دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۱:۱۲May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 4 تیر 1399 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 31 خرداد 1399 راهبرد معاصر 1 مرداد 1399 راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 راهبرد معاصر 30 مهر 1399 راهبرد معاصر 30 آبان 1399 راهبرد معاصر 30 آذر 1399 راهبرد معاصر 30 دی 1399 راهبرد معاصر 30 بهمن 1399 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 1 تیر 1399 راهبرد معاصر 2 تیر 1399 راهبرد معاصر 3 تیر 1399 راهبرد معاصر 4 تیر 1399 راهبرد معاصر 5 تیر 1399 راهبرد معاصر 6 تیر 1399 راهبرد معاصر 7 تیر 1399 راهبرد معاصر 8 تیر 1399 راهبرد معاصر 9 تیر 1399 راهبرد معاصر 10 تیر 1399 راهبرد معاصر 11 تیر 1399 راهبرد معاصر 12 تیر 1399 راهبرد معاصر 13 تیر 1399 راهبرد معاصر 14 تیر 1399 راهبرد معاصر 15 تیر 1399 راهبرد معاصر 16 تیر 1399 راهبرد معاصر 17 تیر 1399 راهبرد معاصر 18 تیر 1399 راهبرد معاصر 19 تیر 1399 راهبرد معاصر 20 تیر 1399 راهبرد معاصر 21 تیر 1399 راهبرد معاصر 22 تیر 1399 راهبرد معاصر 23 تیر 1399 راهبرد معاصر 24 تیر 1399 راهبرد معاصر 25 تیر 1399 راهبرد معاصر 26 تیر 1399 راهبرد معاصر 27 تیر 1399 راهبرد معاصر 28 تیر 1399 راهبرد معاصر 29 تیر 1399 راهبرد معاصر 30 تیر 1399 راهبرد معاصر 31 تیر 1399 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۰    
رئیس جمهور گفت: امروز بزرگترین مسئولیت وزارت اقتصاد در کنار سایر مسئولیت هایش مسئله تقویت و حفاظت از بورس است و باید سهام سازمان ها در این بازار عرضه شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۱:۳۲    
بر اساس دستورالعمل مالی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال 1399، هزینه سنجش هر نوآموز 400 هزار ریال و هزینه هر تست مجد نیز 200 هزار ریال است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۷:۴۷    
قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار و سایر ارز ها در بازار امروز تهران 5 خرداد 99 مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۴:۲۶    
وزیر بهداشت برای واکسن کرونا از اعلام خبر خوش در روزهای آینده خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۴:۲۰    
یک منبع آگاه در دیوان عالی کشور خبر تایید حکم اعدام امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی را تکذیب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۰:۱۷    
حسین شریعتمداری نوشت: بسیاری از مسئولین و مقامات دولت شایسته و کاربلد نیستند و به جای انتخاب بر اساس شایسته سالاری با فرمول فامیل بازی و روابط حزبی و گروهی در مدیریت های بعضاً حساس و سرنوشت ساز به ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۸:۴۱    
قیمت دلار ارز سکه طلا در بازار امروز پنجشنبه 5 تیر 99 مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۸:۱۱    
دیپلمات بلندپایه روسیه در وین خطاب به برخی کارشناسان آمریکایی که مدعی نقض ان پی تی توسط ایران هستند، گفت که اگر اینگونه است، چرا هیچ کسی جز شما از آن مطلع نیست؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۸:۰۵    
قیمت روز خودرو های سایپا و ایران خودرو امروز پنجشنبه 5 تیر 99 مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۳:۵۶    
یک عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می گوید: برای مشخص شدن نتیجه اقدامات فعلی بانک مرکزی در بازار ارز باید مدتی صبر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۳:۵۰    
یک مقام ارشد کاخ سفید گفته دولت این کشور اعطای چراغ سبز به نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای پیشبرد طرح اشغالگرانه در کرانه باختری را بررسی می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۳:۴۷    
ژنرال بازنشسته آمریکایی که از سوی کاخ سفید به عنوان نامزد تصدی سمت معاونت وزارت دفاع آمریکا به سنای این کشور معرفی شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۳:۴۷    
نخستین نشست شورای امنیت برای بررسی قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه ایران که در آن از شورای امنیت خواسته شده است که تحریم های تسلیحاتی ضد ایران را به مدت نامحدودی تمدید کند، از دقایقی پیش آغاز شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۳:۴۱    
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد، طرح الحاق بخش های اشغالی فلسطین به رژیم اشغالگر قدس را مغایر قوانین بین المللی و ناپذیرفتنی دانست و گفت آمریکا با حمایت مداوم خود از این رژیم ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۳:۴۱    
معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: طبق فرموده حضرت آیت الله خامنه ای، روحانی ای که می خواهد در دانشگاه حضور پیدا کند به جز شرایط عامه باید سه شرط دیگر هم داشته باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۳:۳۵    
