پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۲:۳۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 20 اسفند 1396 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 1 فروردین 1396 ملیت 1 اردیبهشت 1396 ملیت 1 خرداد 1396 ملیت 1 تیر 1396 ملیت 1 مرداد 1396 ملیت 31 شهریور 1396 ملیت 1 مهر 1396 ملیت 30 آبان 1396 ملیت 30 آذر 1396 ملیت 2 دی 1396 ملیت 30 بهمن 1396 ملیت 1 اسفند 1396 ملیت 2 اسفند 1396 ملیت 3 اسفند 1396 ملیت 4 اسفند 1396 ملیت 5 اسفند 1396 ملیت 6 اسفند 1396 ملیت 7 اسفند 1396 ملیت 8 اسفند 1396 ملیت 9 اسفند 1396 ملیت 10 اسفند 1396 ملیت 11 اسفند 1396 ملیت 12 اسفند 1396 ملیت 13 اسفند 1396 ملیت 14 اسفند 1396 ملیت 15 اسفند 1396 ملیت 16 اسفند 1396 ملیت 17 اسفند 1396 ملیت 18 اسفند 1396 ملیت 19 اسفند 1396 ملیت 20 اسفند 1396 ملیت 21 اسفند 1396 ملیت 22 اسفند 1396 ملیت 23 اسفند 1396 ملیت 24 اسفند 1396 ملیت 25 اسفند 1396 ملیت 26 اسفند 1396 ملیت 27 اسفند 1396 ملیت 28 اسفند 1396 ملیت 29 اسفند 1396 
ملیت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۴    
قیمت طلای 18عیار در بازار آزاد امروز 161هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی یک میلیون و 715 هزار تومان بوده است، ضمن آنکه قیمت دلار در صرافی ها 5100 تومان شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۵:۴۵    
امروز در صرافی ها هر قطعه سکه طرح قدیم به قیمت یک میلیون و 636 هزار و 100 تومان و سکه طرح جدید یک میلیون و 610 هزار تومان به فروش رسید.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۲    
وزارت امور خارجه طی اطلاعیه ای از هموطنانی که قصد سفر به خارج از کشور دارند خواست قوانین ،مقررات و هنجارهای فرهنگی و اجتماعی دولت مقصد را در مدت اقامت رعایت کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۳    
گفت و گوی مهران مدیری با کتایون ریاحی در دورهمی امشب 26 اسفند ماه به روی آنتن خواهد رفت.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۸    
دارچین، یکی از ادویه های محبوب در سراسر جهان است که فواید مختلفی هم به بدن می رساند. بیشتر افراد با انواع دارچین آشنا نیستند، اما درواقع دارچین به دو نوع کلی تقسیم می شود
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۸    
به طور کلی سوختگی روی سلامت پوست شما تاثیر می گذارد و حتی در مواردی به استخوان و عضلات شما هم آسیب جدی می رساند. بسته به شدت سوختگی درمان های مختلفی برای کاهش درد و جراحات ناشی از آن وجود دارد ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۸    
بابک که در سال های 60 و 70 جزو پرکارترین بازیگر عرصه تلویزیون بود در دهه نود به شدت کم کار شده و به عنوان مثال در آثار سینمایی حتی یکبار هم جلوی دوربین نرفته است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۵    
راستینه نوشت: اکستازی یا قرص اکس (MDMA، 3، 4 متیلن دی اکسیدمتامفتامین) یک ماده مخدر روانگردان مصنوعی است که به لحاظ شیمیایی شبیه به متامفتامین محرک و مسکالین توهم زا است ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۵    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ کالایی از امروز تا پایان فروردین سال 97 گران نمی شود و مردم می توانند تخلف ها را به سامانه 124 گزارش دهند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۳    
جان فیتز جرالد کندی سی و پنجمین رییس جمهور آمریکا بود که به تاریخ 30 آبان 1342 شمسی، ترور شد و به قتل رسید ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۸    
در یک سال گذشته، بزرگترین دغدغه تیم های ایرانی در بازی های لیگ قهرمانان، علاوه بر قدرت رقبا و برنامه ریزی هایشان ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۳    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت:نرخ کرایه تاکسی در سال 97 بر اساس مدل و خطوط تاکسی است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۸    
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران خواستار تشکیل جلسه مشترک دولت و مدیریت شهری در شورای شهر تهران به منظور تعیین تکلیف مدل احیاء و نوسازی بافت های فرسوده شهر تهران شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۳    
