دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۰:۲۷May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 9 تیر 1399 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 31 خرداد 1399 راهبرد معاصر 1 مرداد 1399 راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 راهبرد معاصر 30 مهر 1399 راهبرد معاصر 30 آبان 1399 راهبرد معاصر 30 آذر 1399 راهبرد معاصر 30 دی 1399 راهبرد معاصر 30 بهمن 1399 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 1 تیر 1399 راهبرد معاصر 2 تیر 1399 راهبرد معاصر 3 تیر 1399 راهبرد معاصر 4 تیر 1399 راهبرد معاصر 5 تیر 1399 راهبرد معاصر 6 تیر 1399 راهبرد معاصر 7 تیر 1399 راهبرد معاصر 8 تیر 1399 راهبرد معاصر 9 تیر 1399 راهبرد معاصر 10 تیر 1399 راهبرد معاصر 11 تیر 1399 راهبرد معاصر 12 تیر 1399 راهبرد معاصر 13 تیر 1399 راهبرد معاصر 14 تیر 1399 راهبرد معاصر 15 تیر 1399 راهبرد معاصر 16 تیر 1399 راهبرد معاصر 17 تیر 1399 راهبرد معاصر 18 تیر 1399 راهبرد معاصر 19 تیر 1399 راهبرد معاصر 20 تیر 1399 راهبرد معاصر 21 تیر 1399 راهبرد معاصر 22 تیر 1399 راهبرد معاصر 23 تیر 1399 راهبرد معاصر 24 تیر 1399 راهبرد معاصر 25 تیر 1399 راهبرد معاصر 26 تیر 1399 راهبرد معاصر 27 تیر 1399 راهبرد معاصر 28 تیر 1399 راهبرد معاصر 29 تیر 1399 راهبرد معاصر 30 تیر 1399 راهبرد معاصر 31 تیر 1399 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در یادداشتی تاکید کرد که این نیرو هیچ قصدی برای ورود به خودروسازی ندارد، بلکه به دنبال کمک به این صنعت است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۶:۲۰    
صبحانه همیشه به عنوان یک وعده غذایی مهم مطرح بوده، زیرا می تواند نیاز روزانه شخص را تامین کند، اما همواره از این وعده غذایی مهم غفلت می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۹:۱۱    
سامانه استعلام لحظه ای ارزش سهام عدالت بِروز شد و ارزش سهام عدالت با ارزش اولیه 532 هزار تومانی به 15 میلیون و 13 هزار تومان رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۳:۲۷    
بانک مرکزی امروز (چهارشنبه) نرخ رسمی 47 ارز را اعلام کرد که در مقایسه با روز گذشته نرخ 22 ارز کاهش یافت، قیمت 16 ارز افزایش و نرخ 9 ارز نیز ثابت ماند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۲    
هفته بیست ودوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با برگزاری سه دیدار به پایان رسید و در بالا و پایین جدول تحولاتی رخ داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۸:۳۶    
طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، در 24 ساعت گذشته مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به 127 هزار و 322 نفر رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۲۰    
باور کنید اروپا و سازمان های بین المللی همان آمریکا و اسرائیل و فتوکپی برابر با اصل هستند، هرچند برخی تلاش دارند آمریکا را هم روتوش کنند!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۱۷    
این روزها در برخی محافل با مسئولینی مواجه می شوم که سرنوشت طرح ها و پروژه های کلان ملی را به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گره می زنند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۰:۱۱    
نماینده دائم ایران در دفتر سازمان ملل گفت: آمریکا و متحدانش که سلاح های شیمیایی را در اختیار صدام قرار دادند باید پاسخگو باشند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۵۰    
فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش گفت: باید علاوه بر تدوین تاریخ شفاهی دفاع مقدس، تاریخ کتبی آن نیز گردآوری شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۴۷    
شهاب حسینی بازیگر مطرح و توانای کشورمان به تازگی عکسی از خود و برادرش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. که حاکی از شباهت عجیب آقای بازیگر و برادرش است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۲۰    
ایرج حریرچی گفت: در خوشبینانه ترین حالت 12 تا 14 ماه دیگر واکسن کرونا در دسترس قرار می گیرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۸:۱۷    
نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به توقف معاملات مسکن پس از شیوع کرونا ویروس، جدیدترین پیش بینی قیمت مسکن در شهرهای بزرگ و کوچک را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۲    
مدیرکل دفتر ثبت آثار میراث فرهنگی از ثبت پنج اثر طبیعی از استان های آذربایجان غربی، اردبیل، ایلام و کرمانشاه در فهرست میراث طبیعی ملی کشور خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۲    
