شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۳:۰۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 28 دی 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 1 دی 1399 مشرق نیوز 2 دی 1399 مشرق نیوز 3 دی 1399 مشرق نیوز 4 دی 1399 مشرق نیوز 5 دی 1399 مشرق نیوز 6 دی 1399 مشرق نیوز 7 دی 1399 مشرق نیوز 8 دی 1399 مشرق نیوز 9 دی 1399 مشرق نیوز 10 دی 1399 مشرق نیوز 11 دی 1399 مشرق نیوز 12 دی 1399 مشرق نیوز 13 دی 1399 مشرق نیوز 14 دی 1399 مشرق نیوز 15 دی 1399 مشرق نیوز 16 دی 1399 مشرق نیوز 17 دی 1399 مشرق نیوز 18 دی 1399 مشرق نیوز 19 دی 1399 مشرق نیوز 20 دی 1399 مشرق نیوز 21 دی 1399 مشرق نیوز 22 دی 1399 مشرق نیوز 23 دی 1399 مشرق نیوز 24 دی 1399 مشرق نیوز 25 دی 1399 مشرق نیوز 26 دی 1399 مشرق نیوز 27 دی 1399 مشرق نیوز 28 دی 1399 مشرق نیوز 29 دی 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۰:۵۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی عصرهوشمندی نوشت: یک حقوقدان فضای مجازی تاکید دارد که موضوع جمع آوری داده ها توسط یک پلتفرم خارجی زمانی بغرنج و خطرناک می شود که اطلاعات تک تک افراد یک جامعه را تشکیل دهد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۲    
مقاومت اسلامی نجباء از اولین وب سایت رسمی محور مقاومت به زبان عبری رونمایی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۵:۵۹    
یک رزمنده دوران دفاع مقدس گفت:کار با مجاهدین و نیروهای عراقی آسان نبود چرا که از صنوف مختلف با تنوع فرهنگی، سیاسی و اخلاقی بودند اما، عراقی ها هرگاه به مشکل بر می خوردند به شهید دقایقی رجوع می کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۲:۳۷    
یک متخصص تغذیه گیاه خواری را روشی مناسب برای درمان مبتلایان به کبدچرب می داند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۲:۳۱    
تمام شدن انرژی یک فرد لزوما به این دلیل نیست که در اثر فعالیت های فیزیکی فرد به شدت خسته می شود. دلایل دیگری نیز وجود دارد که باعث تخلیه انرژی یک فرد می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۹    
به گزارش مشرق، سیدعلیرضا آل داود در کانال (مبین) در پیام رسان ایتا نوشت: سراسر زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مملو از مهربانی، جهاد، مقابله با فتنه، دفاع از ولایت، عمل به واجبات الهی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۸    
فرهانیان گفت:در 15 سال گذشته بیش از سه میلیون نفر از سهامداران عدالت فوت شده اند که وراث باید برای تعیین تکلیف سهام عدالت آن ها اقدام کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۳:۵۹    
انفجار کوه آتشفشان سمرو در جزیره جاوای اندونزی، منجر به فوران انبوهی از گدازه های آتشین، دود و خاکستر از دهانه این کوه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۹    
در واشنگتن بخش های گسترده ای از شهر تعطیل و مسدود شده و نیروهای گارد ملی در مراکز حساس شهر موضع گرفته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۲    
بیمارستان مسیح دانشوری با راه اندازی مرکز جامع پیوند حضرت مهدی (عج) و انجام نخستین "عمل جراحی پیوند کبد" در این بیمارستان، گام جدیدی در راستای بخشیدن حیات به بیماران نیازمند پیوند عضو برداشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۰    
پخش زنده چهارمین شب 1000 هیئت در روبیکا با بیش از 4.1 میلیون بار مشاهده مورد استقبال قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۹    
عکس های هوایی یک عکاس آماتور استرالیایی با پهپاد در سواحل نیوساوت ولز از یک رودخانه، طرح طبیعی در مدخل یک رودخانه که شبیه یک درخت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۲    
به گزارش مشرق، بایدن در جدیدترین توییت خود نوشت: می دانم که ماسک ها (استفاده از ماسک) تبدیل به مساله ای حزبی شده است، اما این، اقدامی میهنی است. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۸:۲۹    
هزار لانه پرنده در سطح پارک ها و بوستان های منطقه 8 اصفهان نصب خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۷:۴۹    
سایت نزدیک به حزب اعتدال و توسعه می گوید مقامات دولتی باید پاسخگوی ریزش های پیاپی بورس باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۸:۴۵    
نایب رئیس اتاق بازرگانی معتقد است، سوءمدیریت دولت موجب کاهش 20 درصدی ارزش صادرات شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۸:۲۸    
بخشی از روضه خوانی شام شهادت حضرت زهرا(س) در حسینیه امام خمینی(ره) و در حضور رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۶:۵۹    