سخنگوی شورای شهر تهران از تصویب افزایش 20 درصدی نرخ انشعاب به واحدهای جدید خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۳    
عضو شورای شهر تهران در واکنش به افزایش تعرفه های عوارض شهرداری، گفت: این افزایش مصوبه دولت را دارد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۸    
تازه ترین تحقیقات محققان دانشگاه کلرادوی آمریکا نشان می دهد تغییر ساعت می تواند باعث بروز علائم اضطراب، افسردگی و حملات قلبی شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۳    
توزیع 24 هزار میلیارد ریال اسکناس های نو به مناسبت عید نوروز، با همکاری بانک مرکزی از طریق شعب منتخب بانک های عامل از صبح امروز دوشنبه 21 اسفند ماه آغاز می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۳    
لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا نام پسر سومش را از نام خواننده مورد علاقه اش انتخاب کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بازار ارز را مشابه وضعیت بادکنکی دانست و از مردم خواست باافزایش تقاضای دلار بر تلاطم این باراز نیافزایند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۴    
تغییر سبک زندگی و افزایش روند فرزندسالاری در خانواده ها باعث شده تا سایه سنگین غول اعتیاد در جامعه بیشتر از قبل احساس شود و تنوع عرضه مواد صنعتی مخدر و روان گردان به نوعی کابوسی برای خانواده ها بوده ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۴    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن ضمن محکوم کردن تعرض به سفارت ایران و با اشاره به تاکید مقامات انگلیسی مبنی بر تعهد حفاظت از سفارت کشورمان در لندن گفت که دولت انگلیس باید تضمین دهد گروهی که برنامه ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۹    
سال گذشته و درشب چهارشنبه سوری، 16 نفر از هموطنان کشته و تعدادی نیز قطع عضو شده یا چشم، دست و پای خود را از دست دادند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۹    
شبکه های اجتماعی اینستاگرام و اسنپ چت تحت تاثیر یک تصویر متحرک نژادپرستانه به طور موقت افزودن این قابلیت به استوری های خود را حذف کردند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۴    
کنسرت شصت سال موسیقی سینمای هند در تهران به روی صحنه خواهد رفت.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۴    
رئیس جمهور آمریکا طی پیامی در توئیتر نوشت که محبوبیتش از رئیس جمهور سابق این کشور بیشتر است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۴    
پرچمداران جدید سری S سامسونگ، گلکسی S9 و S9+ روز یکشنبه 20 اسفند طی مراسمی رسمی در مجتمع تجاری چارسو و با حضور مدیران این شرکت و اهالی رسانه برای ورود به بازار ایران معرفی شدند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۴    
مدیر کل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همزمان با درخواست کاهش ارتفاع خلبان جت شخصی بمباردیر ترکیه، هواپیما از صفحه رادار محو شد و سقوط کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۴    
یازده بازیکن دو تیم استقلال و العین در آستانه محرومیت قرار دارند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۹    
مگان مارکل عروس جدید خانواده سلطنتی انگلیس روز سه شنبه در یک مراسم محرمانه برای تغییر مذهب خود، غسل تعمید داده شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۹    
تیم المپیاکوس مقابل حریفش به یک پیروزی پرگل رسید.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۹    
رئیس مرکز ملی فضای مجازی با تاکید بر اینکه فیلتر کردن تنها راه نیست، گفت: باید با تقویت پیام رسان بومی و تصویب قوانین مهم در حوزه فضای مجازی شرایطی را فراهم کرد تا مهاجرت از تلگرام به پیام رسان های ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۴    
مرجع تقلید شیعیان گفت: آنکه روسری خود را بر سر چوب کرده است نمی داند دارد با آیه وَلْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَی جُیُوبِهِنَّ مقابله می کند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۴    
مشاور کانون عالی شوراهای اسلامی کار از تعیین تکلیف حداقل نرخ دستمزد تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۹    
برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری در ایام نوروز هر شب ساعت 23 ار شبکه نسیم راهی آنتن می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۹    
