یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۱:۰۱Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 2 اسفند 1396 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 1 فروردین 1396 ملیت 1 اردیبهشت 1396 ملیت 1 خرداد 1396 ملیت 1 تیر 1396 ملیت 1 مرداد 1396 ملیت 31 شهریور 1396 ملیت 1 مهر 1396 ملیت 30 آبان 1396 ملیت 30 آذر 1396 ملیت 2 دی 1396 ملیت 30 بهمن 1396 ملیت 1 اسفند 1396 ملیت 2 اسفند 1396 ملیت 3 اسفند 1396 ملیت 4 اسفند 1396 ملیت 5 اسفند 1396 ملیت 6 اسفند 1396 ملیت 7 اسفند 1396 ملیت 8 اسفند 1396 ملیت 9 اسفند 1396 ملیت 10 اسفند 1396 ملیت 11 اسفند 1396 ملیت 12 اسفند 1396 ملیت 13 اسفند 1396 ملیت 14 اسفند 1396 ملیت 15 اسفند 1396 ملیت 16 اسفند 1396 ملیت 17 اسفند 1396 ملیت 18 اسفند 1396 ملیت 19 اسفند 1396 ملیت 20 اسفند 1396 ملیت 21 اسفند 1396 ملیت 22 اسفند 1396 ملیت 23 اسفند 1396 ملیت 24 اسفند 1396 ملیت 25 اسفند 1396 ملیت 26 اسفند 1396 ملیت 27 اسفند 1396 ملیت 28 اسفند 1396 ملیت 29 اسفند 1396 
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۴    
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۹    
از گذشته تا کنون سفیداب در حمام های ایرانیان مورد استفاده قرار گرفته است. از سفیداب به عنوان لایه بردار پوست استفاده می شود. اما اخیرا از سفیداب بیشتر برای لایه برداری صورت استفاده می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۴    
عضو انجمن پزشکان ورزشی با بیان این که ورزش های کششی مانند یوگا، ژیمناستیک و شنا به افزایش قد کمک می کنند، گفت: انجام حرکات کششی نه تنها باعث کوتاهی قد نمی شود ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۹    
تا به حال چند نفر را دیده اید که بعد از عمل جراحی بینی، باز هم اظهار نارضایتی کنند و بخواهند روی بینی خود، عمل جراحی دیگری انجام بدهند؟ حتما چنین افرادی را در اطرافتان زیاد دیده اید.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۰    
کمتر کسی پیدا می شود که خرما دوست نداشته باشد. اما اگر شما جزو معدود افرادی هستید که خرما دوست ندارید در این مطلب چند دلیل قانع کننده برایتان داریم تا در مورد این خوراکی شگفت انگیز تجدیدنظر کنید ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۷    
فاطمه جوزقی بانوی نیکوکار شیرازی با اهدای ملک خود به خیل نیکوکاران عرصه سلامت فارس پیوست.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۲    
تصنیف لی لی حوضک به عنوان اولین آهنگ گروه موسیقی سی کُرُن به سرپرستی و آهنگسازی کاوه آهنگرانی و خوانندگی قربان نجفی منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۷    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در حال حاضر 85 در صد چای مورد نیاز کشور از محل واردات و تنها 15 درصد بصورت داخلی تامین می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۲    
سازمان تنظیم مقررات ارتباطات با اشاره به اجرای طرح احراز اصالت گوشی های برند ال جی که از 28بهمن آغاز شده است بر لزوم استعلام شناسه و کدفعالسازی گوشی ازسوی خریداران تاکید کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۷    
فرمانده هوانیروز ارتش گفت: درصورت مساعد شدن هوا بوسیله بالگردهای ارتش با تمام توان برای انتقال اجساد اقدام خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۷    
مراحل به وجود آمدن بحران و پس بحران در کشور ما به چه صورت است؟ در کشور ما هم مانند خیلی از کشورهای دیگر بحران های گوناگونی به وجود می آید ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۲    
بر اساس گفته محققان زمین بعد از یک میلیارد سال دیگر قابل سکونت نخواهد بود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۷    
شهروند گناوه ای در دیوار حیاطش یک لوله بصورت مورب کار گذاشته که انتهای آن کنتور آب پیداست و دیگر لازم نیست مامور قرائت کنتور به درب حیاط مراجعه کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۷    
پهن کردن سفره هفت سین یکی از آداب و رسوم زیبا و کهن ما ایرانیان است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۷    
شبکه اجتماعی اینستاگرام از جهات بسیاری شبیه به برنامه اسنپ چت است، اما فیسبوک تلاش می کند تا با ویژگی های جدیدی که قصد اضافه کردن به این برنامه را دارد، شرایط را رقابتی تر کند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۲    
مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۷    
روستای اویمیاکن (Oymyakon) را می توان سردترین منطقه مسکونی دنیا برشمرد که در توندرا سیبری واقع شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۸    
مراسم تشییع پیکر شهید محمدحسین حدادیان مراسم تشییع پیکر شهید محمدحسین حدادیان
