پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۷:۵۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 24 اسفند 1396 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 1 فروردین 1396 ملیت 1 اردیبهشت 1396 ملیت 1 خرداد 1396 ملیت 1 تیر 1396 ملیت 1 مرداد 1396 ملیت 31 شهریور 1396 ملیت 1 مهر 1396 ملیت 30 آبان 1396 ملیت 30 آذر 1396 ملیت 2 دی 1396 ملیت 30 بهمن 1396 ملیت 1 اسفند 1396 ملیت 2 اسفند 1396 ملیت 3 اسفند 1396 ملیت 4 اسفند 1396 ملیت 5 اسفند 1396 ملیت 6 اسفند 1396 ملیت 7 اسفند 1396 ملیت 8 اسفند 1396 ملیت 9 اسفند 1396 ملیت 10 اسفند 1396 ملیت 11 اسفند 1396 ملیت 12 اسفند 1396 ملیت 13 اسفند 1396 ملیت 14 اسفند 1396 ملیت 15 اسفند 1396 ملیت 16 اسفند 1396 ملیت 17 اسفند 1396 ملیت 18 اسفند 1396 ملیت 19 اسفند 1396 ملیت 20 اسفند 1396 ملیت 21 اسفند 1396 ملیت 22 اسفند 1396 ملیت 23 اسفند 1396 ملیت 24 اسفند 1396 ملیت 25 اسفند 1396 ملیت 26 اسفند 1396 ملیت 27 اسفند 1396 ملیت 28 اسفند 1396 ملیت 29 اسفند 1396 
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۷    
گوچی می گوید: خانواده من بنا به دلایل سیاسی از ایران فرار نکردند. در واقع آن ها با مهاجرت به هلند به دنبال آینده ای بهتر برای من و برادرم بودند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۸    
فرمانده مرزبانی ناجا در خصوص پرونده سعید براتی، سرباز ربوده شده در مرز سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: وی زنده است و ما به صورت جدی در حال پیگیری و بازگرداندن این سرباز به کشورمان هستیم.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۸    
هرچه سن مان بالاتر می رود بیشتر به درمان های پوستی احتیاج پیدا می کنیم. پاکسازی مرتب پوست و آبرسانی به آن، بسیار مفید است ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۳    
استفاده از ترمز دستی بسیار ساده است اما نکاتی درباره آن وجود دارد که رعایت کردن آن لازم است:
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۳    
رییس پلیس امنیت ساعات فعالیت ادارات گذرنامه در تهران را اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۳    
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، بصورت عصر دیروز از پشت صحنه برنامه دورهمی بازدید کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۸    
دادستان تهران از صدور صدور 175 فقره کیفرخواست نسبت به متهمان آشوب های دی ماه و صدور بیست فقره کیفرخواست برای آشوب گران خیابان پاسداران خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۸    
حسن ریوندی، شومن، عکسی از جوانی بهمن هاشمی که مجری برنامه های تلویزیونی است را به همراه عکسی از جوانی سیلوستر استالو فوق ستاره هالیودی منتشر کرده و نوشته: بهمن هاشمی بدل سیلوستر استالونه بود ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
مدیریت املاک دولتی عراق اعلام کرد: یکی از کاخ های اصلی صدام حسین دیکتاتور سابق عراق در منطقه الرضوانیه بغداد به تاسیس دانشگاه آمریکایی اختصاص یافته است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
سخنگوی کاخ کرملین تأکید کرد که اقدام متقابل روسیه علیه انگلیس قطعا پاسخی درخور خواهد بود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
امروز در بازار های جهانی قیمت نفت کاهش جزئی داشت و کارشناسان معتقدند عرضه نفت در سال 2018 از تقاضا پیشی خواهد گرفت و تولید بیشتر از غیراوپکی ها تهدیدی بر اعضای اوپک خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
به نظر می رسد رضا قوچان نژاد، مهاجم ایرانی هیرنفین زندگی دو گانه ای داشته باشد. او در استان فریسلاند به آرامی می تواند در خیابان ها راه برود، ولی در وطنش ایران راه رفتن در خیابان ها امکان پذیر نیست.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
محمد بن سلمان، ولی عهد عربستان در سخنان خود عنوان داشت: اگر ایران بمب هسته ای بسازد عربستان نیز همین کار را در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار ما با تغییرات آب و هوایی جدیدی روبرو خواهیم شد از این رو لازم است که خود را برای روبرو شدن با فصل جدید آماده کنیم ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۸    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در حال حاضر ایرانیان برای سفر به ترکیه و گرجستان احتیاج به گرفتن روادید ندارند و به زودی هموطنان ما برای گذراندن تعطیلات در کشور آذربایجان می توانند از ویزای فرودگاهی ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۸    
