پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۲۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 8 اسفند 1396 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 1 فروردین 1396 ملیت 1 اردیبهشت 1396 ملیت 1 خرداد 1396 ملیت 1 تیر 1396 ملیت 1 مرداد 1396 ملیت 31 شهریور 1396 ملیت 1 مهر 1396 ملیت 30 آبان 1396 ملیت 30 آذر 1396 ملیت 2 دی 1396 ملیت 30 بهمن 1396 ملیت 1 اسفند 1396 ملیت 2 اسفند 1396 ملیت 3 اسفند 1396 ملیت 4 اسفند 1396 ملیت 5 اسفند 1396 ملیت 6 اسفند 1396 ملیت 7 اسفند 1396 ملیت 8 اسفند 1396 ملیت 9 اسفند 1396 ملیت 10 اسفند 1396 ملیت 11 اسفند 1396 ملیت 12 اسفند 1396 ملیت 13 اسفند 1396 ملیت 14 اسفند 1396 ملیت 15 اسفند 1396 ملیت 16 اسفند 1396 ملیت 17 اسفند 1396 ملیت 18 اسفند 1396 ملیت 19 اسفند 1396 ملیت 20 اسفند 1396 ملیت 21 اسفند 1396 ملیت 22 اسفند 1396 ملیت 23 اسفند 1396 ملیت 24 اسفند 1396 ملیت 25 اسفند 1396 ملیت 26 اسفند 1396 ملیت 27 اسفند 1396 ملیت 28 اسفند 1396 ملیت 29 اسفند 1396 
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۹    
وزیر خارجه ترکیه با اعلام تاریخ تکمیل شدن عملیات شاخه زیتون در عفرین، گفت: پس از آن می توانند با عراق عملیات مشترکی علیه پ. ک. ک. اجرا کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۵    
هیچ کشوری وجود ندارد که حداقل یک چیز را ممنوع نکرده باشد. اما برخی از موارد منع شده توسط قانون در کشور های مختلف جهان واقعا خنده دار هستند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۹    
یک متخصص تغذیه گفت: برخی از افراد، انواع کربوهیدرات ها را دشمن کاهش وزن و لاغری می دانند و از خوردن هر نوع کربوهیدراتی پرهیز می کنند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۹    
ارده، کنجد بوداده آسیاب شده ای است که از آن حلواارده درست می کنند، طبیعت آن گرم و تر است و برای سردمزاجان مفید است البته باید در خوردن آن دقت شود و همراه غذای دیگر خورده نشود چرا که در هضم اختلال ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۱۴    
منبع:خبرآنلاین
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۴    
غفار علی محمودی در راستای وضعیت جسمانی دانش آموز حادثه دیده دبیرستان دخترانه کوهدشت اظهار داشت: در این حادثه یک دانش آموز 15 ساله براثر انفجار دچار قطعی دست و آسیب بسیار جدی در ناحیه پا شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۴۴    
رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران گفت: برنامه تحویل سال در یادمان شلمچه، اروند و هفت تپه برگزار می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۳۴    
قیمت کالاهای اساسی در نمایشگاه های بهاره اعلام شدرئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: عرضه هر نوع کالای وارداتی در نمایشگاه بهاره به جز برخی کالاهای اساسی وارداتی تخلف است و با آن برخورد ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۴    
تیم فوتبال استقلال تهران ظهر امروز و تنها دو روز مانده به دربی هشتادو ششم زیر نظر سرمربی آلمانی خود وینفرد شفر به تمرین پرداخت.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۹    
رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران با اشاره به اجرایی شدن کاهش نرخ تعرفه واردات لپ تاپ در سال 1397 از 15 به پنج درصد این کاهش تعرفه را موجب کاهش قیمت این کالا تا اردیبشهت ماه سال آینده دانست.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۹    
هواپیمای مسافری در یاسوج سقوط کرد. این همه، آن خبری بود که روز یکشنبه 29 بهمن در کانال ها مخابره شد و همه را آشفته کرد. اتفاق؛ بزرگ و تکان دهنده بود ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۴    
رییس شورای شهر تهران در واکنش به انتشار نامه اش در فضای مجازی مبنی بر تعدیل 4 درصدی نیرو در شهرداری گفت: من تیتر خبر را تکذیب کردم و اگر نامه را دقیق بخوانید مطلب چیز دیگری است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۴    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز طرح استقبال از بهار 97 در مجموعه حمل و نقل و ترافیک پایتخت از اول اسفند خبر داد و گفت ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۴    
رییس کمیته کارشناسی امور اجتماعی و فرهنگی نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران با تأکید بر تبدیل فضاهای فرهنگی تهران به مسیرهای گردشگری مسافران نوروزی ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۹    
آنطور که از آمارها بر می آید مزاحمت توسط اتومبیل های شخصی 92 درصد، مزاحمت کلامی 90 درصد، مزاحمت لمسی 75 درصد و مزاحمت لمسی در وسایل نقلیه 63 درصد به ترتیب دارای بیشترین فراوانی در بین آزارهای خیابانی ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۴    