با افزایش شمار مبتلایان ویروس کرونا در جهان، اکثر صنایع از جمله صنعت خودروسازی فعالیت های خود را به حالت نیمه تعطیل یا تعطیل درآورده اند، اما در ایران ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۳:۵۶    
وقتی شما که مسئول دولتی هستید، در یک اجتماع ماسک نمی زنید، این جوانی هم که در خیابان راه می رود و حوصله ی ماسک ندارد، تشویق می شود که ماسک نزند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۳:۵۰    
هفت شاخص برای خانوارهایی که مشمول دریافت سبد حمایتی معیشتی نمی شوند، اعلام شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۳:۴۱    
در پی حادثه یورش به مقر نیروهای گردان های حزب الله عراق در جنوب بغداد یکی از فرماندهان گردان های مذکور گفت: نخست وزیر عراق به آمریکایی ها متعهد شده به حشد شعبی ضربه بزند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۳:۳۲    
بر اساس توافقات، افزایش نرخ سیمان تیر 99 کلید خورد و این خبر امروز توسط دبیر انجمن سیمان تایید و جزئیات این مصوبه اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۳:۱۱    
تیم های فوتبال استقلال تهران و سایپا از ساعت 21 به مصاف هم رفتند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۳:۰۲    
بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و دستور رئیس جمهور، سقف اجاره بهای مسکن در شهر تهران متری 54 هزار تومان است. اما آیا مالکان این مصوبه را می پذیرند؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۵۶    
امروز دوشنبه 9 تیرماه 99 دوباره نام بوشهر در میان استان های با وضعیت قرمز قرار گرفت، این در حالی است که با افزایش آمار ابتلا و همچنین فوت در اثر کرونا مواجه هستیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۵۰    
در پی تصادف دو قایق در بنگلادش دست کم 28 نفر کشته شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۴۱    
هر چند اعلام شده بود دارایکم به عنوان نخستین صندوق ETF دولتی از روز شنبه هفتم تیر قابل معامله است، با گذشت تقریبا 48 ساعت این نماد بورسی هنوز در سبد برخی کارگزاری ها ننشسته و بسیاری از سهامداران ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۳۵    
یک منبع آگاه از آزادی 13 عضو حشد شعبی که در اختیار بخش امنیتی این نیرو بودند، خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۳۵    
نام منطقه پارچین که از زمان طرح پرونده هسته ای ایران و به ویژه در جریان مذاکرات با 1+5 مورد توجه رسانه های بیگانه قرار گرفت با وقوع حادثه انفجار گاز بار دیگر مطرح شد و رسانه های فارسی زبان معاند تلاش ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۳۲    
رئیس جمهور آمریکا که با ناکامی در جلب نظر رأی دهندگان کشورش در انتخابات 2020 مواجه است گفت کسانیکه به وی رأی ندهند، احمق هستند!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۱۷    
وزیر تعاون گفت: واگذاری بنگاه های اقتصادی هدف ما در آینده است. برای تحقق این هدف، تاکنون 10 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی عرضه شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۰۵    
سرپرست فرمانداری شادگان، فیلم های منتشر شده در مورد تشییع جنازه یکی از شیوخ شادگان که در آن تجمع مردمی صورت گرفته را عاری از صحت و اصالت دانست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۰۵    
تغییر علائم کرونا با آمدن فصل گرما موجی از نگرانی را در کشور برانگیخت و موجب شد تا عضو کمیته کشوری کرونا جزییات علائم جدید کرونا در تابستان را اعلام کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۱:۵۰    
مدیرعامل فرابورس گفت: به منظور حفظ قیمت های تعادلی در اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن، موضوعاتی همچون کاهش دامنه نوسان، استفاده از حجم مبنا ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۱:۴۷    
براساس اعلام سازمان بورس، روز چهارشنبه شرکت سرمایه گذاری سیمان تأمین، تصمیم دارد 15 درصد از سهام خود را تحت عنوان نماد سیتا به بازار بورس عرضه کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۱:۳۲    
رئیس اتاق ایران و چین، در تشریح جزئیات توافق نامه جامع و استراتژیک ایران و چین با بیان اینکه دولت احمدی نژاد هم قراردادهای متعدد اقتصادی با چینی ها داشته،پس امروز نباید منتقد باشد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۱:۲۰    
براساس آخرین هشدار سازمان هواشناسی با رشد ابر های همرفتی از امروز تا پنجشنبه در بیشتر نقاط کشور رگبار باران پیش بینی می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۱:۱۷    
