جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 3 اسفند 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 1 اسفند 1399 مشرق نیوز 2 اسفند 1399 مشرق نیوز 3 اسفند 1399 مشرق نیوز 4 اسفند 1399 مشرق نیوز 5 اسفند 1399 مشرق نیوز 6 اسفند 1399 مشرق نیوز 7 اسفند 1399 مشرق نیوز 8 اسفند 1399 مشرق نیوز 9 اسفند 1399 مشرق نیوز 10 اسفند 1399 مشرق نیوز 11 اسفند 1399 مشرق نیوز 12 اسفند 1399 مشرق نیوز 13 اسفند 1399 مشرق نیوز 14 اسفند 1399 مشرق نیوز 15 اسفند 1399 مشرق نیوز 16 اسفند 1399 مشرق نیوز 17 اسفند 1399 مشرق نیوز 18 اسفند 1399 مشرق نیوز 19 اسفند 1399 مشرق نیوز 20 اسفند 1399 مشرق نیوز 21 اسفند 1399 مشرق نیوز 22 اسفند 1399 مشرق نیوز 23 اسفند 1399 مشرق نیوز 24 اسفند 1399 مشرق نیوز 25 اسفند 1399 مشرق نیوز 26 اسفند 1399 مشرق نیوز 27 اسفند 1399 مشرق نیوز 28 اسفند 1399 مشرق نیوز 29 اسفند 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۹    
تصویری از میزان بارش برف در آذربایجان شرقی راببینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۸    
قیمت دلار آمریکا(اسکناس) امروز، دوشنبه 11 اسفند 1399 در صرافی های بانکی به 24 هزار و 781 تومان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۲    
آئین اختتامیه دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر ترنم وحی 1399 ویژه حافظان کل عضو مؤسسه مهد قرآن از سراسر کشور برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۷:۴۳    
باور فرمانده کل سپاه این بود که دشمن باور نمی کند ایران برای انجام عملیات هایش، خصوصاً در فصل زمستان به مناطق شمالغرب برود و این بزرگ ترین غافلگیری برای دشمن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۵    
نمایندگان در بررسی بخش هزینه ای بودجه سال 1400 دولت را مکلف به واریز درآمد های مازاد نفتی و گازی به حساب ذخیره ارزی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۱    
در پی اعلام بیمیتو، وبسایت فروش آنلاین خدمات بیمه، از این پس مردم می توانند خسارت های مربوط به خودرو را به صورت آنلاین دریافت کنند و نیازی به مراجعه حضوری به شعب بیمه ندارند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۰    
جو بایدن رییس جمهوری آمریکا از ایالت تگزاس در پی بحران قطع برق و آب به دلیل طوفان زمستانی بازدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۸    
تعداد 2199میلیارد انواع اوراق بهادار به ارزش 25893هزار میلیارد ریال در مدت 228روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار دادوستد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۰    
با فوت حدود 11 هزار نفر در روز گذشته شمار جان باختگان کرونا از 2 میلیون و 508 هزار نفر گذشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۴:۰۱    
معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، در ارتباط با ویژگی های ویروس انگلیسی، نکاتی را متذکر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۲:۱۱    
برخی از افراد با وجود اینکه تغذیه خوبی دارند و زیاد غذا می خورند وزنشان زیاد نمی شود و همانطور لاغر می مانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۳    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه 5 اسفند 1399 در بازار آزاد تهران به 11 میلیون و 120 هزار تومان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۰:۲۲    
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به منظور انجام تست از بیمارانی که معرفی نامه از پزشک متخصص و عمومی داشته باشند، آزمایشگاه های سیار تست سریع کرونا را در دو نقطه شهر اهواز مستقر کرد .