دبیرکل اتحادیه عرب از کشورهای عضو سازمان ملل متحد خواست به رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از اجرای طرح الحاق کرانه باختری به این رژیم فشار بیاورند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۳:۳۲    
تیم های فوتبال فولاد - استقلال در چارچوب رقابت های لیگ برتر امشب به مصاف هم رفتند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۳:۳۲    
با رشد تورم و گرانی میکن پدیده جدیدی در تهران رخ داده است. پشت بام خوابی در تهران یکی از معضلات جدید در شهر تهران است که با گرانی مسکن رشد زیادی داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۳:۰۲    
بیوگرافی وحید خزایی چهره معروف پلیس فتا حواسش به همه چیز هست با عکس های جدید و همسرش کیست تا ماجرای علت دستگیری او را می خوانید
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۲:۵۶    
گذران معیشت فقط برای بقا و نه پس انداز و ترسیم یک چشم انداز مالی برای خانواده های ایرانی واقعیتی است که رکود تورمی اقتصاد این روزهای ایران ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۲:۴۷    
دولت رومانی اطلاعات صحیح را در اختیار رسانه ها و مقامات رسمی قرار نداده و در انتشار اطلاعات به صورت قطره چکانی عمل می کند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۲:۳۵    
کشتی گلسان به عنوان اولین کشتی حمل کالای عمومی که اردیبهشت ماه امسال پس از بارگیری با حمل کانتینرهای عادی و یخچالی، ایران را به مقصد ونزوئلا ترک کرده بود محمولۀ خود را با موفقیت در این کشور تخلیه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۲:۲۶    
سامانه ارسال پیام کوتاه به مشتریان بانک ملی به اختصار ساپتا نامیده می شود و آبونمان ساپتا هزینه ای است که بانک ملی به صورت سالیانه از مشتریان به ازای ارائه ی این خدمات دریافت می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۲:۱۱    
هدف از راه اندازی سامانه سجام قوه قضاییه این است که افرادی را به عنوان دیده بان پیشگیری طبق دستور العمل جذب کند و این افراد وضعیت را اعلام و اطلاع رسانی از طریق سیستم به دستگاه مربوطه ارجاع می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۲:۱۱    
دهه محرم هر سال مهم ترین واقعه برای شعیان جهان است و روزها و ماه ها قبل از رسیدن اول محرم دوستداران امام حسین (ع) منتظر شروع ماه محرم هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۲:۰۲    
وحید خزایی اینفلوئنسر مشهور و پرحاشیه اینستاگرام صبح امروز در فرودگاه امام خمینی بازداشت شد. او توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران دستگیر شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۱:۴۱    
رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت بازگشایی مرزها و اجرایی شدن توافقات ایران و پاکستان روابط تهران و اسلام آباد را صمیمانه و برادرانه خواند و گفت: دو کشور همواره در لحظات سخت و تاریخی حامی یکدیگر بوده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۱:۳۵    
دبیر کل سازمان ملل طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال مناطق جدیدی از کرانه باختری را ناقض قوانین بین المللی توصیف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۱:۳۲    
یک مقام ارشد آمریکایی از روسیه و چین خواسته از قطعنامه پیشنهادی آمریکا برای تمدید تحریم های تسلیحاتی ضد ایران حمایت کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۱:۲۶    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیرامون تحولات منطقه و شرایط کشور گزارشی را به استماع اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام رساند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۱:۲۰    
سفیر و نماینده دائم ایران در دفتر سازمان ملل در وین بر ضرورت ایجاد یک چارچوب حقوقی و عملی جهت اتخاذ تدابیر فوری برای از بین بردن پیامدهای منفی تحریم ها در مسیر مبارزه کشورها با جرم و مواد مخدر تأکید ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۱:۲۰    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه توسعه روابط صمیمانه ایران و جمهوری دمکراتیک خلق کره به نفع دو ملت و منطقه خواهد بود، گفت: باید مستحکم تر از گذشته در برابر زیاده خواهی و زورگویی آمریکا ایستادگی کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۱:۱۷    
دیپلمات ارشد روسیه موضع جمهوری اسلامی ایران در برابر قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی را بسیار مسئولانه توصیف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۱:۱۱    
وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه خود که با موضوع تروریسم منتشر می کند بار دیگر ایران را در کنار چند کشور دیگر به حمایت دولتی از تروریسم متهم کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۱:۰۵    
یک رسانه صهیونیستی نوشت، ایران و ترکیه در حال هماهنگی سیاست های خود در خاورمیانه هستند و این هماهنگی ممکن است به هدف تقابل با تل آویو باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۱:۰۲    
حمید هیراد در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود تک آهنگ وطن را با تضمین از اثر یاردبستانی منصور تهرانی را منتشر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۰:۵۶    
نایب رییس شورای اسلامی کار شرکت آذرآب اراک از صدور حکم یک سال زندان و 74 ضربه شلاق برای 42 نفر از کارگران این شرکت خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۰:۵۶    
قیمت مسکن تهران در خرداد ماه سال 1399 با رشد بیش از 12 درصدی طی یک ماه به 19 میلیون تومان رسیده است. رشد ماهانه 12 درصدی قیمت مسکن تهران طی دو سال اخیر بی سابقه بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۰:۵۰    
استاندار تهران با اشاره به لزوم توجه به زنان سرپرست خانوار در شرایط اقتصادی امروز خط فقر را در تهران 4.5 میلیون تومان بیان کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۰:۴۱    
وزیر خزانه داری آمریکا حمایت ایران از ونروئلا را غیرقابل قبول توصیف کرده و گفته که واشنگتن برای مقابله با آن تلاش خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۰:۳۵    
تمام کسانی که اقدام به آزادسازی سهام عدالت خود به روش مستقیم کرده اند ، می توانند از طریق سامانه سهام عدالت کارگزاری آگاه نسبت به مشاهده و فروش سهام خود اقدام نمایند .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۰:۳۵    
سخنگوی وزارت خارجه در خصوص درگیری رخ داده در نزدیکی مرزهای مشترک ایران و ترکیه بین عناصر تروریست و نیروهای نظامی ترکیه گفت که ابعاد این حادثه توسط مسئولان مرزی دو کشور در دست بررسی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۰:۳۲    
یک فعال اقتصادی از کاهش 5درصدی قیمت دلار نسبت به روز گذشته خبر داد و گفت: روند نزولی نرخ ارز آغاز شده به طوریکه قیمت دلار در بازار آزاد و صرافی ملی از کانال 20هزار تومان عقب نشینی کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۰:۲۶    
ارزش روز ترکیب دارایی های سهام عدالت 532 هزار تومانی به بیش از 10 میلیون و 683 هزار تومان رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۰:۲۰    
قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز 4 تیر 99 مشخص شد. بازار سکه، طلا و ارز نخستین روز هفته جاری را با قیمت های جدیدی به پایان برد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۰:۰۲    
بسیاری از دارندگان سهام عدالت پس از آزادسازی درخواست انتقال سهام عدالت به بورس را دارند اما آیا انتقال سهام عدالت به پرتفوی بورسی امکانپذیر است؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۹:۵۶    
یازده بازیکن استقلال در مصاف با فولاد مشخص شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۹:۱۱    
صدرالحسینی گفت: قانون سزار، قانونی چند لایه برای شکستن مقاومت در غرب آسیا و برای نه فقط سوریه بلکه برای دوستان و هم پیمانان سوریه محسوب می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۹:۱۱    
وزارت خزانه داری آمریکا اسامی ناخدای نفتکش های دخیل در انتقال بنزین ایران به ونزوئلا را در فهرست تحریم قرار داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۹:۱۱    
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از اعطای کارت خرید اعتباری به فرهنگیان عضو موسسه با اعتبار 5 تا 50 میلیون تومان خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۹:۰۵    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: زمان آزمون های کشوری با هماهنگی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تعیین شد و کنکور بدون تغییر زمان حتی در شهر های وضعیت قرمز هم با رعایت پروتکل برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۹:۰۲    
رییس مدارس استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان با تاکید بر اینکه زمان آزمون تیزهوشان دوباره به تعویق نخواهد افتاد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۸:۵۶    
جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید در بخشی از کتاب خاطرات خود به موضوع سفر آبه شینزو، نخست وزیر ژاپن، به ایران در سال 98 پرداخته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۸:۵۰    
واریز پول سهام عدالت 99 از امشب خبر خوشی برای فروشندگان سهام عدالت بود ک مدتهاست به دنبال پول فروش سهامشان هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۸:۴۷    
