پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۶:۰۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 13 اسفند 1399 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 31 خرداد 1399 راهبرد معاصر 31 تیر 1399 راهبرد معاصر 1 مرداد 1399 راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 راهبرد معاصر 30 مهر 1399 راهبرد معاصر 30 آبان 1399 راهبرد معاصر 30 آذر 1399 راهبرد معاصر 30 دی 1399 راهبرد معاصر 30 بهمن 1399 راهبرد معاصر 1 اسفند 1399 راهبرد معاصر 2 اسفند 1399 راهبرد معاصر 3 اسفند 1399 راهبرد معاصر 4 اسفند 1399 راهبرد معاصر 5 اسفند 1399 راهبرد معاصر 6 اسفند 1399 راهبرد معاصر 7 اسفند 1399 راهبرد معاصر 8 اسفند 1399 راهبرد معاصر 9 اسفند 1399 راهبرد معاصر 10 اسفند 1399 راهبرد معاصر 11 اسفند 1399 راهبرد معاصر 12 اسفند 1399 راهبرد معاصر 13 اسفند 1399 راهبرد معاصر 14 اسفند 1399 راهبرد معاصر 15 اسفند 1399 راهبرد معاصر 16 اسفند 1399 راهبرد معاصر 17 اسفند 1399 راهبرد معاصر 18 اسفند 1399 راهبرد معاصر 19 اسفند 1399 راهبرد معاصر 20 اسفند 1399 راهبرد معاصر 21 اسفند 1399 راهبرد معاصر 22 اسفند 1399 راهبرد معاصر 23 اسفند 1399 راهبرد معاصر 24 اسفند 1399 راهبرد معاصر 25 اسفند 1399 راهبرد معاصر 26 اسفند 1399 راهبرد معاصر 27 اسفند 1399 راهبرد معاصر 28 اسفند 1399 راهبرد معاصر 29 اسفند 1399 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۰    
قیمت خودروی دنا پلاس توربو اتوماتیک در نمایندگی ایران خودرو امروز 18 اسفند 370 میلیون و 800 هزار تومان اعلام شده که این خودرو در بازار 425 میلیون تومان قیمت خورده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۵    
نمایندگان مجلس در جریان بررسی جزییات لایحه بودجه 1400نحوه هزینه کرد پرداخت یارانه هدفمندی و معیشتی را مشخص کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۱    
یک دستگاه واحد مسکونی 136 متری با عمر بنای 8 سال، واقع در منطقه شهرک غرب به مبلغ 8 میلیارد و 450 میلیون تومان به فروش می رسد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۰    
مهلت ثبت نام در آزمون سراسری سال 1400 ساعت 24 امشب شانزدهم اسفند جاری پایان می یابد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۷    
در ژانویه 2021، شاهد بازگشت بدافزار CoinMiner به لیست 10 بدافزار مخرب بودیم درحالی که بدافزار Danabot برای نخستین بار در این لیست قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۷    
اگرچه تغییر دامنه نوسان نامتقارن، مانع ریزش شاخص کل بازار سهام شده اما معاملات این هفته نیز با فشار فروش و خروج پول از بازار سهام همراه بود. اما بورس هفته آینده چه می شود؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۶    
انحلال جمعیت امام علی امروز اعلام شد، این حکن به درخواست وزارت کشور و در دادگاه حقوقی شعبه 55 صادر شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۵    
از ابتدای سال آینده ثبت چک ها در سامانه صیاد که یک سامانه یکپارچه در بانک مرکزی است اجباری می شود که سوالات زیادی را پیرامون این سامانه و نحوه عملکرد آن ایجاد کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۲    
اکبر عبدی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۰    
معاون سازمان امور مالیاتی گفت: دستیابی به میزان درآمد اینفلوئنسر ها و هنرمندان با بررسی و ردیابی تراکنش های بانکی این افراد مشخص شده و مالیات آن ها به راحتی قابل تشخیص است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۰    
رئیس جمهور چین در اظهاراتی آمریکا را منشأ هرج و مرج در دنیای امروز دانسته و این کشور را بزرگترین تهدید برای امنیت و توسعه کشور خود توصیف کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۸:۳۶    
سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد: سامانه تلفنی تاکسیرانی باشماره 1800 راه اندازی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۱:۲۰    
جزییات عرضه بلوکی هفته آینده اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۱:۱۷    
عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن مذاکره غیرمستقیم این جنبش با آمریکایی ها را بی نتیجه خواند و گفت که این جنبش به آمریکا تاکید کرد که تا پایان تجاوز ائتلاف سعودی علیه یمن دست از حملاتش برنمی دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۱:۰۵    
سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت که نیازی به مذاکره برای بازگشت آمریکا به توافق هسته ای وجود ندارد و این آمریکا بود که به طور یکجانبه از این توافق خارج شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۰    
وزارت دفاع آمریکا در بیانیه ای گفته نمی تواند حمله به پایگاه عین الاسد را به گروهی منتسب کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۰    
