پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۷May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 10 اسفند 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 1 اسفند 1399 نامه نیوز 2 اسفند 1399 نامه نیوز 3 اسفند 1399 نامه نیوز 4 اسفند 1399 نامه نیوز 5 اسفند 1399 نامه نیوز 6 اسفند 1399 نامه نیوز 7 اسفند 1399 نامه نیوز 8 اسفند 1399 نامه نیوز 9 اسفند 1399 نامه نیوز 10 اسفند 1399 نامه نیوز 11 اسفند 1399 نامه نیوز 12 اسفند 1399 نامه نیوز 13 اسفند 1399 نامه نیوز 14 اسفند 1399 نامه نیوز 15 اسفند 1399 نامه نیوز 16 اسفند 1399 نامه نیوز 17 اسفند 1399 نامه نیوز 18 اسفند 1399 نامه نیوز 19 اسفند 1399 نامه نیوز 20 اسفند 1399 نامه نیوز 21 اسفند 1399 نامه نیوز 22 اسفند 1399 نامه نیوز 23 اسفند 1399 نامه نیوز 24 اسفند 1399 نامه نیوز 25 اسفند 1399 نامه نیوز 26 اسفند 1399 نامه نیوز 27 اسفند 1399 نامه نیوز 28 اسفند 1399 نامه نیوز 29 اسفند 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۷    
چای بهارنارنج تشنج ها و حملات قلبی را کنترل می کند و به تقویت معده و رفع اضطراب و استرس و تپش نامنظم قلب کمک می کند. در این مطلب با خواص شگفت انگیز و برخی عوارض این دمنوش آشنا می شوید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: امروز قیمت طلا و سکه کاهش یافت و نرخ هر قطعه سکه طرح جدید به 10 میلیون و 900 هزار تومان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۶    
قرعه کشی پیش فروش محصولات ایران خودرو فردا چهارشنبه 13 اسفند ماه برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۲    
قیمت دلار و قیمت یورو برای تاریخ 12 اسفندماه 1399 اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۷:۴۶    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: براساس آخرین بررسی های انجام شده توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای این دانشگاه، متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۶    
سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء درخصوص حمله اخیر به مرزبانان الحشد الشعبی، از لغو همه توافقات مقاومت عراق با دولت موقت در مورد حمله به منافع آمریکا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۱    
همزمان با افزایش خرید و فروش بیت کوین در داخل کشور، رئیس کل بانک مرکزی به بیان توضیحاتی درباره مجاز بودن یا نبودن این معاملات پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۵    
تحقیقات دانشمندان نشان داده است مصرف 6 ماده غذایی می تواند منجر به بروز آکنه و خرابی پوست افراد شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۷:۴۵    
کشور چین به یکی از اصلی ترین کشورها در تامین واکسن مورد نیاز دنیا تبدیل شده است؛ این کشور به 27 کشور واکسن کووید 19 صادر می کند و به 53 کشور نیازمند برای تامین واکسن کمک می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۷:۰۶    
مدیر سیاست گذاری انجمن خلع سلاح آمریکا نسبت به فروپاشی برجام هشدار داد و از دولت بایدن خواست حسن نیت نشان دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۶:۴۵    
بیش از نیمی از زندانیان و کارکنان زندان شهر نامور در جنوب شرقی بلژیک به ویروس کرونا مبتلا شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۶:۰۶    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: مورد مثبت قطعی جهش یافته کرونای انگلیسی تاکنون در شاهرود به ثبت نرسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۵:۴۵    
سخنگوی عشایر استان الانبار در غرب عراق گفت که آمریکا برای رخنه کردن تروریست ها از سوریه به عراق تلاش می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۵:۴۲    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به آغاز واکسیناسیون علیه کرونا در کشور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۴:۴۵    
شبکه خبری الجزیره یکشنبه شب به نقل از یک مقام ارشدایرانی اعلام کرد که آمریکا باید پیش از هرگونه پیشنهاد برای گفت وگو در باره برجام، تحریم ها را لغو کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۳:۴۵    
سخنگوی وزارت بهداشت درباره نحوه استفاده از ماسک در دوران کرونا، توصیه هایی را ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۲:۴۵    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: نگران سرعت واکسیناسیون کرونا در کشور نیستیم وظرفیت انجام 20 میلیون واکسیناسیون در ماه را داریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۱:۵۱    
استاندار قم بر لزوم پرهیز از هرگونه حاشیه سازی در زمینه انتخابات تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۷    