استیون هاوکینگ همراه طارق علی و ونسا ردگریو در تظاهرات ضد جنگ ویتنام در لندن-سال 1968 مشاهده می کنید. منبع: عصر ایران
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۳    
ایمنی خودروهای خود را بسنجیم، اغلب جاده های ما خصوصا راه های دور از استان تهران و برخی مراکز استان ها به رغم تمام تلاش هایی که شده اما به دلایل مختلف، آن چنان که باید قابل اطمینان نیست ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۸    
شهردار تهران از ورود 46 واگن جدید به ناوگان متروی پایتخت و همچنین مذاکره برای خرید 630 واگن جدید برای متروی تهران خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۳    
شهردار تهران، خواستار قاطعیت نیروهای شهربان و حریم بان در برخورد با تخلفات شد و گفت: رفتار و عملکرد شما در توسعه رفتار شهروندی بین شهروندان بسیار موثر است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۸    
این عکس را می بینی برای یکی از آشناهامون این را زده بودید 3 میلیون، حالا من یک سنگ قبری می خوام سفارش بدم که از این گرونتر باشه و شکل و شمایل بهتری داشته باشه، ولی می خوام هزینه اش را قسطی بدم ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۸    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: آن چیزی که ما در دوربین های سطح کشور مشاهده می کنیم هنوز بار ترافیکی سفر های نوروز آغاز نشده هرچند که خوب است مسافرین در صورت امکان فردا و پس فردا اقدام به آغاز ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۳    
خواننده زیرزمینی که مدیر یک استودیوی ضبط صدا را در تهران با شلیک گلوله از پای درآورده بود، در آخرین جلسه بازپرسی جنایت را برگردن همدستش انداخت.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۳    
سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون مهمان امشب دورهمی است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۳    
مشکل مالیاتی باشگاه تراکتورسازی در آستانه حل شدن قرار گرفته و به همین خاطر قرار است اعضای این تیم در روز های پایانی سال 96 شارژ مالی شوند
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۳    
لاریجانی گفت: ما این مسائل را بار ها با جزئیات بحث کرده ایم و حقوق بشر یک چیز اختصاصی برای کشور های خاص نیست که به آن ها اختصاص داشته باشد ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۳    
وزیر خارجه جدید آلمان در دیدار با همتای فرانسوی اش در پاریس بر ضرورت همکاری برای حفظ توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 تأکید کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۸    
'بکر بوزداغ' سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه با ادعای این که تشکیل یک دولت محلی از مردم عفرین یکی از اولویت های آنکارا در این منطقه است، اعلام کرد: قصد نداریم عفرین را به دولت سوریه واگذار کنیم.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۳    
فرمانده مرزبانی کشور گفت: امنیت بسیار خوبی در سیستان و بلوچستان حاکم است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۳    
افزایش نرخ ارز در ماه های پایانی سال96 بسیاری از کسب وکارها را تحت تاثیر قرار داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۸    
سخنگوی کرملین اتهامات انگلیس به روسیه در ارتباط با پرونده مسمومیت جاسوس روس را تحریک آمیز خواند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۸    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: لایحه بودجه سال 97 شنبه آینده در مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی و در روز یکشنبه از سوی رئیس مجلس ابلاغ خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۸    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که عامل ثبات امنیت و پایداری در منطقه خاورمیانه است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۳    
