جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 15 اسفند 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 1 اسفند 1399 مشرق نیوز 2 اسفند 1399 مشرق نیوز 3 اسفند 1399 مشرق نیوز 4 اسفند 1399 مشرق نیوز 5 اسفند 1399 مشرق نیوز 6 اسفند 1399 مشرق نیوز 7 اسفند 1399 مشرق نیوز 8 اسفند 1399 مشرق نیوز 9 اسفند 1399 مشرق نیوز 10 اسفند 1399 مشرق نیوز 11 اسفند 1399 مشرق نیوز 12 اسفند 1399 مشرق نیوز 13 اسفند 1399 مشرق نیوز 14 اسفند 1399 مشرق نیوز 15 اسفند 1399 مشرق نیوز 16 اسفند 1399 مشرق نیوز 17 اسفند 1399 مشرق نیوز 18 اسفند 1399 مشرق نیوز 19 اسفند 1399 مشرق نیوز 20 اسفند 1399 مشرق نیوز 21 اسفند 1399 مشرق نیوز 22 اسفند 1399 مشرق نیوز 23 اسفند 1399 مشرق نیوز 24 اسفند 1399 مشرق نیوز 25 اسفند 1399 مشرق نیوز 26 اسفند 1399 مشرق نیوز 27 اسفند 1399 مشرق نیوز 28 اسفند 1399 مشرق نیوز 29 اسفند 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۰    
شورش های پس از انتخابات آمریکا سبب ابراز نگرانی بسیاری از سیاستمدارن، جامعه شناسان و تحلیلگران آمریکایی از وقوع شورش و بحران های امنیتی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۸    
سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن اشاره به وضعیت بیماری کرونا در کشور، نسبت به روند افزایشی بیماری در روزهای پایانی سال هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۶    
با حضور معاون وزیر صمت و مسئولین استان فارس و شهر شیراز عملیات اجرایی احداث کارخانه جدید روغن نباتی با سرمایه گذاری 1780 میلیارد تومانی و ظرفیت تولید سالانه 180 هزار تن روغن در منطقه ویژه اقتصادی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۱    
نشست سالانه کنگره ملی خلق چین، پنجم مارس 2021 با حضور رئیس جمهوری چین برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۱    
توزیع ناعادلانه واکسن در جهان و دیگر مشکلاتی که شرکت های تولید کننده واکسن برای سایر کشورها ایجاد می کنند، باعث شد دانشمندان ایرانی به تولید واکسن فکر کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۴:۳۲    
هر ساله با نزدیک شدن به سال نو حوادثی از قبیل برق گرفتکی، زخمی شدن و سقوط به دلیل خانه تکانی افزایش می یابد. نکاتی در خصوص خانه تکانی ایمن منتشر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۴    
توطئه ربایش یک فروند هواپیما فوکر 100 متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر که پنجشنبه شب از فرودگاه اهواز به سمت مشهد به پرواز در آمده بود، با هوشیاری پاسداران یگان امنیت پرواز خنثی و عامل آن دستگیر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۹    
رهبر انقلاب: حفظ محیط زیست یک فعالیت دینی و انقلابی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۸    
متخصصان جوان کشورمان در یک شرکت دانش بنیانِ فناوری موفق شده اند برای نخستین بار در کشور، ربات و کیت استخراج RNA و DNA از نمونه های زیستی را طراحی و تولید کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۰    
محسن رضایی گفت: وابستگی به درآمدهای نفتی و فروش نفت خام، از جمله عمده آسیب پذیری های ما است که مانند یک ویروس در اقتصاد ما عمل می کند. این باید پایان یابد و تحول ساختاری اقتصادی باید اتفاق بیفتد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۰    
در حدود 12000 دستگاه موتور سیکلت توقیف شده در پارکینگ های همدان وجود دارد که بعضی از آنها به علت عدم مراجعه مالکان با رسوب و پوسیدگی مواجه شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۷    
بر پایه مصوبه پیشنهادی کمیسیون تلفیق حقوق های کمتر از 10 میلیون تومان در سال آینده 25 درصد افزایش می یابد، اما حقوق های بالاتر از این رقم 5/ 2 میلیون تومان افزایش خواهد یافت
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۹    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 51 قرار گرفته و هوای تهران در مرز پاکی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۰    
تصویری از آزمایشگاه و مزرعه عقرب در شهر دخلا مصر./عکس: AFP
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۹    
وزیر تعاون در دولت اصلاحات گفت حتی اگر برجام احیا شود، چرخ اقتصاد و زندگی مردم به این سادگی که روحانی می گوید نخواهد چرخید و همین حالا هم چرخ اقتصاد لنگ می زند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۴    
