چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 19 اسفند 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 1 اسفند 1399 نامه نیوز 2 اسفند 1399 نامه نیوز 3 اسفند 1399 نامه نیوز 4 اسفند 1399 نامه نیوز 5 اسفند 1399 نامه نیوز 6 اسفند 1399 نامه نیوز 7 اسفند 1399 نامه نیوز 8 اسفند 1399 نامه نیوز 9 اسفند 1399 نامه نیوز 10 اسفند 1399 نامه نیوز 11 اسفند 1399 نامه نیوز 12 اسفند 1399 نامه نیوز 13 اسفند 1399 نامه نیوز 14 اسفند 1399 نامه نیوز 15 اسفند 1399 نامه نیوز 16 اسفند 1399 نامه نیوز 17 اسفند 1399 نامه نیوز 18 اسفند 1399 نامه نیوز 19 اسفند 1399 نامه نیوز 20 اسفند 1399 نامه نیوز 21 اسفند 1399 نامه نیوز 22 اسفند 1399 نامه نیوز 23 اسفند 1399 نامه نیوز 24 اسفند 1399 نامه نیوز 25 اسفند 1399 نامه نیوز 26 اسفند 1399 نامه نیوز 27 اسفند 1399 نامه نیوز 28 اسفند 1399 نامه نیوز 29 اسفند 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۵۱    
قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ در بازار هفته سوم فروردین ماه 1400 را مشاهده کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
پوشینه شورتی ، محصول جدیدی از برند نام آشنای ایزی لایف است که در سال 99، برای اولین بار در ایران تولید و به بازار عرضه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۶    
بر اساس نرخ های اعلام شده کانون صرافان، قیمت دلار نسبت به روز گذشته 50 و یورو 250تومان ارزان شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۵    
نیروهای امنیتی عراق طی یک عملیات ضد تروریستی در استان الأنبار توانستند یکی از خطرناک ترین عناصر داعش را که پیشتر نیز تحت تعقیب بود، شناسایی و بازداشت کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۶    
شهید سعید انصاری از مستشاران ایرانی مدافعان حرم بود که در نبرد آخر، حین تیراندازی نمازش را اقامه کرد و این گونه به لقای پروردگارش نائل شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۷    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه نیوز، رهبر معظم انقلاب در عید مبعث پیامبر اعظم (ص) امروز ساعت 10:30 سخنرانی خواهند کرد. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۶    
بسیاری از ما در طول روز با موهای کاملاً وز روبرو هستیم. حتی ممکن است مراقبت های خوبی هم از موهای خود داشته باشیم اما موها آن طور که باید سالم نیستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۷    
عوامل بسیاری در رشد هوآوی به عنوان یکی از پیشتازان صنعت موبایل و لپ تاپ نقش دارند. در این مقاله با 3 مورد از رازهای موفقیت هوآوی در تولید لپ تاپ آشنا خواهیم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰:۲۶    
اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه که در زمره مخالفان حضور نظامیان در انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۵    
وزیر خارجه آمریکا، در نخستین اقدام ضد ایرانی خود، دو مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فهرست تحریم افزود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۲    
یک کاندیدای نظامی انتخابات 1400 در توییتی نوشت: نگرانی من زمانی است که نظامیان به صورت سازمان یافته بخواهند یک جایگاه سیاسی را اشغال کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۲    
جزییات ربودن جنگنده اف 14 ایرانی یکی از تلخ ترین تراژدی های جنگی ایران به حساب می آید؟!