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۹    
بازیگر سریال دادستان گفت: مسؤولان تلویزیون با تولید سریال دادستان این شجاعت را نشان دادند که به مسائلی همچون اختلاس، آقازاده ها، اختلاس سه هزار میلیاردی و ... می پردازند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۵    
نمایندگان مجلس خبرگان رهبری باحضور در حسینیه ی امام خمینی(ره) بارهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. این دیدار طبق ضوابط و آئین نامه های ستاد مقابله با کرونا و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی صورت گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۸    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این سریال برای پیشرفت عمومی جامعه در مسیر نقد مسئولان بسیار تاثیرگذار خواهد بود گفت: رسانه ملی باید از تولید چنین آثار هنری حمایت کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۱    
اعتراض ها در شهرهای مختلف اسپانیا بابت دستگیری یک خواننده، به پنجمین روز خود رسیده است. پلیس تاکنون 60 نفر را بازداشت کرده و یک زن نیز چشم خود را در جریان تظاهرات در بارسلونا از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۱    
مراسم تشییع و تدفین پیکرهای پاک و مطهر 2 فرمانده شهید جستجوگر نور (تفحص شهدا)، سردار شهید علیرضا گل محمدی و بسیجی شهید محمود حاجی قاسمی صبح یکشنبه در قم برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۲    
معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه تأمین چادر برای تهرانی ها در زمان وقوع زلزله غیرممکن است، گفت: قرار است دولت برای اسکان و ساخت وساز برای هر شهروند اهل سی سخت که خانه دارد، 185 میلیون کمک بلاعوض دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۷    
مدیرکل امور استان های وزارت اقتصاد گفت:شرکت های سرمایه گذاری استانی باقیمانده تا قبل از 20 اسفندماه فرایند درج نماد و فعال شدن معاملات انجام می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۸    
در این جور مواقع معمولاً با فرض صحت این گفته، موضع مرحوم مدرس را یادآوری می کنم که در واکنش به اولتیماتوم روس ها گفت حالا که قرار است نابود شویم، چرا به دست خودمان نابود شویم؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۱    
نمایی زیبا از سفید پوش شدن جنوب لبنان را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۸:۲۹    
سال روز ولادت نهمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت جوادالائمه علیه السلام و حضرت علی اصغر علیه السلام گرامی باد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۸:۲۶    
معاون کل وزارت بهداشت گفت: اگر تا 25 روز آینده بتوانیم شیوه نامه های بهداشتی را به درستی رعایت کنیم، عید نوروز آرامی خواهیم داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۸:۱۴    
یک نماینده مجلس گفت: بر اساس لایحه بودجه 1400 دولت باید سامانه ای را راه اندازی کند که همه دریافتی ها در آن مشخص شود و اگر بعد از یک ماه این سامانه را پر نکنند مدیران آن دستگاه حقوق دریافت نمی کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۷:۵۹    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها نشان خادم تشرفی حرم مطهر را دریافت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۷:۳۰    
در حالی که روزنامه اعتماد در گزارشی نوشته روزهای خوب در انتظار بورس است ، دوقلوی اقتصادی همین روزنامه نوشت پنهان کردن ریزش بازار بورس پشت دامنه نوسان، بی نتیجه ماند(!)
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۵:۵۷    
زمستان سال 1362 بود که محسن رضایی به فرماندهانش خبر داد که عملیات بعدی در هور انجام می شود. اولش شوکه شدند اما وقتی شناسایی های قرارگاه نصرت را دیدند، آرام گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۴:۰۰    
رئیس مرکز تحقیقات سلامت مردان با بیان اینکه مردان برای تامین سلامت خود کمتر از زنان به پزشک مراجعه می کنند، گفت: از 40 علت مرگ در افراد، 33 علت درمردان بیشتر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۵:۰۰    
خداوند تنها یک پسر و به روایتی تنها یک فرزند به امام رضا (ع) فرمود که او، امام جواد (ع) است. فرزندی که خیر و برکت فراوانی برای جهانیان به همراه داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۴:۳۳    
مشاور امور بانوان و خانواده سازمان انتقال خون، گفت: بررسی رضایتمندی بانوان اهداکننده خون از خدمات سازمان انتقال خون، طرحی است که برای نخستین بار به اجرا در خواهد آمد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۲:۳۶    
مطالعات محاسباتی نشان می دهد مجموعه ای از ژن ها که واکنش ایمنی را تنظیم می کنند به تعیین قدرت و دوام آنتی بادی های خنثی کننده کروناویروس کمک می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۲:۰۶    
به گفته رییس اورژانس اجتماعی بهزیستی استان تهران 5 گروه از افراد می توانند از خدمات و حمایت های این مجموعه استفاده کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۱:۲۵    
کتاب سربازنامه ، منظومه بلند و حماسی که افشین علا در رثای شهادت شهید سلیمانی سروده است، با تصویرسازی محمدحسین صلواتیان روانه بازار نشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۲:۰۱    
