چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۰May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 22 اسفند 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 1 اسفند 1399 نامه نیوز 2 اسفند 1399 نامه نیوز 3 اسفند 1399 نامه نیوز 4 اسفند 1399 نامه نیوز 5 اسفند 1399 نامه نیوز 6 اسفند 1399 نامه نیوز 7 اسفند 1399 نامه نیوز 8 اسفند 1399 نامه نیوز 9 اسفند 1399 نامه نیوز 10 اسفند 1399 نامه نیوز 11 اسفند 1399 نامه نیوز 12 اسفند 1399 نامه نیوز 13 اسفند 1399 نامه نیوز 14 اسفند 1399 نامه نیوز 15 اسفند 1399 نامه نیوز 16 اسفند 1399 نامه نیوز 17 اسفند 1399 نامه نیوز 18 اسفند 1399 نامه نیوز 19 اسفند 1399 نامه نیوز 20 اسفند 1399 نامه نیوز 21 اسفند 1399 نامه نیوز 22 اسفند 1399 نامه نیوز 23 اسفند 1399 نامه نیوز 24 اسفند 1399 نامه نیوز 25 اسفند 1399 نامه نیوز 26 اسفند 1399 نامه نیوز 27 اسفند 1399 نامه نیوز 28 اسفند 1399 نامه نیوز 29 اسفند 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۶    
متداول ترین سوال درباره اینستاگرام مربوط به الگوریتم اینستاگرام است که تعیین می کند کدام پست ها یا حساب ها برای کاربران نمایش داده شوند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۵    
اگر شما هم همانند اغلب افراد از زنگ موبایل برای بیدار شدن استفاده می کنید توصیه می کنیم این مقاله را بخوانید و حواستان باشد دیگر با زنگ موبایل بیدار نشوید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۵    
حکم محکومیت حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور، در شعبه ی 47 دیوان عالی کشور نقض شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۰    
با پرداخت 90 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی، مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان این سازمان، در سال آینده به اجرا در می آید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۱    
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه به مهربانی و احترام به دیگران شهره بودند و همین ویژگی باعث شد تا بیشتر در دل و قلب مردم ایران و جهان ماندگار باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۶    
سرمربی مس نوین کرمان در نشست خبری حاضر شد و درباره بازی برابر پرسپولیس صحبت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۱    
چین نسبت به گفت وگوهای صریح با آمریکا بر سر مسائل مشترک ابراز امیدواری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۶    
افزایش نگرانی ها درباره سرنوشت سارا اورارد، خانم 33 ساله ای که چند روز پیش در جنوب لندن ناپدید شد در کنار انتشار گزارش نهادهای حقوق بشری درباره خشونت علیه زنان در انگلیس، موجی از اعتراض ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۱    
مسکو و دمشق در بیانیه ای مشترک ضمن ابراز نگرانی نسبت به وضعیت اردوگاه آوارگان الهول، آمریکا و متحدانش را مانع برقراری ثبات در سوریه اعلام کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۰    
عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی، با انتشار یادداشتی به توییت سیدنظام الدین موسوی مبنی بر تبرئه از 2 شکایت واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۷    
سخنگوی شرکت کشتیرانی از حمله تروریستی به یک کشتی تجاری ایران در دریای مدیترانه خبر داد. در پی این حمله و اصابت شیئ انفجاری، بخشی از بدنه کشتی آسیب دید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۷    
حزب کارگزاران سازندگی در جلسه آنلاین دبیران اول استان های حزب، از همه نیروهای توانمند و متخصص حزبی و غیر حزبی خواست تا در انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره شهدای حمیدیا در یزد گفت: شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی به ما می گویند که پیشرفت باید از زندگی مردم شروع شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۵    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم با همکاری شورای عالی انقلاب فرهنگی که چندین جلسه مشترک با آنها داشته ایم بتوانیم کنکور را ساماندهی کرده و به طرف حذف کنکور حرکت کنیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۲    
کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری بخش دیشموک حمایت از مناطق محروم را یکی از اولویت های این نهاد عنوان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۲    
رئیس قوه قضاییه گفت: پیام شهدا، بندگی خداوند، دشمن شناسی و دشمن ستیزی، دفاع از حق و حقیقت، دفاع از عدالت، ضدیت با تبعیض و فساد و فقر، زندگی با شرافت و عزتمندانه و تسلیم دشمن نشدن است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۱    