شبکه های تلویزیونی بمانند سال های گذشته برای نوروز 97، ویژه برنامه ها، سریال ها و فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی را در نظر گرفته اند که در این میان می توان به پخش سریال پایتخت 5 ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۹    
عضو کمیسیون قضایی مجلس جزئیات مصوبات اخیر این کمیسیون درباره طرح اصلاح قانون چک را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۹    
رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عربستان زیر بار پرداخت دیه شهدای منا نرفته، گفت: طرف سعودی قول پرداخت دیه شهدای مسجدالحرام را داده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۹    
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس از افزایش حدود 3.7 درصدی سهمیه حج 97 جمهوری اسلامی ایران خبر داد و افزود: سهمیه حج 97 ایران از 77 هزار و 900 نفر به 82 هزار و 800 نفر افزایش یافت.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۹    
گمرک ایران اعلام کرد ورود و خروج ارز به صورت نقد و یا اسناد بانکی و یا اوراق بهادار بی نام (اوراق قرضه) به صورت فیزیکی، به هر طریق ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۴    
باشگاه استقلال در آستانه بازی با العین امارات بیانیه ای صادر کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۴    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت که اجساد 11 سرنشین هواپیمای ترکیه ای که ساعاتی پیش در چهارمحال و بختیاری سقوط کرده است، غیرقابل شناسایی است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۵    
رییس کمیسیون بررسی سانحه هواپیمای تهران- یاسوج با بیان اینکه جعبه سیاه هواپیما به تهران بازگشت، گفت: امروز یا فردا اولین گزارش از اطلاعات جعبه سیاه هواپیما منتشر می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۵    
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۰    
سرپرست دادگاه کیفری استان تهران گفت: بعد از صدور حکم راننده اتوبوس پرونده شهادت سه مامور نیروی انتظامی طی 72 ساعت به طرفین ابلاغ می شود و آنها 20 روز فرصت تجدیدنظرخواهی دارند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۰    
جعفری جلوه گفت: سری جدید کلاه قرمزی در ایام نوروز از 1 تا 17 فروردین هر شب ساعت 20 پخش می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۰    
پیکر لوون هفتوان هنرمند فقید ظهر فردا (دوشنبه21 اسفند ماه) ساعت 14 در آرامگاه ارامنه واقع در جاده خاوران برگزار خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از بارش پراکنده باران در 20 استان کشور طی 48 ساعت آتی خبرداد و گفت: طی 24 ساعت آینده وزش باد شدید در تهران، البرز، قزوین، قم ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۰    
این عکس در شب عروسی تختی گرفته شده که در حال بوسیدن صورت مادرش می باشد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۰    
طی 11 ماه اول امسال، آماری که از پرداخت تسهیلات خرید مسکن ارائه شده حاکی از رشد 32.3 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۵    
رحمانی فضلی در گفت و گویی به تشریح جزئیات منتشر نشده از اعتراضات دی ماه پرداخته و خبر می دهد در جریان اعتراض ها حدود 5 هزار نفر بازداشت شدند. ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۰    
سرمربی استقلال دیدار تیمش مقابل العین امارات را یک بازی مهم خواند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۰    
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی از آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عیادت کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۰    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه هیچ منتی بر مردم برای دریافت سود سهام عدالت وجود ندارد گفت: سال 96 در ایجاد اشتغال جزو سالهای نمونه بوده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۵    
خانواده 3 شهید مأمور نیروی انتظامی که در اغتشاشات خیابان پاسداران به شهادت رسیده بودند، خواستار قصاص قاتل شدند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۰    