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر با اشاره به ا ینکه داروخانه های هلال احمر وظیفه پشتیبانی دارویی و تجهیزاتی تیم های درمان اضطراری را دارد، گفت: کنترل داروخانه های هلال احمر آنلاین می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۴    
نام تیم ملی فوتبال کشورمان پس از کلین شیت های پیاپی در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه وارد کتاب رکورد های گینس شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۴    
حمیدرضا کشانی، قهرمان بدنسازی ایران و دارنده دو عنوان نایب قهرمانی جهان، دیشب بر اثر ایست قلبی درگذشت.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۴    
کادر فنی پرسپولیس ترکیب این تیم را برای بازی با استقلال تهران تغییر می دهد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۹    
صاحب امتیاز عروسک جناب خان با تکذیب خبری که خبرگزاری ها درباره قطعی شدن کامل حضور جناب خان منتشر کرده اند، تاکید کرد: ما در مسیر تفاهم هستیم و مذاکرات تا امروز خوب پیش رفته، اما هنوز قطعی نشده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۹    
روز پنجشنبه هفته جاری ورزشگاه آزادی میزبان هشتادوششمین رویارویی تیم های استقلال و پرسپولیس خواهد بود ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۹    
در سالهای اخیر در ایتالیا تقاضا برای یافتن روحانیون واجد شرایط برای خارج کردن ارواح شیطانی از بدن سه برابر شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۴    
مو نقشی غیر قابل انکار در زیبایی ظاهری انسان دارد و درخشش آن می تواند نشانه ای از وضعیت خوب سلامت باشد. شرایط ظاهری موی سر شما می تواند سرنخ هایی از وضعیت سلامت کلی بدن در اختیارتان قرار دهد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۴    
وزیر امور خارجه در متنی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرده، به همدستی آمریکا و انگلیس در جنایات جنگی علیه مردم یمن اشاره کرده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۴    
کارلوس کی روش و فرناندو هیرو کاپیتان سابق اسپانیا و رئال مادرید در سوچی با هم ملاقات کردند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۴    
دیدن رویاهای تکرارشونده، پدیده شایعی است و حتی آمارها نشان می دهند که دوسوم از انسان ها این رویاها را تجربه می کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۹    
وزیر اطلاعات، امنیت را پیش شرط ضروری همه بخش های جامعه دانست و گفت: امنیتی که با فضای خشک به وجود آید ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۹    
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست با سمن ها درباره سرانجام رفع موانع حضور زنان در ورزشگاه گفت: با همگرایی، هم افزایی و هماهنگی بین دستگاه های مختلف این مشکل به مرور برطرف خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۴    
متوسط قیمت یک کیلوگرم گوشت گوسفند در این ماه را مرکز آمار 40 هزار و 700 تومان اعلام کرده و این در حالی است که قصابی های معروف شهر می گویند گوشت درجه یک تا کیلیویی 45 هزار تومان هم معامله می شود ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است در تیمش ستاره هایی در اختیار دارد که باید از آن ها مراقبت کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۴    
انتشار یک مطلب در خصوص باخت پرسپولیس در دربی 86 باعث شد تا روابط عمومی این باشگاه واکنش نشان دهد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۹    
"محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران در بدو ورود به بلغارستان در جمع خبرنگاران گفت: دیشب شاهد یک نمایش زشت در حمایت از تجاوزگری توسط شورای امنیت بودیم.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۹    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا از هیچ قدرتی در دنیا به اندازه ایران وحشت ندارد، گفت: باید قدردان نعمت ولایت فقیه باشیم.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۹    
کارلوس کی روش بعد از جام جهانی روسیه به طور قطع با نیمکت تیم ملی ایران خداحافظی می کند. این خبری بود که روز گذشته به دست مان رسید و بدین ترتیب، می توان شایعات اخیر را قطعی دانست.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۴    
شاهین فتحی - معاون سازمان امداد و نجات در نشست تخصصی عملیات جست وجوی حادثه سقوط هواپیما تهران-یاسوج عنوان می کند: در این نشست حضور کارشناسان توانمند کوهستان در حوزه امداد و نجات را داشتیم ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۴    
در جریان برگزاری همایش بزرگداشت سردار سلیمانی پیام حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور قرائت شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۴    
داوود کشاورزیان با اشاره به هماهنگی به وجود آمده میان دستگاه های خدماتی و امدادی در راستای مدیریت برنامه سفرهای نوروزی اظهار داشت ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۴    
