پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۵۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 27 اسفند 1396 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 1 فروردین 1396 ملیت 1 اردیبهشت 1396 ملیت 1 خرداد 1396 ملیت 1 تیر 1396 ملیت 1 مرداد 1396 ملیت 31 شهریور 1396 ملیت 1 مهر 1396 ملیت 30 آبان 1396 ملیت 30 آذر 1396 ملیت 2 دی 1396 ملیت 30 بهمن 1396 ملیت 1 اسفند 1396 ملیت 2 اسفند 1396 ملیت 3 اسفند 1396 ملیت 4 اسفند 1396 ملیت 5 اسفند 1396 ملیت 6 اسفند 1396 ملیت 7 اسفند 1396 ملیت 8 اسفند 1396 ملیت 9 اسفند 1396 ملیت 10 اسفند 1396 ملیت 11 اسفند 1396 ملیت 12 اسفند 1396 ملیت 13 اسفند 1396 ملیت 14 اسفند 1396 ملیت 15 اسفند 1396 ملیت 16 اسفند 1396 ملیت 17 اسفند 1396 ملیت 18 اسفند 1396 ملیت 19 اسفند 1396 ملیت 20 اسفند 1396 ملیت 21 اسفند 1396 ملیت 22 اسفند 1396 ملیت 23 اسفند 1396 ملیت 24 اسفند 1396 ملیت 25 اسفند 1396 ملیت 26 اسفند 1396 ملیت 27 اسفند 1396 ملیت 28 اسفند 1396 ملیت 29 اسفند 1396 
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۸    
پیتر مائورر رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ، درخصوص اقدام انگلیس در فروش سلاح هایی که عربستان بر علیه غیرنظامیان یمنی به کار می گیرد ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۳    
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری آخرین جلسه تمرینی خود، یک جشن تولد هم برگزار کردند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۳    
روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: 124 مدرسه پایتخت با یک هزار و 294کلاس درس برای اسکان فرهنگیان مسافر در ایام نوروز آماده سازی و تجهیز شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۳    
شرکت آبفای استان اصفهان برای اولین بار در کشور اقدام به طراحی و توزیع قبوض آب بها مخصوص مشترکین پرمصرف نمود تا مشترکین با اطلاع از میزان مصرف آب در طول سال ،سعی در مصرف بهینه آب نمایند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۳    
ارتش سوریه در ادامه پیشروی ها در غوطه شرقی دمشق، توانست کنترل شهرک سقبا را به دست بگیرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۸    
شرکت سایپا روز گذشته همزمان با دستیابی به هدف تولیدی در سال 96، آخرین خودرو کوییک تولیدی این شرکت را به مزایده گذاشت.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۸    
هزینه 20 هزار پرس غذا در ایام نوروز در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خصوصاً روستای کوییک در بین هموطنان زلزله زده توزیع خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۳    
یک عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به استعفای شهردار تهران تاکید کرد:استعفای شهردار تهران نباید خللی در خدمت رسانی به مردم ایجاد کند و خوشبختانه با حضور جدی دکتر نجفی طی روزهای گذشته در ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۳    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر آمادگی 100 درصدی این معاونت برای استقبال از بهار 97 و تشریح اقدامات انجام شده در سطح تهران گفت ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۸    
سال که به پایان می رسد، نگاهی به چهره هایی داریم که در یک سال گذشته بیش از دیگران در رسانه های کشور دیده شده اند یا جریان خاصی را ایجاد کرده اند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۹    
بر اساس اعلام بانک مرکزی در بهمن ماه بالغ بر 9.6 میلیون فقره چک به ارزشی بالغ بر 730 هزار میلیارد ریال مبادله شد که از این تعداد، بالغ بر 1 ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۴    
موسسه آلیانز گلوبال اینوستورز، بازوی سرمایه گذاری بزرگترین شرکت بیمه اروپا که مدیریت حدود 500 میلیارد دلار دارایی را در اختیار دارد اعلام کرد، حباب بیت کوین دیر یا زود خواهد ترکید .