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۳    
با حضور مدیران ارشد شرکت سایپا یدک برترین های دومین المپیاد کارشناسان پذیرش نمایندگی های مجاز معرفی شدند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۳    
شرکت سایپاسیتروئن در نوزدهمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز از سوی سازمان محیط زیست به عنوان یکی از واحدهای منتخب صنعت سبز کشور شناخته شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۳    
گروه خودروسازی سایپا با ثبت نام 7 هزار و 500 دستگاه خودرو ساندرو استپ وی در مدت زمان دو ساعت و نیم ، رکورد فروش اینترنتی در کشور را از آن خود کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۸    
شهردار تهران که به دعوت شهردار ورشو برای دیدار از این شهر و همچنین دیدار با معاون نخست وزیر، نایب رئیس مجلس سنا ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۸    
وزیر امور خارجه هلند در دیدار با مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با بازماندگان حادثه اخیر سقوط هواپیما در ایران ابراز همدردری کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۸    
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: هر وقت مسلمانان اقتدار داشتند، بیگانگان نتوانستند به جامعه شأن نفوذ کنند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۳    
رئیس شورای استان تهران گفت: هدف برگزاری کمیسیون های شورای استان تهران همگرایی و تنظیم مشترک ظرفیت ها و نگاه مشترک به کاستی هاست.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۸    
روز یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در مجموع بیش از 96 هزار قطعه سکه به صورت قطعی با روش جدید در واحدهای بانک ملی ایران پیش فروش شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۳    
پیشکسوت فوتبال پرسپولیس می گوید بازیکنان این تیم برابر السد روز بدشان بود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۸    
شاگردان وینفرد شفر در دو هفته ابتدایی از لیگ قهرمانان آسیا با دو تیم از حاشیه خلیج فارس دیدار داشته اند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۳    
اولین تصاویر از عملیات انتقال پیکر جانباختگان سانحه هوایی توسط تکاوران تیپ 65 نزاجا و هلال احمر
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۳    
بازیکن تیم ملی بعد از جام جهانی از باشگاهش جدا می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۳    
دروازه بان شماره یک پرسپولیس مدعی شد برخلاف تصور پیشکسوت این تیم قصد داشته بابت حمایت او تشکر کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۳    
آمار هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد که طبق آن تنها امید ابراهیمی با ایجاد 8 موقعیت گل صدرنشین بخش مربوط به خودش است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۳    
پیشکسوت پرسپولیس حمله شدیدی به دروازه بان کنونی این تیم کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۳    
فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن ابلوموف ، دکل ، پل ، قرار ما این نبود ، حباب ، قلب های واحد ، خواب یک ستاره ، فرزندان ، رویای طلا ، بازگشت به زمین ، حوض نقاشی ، اورست ، نقطه شکست ، ای ایران ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۸    
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراحل کدگذاری، عکس برداری و نمونه برداری برای آزمایش های ژنتیک از نخستین محموله بقایای پیکر جانباختگان سانحه هواپیمای ای. تی. آر یاسوج پایان یافت.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۸    
با شروع فصل سرد سال بیشتر افراد معمولا از خشکی پوست شکایت می کنند در این گزارش تاثیر آبمیوه ها بر نرم شدن پوست را مشاهده می کنید.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۸    
اگر از شکم خود ناراضی هستید و می خواهید آن را سریع آب کنید نگران نباشید، ما به شما معجونی معرفی می کنیم که شکم خود را سریع آب کنید.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۸    
دادستان کل کشور با بیان اینکه دستگاه قضائیه با اغتشاشگران برخورد می کند، گفت: اغتشاشگران شب گذشته تهران ریشه در خارج از کشور داشتند و از پوشش گروهی از دراویش استفاده کردند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۸    
اگر چه پلیس در هفته گذشته به بازار ارز ریخت و ده ها دلال بازار را به اتهام سوداگری و فرصت طلبی دستگیر کرد اما نباید فراموش کنیم هر سوداگر و فرصت طلبی دقیقا در لحظه ای که در معامله ای موفق به فروش ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۳    
