یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۵:۰۳May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 2 تیر 1399 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 31 خرداد 1399 راهبرد معاصر 1 مرداد 1399 راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 راهبرد معاصر 30 مهر 1399 راهبرد معاصر 30 آبان 1399 راهبرد معاصر 30 آذر 1399 راهبرد معاصر 30 دی 1399 راهبرد معاصر 30 بهمن 1399 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 1 تیر 1399 راهبرد معاصر 2 تیر 1399 راهبرد معاصر 3 تیر 1399 راهبرد معاصر 4 تیر 1399 راهبرد معاصر 5 تیر 1399 راهبرد معاصر 6 تیر 1399 راهبرد معاصر 7 تیر 1399 راهبرد معاصر 8 تیر 1399 راهبرد معاصر 9 تیر 1399 راهبرد معاصر 10 تیر 1399 راهبرد معاصر 11 تیر 1399 راهبرد معاصر 12 تیر 1399 راهبرد معاصر 13 تیر 1399 راهبرد معاصر 14 تیر 1399 راهبرد معاصر 15 تیر 1399 راهبرد معاصر 16 تیر 1399 راهبرد معاصر 17 تیر 1399 راهبرد معاصر 18 تیر 1399 راهبرد معاصر 19 تیر 1399 راهبرد معاصر 20 تیر 1399 راهبرد معاصر 21 تیر 1399 راهبرد معاصر 22 تیر 1399 راهبرد معاصر 23 تیر 1399 راهبرد معاصر 24 تیر 1399 راهبرد معاصر 25 تیر 1399 راهبرد معاصر 26 تیر 1399 راهبرد معاصر 27 تیر 1399 راهبرد معاصر 28 تیر 1399 راهبرد معاصر 29 تیر 1399 راهبرد معاصر 30 تیر 1399 راهبرد معاصر 31 تیر 1399 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۳:۰۲    
کمک ویژه مالیاتی به شرکت هایی که امسال وارد بورس می شوند به تایید مقام معظم رهبری رسیده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سنا ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۴:۳۵    
بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس گفت: از فوتبال که خیری ندیدیم و هیچ فوتبالی در مراسم نبود. البته چند رفیق خیلی خوب فوتبالی دارم که یا شرایط آمدن نداشتند یا تهران نبودند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۰:۵۰    
چرا شاخص کل بورس از زمان آغاز طرح سهام عدالت یعنی 84 تاکنون، 133 برابر شده، اما ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی مردم، امروز نزدیک بیست میلیون تومان برآورد می شود؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۹:۲۰    
قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز 3 تیر 99 مشخص شد. بازار سکه، طلا و ارز نخستین روز هفته جاری را با قیمت های جدیدی به پایان برد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۷:۲۶    
صدرنشین امارات می خواهد از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا انصراف دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۶:۴۷    
تصاویر جدید از زمان حضور قاضی منصوری در خارج از کشور منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۶:۰۵    
آخرین وضعیت کرونا در ایران و تهران و آمار رسمی مبتلایان و فوت شدگان ویروس کرونا را می توانید روزانه از طریق این خبر دنبال کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۶    
خبرگزاری قوه قضاییه، تصاویر جدیدی از قاضی منصوری پیش از مرگ او منتشر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۰    
مدیر مرکز تحقیقاتی که با وزارت دفاع روسیه در زمینه تولید واکسن علیه ویروس کرونا همکاری دارد، با توضیح عملکرد این دارو، اطمینان داد که مصونیت بدست آمده در اثر تزریق آن، حداقل دو سال یا بیشتر خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۴:۴۷    
ترانه علیدوستی هنرپیشه معروف سینما و تلویزیون با شکایت نیروی انتظامی به 5 ماه حبس محکوم شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۴:۴۱    
نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است که یک عارضه جدید نیز ممکن است به ابتلای فرد به ویروس کرونا ارتباط داشته باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۴:۱۷    
با شیوع ویروس کرونا از اسفندماه دولت بسته های حمایتی مختلفی برای کسانی که کسب وکار و درآمدشان با مشکل مواجه شده بود درنظر گرفت که پرونده پرداخت آن در خردادماه بسته شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۲:۴۱    
