چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۸May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 8 اسفند 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 1 اسفند 1399 نامه نیوز 2 اسفند 1399 نامه نیوز 3 اسفند 1399 نامه نیوز 4 اسفند 1399 نامه نیوز 5 اسفند 1399 نامه نیوز 6 اسفند 1399 نامه نیوز 7 اسفند 1399 نامه نیوز 8 اسفند 1399 نامه نیوز 9 اسفند 1399 نامه نیوز 10 اسفند 1399 نامه نیوز 11 اسفند 1399 نامه نیوز 12 اسفند 1399 نامه نیوز 13 اسفند 1399 نامه نیوز 14 اسفند 1399 نامه نیوز 15 اسفند 1399 نامه نیوز 16 اسفند 1399 نامه نیوز 17 اسفند 1399 نامه نیوز 18 اسفند 1399 نامه نیوز 19 اسفند 1399 نامه نیوز 20 اسفند 1399 نامه نیوز 21 اسفند 1399 نامه نیوز 22 اسفند 1399 نامه نیوز 23 اسفند 1399 نامه نیوز 24 اسفند 1399 نامه نیوز 25 اسفند 1399 نامه نیوز 26 اسفند 1399 نامه نیوز 27 اسفند 1399 نامه نیوز 28 اسفند 1399 نامه نیوز 29 اسفند 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۰    
دنیای اقتصاد نوشت: اولین هفته اسفندماه در حالی پایان یافت که بورس نفسی برای چاق کردن نداشت و همزمان با افت 6/ 2 درصدی نماگر اصلی این بازار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۰    
شبکه سی بی اس آمریکا از پخش مستندی درباره حمله موشکی ایران به پایگاه هوایی عین الاسد از زبان بازماندگان این حمله خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۵    
سخنگوی کاخ سفید شامگاه جمعه گفت کشورش آماده گفت وگوی دیپلماتیک با ایران است اما تحریم ها علیه این کشور را کاهش نمی دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۱:۰۰    
وزیر اتحاد کره جنوبی در کره جنوبی امروز -جمعه- بر اهمیت بررسی تاثیر تحریم ها بر کره شمالی تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۴۱    
محمد علی الحوثی: در سخنانی از موضع شورای امنیت سازمان ملل و کشورهای غربی در قبال حملات ائتلاف سعودی به یمن انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۰    
وزارت دفاع عراق ادعای آمریکا مبنی بر همکاری اطلاعاتی عراق در حمله هوایی بامداد امروز ارتش آمریکا به منطقه ای در مرز سوریه با عراق را رد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۶    
خبرگزاری فرانسه جمعه شب گزارش داد که کشتی تجاری که دیشب در دریای عمان دچار سانحه شده بود، متعلق به یک شرکت اسرائیلی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۶    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل 90 گفت: جمعی از نمایندگان از منطقه زلزله زده سی سخت بازدید و از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی به زلزله زدگان قرار گرفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: آقای قالیباف در پاسخ به درخواست برخی نمایندگان برای نامزدی وی در انتخابات 1400 گفته است که با توجه به شرایط حساس کشور و مشکلات اساسی مردم، مهم ترین موضوع ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۰    
حساب توئیتری بانک مرکزی نوشت: برای جلوگیری از سوء برداشت از صحبت های مسوولان محترم شایسته است که اظهارنظر در خصوص مسایل تخصصی پولی و ارزی به بانک مرکزی واگذار شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۶    
ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای دریایی ایالات متحده روز جمعه تایید کرد که شماری از ملوانان دو ناو نظامی از ناوگان پنجم این کشور در بحرین به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۶    
وزارت امور خارجه سوریه شامگاه جمعه ضمن محکومیت نخستین حمله هوایی دولت جو بایدن رییس جمهوری آمریکا به منطقه مرزی سوریه با عراق، از واشنگتن خواست، رویکرد خصمانه خود در قبال دمشق را تغییر دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۱    
عضو شورای عالی سیاسی یمن بابیان این که ملت ما به دفاع از میهن و کرامت خود ادامه می دهد، گفت که بایدن برای اثبات و عملی کردن حرف هایش در زمینه صلح در یمن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۱    
استاد دانشگاه و کارشناس مسائل بین الملل گفت: دولت جدید آمریکا سیاست وقت کشی را در قبال احیای برجام در پیش گرفته است و با توجه با این وضعیت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۱    
معاون اول قوه قضاییه در برنامه دستخط با اشاره به مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی بدون خط قرمز، کار آسانی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۶    
کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو روز جمعه مورخ 8 اسفند 1399 با ایگور مارگولوف، معاون امور آسیا وزارت امور خارجه روسیه دیدار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۱    
وزیر خارجه روسیه امروز (جمعه) گفت، مسکو به تماس هایش با کشورهای کلیدی منطقه و سایر کشورها به منظور پیشبرد مذاکرات بین افغان ها ادامه می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۱    
دبیرکل ناتو امروز (جمعه) از تصمیم دولت بایدن برای تجدید تعهداتش به شراکت در این ائتلاف استقبال کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۶    
رئیس جمهوری ترکیه امروز (جمعه) در صحبتی علیه کودتاها گفت، هرگونه تصمیم برای تغییر قدرت در ارمنستان باید از سوی مردم باشد نه ارتش.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۶    