پنجمین عصرانه کارتون پل طبیعت با حضور 80 کارتونیست ایرانی و هنرمندان کشورهای حوزه نوروز شنبه 16 اسفند ماه به صورت مجازی برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۷    
آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار با حضور معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در تالار وحدت و معرفی برترین ها، برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۰    
کارشناس آمریکایی: سیاست ما مبتنی بر قلدری و زورگویی است/ هر کشوری که خود را با منافع ما وفق ندهد، له می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۷:۵۵    
جزیرۀ زیبای کیش، نگین خلیج فارس، جدیدترین مقصد 5G ایرانسل است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۷:۴۹    
انتشار اولین عکس از هواپیماربا پرواز اهواز به مشهد که توسط سپاه حفاظت هواپیمایی خنثی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۵:۰۱    
به گزارش مشرق، صفحه توییتری دیلی میل نوشت: کانی تاناکا قصد دارد در ماه می مشعل المپیک را به اندازه 100 متر حمل کند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۲:۰۱    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی عصر هوشمندی به نقل از معصومه نصیری نوشت: در میان اخبار می خواندم بی بی سی اعلام کرده با تولید انیمیشن های انگلیسی به دنبال پایان دادن به سلطه کارتون های ایالات متحده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۱:۱۲    
منابع عراقی از دستگیری 9 تروریست داعشی در الانبار و نینوا در عملیات پیشدستانه نیروهای امنیتی خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۰:۴۰    
چین با در اختیار داشتن چند واکسن موثر علیه کرونا به کشورهای جهان برای کمک به کنترل همه گیری کمک می کند؛ به تازگی نیز واکسن چین به چند کشور جدید رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۰:۳۴    
وزارت خارجه آمریکا در گفت وگو با رسانه ای سعودی مدعی شد که ایران به دنبال سلاح هسته ای است و در یمن نقش منفی ایفا می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۰:۳۰    
دادستان بجنورد از بازداشت چند متهم به اتهام شرب خمر، تهدید علیه بهداشت عمومی و شرکت در مجلس مختلط لهو و لعب در شهرستان بجنورد خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۰:۲۰    
محمد عباسی، وزیر دولت نهم و دهم به ادعای حمایت احمدی نژاد از او در انتخابات 1400 پاسخ داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۰:۱۹    
منابع خبری از انفجار یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در موگادیشو و کشته شدن ده ها نفر خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۰:۱۶    
پلیس کنگره آمریکا همچنان از گارد ملی این کشور خواسته است برای حفاظت از کنگره تا دو ماه آینده در این محل حضور داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۰:۰۵    
استفاده از خدمات شرکت ها و مؤسسات خدماتی برای انجام کارهای منزل و خانه تکانی، سپردن فرش به قالیشویی ها و خریدهای شب عید، بایدها و نبایدهایی دارد .
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۰:۰۰    
بخشدار صیدون از توابع باغملک گفت: چندی پیش یک مراسم ترحیم در این بخش برگزار شد که به موجب آن 25 نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۰    
بارش برف در نیمه اسفندماه ارتفاعات و مناطق کوهستانی گیلان را سفید پوش کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۰    
دولت نجات ملی یمن در واکنش به مخالفت محور آمریکایی با عملیات آزادسازی مأرب، گزارشی مفصل را تهیه و فعالیت القاعده در این استان و حمایت های ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی از این گروه تروریستی را شرح داده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۳:۲۶    
آمریکا و اتحادیه اروپا توافق کردند تا میلیاردها دلار تعرفه ای را که در پی مناقشه 16 ساله ایرباس و بوئینگ بر کالاهای یکدیگر وضع کرده اند، تعلیق کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۳:۲۱    
این مجموعه یک شاهکار هنری در زمینه پارک سازی، نگین هنری در پروره های مدیریت شهری کرج و یک جاذبه گردشکری برای کل کشور است .