رئیس نیروگاه اتمی بوشهر گفت: برای نخستین بار با انجام عملیات تعویض سوخت سالیانه و تعمیرات دوره ای توسط متخصصین داخلی نیروگاه اتمی بوشهر به شبکه سراسریی برق کشور متصل شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۹:۲۶    
وزیر راه و شهرسازی با اعلام این که طی 5 سال اخیر کمترین میزان ساخت مسکن در کشور انجام شده است، گفت: از افزایش قیمت مسکن متاثر می شویم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۹:۱۱    
محمودی تهیه کننده دست فرمون درباره چرایی خداحافظی کامبیز دیرباز از این برنامه توضیحاتی ارائه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۸:۴۱    
مدیرکل امور فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: سرمایه بیمه عمر (فوت) برای شاغلان و بازنشستگان کشوری در سال 99 مبلغ 7 میلیون و 911 هزار و 310 تومان و برای قطع یا از کارافتادگی کامل و دائم اعضای بدن نیز ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۸:۴۱    
شریعتمداری نوشت: اگر هنوز هم کسانی هستند که درباره هویت واقعی کاسه لیس ها تردید دارند، کافی است مقالات و توئیت های آنها را با مواضع رسماً اعلام شده آمریکا و اسرائیل و نوکران دست چندم آنها نظیر ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۰:۰۵    
وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد دور جدید گفتگوهای این کشور و آمریکا در خصوص ثبات راهبردی پس از 10 ساعت گفتگو بین نمایندگان دو کشور در پایتخت اتریش به پایان رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۳:۴۷    
انگلیس به یک موسسه بابت برگزاری گرامی داشت برای شهید سلیمانی هشدار داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۳:۳۵    
رسانه ها از پهلو گرفتن ششمین کشتی ایرانی حامل مواد غذایی برای ونزوئلا در یکی از بنادر این کشور خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۳:۳۲    
مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک ملی ایران به سوالات متقاضیان فروش بخشی از سهام عدالت از طریق این کارگزاری پاسخ گفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۳:۳۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین از هادی احمدی بابت خواندن سرودی محلی در رثای سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در برنامه عصر جدید، قدردانی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۷    
مقامات پاکستان و افغانستان توافق کردند که یک مسیر تجاری کلیدی برای تجارت بین مرزی خود را از روز دوشنبه بازگشایی کنند. هدف از این اقدام تقویت تجارت دوجانبه و اقتصاد در هر دو کشور است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۷    
حج امسال به صورت محدود برای حجاج داخل عربستان برگزار می شود وزارت حج عربستان سعودی: برگزاری حج امسال با تعداد بسیار محدود برای حجاج داخل عربستان برگزار می شود و این تصمیم برای حفظ سلامتی حجاج اتخاذ ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۱    
یکی از تحلیلگران بازار سرمایه در خصوص روند بازار سهام روز سه شنبه گفت: احتمالا شدت عرضه ها در جریان معاملات فردا بیشتر خواهد بود اما در کل شاهد بازار مثبتی هستیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۳:۰۵    
وبگاه خبری شبکه العربیه مدعی شد که یک راکت به بخش نظامی فرودگاه بغداد اصابت کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۳:۰۲    
مدیرکل آسیای غربی وزارت خارجه ایران سفر سرپرست وزارت خارجه افغانستان به تهران را حائز اهمیت و جامع خواند و گفت: بیانیه مشترک این دیدار آب سردی بر آتش بدخواهان روابط ایران و افغانستان است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۳:۰۲    
سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه عراقچی قصد عزیمت به ماموریت را ندارد و در سمت معاونت سیاسی به خدمت ادامه می دهد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۲:۴۱    
رئیس قوه قضائیه گفت: امروز نقطه قوت قوه قضائیه جمهوری اسلامی این است که اگر فردی در گوشه ای از این دستگاه عریض و طویل مرتکب تخلف شد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۲:۳۵    
سخنگوی دولت گفت: پرستاران و سایر خانواده بزرگ کادر درمان در این برهه تاریخی به وظیفه خود عمل کرد و اکنون دولت وظیفه خود می داند برای رفع مشکلات آنان اقدامات لازم را انجام دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۲:۳۲    