احراز هویت سجام با هدف جلوگیری از سوءاستفاده از هویت اشخاص، برای ورود به بورس الزامی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۱:۰۵    
زمان واریز یارانه معیشتی تیرماه 99 اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۲    
سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت از مزایای نحوه اصلاح شماره تلفن سهام عدالت برای سهامداران خبر داد و گفت: مشکل فروش برای کارگزاری ها نیز از این طریق برطرف می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۲    
یونیت های صندوق واسطه گری دارا یکم که اردیبهشت ماه امسال، هر واحد 10 هزار تومان پذیره نویسی شد، در معاملات امروز به حدود 29 هزار تومان رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۲۰    
رییس ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: به زودی محدودیت های کرونایی جدیدی در تهران اعمال خواهد شد. برای اعمال محدودیت های جدید، نامه ای به ستاد ملی برای تصویب ارسال کرده ایم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۱۱    
پروازی از مسیر تهران به عسلویه در حال حرکت بود که در حین پرواز به دلیل نقض فنی مجبور به فرود اضطراری شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۴۷    
مهسا شمس از فعالان رسانه ای از محرومیت تحصیل از دانشگاه مشمولانی که به سربازی نروند خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۳۲    
یک مقام ارشد آمریکا به درخواست ایران از اینترپل برای تعقیب قضایی رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۲۰    
وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی و فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران در کنفرانسی مطبوعاتی با اتهام پراکنی علیه ایران، ادعاهای بسیاری از جمله حمایت از گروه های تروریستی را به ایران نسبت دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۱۷    
مسئول گروه ویژه اقدام علیه ایران در وزارت امور خارجه آمریکا در نشست خبری مشترک با وزیر مشاور در امور خارجه عربستان مدعی شد که ایران بارها تحریم تسلیحاتی شورای امنیت را نقض کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۱۷    
بلیت فروشی کنسرت چهار خواننده موسیقی پاپ که از روزهای گذشته با افزایش غیرمنتطره قیمت در سامانه های اینترنتی آغاز شده بود، در پی اعتراضات متوقف شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۱۱    
اتفاقاتی مثل نامه جناب خوئینی ها، یا بازی های توئیتری جناب تاجزاده، که هرچه به انتخابات نزدیک تر شویم، بر تعدادشان افزوده خواهد شد، یک ویژگی مشترک دارند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۱۱    
سخنگوی وزارت بهداشت، وضعیت کرونا در تهران را نگران کننده خواند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۱۱    
در جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی با حضور سران قوا معماری، اجزا و فهرست خدمات شبکه ملی اطلاعات نهایی شد و به تصویب شورای عالی فضای مجازی رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۰۵    
مردم لبنان در اعتراض به اظهارات مداخله جویانه سفیر آمریکا در بیروت تجمع کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۸:۴۷    
سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل در یادداشتی گفته واشنگتن باید جلوی اعطای وام از سوی صندوق بین المللی پول به ایران را بگیرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۸:۴۷    
قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز 9 تیر 99 مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۸:۳۵    
همسر یکی از فوتبالیست های معروف انگلیسی مورد هجوم سارقان قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۸:۱۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به محل نشستن خود در ورزشگاه شهدای شهرقدس واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۸:۰۲    
نماینده ملایر در مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور باید زمینه های افزایش ساخت وساز مسکن را ایجاد کند، گفت: اگر این اقدام صورت نگیرد مجلس از ابزارهای نظارتی خود استفاده خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۸:۰۲    
قیمت انواع سکه پارسیان کادویی امروز دوشنبه 9 تیر 99 با عیار 750 و گرم های متفاوت در زیر منتشر می گردد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۷    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اظهاراتی مطرح کرده که به تعویق اجرای طرح موسوم به معامله قرن تعبیر شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۱    