حجت الاسلام سید محمود علوی عصر سه شنبه در یازدهمین جلسه شورای اداری استان افزود: کم کاری ها و فراری دادن سرمایه ها بازی درون زمین دشمن است و باید برای جلوگیری از فرار سرمایه های کشور با تخلفات بخش ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۹    
مدیر اداره صادرات بانک مرکزی اعلام کرد: تمامی تقاضا های واقعی ارز توسط صرافی های منتخب بانکی و مجاز متناسب با شرایط بازار پوشش داده می شود و متقاضیان ارز از مراجعه به دلالان و سوداگران پرهیز کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۹    
رئیس سازمان ثبت احوال کشور در اردکان گفت: کسانی که از 1389به بعد کارت ملی دریافت کرده اند زمان دارند تا سال97 کارت ملی خود را هوشمند کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۹    
مراسم بزرگداشت قربانیان سانحه هواپیمای ATR-72 شرکت آسمان، بعد از ظهر سه شنبه هشتم اسفند با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مسجد قدس فرودگاه مهرآباد برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۹    
این مقام مسئول وقفه واردات گوشت از استرالیا و کاهش عرضه دام در میادین را دلیل اصلی افزایش قیمت گوشت در بازار اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۳۹    
آئین اختتامیه نخستین جشنواره شعر بهاران در تالار ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار شد .
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۴    
درحالی بانک مرکزی طی 10 روز گذشته تلاش کرد با همکاری نیروی انتظامی آرامش را به بازار ارز برگرداند ولی فعالان این بازار از سیاست های اعمالی گله دارند و می گویند بگیر و ببند راه مدیریت نیست!
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۴    
تیم فوتبال استقلال با حضور سفر توانست به امتیازات مناسب برسد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۴    
زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان استقلال و پرسپولیس از هفته بیست و پنجم لیگ برتر به شرح زیر اعلام شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۹    
چیزی به عید نمانده و چند روز دیگر پیاده روها پر می شود از بساط سفره هفت سین. خیلی ها هم هستند که خودشان دست به کار می شوند و همین روزهاست که سینی های سبزه را آماده کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۹    
نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت: اگر روسیه به اقدامات حفاظتی خود برای ایران ادامه دهد آمریکا و شرکایش خودشان اقدام خواهند کرد. اگر از طریق شورا نتوانیم کاری کنیم خودمان اقدام می کنیم.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع بازنشستگان معترض به عدم اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: من سخنگو و صدای بازنشستگان هستم.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۴    
با افشاگری های مهدی طارمی در برنامه 90، حالا این بازیکن با خطر محرومیت 3 ماهه مواجه است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۴    
کره جنوبی قصد دارد، هفت مدال آور این کشور در المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ را از خدمت سربازی معاف کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۴    
دادستان های کره جنوبی امروز سه شنبه برای رئیس جمهور سابق این کشور درخواست 30 سال حبس کردند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۴    
جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ و سعیدآقاخانی با حضور پریوش نظریه و با معرفی بهدخت ولیان بازیگران اصلی دو طبقه روی پیلوت را تشکیل می دهند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۴    
جزئیات ثبت نام و آزمون یازدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی 98-1397 دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۴    
شهروندان به هیچ عنوان کارت و رمز بانکی خود را به افراد غریبه که با هدف کمک کردن قصد کلاهبرداری از آن ها را دارند، خودداری کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۴    
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری با صدور رأی وحدت رویه مصوب کرد، تمام کارمندان لیسانسه که دوره آموزشی 800 ساعته را گذرانده و طرح تحقیقی 100 ساعته را اجرا کرده باشند از مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر بهره ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۹    
آلنا آهی، بازیگر و کارگردان از دغدغه خود برای حضور سلبریتی ها در تئاتر خبر داد و گفت: امیدواریم برای سال جدید کارگردان ها به سمت بازیگران حرفه ای تئاتر باز گردند تا اینکه بخواهند از حضور چهره ها در ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۴    
حمیدی بعیدی نژاد ، اتفاقات شب گذشته در شورای امنیت را شکست دیگری برای آمریکا و شخص نیکی هیلی نماینده این کشور در سازمان ملل عنوان کرد .