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۶    
ترکیه رسما همبستگی خود را با عربستان در قبال حملات بی امان انصارالله یمن به خاک این کشور اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۷:۴۱    
سرمربی سابق تراکتور و استقلال هدایت آلومینیوم اراک را بر عهده گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۷:۰۵    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که دو مقام سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را در لیست سیاه خود قرار داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۵:۳۵    
وزیر خارجه کشورمان در توییتی خواستار پایبندی طرفین اروپایی و آمریکایی به تعهداتشان ذیل برجام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۴:۳۵    
فرمانده انتظامی لرستان از کشف یک فقره کلاهبرداری با ترفند سرمایه گذاری در بورس به ارزش 10 میلیارد ریال در لرستان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۳:۳۵    
اعضای ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در لرستان معرفی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۱:۳۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد، روسیه برای یافتن جسد جاسوس اسرائیلی معروف "الی کوهن" که توسط دولت سوریه در سال 1965 اعدام شد، کمک می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۱:۰۵    
یک داماد اردنی که می خواست طی یک اقدام کم سابقه روز عروسی اش با یک هلیکوپتر در میان مهمانان فرود آید و عروسش را غافلگیر کند، از سوی نیروهای امنیتی غافلگیر شد و برای یک هفته به بازداشتگاه رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۰:۵۶    
طبق یک پژوهش تازه مغز اندامی تک جنسیتی است؛ بدان معنا که تفاوتی میان ماده سفید و خاکستری مغز زن و مرد وجود ندارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۰:۴۷    
سالمندان مراقب خود در ایام خانه تکانی باشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۰:۲۶    
نوعی حلزون دریایی می تواند سر خود را از بدن جدا کرده و بدن جدیدی تولید کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۰:۱۷    
پس از همه گیری بیماری کووید 19 شیوه نامه هایی از سوی مجامع پزشکی و بهداشتی از جمله سازمان بهداشت جهانی مبنی بر استفاده همه مردم از ماسک در مکان های عمومی بویژه شلوغ و پر ازدحام بمنظور پیشگیری از ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۹:۵۶    
همزمان با اخباری درخصوص تقلای ریاض برای نزدیک شدن به آنکارا، شبکه سعودی العربیه ادعا کرد، ترکیه خواهان عادی سازی روابط خود با کشورهای عربی از جمله مصر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۷    
سخنگوی گارد ملی تونس از جان باختن 14 آفریقایی بر اثر غرق شدن دو قایق حامل مهاجران که در سواحل شهر صفاقس این کشور به سمت سواحل ایتالیا در حرکت بودند خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۱    
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی از آمریکا خواست که مانع از تداوم شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۲    
وزارت خارجه چین امروز سفیر انگلیس در پکن را در اعتراض به مقاله مداخله آمیز وی احضار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۹:۲۰    
محسن رضایی گفت: با توجه به عهدشکنی آمریکا و اروپا، همه تحریم های اقتصادی باید یکجا برداشته شود و پس از راستی آزمایی و اطمینان از پایبندی آمریکا و اروپا به تعهدات خود، مذاکرات معنا خواهد داشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۹:۱۱    
اداره اطلاعات نظامی عراق امروز(سه شنبه) از بازداشت سرکرده بارز داعشی ملقب به قصاب خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۲    
وزیر خارجه آمریکا در بیانیه ای با طرح ادعاهای بی پایه علیه ایران از تهران خواسته درباره سرنوشت یک کارمند سابق اف بی آی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۷    
خانه های ویلایی امروزه جزو کمیاب ترین سکونتگاه ها هستند؛ به همین دلیل، در بسیاری از شهرک ها و شهرستان های کم جمعیت تر که معمولا در اطراف شهرهای بزرگ قرار دارند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۱    
جهانگیری گفت: زنان و مردم ایران کاری کردند که سیاست دولت آمریکا در منطقه علیه جمهوری اسلامی ایران به شکست کشیده شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۵    
پلیس ترکیه ساعتی پیش "میلاد حاتمی" از گردانندگان سایت های قمار و شرط بندی را از طریق مرز بازرگان به پلیس اینترپل ایران تحویل داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : همان گونه که از نام آن مشخص است این درب ها برای امنیت زیاد منزل ساختمان و... در برابر سارقین به کار می رود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۵    
ترکیه امروز (سه شنبه) از همبستگی خود با عربستان و ایستادگی اش در کنار کشور "برادر" سعودی و مردم آن در مقابل حملات ارتش یمن خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۶    
دادگاهی در ترکیه 5 نفر را در ارتباط با قتل سفیر روسیه در آنکارا در سال 2016 به حبس ابد محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۷    
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم، مدعی شد رفع احتمالی تحریم های آمریکا علیه این کشور موجب افزایش چنین حمایت هایی می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۵    
گاف های جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا که اغلب شامل فراموش کردن نام افراد بلندپایه دولتی می شود؛ تمامی ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۷:۲۶    
