چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۷:۳۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 15 اسفند 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 1 اسفند 1399 نامه نیوز 2 اسفند 1399 نامه نیوز 3 اسفند 1399 نامه نیوز 4 اسفند 1399 نامه نیوز 5 اسفند 1399 نامه نیوز 6 اسفند 1399 نامه نیوز 7 اسفند 1399 نامه نیوز 8 اسفند 1399 نامه نیوز 9 اسفند 1399 نامه نیوز 10 اسفند 1399 نامه نیوز 11 اسفند 1399 نامه نیوز 12 اسفند 1399 نامه نیوز 13 اسفند 1399 نامه نیوز 14 اسفند 1399 نامه نیوز 15 اسفند 1399 نامه نیوز 16 اسفند 1399 نامه نیوز 17 اسفند 1399 نامه نیوز 18 اسفند 1399 نامه نیوز 19 اسفند 1399 نامه نیوز 20 اسفند 1399 نامه نیوز 21 اسفند 1399 نامه نیوز 22 اسفند 1399 نامه نیوز 23 اسفند 1399 نامه نیوز 24 اسفند 1399 نامه نیوز 25 اسفند 1399 نامه نیوز 26 اسفند 1399 نامه نیوز 27 اسفند 1399 نامه نیوز 28 اسفند 1399 نامه نیوز 29 اسفند 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۶    
رسانه معروف انگلیسی که به وارونه نشان دادن تحولات جهان معروف است، در گزارشی سعی در ملتهب نشان دادن اوضاع قره باغ با وجود برقراری آتش بس و صلح در این منطقه کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۶:۲۶    
رییس شبکه بیماری های ویروسی ایران گفت: ویروس جهش یافته، مشکلاتی از جمله سرعت انتشار، ابتلای بیشتر جوانان و سرایت پذیری بیشتر را ایجاد کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۷    
لیزا اسکات، 7 ساله، از تابستان سال گذشته یک غرفه کوچک فروش لیموناد در نانوایی مادرش در آلاباما راه اندازی کرد تا بتواند یک تجارت کوچک راه اندازی کند و از خوراکی ها تا لباس های دلخواهش را خریداری کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۰    
یک کارشناس اقتصادی در مورد بازار خودرو گفت: با فرض کاهش قیمت دلار در آینده، فکر می کنم قیمت آزاد خودروی داخلی کاهش خواهد یافت و خودروی خارجی به شدت ریزش خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۷:۰۵    
تهران- ایرنا- آمریکا و اتحادیه اروپا توافق کردند تا میلیاردها دلار تعرفه ای را که در پی مناقشه 16 ساله ایرباس و بوئینگ بر کالاهای یکدیگر وضع کرده اند، تعلیق کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۶:۰۲    
در حالی که کمتر از چند روز از رفع مشکل قطع برق هتل های یزد به دنبال پیگیری استاندار نگذشته است، این بار اخطار قطع آب موجب نگرانی تعدادی از مجموعه های گردشگری این استان گردشگرپذیر کشورمان شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۵:۳۵    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اجناس و مایحتاج خانوارها به حد کافی در کشور موجود است و از مردم مصرا درخواست می کنیم از انبار کالاهای اساسی در منازل خود اجتناب کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۵:۰۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه به بیانیه پایانی اجلاس وزرای اتحادیه عرب واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۴:۰۲    
در اولین نشست دوره جدید شورای مرکزی جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان محمدرضا نژادحیدری به عنوان دبیرکل جدید این تشکل انتخاب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۳:۰۲    
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از اتصال ایستگاه راه آهن به ایستگاه های مترو خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۲:۰۵    
ملی پوش والیبال ایران در ست پنجم بازی هراز آمل و شهرداری ارومیه مصدوم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۰:۱۷    
وزیر خارجه کشورمان ، با بیان این که عرصه سیاسی ایران پویاست و مقامات نظرات متنوعی مطرح می کنند، تاکید کرد : اما آن نظرات نباید با سیاست رسمی دولت اشتباه گرفته شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۶    
وزیر امور خارجه صربستان در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلگراد گفت: صربستان خواهان توسعه و گسترش روابط همه جانبه از جمله روابط اقتصادی با ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۲    