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۴    
روند کاهش دلار در حالی ادامه دارد که برخی پیش بینی ها حکایت از آن دارد که این کاهش ها موقتی است و آنچه در بازار اتفاق افتاده واکنش به برخوردهای پلیسی و جلوگیری از فعالیت سوداگران بازار ارز است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۴    
معامله گران بورس تهران امروز شاهد روزی کم رمق همچون روزهای گذشته بودند، شاخص کل امروز پس از فراز و فرودهایی 2.35 واحد رشد کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۴    
طرح برخورد با اراذل و اوباش روز گذشته توسط نیروی انتظامی انجام شد و افراد دستگیر شده و مکشوفات 8 اسفند با حضور سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران برای خبرنگاران به نمایش گذاشته شدند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۴    
فیلم جدید اصغر فرهادی با عنوان همه می دانند کمتر از سه ماه دیگر، اکران خود را در سینماهای فرانسه آغاز می کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۹    
محل بلیت فروشی دربی 86 برای چندمین بار تغییر کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۹    
سرمربی پرسپولیس اسامی نفرات مورد نظرش مقابل استقلال را معرفی کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۹    
یک متخصص پوست و مو گفت: اکستنشن باعث ریزش شدید مو ها می شود، میزان آسیب دیدگی موها، بسته به تعداد دفعات اکستنشن کردن و جنس مو ها متفاوت است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۹    
امروز هشتم اسفندماه، سالگرد درگذشت یکی از بزرگ ترین استادان آواز ایران و صدای گرم سرود ای ایران است. در سالگرد فوت غلامحسین بنان یادی از این استاد بزرگ ایرانی می کنیم.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۴    
جان لوئیجی بوفون از تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از تیم ملی ایتالیا منصرف شد و اعلام کرد به تیم ملی ایتالیا باز خواهد گشت.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۴    
گران ترین فوتبالیست کنونی فوتبال جهان به دلیل مصدومیت یک ماهه، خانه نشین شد .
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه امروز تلاش های زیادی وجود دارد تا زنان را در مقابل جمهوری اسلامی قرار دهند، بر استفاده از ظرفیت زنان در عرصه های مختلف تاکید کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۹    
با پیش فروش حدود 302 هزار قطعه سکه در فاصله حدود هشت روز نزدیک به 420 میلیارد تومان جذب شبکه بانکی شده که البته رقم قابل توجهی نیست.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۹    
در ده ماهه 95 به ازای هر 2/7 ازدواج یک واقعه طلاق داشته ایم و در ده ماهه سال 96 به ازای هر 2/5 ازدواج یک طلاق ثبت شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۹    
دادستان کل کشور با اشاره به اینکه گاهی در امرپزشکی و سازمان نظام پزشکی پرونده هایی از پزشکان وجود دارد که خارج از خیرخواهی پزشک به بیمار است، تأکید کرد: پزشکان از منظر خیرخواهی به بیمار نگاه کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۴    
دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار کشور گفت: روند گسترش بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشور بسیار کند شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۴    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سهمیه های کنکور در حال ساماندهی است و این ساماندهی به کنکور سال 97 نخواهد رسید.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۴    
کارشناس بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید براینکه تاکنون هیچ مورد ابتلای انسان به آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، در فارس مشاهده نشده است ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی های اخیر پرسپولیس را دیده ام، می توانیم داربی را ببریم.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۹    
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۴    
مقامات ازبکستان با افزودن 5 روز به تعطیلات سال گذشته، نوروز امسال 12 روز تعطیل خواهند بود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۴    
رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تاکید کرد که ارائه خدمات ناخن در رسته صنفی آرایشگران مردانه ممنوع است و آرایشگران مردانه اجازه ارائه این خدمات را ندارند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۹    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: آمریکایی ها امروز در مسئله سوریه رفتار مشکوک ندارند بلکه کاملاً در کنار رژیم صهیونیستی قرار دارند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۹    