رئیس دفتر رییس جمهور گفت: در گفت وگوی صمیمانه دیشب با فعالان بخش خصوصی استان اصفهان، بخشی از عرایضم به دلیل برداشت یا انعکاس ناقص، متاسفانه دچار تحلیل نادرست در فضای رسانه ای شده است
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۱    
- در جریان سفر دو روزه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به تاجیکستان و گفتگو های سازنده با رئیس جمهوری و همچنین وزیر امور داخلی این کشور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۰    
منابع آگاه از حملات هوایی ترکیه به مواضع حزب کارگران کردستان در شمال عراق خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۱    
پایگاه خبری میدل ایست نیوز اعلام کرد که وزیر خارجه عراق فردا به تهران سفر خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۵    
دادستان نظامی سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال وقوع حوادث اخیر در گذر مرزی با کشور پاکستان پرونده ای در این ارتباط در دادسرای نظامی این استان تشکیل شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۰    
به دنبال حمله جنگنده های آمریکایی به شرق سوریه، چین خواستار احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۱    
وکیل الکسی ناوالنی گفت، این منتقد کرملین را که به دو سال و نیم حبس محکوم شده به زندانی در خارج از مسکو منتقل کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۱    
وزیر امور خارجه انگلیس ضمن حمایت از حمله متجاوزانه پنتاگون در خاک سوریه ادعا کرد که این اقدام، پاسخی هدفمند علیه گروه های شبه نظامی بود که به پایگاه های ائتلاف ضد داعش حمله کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۶    
وزیر خارجه روسیه در سخنانی گفت که آمریکا تنها چند دقیقه پیش از انجام حمله به شرق سوریه؛ مسکو را در جریان این حملات قرار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری رویترز اعلام کرد به نامه ای دست یافته که در آن ایران تهدید کرده در صورتی که در جلسه آتی شورای حکام موضع ضد ایرانی واشنگتن از سوی اعضا پیش برده شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۰    
وضعیت شیوع کرونا در کشور نگران کننده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (جمعه) گفت، فرانسه هیچ واکنشی به درخواست روسیه برای ارائه نتایج تحلیل های سلامتی مربوط به ناوالنی نشان نداده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۱    
امام جمعه مشهد گفت: متاسفانه با تأثیر فرهنگ غرب زن و همسر در خانه همدیگر را با اسم کوچک صدا می زنند، در لایه اول زندگی که صمیمیت بین زن و شوهر حاکم است اگر همدیگر را با اسم کوچک صدا بزنند مانعی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تصریح کرد که به رغم تدابیر جبرانی ایران در برجام، پنجره فرصت برای بازگشت این توافق به مسیر اصلی همچنان باز است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۶    
سرپرست پلیس کنگره آمریکا به قانونگذاران گفته، پلیس کنگره در حال بررسی اطلاعاتی است که نشان می دهد گروه های شبه نظامی و شورشی می خواهند یک حمله دیگری را علیه کنگره و در زمان سخنرانی بایدن انجام دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۶    
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه با محکوم کردن حمله آمریکا به سوریه، از واشنگتن خواستار احترام به حق حاکمیت دولت دمشق شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۰    
رییس اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی اعلام کرد: قرار بر این است که تا یک میلیارد دلار از این دارایی ها به کانال مالی ایران و سوییس واریز شود تا صرف خرید دارو و غذا شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۵    
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هنوز برای قضاوت درباره مدت زمان ایمنی زایی و مصونیت پس از تزریق واکسن های کرونا زود است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۱    
بر اساس نظرسنجی تازه منتشر شده مشخص شد که 55 درصد از روس ها به رئیس جمهوری خود اعتماد دارند و 57 درصد هم عملکرد وی را تایید می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۶    
یک شبکه صهیونیستی گزارش داد که اسرائیل در حال گفتگو با سه کشور عربی به منظور پاسخ به "تهدید ایران" می باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۱    
یک رسانه آمریکایی مدعی شد که حمله پهپادی اخیر به کاخ یمامه عربستان از خاک عراق انجام شده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۰    
هند و چین توافق کرده اند که یک خط تماس اضطراری بین وزرای خارجه خود ایجاد کنند، چون دو کشور مسلح هسته ای به دنبال کاهش تنش در مرز مورد مناقشه هیمالیا هستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۱    
فرمانده تروریست های آمریکایی مستقر در منطقه (سنتکام) اعلام کرد: حمله به سوریه با دستور بایدن بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۵    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اگر اصلاح طلبان از معرفی نامزد ذاتی خود محروم شوند ممکن است کسی که از نظر مواضع به ما نزدیکتر باشد را حمایت کنیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه قدرت خرید 1000 تومان امروز به 150 تومان سال 92 افول کرده و پول بی جان شده است تاکید کرد که طی این سال ها همه چیز جز یارانه، 10 برابر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۰    