وقتی گشت موتوری پلیس به دو پراید در سطح شهر مشکوک می شود دستور ایست می دهد اما خودروها با بی توجهی برسرعت خود می افزایند و متواری می شوند و پس از دقایقی تعقیب و گریز یکی از خودروها به محاصره نیروی ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۸    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت : با توجه به ذخایر تخم مرغ، گوشت مرغ منجمد، گوشت تازه گوسفندی و گوشت قرمز منجمد گوساله، تا پایان فروردین ماه سال آینده هیچ گونه افزایش قیمتی در این بازار نداریم.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۸    
دراویش گنابادی در بیانیه ای جنایت خیابان پاسداران به دست برخی دراویش که به شهادت 4 نیروی پلیس و یکی از بسیجیان منجر شد به شدت محکوم کردند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۸    
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که اولین اجساد حمل شده به یاسوج به هیچ عنوان قابل شناسایی نبوده و باید از طریق پزشکی قانونی شناسایی شوند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۸    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: به دلیل شرایط بد جوی روز اول امکان امدادرسانی وجود نداشت و در روز دوم تعداد 24 نفر از کوهنوردان به سمت محل سقوط هواپیما حرکت کردند و در نزدیکی محل سقوط یک کمپ تشکیل ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۳    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت تعدادی از نیروهای سرافراز انتظامی و بسیج را در حوادث و اغتشاشات اخیر تسلیت گفت.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۳    
به گزارش ملیت به نقل از عصرایران ، تصاویر منتشر شده از سوی خبرگزاری میزان از تکاوران ارتش در کنار لاشه هواپیمای سقوط کرده تهران - یاسوج در ارتفاعات دنا .
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۳    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان را اعلام و اظهار کرد: ثبت نام در سامانه اینترنتی اسکان نوروزی از فردا جمعه 4 اسفند شروع می شود و تا 23 همین ماه ادامه دارد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۱:۰۵    
این افراد با الهام گرفتن از برخی جریان های بیرون و تحریکات شبکه ها و ماهواره های معاند و برخی افراد در داخل کشور اقداماتی انجام دادند که مردم ما شاهد بودند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۱:۰۰    
یکی از کوهنوردان اعزام شده به محل حادثه پس از بازگشت از ارتفاعات در رابطه با شایعات طرح شده مبنی بر این که چند تن از مسافران در لحظه برخورد زنده مانده و به علت سرما یا خونریزی فوت شده اند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۱:۰۰    
جست وجوی پیکرهای جانباختگان سقوط هواپیما - کمپ امدادرسانی تنگه کوه گل - سی سخت
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۱:۰۰    
رئیس جمهوری با صدور پیامی شهادت سه تن از سربازان رشید نیروی اتتظامی و دو تن از بسیجیان سرافرار را در حوادث و اغتشاشات اخیر تسلیت گفت.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۹    
عکسی از کاپیتان فولاد خلبان هواپیمای تهران _ یاسوج، که آخرین تولدش را در کنار همکارانش در حین ماموریت جشن گرفت.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۴    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از رفع اختلال سامانه ثبت نام کارت هوشمند ملی خبر داد و گفت: ظرفیت سامانه ثبت نام را افزایش خواهیم داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۴    
علیرضا فغانی اعلام کرده که قصد ندارد دربی را قضاوت کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۴    
براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (چهارشنبه دوم اسفندماه) با 25 ریال افزایش نسبت به روز دوشنبه 37 هزار و 175 ریال قیمت خورد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۹    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای اعطای هرگونه تسهیلات از محل اعتبارات دولتی به مقامات، روسا و کارکنان دستگاه های اجرایی را منموع کردند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۹    
نمایندگان مجلس ضمن ممنوع کردن هر گونه افزایش حقوق برای مقامات در سال آینده این موضوع را برای اعضای هیئت علمی و قضات مستثنی کردند و در عین حال مصوب کردند که حداکثر میزان افزایش حقوق در سال 97 برای ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۹    
باخت سنگین مقابل السد قطر باعث شد تا برانکو بازیکنانش را تنبیه کند و سرمربی این تیم اعلام کرد که بازیکنانش باید تاوان اشتباهات شان را پس بدهند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۹    
رئیس هئیت نجات غریق جویبار از پیدا شدن جسد یکی از سه صیاد مفقود شده جویباری خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تکذیب اخباری مبنی بر افزایش قیمت دارو، گفت: ممکن است این موضوعات ناشی از تغییراتی باشد که در بیمه ها انجام شده اما تاکنون وزارت بهداشت هیچ افزایش قیمتی در بخش دارو ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۴    