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران اعلام کرد: از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون 41 درصد متوفیان کرونایی بالای 60 سال داشتند و 81 درصد آنان مبتلا به بیماری های زمینه ای نظیر دیابت و ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۶    
انتخابات ریاست جمهوری 1400 روز جمعه 28 خرداد 1400 برگزار می شود و انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهم ترین انتخابات ایران است که راهبرد معاصر در نظر دارد طی مدت باقی مانده تا انتخابات 1400 ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۶    
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی مدعی شد ایران تهدید جهانی است و توافق هسته ای با آن باید از پایه و اساس اصلاح شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۰    
پلیس سوئد با اعلام اینکه در جریان یک حمله با سلاح سرد در شهر کوچک وتلاندا در جنوب این کشور 8 نفر مجروح شده اند، از احتمال تروریستی بودن این حمله خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۰    
دو نماینده مجلس سنای آمریکا طرحی ارائه کرده اند که خواستار سلب اختیارات جنگی از رئیس جمهور این کشور است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۱    
نمایندگان مجلس وزارت ارتباطات را مکلف به اجرای شبکه ملی اطلاعات کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۶    
بیش از سی سازمان آمریکایی در نامه ای به رئیس جمهور این کشور با یادآوری اینکه آمریکا توافق هسته ای را نقض کرده از واشنگتن خواسته اند دست کم همزمان با ایران به برجام برگردد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۶    
مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس، جزئیات طرح حمایت صندوق توسعه بازار از سهامداران خرد را که شب گذشته در شورای عالی بورس تصویب شد، تبیین کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۶    
بانک مرکزی با تزریق 41.3 هزار میلیارد ریال نقدینگی در قالب توافق بازخرید با سررسید 7 روزه با حداقل نرخ 19.81 درصد به بانک های متقاضی موافقت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۰    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به آقای حاج سید حسن نصرالله، درگذشت عالم مجاهد قاضی شیخ احمد الزین رئیس هیئت امنای تجمع علمای مسلمین در لبنان را تسلیت گفتند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۱    
آخرین قیمت سکه و قیمت دلار چهارشنبه 13 اسفند 99 اعلام شد. جزئیات روند نزولی امروز قیمت سکه و قیمت دلار را در ادامه این خبر میخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۰    
وندی شرمن در جلسه تأیید صلاحیتش در مجلس سنا گفت که درباره ایران هوشیار است و می داند که شرایط نسبت به سال 2015 که برجام حاصل شد فرق کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری رویترز مدعی شد که مقامات آمریکایی در نشستی رو در رو با مسئولان دولت نجات ملی یمن گفت و گو کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۵    
رییس جمهوری به وزیران صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی تاکید کرد که حق افزایش قیمت هیچ کالایی را بدون هماهنگی با ستاد اقتصادی ندارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بانک مرکزی را ملزم به اتصال و برقراری و تبادل اطلاعات برخط سامانه های مرتبط به منظور شفاف سازی در تخصیص ارز دولتی برای تأمین دارو و تجهیزات پزشکی کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۶    
احمد توکلی عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: فکر نمی کنم FATF در تشخیص مصلحت رای بیاورد چون به دو سوم رای برای تصویب نیاز دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۷    
سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه به خوبی آگاه هستند که صدور قطعنامه ای جدید علیه ایران، آن هم در شرایطی که مجادله بر سر نحوه بازگشت آمریکا به برجام بالا گرفته است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۷    
مالیات برعایدی سرمایه، مالیاتی است که اجرای آن نقش موثری در کاهش انگیزه های واسطه گری داشته و همچنین می تواند بازارهای مسکن،خودرو،طلا و ارز را تنظیم کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۱    
عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان مناسبات لبنان و جمهوری اسلامی را بر اساس اصل احترام متقابل دانست و گفت که موضع حزب الله تسهیل در تشکیل دولت این کشور بوده و جریان ها و گروه ها را به ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۵    
معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه کاهش جمعیت و تک فرزندی عوارض اجتماعی بسیاری دارد، گفت: اکنون نرخ جانشینی جمعیت به زیر 2 رسیده که به معنای منفی شدن نرخ رشد جمعیت است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۶    
سازمان سنجش در اطلاعیه ای، مهلت ثبت نام در آزمون سراسری سال 1400 را تمدید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۶    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: فروش مرغ با 2 قیمت به هیچ عنوان قابل قبول نیست و تنها قیمت مصوب 20 هزار و 400 تومان است و عرضه بالاتر از قیمت مصوب تخلف محسوب می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۰    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: یکی از خواسته های مجیدی بازگشت میلیچ است و من هم به او گفتم منابع مالی را تامین می کنیم تا در اسرع وقت این بازیکن برگردد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۰    
طبق آخرین آمار، تعداد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که در بانک افتتاح حساب داشته اند به 208 هزار نفر و تعداد کسانی که وجوه اولیه را واریز کرده اند به حدود 146 هزار نفر رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۲    
تغییرات قیمت خودرو سایپا و قیمت خودرو ایران خودرو چهارشنبه 13 اسفند 99 اعلام شد و تغییرات لحظه ای قیمت خودرو موجب افزایش نگرانی در جامعه شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۶    
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت : با اقدام به موقع پلیس آگاهی استان ایلام، ضارب شهدای مدافع وطن که چند روز گذشته 2 تن از ماموران پلیس را به شهادت رسانده بود دستگیر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۰    
فدراسیون فوتبال از ارسال نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اعلام آمادگی میزبانی ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۱    
نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران را مکلف کردند که به جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال معسر فاقد شغل و درآمد تا زمانی که فاقد شغل و درآمد باشند، ماهانه کمک معیشت پرداخت کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۶    
نمایندگان کنگره آمریکا با اکثریت قاطع، لایحه دادن حق رأی به زندانیان این کشور را رد کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۰    
سازمان سنجش آموزش کشور درباره برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری ایران سال 1399 اطلاعیه ای صادر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۰    
ارزش امروز سهام عدالت در یازدهمین روز معاملاتی اسفند ماه در سامانه استعلام سهام عدالت اعلام شد. ارزش سهام عدالت یک میلیونی و ارزش سهام عدالت 532 هزارتومانی امروز نسبت به روز گذشته 1 درصد کاهش پیدا ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۶    
در آخرین روز معاملاتی هفته، شاخص کل بورس با افتی 8 هزار واحدی به کار خود پایان داد و مانند روز گذشته شاهد خرید حقوقی ها در بسیاری از نمادها بودیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۷    
رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس شورای اسلامی: قرار بود سود سهام عدالت تا پایان سال واریز شود که به علت درگیری مجلس با بودجه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۲    
جزییات توافق ایران، مسیری منطقی برای حل مشکل آزادسازی پول های بلوکه است اما با وجود این توافق طرف کره ای هنوز اقدام عملی در جهت آزادسازی پول های بلوکه انجام نداده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۶    
دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو با بیان اینکه در حال حاضر اقتصاد کشور وضعیتی شترمرغی دارد، معتقد است تا زمانی که سطح اقتصاد کلان مشخص نباشد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۷    
امروز چهارشنبه 13 اسفند ماه 99 آخرین روز معاملاتی این هفته منفی به پایان رسید و ارزش سهام عدالت 1 درصد معادل 86 هزار تومان کاهش داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۱    
پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان امروز (چهارشنبه) گفت به کشور عراق که پیشتر ژان پل دوم را در سال 2000 راه ندادند، سفر می کند چون نمی توان مردم را برای بار دوم ناامید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۶    
فرهاد مجیدی رسما با باشگاه استقلال قرارداد بست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۵    
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: ماموران در مبادی ورودی استان، مسافران را از ورود به هرمزگان منصرف می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: برخی در کشور چترباز اقتصادی هستند، حدود 150 نفر هستند که تقریبا بالای هزار میلیارد تومان سرمایه دارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نمی خواهیم مردم را دچار اضطراب کنیم اما باید ویروس جهش یافته کرونا را بسیار جدی بگیرند زیرا بسیار خطرناک است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۲    