در ایالات متحده، تقریبا 200 فرد مبتلا به ام اس در هر هفته تشخیص داده می شود و این در حالی است که هم اکنون بیش از 2،5 میلیون نفر در سراسر جهان با این بیماری ناتوان کننده زندگی می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۵    
مجموعه الملک عبدالعزیز مجری ساخت و نگهداری گرانترین پوشش پارچه ای تاریخ مکه مکرمه، به قسمت هایی مثل زیورآرایی، رنگرزی، آزمایشگاه، بافت اتوماتیک، بخش چاپ، و گلدوزی با طلا تقسیم می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۶    
پوشیدن لباس های نو می تواند احساس خوبی در انسان ایجاد کند اما شاید یک پرسش همواره ذهن ما را به خود مشغول کند که آیا پیش از پوشیدن لباس نو نیازی به شستن آن هست؟ بیشتر لباس هایی که جدید خریداری می ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۷    
افت اکسیژن خون می تواند در نتیجه مصرف داروهای خاص و یا داشتن حمله آسم رخ دهد. این عارضه زمانی اتفاق می افتد که خون اکسیژن کافی برای بافت های بدن شما را تامین نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۵    
این خبر واقعیت است یا یک دروغ تبلیغاتی: آیا روغن ذرت باعث کاهش کلسترول خون می شود؟
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۷    
رئیس سابق سازمان سیا در گفتگو با یک شبکه آمریکایی، با تاکید بر اینکه واشنگتن نباید چشم خود را به روی جنایات بن سلمان ببندد، خواستار ممنوعیت ورود ولیعهد سعودی به خاک آمریکا شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۱    
رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه بنده با حکم رهبر انقلاب در بنیاد مستضعفان و هیات امنای کمیته امداد هستم ،گفت: بنده نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نخواهم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که دستگاه های اجرایی مجاز به استفاده از منابع 3 درصدی مناطق نفت خیز، گازخیز و توسعه نیافته نیستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۶    
عصر روز یکشنبه دهم اسفندماه، در ارتباط با سخنان اخیر وزیر کشور ترکیه درخصوص حضور عناصر پ ک ک در خاک جمهوری اسلامی ایران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۵    
سخنگوی کاخ سفید در مصاحبه ای گفت که آمریکا روش های موثرتری از تحریم برای اقدام علیه ولیعهد سعودی در اختیار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۰    
تحلیلگران می گویند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مخزن اطلاعات شهروندان این رژیم را به شرکت فایزر فروخته است و این رژیم را به میدان آزمایش های علمی تبدیل کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۷    
عکس های گرفته شده توسط ماهواره های آمریکایی، پایگاه سری ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب غرب شهر قدس اشغالی را فاش کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۶    
یک کشتی جنگی روسی برای اولین بار وارد بندر سودان شد، بندری که برای ایجاد پایگاه نیروی دریایی روسیه برنامه ریزی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۷    
ترکیه رزمایش دریایی بزرگ خود را با نام "میهن آبی 2021"در دریای مدیترانه با مشارکت نیروی هوایی، نیروهای ویژه و انواع تجهیزات دریایی، هوایی و پدافندی این کشور آغاز کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: در صورتی که در شورای حکام آژانس قطعنامه ای علیه ایران صادر شود واکنش مناسبی نشان خواهیم داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۷    
حتما تاکنون از اهمیت دکوراسیون در ادارات مطلع شده اید. زیبایی نقش ویژه ای در جذب مشتریان خواهد داشت و مبلمان اداری مدرن و کلاسیک از جمله بهترین راه ها برای داشتن فضایی زیبا در ادارات به شمار می روند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۱    
در شرایطی که رژیم صهیونیستی و نخست وزیر آن در مسیر بازگشت بایدن به دیپلماسی سنگ اندازی می کنند، تعلل و بی عملی دولت بایدن ممکن است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۲    
ریاست جمهوری بایدن در ایالات متحده به دوماهگی رسید و از آنجا که انتقادهای مختلفی به رویکردهای سیاست خارجی آمریکا در دوره ترامپ وجود داشت، انتظار تغییر رویکردها در دوره جدید طبیعی می نماید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۰    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه پیوستن به FATF اطلاعات راه های دور زدن تحریم ها را در اختیار دشمن قرار می دهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۱    
این مقاله را بخوانید تا با 11 نکته ای آشنا شوید که در مقوله کتابخوانی برای کودکان نیاز دارید بدانید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۱    