در جدیدترین رنکینگ فیفا تیم ملی فوتبال ایران همچنان در رده نخست آسیا و سی و سوم جهان قرار دارد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند:از مشکلات مردم اطلاع داریم اما معتقدیم هیچ مشکل حل نشدنی در کشور وجود ندارد که ان شاءالله در چند روز آینده در این زمینه ها با مردم صحبت خواهم کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۳    
مشاورصنایع دفاعی فرماندهی کل قوا گفت: توطئه دشمن برای ناامنی و آشوب 3 ماه پایانی سال در کشورمان خنثی شد و دشمن بایستی فاتحه اقدامات خود در این زمینه را بخوانند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۸    
ظریف گفت: ما با ترکیه و گرجستان مقررات لغو روادید داریم و بزودی ایرانی ها می توانند برای تعطیلات خودشان در آذربایجان هم از ویزا در فرودگاه استفاده کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۳    
دستور العمل تسهیل شرایط اخذ مجوز اشتغال پزشکان در شهر دوم در جلسه شورای معاونین سازمان نظام پزشکی تصویب شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۳    
سفارت روسیه در انگلیس اخراج 23 دیپلمات این کشور به اتهام بی اساس افسران اطلاعاتی بودن را اقدامی غیرقابل قبول نامید که به روابط دو کشور آسیب جدی وارد خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۳    
فعالان مخالف قانون حمل آزاد اسلحه در آمریکا به نشانه 7 هزار کشته کودک و نوجوان تیراندازی ها در مدارس آمریکا در 6 سال گذشته 7 هزار کفش مقابل ساختمان کنگره چیده اند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۸    
نشست چهار جانبه ایران ترکیه آذربایجان و گرجستان در باکو با حضور وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۸    
یک هیئت وابسته به پارلمان اروپا اعلام کرد که در 3 سال گذشته، عهده دار ماموریتی محرمانه برای مذاکره با کره شمالی در راستای متقاعد کردن این کشور به پایان برنامه هسته ای خود بوده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۸    
یک مقام مسئول گفت: با توجه به کاهش تقاضا و روند کند بیماری آنفلوانزا، نیازی به واردات تخم مرغ نیست.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۳    
نجفی با قرائت بیتی از مولانا درباره استعفایش از شهرداری تهران پاسخ داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۳    
رئیس دادگستری شهرستان گچساران از اجرای حکم سارقان قاتل طلا فروشی در گچساران خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۳    
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: رای قصاص پزشک تبریزی صادر شد و در مرحله ابلاغ است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۳    
رییس جمهور آمریکا مدعی شد که هر جایی که در خاورمیانه می رویم ایران در آن حضور دارد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۸    
نامزد "مینا باشاران" دختر سرمایه دار ترکیه ای که در حادثه اخیر سقوط هواپیما در شهرکرد ایران به همراه 10 سرنشین دیگر جت خصوصی پدرش جان باخت، در روزنامه کثیر الانتشار ترکیه آگهی تسلیت نوشت.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۳    
وزیر امور خارجه پس از ورود به باکو اهداف و برنامه های سفر خود به جمهوری آذربایجان را بیان کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۳    
یک رسانه انگلیسی از علاقمندی ملی پوش ایرانی تیم اوسترشوندس سوئد به بازی در لیگ برتر جزیره خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۳    
هشتاد و پنجمین مرحله یارانه نقدی مربوط به اسفندماه سال جاری ساعت 24 روز شنبه مورخ 96.12.26 به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۳    
رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد در رابطه با اساتید دوشغله در دانشگاه آزاد گفت: برخی اساتید به طور تمام وقت در دانشگاه دولتی کار می کنند و می خواهند در دانشگاه آزاد هم تمام وقت کار کنند ولی مگر چنین ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۳    
در گزارش جدید سازمان ملل، فنلاند شادترین کشور جهان نام گرفته است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۳    
معاون معماری و شهرسازی شهردار تهران گفت: انجام هرگونه فعالیت ساختمانی در سطح شهر به منظور تامین آسایش شهروندان و پیشگیری از تخلفات احتمالی، از فردا(25 اسفند) تا 25 فروردین 97 ممنوع است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۳    