شهبازی بابیان اینکه مصدومان این حادثه ابتدا به بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت منتقل شدند گفت: فاطمه رضایی که در این حادثه مچ دستش قطع شده در حال انتقال به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد بوده و دو ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۴    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه ویروس فوق حاد آنفلوآنزای پرندگان برای خودش حیات قائل و با ما در حال مبارزه است گفت ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۴    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مجلس تاکید کرد که در سال آینده قیمت حامل های انرژی افزایش پیدا نمی کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۴    
رئیس کمیسیون سخت افزار سازمان نظام صنفی رایانه تهران با بیان اینکه حدود 80 درصد از مراحل مقدماتی برای کاهش 10 درصدی تعرفه واردات لپ تاپ انجام شده از کاهش قیمت این کالا در سال آینده (1397) خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۴    
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه گزارشی مبنی بر ورود تنباکوهای حاوی مواد مخدر نداشتیم اعلام کرد ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۴    
در جلسه امروز شورای شهر قیمت بلیط مترو در سال 97 بررسی و نرخ گذاری شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۹    
قیمت ارز در بازار محل مناقشه و زورآزایی میان صرافان و دلالان چهار راه استانبول و بانک مرکزی شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۹    
با نزدیک تر شدن به روزها و هفته های پایانی سال،فعالیت قالیشویی ها با افزایش و رونق افزون تری همراه می شود، در این میان در سایه بالا رفتن ضریب تقاضا ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۴    
علیرضا فغانی قاضی دیدار هشتاد و ششم سرخابی های پایتخت شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۴    
سرپرست اداره پیشگیری و درمان اختلالات مصرف موادمخدر وزارت بهداشت اظهار کرد: هزینه های بیمارستانی درمان معتادان متجاهر همواره یکی از مشکلات این افراد به شمار می آید.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۹    
مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آبی و برقآبی آب منطقه ای تهران سرجمع حجم ذخایر 5 سد تامین کننده آب شرب تهران را 564 میلیون متر مکعب عنوان کرد و گفت ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۹    
بررسی هزینه کرد ویزا و عوارض سفر در کشورهای مختلف نشان می دهد برخی کشورها در پی سیاست اخذ ویزا از گردشگر، این نکته را مدنظر دارند که هزینه ویزا همان مالیات گردشگری باشد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۴    
قطعنامه ضد ایرانی پیشنهادی انگلیس برای تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه یمن توسط روسیه وتو شد که در آن نسبت به تعرض ایران به تحریم های سازمان ملل متحد در قبال یمن ابراز نگرانی شده بود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۴    
پزشکان نسبت به مضرات مصرف بیش از حد مکمل های ویتامین دی هشدار دادند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۹    
کوری نویسنده کتاب "راهنمای نهایی بیت کوین" است که نسخه الکترونیکی آن با قیمت 2.99 دلار و نسخه کاغذی نیز با قیمت 9.99 دلار عرضه می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۴    
بیست و هشتمین رونمایی کتاب بهاران با رونمایی از نمایشنامه محمدعلی سجادی با عنوان بوف نه چندان کور با حضور فرهاد توحیدی، جابر قاسمعلی ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۹    
چند روز پیش از دربی اما برنامه نود خیلی تحت تاثیر پیش داربی نبود و بحث قدیمی انتقال پاس تهران به همدان و سقوط این تیم به دسته سوم مهمترین سوژه نود بود ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۹    
بارش برف سنگین شهر رم، پایتخت ایتالیا، را سفیدپوش کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۹    
در این نظر سنجی 48 درصد از مخاطبان برنامه نود رای به پیروزی پرسپولیس دادند14 درصد که رقم بالایی هم هست نظر به مساوی داشتند و 38 درصد اعتقاد داشتند استقلال برنامه دربی خواهد بود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۹    
یکی از برنامه های ویژه نود برای دربی 86 مصاحبه با مهدی هاشمی نسب بود . مصاحبه ای که هرچند بارها محتویاتش را در روزنامه ها و سایت ها گفته شده بود اما شنیدنش از زبان هاشمی نسب جذابیت دیگری داشت.
  • ۱