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا گفته است مدارکی از همکاری ایران با القاعده دارد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۷:۴۹    
ام اس ان بی سی با انتشار تصاویری از استقرار نیروهای گارد ملی در مقابل مجلس ایالتی لنسینگ ایالت میشیگان در یک صبح برفی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۷:۴۸    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بنیاد راهبری فضای مجازی جبرئیل نوشت: بعد از مسدود کردن حساب ترامپ به دلیل ترویج شورش و خشونت در ایالات متحده، برخی از کارمندان توییتر از ترس انتقام جویی طرفداران او ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۵:۰۱    
در یک مطالعه جدید ابتکاری، محققان به بررسی این موضوع می پردازند که آیا تغییر زمان وعده غذایی در روز می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۴:۳۰    
یک مطالعه جدید نشان می دهد بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 که به مدت 6 ماه رژیم کم کربوهیدرات را دنبال می کنند ممکن است در مقایسه با سایر رژیم های توصیه شده، شاهد میزان بهبودی بیشتری باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۴:۰۲    
یک مطالعه جدید نشان داده است که تجمع کلسیم در شریان اصلی خارج از قلب می تواند پیش بینی کننده حمله قلبی یا سکته مغزی در آینده باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۳:۲۷    
فیلم هایی در تاریخ سینما ساخته شده اند که باعث عصبانیت مخاطب می شوند و بهتر است آن ها را نبینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۳:۰۱    
با برخی از روش ها به راحتی می توان برای خود، ارزش بیشتری قائل شد و زندگی شادتری را تجربه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۲:۴۸    
یک مطالعه جدید نشان می دهد که در بیماران مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی در اواخر عمر خطر ابتلا به بیماری پارکینسون افزایش می یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۲:۳۵    
سفته برات تجاری است که باید مطابق با قانون تنظیم و صادر شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۲:۰۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در پاسخ به اظهارات اخیر نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال فرانسه در مورد لزوم بازگشت کریم بنزما به تیم ملی فرانسه دلیل واقعی مخالفتش با رخ دادن این اتفاق را فاش کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۰:۱۴    
به نظر می رسد حالا سریع القلم با همان لبوفروش های رویکرد پوپولیستی صداوسیما همراه و هم نوا شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۱:۱۳    
اینکه دربار ملکه انگلیس کلاغ دار اعظم دارد، یعنی بخشی از مالیات مردم این کشور صرف حقوق کلاغ دار و امکانات نگهداری از چند کلاغ به دلیل یک خرافه پوچ می شود!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۰:۰۹    
رئیس هیئت عامل سابق صندوق توسعه ملی: هیئت امنای صندوق توسعه نمی تواند سود و زمان بازپرداخت بدهی 12 میلیارد دلاری دولت به صندوق توسعه را از سال 1399 به سال 1401 تغییر دهد
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۰:۰۴    
دونالد ترامپ مبدع سیاست فشار حداکثری علیه ایران تا چند روز دیگر از کاخ سفید می رود و بسیاری از رسانه ها و تحلیلگران از سیاست شکست خورده فشار حداکثری در قبال ایران برای ثبت در تاریخ می نویسند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۳:۵۶    
مهندس پولدار که در زمان بیماری همسرش زنی را صیغه کرده بود فکر نمی کرد از سوی وی و دو مرد اجیر شده به اسارت درآید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۳:۴۹    
پنتاگون درخواست دونالد ترامپ برای رژه خداحافظی به سبک نظامی را رد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۳:۳۴    
تحریم فرماندهان ارشد حشدالشعبی، شلیک آمریکا به دولت مصطفی الکاظمی بود و به همین دلیل رئیس جمهور و نخست وزیر عراق بلافاصله پس از اعلام وزارت خزانه داری آمریکا، با فالح فیاض رئیس حشدالشعبی ملاقات کرد...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۳:۱۹    
قدرت خیره کننده موشک ها و پهپادهای سپاه که در رزمایش به نمایش درآمد، بازتاب گسترده در سراسر جهان داشت. ملت های مسلمان با نگاهی تحسین برانگیز و دشمنان با چشمان وحشت زده شاهد این دستاورد بزرگ بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۳:۱۴    
با گذشت نزدیک به یک سال از ورود این ویروس منحوس به کشورمان هنوز هستند بعضی از افراد جامعه که نسبت به رعایت نکات بهداشتی کوتاهی می کنند که البته با دیدن تصاویر شهدای سلامت دچار غم و اندوه می شوند
