یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۷:۵۰May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 6 تیر 1399 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 31 خرداد 1399 راهبرد معاصر 1 مرداد 1399 راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 راهبرد معاصر 30 مهر 1399 راهبرد معاصر 30 آبان 1399 راهبرد معاصر 30 آذر 1399 راهبرد معاصر 30 دی 1399 راهبرد معاصر 30 بهمن 1399 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 1 تیر 1399 راهبرد معاصر 2 تیر 1399 راهبرد معاصر 3 تیر 1399 راهبرد معاصر 4 تیر 1399 راهبرد معاصر 5 تیر 1399 راهبرد معاصر 6 تیر 1399 راهبرد معاصر 7 تیر 1399 راهبرد معاصر 8 تیر 1399 راهبرد معاصر 9 تیر 1399 راهبرد معاصر 10 تیر 1399 راهبرد معاصر 11 تیر 1399 راهبرد معاصر 12 تیر 1399 راهبرد معاصر 13 تیر 1399 راهبرد معاصر 14 تیر 1399 راهبرد معاصر 15 تیر 1399 راهبرد معاصر 16 تیر 1399 راهبرد معاصر 17 تیر 1399 راهبرد معاصر 18 تیر 1399 راهبرد معاصر 19 تیر 1399 راهبرد معاصر 20 تیر 1399 راهبرد معاصر 21 تیر 1399 راهبرد معاصر 22 تیر 1399 راهبرد معاصر 23 تیر 1399 راهبرد معاصر 24 تیر 1399 راهبرد معاصر 25 تیر 1399 راهبرد معاصر 26 تیر 1399 راهبرد معاصر 27 تیر 1399 راهبرد معاصر 28 تیر 1399 راهبرد معاصر 29 تیر 1399 راهبرد معاصر 30 تیر 1399 راهبرد معاصر 31 تیر 1399 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۲۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مأموریت جبهه مقاومت تنها نابود کردن بعثی ها و داعش نیست، بلکه ملت سازی و دولت سازی در عراق ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۴۱    
یک کارشناس حوزه اختلافات کارگری و کارفرمایی گفت: به 4 دسته از کارگران و کارمندان که شرایط قانون کار را نداشته باشند، بیمه بیکاری تعلق نمی گیرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۲۰    
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: بانک مرکزی، قطعا با نوسانات سفته بازی مقابله می کند و روند سه روز اخیر نیز نشان داد که بازارسازی قدرتمند در بازار، از هرگونه بی ثباتی و تلاطم جلوگیری خواهد کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۵    
سازمان ملل متحد از انتشار فیلم رابطه جنسی یک مرد و زن در خودروی متعلق به این نهاد در اسرائیل ابراز "حیرت و تاسف عمیق" کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۲    
رضا بهرام خواننده خوش صدا و جوان کشورمان به کرونا مبتلا شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۰۵    
برخی سعی در به حاشیه بردن مجلس یازدهم دارند، به همین دلیل طرح هایی که در تریبون مجلس اعلام می شود ملاک است و اظهارنظرهای شخصی طرح مجلس نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۷:۵۶    
سرمربی تیم استقلال مطلبی جنجالی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۳:۵۰    
بی اطلاعی برخی از اطلاعات واقعی نباید دستاویزی برای تشویش اذهان و دمیدن بی ثباتی شود. بانک مرکزی بدون هیچ هیجانی، حرکت بازار ارز را رصد کرده و همانند دوسال گذشته با مدیریت نوسانات ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۳:۴۱    
نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: پرداخت وام مسکن برای بانک ها توجیه اقتصادی ندارد، چون بانک ها توسعه ای نیستند و نگاه سودجویانه دارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۳:۴۱    
انفجار یک مخزن گاز در پارچین در نیمه شب گذشته بسیاری را دچار ترس و نگرانی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۳:۳۲    
مدیران باشگاه استقلال در پی طراحی برنامه هایی هستند تا مذاکره با سرمربی ایتالیایی را تا رسیدن به توافق نهایی پیش ببرند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۳:۲۶    
نمودارهانشان می دهد که در دوران شیوع کرونا، 13.1درصد کسب و کارهای فعال درحوزه صنعت و معدن حداقل یک نفر را استخدام کردند و 43.4درصد فعالان درحوزه کشاورزی حداقل یک نفر از نیروی کارخود راتعدیل کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۳:۱۷    
رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: اگر خلافی صورت بگیرد، همانند آن چه که در سال 88، 96 و آبان سال گذشته افتاد، یقینا قاطعانه با دست نشانده ها و آشوب گران برخورد خواهیم کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۳:۱۱    
سازمان تحقیقات ایمنی هوایی فرانسه از شروع کار فنی و بررسی اطلاعات جعبه ی سیاه هواپیمای اوکراینی از 20 ژوئیه (30 تیر) خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۳:۱۱    
رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت اساسنامه جدید فدراسیون توضیحاتی ارایه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۳:۰۲    
پیشکسوت تیم پرسپولیس به حواشی این روز های فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۲:۵۶    
منابع خبری شامگاه جمعه از شلیک راکت به سوی شهرک های اطراف نوار غزه خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۲:۴۷    
رئیس جمهور آمریکا اذعان کرده ممکن است نتیجه انتخابات ماه نوامبر را به رقیبش از حزب دموکرات واگذار کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۲:۳۵    
امام جمعه مشهد گفت: عامل فساد در کشور، ساختار نامناسب و ساختارهای فاسد پرور و فسادساز است که در جریان اجرایی کشور وجود دارد، این ساختارها باید اصلاح شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۲:۳۲    
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: گاهی اوقات افراد به دنبال این هستند که با حرف های خود موجی ایجاد و خود را مطرح کنند و به نظر می رسد که احمدی نژاد با این اهداف بحث رابطه با ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۲:۳۲    
ذبیح الله خداییان، معاون قوه قضاییه در برنامه دستخط از ابطال مجوز دفترخانه هایی که عقد آریایی انجام می دهند خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۲:۲۰    
آژانس دارویی اروپا توصیه کرده است که استفاده از داروی ضد ویروسی رمدسیویر remdesivir برای درمان بیماران مبتلا به کووید-19 در اتحادیه اروپا مجاز شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۲:۲۰    
عضو شورای عالی بورس با تاکید بر اینکه محدودیت های فروش سهام عدالت موقتی است گفت: وجود محدودیت برای فروش سهام عدالت باعث می شود تا افراد به مرور با بازار سرمایه آشنا شوند و با مشاهده افزایش قیمت ها ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۲:۱۱    
مدتی است که در برخی محافل غیررسمی صحبت از خرید و فروش برده های جنسی با نام لولیتا است. لولیتا ها دخترانی هستند که پس از ربوده شدن توسط افراد ناشناس، قطع عضو و به عنوان برده جنسی فروخته می شوند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۱:۴۷    
بعد از روایت بخش های جدید "شکرستان" تلویزیون و خبر تهیه کنندگی در شبکه نمایش خانگی، بازگشت به اجرا اتفاق جدیدی است که قرار شده با بازگشت "شهاب حسینی" به ایران رقم بخورد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۱:۴۱    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: تعداد مسافران اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل یک میلیون نفر کاهش داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۱:۲۶    
قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: هم اکنون روزانه 760 خودرو عمومی دوگانه سوز می شوند و این میزان تا آخر ماه جاری دو برابر خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۱:۲۰    
یک عضو مطرح جنبش انصارالله یمن از ادامه کارشکنی ائتلاف جنگ افروزان سعودی-اماراتی و آمریکایی در برابر ورود کشتی ها به بندر الحدیده خبر داد و از نماینده سازمان ملل خواست برای توقف این اقدامات ظالمانه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۱:۱۷    
دبیرکل ناتو در نشست این سازمان از چین خواسته است تا به مذاکرات مورد نظر آمریکا بپیوندد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۱:۱۱    
امام جمعه نجف و عضو فراکسیون صادقون در پارلمان عراق هم بر حمایت خود از الحشد الشعبی در برابر هر گونه تعرضی به این سازمان رسمی زیر مجموعه نیروهای مسلح این کشور تاکید کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۱:۰۵    