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۵    
پاپ فرانسیس گفت: به عنوان زائر و حامل پیام صلح وارد عراق شده ام؛ جامعه جهانی موظف است تا به نقش خود در قبال ارتقای صلح در عراق و همه خاورمیانه عمل کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۰    
وزیر امور خارجه صربستان در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلگراد گفت: صربستان خواهان توسعه و گسترش روابط همه جانبه از جمله روابط اقتصادی با ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۶    
به گزارش مشرق، محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتی نوشت: در گفتگو با فایننشال تایمز به آمریکایی ها هشدار دادم که اجازه ادامه تحریم ها را نخواهیم داد و با عقب راندن آمریکایی ها تحریم ها را ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا و رئیس کمیسیون اروپا شامگاه جمعه تلفنی درباره موضوعات مختلف از جمله درباره چین و روسیه گفت وگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۰    
رسانه های سوریه از وقوع چند انفجار مهیب در شمال استان حلب که تحت اشغال نیروهای مورد حمایت ترکیه است، خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۲:۵۵    
کاخ سفید پس از حمله بحث برانگیز هفته گذشته آمریکا به سوریه از اصلاح اختیارات جنگی رئیس جمهوری استقبال کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۲:۵۱    
قضاوت مردم ایران در مورد مشکلات اقتصادی کشور، مبرا شمردن سیاست های نظام جمهوری اسلامی و مقصر شمردن سیاست های اجرایی و عوامل اجرایی در حوزه های سیاست داخلی و به خصوص در تصمیم گیری های اقتصادی می باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۶    
منابع خبری از زخمی شدن دو ماهیگیر فلسطینی در حمله نیروهای یگان دریایی رژیم صهیونیستی در ساحل غزه خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۴    
به گزارش مشرق، کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: امروز هم به مناسبت روز درختکاری، حضرت آقا با دست مبارک خود یک نهال مثمر کاشت.. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۴    
به گزارش مشرق، کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: سربازان ملکه انگلیس(bbcpersian) از کومله به عنوان گروه سیاسی ومظلوم یاد می کند!! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۶    
رهبر مسیحیان کاتولیک جهان دیروز در حالی وارد خاک عراق شد که مردم و مقاومت این کشور با انتشار بیاینه و تصاویری در فضای مجازی و خیابان های شهر، از او استقبال کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۶    
تحقیقات می گوید که کرونا به سلامت روان مردم ضربه زده است. حالا ما چطور می توانیم خودمان و خانواده هایمان را سالم از این مهلکه بیرون ببریم؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۵    
برخورد یک دستگاه خودروی سمند با درختان حاشیه جاده گرگان کردکوی در محدوده مرکز بهداشت روستای نودیجه موجب جان باختن سه تن و زخمی شدن یک نفر دیگر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۵    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درگذشت جمعی از نیروهای نظامی ارتش ترکیه در سانحه سقوط بالگرد را به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و وزیر دفاع این کشور تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۱    
با افزایش ارزش سود اوراق قرضه آمریکا و تقویت دلار که از جذابیت طلا کاست، قیمت این فلز گران بها به کمترین میزان در نزدیکی 9 ماه گذشته رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۱    
به گزارش مشرق، کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ایتالیا واکسن های استرالیا رو توقیف کرده (همون واکسنی که ما هم میخوایم بخریم) آمریکا هم واکسن های کانادا و مکزیک رو تحویل نمیده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۵    
خطیب مسجدالاقصی تاکید کرد این مکان مقدس، مسئله محوری و اساسی مسلمانان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۹    
جنگنده های سعودی همزمان با پیش روی نیروهای دولت صنعاء، 31 مرتبه استان مأرب را بمباران کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۵    
رییس شبکه بیماری های ویروسی ایران گفت: ویروس کرونا جهش یافته موسوم به کرونا انگلیسی از جنبه های مختلف خطرات و نگرانی هایی بین مردم ایجاد کرده که برخی از آنها جدی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۵    
نماینده دولت آمریکا در یمن از ارتش و کمیته های مردمی یمن خواست تا عملیات آزادسای استان مأرب را متوقف کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۰    
مهمان این قسمت از برنامه بدون تعارف چهره شناخته شده ای در سیاست یا هنر و ورزش نیست،مهمان بدون تعارف جوانی است که در لباس سربازی بزرگی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۹    
به گزارش مشرق، عبدالله گنجی فعال رسانه ای در واکنش به اظهارات موسوی لاری که گفته بود "جریان اصلاحات خود را وابسته به نظام می داند" در کانال تلگرامی خود نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۸    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتی نوشت: من همکارانی دارم که سی سال با این سر و وضع کار میکنند. با گوشی ایمنی ، مقنعه ، عینک ، ماسک و کفش ایمنی. در دماهای بالای 50 درجه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۶    
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری عاملان تیراندازی و سرقت در این شهرستان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۴    
هیئت فوتبال سیرجان با انتشار متنی از تمامی اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان به صورت رسمی عذرخوهی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۶    
طی هفته های گذشته بازار خودرو به افزایش نرخ ارز واکنشی نشان نداد تا اینکه در هفته ای که گذشت همزمان با ثبات نرخ ارز و همچنین ریزش قیمت آن روند قیمت ها در بازارخودرو تغییر کرد .