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری عاملان تیراندازی و سرقت در این شهرستان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۱    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان های بین المللی در وین گفت: آژانس، نقش متمایزی در اجرای تصمیمات و قطعنامه های کنفرانس های عمومی دارد و باید موضع روشنی را در مورد عدم پذیرش تداوم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۲    
برهم صالح رئیس جمهور عراق در دیدار با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان خواستار خاتمه یافتن خشونت و افراط گرایی شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۵    
رئیس سازمان بورس خبر داد، سود سهام عدالت برای عملکرد سال 98 قبل از عید به صورت متمرکز به حساب مشمولان سهام عدالت واریز می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۵    
یک قانون گذار دموکرات دومین پرونده شکایت علیه رئیس جمهور سابق آمریکا به اتهام تحریک حمله به کنگره این کشور را تنظیم و به دادگاه تحویل داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۱    
رسانه های داخلی امروز جمعه به استناد یک مطلب در توئیتر از موافقت آمریکا با آزاد سازی منابع مالی ایران در عراق خبر دادند. این خبر هنوز از سوی هیچ منبع رسمی در تهران و بغداد تایید نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۷    
وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توییتر اعلام کرد که به زودی طرح اقدام سازنده و دقیقه ایران از طریق کانال های دیپلماتیک ارائه خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۷    
دولت بایدن حدود یک هفته بعد از صدور دستور یک عملیات نظامی در شرق سوریه علیه گروه ها مقاومت، از جایگزین کردن برخی اختیارات جنگی رئیس جمهور آمریکا حمایت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کلیه امور مرتبط به سیاست خارجی از طریق وزارت امور خارجه و از مجاری خود منتقل می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۵    
محسن رضایی گفت: ایران برای رفع تحریم ها باید سیگنال روشن دریافت کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۶    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل از ورود ‫پاپ‬⁩ فرانسیس به بغداد خبر داد و گفت: بدون نقش مهم جانفشانی ابومهدی المهندس، سردار سلیمانی و شهدای مبارزه با تروریسم و داعش در عراق و منطقه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۵    
امام جمعه مشهد گفت: همان خدایی که نهار و شام شما را می دهد شیر خشک فرزندتان را نیز خواهد داد. با توجه به آیات قرآن پیشگیری از فرزندآوری، قتل اولاد محسوب می شود و یکی از موارد فحشا است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۶    
حمیدرضا جلایی پور، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت وگوی ویدئویی با اعتمادآنلاین گفت: اگر دنبال یک روزی هستید که جمهوری اسلامی بگوید من اشتباه کردم و دیگر این اشتباه را نمی کنم، آن روز هرگز نمی آید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۰    
فاطمه هاشمی به بحث های شکل گرفته بین محسن هاشمی و فائزه هاشمی نسبت به انتخابات ایالات متحده آمریکا و دونالد ترامپ واکنش نشان داد و گفت: اصلاً دعوا و تنشی میان فائزه و محسن به وجود نیامد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۷    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار تصویری از یک کودک که به دلیل فشار حداکثری و تحریم های غیر انسانی آمریکا سلامتی او به مخاطره افتاده، خواهان پایان این سیاست غلط سردمداران آمریکا شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۵    
با تاکید مهدی کروبی بر استعفا از دبیرکلی حزب اعتماد ملی، الیاس حضرتی به عنوان دبیرکل این حزب انتخاب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۲    
سازمان ملل امروز (جمعه) اعلام کرد، تا این لحظه هیچ گونه مدرکی دال بر زنده بودن دختر حاکم دبی دریافت نکرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در اظهاراتی امروز جمعه گفت، مسکو به زودی به انتشار یک لیست سیاه در پاسخ به تحریمهای آمریکا خواهد پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۰    
نخست وزیر چین امروز جمعه تاکید کرد، این کشور قاطعانه جلوی هر گونه فعالیت جدایی طلبانه با هدف کسب استقلال برای تایوان را خواهد گرفت اما متعهد به حمایت از رشد صلح آمیز روابط در سراسر تنگه تایوان و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۷    