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۴    
معاون فناوری و اطلاعات ناجا گفت: دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی در ایام نوروز دایر بوده و به صورت شیفتی آماده ارائه خدمات هستند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۹    
برای درمان زگیل روش های متعددی از جمله برداشتن آن توسط پزشک و مصرف داروهای غیرنسخه ای وجود دارد که البته برخی راهکارهای خانگی مثل سرکه سیب نیز در این موارد پیشنهاد می شود اگرچه هنوز اثرگذاری و مضرات ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۹    
حسام نواب صفوی گفت: از نظر من بازیگران نباید در مورد مسائل سیاسی نظر بدهند. من فکر می کنم نظر سیاسی ربطی به بازیگر ندارد و نباید چنین اتفاقاتی چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی اتفاق بیفتد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۹    
تهیه کننده برنامه دورهمی گفت: در سن برنامه تغییراتی ایجاد کردیم که حال و هوای بهار و نوروز را با هم داشته باشد تا در دل مخاطب نیز بنشیند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۹    
رئیس مرکز پزشکی حج هلال احمر گفت:در سفرهای زیارتی فقط بیماران مزمن قلبی، ریوی و سالمندان با تشخیص پزشک و در صورت نیاز باید واکسن مننژیت را تزریق کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۹    
مدافع یوونتوس در دیدار برابر اسپال در رقابت های سری A. مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۹    
فدراسیون جهانی تاریخ برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان بزرگسالان را مشخص کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۹    
مرکز اطلاعات نظامی عراق در بیانیه ای اعلام کرد که طرح تروریستی برای هدف قرار دادن زائران امامین عسکریین (ع) در سامراء خنثی شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۵    
صاحب مغازه جگرکی قبل از اینکه به کام مرگ برود، قاتلان خود را معرفی کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۵    
رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: غلظت ذرات معلق در هوای زاهدان به 3326 میکروگرم بر مترمکعب یعنی 22 برابر حد مجاز رسید، وضعیتی که بیش از 6 برابر شرایط بحرانی است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۵    
همه ما از نوشیدن یک فنجان چای داغ یا هرازگاهی دمنوش گیاهی لذت می بریم. اما این نوشیدنی های لذت بخش چه فواید سلامتی برایمان دارند؟ در ادامه به بهترین چای های مناسب بدن و سلامتی مان، اشاره شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۰    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش ظرفیت مسافری فرودگاه امام خمینی(ره) برای ایام نوروز 97 گفت: برنامه ریزی کرده ایم ترمینال سلام که به اندازه ترمینال فعلی ظرفیت دارد ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۰    
مسئولان باشگاه استقلال در انتظار رای دادگاه CAS در مورد پرونده طلب بازیکن کروات پیشین این باشگاه هستند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۰    
ستاره برزیلی پارس سن ژرمن برای ادامه همکاری با این تیم پاریسی شرط جدیدی گذاشت.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۰    
نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی ابراز امیدواری کرد که حج سال آینده؛ حجی مطلوب باشد تا در نتیجه مقدمات سفرعمره نیز فراهم شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی تا روز دوشنبه در کشور فعال است، گفت: در روزهای سه شنبه ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۰    
منابع کُردی اعلام کردند: به جنگ و گریز در عفرین روی می آوریم و هر منطقه از آنرا به کابوسی برای ارتش ترکیه و مزدورانش تبدیل خواهیم کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۰    
فصل جدید کلاه قرمزی که از اول نوروز 97 مهمان خانه های مردم می شود، قرار است اتفاقات جدیدی را برای علاقه مندان به این مجموعه رقم بزند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۰    
ماهی تیلاپیا از ارزش غذایی کمتری نسبت به ماهیان دیگر و حتی غذاهای ناسالمی مثل دونات، همبرگر گوشت و کالباس برخوردار است و موجب تشدید بیماریهای قلبی، آسم و آلرژی خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۰    
رئیس کمیته پزشکی از اعلام حکم محرومیت 2 بازیکن فوتبال در لیگ یک فوتبال خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۰    
محمد مایلی کهن گفت: نیازی به آمریکا نیست، خودمان همه اشتباهات را مرتکب می شویم.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۵    
مرکز آمار ایران تعداد خانوارهای ساکن در شهرهای کشور را 18.12 میلیون خانوار اعلام کرد که از این تعداد 9.97 میلیون خانوار در واحدهای مسکونی غیر آپارتمانی زندگی می کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۵    
