاده بر درب بیت الزهرای کرمان ببینند که به عزاداران بانوی اسلا
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۲:۴۴    
تقابل تیم های پایین جدولی تورینو و اسپزیا با تساوی خاتمه یافت تا دو تیم در نیمه پایینی جدول سری A باقی بمانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۲:۴۱    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عوامل برهم زننده امنیت عمومی در خیابان گلریزان کرمانشاه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۲:۳۹    
فرودگاه بین المللی فرانکفورت در آلمان پس از مشاهده فردی مسلح و اعلام وضعیت هشدار مسلحانه از سوی ماموران امنیتی تخلیه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۲:۳۷    
ستاره ترک تبار آرسنال سرانجام انتقال خود به باشگاه فنرباغچه ترکیه را تایید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۹    
رئیس انستیتو پاستور ایران آخرین وضعیت تولید واکسن های کرونای تولید داخل را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۱:۵۹    
این روزها نرم افزارها یکی از مهم ترین ابزارها در هر کاری به حساب می آیند، مهم نیست که شما در چه زمینه ای مشغول به کار هستید، نرم افزارها می توانند کمک بسیاری به شما کنند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۱:۵۶    
چالش با قدرت های بزرگ هزینه دارد اما سازش نیز هزینه دارد؛ اما تجربه تلخ برجام نشان داد هزینه سازش به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت است چرا که پایان مقاومت پیروزی است ام پایان سازش با ننگ همراه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۱:۵۳    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از اظهارات مجری CNN درباره وضعیت آمریکا را منتشر کرد. چنین وضعیتی را بعد از 11 سپتامبر ندیده بودم، باورکردنی نیست...! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۱:۴۹    
میزبان های مسابقات جام ملتهای فوتسال آسیا 2022 و قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا 2023 اعلام شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۱:۴۸    
اگر از اول بهمن با روی کار آمدن دولت بایدن در آمریکا و بدون رفع عملی تحریم های ارزی و بانکی، نرخ ارز در کشورمان به شدت نزول پیدا کرد، می توان ادعای سیاسی کاری دولت در بازار ارز را قوی دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۱:۴۰    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 20 میلیارد ریالی دارو و لوازم بهداشتی قاچاق در داروخانه ای در غرب تهران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۱:۲۹    
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان از حریق سطحی 140 هکتار از اراضی جنگلی در استان خبر داد و گفت: اغلب آتش سوزی ها سطحی بوده و با تلاش شبانه روزی حافظان جنگل اکنون در هیچ نقطه ای حریق وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۱:۲۲    
تصاویر منتشر نشده از مراسم ایام فاطمیه بیت الزهرا (س) کرمان را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۱:۱۷    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی روزمرّگی های یک محیط بان تصاویری زیبا از فلامینگوها در پناهگاه حیات وحش میانکاله را منتشر کرد. مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۱:۱۶    
در این فیلم فوران یک کوه آتشفشان در اندونزی را مشاهده خواهید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۱:۱۱    
به گزارش مشرق، کانال طنز تلگرامی دی بی سی فارسی در خصوص عوارض واکسن فایزر نوشت: رسانه های اسرائیلی از فلج شدن صورت 13 اسرائیلی بعد از دریافت اولین دوز واکسن آمریکایی خبر دادند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۱:۰۶    
برایتون در دیدار مقابل لیدزیونایتد در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس به پیروزی دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۰:۵۱    
ند پرایس به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در دولت جو بایدن انتخاب شد.