پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۲۰:۳۷May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 23 اسفند 1399 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 31 خرداد 1399 راهبرد معاصر 31 تیر 1399 راهبرد معاصر 1 مرداد 1399 راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 راهبرد معاصر 30 مهر 1399 راهبرد معاصر 30 آبان 1399 راهبرد معاصر 30 آذر 1399 راهبرد معاصر 30 دی 1399 راهبرد معاصر 30 بهمن 1399 راهبرد معاصر 1 اسفند 1399 راهبرد معاصر 2 اسفند 1399 راهبرد معاصر 3 اسفند 1399 راهبرد معاصر 4 اسفند 1399 راهبرد معاصر 5 اسفند 1399 راهبرد معاصر 6 اسفند 1399 راهبرد معاصر 7 اسفند 1399 راهبرد معاصر 8 اسفند 1399 راهبرد معاصر 9 اسفند 1399 راهبرد معاصر 10 اسفند 1399 راهبرد معاصر 11 اسفند 1399 راهبرد معاصر 12 اسفند 1399 راهبرد معاصر 13 اسفند 1399 راهبرد معاصر 14 اسفند 1399 راهبرد معاصر 15 اسفند 1399 راهبرد معاصر 16 اسفند 1399 راهبرد معاصر 17 اسفند 1399 راهبرد معاصر 18 اسفند 1399 راهبرد معاصر 19 اسفند 1399 راهبرد معاصر 20 اسفند 1399 راهبرد معاصر 21 اسفند 1399 راهبرد معاصر 22 اسفند 1399 راهبرد معاصر 23 اسفند 1399 راهبرد معاصر 24 اسفند 1399 راهبرد معاصر 25 اسفند 1399 راهبرد معاصر 26 اسفند 1399 راهبرد معاصر 27 اسفند 1399 راهبرد معاصر 28 اسفند 1399 راهبرد معاصر 29 اسفند 1399 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۰    
روز گذشته در اتفاقی تلخ اتوبوس تیم شهرداری نوشهر سقوط کرد و بازیکن جوان این تیم دار فانی را وداع گفت. ماجرای سقوط اتوبوس تیم شهرداری نوشهر و فوت بازیکن جوان را در این خبر میخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۵    
با توجه به رشد بازار ارزهای دیجیتال راهبرد معاصر در نظر دارد تا قیمت بیت کوین امروز یکشنبه 24 اسفند 99 را در اختیار مخاطبان قرار دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۶    
علت کندی سرعت اینترنت وای فای و ایرانسل مشخص شد و یک مقام مسئول دلیل کندی اینترنت در ساعات اوج مصرف را قطعی کابل در دریای مدیترانه مطرح کرد و نکاتی در این باره ارائه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۵    
از 24 سال قبل تاکنون میانگین نرخ تورم جهان تک رقمی شده اما در ایران این نرخ هم اکنون به بالاترین رقم از سال 1375 تاکنون رسیده و انتظار می رود تا پایان سال 1399 حداقل نرخ تورم 36 درصد باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۲    
جناب خان در برنامه خندوانه به سهیل سنگرزاده ملقب به جون دل؟ که جمله های انگیزشی در اینستاگرام می گوید، کنایه زد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۶    
مقرر شده مبلغی به بازنشستگان کارگری پرداخت شود، این هدیه قرار است در روزهای آتی به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی واریز شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۱    
بانک تجارت یکی از بانک هایی است که به دارندگان سهام عدالت وام می دهد. اما شرایط دریافت وام چگونه است و چگونه می توان از بانک تجارت کارت اعتباری یا همان وام سهام عدالت گرفت؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۷    
قیمت خودرو، امروز 24 اسفند 99 در بازار آزاد نسبت به دیروز با کاهش حدود 2 میلیون تومانی همراه است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۶    
قیمت پرتقال و سیب زرد شب عید از محل ذخایر دولت برای تنظیم بازار اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۶    
کانون بانک های خصوصی و مؤسسات اعتباری، نحوه فعالیت بانک ها و مؤسسات اعتباری کشور در روزهای پایانی امسال و ایام نوروز 1400 را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۵    
ویروس کرونا هنوز تمام نشده و حتی جهش های آن در ماه های اخیر منجر به سرایت پذیری بیشتر شده و از طرفی کودکان را بیشتر از گذشته درگیر می کند و این لجاجت ویروس تاج دار به قیمت جان فرزندان این سرزمین تمام ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۲    
تک خوانی یک خانم بدون حجاب در شهرداری تهران باعث واکنش رسانه ها شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۰    
محمد عزت پور و رامین فرج نژاد با 43 امتیاز و عنوان پنجم مشترک به کار خود در مسابقات قویترین مردان جهان در بحرین پایان دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۸:۲۷    
مدیران باشگاه استقلال طبق خواسته فرهاد مجیدی با رضا میرزایی وینگر جوان سپاهان به توافق رسیده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۰:۰۶    
