یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۲۳:۳۸May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 7 تیر 1399 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 31 خرداد 1399 راهبرد معاصر 1 مرداد 1399 راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 راهبرد معاصر 30 مهر 1399 راهبرد معاصر 30 آبان 1399 راهبرد معاصر 30 آذر 1399 راهبرد معاصر 30 دی 1399 راهبرد معاصر 30 بهمن 1399 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 1 تیر 1399 راهبرد معاصر 2 تیر 1399 راهبرد معاصر 3 تیر 1399 راهبرد معاصر 4 تیر 1399 راهبرد معاصر 5 تیر 1399 راهبرد معاصر 6 تیر 1399 راهبرد معاصر 7 تیر 1399 راهبرد معاصر 8 تیر 1399 راهبرد معاصر 9 تیر 1399 راهبرد معاصر 10 تیر 1399 راهبرد معاصر 11 تیر 1399 راهبرد معاصر 12 تیر 1399 راهبرد معاصر 13 تیر 1399 راهبرد معاصر 14 تیر 1399 راهبرد معاصر 15 تیر 1399 راهبرد معاصر 16 تیر 1399 راهبرد معاصر 17 تیر 1399 راهبرد معاصر 18 تیر 1399 راهبرد معاصر 19 تیر 1399 راهبرد معاصر 20 تیر 1399 راهبرد معاصر 21 تیر 1399 راهبرد معاصر 22 تیر 1399 راهبرد معاصر 23 تیر 1399 راهبرد معاصر 24 تیر 1399 راهبرد معاصر 25 تیر 1399 راهبرد معاصر 26 تیر 1399 راهبرد معاصر 27 تیر 1399 راهبرد معاصر 28 تیر 1399 راهبرد معاصر 29 تیر 1399 راهبرد معاصر 30 تیر 1399 راهبرد معاصر 31 تیر 1399 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۳:۲۶    
زمان و ساعت پخش و تکرار سریال شاهرگ شبکه دو به کارگردانی سید جلال اشکذری و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی را در زیر بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۲    
قیمت انواع گجت های هوشمند در بازار امروز دوشنبه 30 تیر 99 منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۵۷    
آزاده آل ایوب با انتشار این عکس نوشت: یه عکس زیر خاکی از سال 82 (یکی هم متاسفانه از دور ما ایرانی ها خارج شد و سانسورش کردم)
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد به دلیل نگرانی از هدررفت منابع ارزی در این اوضاع گرانی ها، درباره بی کفایتی وزارت نفت و جریمه هنگفت ایران در قرارداد گازی با ترکمنستان، سؤال از زنگنه را به جریان انداختم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۵    
اقتصادی همانطور که برنامه های هوشمند ویژه تامین امنیت گوشی ها رو به افزایش است، همزمان برنامه های خطرناک جاسوسی نیز روندی افزایشی دارند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۰    
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت سکه بهار آزادی به مرز 9 میلیون تومان رسیده است، گفت: امروز رکورد های جدیدی برای طلا و سکه در بازار ثبت شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۴۱    
آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز سه شنبه 10 تیر 99 و آمار رسمی مبتلایان و فوت شدگان ویروس کرونا را می توانید روزانه از طریق این خبر دنبال کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۰:۴۱    
درگیری خانوادگی در شیراز پای پلیس این شهر را به ماجرا باز کرد که یکی از طرفین این دعوا با سلاح ساچمه ای به سمت مامور پلیس شلیک و او را مجروح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۷:۰۵    
رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی مکالمات تلفنی خبر داد و گفت: این متهم 20 میلیارد ریال خسارت به شرکت ارتباطات زیر ساخت تحمیل کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۰:۰۵    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از تولید محصول جدید K132 با داخلی سازی 92 درصدی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۱۱    
دادستان قرچک از دستگیری 12 نفر از اعضای شورا و کارمندان دهیاری های امین آباد و محمد آباد به جرم اختلاس، رشوه و فساد مالی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۱:۰۵    
آیت الله صادق آملی لاریجانی در پیامی از بیانات حکیمانه و الطاف کریمانه رهبر معظم انقلاب، قدردانی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۵۶    
اجرای هیجان انگیر گروه بچه های شهر آکروبات کاران نظر داوران را به خود جلب کرد و 4 رای سفید از داوران دریافت کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۳۲    
اجرای محمدسینا منصوریان خواننده سنتی بسیار مورد توجه تماشاگران حاضر در صحنه قرار گرفت و قدرت خوانندگی این نوجوان همه را مجذوب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۷    
گروه اعجوبه های کوچک آکروبات کاران در قسمت نوزدهم عصر جدید مورد توجه داوران قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۰۵    