با آغاز دوره جدید سربازگیری در ارتش رژیم صهیونیستی در هفته آتی؛ مسؤولان پزشکی و فرماندهان نظامی و خانواده های سربازان نگرانی خود را نسبت به بحران کرونا ابراز کردند، به ویژه که طی سال گذشته ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۷:۲۰    
یک نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق از تلاش ها برای انتقال تروریست های داعش در اردوگاه الهول سوریه به خاک عراق تحت پوشش آوارگان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۲    
یک روزنامه لبنانی خبر داد که ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه های غربی و شمال غرب شهر مأرب یکی پس از دیگری مناطق راهبردی اطراف مرکز استان را تحت کنترل خود درآورده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۶    
عربستان سعودی در نبود حمایت لازم از سوی همپیمانان منطقه ای خود، با دادن امتیازاتی، از ترکیه در یمن طلب یاری کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۵    
وزیر بهداشت گفت: جایگزینی ویروس جهش یافته به سرعت اتفاق می افتد و این خطر بزرگی برای نظام سلامت است که یک ویروس با قدرت سرایت و ابتلای بسیار بالاتر و به شدت تند و تیزتر و مرگ آفرینی به شدت خطرناک تر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۰    
فرارو نوشت: برخی از ناظران و تحلیلگران بر این باورند هرچه ماهیتِ اقدامات و رویه های لابی اسرائیل در آمریکا روشن تر شود، چشم انداز حیات آن در بلند مدت نیز کم سو تر می گردد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۰    
اظهار نظر های 16 سال پیش احمدی نژاد را که مرور می کنیم انقلابی بودن ولایی بودن و ... از زبانش نمی افتد و خود را اصولگرای تمام عیار می داند و موافق ساده زیستی، اما این رویه چندسالی بیشتر دوام نیاورد
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۲    
معاون حقوقی سازمان حفاظت محیط زیست درباره شایعه محکومیت عیسی کلانتری توضیح داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۷    
ایسیو خودرو یکی از مهم ترین قطعات در خودروهای انژکتوری است که کار کنترل و مدیریت عملکرد سیستم های مختلف خودرو را بر عهده دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۶    
با تصمیم ستاد استانی و شهرستانی مدیریت بیماری کرونا، از آخرین هفته سال 99 تا پایان تعطیلات نوروزی، سفر به شیراز برای خودروهای با پلاک غیربومی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۶    
عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست به اتهام توهین به امام خمینی (ره) به صورت بدوی به 4 ماه حبس تعزیری و منع عضویت در احزاب و گروه های سیاسی به مدت دو سال محکوم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۰    
فعال سیاسی اصولگرا درباره انتخابات ریاست جمهوری 1400 توضیحاتی ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۰    
رییس جمهوری گفت: اعمال تغییر در قوانین عادی و دائمی در قانون بودجه خلاف قانون اساسی بوده و به صلاح ساختارمندی نظام اقتصادی و اداری کشور نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۷    
در کشور ما با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، تهیه ی اقلام جهیزیه مانند سرویس خواب و مبلمان عروس به دغدغه ی بزرگی برای زوج های جوان تبدیل شده است و بعضا فشار مالی زیادی را به خود تحمیل می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۷    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه نیوز، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در عید مبعث پیامبر اعظم (ص)؛ پنجشنبه 21 اسفند؛ ساعت 10:30 سخنرانی خواهند کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۰    
پسر وزیر بهداشت دوز دوم واکسن را دریافت کرد
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۱    
سخنگوی دولت با بیان اینکه به کاخ سفید توصیه می کنیم بی قید و شرط به برجام بازگردند و بیش از این راه دیپلماسی را دشوار نکنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۵    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجلس جدید نمی تواند دوباره آن را بررسی کند؛ بررسی مجدد به این معناست که تمام فرآیند گذشته قانون گذاری باطل است و این مسئله نادرست است و اساسا به معنای عدم وجود ثبات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت آمریکا کماکان تلاش می کند زندگی و معیشت مردمان برخی کشورها از جمله در قاره آسیا را با ابزار تروریستی تحریم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۵    
رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: سفر به شهرها و از شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی ممنوع است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۲    
عضو شورای شهر تهران می گوید با نظارت استصوابی به شیوه ای که تنها سلایق سیاسی یک جریان تامین شود مشارکت با نرخ قابل قبول ممکن نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۶    
حتی اگر فرض کنیم که سران اسرائیل در تهدیدات خود جدی هستند، آیا عاقلانه است که ارتش اسرائیل به صورت مستقل اماده هدف گرفتن تاسیسات هسته ای ایران باشد؟ یعنی بدون مشارکت و حمایت آمریکا؟ اگر نگوییم محال ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۶    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز ویژه تجلیل از زنان شهید، جانباز و آزاده، این زنان مجاهد، شجاع و فداکار را از برترین قله های افتخارات انقلاب اسلامی خواندند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۰    
شریعتی نماینده مجلس گفت: فیش حقوقی یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه های وابسته به وزارت خانه ها 67 میلیون تومان بود!