شبکه العربیه با انتشار بخش هایی از پیش نویس قطعنامه سه کشور اروپایی علیه ایران در شورای حکام، نوشت، آنها از ایران خواستند که با آژانس اتمی شفاف باشد و اقدامات ناقض برجام را به عقب برگرداند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۶    
هافبک تیم فوتبال تراکتور گفت: من هنوز هم معتقدم در بحث جدایی ام از پیکان کار غیرقانونی انجام ندادم و قطعاً از مدیران پیکان نمی گذرم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور درباره قطعنامه ضدایرانی آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: این قطعنامه از نظر ما موضع غیرسازنده و غیر دوستانه تلقی می شود و روی مذاکرات ما در برجام و هم بر نگاه ما به آژانس اثر ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۵    
رئیس مجلس با بیان اینکه مجلس فردا هم بودجه سال 1400 را بررسی می کند، تاکید کرد: مرخصی های نمایندگان لغو شده است تا همه حضور داشته باشند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۶    
به تازگی مجید انصاری پیشنهاد داده مجمع با حق شرط هایی لوایح FATF را تصویب کند؛این حق شرط ها پذیرفته نخواهد شد،اما ظاهراً جریان غربگرا این بار همچون ماجرای برجام، به گرفتن کاپ اخلاق راضی است!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۷    
با نگاهی دقیق به یادداشت های نفیو در چند ماه پیش، از این می توان دریافت که عدول از سیاست های تحریمی ترامپ صرفا یک دام برای محکم تر شدن سازمان تحریم ها علیه ایران است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۷    
4.5 میلیون سهامدار خرد زیر چتر حمایتی صندوق توسعه بازار قرار می گیرند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۷    
فرهاد مجیدی ئک استوری را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت : آفرین بر حسد ! چقدر عدالت پیشه است ،نخست به سراغ صاحبش می رود و او را می کشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۷    
دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، درباره آزمون اصلح معلمان حق التدریس گفت: مقرر شده است آزمون جامع این افراد توسط دانشگاه فرهنگیان برگزار شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۰    
پس از پایان جلسه هیئت دولت، جلسه ای مهم در دولت به ریاست اسحاق جهانگیری و برخی از اعضای دولت در حال برگزاری است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه منتظر مستندات دولت درباره لوایح مرتبط با FATF هستیم، گفت: تکلیف نهایی 2 لایحه FATF در جلسات آینده در فروردین 1400 مشخص می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۶    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: اگر وضعیت بیماری در شرایط کنترل باشد و با تغییر افزایشی مواجه نشود، تردد در شهرهای زرد و آبی در ایام تعطیلات ممنوع نخواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۷    
منابع مطلع می گویند کمیته مطالعاتی حزب جمهوری خواه برنامه ای را تدوین کرده که مانع بازگشت دولت جدید واشنگتن به توافق هسته ای و رفع تحریم های ایران می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۱    
منابع عراقی گزارش دادند پایگاه غیرقانونی نیروهای آمریکایی در عین الاسد هدف حمله راکتی قرار گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز هم اقتصاد ما بهتر می چرخد هم سانتریفیوژها، گفت: آنهایی که می گفتند صنعت هسته ای از بین رفت دیدند وقتی اراده کنیم در عرض یک هفته در همه تولیدات مان چه کاری انجام می دهیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۰    
وضعیت بورس امروز 13 اسفند 99 امروز در حالی اعلام شد که با افت 5800 واحدی همراه بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۱    
مشاور حقوقی سابق پرسپولیس در مورد پرونده عیسی آل کثیر صحبت هایی مطرح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۱    
علی محمد نمازی در خصوص آرایش انتخابات 1400 در جناح اصلاح طلب گفت: آقای عارف است که تقریباً مسیر خود را جدا کرده و می خواهد بدون توجه تشکل های اصلاح طلب کاندید شود ولی دکتر جهانگیری فکر نمی کنم چنین ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۱    
ایران خودرو از امروز چهارشنبه 13 اسفند 99 به مدت چهار روز فروش فوق العاده دناپلاس توربواتوماتیک و وانت آریسان را اجرا می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۵    
