دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۹:۵۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 24 تیر 1399 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 31 خرداد 1399 راهبرد معاصر 1 مرداد 1399 راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 راهبرد معاصر 30 مهر 1399 راهبرد معاصر 30 آبان 1399 راهبرد معاصر 30 آذر 1399 راهبرد معاصر 30 دی 1399 راهبرد معاصر 30 بهمن 1399 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 1 تیر 1399 راهبرد معاصر 2 تیر 1399 راهبرد معاصر 3 تیر 1399 راهبرد معاصر 4 تیر 1399 راهبرد معاصر 5 تیر 1399 راهبرد معاصر 6 تیر 1399 راهبرد معاصر 7 تیر 1399 راهبرد معاصر 8 تیر 1399 راهبرد معاصر 9 تیر 1399 راهبرد معاصر 10 تیر 1399 راهبرد معاصر 11 تیر 1399 راهبرد معاصر 12 تیر 1399 راهبرد معاصر 13 تیر 1399 راهبرد معاصر 14 تیر 1399 راهبرد معاصر 15 تیر 1399 راهبرد معاصر 16 تیر 1399 راهبرد معاصر 17 تیر 1399 راهبرد معاصر 18 تیر 1399 راهبرد معاصر 19 تیر 1399 راهبرد معاصر 20 تیر 1399 راهبرد معاصر 21 تیر 1399 راهبرد معاصر 22 تیر 1399 راهبرد معاصر 23 تیر 1399 راهبرد معاصر 24 تیر 1399 راهبرد معاصر 25 تیر 1399 راهبرد معاصر 26 تیر 1399 راهبرد معاصر 27 تیر 1399 راهبرد معاصر 28 تیر 1399 راهبرد معاصر 29 تیر 1399 راهبرد معاصر 30 تیر 1399 راهبرد معاصر 31 تیر 1399 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۸:۰۷    
ژنرال بازنشسته صهیونیست: در جهانی که ایران مسلط بر خاورمیانه باشد ما جایی نداریم
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۷:۴۰    
سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت گفت: سه هزار نفر که فروش موفق سهام عدالت داشتند به دلیل اطلاعات نادرست در سامانه نمی توانند پول حاصل از فروش را دریافت کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۵۵    
پس از شیوع کرونا در کشور بسیاری از مشاغل آسیب دیدند و به تعطیلی کشیده شدند اما دولت با در نظر گرفتن مشکلات معیشتی ثبت نام و پرداخت وام کرونا را اعلام کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۰۱    
افراطیون مدعی اصلاح طلبی پس از هفت سال ایراد خسارت های پیاپی به زندگی مردم، رویای تکرار انتخابات خرداد 76 را در سال 1400 می بینند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۳۷    
ارزش صندوق etf دارا یکم امروز چهارشنبه 25 تیر 99 چقدر است؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۰۷    
قیمت مسکن در تهران اگرچه در طول یک ماه اخیر با کاهش سرعت رشد همراه بود اما کارشناسان معتقدند که بازار مسکن در سردرگمی به سر می برد و بین قیمت های اعلامی اختلاف فاحشی وجود دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۵۵    
خشونت خانوادگی این بار گریبان دختر بیست ساله کوهدشتی را گرفت. بار دیگر یک دختر جوان قربانی خشم ناگهانی پدرش شده و حالا روی تخت بیمارستان با مرگ دست وپنجه نرم می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۷    
آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز چهارشنبه 25 تیر 99 را در زیر بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۲۵    
بازخوانی اعمال مجرمانه اعضای باند امیرآلمانی حکایت از این دارد که این افراد معترض نبوده بلکه به دنبال ایجاد آشوب و سوءاستفاده از اغتشاشات برای دست زدن به اعمال مجرمانه خود از جمله سرقت مسلحانه بوده ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۳۷    
زمان انجام معاملات نماد های بورسی امروز چهارشنبه 25 تیر 99 اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۵    
حسین ذکایی گوینده اخبار ورزشی صدا و سیما درگیر ویروس کرونا شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۵۲    
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از تعطیلی یک هفته ای برخی صنوف پر تردد و پر ریسک به دلیل موج دوم شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: تعطیلی این صنوف از روز24 تیرماه آغاز شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۲    
علی اکبر حق دوست رئیس کمیته اپیدمیولوژی ستاد مبارزه با کرونا گفت: یک نفر آلوده در مترو اگر عطسه کند می تواند10 نفر را به کرونا مبتلا کند و رفتار اجتماعی مردم آمار مبتلایان را متغیر می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۶    
سفیر امارات در هلند اعلام کرد با وجود رای دادگاه لاهه به نفع دوحه، تحریم ها علیه قطر ادامه خواهند یافت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۵۵    
خوزستان هنوز از تعداد مبتلایان به کووید – 19 در تیم فوتبال فولاد خوزستان کاسته نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۰:۴۶    
مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران در پی ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر تعطیلی یک هفته ای مساجد کلان شهر تهران، طی پیامی اعلام کرد: در این مدت، مساجد، بدون برگزاری نماز جماعت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۰:۴۶    
یک فرمانده الحشد الشعبی با بیان اینکه این سازمان همه توان وظرفیت خود را برای پاکسازی استان دیالی در شرق عراق و هم مرز با ایران به کار گرفته است، از نتایج بزرگ و مهم این عملیات تاکنون خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۵۵    
رئیس مجلس گفت: نمی شود نماینده مردم بود و در بین مردم نبود و نمی شود مشکلات مردم را در میدان ندید و بعد پشت درهای بسته و از روی صندلی ها تصمیم گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۵۲    
حکم اعدام رضا عسگری جاسوس موشکی هفته گذشته اجرا شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۵۲    
علی کریمی نسبت به شرایط این روزهای فدراسیون فوتبال واکنش تندی نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۴۶    
خانواده شهید مدافع حرم شهید علی اصغر شیردل مهمان خندوانه بودند و این برنامه امشب مجددا بازپخش شد که تصاویر شهید علی اصغر شیردل را در این خبر میبینید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۴۰    
علی ربیعی درباره انتشار اخباری مبنی بر تشکیل کمیته هماهنگی دولت و قوا به ریاست معاون اول رییس جمهوری گفت: رهبر معظم انقلاب در شیوه ای گفتمانی و بیانی، تعامل مجلس و دولت را تبیین کردند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۳۱    
سقف های جدید نرخ سود علی الحساب سپرده های سرمایه گذاری بانکی، توسط شورای پول و اعتبار تعیین شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۲۲    
نخستین اعدام فدرال از سال 2003 در دولت دونالد ترامپ اتفاق افتاد و دانیل لوییس لی به خاطر جنایتی که در 1997 مرتکب شده بود صبح سه شنبه در تره هوت ایندیانا با تزریق سم در اتاق مرگ کشته شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۱۶    
مطابق آخرین آمارها، تاکنون 407 هزار واحد برای دریافت وام کرونا در سامانه کارا ثبت نام کرده، 50 هزار میلیارد تومان تسهیلات حمایتی کرونا پرداخت شده و بیشترین آمار متقاضیان دریافت تسهیلات مربوط به ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۰۷    
تنها مرجع رسمی برای اعلام تعطیلی هر مرکز و صنفی استانداری تهران است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۲:۵۵    
استاندار تهران درباره اعمال محدودیت در مورد کاهش حضور کارمندان توضیحاتی داد که در این ویدئو می شنوید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۲:۳۷    
یک مقام آمریکایی گفته دولت این کشور 5 پایگاه خود در افغانستان را به حالت تعطیل درآورده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۲:۲۵    
سخنان رئیس جمهور آمریکا درباره شیوع کرونا در آمریکا شبکه خبری سی ان ان را به تعجب انداخت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۲:۲۲    
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فهرست کالاها و اقدامات آسیب رسان به سلامت را که مطابق قانون، تبلیغ آنها در رسانه ها ممنوع است، اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۲:۱۶    
با هدف استخلاص زندانیان ایثارگری که به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد گرفتار بند شده اند، تفاهم نامه ای بین ستاد دیه کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران امضا شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۲:۱۰    
سخنگوی قوه قضائیه در خصوص اجرای حکم اعدام 2 محکوم امنیتی، گفت: 2 مرحله پرونده این افراد به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضائیه ارسال شد اما این دو نفر مستحق عفو نبودند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۵۲    
شورای پول و اعتبار به ریاست رئیس بانک مرکزی با هدف حفظ ارزش پول ملی افزایش نرخ های سود بانکی را تصویب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۴۶    
استاندار تهران با بیان اینکه از امروز با واحدهای صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قاطعانه صورت خواهد گرفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۴۰    
میترا ابراهیمی نسبت به خبر ازدواجش با پیمان قاسم خانی در فضای مجازی واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۴۰    
هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از امروز دمای هوای تهران با افزایش سه درجه سانتیگرادی به 38 درجه می رسد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۳۱    
منصور گروسی پیشکسوت رشته های شنا و واترپلو درگذشت. مرحوم گروسی در ادوار مختلف مربی تیم ملی، مدرس فدراسیون و مدیر فنی تیم های ملی ایران بود و چندین نسل از قهرمانان ایران را به جامعه ورزش معرفی کرده ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۲۵    