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۳:۰۹    
تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی از عرضه و تبلیغ فروش میوه انار از محصولات شهرک نشینان صهیونیست در یکی از بازارهای دبی با موج محکومیت شدید از سوی فعالان و کاربران همراه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۳:۴۶    
دولت در حالی بر تداوم تخصیص ارز 4200 تأکید می کند که هیچ تضمینی برای کنترل قیمت کالاهای مشمول دریافت ارز دولتی در سال آینده نمی دهد
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۲:۳۹    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اگر بخواهند برگردند، جمهوری اسلامی باید اطمینان لازم را پیدا بکند و دیگر مثل گذشته نخواهد بود که ما فقط تعهداتمان را انجام دهیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۳:۳۹    
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۲:۳۴    
مراسم عزاداری دسته کودکان و نوجوانان در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در خیابان پاسداران تهران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۳:۳۰    
بانک مرکزی نسبت به ادعای قائم مقام وزارت امور خارجه آلمان درباره دلیل عدم موفقیت کانال اینستکس واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۲:۲۹    
نیویورک تایمز، در گزارشی تفصیلی به شرح کاسبی خاص ترامپ، کوشنر و حلقه اطراف او با وعده عفو مجرمان خاص خبر داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۲:۱۹    
معاون رئیس هیئت حشد شعبی به جنگ رسانه ای که شبکه های اجتماعی علیه حساب های این نهاد و محور مقاومت به راه انداخته اند، واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۲:۱۴    
رسانه های بلژیکی از شیوع گسترده کرونای انگلیسی در بین ساکنان یک خانه سالمندان در بلژیک خبر داده اند که حدود دو سوم ساکنان آن را آلوده کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۲:۰۹    
رئیس کمیته قضایی سنای آمریکا استیضاح دونالد ترامپ پس از اتمام دوره ریاست جمهوری را باعث از بین رفتن حزب جمهوری خواه دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۳:۰۴    
معاون کل وزیر بهداشت گفت: فقط 5 درصد مردم پروتکل ها را رعایت می کنند و این سفرها فاجعه آمیز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۲:۵۸    
نماینده مجلس خبرگان رهبری حضرت فاطمه (س) را سرّ لیلة القدر معرفی کرد و گفت: در بستر عاشورا می توان رضایت حضرت زهرا (س) را جلب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۳۹    
باشگاه اسیر فلسطین از ابتلای سه اسیر فلسطینی دیگر به کرونا در میان عدم توجه صهیونیستها به وضعیت زندانهای این رژیم خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۲۹    
پلیس آمریکا یک زن میانسال را که قصد ورود به مناطق ممنوعه در زمان تحلیف رئیس جمهور منتخب را داشت، بازداشت کرد
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۲۴    
فنج های خون آشام در جزیره گرگ از جزایر گالاپاگوس زندگی می کنند.این فنج ها یک فرق اساسی و عمده با آنچه می شناسیم دارند. این فنج ها خون آشام هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۱۹    
با توجه به حضور و فعالیت دلالان در سایه کمبود نظارت ها، اختلاف قیمت برخی محصولات پروتئینی از تولید تا مصرف افزایش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۱۵    
به گزارش مشرق، فواد ایزدی، کارشناس مسائل سیاسی بخشی از مصاحبه ژنرال 4 ستاره آمریکایی با سی ان ان را منتشر کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۱۴    
رسانه های سوریه از قطع آب شرب شهر دو میلیون نفری الحسکه در پی کارشکنی نیروهای ترکیه خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۰۹    
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: 274 کیلوگرم مواد مخدر قبل از انتقال به مشهد کشف و ضبط شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۲:۰۲    
در اطراف ساختمان کنگره تا جایی که چشم کار می کند نیروهای گاردملی ایستاده اند و تا آخرهفته تعداد این نیروها به 20هزار نفر می رسد که از تعداد نیروهای آمریکایی مستقر در عراق و افغانستان و سوریه هم بیشتر.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۵۹    
به گزارش مشرق، زینب مغنیه دختر شهید عماد مغنیه، فیلمی از صحبت های پدرش حاج عماد و برادر شهیدش جهاد را در توییتی منتشر کرد که می گویند: " لا الکورنیت ولا الغراد ولا الزلزال ولا خیبر ولا الرعد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۵۴    
رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا درباره شرایط امنیتی حاکم بر واشنگتن گفت: حضور زیاد نیروهای نظامی، مرا به یاد دیدارم از بغداد و منطقه سبز آن می اندازد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۴    
به گزارش مشرق، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در واکنش به گشت زنی بمب افکن های آمریکا در منطقه در پیامی توییتری نوشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۳    
وقتی اتهامات درباره هاروی واینستاین، تهیه کننده کمپانی فیلم سازی میراماکس در رسانه ها مطرح شد، او از تمامی فعالیت های سینمایی در کشور آمریکا توسط کمپانی های خصوصی کنار گذاشته شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۴۹    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد، مصرف آسپرین احتمال بروز سرطان سینه و مثانه را تا یک سوم کاهش می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۴۴    
حملات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی با مصدوم شدن ده ها فلسطینی همراه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۳۹    
در شرایطی که شدیدترین تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران وضع شده است ایران به منظور برون رفت از بحران تحریمی باید با ایجاد یک کلان تصویر بزرگ تجاری برای نقش آفرینی اش این مسیر را طی کند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۳۷    
همایون شجریان پس از گذشت مهلت داده شده برای اثبات ادعای عباس میلانی مبنی بر نوشته شدن قانون اساسی برای ایران به دست محمدرضا شجریان، آن را رسما تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۳۴    
یک کودک به آرزوی دیرینش برای زیارت حرم امام رضا(ع) رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۲۹    
منابع خبری از ارائه پیشنهادی برای به تعویق افتادن زمان برگزاری انتخابات پارلمانی عراق خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۲۴    
یک نوزاد 26 هفته ای 600 گرمی، پس از 110 روز مراقبت با وزن 1600 گرم و وضعیت عمومی خوب از بیمارستانی در استان قم ترخیص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۱۹    
بر اساس گزارش هایی که در سامانه فدرال گزارش عوارض جانبی واکسن در آمریکا ثبت شده، 55 نفر در این کشور بعد از دریافت یکی از واکسن های فایزر یا مدرنا جان باخته اند و صدها نفر دچار عوارض بعضاً تهدیدکننده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۱۴    
وزارت خارجه آلمان پس از دو سال از ایجاد سازوکار مالی اینستکس که قرار بود تراکنش مالی میان ایران و اروپا را برقرار کند مدعی شد که عدم موفقیت این سازوکار مالی تقصیر ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۰۹    
رییس انجمن بیوتکنولوژی ایران با اشاره به دستاوردهای محققان ایرانی در حوزه واکسن گفت: واکسن های ایرانی کرونا موثر و کارا هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۰۴    
ترامپ در آخرین روز ریاست جمهوری خود، هنگام ترک واشنگتن دی سی چمدان فوتبال هسته ای را با خود می برد، اما رمزها راس ساعت 12 ظهر همان روز باطل خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۰۴    
مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه ی زهرا (سلام الله علیها) در حسینیه ی امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی، در حال برگزاری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۵۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی روزمرّگی های یک محیط بان تصویری از هوبره در فیگور خاص را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۵۹    
مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۵۸    
منابع عراقی در حالی از تحرکات هوایی آمریکا بر فراز عین الاسد و مناطق اطراف آن در الانبار خبر می دهند که نمایندگان و رهبران گروه های سیاسی عراقی بر خروج نظامیان آمریکایی اصرار دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۵۴    
بدن شما زمانی کم آب می شود که آب دفع شده از بدن بیشتر از مقدار جذب آن باشد. آب به طور معمول به دلیل تنفس، تعریق، ادرار و مدفوع از دست می رود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۹    
دهها تَن از شهرک نشینان صهیونیست در اقدامی خصمانه به مسجدالاقصی یورش برده و شعارهای ضد اسلامی سَر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۴    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از عملیات 4 ساعته برای نجات مادرباردار عجب شیری خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۳۹    