گروه برادران گلی نخستین اجرای شب نوزدهم در عصر جدید احسان علیخانی بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۳۲    
آتش زدن زن جوان توسط همسرش در مراغه، منجر به مرگ او شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۱۷    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بر اساس بخشنامه وزارت بهداشت، هزینه درمان بیماران مبتلا به کووید 19 رایگان نیست و بیماران فاقد بیمه باید هزینه درمان خود را پرداخت کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۵    
استاندار تهران در خصوص احتمال تصمیم گیری جدید در اجرای طرح ترافیک گفت: در صورت ادامه افزایش ابتلا به ویروس کرونا در استان تهران، تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۰    
وضعیت امروز شنبه هفتم تیرماه 99 بازار ارز تهران متفاوت از هفته گذشته بود و بی میلی برای خرید و فروش نشان دهنده انتظار برای تغییر در قیمت ها و احتمالا کاهش قیمت است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۵    
معاون شرکت بورس تهران، از رشد 120 درصدی ارزش نخستین صندوق دارا یکم دولتی خبر داد و گفت: افرادی که 2 میلیون تومان از این صندوق خریداری کردند اکنون ارزش آن به 4 میلیون و 400 هزار تومان رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۲    
سخنگوی پنتاگون اعلام کرد وزیر دفاع آمریکا روز دوشنبه برنامه مورد نظر پنتاگون برای خارج کردن بخشی از نیروهای آمریکایی از آلمان و استقرار آنها در شرق اروپا را تحویل رئیس جمهور آمریکا خواهد داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۲    
رئیس کمیته قضائی سنای آمریکا که از متحدان نزدیک رئیس جمهور این کشور به شمار می رود، تصمیم کاخ سفید برای کاهش مجدد تعداد نظامیان آمریکایی در افغانستان را اشتباهی بزرگتر از خارج کردن نیروهای آمریکایی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۰۲    
وزیر خارجه کانادا از تصمیم ایران در ارسال جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده اوکراینی به سازمان تحقیقات پرواز فرانسه استقبال کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۵۶    
شورای امنیت ملی عراق روز شنبه نشست اضطراری را به ریاست نخست وزیر این کشور در بغداد برگزار کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۵۶    
وزیر امور خارجه ایران بمباران شیمیایی سردشت را نقطه اوج وحشیگری رژیم صدام خواند و با اشاره به تروریسم اقتصادی دولت آمریکا علیه مردم ایران گفت: سیاست آمریکا جز خفت چیزی برایش به ارمغان نیاورده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۴۱    
مدیر مرکز آموزشی و درمانی نور و علی اصغر اصفهان خبر درگذشت محمدرضا اعرابی خواننده بر اثر کرونا تایید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۲۶    
وزیر کشور در گفتگوی تلفنی با همتای عراقی خود با تاکید بر اینکه اتحاد بیش از پیش دو ملت و دو کشور ثمره خون شهیدان سلیمانی و المهندس است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۲۰    
یک مقام آگاه از آغاز دومین مرحله وام یک میلیونی به یارانه بگیران خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۱۱    
مدیر دفتر شبکه الاتجاه عراق در واکنش به بازداشت اعضای کتائب حزب الله عراق گفت که آنچه رخ داد، پروژه و طرح آمریکا بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۰۲    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور با رد این که اینکه مشاوران املاک عاملان گرانی مسکن هستند، گفت: حق کمیسیون کم فعلی مشاوران املاک موجب فساد می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۰    
مردم فرانسه روز شنبه در تظاهراتی در پاریس حمایت خود را از ملت فلسطین و مخالفت با تصمیم رژیم صهیونیستی برای اشغال بخش هایی از کرانه باختری ابراز داشتند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۰    
نماینده مردم تهران در مجلس از طرح دوفوریتی برای مهار افسار گسیختگی در بخش مسکن خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۰۵    
قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز 7 تیر 99 مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۸:۱۷    
آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز شنبه 7 تیر 99 و آمار رسمی مبتلایان و فوت شدگان ویروس کرونا را می توانید روزانه از طریق این خبر دنبال کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۸:۰۲    
در حالی که حدود سه ماه از انفجار خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه می گذرد و این کشور هنوز آن را به بهانه کرونا تعمیر نکرده ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۵۰    