جمعی از خانواده های جانباختگان حادثه سقوط هواپیما در منطقه سی سخت یاسوج حضور یافتند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با رد هرگونه افزایش قیمت تلفن همراه و تعرفه اینترنت خانگی گفت: وضعیت پیام رسان های داخلی ظرف دو ماه گذشته بهبود یافته است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۴    
درست یک روز پس از انتشار کارت دانشجویی مهدیه گلرو، یکی از دانشجویان ستاره دار، میهمان دفتر وزیر علوم بودیم ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۴    
مدیرکل راه آهن خراسان رضوی درباره جزئیات واژگونی قطار باری در ایستگاه کاشمر گفت: تعدادی واگن در خط فرعی در ایستگاه کاشمر از ریل خارج شد و خوشبختانه کلیه مسیرهای ریلی به سمت مشهد و بالعکس باز است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۴    
رئیس سازمان پزشکی قانونی با اشاره به اعلام فراخوان نمونه گیری DNA خانواده بازماندگان سانحه هوایی یاسوج اعلام کرد ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۹    
باید توجه داشت که پس از سقوط هواپیما، در محل برف باریده و امکان ندارد که پس از دو روز با وجود بارش برف ردپایی مانده باشد که نشان دهد کسی زنده بوده است .
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۹    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گفت: همراهان بیماری که در بخش روانپزشکی بیمارستان فارابی بستری بوده و در اثر آمبولی ریه فوت کرده است با حمله به کادر درمانی و تجهیزات بیمارستان ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۹    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی سانحه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج را تسلیت گفت.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۴    
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از وجود تسهیلات سفرهای سیاحتی و زیارتی نوروز برای بازنشستگان خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۴    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز سه شنبه دوم اسفند ماه 96 با افزایش اندک 8 واحدی معادل 0.01 درصد به رقم 98 هزار و 157 واحد رسید ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۴    
مراسم تشییع پیکر سه مأمور یگان امداد پلیس تهران که به دنبال حمله ناجوانمردانه عناصر فرقه دراویش گنابادی با یک دستگاه اتوبوس به درجه رفیع شهادت نائل شدند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۹    
عوامل مستند نامزد اسکار آخرین مردان در حلب به سبب محدودیت های مهاجرتی ترامپ قادر نخواهند بود در مراسم پایانی جوایز سینمایی اسکار حضور یابند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۹    
دیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که هواپیمای تهران - یاسوج که در ارتفاعات دنا سقوط کرده، منفجر نشده و به سه تکه تقسیم شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۹    
سرمربی سابق پرسپولیس می گوید بهتر بود برانکو تیمش را برابر السد با یک مهاجم به زمین می فرستاد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۹    
سازمان حج و زیارت با اعلام کاروان های حج تمتع سال 1397، زمان قطعی ثبت نام را مشخص کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۹    
وزیر کشور با بیان اینکه جریان دراویش را جریانی عاقلانه، منطقی و معتدل می نامیم، اظهار کرد: به هیچ وجه حوادث دوشنبه شب خیابان پاسداران را به این جریان منتسب نمی کنیم.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۴    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از خشک شدن بخش توریستی و گردشگری رودخانه زاینده رود خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۴    
این خانم را نمی شناسیم و نمی دانیم اصلا شناسنامه هنری دارد یا خیر؟ و تا کنون درخواستی از جانب وی برای برپایی نمایشگاه در ایران نداشته ایم.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۴    
هم اکنون پیکر 7 تن از جان باختگان سانحه در حال انتقال به منطقه سی سخت است و تحویل خانواده ها می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۴    
وزرای کشور و اطلاعات از حوادث روزهای اخیر و اغتشاشاتی که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی و بسیج شد، به هیئت وزیران گزارش دادند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۹    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: تعداد 32 قطعه بسته بندی شده در حال انتقال به پایین است و این قطعات الزاما پیکر محسوب نمی شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۴    