معاون آموزشی وزیر علوم از تمدید مهلت ثبت نام برای دریافت وام ویژه دکتری تا 15 اردیبهشت ماه 97 خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۵    
مرجع تقلید شیعیان گفت: بارها علما، مراجع و حوزه درباره اخذ دیرکرد سیستم بانکی تذکر دادند، مردم بسیاری نامه می نویسند که به واسطه همین سودهای حرام خانه و زندگی شان از بین رفت ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۰    
جلسه شورای عالی کار امشب هم با گذشت4 ساعت چانه زنی بدون نتیجه پایان یافت. دلیل تکرار جلسات طولانی بدون نتیجه اختلاف نظر بین کارگران و کارفرمایان در تعیین حداقل دستمزد است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۰    
ستاد کل ارتش ترکیه اعلام کرد که در جریان عملیات 58 روزه شاخه زیتون در عفرین سوریه، 46 نظامی این کشور کشته و 225 نفر دیگر مجروح شدند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۵    
محاصره منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین توسط نظامیان آل خلیفه 300 روزه شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۰    
بنا به اعلام کمیسیون انتخابات روسیه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری کنونی این کشور از 50 درصد آرای شمارش شده تاکنون 75 درصد آراء را به دست آورده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۲    
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۷    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 20 هزار تومان افزایش یافت و در عین حال، نرخ دلار هم به 4819 تومان رسید.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۷    
ارتش ترکیه و نیروهای گروه ارتش آزاد سوریه شهر کردنشین عفرین در شمال سوریه را تصرف کردند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۲    
سومین جلسه رسیدگی به پرونده محمد ثلاث عضو فرقه دراویش در شعبه نهم دادگاه کیفری دقایقی پیش به پایان رسید.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۲    
فرمانده یگان محیط زیست استان تهران با اعلام این خبر که حدود 3 هزار لاک پشت برکه ای و مار آبی در سطح استان تهران جمع آوری و پس از بازپروری در یکی از شهرهای شمالی رهاسازی شدند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۲    
رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: کشور ما در مقایسه با رشد و توسعه کشورهای دیگر یا حتی کشورهای در حال توسعه و نوظهور، شرایط مناسبی دارد؛ از نظر عدالت قدم های خوبی برداشته شده که باید تکمیل شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۲    
انتخابات ریاست جمهوری 2018 در روسیه از صبح امروز در این کشور و 145 کشور دیگر آغاز شد و در همین راستا پنج شعبه اخذ رای نیز برای اخذ آرای اتباع روس مقیم جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۲    
پلیس راه راهور ناجا محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در جاده های کشور از تاریخ 24 اسفند لغایت 17 فروردین را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۲    
در فاصله دو روز تا آغاز سال نو، بلیت اتوبوس در پایانه های استان تهران به صورت سرسام آوری تا دو برابر افزایش یافته است، در این بین به دلیل ضعف شدید نظارت ها دلالان در این بخش جولان می دهند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۲    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: با حفظ انضباط پولی و مالی دولت، در سال آینده هم تورم تک رقمی خواهیم داشت.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس از زمان اولین جلسه علنی مجلس در سال آینده خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۷    
زمان زیادی از اعتراض ادامه دار کشاورزان اصفهانی به نرسیدن حقابه زمین هایشان نمی گذرد و به نظر می رسد که جدال بر سر آب در مناطق مرکزی ایران جدی تر شده است ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۷    
18 سال از زمانی که رئیس جمهوری فعلی روسیه سکان قدرت را در این کشور به دست گرفت، می گذرد. این سال ها با فراز و نشیب های بسیاری برای وی همراه بوده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۲    
نمایندگان کارگری و کارفرمایی امروز در حالی برای یازدهمین بار با هدف تعیین دستمزد سال 97 کارگران جلسه خواهند داشت که پیشنهادات مختلفی را برای بسته مزدی حداقل بگیران و سایر سطوح مزدی در نظر دارند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۲    
رئیس شورای تأمین کنندگان دام زنده گفت: روزانه 60 تا 70 تن گوشت گرم گوسفندی جهت تنظیم بازار شب عید از استرالیا و اوراسیا وارد می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۷    
آخرین جلسه هیئت دولت در سال 96 صبح امروز یکشنبه با حضور رییس جمهور و اصحاب رسانه برگزار شد .