طبق اعلام بورس تهران، پیرو احراز شرایط انتقال شرکت بورس انرژی با نماد انرژی از فرابورس به بورس اوراق بهادار تهران، امروز شنبه آماده گشایش نماد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۲    
رئیس مجلس با تاکید بر ضرورت ایجاد تحول در مدیریت کشور، گفت: زمینه و فرصت جوان گرایی باید فراهم شود البته به معنای آن نیست که به نیروهای باتجربه در محیطی مانند مجلس نیازی نداریم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۲۶    
رییس کمیته انضباطی گفت: در جلسات آینده کمیته انضباطی تصمیم گیری می کنیم که فرهاد مجیدی دفاعیه ارسال کند یا به صورت حضوری در کمیته انضباطی حاضر شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۲۰    
یک رسانه عرب زبان در مطلبی از اهمیت بسیار مهمی که برگ ایران در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای ترامپ و رئیس جمهور بعدی این کشور ایفا می کند، پرده برداشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۱۱    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: بیش از 20 درصد از خانه های خالی کشور با عدد حدود 500 هزار واحد برای استان تهران است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۴۷    
تئوریسین جریان اصلاحات با بیان اینکه بود و نبود عارف فرقی نمی کند، گفت: جامعه و قشر جوان تحصیل کرده و دانشجویان، از نسل اول اصلاحات و رهبر آن دست شسته و قطع امید کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۳۵    
مشاور امنیت ملی سابق ترامپ در بخشی از کتاب خاطرات خود از دوران حضور در کاخ سفید، به بحث و جدل ها درباره معافیت تحریمی ایران پرداخته و موضع ترامپ و مقامات نزدیکش را بیان کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۲۶    
عضو هیأت رئیسه اتحادیه طلا و جواهر استان تهران با بیان اینکه تا پایان امسال قرار است همه معاملات طلا در کشور سیستمی باشد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۱۱    
عباس عبدی، فعال اصلاح طلب گفت: خاتمی تکلیف خود را روشن نمی کند. مثلاً این حرفی که در گفت وگوی اخیر بیان کرد، نوعی حکایت از بی تکلیفی است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال از بازیکنان باتجربه تیمش خواست که با توجه به شرایط حساس آبی پوشان، به جمع و جور شدن تیم کمک کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۶    
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در خصوص احتمال بطلان احکام صادره از سوی قاضی فاسد در پاسخ به این سوال که آیا احکام صادره از سوی قاضی منصوری باطل خواهد شد و آیا امکان بازنگری در آن وجود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۰    
وکیل سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان توضیحاتی را پیرامون بازداشت اصغر حاجیلو و اینکه جلب پیشکسوت استقلال ارتباطی به نکونام ندارد، ارائه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۵    
رئیس دیده بان شفافیت و عدالت با بیان اینکه تاجگردون نباید از سوی شورای نگهبان تائید می شد، گفت: منتخب گچساران در امانت در اختیارش خیانت کرده و تائید اعتبارنامه او از سوی مجلس یازدهم گناه بزرگی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۲    
رئیس پیشین سازمان اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه اولین تهدید راهبردی برای امنیت اسرائیل ایران است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۶    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه هدف اصلی ما افزایش حقوق بازنشستگان و تحقق همسان سازی است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۰    
تمام تلاش بانک مرکزی بر این است که از طریق کنترل تقاضا قیمت، ارز را مدیریت کند عرضه را به شدت محدود کرده اند و به صرافی ها اجازه نمی دهند و به خارج از سیستم اجازه نمی دهند و بدون انتقال ارز را اجازه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۰    
درحالی بازارساز امروز عرضه سنگین 71میلیون دلاری در بازار با نرخ 18هزار و 450 تومان داشت که فقط 1.5میلیون دلار آن معامله شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۱    
حملات اخیر ارتش یمن به عمق راهبردی عربستان سعودی ثابت می کند، ناقوس دیگری به صدا در خواهد آمد و مردم و ارتش یمن می توانند، پاسخ دردناک و کوبنده ای به سعودی ها بدهند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۵    
قیمت جدید انواع تایر خودرو بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تنها راه تامین نیروی انسانی برای پزشکی خانواده، دوره آموزشی کوتاه مدت برای پزشکان عمومی است و باید از فارغ التحصیلان پزشکی خانواده به عنوان مدرس و آموزش دهنده ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن گرامیداشت سالروز هفتم تیر ماه، گفت: خون قربانیان این اقدام تروریستی و ایرانیانی که توسط گروهک منافقین و با حمایت آمریکا و اروپا به شهادت رسیده اند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۵    
در سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یارانش در انفجار حزب جمهوری اسلامی، صبح امروز (شنبه) همایش سراسری قوه قضاییه با ارتباط تصویری با رهبر انقلاب برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۲    
شب قبل از بازی تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان، پیام صوتی به فرهاد مجیدی ارسال و همین موضوع باعث ایجاد ذهنیت برای سرمربی استقلال می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۲    
اصغر حاجیلو، پیشکسوت تیم استقلال تهران از بازداشت آزاد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۱    
ویدیٔویی که ارژنگ امیرفضلی در صفحه اش منتشر کرد این ویدیو مربوط به فیلم سینمایی لازانیا می باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۵    
نگاهی به جزئیات آمار تولید خودروهای سواری در سه ماه نخست امسال بیندازیم تا مشخص شود غول های جاده مخصوص چه افت و خیزی در این بازه زمانی داشته اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۲    
برنی سندرز سناتور ارشد آمریکایی با انتقاد از کمبودها در زمینه رفع نیازهای معیشتی مردم این کشور، خواستار کاهش 10 درصدی بودجه نظامی آمریکا شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۶    
رئیس دیده بان شفافیت و عدالت با بیان اینکه تاجگردون نباید از سوی شورای نگهبان تائید می شد، گفت: منتخب گچساران در امانت در اختیارش خیانت کرده و تائید او از سوی مجلس یازدهم گناه بزرگی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۶    
از اول تیرماه نماد دارایکم در بورس باز شد و افراد می توانند ارزش آن را در پرتفوی (ترکیب سهام) خود ببینند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۰    
شهردار تهران درباره دریافت جریمه برای خروج از طرح ترافیک بعد از ساعت 14 اظهار کرد: دیروز این خبر را دریافت کردم، قطعا موضوع بررسی خواهد شد و اگر این گونه باشد این موارد حذف خواهند شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۷    
سازمان الحشدالشعبی عراق از آغاز عملیات امنیتی در اطراف خانقین واقع در استان دیالی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۱    
در پی شدت گرفتن شیوع کرونا در آمریکا، یک قاضی فدرال طی حکمی به دولت ترامپ دستور داد تا 27 تیرماه، تمامی کودکانی را که با والدینشان در سه بازداشتگاه پناهجویان محبوس هستند، آزاد کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۵    
شیوع ویروس کرونا در کشور سرنوشت سهمیه نوروزی بنزین را تغییر داد و آنطور که مسوولان اعلام کرده بودند قرار شد این سهمیه در فرصت مناسب تری به مالکان خودرو تخصیص یابد که به نظر می رسد با صحبت های رییس ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۲    
وحید خزایی یا اگر درست تر بخواهیم بگوییم وحید قاریقی، همان شاخ مجازی مشهور و پرحاشیه اینستاگرام بامداد چهارشنبه، چهارم تیرماه با پرواز شماره 115 ساعت 1:10 استانبول از طریق هواپیمایی ماهان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۶    
معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هر 13 دقیقه یک نفر بر اثر کرونا در کشور فوت می کند و هر 33 ثانیه یک نفر در ایران به بیماری کووید19 مبتلا می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۶    
مرجع امنیتی لبنان اعلام کرد بیش از 40 فرد آشوبگر که در ناآرامی های اخیر بیروت نقش داشته اند، بازداشت شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۰    
محسن هاشمی گفت: دستگاه های حفار مدرنی که برای کندن تونل های مترو و ساخت سازه تونل در دوره گذشته از سوی خودم تأمین و به کشور وارد شده بود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۰    
سفارت روسیه در واشنگتن اتهام زنی روزنامه نیویورک تایمز آمریکا علیه مسکو در خصوص پیشنهاد پاداش در ازای قتل نظامیان آمریکایی در افغانستان را بی پایه و اساس خواند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۱    
سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: چرا باید قیمت ورق های فولادی ساختمانی که 95 درصد آن تولید داخل است از لحظه ساخت تا ورود به بازار با افزایش قیمت دو برابری مواجه شود؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۵    
در سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یارانش در انفجار حزب جمهوری اسلامی، صبح امروز (شنبه) همایش سراسری قوه قضاییه با ارتباط تصویری با رهبر انقلاب برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۶    