غلامرضا کرد زنگنه بیان کرد: 10 سال است که شرکت های استانی در بلاتکلیفی به سر می برند در حالی که برای دولت کاری ندارد با معرفی یک هیات مدیره خبره راه این شرکت ها را برای ورود به بورس باز کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۲۵    
در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی کلیات و برخی از مواد مرتبط با اهداف، سیاست ها و برنامه های اقدام جهش تولید در حوزه علم و فناوری و فرهنگ به تصویب رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۱۶    
جزییات افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی از زبان رییس کانون بازنشستگان اعلام شد. بر این اساس حداقل حقوق بازنشستگان با 30 سال سابقه کار به 2 میلیون 800 هزار تومان خواهد رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۰:۴۰    
بیش از 97 درصد از سهامداران حقیقی فرابورس یعنی 82 هزار و 928 نفر در سامانه سجام ثبت نام کرده اند و بدین ترتیب سود نقدی سهام شرکت فرابورس ایران از اول مردادماه به حساب آنان واریز می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۰:۳۷    
وزیر آموزش و پرورش گفت: تولید بسته های یادگیری نقطه عزیمت سند تحول است که سازمان پژوهش و برنامه ریزی این مأموریت را دارد تا انتهای سال 1399 این بسته ها را تدوین و تولید کرده و در شورای عالی آموزش و ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۰:۳۱    
در دومین مرحله ثبت نام خودرو قوانین ثبت نام خودرو های سایپا تیر 99 در سایت این خودروساز بزرگ کشور اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۰:۲۲    
معاون شهردار تهران از ابتلای 668 نفر در شهرداری تهران به کرونا خبر داد و گفت: فردا دستورالعمل جدیدی برای کاهش تراکم کارکنان در محیط کار ابلاغ خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۰:۱۶    
رئیس کمیسیون بودجه مجلس گفت: در نشست روز گذشته شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا نه چالشی بین آنها بود و نه موضوعی که منجر به دلسردی شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۰:۰۱    
دبیر شورای نگهبان گفت: اگر از چند سال گذشته که رهبر انقلاب بر اقتصاد مقاومتی تأکید داشتند، همت شایسته و بایسته ای از سوی مسئولان در این خصوص صورت می گرفت، شاهد برخی مشکلات اقتصادی امروز نبودیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۰:۰۱    
واریز نشدن یارانه برخی از خانوارها باعث ایجاد این سوال شده است که ایا دولت یارانه برخی از خانواده ها را بدون اطلاع قبلی حذف کرده است؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۵۵    
رئیس حوزه ریاست مجلس ضمن اشاره به اقدامات انجام گرفته برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: در همین راستا حجم نیروی انسانی را کاهش دادیم و ضمن تامین تجهیزات بهداشتی لازم ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۵۵    
یکی از طراحان طرح استیضاح رئیس جمهور با بیان اینکه استیضاح رئیس جمهور دیگر در دستورکارمان نیست، گفت: به جای استیضاح طرح های اقتصادی را دنبال می کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۵۲    
یک رسانه انگلیسی نوشته سند همکاری ایران-چین به احیای اقتصاد ایران، بهبود موقعیت منطقه ای و تثبیت سیاست این کشور منجر خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۴۶    
سوژه هواداران پرسپولیس برای پس گرفتن ورزشگاه شهید کاظمی و اعتراض به اظهارنظر عضو هیئت مدیره استقلال 50هزار امضایی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۳۷    
وزیر خارجه اوکراین در نشستی مجازی از سفر یک هیات ایرانی در روزهای آتی برای مذاکره درباره پرداخت غرامت به خانواده های قربانیان هواپیمای سانحه دیده این کشور خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۱۶    
ارزش سهام عدالت امروز سه شنبه 24 تیر 99 اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۰۷    
احسان خواجه امیری خواننده پاپ در صفحه اینستاگرام خود از ابتلایش به کووید19 خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۰۱    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرکسی مدعی است حسینی، علیپور و امیری کرونا گرفته بودند، مستندانش را هم ارائه بدهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۵۲    
یک فروند جت جنگنده F16 وایپر هنگام فرود در پایگاه نیروی هوایی آمریکا در نیومکزیکو منفجر شد تا پنجمین حادثه مشابه از میانه های ماه می برای جنگنده های آمریکایی رقم بخورد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۵۲    
مرگ مریم رجوی رهبر منافقین خبری است که امروز از سوی فعالان فضای مجازی رسانه ای شد. اما آیا مرگ سرکرده منافقین صحت دارد؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۵۲    