اردوی تمرینی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان ایران در سالن کشتی جهانبخت توفیق در حال برگزاری است.اردوی تمرینی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان ایران در سالن کشتی جهانبخت توفیق در حال برگزاری است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۹    
فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: تکاوران ارتش موفق شدند قطعاتی از پیکرهای عزیزان سرنشین هواپیما را جمع آوری و بسته بندی کنند در حال حاضر هم راه افتادند و فکر می کنیم تا 2 ساعت و نیم دیگر به دامنه ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۹    
ماموران گمرک استان البرز در تازه ترین عملیات مبارزه با قاچاق و با رصد اطلاعات کالاها و بسته های پستی یک بسته گز حاوی 420 گرم تریاک کشف کردند. تریاک ها به شیوه ماهرانه ای در جوف گزها جاسازی شده بود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۹    
مرکز مدیریت راههای کشور محدودیت های ترافیکی برخی از جاده های برون شهری در روزهای 2 تا 5 اسفند ماه سال جاری را اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۹    
از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا، با ارتقاء و توسعه شاخص های مدیریتی و عملکردی در حوزه محیط زیست حامی زمین پاک و هوای سالم شناخته شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۹    
محب اهری گفت: زمانی که مشغول کار هستم کمتر به بیماری فکر می کنم و حالم بهتر است
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۹    
گمرک ایران واردات برنج در فصل ممنوعیت را تأیید و اعلام کرد این واردات به مقدار جزیی و با مجوزهای تعاونی های مرزنشینی و ارزش افزوده مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صورت گرفته است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۹    
رئیس پلیس اصفهان گفت: برای اسکورت انتقال اجساد از سمیرم به یاسوج امادگی داریم.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۹    
مدیرکل دفتر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این که بارش برف و کولاک فرآیند جستجوی جعبه سیاه هواپیمای آسمان را دشوار کرده است، گفت:بهمن بخش زیادی از هواپیمای آسمان را مدفون کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواستار برخورد جدی با برهم زنندگان آرامش و امنیت مردم و شهدای جنایت تروریستی دوشب گذشته در تهران شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۴    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: آنهایی که حساسیت این منطقه را نمی دانند، از حضور نامناسب در منطقه بیش از دیگران ضربه خواهند خورد و اکنون بعد از چندین سال دخالت بیگانگان و مشاهده عینی ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۴    
برای خرید واحدهای کلنگی در مناطق مختلف تهران با توجه به منطقه و موقعیت دسترسی باید از متری 5 میلیون تومان تا بیش از 14 میلیون تومان هزینه پرداخت کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۹    
تفاهم نامه همکاری بین شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی و دانشکده علم دانشگاه فردوسی مشهد با هدف تعاملات تخصصی علمی و پژوهشی برای ارتقای سواد سلامت جامعه و آگاهی بخشی عمومی در راستای ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۹    
سخنگوی اورژانس کشور با اعلام احتمال سرمازدگی برخی نیروهای امدادی گفت: یک فروند بالگرد و ده آمبولانس در محل حادثه حضور دارند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۹    
اگر چه آموزش و پرورش طی سال های گذشته، یعنی حدود چهار سال پیش با مشکل نیروی مازاد روبه رو بود اما با تغییر شرایط و به ویژه تغییر نظام آموزشی اکنون این وزارتخانه با مشکل کمبود نیروی انسانی به ویژه در ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۹    
مدیر دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم گفت: باوجود برخی شنیده ها مبنی بر امکان ناپذیری حذف کنکور سراسری، به نظرم امکان حذف تدریجی کنکور وجود دارد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۴    
شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی می گفت عرفان، نه دکان. آن عرفان خانقاهش بازی دراز است. خانقاهش یتیمخانه هاست. شهید بهشتی این جمله را در هنگامه جنگ می گفت ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۹    
ولی الله سیف با اشاره به نوسانات نرخ ارز در هفته های اخیر، گفت: شرایطی که در بازار ارز کشور ایجاد شده بود به هیچ وجه ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۴    
مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت از اقدام معاونت درمان برای پیشگیری از اشتباهات درمانی و وقایع ناخواسته خبر داد و گفت ...
  • ۱