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: امروز فلسفه معاصر زن را تابلوی تمدن خود قرار داده و اگر ما بخواهیم دنیا را عوض کنیم زن ها باید پیشران تحول بزرگ تمدن اسلامی شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۵    
منابع صهیونیستی گزارش دادند که این رژیم در حال انجام رایزنی هایی با کشورهای بحرین، عربستان سعودی و امارات عربی متحده با هدف تشکیل ائتلاف نظامی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۶    
پادشاه عربستان و رئیس جمهور آمریکا در تماسی تلفنی در رابطه با ایران رایزنی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۱    
وزیران خارجه ایران و سوریه در رابطه با مسائل مختلف رایزنی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۶    
رسانه های روسی به نقل از یک منبع در وزارت خارجه این کشور اعلام کردند که مسکو حمله آمریکا به سوریه را محکوم می کند و این روند به منزله نقض غیر قابل قبول موازین حقوق بین الملل است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۶    
روسیه با وجود یک دوره پر تنش در روابط بین دو کشور هشدار داد و به این مساله اشاره کرد که غرب و روسیه هر دو مسئول صلح در اروپا هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۵    
سخنگوی وزارت دفاع روسیه اظهارات نخست وزیر ارمنستان در مورد عمل نکردن موشک های بالستیک روسیه در جنگ دوم قره باغ کوهستانی را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: امروز تحریم کنندگان ایران اذعان می کنند که فشار حداکثری شکست خورده و همه باید خود را برای نقش آفرینی موثر در فضای جدید آماده کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۱    
سناتورجمهوری خواه ایالت آرکانزاس در بیانیه ای که روی وب سایت وی قرار گرفته است، خواستار حفظ محدودیت ها علیه ایران شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۱    
سرپرست کل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر خارجه روسیه ضمن ابراز نگرانی درباره برنامه هسته ای ایران، بر اهمیت روابط تل آویو-مسکو تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۵    
کاخ سفید از گفت وگوی تلفنی رئیس جمهوری آمریکا با پادشاه عربستان سعودی درباره بحران یمن و امنیت منطقه ای خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۰    
این روزها بازار ارز در انتظار آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده کشور در کشورهایی چون کره جنوبی، عراق، عمان و.. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۶    
نظریه پرداز مشهور آمریکایی از اصرار دولت کشورش بر برداشتن گام اول از سوی ایران در خصوص برجام انتقاد کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۵    
منابع خبری گزارش دادند که جنگنده های آمریکایی منطقه البوکمال سوریه در مرز با عراق را هدف قرار دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۶    
متخصص طب ایرانی اطفال گفت: پُر ادراری، ادرار شبانه، بی اختیاری در ادرار، پُرنوشی، پرخوری و کاهش وزن از علامت های ابتلای کودکان به دیابت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۰    
مشاور علی لاریجانی در مجلس دهم درباره ادعای زاکانی مبنی بر اینکه نامزد شورای وحدت علی لاریجانی است، بیان کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۱    
ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه و رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در دیداری اقدامات فرانسه در زمینه برجام را بررسی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۷:۳۵    
استاد روابط بین الملل مدرسه هاروارد کندی آمریکا معتقد است اصرار دولت بایدن بر برداشتن گام نخست توسط ایران در بازگشت به برجام، گویای ناپختگی آنها در دیپلماسی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۶:۱۱    
رئیس جمهوری آمریکا در تماس با پادشاه سعودی بر پایان جنگ یمن و موضوعات حقوق بشری در عربستان تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۴:۴۱    
وزیر خارجه آمریکا در گفت وگوی تلفنی با همتای سعودی خود بر اهمیت اصلاحات حقوق بشری در این کشور حاشیه خلیج فارس تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۴:۰۵    
یک کارشناس مسایل بین الملل معتقد است: توافقی که میان ایران و آژانس انجام شد با وجود لغو اجرای پروتکل الحاقی، حتما با اذن و اجازه مقامات ارشد نظام بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۳:۰۱    
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت خوزستان حاد است و محدودیت تردد و ورود و خروج از این استان به لرستان اعمال شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۲:۳۵    
مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی خواستار رسیدگی جداگانه به مسئله برنامه هسته ای و رفتار منطقه ای ایران شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۲:۱۱    
رئیس دفتر رئیس جمهوری حمایت از بخش خصوصی را سیاست محوری و جدی دولت تدبیر و امید برشمرد و تاکید کرد که بخش خصوصی در شرایط سخت حاکم بر کشور در سه سال گذشته نقش مهمی در تامین نیازهای کشور و افزایش تولید ...