چند نماینده مجلس سنای آمریکا طرحی ارائه کرده اند که به دنبال جلوگیری از چیزی است که دخالت ایران، روسیه و چین در انتخابات آمریکا خوانده شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۰:۵۶    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها موظف به همراهی و کمک به وزارت راه و شهرسازی در گسترش ساخت و ساز مسکن هستند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۰:۴۱    
امروز سالروز بمبگذاری مسجد اباذر هنگام سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۲    
نوع روش و منش خانوارها در جامعه نشان دهنده سلامت تربیت یا آسیب های تربیتی آن جامعه است لذا اگر در برخی روایت ها شاخصه های اجتماعی مهدویت بسیار برجسته عنوان شده است به دلیل اهمیت نهادینه کردن آن ها در ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۰:۲۶    
مشاور رهبر انقلاب با اشاره به تحولات صورت گرفته در قوه قضائیه، نوشت: این اقدامات تحولی را باید حراست کرد و حمایت از آیت الله رئیسی در این دوران خطیر مسئولیت، وظیفه ای دینی و ملی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۰:۲۰    
رئیس جمهور گفت: دستگاه های دولتی در واگذاری دارایی های غیرضرور تسریع کنند تا دستگاه های دیگر نیز ترغیب به واگذاری اموال راکد خود شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۰:۲۰    
شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه به ایران باز می گردد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۰:۱۷    
رئیس جمهور از بانک مرکزی خواست تلاش ها برای آزادسازی و بازگرداندن منابع ارزی بلوکه شده کشورمان در دیگر کشورها را با جدیت بیشتر پیگیری کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۰:۱۷    
وزیر امور خارجه فرانسه باردیگر طرح الحاق کرانه باختری به دیگر مناطق تحت اداره تل آویو را خطرناک و بی ثبات کننده عنوان کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۰:۰۵    
دبیرکل گردان های الخراسانی از گروه های حشد شعبی ضمن تشریح جزئیات حوادث دیشب بغداد از آزادی همه افراد بازداشت شده از گردان های حزب الله عراق خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۰:۰۲    
سفیر قطر در آمریکا بر ضروری بودن روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده و در عین حال از ادامه مانع تراشی عربستان و دیگر کشورهای محاصره کننده قطر در حل این بحران سخن گفته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۹:۴۷    
در حالی که بانک ها شرایط بازار بورس را عامل تاخیر در واریز پول فروش سهام عدالت معرفی می کنند کارگزاری ها از تاخیر شرکت سپرده گذاری مرکزی در ارائه لیست ذینفعان گلایه دارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۹:۴۱    
این روزها که بازار ارز در حال تجربه افزایش قیمت است، کارشناسان اقتصادی ضمن بیان اینکه افزایش قیمت ارز نه برای دولت و نه برای اقتصاد فایده ای ندارد و تنها آثار تورمی برجا می گذارد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۹:۱۱    
قیمت انواع سکه پارسیان کادویی امروز جمعه 6 تیر 99 با عیار 750 و گرم های متفاوت در زیر منتشر می گردد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۸:۴۱    
تصاویر لو رفته از شهرک سروستان معروف به باستی هیلز مشهد اولین بار بود که افکار عمومی را متوجه این شهرک کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۸:۲۶    
اینکه دولت در این 7 سال برای مسکن، خودرو، قیمت کالاهای اساسی، سبد غذایی قشر مستضعف، کنترل و مهار تورم ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۸:۲۰    
عضو ارشد الحشد الشعبی خبر داد که نیروهای این سازمان هشت نفر از خطرناک ترین تروریست های استان صلاح الدین را دستگیر کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۸:۰۵    
اعتبار در معاملات سهام بازار بورس اوراق بهادار، یکی از نیازهای سرمایه گذاران بازار سرمایه به شمار می آید یکی از مهمترین و جذابترین خدمات کارگزاری آگاه برای مشتریان نیز در قالب بسته اعتباری آگاه ارائه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۷:۴۷    
شب گذشته بسیاری از مردم شرق تهران خبر از انفجار در شرق تهران و دیده شدن نور حاضل از آن را دادند و رسانه های رسمی پس از آن گزارش هایی را در این خصوص منتشر کردند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۶:۵۶    