منابع از دومین حمله پهپادی انصارالله یمن به پایگاه ملک خالد در خمیس مشیط عربستان خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۷    
رئیس سازمان زندان ها دردیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: هدف گذاری ما برای اشتغال 50 درصدی محکومان واجد شرایط درزندان ها تا پایان سال جاری هم اکنون محقق شده است که این مساله برای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۱    
قیس الخزعلی تأکید کرد که مقاومت عراق در هدف قرار دادن پایگاه های آمریکایی تردیدی نخواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۰    
سعید حسین الخیارین، فرمانده نیروهای زمینی قطر برای تقویت همکاری های دفاعی و نظامی با قمر جاوید باجوا، رئیس ستاد پاکستان ، گفتگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۰    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور ضمن پذیرش استعفای دکتر "مرتضی بانک"، آقای "حمید رضا مومنی" را به عنوان "مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی" منصوب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۷    
یک مقام آمریکایی به سی ان ان گفت، جامعه اطلاعاتی این کشور در حال تحقیق درباره هر گونه ارتباط میان قانونگذاران و آشوبگرانی است که در ششم ژانویه گذشته به ساختمان کنگره حمله کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۷    
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش بدنسازی با این جامعه آماری از کرونا آسیب زیادی دید
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۷    
الوین لویس تافلر یکی از مشهور ترین آینده پژوهان تاریخ جهان در کتاب " موج سوم " خویش از سه حرکت عمده در سیر تاریخ تحول زندگی بشری نام می برد که هرکدامشان ، به مثابه یک موج نیرومند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۲    
دولت الجزایر قصد دارد با انجام اصلاحاتی، تابعیت شهروندان عضو سازمان های تروریستی را لغو کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۲    
سخنگوی وزارت بهداشت درباره افزایش ترددها و حضور در مراکز خرید در ایام پایانی سال هشدار داد و توصیه کرد که مردم در تامین کالا و خدمات مورد نیاز خود به صورت اینترنتی اقدام کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۶    
روابط عمومی سپاه حفاظت هواپیمایی از خنثی سازی توطئه ربایش هواپیما در مسیر اهواز _ مشهد، در شب گذشته( پنجشنبه) توسط نیروهای یگان امنیت پرواز سپاه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی می خواهد قبل از انتخابات کنست به امارات و بحرین سفر کند و از این مسئله به عنوان یک تبلیغات انتخاباتی برای خود بهره ببرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۲    
دادگاه فرجام مصر حکم سه سال حبس وزیر اسبق اطلاع رسانی مصر را تایید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۵    
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تصویب پیشنهاد خود در کمیسیون تلفیق مبنی بر متنتاسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۲    
وزارت خارجه ترکیه تصمیمات نشست اخیر اتحادیه عرب علیه خود را کاملا رد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۲    
دادگاه ترکیه در جله روز پنجشنبه خود برای شنود اظهارات شهود در پرونده قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی، با ضمیمه گزارش آمریکا به این پرونده مخالفت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۲    
برخلاف شعارهای دولت بایدن در خصوص موضوع فلسطین، پروژه رژیم صهیونیستی برای ساخت 930 واحد مسکونی دیگر در شمال شرقی قدس اشغالی کلید خورده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۱    
بر اثر سقوط بالگرد نظامی در استان بیتلیس ترکیه در شرق این کشور 11 نفر جان خود را از دست داده و 2 نفر دیگر مجروح شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۱    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ضمن مطرح شدن تهدید جدید وقوع یک حمله دیگر اوباش به کنگره گفت سربازان گارد ملی این کشور که از ساختمان کنگره محافظت می کنند باید تا زمانی که به آنها احتیاج است در آنجا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۱    
به مناسبت روز درختکاری، حضرت آیت الله خامنه ای پیش از ظهر امروز (جمعه) در محوطه ی دفتر رهبری دو نهال میوه کاشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۵    
