شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 29 دی 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 1 دی 1399 مشرق نیوز 2 دی 1399 مشرق نیوز 3 دی 1399 مشرق نیوز 4 دی 1399 مشرق نیوز 5 دی 1399 مشرق نیوز 6 دی 1399 مشرق نیوز 7 دی 1399 مشرق نیوز 8 دی 1399 مشرق نیوز 9 دی 1399 مشرق نیوز 10 دی 1399 مشرق نیوز 11 دی 1399 مشرق نیوز 12 دی 1399 مشرق نیوز 13 دی 1399 مشرق نیوز 14 دی 1399 مشرق نیوز 15 دی 1399 مشرق نیوز 16 دی 1399 مشرق نیوز 17 دی 1399 مشرق نیوز 18 دی 1399 مشرق نیوز 19 دی 1399 مشرق نیوز 20 دی 1399 مشرق نیوز 21 دی 1399 مشرق نیوز 22 دی 1399 مشرق نیوز 23 دی 1399 مشرق نیوز 24 دی 1399 مشرق نیوز 25 دی 1399 مشرق نیوز 26 دی 1399 مشرق نیوز 27 دی 1399 مشرق نیوز 28 دی 1399 مشرق نیوز 29 دی 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۸    
جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: واکسیناسیون در کشور با واکسن خارجی آغاز و با واکسن تولید داخل به اتمام خواهد رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۳:۳۱    
مدیر گروه عفونی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: تنها توصیه برای مقابله با ویروس انگلیسی رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی همانند قبل است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۳:۰۴    
یک رژیم شناس و متخصص تغذیه گفت: بهترین راهکار در تب بالا تلاش برای کاهش دمای بدن است. در صورتی که تب، بسیار زیاد و ادامه دار باشد ممکن است باعث ایجاد تشنج شود و وضعیت فرد را در شرایط نامناسب است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۲:۳۷    
بسیاری از سفرهای درون شهری به دلیل آگاهی از میزان آلودگی هوا در مناطق مختلف می تواند شکل نگیرد و با استفاده از تکنولوژی و مسیریاب بلد می توان جهت مبارزه با آلودگی هوا اقدام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۲:۰۳    
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سرطان معده را شایع ترین و کشنده ترین سرطان در مردان ایرانی عنوان کرد و گفت: سال گذشته 8800 مورد جدید ابتلا به سرطان معده در کشور شناسایی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۰:۳۱    
اکنون سال هاست ایران در برجام معطل اجرای تعهدات طرف های مقابل مانده اما این روزها با اجرای قانون مصوب مجلس شورای اسلامی این تعلل پایان یافته و همین مسئله واکنش مقامات اروپایی و آمریکارا در پی داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۸    
به گزارش راشا تودی، پسر جوانی با انتشار تصویری از مادرش در فیسبوک، از تشنج شدید او پس از دریافت واکسن فایزر خبر داد و توصیه کرد مردم از این واکسن استفاده نکنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۴    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام حسینیه امام خمینی(ره) تصویری از رهبر انقلاب در آخرین شب از مراسم عزاداری فاطمیه در حسینیه ی امام خمینی(ره) را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۹    
به گزارش مشرق، کانال مبین پیام رسان ایتا بخشی از اظهارات حجت الاسلام پناهیان درباره شهادت حضرت زهرا(س) را منتشر کرد: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۶    
مراسم رونمایی از کتاب جاده یوتیوب اثر محمد علی جعفری، نویسنده یزدی و آغاز پویش کتابخوانی شمسه با محوریت این کتاب برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۲    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی پنج هزار و 917 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و 518 نفر بستری شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۸    
کراس اوور خاص شرکت مدیران خودرو کم کم دارد در خیابانها خود نمایی میکند ، گرچه تعداد محدودی عرضه شده اما طرفداران زیادی دارد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۴    
معترضان صهیونیست در گفتگو با کانال 10 تلویزیون اسرائیل: باید تا رفتن نتانیاهو، اعتراضات ادامه یاید. ما ترسی از ویروس کرونا نداریم. ویروس خطرناک و ترسناک، نتانیاهو است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۱    
مدیر عامل ایرانسل درباره نرخ بالای اینترنت موبایل توضیح داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۸    
آئین افتتاحیه جشنواره ملی کتابت قرآن کریم و اختتامیه پویش روضه های خانگی با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ برگزارشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۶    
دبیرخانه مجازی اولین جشنواره کتاب خوان و رسانه با صدور اطلاعیه ای ضمن تاکید بر موضوعات پیشنهادی نحوه شرکت و مهلت ارسال آثار را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۵    