آخرین وضعیت کرونا در ایران و تهران و آمار رسمی مبتلایان و فوت شدگان ویروس کرونا را می توانید روزانه از طریق این خبر دنبال کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۶:۵۰    
وزیر خارجه آمریکا در جریان یک نشست مجازی در بروکسل خواستار اتحاد اروپا و آمریکا برای مقابله با چین شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۶:۲۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس از تدوین طرحی در مجلس برای ساماندهی بازار اجاره بها خبر داد و گفت: این طرح با اجماع اعضای این کمیسیون و دیگر نمایندگان مجلس در حال نگارش است و به زودی آماده می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۶:۰۲    
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از پلمب و اخطار به 57 واحد قهوه خانه و سفره خانه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و ارائه قلیان خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۵:۵۰    
مصوبه افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی ابلاغ شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۵:۴۱    
رضا بهرام خواننده جوان کشورمان حدود پنج روز است که به کووید 19 مبتلا شده و طبق گفته پزشک معالج، ریه هایش درگیر این ویروس شده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۵:۳۵    
متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که در اسفندماه 98 بصورت پیامکی ثبت نام کرده اند تا ساعت 24 امشب فرصت دارند ثبت نام خود را قطعی کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۵:۳۲    
ویلیام شافنر کارشناس بیماری های عفونی گفت: با وضعیت نگران کننده ای مواجه هستیم چرا که کروناویروس جدید در سراسر ایالات متحده گسترش یافته و با آغاز فصل پاییز و شدت یافتن گسترش بیماری شاهد آن خواهیم بود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۰    
قابل توجه مشمولان سهام عدالت که سهام خود را فروخته اند زمان واریز پول فروش سهام عدالت بانک صادرات مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۷    
در ساعات ابتدایی امروز 6 تیر 99 صدای انفجار مهیبی در تهران شنیده شد. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ماجرا و علت صدای انفجار در شرق تهران با راهبرد معاصر همراه باشید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۴:۰۵    
بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت در بازی مقابل فولاد، به مدت 4 هفته قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۴:۰۲    
وزیر نفت گفت: ما بنزین را به قیمت روز به آن ها فروختیم و برای دریافت پول هم ضمانت کافی داشتیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۳:۵۶    
یک منبع امنیتی عراق صبح امروز (جمعه) از آزادی اعضای بازداشتی حزب الله عراق خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۳:۵۰    
نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا عملکرد رئیس جمهور کنونی این کشور را در مقابله با ویروس کرونا، مانند عملکرد یک بچه توصیف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۳:۰۵    
رییس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: وزیر اقتصاد دستور بررسی انحصار مجوز کارگزاری های بورس را به شورای عالی بورس، رئیس سازمان بورس و هیئت مقررات زدایی داده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۳:۰۲    
ایران از سال 2003 به عنوان کشور عضو ان.پی.تی و باهدف نشان دادن اینکه صرفاً برنامه هسته ای صلح آمیز را دنبال می کند، پروتکل الحاقی آژانس را امضاء نمود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۲:۵۰    
یک منبع مطلع در دستگاه اطلاعاتی عراق خبر رویترز در خصوص دستگیری یک ایرانی در پی حوادث دیشب بغداد را تکذیب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۵    
دانمارک از جمله اعضای اتحادیه اروپاست که مخالف اعطای کمک های بلاعوض به کشور های آسیب دیده از همه گیری ویروس کروناست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۵    