آمریکا و انگلیس در حال سنجیدن اعمال مجازاتهای بیشتر علیه روسیه از بابت استفاده از تسلیحات شیمیایی با گزینه هایی اعم از اعمال تحریم علیه الیگارشیها تا اقدام افراطی هدف گرفتن بدهی حاکمیتی این کشور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۲    
یکی از رهبران جنبش حماس فلسطین با اشاره به حمایت های تهران از مردم این کشور، گفت که دولت جدید آمریکا هم در پی ائتلاف با صهیونیست هاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۰    
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: ما اگر شاخصه ها را به مردم اعلام کنیم و مردم را تشویق به یک انتخابات رقابتی و پرشور کنیم، بهترین ها انتخاب خواهند شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۲    
بودجه نظامی چین 7 درصد افزایش خوهد داشت و به 175 میلیارد یورو خواهد رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۷    
گروه نوظهور عراقی موسوم به "سرایا اولیاء الدم" عملیات نظامی علیه نظامیان اشغالگر آمریکایی در ایام سفر پاپ فرانسیس به این کشور را متوقف و از سفر رهبر کاتولیک های جهان به سرزمین بین النهرین استقبال ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا موضع این کشور را درباره عقب نشینی آلمان، فرانسه و انگلیس از پیگیری پیش نویس قطعنامه ای که به دنبال تصویب آن علیه ایران در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی بودند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۶    
دولت های روسیه و سوریه در بیانیه مشترکی اعلام کردند که هدف غرب و آمریکا در سوریه غارت منابع آن است نه مبارزه با تروریسم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۰    
عضو کابینه سازندگی خود را منتقد دولتهای پس از انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: با عملکرد هیچ رییس جمهوری موافق نبودم و با تمام دولت ها درگیر بودم و دائم انتقاد می کردم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۱    
رئیس پلیس کنگره ایالات متحده با ابراز نگرانی نسبت به ادامه تهدیدهای احتمالی، از مقامات کنگره فدرال خواست تا از قدرت و نفوذ خود برای حفظ نیروهای گارد ملی در شهر واشنگتن دی.سی. استفاده کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۶    
بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مورد تصمیم دادگاه بین المللی لاهه برای آغاز تحقیقات درباره جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی با همتایان اروپایی خود در آلمان و فرانسه گفت و گو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: امیرکبیر را ببینید او ابتدا امیرنظام بود و بعد امیرکبیر شد و موضوع کاندیدای نظامی هم در ایران همین است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۲    
وزیر دفاع آمریکا در پیامی به نیروهای مسلح، چین را چالش شماره یک این وزارت خانه دانست و گفت: رویکرد ما به چین برای پیشبرد سیاست داخلی و خارجی ایالات متحده خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۰    
دو فرودگاه مهم سعودی هدف حمله پهپادی یمنی ها قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی و معاون رئیس جمهور آمریکا تلفنی با یکدیگر گفت وگو کرده و ایران یکی از محورهای این گفت وگو بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۲    
دبیر کمیته علمی کرسی سلامت و آموزش یونسکو در ایران با اشاره به اینکه بسیاری از مردم ما علائم اولیه سرطان ها را نمی شناسند، یا به دلایلی همچون مشغله زیاد و نگرانی و ترس دیر به پزشک مراجعه می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۶    
دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در گفت وگو با یک رسانه عراقی درباره حملات آمریکا، هدف قرار دادن سفارت این کشور و سناریوهای ترکیه، عربستان سعودی و امارات افشاگری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۷    
کوشکی گفت: اصلاح طلبان خودشان می دانند که آقای جهانگیری یا سایرین ظرفیت مناسب را برای پیروزی در اتخابات ندارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۱    
وزارت بازرگانی آمریکا وزارت خانه های دفاع و امور داخلی میانمار و همچنین دو نهاد دیگر این کشور را به لیست تحریم های خود اضافه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۰:۵۰    
رسانه های کویت از سفر امیر این کشور به آمریکا برای انجام معاینات پزشکی خبر دادند.