قیمت خرید خانه و نرخ اجاره مسکن در تهران امروز 9 تیر 99 مشاهده تازه ترین آپارتمان های اجاری فایل شده نزد واسطه های ملکی نشان می دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۷:۲۶    
طوفان گودزیلا در آمریکا طوفان شنی است که از صحرای آفریقا و اقیانوس اطلس عبورکرده و به آمریکا رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۷:۲۰    
آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز دوشنبه 9 تیر 99 و آمار رسمی مبتلایان و فوت شدگان ویروس کرونا را می توانید روزانه از طریق این خبر دنبال کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۷:۱۷    
باتوجه به شوک های ارزی اخیر ناشی از تحریم های اقتصادی تشکیل ستاد ویژه طراحی درآمدهای جایگزین نفتی ضروری به نظر می رسد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۷:۰۲    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران از مدیران تاکسیرانی خواست که روش های تاکسیرانی تهران متفاوت با شهرهای دیگر شود و تهران با توجه به ظرفیت هایی که دارد الگوی کلان شهرهای دیگر باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۵۶    
حاجی میرزایی: رقمی که در بودجه 98 برای رتبه بندی تعیین شده بود 2 هزار میلیارد تومان بود و این امکان وجود داشت که رتبه بندی برای شش ماه جواب دهد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۵۶    
غلامرضا ظریفیان: به نظر من، هم آقای موسوی لاری و هم آقای عارف به درستی تصمیم گرفته اند تا در ارتباط با این ساز و کار موضع خود را اعلام کنند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۷    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: مشکلات اقتصادی و تحریم از طریق مذاکره و تعامل قابل حل است اما نه با امریکا و دشمنان بلکه با ظرفیتهای بی نظیر داخل دانشگاه ها و شرکتهای دانش بنیان.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۷    
وزیر راه و شهرسازی گفت: قراردادهای جدید اجاره بر اساس حقوق خصوصی مستاجر و موجر تهیه می شود و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در راستای تنظیم گری بوده و برای تمدید اجاره اعمال خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۲    
وزیر امور خارجه آلمان گفت، دوران روابط خوب کشورهای اروپایی با آمریکا به سر رسیده است و حتی بر سر کار آمدن یک رئیس جمهور دموکرات در آمریکا موجب بهبود این روابط نخواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۶    
شاید با ذکر مقدماتی بتوان این پرسش را طرح کرد که چرا جناب موسوی خوئینی ها این ادعا را علی رغم این لکنت در استدلال و بن بست های عملی که در سیاست ورزی دارد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۶    
مدیر روابط عمومی علوم پزشکی مشهدمقدس گفت: وضعیت مشهد از نظر ابتلاء به کرونا از وضعیت قرمز نیز عبور کرده و به وضعیت هشدار بسیار بالا رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۰    
تصویربرداری سکانس های باقی مانده سریال نفوذ به کارگردانی و نویسندگی جواد شمقدری و تهیه کنندگی محسن علی اکبری به سفارش سیمافیلم به پایان رسید و مراحل فنی مجموعه در حال انجام است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۷    
قیمت لوازم خانگی طی چند ماه اخیر بین دو تا سه برابر رشد داشته است. خبرها حاکی از آن است که برخی لوازم خانگی از ابتدای فروردین 99 تاکنون ببین 30 تا 60 درصد افزایش قیمت داشته و تولیدکننده داخلی هم عرضه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۵    
نماینده ویژه وزارت امور خارجه کشورمان در امور افغانستان با سفر به دوحه با رهبران دفتر سیاسی طالبان دیدار و گفت وگو کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۵    
به مناسبت سالروز تولد پیمان معادی تصویر جدیدی از فیلم درخت گردو منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۲    
وضعیت شهر مشهد از لحاظ ابتلای به کرونا از مرحله قرمز هم عبور کرده و "هشدار بسیار بالا" برای این کلانشهر به لحاظ بیماری کرونا اعلام شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۶    
مشتریان درخواست فروش سهام عدالت خود را به سایت کارگزاری بانک ها سپرده اند و طبیعی است الان که واریز پول به تاخیر افتاده، توقع داشته باشند موضوع را از همان طریق پیگیری کنند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: تولید کاغذ در داخل کشور از اولویت های دولت است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۰    