طبق برنامه زمان بندی ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد، پیش ثبت نام کلاس دهمی ها از فردا، پنج شنبه، پنجم تیرماه شروع می شود و تا بیست و یکم همین ماه ادامه خواهد داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۸:۲۰    
از مدتی پیش واریز پول سهام عدالت در سامانه سعدی آغاز شده است برای کسانی که دریافت نکرده اند ادامه دارد...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۸:۰۵    
عراق نتایج مرحله سوم عملیات ابطال العراق را اعلام کرد که از دوشنبه تا به امروز با حضور الحشدالشعبی و نیروهای امنیتی عراق با هدف تأمین امنیت مناطق میان شرق استان صلاح الدین ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۵۶    
جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به عدم حضور تماشاگران در بازی با استقلال با انتشار پستی در اینستاگرامش واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۵۰    
وزیر خارجه چین در گفت وگوی ویدئویی با ظریف ضمن مخالفت پکن با تغییر مفاد برجام و قطعنامه 2231، تصریح کرد: آمریکا حقی برای توسل به سازوکارهای پیش بینی شده در برجام را ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگوی تلفنی با نوجوان هنرمند بختیاری گفت: اجرای زیبای تو، عشق و شور و غیرت بختیاری را به خوبی نشان داد. آینده ای درخشان همراه با توفیق را برای تو آرزو می کنم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۲۰    
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مشکلات کشور و جامعه ما ناشی از ضعف در بهره بردن از معارف دینی است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۷    
مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت، از تخلف شش هزار و صد میلیارد ریالی (ششصد و ده میلیارد تومانی) 2 شرکت پتروشیمی فعال در بورس کالای ایران در سال 98 خبر داد
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۱    
بیش از چهار یا پنج روز طول کشیدن گلودرد یا گوش درد شدید یک طرفه که با عفونت و التهاب در حلق همراه نباشد می تواند از علایم کرونا باشد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۰۵    
معاون شرکت توانیر گفت: در روزهای آینده شاهد افزایش دمای هوا هستیم و پیش بینی می کنیم مصرف نیز افزایش می یابد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۰۲    
20 بانک و نهاد مالی در حراج 3 تیر، 13 هزار و 300 میلیارد تومان خرید اوراق بدهی را سفارش دادند که وزارت اقتصاد با فروش 6 هزار و 150 میلیارد تومان آن موافقت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۳۵    
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح خبر داد که در جریان عملیات علیه داعش در استان نینوی، 12 تروریست کشته شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۶    
وحید خزایی از مجرمان سابقه دار فضای مجازی در فرودگاه امام خمینی(ره) بازداشت شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۶    
وزیر خارجه ایران می گوید که در دیدار ویدئویی با همتای چینی، بر حمایت از توافق هسته ای و چندجانبه گرایی تاکید کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۱۷    
هیئت دولت، فهرست طرح ها و لوایح معوق دوره دهم مجلس را تصویب کرد تا در دستور کار مجلس قرار گیرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۰۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۰۵    
منابع سوری گزارش دادند که یک خودروی نیروهای ترکیه در شمال شرق سوریه و همچنین یک موتور سیکلت بمب گذاری شده در شمال غرب سوریه منفجر شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۰۵    
رئیس انجمن متخصصان بیهوشی جزئیات ضرب و شتم متخصص بیهوشی در پیرانشهر را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۰۵    
شبکه اجتماعی توئیتر یک پیام دیگر رئیس جمهور آمریکا را به دلیل نقض قوانین خود پنهان کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با رسانه وابسته به مسیحیان حامی رژیم صهیونیستی در آمریکا، لیستی از خدماتش به تل آویو ارائه داد و از مواضع ضد ایرانی دولتش دفاع کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۵۶    
بر اساس تصمیم امروز جلسه کارگروه تنظیم بازار قیمت انواع لبنیات به طور رسمی 22 تا 28 درصد افزایش یافت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۵۰    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در 24 ساعت آینده به علت بالا رفتن شاخص آلودگی در تهران، کیفیت هوای پایتخت برای افراد حساس ناسالم خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۵۰    
معاونان وزارت خارجه ایران و ویتنام در یک گفت وگوی تلفنی بر تداوم همکاری های دوجانبه برای مبارزه با کرونا تأکید کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۴۱    