معاون تقنینی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: هر گونه امتیاز خاص، تمهیدات، توزیع اعتبارات، هدایا، عزل و نصب های مدیران از سوی وزارتخانه ها با هدف متوقف نمودن اعمال نظارتی مجلس و.. ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۲:۰۵    
یک مقام ارشد آمریکایی گفته دولت این کشور نمی گوید که بشار اسد باید از قدرت کنار برود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۱:۵۶    
عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی نوسان های اخیر بازار ارز را شوک های گذرا و موقتی دانست و گفت: قیمت واقعی ارز در سامانه نیما قابل رصد است و امروز زیر 16 هزار تومان معامله شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۱:۵۰    
طرز تهیه کیک خیس شکلاتی در اینجا فراهم شده است تا بتوانید با بهترین کیک خیس شکلاتی از مهمان خود پذیرایی کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۱:۴۷    
سرلشکر سلامی در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه، انتصاب آیت الله رئیسی به سمت ریاست این قوه را طلیعه فصل نوین و انقلابی از برخورد با مفاسد و جرائم و مقابله با منکر توصیف کرد و از آمادگی سپاه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۱:۱۷    
هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس بعد از انتخابش به عنوان بهترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ امارات پستی منتشر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۱:۱۱    
تحولات پی در پی در آمریکا دست به دست هم داده تا رئیس جمهور آمریکا را در نظرسنجی های مختلف پایین تر بکشد؛ هر چند زنگ خطر برای ترامپ به صدا در آمده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۱:۰۲    
جبهه ملی برای آزادسازی فلسطین انتفاضه فراگیر علیه اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیست را خواستار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۵۰    
وزیر خارجه گفت: کشورمان ظرف چند روز آینده جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی را برای خوانش اطلاعات آن به فرانسه ارسال خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۵۰    
بررسی جوانب و متن توافقنامه برجام و قرارداد فدراسیون فوتبال با ویلموتس و شباهت های این دو قرارداد نشان می دهد افرادی که برای مذاکره و بستن قرارداد در سطح بین المللی می روند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۴۱    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از جلسه 5 ساعته این کمیسیون درباره وضعیت بازار ارز را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۳۵    
معاون اول رئیس جمهور ضمن تاکید بر تخصیص ارز مورد نیاز برای ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز کشور، دستگاه های مرتبط را ملزم به فراهم ساختن شرایط برای واردات سریعتر این کالاها از بنادر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۳۵    
در حمله طالبان به تخار افغانستان 5 نفر کشته و 3 فرد دیگر هم زخمی شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۳۲    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر در تشریح مصاحبه اخیر خود با یک پایگاه خبری گفت که تنها برای خروج مسالمت آمیز رئیس جمهور ونزوئلا از قدرت با وی دیدار خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۰    
نظرسنجی مرکز تحقیقات در نیمه دوم خرداد نشان می دهد 86٫3 درصد مردم بیننده برنامه های سیما بوده اند و سرباز با بیش از 20 درصد بیننده، نسبت به دیگر سریال های این مقطع مخاطب بیشتری داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۰۵    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به دنبال ایجاد پایگاه دائمی در اقیانوس هند نیز هستیم و این مهم را تا پایان امسال عملیاتی خواهیم کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۰۲    
سردار حسین دهقان مشاور مقام معظم رهبری در گفتگویی هرگونه مذاکره با دولت ترامپ را به شدت رد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۹:۵۰    
شیلا خداداد با انتشار پستی در صفحه شخصی خود روز دختر را تسلیت گفت..