در پی اظهارات وزیر کشور ترکیه درباره حضور عناصر پ.ک.ک در خاک ایران، سفیر ترکیه در تهران بعدازظهر امروز به وزارت خارجه احضار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۰    
رژیم صهیونیستی به بهانه یهودی مساخر قدس اشغالی را بست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۰    
شرکت دولتی روس کوسموس دست اندرکار امور فضایی روسیه اعلام کرد که یک ماهواره علمی و پژوهشی به فضا پرتاب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۷    
منابع مصری از حمله گروه ولایت سیناء شاخه داعش در شهر شیخ زوید واقع در شمال سیناء و کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای ارتش خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۰    
اکالیپتوس از گیاهان پرفایده برای بدن و رفع مشکلات سلامتی مانند آلرژی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۷    
تصاویر ماهواره ای، پایگاه سری رژیم صهیونیستی را بر ملا کرد
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۱    
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولتمردان متخصص ایجاد التهاب و نابسامانی در بازار ارز هستند و بهتر است از اظهارات غیرکارشناسانه خود دست بردارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۱    
زوج زباله گرد که سال ها در حسرت مراسم عروسی بودند با اقدام جنجالی یک آرایشگر به آرزویشان رسیدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۵    
دومین مامور نیروی انتظامی ایلام هم در پی حمله اشرار دقایقی قبل به شهادت رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۰    
یک ماه از روی کار آمدن جو بایدن در کاخ سفید می گذرد،نه تنها خبری از بازگشت آمریکا به برجام نشده بلکه تحولاتی در منطقه اتفاق افتاده که پیامی متناقض به تهران مخابره می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۱    
رئیس دولت اصلاحات درگذشت علی اکرمی را تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۱    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم افتتاحیه موزه هنر ایران و مجتمع فرهنگی موزه ای سردار آسمانی، پیام رهبر انقلاب در پاسخ به نامه رئیس بنیاد مستضعفان در خصوص حفظ و صیانت از موزه ها را قرائت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۲    
نمایندگان مجلس در کمیسیون فرهنگی برای تشویق مردم به فرزندآوری 2 خبر خوب برای صاحبان فرزند سوم و فرزند اولی ها در سال 1400 دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۰    
به دنبال اظهارات سفیر ایران در عراق در خصوص لزوم خروج نیروهای نظامی ترکیه از خاک عراق، وزارت خارجه ترکیه سفیر ایران را فراخواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۵    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: براساس مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و با هدف پیشگیرانه در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور پذیرش مسافر از کشورهای پرخطر به ایران ممنوع شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۶    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه نیوز، سخنگوی وزارت امورخارجه از بیانیه مشترک بین هند و پاکستان مبنی بر توافق دو کشور برای حفظ دقیق آتش بس در خط کنترل استقبال کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۶    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: امروز با بهره گیری از ظرفیت های داخلی و توان جوانان و متخصصان و بهره گیری از تجارب ارزنده دانشمندان کشورمان توانسته ایم به سطحی برسیم که توان دفاعی ما در سطح جهان قابل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۷    
گاوصندوق از جمله پرکاربردترین وسیله های امنیتی است که در اغلب فروشگاه ها و خانه ها شاهد وجود آنها هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۱    
معاون وزیر اقتصاد دستورالعمل مجامع انتخاب اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت را ابلاغ کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۵    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از عدم پاسخگویی رئیس جمهور نسبت به نامه وی مبنی بر لغو پروازهای خارجی به دلیل شیوع کرونا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۲    
رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با اشاره به اینکه دولت قیمت فعلی ارز را به هیچ وجه به نفع اقتصاد کشور ندانسته ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۰    
یامین پور در واکنش به شکایت صداوسیما از او توئیتی منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۷    