ستاره پرتغالی قصد دارد دوباره برای رئال مادرید بازی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۱    
عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا از طریق مقصر جلوه دادن ایران در بحث عدم احیا برجام به دنبال اجماع مجدد جهانی علیه ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۱    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش روز جمعه ایرنا، عبدالناصر همتی در یادداشتی اینستاگرامی اعلام کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۵    
فرمانده نیروی دریایی ارتش در بازدید از نمایشگاه دستاورد های دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۱    
یک شاهزاده رژیم سعودی در واکنش به تصمیم ایالات متحده برای توقف فروش سلاح به این کشور ادعا کرد که گزینه های جایگزین فراوانی برای تامین نیاز تسلیحاتی ریاض وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۵    
به گفته فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران، در مجموع 65 روزنامه نگار و اصحاب رسانه در سراسر جهان در سال گذشته میلادی حین انجام وظایف خود کشته شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۶    
یک رسانه عبری از تعیین فرماندهان امنیتی رژیم صهیونیستی با موافقت همسر نخست وزیر این رژیم پرده برداشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۵    
سخنگوی کرملین امروز (جمعه) گفت، مقاله اخیر فایننشال تایمز درباره اعمال فشار سرویس های امنیتی روسیه بر پوتین و رویکرد کرملین در قبال اقدامات پلیس در راهپیمایی های بدون مجوز، اصلا صحت ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۲    
"سعد کمبش" رییس دیوان اوقاف اهل سنت عراق ضمن دیدار با "احمد الطیب" شیخ الازهر مصر در قاهره از وی برای سفر به عراق دعوت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۱    
"مولود چاووش اوغلو" وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد: روابط دیپلماتیک میان آنکارا و قاهره به منظور عادی سازی روابط دوجانبه آغاز شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۶    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت: در سایه زور و تهدید هرگز با آمریکا ⁧‫مذاکره‬⁩ نخواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۵    
وزارت خارجه روسیه، آمریکا را به تلاش برای استفاده از سازمان منع تسلیحات شیمیایی به منظور مطرح کردن اتهامات بی پایه و اساس علیه نظام سوریه متهم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۶    
سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: ویروس جهش یافته انگلیسی در اغلب استان های کشور در حال چرخش است و با توجه به قدرت سرایت بسیار بالای آن هرگونه اقدام به سفر می تواند تبعات جبران ناپذیری را به همراه داشته ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۲    
دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان، بانوان ایرانی را به مشارکت گسترده و پرشور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 فراخواند و از شورای نگهبان خواست واژه رجل سیاسی را مورد تفسیر قرار دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۶    
امام جمعه مشهد گفت: پاپ یک ماموریت آمریکایی داشت و فکر می کرد مسئله مقابله با آمریکا، منشا و مبدا مرجعیت شیعه دارد و می تواند آیت الله سیستانی را وادار کند که از مردم عراق و حشدالشعبی عراق بخواهد به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۱    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس دولت، رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور است و دبیرخانه این شورا باید با رئیسش هماهنگ باشد
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۰    
امام جمعه مشهد گفت: جدای از فضایل والای پیامبر (ص)، چیزی که در واقعیت برای پیامبر (ص) فضیلت ایجاد کرده ایفای رسالت پبامبر است که هیچ پیامبری نداشته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۱    
رئیس برنامه جهانی غذای سازمان ملل در سخنانی نسبت به خطر وقوع بزرگ ترین قحطی در تاریخ معاصر در یمن هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۵    
رسانه دولتی ترکیه امروز (جمعه) گزارش داد، وزیر خارجه ترکیه اعلام کرده که این کشور قصد میزبانی دور جدیدی از مذاکرات صلح افغانستان را در آوریل سال جاری میلادی در استانبول دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۷    
کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی میزبان های مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۵    
کسری بودجه دولت آمریکا نسبت به ماه قبل 76 میلیارد دلار بیشتر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۶    
دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها در یک نشست مجازی استراتژی اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 را تشریح و کاندیدای احتمالی آن ها را بررسی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۷    
وزیر خارجه ترکیه امروز (جمعه) خاطرنشان کرد که هیچ دلیلی که مانع بهبود روابط ترکیه با عربستان شود، وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۱    
در حالی که کشورهای دیگر منتظر معافیت رفع تحریمهای آمریکا برای ازسرگیری واردات نفت ایران هستند، چین نفت بیشتری از ایران خریداری می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۲    
در پاسخ به شرط و شروط مطرح شده توسط رژیم صهیونیسیتی؛ منابع از درخواست لبنان از شرکت های نفتی طرف قرارداد با بیروت برای آغاز استخراج نفت از منطقه مورد مناقشه با اراضی اشغالی خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۲    
نیویورک تایمز در تحلیلی به تنش میان ایران و آمریکا و آینده برجام پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۵    
ایرنا/ دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: نمی دانم کناره گیری قالیباف از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری تا چه حد جدی باشد ولی وقتی خبر را شنیدم چون بوی وحدت به مشام می رسید از آن استقبال کردم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۶    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای در خصوص بیستمین سالگرد معاهده اساس روابط متقابل و اصول همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۰    
سخنگوی کاخ سفید اطمینان خاطر داد که نگرانی های اسرائیل به عنوان شریک و متحد ایالات متحده برای مذاکره با جمهوری اسلامی لحاظ خواهد شد و انتخابات در اسرائیل و ایران باعث نخواهد شد تا تلاش برای رسیدن به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۲    
گروهی متشکل از 24 نماینده کنگره آمریکا از هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه طی نامه ای به وزیر خارجه این کشور خواستار دستیابی به توافقی جامع با ایران شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۶    
وزیر خارجه اردن با تأکید بر لزوم عدم مداخله رژیم صهیونیستی در امور مسجدالاقصی، گفت که صهیونیستها هیچ حاکمیتی بر این مکان مقدس ندارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۵    
مدیر روابط عمومی بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه عملیات روانی سنگینی علیه عارف آغاز شده است، گفت: مشی عارف تقویت وحدت جریان اصلاحات است و به همین دلیل به حاشیه ها جواب نمی دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۶    
با روی کار آمدن بایدن، شکاف عمیق بین آمریکا و اروپا در حال پر شدن است و بازیگران اروپایی با بهره گیری از این فرصت برای نجات برجام به تکاپو و واسطه گری بین تهران و واشنگتن افتاده اند که سفر اخیر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۱    
وزارت خارجه بحرین تصویب پیش نویس قانون پارلمان اروپا درخصوص نقض حقوق بشر در این کشور را محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۱    
مقامات ارشد آمریکایی و صهیونیستی روز گذشته در ویدیو کنفرانسی بر سر مسائل امنیتی از جمله ایران به گفت وگو پرداختند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۰    
نیروهای اشغالگر آمریکایی میزان زیادی گندم از منطقه " تل علو" در حومه حسکه به سرقت بردند و به شمال عراق منتقل کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۵    
کاخ سفید امروز بار دیگر برای بازگشت این کشور به توافق هسته ای سال 2015 با ایران شرط گذاشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۲    
رئیس جمهوری آمریکا بر عزم دولتش برای واکسیناسیون همه بزرگسالان تا سه ماه دیگر تاکید کرد و گفت: وحدت ملی فقط چگونگی رأی دادن به سیاست ها و سیاستمداران نیست بلکه کاری است که ما برای مقابله با کرونا با ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۶    
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: کارگزاران با نامزد اجاره ای می خواهد حیات سیاسی خودش را حفظ کند و لذا به بزرگان جریان اصولگرا آویزان می شوند تا هم خودشان را مطرح کنند و هم از نام و عنوان بزرگان اصولگرا ...