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۹:۵۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از برگزاری نشست مجازی پکن-بروکسل اعلام کرد: درباره حفظ برجام با چین گفتگو کردیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۹:۴۷    
سفیر ایران در کاراکاس، پایتخت ونزوئلا تائید کرد که کشتی ایرانی با نام گلسان با بار و محوله موادغذایی وارد آب های ونزوئلا شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۹:۴۱    
وزیر مشاور در امور خارجی امارات با انتشار یک پست توئیتری بار دیگر به موضع گیری در خصوص تحولات لیبی پرداخت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۹:۲۶    
وزرای امور خارجه ایران و عمان در مورد افزایش همکاری های دوجانبه گفتگو کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۹:۲۰    
ترانه علیدوستی ، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون به اتهام توهین به نیروی انتظامی به پنج ماه زندان که به مدت دو سال به حالت تعلیق درآمده محکوم شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۹:۱۷    
قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز 2 تیر 99 مشخص شد. بازار سکه، طلا و ارز نخستین روز هفته جاری را با قیمت های جدیدی به پایان برد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۹:۱۱    
معاون سازمان امور مالیاتی گفت: مهلت اظهارنامه اشخاص حقوقی به مدت 2ماه تمدید شده است و این مودیان تا 31شهریورماه برای ارائه اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1398 و پرداخت مالیات مهلت دارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۹:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با سفیر فدراتیو روسیه در جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت همکاری های همه جانبه و به ویژه توسعه مناسبات اقتصادی تأکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۸:۵۰    
وزیر خارجه کشورمان در گفتگو با وزیر خارجه کانادا به وی اطلاع داد که کشورمان ظرف چند روز آینده جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی را برای خوانش اطلاعات آن به فرانسه ارسال خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۸:۵۰    
با وجود ثبت نام در بورس و اخذ کد بورسی سهام دولت (صندوق دارا یکم) در سبد سهام برخی افراد نیامده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۸:۴۷    
واردات نفت خام هند در ماه مه سال جاری میلادی شاهد بیشترین کاهش از سال 2005 تاکنون بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۸:۴۱    
وزیر راه و شهرسازی بیان اینکه برخی عوامل التهاب زا در حوزه مسکن خارج از اختیار است، گفت: این عوامل اقتصادی باعث هجوم سرمایه ها برای حفظ ارزش سرمایه به بازار مسکن و ساختمان می شود و در شرایط فعلی در ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۸:۳۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: تا امروز مسکن مهر 97 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در حال اتمام است و 306 واحد باقی مانده وجود دارد که این نیز به دلیل مشکلات حقوقی و مشکل با تعاونی از دست ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۷:۵۰    
آخرین و بروزترین قیمت سکه پارسیان امروز 2 تیر 99 با عیار 750 و گرم های متفاوت در زیر منتشر می گردد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۷:۴۱    
رئیس جمهور اوکراین تهدید کرد، در صورتی که ایران به تعهدات خود در رابطه با سرنگونی هواپیمای اوکراینی عمل نکند، کی یف به دادگاه های بین المللی رجوع می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۷:۴۱    
قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز 2 تیر 99 مشخص شد. بازار سکه، طلا و ارز نخستین روز هفته جاری را با قیمت های جدیدی به پایان برد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۷:۳۵    
وزارت خارجه چین با اشاره به رای منفی پکن به قطعنامه اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران، از آژانس خواست تا درباره ایران بی طرفانه عمل کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۷:۳۵    
دختر 16 ساله هندی قربانی هوس های کثیف پسر عموی 21 ساله اش شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۷:۲۶    
بانک آمریکایی جی پی مورگان آمریکا سهم عربستان در بازار نفت را بالاترین سطح از دهه 1980 پیش بینی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۷:۲۰    
دبیر ستاد انتخابات کشور از فراهم شدن مقدمات برگزاری انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۷:۱۷    
صبح امروز دوشنبه خبر درگذشت جمشید پژویان اقتصاددان و رئیس سابق شورای رقابت در رسانه ها منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۲    
دادستان کل کشور با ارسال نامه ای به دادستان کشور رومانی از وی خواست گزارشی کامل درباره فوت غلامرضا منصوری ارائه کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه تصویب قطعنامه وضعیت حقوق بشر ایران در نشست شورای حقوق بشر که توسط سوئد و با حمایت برخی کشورهای غربی ارائه شده را گزینشی و با اهداف سیاسی خواند و آن را محکوم کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۱    
مجموعه ای از زیباترین پیامک های تبریک روز دختر را به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در این بسته برای شما آماده کرده ایم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۱    
39 سال قبل با ورود سازمان منافقین به فاز مسلحانه، رفتارهایی از این گروه سر زد که شباهت فروانی به رفتارهای سال های اخیر گروه هایی مانند داعش دارد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۵    