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۵    
تا اینجای کار می شود گفت که سید ابراهیم رئیسی نامزد ریاست جمهوری نمی شود و همین گزاره کافی است تا بدانیم صحنه انتخابات برای اصولگرایان متفاوت تر از آنچه در سال96 تجربه کردند خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۵    
رئیس جمهور با اشاره به سوابق کهن فرهنگی و علم دوستی ایرانیان اظهار داشت: امروز نیز بر اساس آموزه های نیاکان خردمند خود، دو روز مهم را در تقویم رسمی خود به نام "تعامل و گفت وگو با جهان" ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۵    
رییس فدراسیون فوتبال ایران در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان، در خصوص دیپلماسی فعال در حوزه فوتبال و شرایط سخت دوران تحریم بحث و تبادل نظر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۲    
کارشناس بورس اظهار کرد: وقتی جامعه سهامداری از تعداد زیادی سهام دار کم تجربه تشکیل شده، روند بازار شکل اصلاحی تندی به خود می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۲    
یک تحلیلگر مسائل سیاسی گزینه اصلی جبهه پایداری را سعید جلیلی خواند و تأکید کرد: طرح نام آقای محصولی به عنوان نامزد احتمالی جبهه پایداری قطعا شوخی است و او فقط عابربانک جبهه پایداری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۰    
سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به تعطیلی روز پنج شنبه و شرایط کرونایی مبادی ورودی به مازندران در محور های هراز، کندوان، سوادکوه و استان های سمنان، گیلان و گلستان بسته هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۲    
حادثه تروریستی دوشنبه شب در بین زائران پیاده مسیر کاظمین عراق باعث زخمی شدن 30 نفر و شهادت یک تن شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۶    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه کپی لینک
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۱    
سردار دهقان گفت : در حوزه سیاست خارجی باید سیاست و راهبرد داشت نه برنامه. این راهبردها علاوه بر اینکه لازم است مبتنی بر رعایت سه اصل حکمت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۵    
در ماه ژانویه بمب گذاری در اطراف سفارت اسرائیل در دهلی نو اتفاق افتاد که یک روزنامه هندی مدعی است ایران پشت پرده آن بوده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۵    
فعال سیاسی اصولگرا گفت: رهبری چنین چیزی را نخواهد پذیرفت که چهارچوب های قواعد دموکراسی را کنار بگذاریم و نظامی گری را در کشور دنبال کنیم، به هیچ وجه چنین چیزی مد نظر نخواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۷    
از نظر تحلیلگر میدل ایست آی متحدان آمریکا باید سیاست "هژمونی صفر" را دنبال کنند و کشورها ی منطقه باید به جای اعمال نفوذ بر یکدیگر، هر چه سریعتر زیر چتر سنتی آمریکا بروند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۲    
آنطور که به نظر می رسد کارشناسان نسبت به وضعیت بورس امروز خوشبین هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۲    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : یه گزارش نامه نیوز، محمود احمدی نژاد روز یکشنبه 17 اسفند 1399 با ارسال دو نامه جداگانه خطاب به پاپ فرانسیس رهبر مسیحیان کاتولیک جهان و آیت الله ...