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۷    
شهردار تهران دستور داد که طرح ترافیک فردا (دوشنبه) در سطح تهران اعمال نشود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۲    
علی ضیا، محمد سلوکی، ژیلا صادقی، احسان علیخانی، محمد صالح علا، ابوالفضل آقاخانی و مهران مدیری برنامه های تحویل سال را اجرا می کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۲    
مجمع عمومی سالانه خانه سینما عصر روز شنبه 26 اسفند ماه با حضور نمایندگان اصناف خانه سینما در تالار زنده یاد سیف الله داد برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۲    
با افزایش بلیت خط تهران به کرج به 1500 تومان مخالف شد، چرا که قیمت بیش از 90 درصد افزایش یافته بود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۲    
سینمای ایران در سال 1396 نیز همچون چند سال اخیر به حضور در جشنواره های مهم جهانی ادامه داد و چندین جایزه نیز بواسطه ی رویدادهای خارجی به ویترین افتخارات خود اضافه کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۲    
جدیدترین اطلاعات ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی نشان می دهد که هرچند محدودیت های ترافیکی نوروز آغاز شده، اما همچنان بار ترافیکی جاده ها شرایطی معمولی دارد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۷    
دو برادر که با همدستی هم خواهرانشان را به قتل رسانده اند، در زندان در انتظار برگزاری جلسه محاکمه به سر می برند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۲۲    
مدیر کل امور مسافری راه آهن کشور به فروش 970 هزار بلیط نوروزی قطار از هفته نخست بهمن ماه سال جاری تا کنون در کشور خبرداد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۷    
مدیر صدور آرم طرح ترافیک ضمن اشاره به اینکه هیچ محدویتی برای ثبت نام از متقاضیان وجود ندارد، گفت: با توجه به مراجعه به سامانه مشکلاتی برای ثبت نام به وجود آمده که در چند روز آینده برطرف خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۷    
مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت از مردم خواست در ایام نوروز مراقب تغییر رفتارهای غذایی در میهمانی ها و سفرها باشند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۷    
مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی با پیش بینی وضعیت بازار مسکن در سال 97 از رغبت کم سرمایه گذار برای ورود به این بخش خبر داد و گفت ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۲    
قاضی محمدرضا محمدی کشکولی رئیس شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران روز یکشنبه، با اعلام حضور متهم پرونده، وکیل پرونده، اولیای دم مقتولان ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۲    
سومین جلسه دادگاه علنی راننده اتوبوس حوادث خیابان پاسداران صبح امروز یکشنبه (27 اسفند) در شعبه نهم دادگاه کیفری شماره یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی در حال برگزاری است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۲    
روزهای پایانی سال 96 همراه با حضور گسترده مردم در بازارها و خیابان ها برای خرید نوروزی است. این شرایط موجب به وجود آمدن ترافیک های سنگینی شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۲    
ربیعی با تاکید بر اینکه افزایش دستمزد امثال به صورت چشمگیر از تورم بالاتر است گفت: کارگران به دنبال جبران عقب ماندگی مزدی به صورت یکباره هستند و کارفرمایان معتقدند که صنعت توان پرداخت یکباره عقب ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۷    
معاون عمرانی استاندار و جانشین ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخش دیگری از بقایای پیکرجانباختگان سانحه هواپیمای یاسوج - تهران در ارتفاعات دنا و در محل سقوط هواپیما پیدا شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۲    
هرساله با نزدیک شدن به پایان سال بنا به آداب و سنن ایرانیان، فروش ماهی قرمز نیز آغاز می شود. اما متاسفانه به دلیل قیمت ارزان آن، اغلب توجه لازم به آن نمی شود و بیش از چند ماه عمر نمی کند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۷    
در واپسین ساعات روز 26 اسفند ماه سال جاری، گروه خودروسازی سایپا توانست به هدف از پیش تعیین شده 666 هزار و 666 دستگاه تولید خود برسد و رکوردی جدید به ثبت برساند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۲    
داور لیگ برتری فوتبال ایران حقیقت زد و خورد در لیگ گیلان را افشا کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۷    
گلچین مجموعه برنامه های دورهمی در یک سال گذشته، امشب (27 اسفند ماه) از شبکه نسیم پخش می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۷    