عاون وزیر بهداشت با بیان اینکه اعمال محدودیت ها به توانایی اقتصادی کشور بستگی دارد، گفت: در حال حاضر در شرایطی قرار نداریم که مانند برخی از کشورها به مردم بگوییم در خانه بمانید و ماهانه مبالغی پرداخت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۵۱    
شورای عالی کار در نهایت با برگزاری جلسات متعدد امشب حداقل حقوق کارگران سال 1400 را مشخص کرد و افزایش حقوق کارگران برای سال جدید 39 درصد تعیین شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۵۱    
یک منبع صهیونیستی از حمله سایبری گسترده به برخی از شرکت های اسرائیلی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۴۵    
سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت: 29 استان کشور درگیر ویروس جهش یافته است و طبق آخرین آمار 538 مورد کرونای انگلیسی شناسایی شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۰    
رئیس اتاق اصناف گفت:طی هفته گذشته به طور میانگین روزانه 207 تن مرغ در تهران عرضه شده و نیاز بازار هزار تن است،با این وجود کمبود عرضه مرغ داریم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۶    
شبکه انگلیسی زبان پرس تی وی در گزارشی به چگونگی پیدایش و مرگ طرح گام در برابر گام و نواقص و چالش هایی که این طرح داشت پرداخت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۰    
در دویست و نود و هفتمین نشست شورای عالی کار حداقل دستمزد 39 درصد افزایش یافت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۷    
ایران در سه ماهه سوم 2020 روزانه یک میلیون و 945 هزار، در سه ماهه دوم، روزانه یک میلیون و 949 هزار و در سه ماهه نخست، روزانه 2 میلیون و 59 هزار بشکه نفت تولید کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۷    
تلویزیون امسال با سریال های نوروز 1400 بسیار پربار اوقات عید سال جدید را برای شما پر خواهد کرد و شاهد سریال های طنز تا پلیسی خواهید بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۲    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به تخلفات گسترده در سازمان بنادر و دریانوردی از ورود کمیسیون متبوع خود به این پرونده جنجالی خبر داد .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۲    
شورای عالی کار در نهایت با برگزاری جلسات متعدد امشب حداقل حقوق کارگران سال 1400 را مشخص کرد و افزایش حقوق کارگران برای سال جدید 39 درصد تعیین شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۶    
با از سرگیری معاملات در ابتدای هفته جاری ریزش قیمت ها در بازار خودرو از سرگرفته شد و این ریزش قیمت ها بیشتر در بین خودروهای گروه پراید محسوس بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۷    
اکبر عبدی بعد از بهبود کامل از ابتلا به بیماری کرونا، مقابل دوربین سریال روزهای آبی به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۷    
همزمان با آغاز آخرین هفته سال 99، قیمت انواع آجیل و خشکبار ویژه عید نوروز در میادین میوه و تره بار تهران اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۱    
قیمت طلا نسبت به آخرین معاملات روز پنج شنبه با 19 هزار تومان افزایش به یک میلیون و 54 هزار تومان رسید ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۰    
زمان پخش سریال گاندو 2 مشخص شد و پخش این سریال پرطرفدار از نوروز 1400 از شبکه سه سیما آغاز می شود. سریال امنیتی گاندو 2 به پرونده های امنیتی اطلاعات سپاه می پردازد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۷    
در جریان معاملات امروز (23 اسفند) شاخص بازار با صعود 20 هزار واحدی همراه شد. کارشناسان معتقدند روند نوسانی بازار، اعتماد را در بازار کم کرده است و اگر اعتماد برگردد بازار به روند تعادلی نزدیک می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۱    
نظرنهایی شورای نگهبان به لایحه بودجه 1400 کل کشور، امشب به مجلس ارسال شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۵    
مذاکرات فشرده گروههای کارگری و کارفرمایی برای تعیین حداقل دستمزد سال 1400 از ساعاتی قبل آغاز شده و خبرها از افزایش درصد پیشنهادی نمایندگان کارفرمایی حکایت دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۱    
با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص سفرهای نوروزی، اسامی شهرهای مجاز برای سفر ارائه می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۱    