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۱:۰۵    
هند، اعلام کرد تصمیم تولیدکنندگان بزرگ نفت برای ادامه کاهش تولید درحالی که قیمت ها افزایش یافته است، می تواند بهبود ناشی از مصرف در برخی از کشورها را تهدید کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۱:۰۱    
به گزارش مشرق، علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت در توییتی نوشت: بار مراجعات به اورژانس بیمارستان رازی اهواز به صورت تصاعدی رو به افزایش و بسیاری از بیماران به بیمارستان های دیگر انتقال داده می شوند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۹    
دبیرکل اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق ضمن تایید آزادسازی بخشی از منابع مالی ایران نزد عراق گفت: تحقق این امر نتیجه دیپلماسی و پیگیری های رییس کل بانک مرکزی، وزیر نیرو و رییس قوه قضاییه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۰    
پایگاه اینترنتی القسط نوشت یک بازداشتگاه غیررسمی در یکی از کاخ های ریاض وجود دارد که به نظر می رسد مخصوص اعضای خاندان حاکم است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از نجات گروه 5 نفره کوهنوردی در ارتفاعات توچال خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۲    
یک قانون گذار دموکرات دومین پرونده شکایت علیه رئیس جمهور سابق آمریکا به اتهام تحریک حمله به کنگره این کشور را تنظیم و به دادگاه تحویل داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۰    
ارتش و کمیته های مردمی یمن با هدف قرار دادن تأسیسات نفتی آرامکو به وسیله موشک های بالدار و استراتژیک قدس 2 موفق شدند معادله بازدارندگی موشکی را در برابر متجاوزان محقق سازند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا(شنبه) بازی راحتی نداریم و باید تمرکز بالایی داشته باشیم؛ برابر نفت نباید اشتباه کرد و باید با ریسک پایین و تمرکز بالا بازی خوبی را انجام دهیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۵    
فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و 231 کیلو و سیصد گرم تریاک از یک دستگاه کامیونت حامل بار علوفه در جیرفت خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۵    
دبیر کانون سراسری انجمن های صنفی مراکز سرپایی درمان اعتیاد کشور می گوید: اگر تعرفه ها تغییر جدی نکند ورشکستگی مراکز درمان اعتیاد دور از انتظار نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۵    
منابع سوری از کشته شدن دو نفر از شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکا در حومه جنوبی شرقی دیرالزور خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۱    
شهر داکار پایتخت سنگال در پی بازداشت یکی از مخالفان دولت ناآرام است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۸    
رئیس کلانتری 122 دربند از بازداشت سارقی مسلح در جریان یک فقره سرقت مسلحانه خبر داد و گفت: سارق مذکور در درگیری تن به تن با مأمور پلیس، زمین گیر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۶    
در تحقیقات اخیر دانشمندان مشخص شده که در برخی از روزهای هفته احتمال بروز حمله قلبی بیشتر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۸    
صنعت نفت آبادان در هفت دیدار اخیر خود مقابل پرسپولیس به بردی دست پیدا نکرده و 6 باخت و یک تساوی برایش به بار نشسته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر مسافران مبدا و مقصد خوزستان تست منفی کرونا به همراه نداشته باشد، ضرورت دارد حداقل دو ساعت زودتر در ایستگاه راه آهن مبدا حضور داشته باشد تا تست سریع کرونا از مسافر ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۶    
سخنگوی شورای وحدت بر اهتمام این شورا به وحدت برای تعیین مصداق مناسب در انتخابات تاکید و بر انجام مذاکرات با شورای ائتلاف اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۹    
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران با بیان این که دولت سیزدهم باید بازار مسکن را در اولویت قرار دهد گفت: دولت روحانی به فکر خانه دار کردن مردم نبود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۶    
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: ابتدای فصل باشگاه استقلال و چند تیم دیگر به من پیشنهاد دادند، ول با قلب و با منطقم تصمیم گرفتم در فولاد بمانم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۱    