معاون سازمان مرکزی تعاون روستایی از آغاز توزیع میوه تنظیم بازاری شب عید از امروز (پنجشنبه) خبر داد و گفت ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۳    
هر کدام از فیلم های اکران نوروزی 97 دارای قابلیت هایی در جذب مخاطب هستند که می توان گفت در رقابتی سخت قرار می گیرند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۸    
پائو باسکاتو عکاس در اینکه در زمانی حساب شده در مکان درستی باشد، بی نظیر است. طی چهار سال گذشته، او لنز دوربینش را روی خیابان های شهر متمرکز کرده و توهمات را جستجو می کند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۸    
مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برای پنج شنبه آخر سال (24 اسفندماه 1396) تمهیدات و برنامه های ویژه ای را برای سرویس دهی به شهروندان ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۸    
رسانه های قطر و عربی بعد از بازی به تحلیل این دیدار پرداختند. سایت های مثل کوره و استاد الدوحه و چند رسانه دیگر از دلیل تساوی الغرافه در این دیدار سخن به میان آوردند و اصلی ترین دلیل را فرصت بسیار ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۸    
از صبح امروز مسیر های منتهی به بهشت زهرا شاهد ترافیک است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۸    
بازار بزرگ پایتخت که قلب خرید و فروش انواع و اقسام کالاهاست، این روزها شلوغ تر از هر زمان دیگری است و مردم با سطح درآمدی مختلف در این بازار به دنبال تامین نیازهای شب عیدشان هستند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۳    
گلر قرمزها از نظر آماری عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۸    
این ها تسلیحاتی واقعی محسوب می شوند که هر کدام از آنها به منظور خاصی تولید شده و به هیچ عنوان نمایشی نیستند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۳    
کلسترول نقشی کلیدی در بدن انسان ایفا می کند. این ماده برای غشاهای سلولی اهمیت دارد، یک پیش ساز برای هورمون های استروئیدی و جنسی است ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۳    
تهیه کننده سریال پایتخت درباره ی تاکید بر حضور هنرمندان در برنامه های تحویل سال که چند سالی است در تلویزیون باب شده و در مواردی هم به ساخت برنامه های تکراری منجر شده است ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۳    
لیونل مسی ستاره باشگاه بارسا به مرز 100 گل در لیگ قهرمانان باپیراهن بارسا رسید.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۸    
ثانیه های آخر سال 1396 به نفس های آخرش رسیده ... سالی که با تمام خوشی ها و ناخوشی ها، غصه ها و شادی ها و خلاصه تمام خاطرات تلخ و شیرینش رو به پایان است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۸    
روز گذشته صرافی های منتخب شاخص بازار ارز را 4 هزار و 804 تومان قیمت زدند تا 3 نوع دلار در این کانال قرار بگیرد ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۳    
رئیس مجلس خبرگان گفت: موج هایی آمده اند تا آثار امام خمینی(ره) را کم رنگ کنند و ما باید این موج ها را بشکنیم.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۸    
مسافران برای خرید بلیت فقط از 3 طریق سایت شرکت های هواپیمایی، آژانس های فروش بلیت شرکت ها و آژانس های دارای مجوز بند الف، اقدام کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۳    
این گزارش نگاهی است به مقام هایی که از زمان روی کار آمدن ترامپ در روز 20 ژانویه سال 2017 به عنوان رئیس جمهور آمریکا از سمت هایشان برکنار و یا اخراج شده اند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۳    
دونگا کاپیتان پرافتخار سلسائو 91 بار با تیم ملی کشورش به میدان رفت و قهرمانی در جام جهانی را تجربه کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۳    
پروفسور استیون هاوکینگ فیزیکدان و کیهان شناس برجسته و ملحد انگلستان در سن 76 سالگی در خانه ی خود درگذشت.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۳    
ایران پرونده بازی های دوستانه خود را تا جام جهانی به طور قطعی بست.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۸