معاون استاندار خراسان رضوی خواستار عدم سفر مردم در ایام نوروز به مشهد و خراسان رضوی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۵    
هرچند کرونا در کشور ثباتی نسبی به خود گرفته است، اما شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی و البته روند افزایشی و تند بیماری در برخی استان ها مانند خوزستان هنوز پابرجاست و به گفته وزارت بهداشتی ها شرایط ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۹:۵۷    
طبق نظرسنجی یک مرکز معتبر، آقایان محمدجواد ظریف و علی لاریجانی دارای بالاتری ظرفیت منفی در بین 13 نام درج شده در این فهرست هستند. 30 ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۵    
آمریکا در حالی مدعی پایان دادن به جنگ یمن و ارائه طرحی برای آن شده که همچنان به حمایت از تجاوزات ائتلاف سعودی ضد یمنی ها ادامه می دهد و به دنبال کسب امتیاز برای ریاض در این پرونده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۲    
قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 23 اسفند 99 اعلام شد. در ادامه جزئیات قیمت طلا و ارز امروز را میخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۶    
مردم فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه درباره عادی سازی روابط امارات و رژیم اشغالگر قدس بر این امر هم نظرند که این خیانت به ملت فلسطین سودی عاید کشورهای عربی نخواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۷    
هفته گذشته یک بار رویترز و یک بار بلومبرگ از افزایش صادرات نفت ایران به چین تا بیشترین حد خود در دو سال اخیر خبر دادند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۵    
فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان گلستان پس از اقدامات تخصصی و بررسی های میدانی موفق به شناسایی اعضای باند خرید و فروش سلاح های غیرمجاز در شهرستان گرگان شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۶    
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: سهمیه سوخت وانت بارها بر اساس عملکرد و پیمایش این خودروها تخصیص می یابد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۷    
قیمت طلا در معاملات آخرین روز بازارهای جهانی به علت کاهش ارزش دلار و تضعیف اوراق قرضه افزایش یافت و در مسیر ثبت بهترین عملکرد هفتگی در 7 هفته گذشته قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۰    
هفته پایانی ساال 99 را بورس بازان به امیدواری و انتظار آغاز میکنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۵    
بر اساس اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، رشد اقتصادی کشور (به قیمت های ثابت سال 1390) در 9 ماهه سال 1399 به عدد 2.2 درصد رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۷    
با توجه به موقعیت جغرافیایی و نحوه هدف قرار گرفتن کشتی، یکی از احتمالات قوی این است که این عملیات تروریستی از سوی رژیم صهیونیستی انجام شده باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن حمله به کشتی کانتینربر ایرانی در آب های بین المللی دریای مدیترانه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۶    
سخنگوی شرکت نفت یمن (وابسته به دولت صنعاء) گفت که تعداد کشتی های حامل مواد سوختی که ائتلاف سعودی مانع پهلوگیری آن ها در یمن می شود، به عدد 13 رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۶    
در پایان معاملات امروز ارزش صندوق پالایشی یکم - دارا دوم امروز شنبه 23 اسفند مشخص شد و آنالیزها توسط کارشناسان نشان میدهد که هر واحد از پالایش یکم کاهش یافته است و ارزش پالایشی یکم نسبت به روز گذشته ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۷    
مهاجم نیم فصل اول پرسپولیس به استقلال پیوست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۷    
بازیکن نیم فصل نخست تیم فوتبال تراکتور تبریز، با عقد قراردادی به سپاهان اصفهان پیوست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۱    
ارزش سهام عدالت یک میلیونی و 500 هزار تومانی در سامانه استعلام مشخص شد و در ادامه خبر ارزش سهام عدالت امروز شنبه 23 اسفند را میخوانید ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۱    
برخلاف هر سال که بازار شب عید خودرو با افزایش قیمت و رونق معاملات روبرو بود، امسال با وجود کاهش قیمت ها کسی تمایل به خرید خودرو ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۵    
این فرد به دلیل اتهامات مالی توسط نهاد امنیتی بازداشت و برای بررسی اتهامات وارده به مراجع قانونی ارجاع داده شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۵    