ستاره نروژی بوروسیا دورتموند توانسته در 43 بازی با پیراهن این تیم 43 گل به ثمر برساند. او در فاصله سه روز، دو بار برای تیمش دبل کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۱:۴۵    
سازمان انرژی اتمی ایران در خصوص تفاهمات مشترک با آژانس بین المللی انرژی اتمی، توضیحاتی ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۰:۰۰    
پس از سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس به تهران بیانیه مشترکی از سوی ایران و این نهاد منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۴۵    
رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از ترک ایران و ورود به فرودگاه وین در جمع خبرنگاران گفت که به نتیجه قابل قبولی رسیدیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۴    
مدیر کل هواشناسی استان تهران از بارش باران و کاهش دمای هوا از روز پنجشنبه در این استان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۱    
رسانه ها از توافق دولت آل سعود با شرکت آمریکایی لاکهید مارتین جهت انتقال فناوری و افزایش توان دفاعی این کشور امضا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۲    
به گزارش مشرق، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در توییتر نوشت: یک راه برای حرکت به جلو، با ترتیبی منطقی، وجود دارد: تعهد اقدام جلسه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۹    
کرمانشاه- رئیس قوه قضائیه از اقدام خیرخواهانه سرباز مرزبان استان کرمانشاه برای آزادسازی یک زندانی با پرداخت حقوق ایام سربازی خود تمجید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۲    
به گزارش مشرق، سینا کلهر، معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز پژوهش های مجلس در خصوص مهم ترین مسائل زنان طی توییتی نوشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۹    
پلیس بهارستان در عملیاتی غافلگیرانه عامل یک مرکز بزرگ تهیه مشروبات الکلی را دستگیر و بیش از هزار لیتر مشروب دست ساز را کشف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۷    
جلسه اضطراری هیئت مدیره استقلال پس از بازی گل گهر - پرسپولیس، که به ادامه فعالیت فکری در این تیم منجر شد، سوژه کارتون امروز محمدرضا میرشاه ولد در خبرورزشی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۴    
یک مقام بلند پایه پارلمان اروپا آمریکا را تهدید کرد که در صورت عمل نکردن به تعهدات خود برای تحویل واکسن به این اتحادیه، اروپا صادرات مواد اولیه برای تولید واکسن به ایالات متحده را متوقف می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۶    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: مالکیت پلاک های جدا شده خودروها براساس مصوبه دولت فقط تا یک سال به اسم اشخاص باقی می ماند و بعد از آن واگذار خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۶    
سخنگوی آتش نشانی تهران از نخستین انفجار خونین مربوط به حوادث چهارشنبه سوری سال 99 در تهران خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه نوجوانی حدوداً 12 ساله از ناحیه دست راست به شدت مصدوم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۶    
به گزارش مشرق، مهدی کشت دار مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه به نقل از اداره کل زندان های استان تهران در توییتی نوشت: در زمان ورود بهنام محجوبی به بیمارستان وانجام معاینات تخصصی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۲    
تیم فوتبال منچسترسیتی با برتری خارج از خانه مقابل آرسنال، گام بلندی به سوی قهرمانی در لیگ جزیره برداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۲۹    
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر انرژی مصر، قاهره را شریک راهبردی تل آویو دانست و نقش آن را در پیشبرد روند سازش ستود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۲۹    
عناصرتروریست زیر نظر و حمایت آمریکا تعدادی خودروی حاوی ماده سمی کلر را برای اجرای عملیات انفجار شیمیایی صحنه سازی شده به مناطق مسکونی نزدیک مرزهای سوریه و عراق وارد کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۲۵    
دادستان مورد هجمه افرادی قرار می گرفت که ظاهراً حزب اللهی اند اما نوع عجیب و جدید از حزب اللهی های لیبرال مسلک.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۲۳    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: تصادف خونین در بلوچستان 13 کشته و مصدوم در پی داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۱۱    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تاریخ معاصر ایران گزیده ای از سخنرانی گراهام آلیسون در کنفرانس TED را منتشر کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۰۳    
اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران، اطلاعیه ای در مورد درگذشت محکوم بهنام محجوبی در یکی از بیمارستان های تهران صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۰۱    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتی نوشت: نه حقوقدان بود، نه سرهنگ، نه اقتصاددان یه معلم ساده بود ولی چند شاخصه باارزش داشت به ارزشهای انقلاب پایبند بود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۵    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در واکنش به توییت بهنوش طباطبایی برای واکسیناسیون هنرمندان در توییتر نوشت: پست وقیحانه این سلبریتی به کنار ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۵    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: یادتونه اصلاح طلب ها میگفتند پوتین دیدار قالیباف رو قبول نکرده؟! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۵    
نماینده آمریکا در سازمان های بین المللی وین در پیامی توییتری نوشت که آغاز خوب برنامه جامع اقدام مشترک با سیاست فشار حداکثری آمریکا تضعیف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۵    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: 70 آمریکایی از سرما یخ زدند. این هم آدرس گرمخانه های تهرانه. بکوبید تو صورت آمریکا پرستان. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۳    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی مجموعه عکس هایی از برف زیبا در سربندر مرکزی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۶    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی لیبانیران نوشت: کاربران لبنانی با انتشار هشتگ نحن نتنفسه (او نَفَس ما است) و تصاویر مختلف، به ابراز ارادت به سید حسن نصرالله پرداختند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۸    
قرار است سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به زودی معرفی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۱۱    
رییس جمهور در گفتگوی تلفنی با اردوغان، با اعلام حمایت از ترکیه در مقابل تحریم های آمریکا گفت: تنها راه مقابله با اقدامات یکجانبه و غیر قانونی آمریکا، اتحاد و همدلی کشورهای تحت تحریم است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۸    
به گزارش مشرق، سیدعطاالله مهاجرانی، وزیر اسبق اصلاحات و مقیم لندن در توییتر نوشت: امیر اصلان افشار آخرین رئیس تشریفات دربار در 101 سالگی در گذشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۵    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: زبان فارسی بعنوان زبان ملی رسمی ایران، از عوامل همبستگی ملی و نقطه اشتراک حاکمان ایران از اقوام مختلف ایرانی از سلجوقی، صفویه و قاجار تا امروز بوده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۳    
رییس جمهور در گفتگوی تلفنی با اردوغان، با اعلام حمایت از ترکیه در مقابل تحریم های آمریکا گفت: تنها راه مقابله با اقدامات یکجانبه و غیر قانونی آمریکا، اتحاد و همدلی کشورهای تحت تحریم است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۰    
به گزارش مشرق، هادی طحان نظیف، عضو حقوقدان شواری نگهبان طی توییتی نوشت: امروز به عنوان داور در اختتامیه رویداد علمی ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردم. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۰    
به گزارش مشرق، علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی ریاست جمهوری طی توییتی نوشت: در ادامه رایزنی های دیپلماتیک روزهای گذشته، رییس جمهور روحانی عصر امروز در تماس تلفنی رجب طیب اردوغان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۴۶    
مشاور امنیت ملی آمریکا شامگاه یکشنبه در مصاحبه ای مدعی شد که دیپلماسی بهترین مسیر برای بازگرداندن محدودیت های برنامه هسته ای ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۶    
تیم فوتبال لایپزیگ در هفته بیست ودوم بوندس لیگای آلمان موفق به کسب یک پیروزی خارج از خانه شد و به لطف آن به صدر جدول نزدیک شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۹:۳۳    
بارسلونا در دیدار مقابل کادیز در هفته بیست و چهارم لالیگا با گلی که در دقیقه 89 دریافت کرد به تساوی یک بر یک دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۴    
رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص و تامین منابع مالی لازم برای جبران خسارت های زلزله، دستور داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۷    
اینکه هنرمندان مختلف به استاد صفائی جذب می شوند، به این خاطر است که غیر از سلوک شخصی و رفتاری، ایشان را در قالب یک روحانی می بینند که نسبت به فرضیه های هنری حرف دارد و حتی ناقد فرضیه های هنری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۴    
به گزارش مشرق، پیمان علیشاهی با انتشار کاریکاتوری در توییتر نوشت: سال 1299، غرب زده های ایرانی با کمک انگلستان کودتا می کنند و رضاخان میرپنج به شهرت می رسد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۴    
به گزارش مشرق، سید یاسر جبراییلی کارشناس کاربر فضای مجازی نوشت: بزرگترین مانع گام دوم و تشکیل دولت جوان حزب الهی، پادوهای جوان و البته گمنام و بی هنری هستند که عمری است به امید پاداش ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۴    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام مرزوبوم برشی از خاطرات بانو عزت قیصری، از شیرزنان کردِ حاضر در دفاع مقدس را منتشر کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۲    