مدیر کل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: تسهیلات اعطایی به رانندگان آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا 6 میلیون تومان با سود و بازپرداخت 12 درصد اعلام شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۲    
یکی از دارندگان سهام عدالت گفت قبول کردن شرایط یک طرفه بانک ها از سوی ما برای فروش 30 درصد از سهام عدالتمان به هر قیمتی که از آن اطلاع نداریم ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۱:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا، مشاور امنیت ملی سابقش را دیوانه خطاب کرده و گفته حتی یکبار لبخند او را ندیده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۷    
وزارت اقتصاد ضمن تکذیب خرید سهام عدالت به قیمت ارزان توسط بانک ها، به عموم مردم توصیه کرد فریب خبرهای جعلی و کذب را نخورند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۷    
سردار آزمون، مهاجم تیم زنیت سن پترزبورگ از سوی فدراسیون فوتبال روسیه جریمه شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۱    
مصوبه افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی ابلاغ شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۰:۴۷    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد مفاد قطعنامه پیشنهادی آمریکا برای تمدید ممنوعیت تسلیحاتی ایران را در تضاد با قطعنامه 2231، مردود و اشتباهی ویرانگر برای شورای امنیت دانست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۰:۴۱    
ملایی از فشار مسئولان ایرانی گفت که او را مجبور به شکست کرده اند و گفته از سوی آن ها تهدید شده است؛ موضوعی که قویا از سوی مسئولان ورزش ایران رد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۲    
تلاش برادر رئیس جمهور آمریکا برای انتشار کتابی افشاگرانه درباره اسرار خانواده ترامپ ناکام ماند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۶    
یکی از اهداف پنهان پیام رسان های خارجی تلاش برای تغییر نرم سبک زندگی ایرانی- اسلامی در میان جامعه، به ویژه جوانان است. از سوی دیگر دسترسی این پیام رسان ها به اطلاعات شخصی مردم آسیب زاست ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۵    
بانک مرکزی حدود نیمی از ارز 4200 تومانی اختصاص یافته به کالاهای اساسی در سال گذشته را با خرید ارز از بازار ثانویه یا همان نیما تامین کرده ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۲    
گزارش های تأییدنشده از یورش تروریست های آمریکایی به مقر فرماندهی نیروهای الحشدالشعبی عراق حکایت دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۰    
روسای کمیسیون های تخصصی مجلس در نامه ای به رئیس جمهور درمورد مشکلات اقتصادی ومعیشتی وگرانی های اخیر تصریح کردند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۹:۴۷    
191 عضو مجلس نمایندگان آمریکا طی نامه ای به نخست وزیر رژیم صهیونیستی از طرح این رژیم برای توسعه اشغالگری در کرانه باختری ابراز نگرانی کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۹:۳۵    
منابع صهیونیستی گزارش داده اند کاخ سفید هنوز درباره اینکه باید در خصوص طرح رژیم صهیونیستی برای توسعه اشغالگری در کرانه باختری چه موضعی اتخاذ کند به جمع بندی نرسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۹:۳۲    
احتمال دارد که افزایش نرخ ارز در حال حاضر تعمدا از سوی بانک مرکزی صورت گرفته است یا اینکه بانک مرکزی تعمدا دخالتی برای کنترل نرخ ارز در بازار از خود نشان نمی دهد تا از این طریق صادر کنندگان را متمایل ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۹:۱۱    
بامداد جمعه هم زمان با شنیده شدن صدای مهیب در شرق تهران، نور بزرگ نارنجی در آسمان دیده شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۶    
در نخستین دقایق بامداد جمعه 6 تیرماه، کاربران شبکه های اجتماعی از مشاهده یک نور نارنجی در شرق تهران خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۸:۴۷    
قیمت روز خودرو های سایپا و ایران خودرو امروز جمعه 6 تیر 99 مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۸:۴۱    
برنامه دورهمی هر هفته چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۲    
قیمت دلار ارز سکه طلا در بازار امروز جمعه 6 تیر 99 مشخص شد.