نرخ دلار و یورو امروز در بازار آزاد با افزایش به 19 هزار و 50 تومان و 21 هزار و 100 تومان رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۷    
دومین جلسه رسیدگی به پرونده شرکت عظیم خودرو در حالی برگزار شد که شکات معتقدند با آنها قرارداد ترکمانچای بسته شده و تحت تاثیر تبلیغات اینستاگرامی قرار گرفته اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۸    
به دلیل توقف تولید خودرو سوزوکی ویتارا، شرکت ایران خودرو فقط محصولات جایگزین را به مشتریان تحویل خواهد داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۲    
ماجرای ایست قلبی و مرگ آریا عظیمی نژاد داور عصر جدید در ادامه این خبر بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۲    
شالروا اعلام کرد که یونس دلفی کرونا گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۶    
پیکرهای مطهر دو شهید دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه کشف شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۰    
نخست وزیر عراق چالش واقعی دولت این کشور را مبارزه با فساد و سوء مدیریت توصیف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۱    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: زمان برگزاری آزمون های مرداد امسال از جمله آزمون سراسری به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۵    
مهم ترین تصمیمات بازار اجاره ملک این روزها از سوی دولت و همچنین مجلس نهایی شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۲    
هشتمین مرحله یارانه معیشتی ساعت 24 فردا شب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۲    
علی رغم شیوع کرونا در انگلیس، نخست وزیر این کشور با اعمال دور دوم قرنطینه سراسری در این کشور مخالفت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۰    
بازیگر سریال تبریز در مه گفت: نقش های خوب سینما به افراد خاص و عده محدودی می رسد، سینما دست آقازاده های هنری افتاده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۰    
چین در اقدامی تلافی جویانه در اعتراض به مداخلات آمریکا در امور داخلی هنگ کنگ، صدور روادید برای مقامات آمریکایی را ممنوع می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۱    
به دنبال شیوع ویروس کرونا و تاثیرگذاری آن بر بسیاری از کسب وکارها مقرر شد تا بیمه بیکاری سه ماه اسفند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۱    
همزمان با شدت گرفتن تحرکات مقام های آمریکایی در شورای امنیت سازمان ملل برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۲    
رئیس قوه قضائیه گفت: مبارزه با فساد امر مقطعی نیست بلکه به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۲    
دادستان نظامی استان تهران با تشریح آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده سانحه هواپیمایی اوکراینی گفت: تا این لحظه دلیلی بر هک سایبری و الکترونیکی بدست نیامده است و سامانه بدون اخذ اجازه از شبکه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۲۰    
دادستان تهران گفت: 36 نفر از افرادی که در ترور حاج قاسم مباشرت، مبادرت و آمریت داشتند، اعم از مسئولان سیاسی و نظامی آمریکا و دیگر دولت ها شناسایی شدند که توسط مقام قضایی برای آن ها دستور جلب و اعلام ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۱۷    
ارتش سوریه در دومین مرحله از عملیات پاکسازی مناطق بادیه موفق شد چندین پایگاه وابسته به گروه تروریستی داعش را ویران کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۱۱    
سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: تلخ ترین قسمت دلگرمی افراطی دولت به اروپا این است که جنایت اروپا نسبت به ایران اگر بیشتر از آمریکا نباشد کمتر نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۱۱    
امریکایی ها نسبت به نیروهای مردمی و قدرت های مردم پایه مشکل دارند و نمی توانند نقش مثبت نیروهای مردمی را بپذیرند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۰۵    
بازار سرمایه امروز برخلاف هفته های اخیر قرمزپوش بود و شاخص کل بورس حدود 10 هزار واحد کاهش یافت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۰۲    
لیلا بلوکات در یک گفت و گوی تلفنی از تجربه اش از مبتلا شدن به کرونا و کور شدنش به دلیل ابتلا به این ویروس می گوید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۰    
در حالی که به گفته قاضی مسعودی مقام متهم پورنده ارزی برای آنکه حقوق کارکنانش را پرداخت کند از زندان آزاد شده است این فرد هر بار برای عدم پرداخت حقوق بهانه می آورد.
  • ۱