نخستین دوره جایزه ادبی فلسطین با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. رضا اسماعیلی دبیری علمی این دوره جایزه را برعهده داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۲    
به گزارش مشرق، میثم مطیعی، مداح اهل بیت با اشاره به ابتلای خود به کرونا در توییتر نوشت: در پاسخ به محبت و گلایه دوستان که چرا خبری از خودت نمی دهی: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۷    
به گزارش مشرق، فاطمه قاسم پور، نماینده مجلس طی توییتی نوشت: از مصوبات کمیسیون تلفیق، یک بسته حمایتی برای ازدواج، اشتغال و فرزند آوری: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۹    
سواحل خلیج فارس ایران یکی از جاذبه های مهم گردشگری در جنوب کشور به شمار می روند، که استان های خوزستان، بوشهر و بخشی از استان هرمزگان را در برمی گیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی قالیباف بخشی از سخنان رئیس مجلس درباره بودجه را منتشر کرد. از 2460 هزار میلیارد تومان مجموع بودجه عمومی کشور ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۸:۰۹    
توجه شما را به جالب ترین عکس های برندگان و شرکت کنندگان کنکور اوشن آرت 2020 جلب می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۴    
به پیشنهاد یک عضو هیئت دولت، قرار است برخی شروط انتصاب در سطوح مدیریت حرفه ای پایه و عملیاتی در نهادهای مذکور، از زمستان امسال به مدت سه سال الزامی نباشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۷:۲۹    
درخواست یک شهروند عرب از رهبر معظم انقلاب در تماس با شبکه لندنی الحوار: از آیت الله خامنه ای می خواهم به داد کشورهای عربی برسد؛ امت های عربی از نظام های خود قطع امید کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۱    
این رزمایش با حضور تیپ 55 هوابرد، تیپ 65 نیرو مخصوص و ویژه، تیپ 223 واکنش سریع، با پشتیبانی ترابری و رزمی نیروی هوایی و هوانیروز ارتش برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۷:۵۶    
محمد ناصر العاطفی در واکنش به اقدام واشنگتن در تروریستی نامیدن جنبش انصارالله یمن گفت که آمریکایی ها خودشان تروریست هستند و نمی توان کسی را که از کشور و ملتش دفاع می کند تروریست نامید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۷:۴۲    
اداره آتش نشانی واشنگتن اعلام کرد آتش سوزی در نزدیک ساختمان کنگره مهار شده و این حادثه هیچ مصدومی نداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۵:۵۹    
مجید گلپور، کارشناس بی بی سی: الزامات حقوقی برجام، فقط و فقط برای جمهوری اسلامی است؛ به لحاظ حقوقی کشورهای 1+5 می توانند به راحتی از برجام خارج شوند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۵:۰۲    
محمود فکری با ثبت پیروزی برابر تراکتور موفق شد 22 امتیازی شده و تا پایان هفته یازدهم از همتای ایتالیایی خود در لیگ نوزدهم، پیشی بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۴:۵۹    
نظر دکتر "هنریخ فیچنر"، متخصص خون و سرطان شناس آلمانی درباره واکسن فایزر-بیون تک : این [واکسن]، یک محصول دارویی، بدون هیچ گزارش سم شناسی بوده و کُشنده است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۴:۰۴    
محمد روشن، رئیس پژوهشکده حقوق خانواده دانشگاه شهید بهشتی در برنامه تلویزیونی مصیر گفت: امام خمینی (ره) حقوق بشر را مبتنی بر شناخت انسان می داند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۳:۳۳    
مرگ سالانه 30 هزار نفر بر اثر آلودگی هوا در کشور قابل تامل و تکان دهنده است و انجام نشدن محورهای مؤثر در کاهش آلودگی هوا حکایت از عدم اولویت و اهمیت موضوع هوای پاک دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۳:۰۰    
وقتی پدر و مادر دو سبک متفاوتی تربیتی دارند، بچه ها گیج و سردرگم می شوند و وجودشان سرشار از تناقضات و تعارضات حل نشده باقی می ماند چرا که هماهنگی در تربیت آنها وجود نداشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۲:۵۹    
تیری کوویل، پژوهشگر مرکز مطالعات استراتژیک و بین الملل فرانسه: طرح مذاکره مجدد بر سر برنامه هسته ای، برنامه های موشکی و منطقه ای ایران، طرحی شکست خورده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۲:۲۹    
یک چراغ خیابانی در یک مرکز خرید در خیابانی که یخ آن را پوشانده است. کاهش دما تا 50- درجه سانتیگراد در یاکوتسک روسیه می باشد./ عکس: AP
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۳:۲۲    
حسام عقبایی نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران دستگیر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۲:۳۶    
خانواده های آتش نشانان پلاسکو: دستگاه ها هیچ کاری نکردند؛ مثلاً رهبرانقلاب همان موقع بیانیه دادند و آتش نشانان را شهید خدمت اعلام کردند،فرمانداری 4سال است برای اعلام آن ما را سر می دواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۱:۱۶    