لیست تعداد بیمارانی که از اول سال جاری به بیمارستان ایران مهر مراجعه کردند اعلام گردید.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۰    
مانور طرح امداد و نجات نوروزی 97 و طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی به همراه نمایش توانمندی های ناوگان امدادی و آمادگی نیروهای واکنش سریع - جمعیت هلال احمر ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۰    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: رئیس فیفا بعد از پرتاب ترقه در دربی 86 از جایش پرید و به ما لبخند زد. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره پرتاب ترقه در دربی 86 ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۰    
ظریف گفت: وظیفه وزارت خارجه برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، حذف موانع تولید و سرمایه گذاری در کشور است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۰    
تعدادی از هنرمندان مطرح عرصه موسیقی در سال 96 بعد از تلاش های فراوانی که در طول فعالیت خود در گونه های مختلف موسیقایی داشتند، دار فانی را وداع گفتند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۵    
نماینده دادستان در اولین جلسه دادگاه حادثه پاسداران به قرائت کیفر خواست ثلاث باباجانی پرداخت.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۵    
وزیر کشور آمادگی های وزارتخانه متبوعش برای ایام سفرهای نوروزی مردم را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۵    
رهبرانقلاب با کناره گیری آیت الله جنتی از امامت جمعه تهران موافقت کردند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۰    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از شرکت فاپسکو بازدید و با اعضای هیات مدیره این شرکت نشستی برگزار کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۵    
جانشین فرمانده ناجا تاکید کرد که بازرسان نامحسوس مردمی اجازه اعمال قانون و روبرو شدن با مردم را ندارند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری جلسه فوق العاده این کمیسیون برای بررسی حادثه لندن در تعرض به سفارت ایران در انگلیس خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۰    
کم تحرکی و رعایت نکردن الگوی غذای مناسب، شکل گیری نسلی را در پی دارد که روز به روز چاق می شود و برخی بیماری ها در پی این امر بروز پیدا می کند. ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۰    
نایب رییس اتحادیه فروشندگان و تعمیرکنندگان لوازم خانگی اصفهان گفت: بسیاری از اقلام لوازم خانگی تولید شده در داخل، تنها برند خارجی بر روی آنها زده می شود و هیچ نشانی از ساخت ایران بر روی آنها نیست.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۵    
رئیس کمیته امداد گفت: مستمری اسفندماه برای مددجویان با هماهنگی با سازمان هدفمندی یارانه ها٬ 26 اسفندماه پرداخت می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۵    
رئیس کمیته مزد کانون عالی شورا ها و نماینده کارگران در مذاکرات مزدی، نتایج جلسه شب گذشته شورای عالی کار را مثبت توصیف کرد و گفت: سه شنبه دستمزد نهایی می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۵    
کنگره خلق چین امروز (یکشنبه) در رای گیری ای محدودیت دوره ریاست جمهوری و معاونت ریاست جمهوری را که دو دوره پنج ساله بود برداشت و به این ترتیب شی جین پینگ ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۵    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با تائید خبر فروش پوست گربه دریکی از فروشگاه های تهران گفت: تنها یک پوست گربه آن هم پوست وارداتی در این فروشگاه فروخته شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۰    
رئیس جمعیت هلال احمر از هزینه 57 میلیارد تومانی برای تامین اقلام لیستی و امدادی انبار های جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: طرح هم خانه برای زلزله زدگان کرمانشاه بعد از نوروز اجرایی می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۵    
دونالد ترامپ در تجمعی انتخاباتی در پنسیلوانیا شعار خود را برای انتخابات سال 2020 مطرح کرد و متعهد شد که "آمریکا را عالی نگه دارد" ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۵    
محسن کریمی یک روز مانده به بازی با العین در لیگ قهرمانان آسیا با مصدومیت سنگینی روبرو و برای ماه ها خانه نشین شد..