معاون نخست وزیر روسیه از تمایل مسکو برای امضای قراردادی جدید با ترکیه برای تحویل سامانه های موشکی دفاع هوایی اس400 خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۳۲    
صبح دیروز (سوم تیرماه) جسد دو دختر و پسر جوان از رودخانه گدار بیرون کشیده شد. دوجوانی که با طناب دستانشان را به هم گره زده بودند تا با هم بمیرند!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۶    
در قانون مجازات اسلامی درباره شهادت دروغ و مجازات های آن صحبت شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۶    
همچنان برآوردها نشان می دهد که سکه در مقایسه با دلار و طلای جهانی و همچنین با احتساب مالیات ارزش افزوده در زیر ارزش ذاتی خود معامله می شود و از این منظر همچنان جای رکوردشکنی دارد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۰    
ساعت پخش بازی فوتبال استقلال فولاد خوزستان مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۰    
علی اوسیوند بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، امشب مهمان دورهمی مهران مدیری است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۰    
آیین رونمایی از 30 سامانه جدید الکترونیکی قوه قضاییه با حضور آیت الله رئیسی برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۷    
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در جلسه ستاد تنظیم بازار بازار قیمت مرغ به ازای هر کیلوگرم 15 هزار تومان مصوب شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۱    
با شناسایی 234 مورد جدید ابتلا به کرونا در افغانستان، شمار بیماران کووید 19 در این کشور به 29 هزار و 715 تن افزایش یافت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۰۵    
آخرین وضعیت کرونا در ایران و تهران و آمار رسمی مبتلایان و فوت شدگان ویروس کرونا را می توانید روزانه از طریق این خبر دنبال کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۶    
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ارتش و سپاه در بالاترین سطح هماهنگی، مانند تار و پود در هم تنیده، بهترین ترکیب دفاعی را ایجاد کرده اند، گفت: تا پایان سال ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۰    
براساس گزارش دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تهران در خردادماه امسال با افزایشی 12 ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۴۷    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که اگر فلسطینی ها آماده گفت و گو درباره طرح الحاق نباشند، این رژیم بدون آنها طرح را اجرا خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۲    
تغییر علایم کرونا با آغاز فصل تابستانعضو کمیته کشوری کرونا با اشاره به تغییر علایم و نشانه های ویروس کووید 19 با شروع فصل تابستان، گفت: برخی از علایم گوارشی می تواند نشانه کووید 19 باشد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی، رفتار یک جانبه آمریکا را در جهان معاصر تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت بین المللی خواند و بر لزوم همکاری های منطقه ای و بین المللی برای مقابله با این اقدامات نابخردانه کاخ سفید ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۵    
معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد ادعای خرید سهام عدالت به قیمت ارزان توسط بانک ها را تکذیب و به مردم توصیه کرد: فریب اخبار جعلی و کذب در رابطه با قیمت ناچیز سهام عدالت را نخورند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۲    
هیئت عامل بانک مرکزی در راستای اجرای قانون پولی و بانکی کشور برای حفظ ارزش پول ملی و کمک به رشد اقتصادی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۶    
یک فیلسوف و تاریخ دان آمریکایی گفت، ترامپ با کشته دادن ده ها هزار نفر درپی شیوع ویروس کرونا و تلاش برای نابودی زندگی بشر بر روی زمین در آینده نزدیک، بدترین جنایتکار تاریخ است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۰    
چند هزار نفر از ساکنان تل آویو مجدداً برای اعتراض به طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال سی درصدی کرانه باختری، در میدان رابین تجمع کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۷    
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت گفت: در راستای مطالبه مردم از پلیس در روزهای آینده طرح سراسری برخورد با واحدهای صنفی تولید و عرضه کننده مانتوهای شیشه ای ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۷    
یک وبگاه آمریکایی در یادداشتی نوشته رئیس جمهور آمریکا شیوع ویروس کرونا در این کشور را بهانه کرده تا دستور کار مقابله با مهاجرت ها به این کشور را پیش ببرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۱    
4 کشور قطر، تونس، سومالی و لیبی به بیانیه پایانی نشست روز گذشته وزرای خارجه کشور های عضو اتحادیه عرب درباره لیبی اعتراض کردند.
  • ۱