سخنگوی ریاست جمهوری مصر از دیدار عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور با عبدالله دوم شاه اردن در امان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۱:۱۱    
پلیس آگاهی استان هرمزگان اعلام کرد: تعدادی از مظنونان سوءقصد به مدیرعامل منطقه آزاد قشم شناسایی شده اند و دستگیری آنها در دستور کار قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۰:۲۲    
رسانه های فارسی زبان بیگانه، اقدام به انتشار ویدئویی تقطیع شده و قدیمی با هدف ایجاد تفرقه در کشورمان نمودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۰:۲۰    
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به 18پرسش و پاسخ در مورد سهام عدالت پاسخ داده است که در ادامه می خوانید:
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۰:۱۵    
آمریکا چاره ای جز تغییر نقش سنتی خود در غرب آسیا(خاورمیانه) نداشت و باید با کمترین حضور در منطقه غرب آسیا بیشترین حفاظت از منافعش در این منطقه را به عمل می آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۵    
یک منبع نزدیک به رئیس جمهور منتخب آمریکا توضیحات جدیدی درباره سیاست او در خصوص بازگشت به برجام ارائه کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۱    
نیویورک- ایرنا- سرپرست وزارت دفاع از همکاری با اف بی آی برای بررسی سوابق 25 هزار نیروی گارد ملی مستقر در واشنگتن برای تامین امنیت آئین تحلیف ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۰    
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ما درجریان هتک حرمت به پرچم های عزاداری حضرت زهرا(س) که در سطح شهر نصب شده بودند هستیم و پیگیری این مساله را انجام می دهیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۳:۵۷    
سه شهروند صهیونیست پس از دریافت دُز دوم واکسن کرونا بار دیگر به این ویروس مبتلا شده و شرایط آنها وخیم گزارش شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۳:۵۴    
وزارت ورزش با استعفای عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس موافقت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۳:۵۰    
مجلس به دنبال این است برای جبران هزینه های حذف ارز 4200 تومانی بر سبد معیشت مردم، 3 یارانه موجود را تجمیع و یک یارانه بزرگ به 7 دهک اول پرداخت کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۳:۴۲    
ناوگروه نظامی کره جنوبی که پس از ماجرای توقیف نفتکش، عازم خلیج فارس شده بود همزمان با برگزاری رزمایش موشکی پهپادی سپاه و ارتش در جنوب ایران، از تنگه هرمز عقب نشینی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۹    
دبیر کل سازمان ملل متحد دوشنبه مدعی شده ایران بیش از 16 میلیون دلار به این سازمان بابت حق عضویت بدهکار است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۴    
معاون سیاسی واجتماعی استانداری تهران گفت: افزایش درخواست صدور ترددها برای مسافرت به شمال زنگ خطری برای شروع پیک چهارم کرونا است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۳:۳۲    
معاون کمیسیون اروپایی حمله به کنگره آمریکا را پدیده ای صرفا آمریکایی ندانسته و وقوع آن در اروپا را هم محتمل دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۳:۳۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از محکومیت 317 میلیارد و762 میلیون ریالی شرکت کربن سیمرغ در تعزیرات تهران خبرداد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۳:۲۸    
سازمان هواشناسی کشور نسبت به بارش برف در 13 استان و کاهش شدید دما بین 7 تا 20 درجه سانتیگراد هشدار داد وتوصیه هایی را به کشاورزان، دامداران و ... ارایه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۳:۲۶    
منابع رسمی سوریه از فراری دادن 70 تروریست داعشی از زندان های استان الحسکه از سوی نظامیان آمریکایی خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۳:۲۲    
آیا این جماعت به فکر معیشت، عزت، امنیت و منافع ملت هستند یا در رویکردی غرب گرایانه به دنبال تامین منافع جریانی و باندی خویش بوده و همواره از مردم به اقتضای شرایط به عنوان پوشش استفاده می کنند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۳:۱۹    
به گزارش مشرق، یک کاربر اماراتی در واکنش به فروش انار صهیونیستی در امارات با اشاره به دیدگاه اسلامی نسبت به این موضوع طی توییتی نوشت: محصولات سرزمین فلسطین با پرچم "اسرائیل" امارات را در می نوردد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۳:۱۸    
طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، بناست رقم وام ازدواج در سال 1400 افزایش یابد؛ سقف وام ازدواج برای هر یک از زوجین 100 میلیون تومان و کف آن 70 میلیون تومان تعیین شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۳:۱۷    