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بازدید از مناطق زلزله زده هجدک راور گفت: روند خدمت رسانی به زلزله زدگان در وضع مطلوبی است که انشالله تا شهریور سال 97 شاهد اتمام و تکمیل خانه های در دست ساخت ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۰    
از پیراهن دو تیم استقلال و العین امارات برای بازی فردای دو تیم در گروه D لیگ قهرمانان آسیا رونمایی شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۰    
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از تایید حکم سارقان طلافروشی گچساران خبرداد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۰    
متقاضیان می توانند از فردا(دوشنبه) همزمان با 21 اسفندماه برای دریافت اسکناس نو به شعب منتخب 10 بانک مراجعه کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۰    
شامگاه شنبه فردی در حین سخنرانی خواجه محمد آصف وزیر امور خارجه پاکستان در همایش اتحادیه کارگری حزب حاکم در شهرستان سیالکوت، جوهر سیاه به سمت وی پرتاب کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۰    
این روزها زنده رود دیگر زنده نیست؛ وقتی هیچ موجود زنده ای نتواند از آن نفس بگیرد یعنی نفس هایش به شماره افتاده است، این روزها ماهی ها هم در زاینده رود جان می دهند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۰    
مهاجم رئال مادرید تعداد گل هایش در این فصل لالیگا را به 33 رساند و بالاتر از ستاره بارسلونا قرار گرفت.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۵    
منابع انگلیسی خبر دادند نمایندگان کشورهای استرالیا، لهستان و ژاپن هم ممکن است در کنار انگلیس مراسم افتتاحیه جام جهانی را تحریم کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۵    
ماموران گمرک بازرگان پس از بررسی محموله یک کامیون خروجی موفق به کشف یک مرد و یک کودک شدند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۵    
جلسه رسیدگی به پرونده متهم حادثه خیابان پاسداران دقایقی قبل آغاز شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۵    
سرلشکر رشید در جمع مسئولان امنیتی سپاه گفت: رژیم صهیونیستی امروز بیش از گذشته قدرت جمهوری اسلامی ایران را باور کرده و از آزمون آن خودداری خواهد کرد زیرا قادر به مدیریت مواجهه با ایران و تحمل هزینه آن ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۵    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: تیم اعزامی سازمان هواپیمایی کشوری به فرانسه جهت بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای A.T ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۰    
رئیس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی اعلام کرد که قیمت در واحدهای صنفی خشکشویی و لباسشویی تا پایان فروردین ماه سال آینده افزایش نمی یابد ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۵    
رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان این که ارزش سهام عدالت در بازار حدود 2.5میلیون تومان است، از دفع 100 حمله سایبری به سامانه سهام عدالت طی یک سال گذشته خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۵    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: همه تلاش طرف مقابل این است که بتواند یکی از 6 قطعنامه های قبلی را احیا کند تا شرایط تحریم قبلی را بازگرداند؛ به نظر من طرف مقابل دارد صد درصد اشتباه می کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تمهیدات سازمان آتش نشانی برای مراسم چهارشنبه سوری را اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با ارائه توصیه هایی در خصوص چهارشنبه سوری از شهروندان خواست تا رفتار های پرخطر را به سامانه 110 اطلاع دهند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۰    
وی با نقد حاشیه های همیشگی فضای مجازی اضافه کرد: این روز ها متاسفانه فضای مجازی بستر ناامنی شده است. بستری که همه نوع حواشی در آن وجود دارد و برخی یک شبه در آن معروف و مشهور می شوند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۰    
حجم نقدینگی در 12 ماه منتهی به دی ماه امسال با 22.3 درصد رشد به 1463 هزار و 120 میلیارد تومان رسیده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۰    
فرمانده کل سپاه گفت: قدرت و صلابت سپاه در عرصه های مختلف مدیون روحیه معنوی در کنار تجهیزات است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۵    
ارزش بورس اوراق بهادار تهران در هفته گذشته به عدد 3858915 میلیارد ریال رسید که 1.1 درصد کاهش داشته است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۵    
بلیت فروشی بازی استقلال - العین از 10 صبح فردا (دوشنبه) به صورت حضوری در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۵    
کارلوس کی روش قصد دارد سامان قدوس را در پست جدیدی امتحان کند.
  • ۱