رئیس کمیته دستمزد کانون شوراهای اسلامی کار از نامه وزیر کار به جهانگیری در ارتباط با اجرای حق مسکن 300هزار تومانی از تیرماه انتقاد کرد و گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۰    
21 شهریور ماه هر سال روز ملی سینما است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۷    
رئیس جمهور بر زمان بندی شفاف عرضه اوراق مالی برای جذب مشارکت فعالان اقتصادی در بازار تولید و سرمایه تاکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۲    
به گفته دو دیپلمات اروپایی، اتحادیه اروپا به خاطر افزایش شدید موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا در آستانه ممنوع کردن ورود آمریکایی ها به کشورهای عضو این اتحادیه است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۲    
خبر استعفای آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) تأیید شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۶    
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی بر برخورد قاطعانه مرزبانی با گروهک های تروریستی و قاچاقچیان در مرز های کشور تأکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۰    
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای در مورد ساعات اجرای محدوده های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در تهران توضیحاتی ارائه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۰    
اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس امروز عصر با رئیس مجلس دیدار می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۱    
معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هر 13 دقیقه یک نفر بر اثر کرونا در کشور فوت می کند و هر 33 ثانیه یک نفر در ایران به بیماری کووید19 مبتلا می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۵    
فرمانده کل سپاه از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه بازدید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۵    
دمای هوا در کشور طی روزهای اخیر در حالی بین 5 تا 10 درجه سانتیگراد کاهش یافته است که اوایل هفته گذشته در بسیاری از شهرها دمای هوا بیشتر از میانگین بلند مدت ثبت شد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۵    
گروه موسوم به المجلس الانتقالی الجنوبی (شورای انتقالی جنوب) از تصمیم خود برای سیطره بر تمامی استان های جنوبی و اعلام حکومت خودمختار در این استان ها خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۲    
قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی بانک ملی امروز 18،800 (هجده هزار و هشتصد تومان) اعلام شد که نسبت به گذشته تغییری نداشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۰    
دولت باید با تسریع در عملیاتی کردن برنامه های واگذاری دارایی های غیرضرور در دستگاه های تحت مسئولیت خود، نظیر بانک ها و وزارتخانه ها و دیگر دستگاه های اجرایی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۰    
صحبت های فرهاد مجیدی واکنش شدید جواد نکونام را در برداشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۴۷    
رئیس جمهور فرانسه دعوت همتای روس خود را برای سفر به روسیه در آینده نزدیک پذیرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۴۱    
دبیرکل عصائب اهل الحق عراق ضمن اعلام اینکه حکم دستگیری اعضای الحشدالشعبی از سوی مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق صادر شده نه دستگاه قضایی، وی را نصیحت کرد که در برابر الحشد قرار نگیرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۵    
رئیس قوه قضائیه ابراز امیدواری کرد که سال 99 به عنوان سالی بدون پرونده های معوق اعلام شود و گفت: نباید کسی به خاطر نداشتن تمکن مالی از دادرسی و احقاق حقوق محروم شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۵    
کره شمالی اعلام کرد تنها راه پاسخ به تهدیدات هسته ای از سوی آمریکا استفاده از سلاح اتمی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۲۶    
فوق تخصص غدد گفت: کمبود کلسیم در بانوان ایرانی شایع شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۱    
درمان بیماران مبتلا به کووید 19 رایگان نبوده و بیماران فاقد بیمه باید هزینه درمان خود را پرداخت کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۵    
رییس کمیته داوران اعلام کرد اگر تهمتی غیر فوتبالی به یکی از داوران لیگ برتر زده شده باشد، آن را از طرق مراجع مربوطه پیگیری خواهند کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۵    
شفافیت در قیمت گذاری خودرو و تعیین تکلیف بازار خودرو در حالی طی سال های اخیر به یک مطالبه عمومی تبدیل شده که خودروسازان هیچ الزامی برای درج قیمت محصولاتشان بر روی سامانه 124 ندارند و مردم و بازار ...
  • ۱