سفیران امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی در واشنگتن گفته اند ایران نباید حق غنی سازی اورانیوم داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۳:۱۶    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی درباره وضعیت آمریکا در توییتر نوشت: 25000نیروی گاردملی در واشنگتن با سازوبرگ کامل نظامی و اجازه استفاده مرگبار از سلاح طوری آرایش گرفتن و شهر رو سنگربندی کردن که ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۳:۰۸    
قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی در پی قم هراسی در ستاد ملی کرونا و اظهارات سخنگوی این ستاد با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت خواستار عزل و محاکمه علیرضا رئیسی بدلیل تشویش اذهان عمومی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۳:۰۶    
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای نسبت به اتفاقات مربوط به داوری دیدار هفته یازدهم سرخپوشان مقابل فولاد خوزستان و حواشی آن واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۳:۰۲    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در زمینه تأمین و توزیع آرد در استان هر چند با شرایط ایده آل فاصله داریم و مافیای قاچاق آرد وجود دارد ولی با کسانی که زیاده خواهی داشتند برخورد شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۳:۰۱    
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: واقعیت این است که آمریکا در زمان اوباما هم برجام را اجرا نکرد و همان موقع هم کسی در ایران نمی توانست یک دلار از سیستم بانکی داخل کشور خارج و یا از خارج وارد کشور کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۳:۰۰    
دادستان قشم به بیان برخی جزییات سوقصد مسلحانه به جان مومنی و زخمی شدن آنان پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۲:۵۸    
طرح جالب مجله نیویورکر درباره پایان دوره ترامپ
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۸    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی هاون مدیا نوشت: توی این یکسال جوری گند زده شد به تمام شعارهای حقوق بشری و آزادی اعتراض و آزادی بیان غربیا که تا سالها نمیتوانند سرشون رو بلند کنند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۵    
به گزارش مشرق، امیرعلی ابوالفتح، کارشناس مسائل سیاسی فیلمی از وضعیت کنگره آمریکا در آستانه انتقال قدرت را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۲    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای به سرپرست وزارت دفاع، خواستار توقف انتصاب مشاور عمومی آژانس امنیت ملی آن هم در ساعات پایانی دولت ترامپ، شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۰    
دبیر کل پیمان آتلانتیک شمالی امروز (دوشنبه) گفت که روسیه حق مداخله در روند پیوستن دیگر کشورها به ناتو را ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۲:۲۵    
آیت الله مکارم شیرازی یکی از چالش های مهم که زمینه ساز گرانی های افسارگسیخته شده است را مسئله از بین رفتن تولید دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۲:۲۲    
به گزارش مشرق، مجتبی رضاخواه، نماینده مجلس در توییتر نوشت: در لایحه بودجه 1400، بیش از نیمی از بار مالیاتی بر دوش تولید، کارگران و کارمندان بود. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۲:۲۱    
سید جلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس هم پس از محمدحسین کنعانی زادگان به دلیل آسیب دیدگی فردا تست MRI می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۲:۱۷    
المنار به نقل از رسانه های صهیونیستی دوشنبه شب گفت که مقام های تل آویو تعطیلی دفتر حماس در استانبول را شرط بهبود روابط این رژیم با ترکیه اعلام کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۲:۱۱    
منابع خبری از حمله به کاروان ائتلاف آمریکایی در ناصریه و سماوه عراق خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۲:۱۰    
شبکه سی ان ان دوشنبه شب گزارش داد که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا قصد دارد تا در روزهای آخر دولت خود حدود 100 نفر را مورد عفو قرار دهد و یا تخفیف مجازات برای آنان صادر کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۲:۰۴    
در این فیلم دلایل بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی مورد بررسی قرار می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۲:۰۰    
مدیرعامل ایران خودرو با بیان این که مصرف سوخت موتور یک لیتری ایران خودرو در شبیه سازی، به پنج لیتر می رسد گفت: در تامین تنها هشت قطعه از 250 قطعه مورد استفاده در این موتور از منابع خارجی استفاده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۱:۵۸    