با مطرح شدن بحث آزادسازی، سوالات بسیاری در مورد ارزش سهام عدالت و قیمت روز این سهم ها در ذهن مردم ایجاد شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۲    
شب گذشته خبری مبنی بر بازداشت شارمین میمندی نژاد موسس جمعیت امام علی در برخی از رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد که جزییات ماجرای انحراف و بازداشت شارمین میمندی نژاد را در این خبر بررسی میکنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۲۶    
قیمت سکه و طلا در بازار همچنان روند صعودی را طی می کند. در همین حال از پس دو روز متوالی افزایش نرخ ارز، امروز قیمت دلار در آستانه ورود به کانال 19 هزار تومان توقف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۲۶    
سخنگوی انجمن سینماداران ایران درباره افزایش 9 درصدیِ ارزش افزوده بر قیمت بلیت سینماها توضیحاتی را ارائه داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۱۱    
یک مقام وزارت خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک در گفتگویی که با یک رسانه رژیم صهیونیستی داشته، به موضوع اشغال کرانه باختری و مسئله ایران پرداخت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۲    
عضو کمیته کشوری کرونا گفت: سردرد شدید و حتی سرگیجه به تنهایی از علامت های بیماری کرونا محسوب نمی شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۲    
سازمان ملل در گزارشی از افزایش 250 درصدی تخریب خانه های فلسطینی ها به دست نظامیان رژیم صهیونیستی در مقایسه با اوایل سال جاری میلادی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۵۶    
روزنامه اسرائیل هیوم از ارتباط رژیم صهیونیستی با شورای انتقالی جنوب در یمن که از حمایت امارات متحده عربی برخوردار است، پرده برداشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۵۶    
وضعیت شرکت های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۵۰    
رئیس جمهور چندی پیش دولت یازدهم و دوازدهم را دوران گشایش و پیشرفت دانسته بود، این در حالی است که آمارهای رسمی از وضعیت شاخص های اقتصادی، نه تنها پیشرفت، بلکه ثبات را هم نشان نمی دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۴۱    
سخنگوی کاخ کرملین نسبت به اظهارات مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در کتابش که جنجال به پا کرده است، واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۴۱    
مریم کاویانی با انتشار این عکس نوشت: 50 سال را پشت سر گذاشتم و با کوله باری از تجربه، زندگی را ادامه خواهم داد و شکرگزار خواهم بود برای نفسی که از خداوند دارم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۴۱    
برخی منابع اعلام کردند آمریکا و رژیم صهیونیستی، گفتگو درباره طرح الحاق تدریجی بخش بزرگی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی را آغاز کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۳۵    
شریعتمداری گفت: لیستی از دارایی های قابل واگذاری دولت به سازمان تامین اجتماعی تهیه شده و در اولین فرصت در جلسه هیات دولت پیگیری می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۳۵    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی، انتصاب سردار علی فضلی به جانشین معاونت هماهنگ کننده سپاه را تبریک گفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۳۲    
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در کتاب جدید خود با پرداختن به بخشی از روابط میان مایک پمپئو و دونالد ترامپ، می تواند روابط این دو نفر را دچار چالش کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۳۲    
وزیر راه و شهرسازی گفت: جلسات تعیین و تصویب سیاست های بهبود شرایط بازار اجاره در حال برگزاری است و به زودی راهکارهای دولت در دو قالب سیاست گذاری و حمایتی اعلام می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۲۰    
آخرین وضعیت کرونا در ایران و تهران و آمار رسمی مبتلایان و فوت شدگان ویروس کرونا را می توانید روزانه از طریق این خبر دنبال کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۱۷    
میانگین رشد ماهیانه قیمت مسکن شهر تهران در 12 ماه گذشته 2.5 درصد بوده که اردیبهشت امسال بالاترین رشد به میزان 9.4 درصد و شهریور پارسال کمترین رشد به میزان منفی 3.5 درصد را تجربه کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۱۱    
قیمت جدید کارخانه ای خودرو کوییک آر و کوییک معمولی اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۴۱    
پاول دوروف مدیر تلگرام با انتشار بیانیه ای مدعی شده است که شرکتش از این پس روی مقابله با فیلترینگ در کشورهایی بجز روسیه، از جمله ایران و چین، تمرکز خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۲    
مراسم عروسی و عزا حالا به پاشنه آشیل تمام تلاش ها برای مبارزه با کرونا تبدیل شده است. در استان آذربایجان شرقی پس از برگزاری هر مراسم ترحیم یا عروسی، به طور متوسط 50 مبتلا به کرونا شناسایی می شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۶    
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۶    
نیروهای ارتش سوریه در صحرای این کشور موفق شدند 127 روستا را در مساحتی بالغ بر نُه هزار کیلومتر مربع، پاکسازی کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۰    
مدیر امنیت ملی ریاست جمهوری کره جنوبی به مطالب منتشر شده در رسانه ها درباره کتاب جان بولتون واکنش نشان داد و اعلام کرد، بخش اعظم این کتاب حاوی مطالب تحریف شده و عاری از واقعیات است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۱۱    
ارتش عراق در عملیاتی بی سابقه مخفیگاه های داعش در یک دره واقع در مرز عربستان سعودی را منهدم کرد.
  • ۱