پرداخت یارانه ها یکی از موضوعاتی است که دولت و مجلس بر سر آن اختلاف نظر دارند در حالی که دولت می گوید بودجه پرداخت یارانه را ندارد اما مجلس روی افزایش یارانه ها تاکید می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۶    
در صورتی که خبر نیامدن رئیس فعلی مجلس به کارزار انتخابات 1400 درست باشد، اوضاع برای اصولگرایان بسیار پیچیده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۲    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که "ارزیابی های اولیه او"، نشان دهنده دست داشتن ایران در حادثه پیش آمده برای کشتی اسرائیلی در دریای عمان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۶    
سخنگوی دولت می گوید ملک مربوط به ساختمان ریاست جمهوری هم مشابه سایر پلاک ها تصمیم گیری شده است. بنابراین مصوبه شورای عالی شهرسازی برای رعایت حال مردم جماران و در جهت کاهش محدودیت ها بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۱    
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به خیزش کرونا در هفته های اخیر اظهار کرد: تصمیم گیری درباره سفرهای نوروزی، بستگی به دو هفته آینده دارد چون قابل پیش بینی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۷    
روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری بار دیگر انتشار نقل قول بی پایه و اساس از رئیس دفتر رئیس جمهور مبنی بر نقش دولت در ایجاد نوسانات ارزی را بشدت تکذیب کرد و اصرار مخالفین دولت بر تکرار این دروغ و حتی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۷    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در گفت وگو با یک رسانه عراقی، مواضع کشورمان را درباره حضور نیروهای خارجی در این کشور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۲    
حسین کاشفی گفت: کشور در حالی به استقبال سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری می رود که نگرانی ها بابت رد صلاحیت های فله ای همچنان پابرجاست آن هم در شرایطی که به واسطه وضعیت پیش آمده طی چند سال اخیر مردم به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۲    
پرویز فتاح به سوال مجری جهان آرا درباره حضور در انتخابات ریاست جمهوری پاسخ داد و گفت: به من می خورد بخواهم رئیس جمهور بشوم؟ حیفم می آید نیم ساعت وقتم را برای فکر کردن به این موضوع بگذارم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : نرخ هر اسکناس یورو 578 تومان و هر اسکناس دلار نیز 440 تومان نسبت به روز کاری گذشته گرانتر شد. لینک کوتاه کپی لینک
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۰    
رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه علائم کرونا در بین کودکان غیراختصاصی است، گفت: اسهال و استفراغ از مهمترین علامت های ابتلا به کووید 19 در بین کودکان هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۱    
مجید انصاری، یکی از موافقان لوایح FATF درباره جزییات چهارمین نشست کمیسیون مشترک درباره این لوایح گفته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۶    
آیا ایران دنبال سلاح هسته ای است؟ این ویدئو را ببینید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۵    
منصور حقیقت پور گفت: مشخص نیست که اطرافیان قالیباف چه قدر با او هماهنگ هستند؛ به هر حال نظر یکی از مشاروان را نمی توان نشانه مهمی بر نیامدن قالیباف تلقی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۵    
فارن پالیسی به نقل از برخی کارشناسان تاکید دارد که هر دو طرف جدال برجام سعی دارند از طریق فشار نظامی بر دیگری، آن طرف دیگر را زودتر پای میز مذاکره بنشانند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۲    
یک تحلیلگر سیاسی سعودی که خواست نامش فاش نشود در گفتگو با روزنامه العرب این سوال را مطرح کرده آیا دولت بایدن با انتشار گزارش قتل خاشقچی به دنبال حل و فصل پرونده ایران است یا مجازات عربستان سعودی؟
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۲    
یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اگر آقای رئیسی نیاید، قالیباف می آید چون چیزی برای باختن ندارد. او ضعیف تر از همه روسای ادوار مجلس ظاهر شد و امروز به این نتیجه رسیده که نمی تواند حتی برای موضوعاتی که ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۶    
با تمامی احترامی که برای دولت چین قائل هستیم و با تأکید بر توسعه روابط تهران پکن، باید به دست اندرکاران سیاست خارجی و اطلاعاتی کشور هشدار دهیم که مواظب حضور چینی ها در ایران باشند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۰    
کارشناسان هنوز نسبت به بورس ناامید هستند.