فدراسیون فوتبال ایران پاسخ فدراسیون جهانی فوتبال درباره ایرادهای وارد شده به اساسنامه در دست اصلاح این فدراسیون را ارسال کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۴۶    
شرکت های سایپا و ایران خودرو از عید فطر 99 و به منظور تنظیم بازار فروش گسترده محصولاتشان را در دستور کار دارند که بر اساس ثبت نام، فروش و قرعه کشی به واجدان شرایط تعلق می گیرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۲۵    
بانک مرکزی فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی و سامانه نیما را طی بازه زمانی 21 فروردین ماه 1397 تا تاریخ 3 تیر ماه 1399 به روزرسانی و منتشر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۱۶    
فرمانده سپاه قدس به حادثه آتش سوزی ناو آمریکایی واکنش نشان داد و گفت: مدتها است فرماندهان نیروی دریایی ارتش آمریکا می گویند این ناوها آهن پاره هایی بیش نیستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۵۲    
پزشکان در فرانسه نخستین مورد تایید شده انتقال ویروس کرونا از مادر به کودک متولد نشده در رحم را گزارش کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۵۲    
قاسم الاعرجی وزیر کشور سابق عراق امروز رسما جای فالح الفیاض را به عنوان مشاور امنیت ملی این کشور، گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۴۰    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پنجمین سالگرد حصول برجام اعلام کرد: اجازه نمی دهیم که یک قلدر از طریق ارعاب جامعه بین المللی منافع ایران را تضعیف کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۳۱    
علائم کم کاری تیروئید در زنان در مراحل نخست بیماری به ندرت خود را نشان می دهد اما به مرور ممکن است منجر به چاقی، بیماری قلبی و حتی ناباروری شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۱۶    
سخنگوی دولت در رشته توئیتی خبر جعلی از جلسه روز گذشته (دوشنبه) سران قوا را تکذیب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۱۰    
جریمه ورود به طرح ترافیک و همچنین قوانین خروج از طرح ترافیک اعلام شد. جزئیات بیشتر از میزان جریمه ورود به طرح ترافیک را در ادامه بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۰۷    
گردان های القسام شاخه نظامی حماس در سالروز پرواز اولین پهپاد مقاومت بر فراز وزارت جنگ رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۵۵    
قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز سه شنبه 24 تیر 99 اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۴۶    
نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 هشدار داد، آمریکا باید خود را برای این احتمال که دونالد ترامپ به شکست در انتخابات 2020 تن ندهد، آماده کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۴۰    
نخستین جلسه دادگاه اخلال ارزی 60 میلیون یورویی در شعبه دوم ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی زرگر برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۵    
بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هم اکنون سهامدار اصلی و عمده یک بانک است که می تواند تمام منویات و مقاصد خویش در زمینه اعطای قرض الحسنه را بدون هیچ گونه محدودیتی از طریق این بانک اجرا کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۵    
فؤاد ایزدی: اگر برآورد صحیحی از ظرفیت و توانمندی های برجام وجود داشت در شش هفت سال گذشته کارهای متفاوتی انجام می دادیم ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۲    
کتابخانه ملی ایران برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به مدت 10 روز تعطیل شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۰۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای با تاکید بر اهمیت حفظ برجام گفت که نباید تصور کنیم فرصت دیگری به وجود خواهد آمد تا برنامه هسته ای ایران را به شیوه جامع کنونی حل و فصل کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۳۷    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: می توان امیدوار بود که بازار سهام کماکان تا ماه های پایانی سال با روند رو به رشدی همراه باشد اما نباید در انتظار رشدهای گذشته که بازار تجربه کرده است، باشیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۲۵    
استاندار تهران با تاکید بر اینکه اخبار مصوبات ستاد کرونا تنها باید از سوی ستاد و یا استانداری منتشر شود، اعلام کرد که دانشگاه ها و مدارس استان تعطیل نیستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۲۵    
یازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده اکبر طبری و 21 متهم دیگر در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۱۶    
ارزش دارایکم امروز سه شنبه 24 تیر 99 کاهش یافت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۰۱    