به گزارش مشرق، مسعود براتی تحلیلگر سیاسی در توییتی نوشت: این حرف عراقچی یا از روی ناآگاهی است یا نشانی از عدم اجرای کامل قانون مجلس. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۲    
به گزارش مشرق، عبدالله گنجی فعال رسانه ای در توییتی نوشت: برخی از اقدامات بایدن و تیمش برای ترامپ زدایی است بعضی به عنوان ایران گرایی به ملت ما نفروشند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۲    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتی نوشت: پس از بازگشت اعتبار به پاسپورت مون، اخیرا کارت ملی مون هم معتبر شده و باهاش میتونیم یک عدد روغن نباتی بگیریم! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۸    
مرکز امنیت نوین آمریکا به بایدن، رئیس جمهور این کشور پیشنهاد داد که به جای تنش با ایران امتیازهای ظاهری را در نظر گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۹:۳۳    
اینتر در دربی دلامادونینا مقابل میلان به پیروزی رسید تا در صدرجدول سری آ دست به فراری بزرگ بزند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۹:۲۰    
جوان عراقی خطاب به آیت الله رئیسی گفت: از شما می خواهیم که این پیغام را به امام و رهبرمان سیدعلی خامنه ای برسانید؛ عراق مردانی جان برکف و آماده ایثار دارد که نگاهشان به اشاره شماست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۰    
در اسناد لانه جاسوسی در مورد پدر و مادر او و شوهر دوم مادرش و اینکه این خانواده دسته جمعی برای معاش خود، در قزاقخانه و زیردست روسها بزرگ شده اند اظهاراتی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۵۷    
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که برای دیدار و گفتگو با مقامات کشورمان به تهران سفر کرده است امروز با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۵۴    
بارسلونا در دیدار مقابل کادیز در هفته بیست و چهارم لالیگا با گلی که در دقیقه 89 دریافت کرد به تساوی یک بر یک دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۳    
مرجع تقلید شیعیان گفت: ما نیازی به تسلیحات خارجی نداریم و باید از ظرفیت های این کشور بزرگ و شناسنامه دار و متمدن استفاده کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۶    
سردار هادیانفر، رییس پلیس راهور ناجا در آیین بهره برداری از مرکز تماس جدید ایران خودرو گفت: محصولات ایران خودرو در حوزه ایمنی ارتقای بسیار خوبی یافته است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۶    
مشاجره و تیراندازی در فروشگاه اسلحه در یکی از شهرهای آمریکا به مرگ سه تن و جراحت دو تن دیگر منجر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۱    
تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو در دیداری خارج از خانه مقابل چکش ها تن به شکست داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۵    
پروفسور اتریشی و رئیس سازمان مبارزه با بیماریهای واگیردار این کشور با تمجید از واکسن روسی تاکید کرد، اسپوتنیک-وی مثل تفنگ کلاشینکف است، ساده، قابل اتکا و موثر.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشستی یک ساعته با بازیکنان تیمش شرکت کرد و در مورد مسائل مختلف با آنها به صحبت پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۱    
همزمان با فرارسیدن ولادت حضرت امام جواد علیه السلام و حضرت علی اصغر علیه السلام فایل صوتی گلچین مولودی با نوای مداحان اهل بیت (ع) را می شنوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۴    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: طبق مصوبه امروز مجلس درآمدهای دولت به سمت فعالیت های عمرانی و توسعه ای سوق داده می شود و دولت دیگر نمی توان هزینه های اضافی در حوزه اجرایی کشور داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۶    
در این فیلم ربیعی در فروشگاههای سطح شهر از تلاش دولت برای کنترل قیمت ها و تداوم ارز 4200 برای کالاهای اساسی خبر داد و گفت کمابیش از قیمت بیشتر کالاها خبر دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۷    
جعفری بابیان اینکه بانوان در جنگ نرم نقش کلیدی واصلی خواهند داشت، گفت: بانوان باید این کنش اجتماعی و مبارزات نرم خود را از خانواده خودشان شروع و در سطح بعدی محله ها و جامعه خود را تحت تاثیر قرار دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۰    
مینو محرز با بیان اینکه فاز اول مطالعات بالینی یعنی مصون بودن واکسن را پشت سر گذاشتیم و دو نوبت تزریق روی 56 انجام شد و عارضه مهمی نداشتیم گفت: حال همه داوطلبان خوب است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۶    
خطیب زاده در واکنش به خبری مبنی بر اینکه ظریف نامه ای را به رهبر انقلاب درباره اجرای قانون اقدام راهبردی علیه تحریم ها نوشته است گفت: ظریف نامه ای در مورد قانون اخیر مجلس به رهبری ننوشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۸    
دو فروند از هواپیمای تهاجمی پنهاکار اف 117 که چند سال بود از خدمت بازنشسته شده بودند بر فراز شهر لس آنجلس در کنار یک هواپیمای سوخت رسان مشاهده شده اند.