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در کاهش مصرف سوخت خودروها و مطابق با نقشه راه محصولات، از خانواده پیشرانه ملی سه استوانه رونمایی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۱:۵۱    
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اشتباه داوران برنامه ریزی شده نیست، ولی داوری ها علیه پرسپولیس است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۱:۵۰    
به گزارش مشرق، ولی اسماعیلی، نماینده مجلس در خصوص حقوق مسئولان طی توییتی نوشت: برابر ماده 76قانون مدیریت خدمات کشور حقوق مسئولان می تواند 7برابر حداقل حقوق باشد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۱:۵۰    
بازار اجاره و خرید و فروش اراضی تالابی برای شکار پرندگان در مناطق مختلف مازندران برای سه ماه بین 30 تا 50 میلیون تومان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۹    
به گزارش مشرق، مجتبی توانگر، نماینده مجلس در خصوص برگزاری جلسه فوق العاده برای بررسی وضعیت بورس طی توییتی نوشت: جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی برای بررسی آخرین وضعیت بورس ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۰:۴۴    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من در خصوص نیمکت تیم ها حرف نمی زنم ولی امروز همه چیز درباره نیمکت تیم فولاد واضح بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۳    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم غروب امروز مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و زخمی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۰:۲۹    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم پرسپولیس گناه دارد با این تیم چنین کاری نکنید این تیم، بزرگ و مردمی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۱:۱۷    
آخرین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه ی زهرا سلام الله علیها با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه ی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۱:۰۸    
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: اگر بازیکنان مان بخواهند به این شکل عمل کنند خیلی هایشان در نیم فصل باید به دنبال تیم بگردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۱:۰۵    
رئیس مجلس با انتقاد از جزییات نامشخص اختصاص 60 درصد بودجه عمومی کشور به شرکت های دولتی گفت: خب بگویند این شرکت ها چه کسانی هستند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۶    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 از مصوبه این کمیسیون برای 70 میلیون تومانی شدن وام ازدواج در سال آینده خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۰    
هور یا تالاب شادگان یکی از جاذبه های طبیعی استان خوزستان به حساب می آید. اوجِ حضورِ گردشگران بیشتر در فصل زمستان تا تعطیلات پایان سال و ایام عید است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۰:۳۷    
واعظی گفته است که شرط بازگشت آمریکا به برجام این است که به قبل از ترامپ (ژانویه 2017) برگردند. این موضع گیری یک اشتباه محاسباتی بزرگ وبه معنی پذیرفتن یک برجام لت و پار شده به همراه تلّی از تحریم هاست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۰:۳۲    
کمیته داوران اسامی داوران قضاوت کننده در هفته دوازدهم لیگ برتر را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۰:۲۷    
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: کمیسیون توضیحات معاونت پارلمانی رئیس جمهور را راجع به شکایت از حسن روحانی قانع کننده ندانست و بنا شد گزارش شکوائیه برای رأی گیری به صحن علنی مجلس ارسال شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۰:۲۱    
دروازه بان کرات تیم فوتبال پرسپولیس درباره ماندن در این تیم با تردید صحبت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۰:۲۰    
علیرضا بیرانوند در یک نظرسنجی با کسب بیشترین آرا به عنوان برترین سنگربان هفته بیست و یکم لیگ فوتبال بلژیک انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۴    
گلر فولاد عقیده دارد تیمش با بدشانسی مقابل پرسپولیس تن به شکست داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۰:۰۹    
معاون جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا دقایقی پیش رسما از سمت خود در مجلس سنا استعفا داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۰:۰۲    
زلزله ای به بزرگی 4.1 ریشتر در مرز استان کرمان و هرمزگان حوالی فارغان به وقوع پیوست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۹:۵۸    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس علاوه بر مصدومیت یک بازی هم محروم شد.