مدیر بهزیستی شمیرانات با اشاره به آتش سوزی در شیرخوارگاه آمنه گفت: با توجه به اینکه آتش سوزی در بخش اداری بوده نیازی به انتقال بچه ها به شیرخوارگاه جدید یا ساختمان جدید نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۲    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی راهور نیروی انتظامی از آغاز طرح ترافیکی نوروز 1400 از 20 اسفند سال جاری خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۶    
سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی فردا پنجشنبه 14 اسفند از بارش برف و باران 5 روزه در 23 استان کشور خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۰    
نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده و پیش فروش سایپا امروز 13 اسفند 99 پس ازبرگزاری مراسم قرعه کشی با حضور نهاد های نظارتی اعلام شد و اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی در امروز 13 اسفند 99 را می ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۰    
نشست مدیران استقلال شب گذشته در شرایطی به پایان رسید که اعضای هیات مدیره این باشگاه روی نام فرهاد مجیدی به جمع بندی رسیدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۱    
رئیس جمهور فرانسه در گفت و گویی تلفنی با رئیس جمهور کشورمان خواستار انجام شدن اقداماتی از سوی ایران برای از سر گرفتن مذاکرات پیرامون توافق هسته ای شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۲    
وزیر امور خارجه کشور آخرین وضعیت پول بلوکه شده ایران در کره جنوبی را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۶    
یک وبگاه یمنی در آستانه هفتمین سالروز آغاز تجاوز ائتلاف سعودی به یمن، از رویکرد جدید و مشترک آمریکا و انگلیس برای فیصله دادن به این جنگ بیهوده و حفظ منافع حداکثری خود در یمن پرده برداشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۵    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی وین تأکید کرد که تصمیم تروئیکای اروپا (آلمان، انگلیس و فرانسه) برای ارائه قطعنامه انتقادی علیه ایران در آژانس، چشم انداز احیای برجام را تضعیف می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۲    
مکانیسم داوری می تواند عدم قطعیت های قابل توجهی برای ایران ایجاد کند، چنانکه این موضوع را برخی مقامات مسئول هم تایید می کنند و معترفند که پس از تصویب لوایح یادشده و پیوستن به کنوانسیون CFT یک رشته ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۶    
سخنگوی شورای عالی بورس با اشاره به این که واریز سود سهام عدالت افرادی که مدیریت مستقیم را انتخاب کرده اند، به حساب آنها واریز می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۷    
اقتصاد مقاومتی به نظام اقتصادی با خصوصیت ویژه مقاومتی بودن اطلاق می شود. کار ویژه این نظام اقتصادی آن است که در صورت وجود چالش بتواند اهداف اساسی خود را محقق سازد، از این رو منظور از مقاومتی بودن ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۷    
وزارت خارجه آمریکا علت تحریم اخیر دو نفر از رهبران انصارالله یمن را اقدامات دفاعی مردم این کشور از خود در مقابل جنایات عربستان عنوان کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۱    
یکی از نمایندگان دموکرات مجلس سنا آمریکا از ارائه طرحی بمنظور تنبیه محمد بن سلمان در جریان قتل خاشقجی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۰۵    
نتایج قرعه کشی سایپا امروز چهارشنبه 13 اسفند 99 اعلام شد و برندگان سایپا می توانند با وارد کردن کد پیگیری از نتایج قرعه کشی سایپا ویژه اسفند مطلع شوند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۷:۰۵    
شرایط فروش زمستانه مدیران خودرو چهارشنبه 13 اسفند 99 اعلام شد. مدیران خودرو در جدیدترین برنامه فروش خود اقدام به فروش اقساطی خود با 40 درصد پیش پرداخت کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۷:۰۵    
نتایج قرعه کشی سایپا امروز چهارشنبه 13 اسفند 99 اعلام شد و برندگان سایپا می توانند با وارد کردن کد پیگیری از نتایج قرعه کشی سایپا ویژه اسفند مطلع شوند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۷:۰۵    
ارزش پالایشی یکم در بورس امروز چهارشنبه 13 اسفند 99 مشخص شد. قیمت پالایشی یکم یا همان دارا دوم در روز چهارشنبه 13 اسفند ماه افزایشی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۷:۰۵    
قیمت طلای 18 عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز چهارشنبه 13 اسفند 99 اعلام شد که طبق آن قیمت طلای 18 عیار در بازار امروز با کاهش قیمت روبرو شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۷:۰۵    
جدیدترین قیمت پراید در بازار امروز چهارشنبه 13 اسفند 99 مشخص شد و شاهد افزایش اندک قیمت خودرو پراید در بازار بوده ایم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۶:۰۵    
قیمت ربع سکه امروز چهارشنبه 13 اسفند 99 مشخص شد که بر اساس آن شاهد کاهش اندک قیمت ربع سکه در بازار بوده ایم.