کارشناس مسئول خط مشاوره تلفنی سازمان بهزیستی کشور با اشاره یک میلیون و 500 هزار مورد تماس با صدای مشاور بهزیستی با شماره 1480 گفت: واکسن کرونا از پر تعدادترین سوالات مردم است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۰    
استادیار عفونی دانشگاه ارتش بیشترین عامل انتقال ویروس کرونا را دورهمیهای کوچک عنوان کرد و افزود: مردم فاصلهگذاری را در بیرون از خانه رعایت میکنند و این را شامل درون خانواده خود نمیدانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۱    
بارش شدید برف در آخرین روزهای سال شهروندان تبریزی را غافلگیر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۱    
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از تداوم بارش باران در شهریار، ملارد، آزادراه تهران-شمال و امام زاده داوود خبر داد و گفت: محورهای مواصلاتی استان تهران باز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۵    
رئیس جمهور سابق آمریکا به بهانه یادداشتی که در یک روزنامه آمریکایی چاپ شده است، لفاظی های تندی را علیه جریان اصلی حزب جمهوری خواه مطرح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۰    
علیرغم قول مکرر مسؤولان برای کاهش، قیمت مرغ همچنان به سقف چسبیده و قصد پایین آمدن ندارد، باید دید آیا در مدت زمان باقی مانده به عید و ماه رمضان قیمت متعادل می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۵    
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که واکسن "اسپوتنیک وی" Sputnik V در کشور عراق نیز به ثبت رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۳    
به گزارش مشرق، حجت نیکی ملکی ستاد اجرایی فرمان امام طی توییتی نوشت: خدا قوت به پاسداران امنیت پرواز که دیشب یک هواپیماربایی دیگر را خنثی و هواپیماربا را دستگیر کردند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۹    
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه مشارکت حداکثری یکی از اصول 4 گانه جریان انقلابی در انتخابات پیش روست، گفت: با مشارکت پایین، هیچ دولتی قوت کافی نخواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۵    
استقلال در حالی به مصاف فولاد خوزستان می رود که در لیگ بیستم مقابل تیم های خوزستانی به برتری نرسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۱    
اوپک و هم پیمانانش توافق کردند تا توافق کاهش تولید را در ماه آوریل هم ادامه دهند و استثنای کوچکی برای روسیه و قزاقستان قائل شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۱    
به گزارش مشرق، صفحه توییتری منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب به نقل از ایشان نوشت: وضع معیشت مردم خوب نیست و گرانی شب عید خیلی زیاد است؛ این غصه بزرگی است. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۷    
به گزارش مشرق، عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود مطرح کرد: نتایج مقدماتی محاسبات آماری بانک مرکزی نشان می دهد رشد سه ماهه سوم تولید کارگاه های بزرگ صنعتی حدود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۱    
امامان جمعه سراسر کشور در خطبه های امروز آمادگی برای انتخابات باشکوه و با عظمت را امری ضروری دانستند .
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: محسن رضایی: جنگ سه شعله و سه جانبه علیه ایران به راه افتاده و جامعه با مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی درگیر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۰    
پدر شهید حسین معز غلامی، از شهدای مدافع حرم که حدود چهار سال قبل در حماء سوریه به شهادت رسیده بود، بامداد امروز جمعه دار فانی را وداع گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۱    
مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری گفت که سالانه حدود یک میلیون متر هکتار به مساحت بیابان های کشور اضافه می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۶    
به دنبال رد صلاحیت مهدی کروبی برای تصدی دبیرکلی حزب اعتماد ملی و استعفای وی به همین دلیل، الیاس حضرتی به اتفاق آرای شورای مرکزی به عنوان دبیرکل حزب اعتماد ملی انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۰    
منابع رسانه ای از مرگ وزیر اطلاع رسانی و فرهنگ رژیم صدام معدوم در سن 80 سالگی خبر می دهند.
  • ۱