اسامی برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا ساینا اعلام می شود. لیست اسامی برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا ساینا را در زیر ببینید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۲    
چطور ممکن است مسئولان و آن سازمان و وزارتی که وظیفه نظارت بر تعرفه های اینترنت همراه را دارند متوجه این تخلف نشده باشند؟ اصلا افزایش قیمت ها چطور و طبق کدام مصوبه و قانونی رخ می دهد؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۲    
سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، اسامی محرومان هفته بیست و پنجم را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۶    
دولت اعلام کرده یارانه نقدی تیرماه ساعت 24 پنج شنبه 19 تیر به حساب سرپرستان خانوار واریز شده با این حال، برخی شهروندان گفته اند که یارانه نقدی به حساب آن ها واریز نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۶    
تا چند سال گذشته، طرح انضمام کرانه باختری ایده ای حاشیه ای در رژیم صهیونیستی محسوب می شد اما اتفاق نظر فعلی برای اجرایی شدن این طرح، به نوعی بر تغییر سیاست داخلی تل آویو دلالت می کند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۰    
در روند معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل صعودی اما شاخص کل با معیار هم وزن نزولی بود که این موضوع بیانگر این است که سهام شرکت های بزرگ از رشد بیشتری برخوردار بودند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۳۷    
آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز سه شنبه 24 تیر 99 را در زیر بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۳۱    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از تخصیص 2 هزارمیلیارد تومان برای ارائه تسهیلات به بازنشستگان خبر داد و گفت: امسال به 500 هزار نفر وام 4 میلیون تومانی پرداخت می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۵    
وضعیت شرکت های بورسی سهام عدالت امروز سه شنبه 24 تیر 99 و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۲    
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا امروز به نقطه مرکزی میدان تقابل ما با دشمن تبدیل شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۷    
سخنگوی قوه قضائیه به نامه نرگس محمدی درباره شیوع کرونا واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۵۵    
با اعلام باشگاه پرسپولیس نتیجه تست کرونای اخیر تمام اعضای این تیم منفی شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۶    
ارزش مقایسه ای جایگزینی شرکتهای بورسی را در جدول زیر مشاهده نمایید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۰    
بانک مرکزی در پاسخ به اظهارات رییس بنیاد مستضعفان اعلام کرد که این بانک منعی برای ارایه تسهیلات قرض الحسنه ندارد و بنیاد مستضعفان می تواند از طریق بانک سینا که سهامدار عمده آن است، اقدام کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۷    
رضا میرطاهری: سیاست ترامپ در قالب ایران تحت عنوان موضوع فشار حداکثری تعریف شده و در صورت انتخاب مجدد ترامپ پیش بینی این است که او این سیاست را با شدت بیشتری ادامه دهد این به برآوردی بر می گردد که ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۱    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به موضوع سهمیه های کنکور گفت: لایحه ساماندهی سهمیه های ورود به مقاطع مختلف آموزش عالی و اصلاح قوانین سهمیه به هیأت دولت رفت که در این لایحه سهمیه های کنکور از ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۱    
بازیکن جوان استقلالی ها به دنبال فرصتی برای نشان دادن توانایی هایش است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۶    
علی ربیعی با تأکید بر اینکه خروج آمریکا و تحریم های ظالمانه باعث شد برجام نتواند انتظارات اقتصادی مردم را برآورده کند، گفت: از همه قوا برای حل مشکلات دعوت و از دعوت دیگر قوا نیز استقبال می کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۶    
رئیس جمهور گفت: تاکنون نیازهای اساسی و ضروری مردم و تولیدکنندگان تامین شده و قطعا دستگاه های مرتبط باید با همکاری نهادهای نظارتی، قیمت ها را کنترل و از نوسانات مقطعی و بدون دلیل جلوگیری کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۷    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: هفته گذشته حکم اعدام کارمند بازنشسته وزارت دفاع که برخی اطلاعات موشکی را به سیا فروخته بود، اجرا شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۲    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: چهارشنبه گذشته دستورالعمل مجددی برای اعطای مرخصی به زندانیان صادر و به واحد های قضایی و زندان ها ابلاغ شد.
  • ۱