سازمان هواشناسی از ادامه بارش ها در مناطق شرق، شمال شرق و مرکزی کشور خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۲    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که نیروهای ارتش این کشور به طور کامل بر مرکز شهر عفرین واقع در شمال سوریه تسلط پیدا کرده اند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۲    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: کلیه برنامه ها و دیداهای دیروز و امروز وزیر امور خارجه به دلیل کسالت لغو شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۲    
سومین جلسه رسیدگی به پرونده متهم حادثه خیابان پاسداران صبح امروز در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۲    
اکبر عبدی که در برنامه تحویل سال شبکه اول حاضر شده بود درباره حوادث سال 96 گفت: از خداوند خواهش می کنم گوش ما را خیلی سفت نگیرد ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۲    
رضا رشیدپور می گوید برای حمایت از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری هیچ منفت و سودی نبرده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۲    
منبع: میزان منبع: میزان
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۲    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و یکی از هشت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری این کشور، رای خود را به صندوق انداخت.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۲    
لاریجانی قانون بودجه 1397 کل کشور را ابلاغ کردعلی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی قانون بودجه سال 1397 را به دولت ابلاغ کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۲    
آئین افتتاح پایگاه سلامت خانم کبری قلمبر همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور دکتر فراهانی معاون وزارت بهداشت و درمان کشور ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۷    
عضوهیات تطبیق فرمانداری تهران از تصویب نرخ پیشنهادی شورای شهر تهران برای مترو در سال 97 خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۲    
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور می گوید پرونده سقوط هواپیمای تهران یاسوج هنوز در مرحله تحقیقات مقدماتی است و با اینکه سازمان هواپیمایی نظر اجمالی خود را داده اما قرار شده موضوع به صورت ویژه و تخصصی ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۲    
به نظر می رسد آموزش و پرورش با اعلام دیرهنگام سیاست داستان نویسی موجب شده است که باز هم پای پیک های نوروزی به ایام نوروز دانش آموزان باز شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۷    
یکی از دختران شیعه لبنانی که در حوزه علمیه تحصیل می کند، دلنوشته ای را برای رهبر معظم انقلاب ارسال کرد. پس از مدتی فهمید که نامه اش خوانده شده و پاسخ داده شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۷    
با گذشت چندین ساعت از جلسه شورای عالی کار همچنان چانه زنی ادامه دارد واخبارهای رسیده حاکی از این است که علی رغم اصرار کارفرمایان بر افزایش 10 درصدی دولت موافق افزایش 18تا20 درصدی دستمزد 97 کارگران ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۷    
یک پژوهشگر معتقد است خارجی ها در دوره ناصرالدین شاه قاجار در برخی از آیین های نوروزی ما دخالت کردند و آن را با شیوه های مرموزانه ای تغییر دادند که یکی از آنها سفره نوروزی است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۷    
لیست تیم ملی فوتبال کشورمان برای دو بازی دوستانه پیش رو در صفحه شخصی سرمربی تیم ملی اعلام شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۷    
بعد از4 ساعت برگزاری جلسه شورای عالی کار احتمال افزایش 20درصدی دستمزد یعنی افزایش 185 هزار و 986 تومان در حداقل بگیران مشمول قانون کار وجود دارد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۷    
27 اردیبهشت امسال مردی در تماس با پلیس از قتل همسرش خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۷    
دنیای اقتصاد جدول زیر را منتشر کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۷    
جانشین پلیس پایتخت تصریح کرد: به طور متوسط روزانه حدود 33 هزار تماس به مرکز 110 واصل شد که از این میزان حدود 15 هزار تماس عملیاتی شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۲    
امروزه افراد بسیاری برای گرم کردن یا پخت غذای خود به مایکروویو وابسته هستند. اما بسیاری از ما برای گرم کردن مجدد غذای خود به روشی نادرست از مایکروویو استفاده می کنیم.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۲    
از روز گذشته شنبه 26 اسفندماه ثبت نام طرح ترافیک جدید پایتخت آغاز شد اما این ثبت نام سوالات زیادی را در ذهن مخاطبان ایجاد کرده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۲    
مشاهدات میدانی و آماری از بازار مسکن نشان می دهد علی رغم آنکه حجم معاملات در اسفند ماه با کاهش فوق العاده ای روبه رو بود، اما خبری از کاهش قیمت ها نیست.
  • ۱