آمریکا 20 کامیون حامل غلات سوریه را به سرقت برده و برای مصارف نیروهای خود در عراق وارد این کشور کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۲۴    
13 سال پیش یعنی در سال 2008 میلادی رژیم صهیونیستی با هدف نابود ساختن مقاومت به نوار غزه حمله کرد، اما نه تنها هدف این رژیم محقق نشد، بلکه اسطوره شکست ناپذیری آن نیز در جنگ 22 روزه تحقیر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۹    
شهروندان سودانی با برپایی تظاهرات ضد صهیونیستی در پایتخت این کشور، پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۱۴    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: امسال با توجه به مسدود شدن کانال های انتقال منابع مالی توسط آمریکا، از مدت ها پیش با خزانه داری سازمان ملل درباره معرفی یک کانال امن در حال مذاکره بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۴    
ملک دینار شجره پیرمرد بلوچ ساکن باهوکلات سیستان و بلوچستان سال هاست در نزدیکی رودخانه سرباز از تمساح های پوزه کوتاه(گاندو) این منطقه مراقبت و برایشان غذا تهیه می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۹    
عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد که عربستان سعودی وظیفه تامین مالی آمریکا را برای طبقه بندی این جنبش در رده سازمان های تروریستی برعهده گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۴    
صعود به آسمان خراش ها امروزه دغدغه خیلی از ورزشکاران است، حالا یک فرد معلول با ویلچر توانسته به یک آسمان خراشی در هنگ کنگ صعود کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۰    
تعطیلات چند روزه کافی بود تا سواحل خلیج فارس در بندرعباس، قشم و کیش شاهد خیل عظیم مسافران شود، مسافرتی که البته احتمالا موج بعدی کرونا را در پی خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۵۹    
به گزارش مشرق، امیرعلی ابوالفتح، کارشناس مسائل سیاسی به نقل از نشریه هیل نوشت: اف بی ای مشغول تحقیق درباره نقش احتمالی بازیگران خارجی در تامین مالی حمله ششم ژانویه به ساختمان کنگره امریکا است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۵۸    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم آستان قدس رضوی توسط رژیم آمریکا گفت: استکبار از فعالیت های نهادهایی مانند آستان قدس احساس خطر می کند و برای فرار از این احساس خطر دست به تحریم می ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۵۴    
بنابر گزارش ها، کامالا هریس فردا دوشنبه از کرسی خود در سنا استعفا می کند تا بتواند روز چهارشنبه به عنوان معاون رئیس جمهور جدید آمریکا سوگند یاد کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۵۰    
مطالعات جدید نشان می دهد ساعت های هوشمند اپل می تواند قبل از بروز علایم بیماری کرونا و پیش از آنکه آزمایش های بالینی مثبت بودن ابتلا به این بیماری را تایید کند؛ آن را به صورت زودهنگام تشخیص دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۶    
مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۴۴    
همزمان با سالروز شهادت صدیقه طاهره حضرت زهرا سلام اللّه علیها عزاداران فاطمی ظهر یکشنبه 28 دی 1399 با تجمع در میدان فاطمی (جهاد) تهران به اقامه عزا پرداختند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۳۹    
اهالی روستای شله کش از توابع شهرستان چرداول از وضعیت نامناسب و ناهموار جاده های ارتباطی که سبب مشکلاتی برای تردد و بعضا عامل حوادث مرگبار شده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۳۴    
جنبش أمل لبنان به دبیرکلی نبیه بری در بیانیه ای اعلام کرد: تحریم آستان قدس رضوی (ع) رفتاری خصمانه و خطرناک از سوی آمریکا است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۲۹    
آلودگی هوا در استان تهران در حالی در روزهای اخیر کاهش یافته است، که پیش بینی می شود، هرچه به پایان هفته نزدیک تر شویم باز هم از میزان آلاینده ها کاسته شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۲۴    
یک تحلیلگر عراقی با اشاره به نقش حشد شعبی در تأمین امنیت عراق، گفت: حشد شعبی به عنوان یک گروه مقاومتی قدرت های بیگانه را به وحشت انداخته و آنها را نگران ساخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری بلومبرگ روز یکشنبه در گزارشی نوشت که از زمان آغاز واکسیناسیون جهانی علیه بیماری مرگبار کرونا در یک ماه گذشته، تاکنون بالغ بر از 37 میلیون و 900 دوز واکسن در 51 کشور جهان تزریق شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۱۴    
معاون روابط کار وزارت کار درباره صیانت از نیروی کار و حفظ اشتغال و حیات اقتصادی بنگاه های مشکل دار و پایداری تولید گفت ...