لوپز 51 ساله هم روز پنج شنبه قسمت هایی از یک ویدیو را منتشر کرد که در آن در حال خندیدن است و در زیرنویس آن آمده بود: امروز دلیل خوبی داشتم تا بخندم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۶    
جلسه تعیین دستمزد 1400 از ساعت 5 بعدازظهر امروز با حضور نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت برگزار می شود. ظاهرا سه طرف بر افزایش 34.2 درصد حداقل تفاهم دارند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۰    
تکرار فینال عصر جدید فصل دوم امشب بعد از خبر ساعت 22 از شبکه 3 سیما پخش می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۷    
قیمت سکه امامی، امروز به 10,900,000 (ده میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که افزایش 300 هزار تومانی داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۵    
رزم حسینی، وزیر صمت: وزارت صمت طبق برنامه به 5 وظیفه خود درباره تنظیم بازار عمل کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۲    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به رشد قیمت طلا و سکه در بازار امروز بیان کرد: به نظر نمی رسد تا پایان سال شاهد نوسان بیش از 5درصدی قیمت ها در بازار طلا باشیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۶    
رییس پلیس فتای پایتخت از دستگیری پیک یک رستوران که اقدام به کپی اطلاعات کارت بانکی مشتریان و برداشت از آن کرده بود، خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۰    
بر اساس آمار بعضی از بهبود یافتگان پس از پنج هفته از ابتلا به بیماری کووید-19 علائم این بیماری را هنوز داشتند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۷    
سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه نامه ظریف به جوزپ بورل تبیین نگرش ایران است و حاوی هیچ طرحی نیست، گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۱    
دبیرکل سازمان ملل متحد با وزیر خارجه عُمان تلفنی درباره تحولات یمن و تلاش برای برقراری آتش بس در این کشور گفت وگو کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۱    
طرح ویژه عید تا عید فروش محصولات سایپا که در قالب دو طرح پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات سایپا از تاریخ 9 اسفند تا 13 اسفند به صورت اینترنتی و از طریق سایت سایپا انجام شد و مراسم قرعه کشی فروش فوق ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۱    
محمد دانشگر به پایان کارش در استقلال نزدیک شده و فوتبالش را در تیم دیگری دنبال خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۵    
باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب مدافع پدیده است تا آخرین خرید خود در نقل و انتقالات زمستانی را به ثبت برساند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۲    
تا پایان سال به همه بازنشستگان تامین اجتماعی 1 میلیون و 200 هزار تومان به صورت علی الحساب بابت متناسب سازی مرحله دوم پرداخت می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۰    
خودرو کوییک از محصولات گروه خودروسازی سایپا در آزمون های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) برای نخستین بار چهار ستاره کیفی کسب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۲    
آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز شنبه 23 اسفند اعلام شد که بر اساس آن 73 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته جان خود را از دست دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۶    
کاربران فضای مجازی پس از انتشار بیانات رهبری درخصوص فضای مجازی در اقدامی خودجوش با داغ کردن کلیدواژه (#جهاد_امید) به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و به تبیین بیانات ایشان پرداختند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۶    
جدیدترین قیمت پراید در بازار امروز شنبه 23 اسفند 99 مشخص شد و شاهد افزایش اندک قیمت خودرو پراید در بازار بوده ایم. همچنین در ادامه قیمت پراید دست دوم در امروز 23 اسفند را آورده ایم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۰    
نشریه ویک در یادداشتی نوشت، آمریکا با خروج یک جانبه از برجام و وارد کردن خسارات اقتصادی از طریق بازگرداندن تحریم ها، به ایران بدهکار است و باید دِین خود را ادا کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۷    
واریز سود سهام عدالت از امروز یعنی هفته پایانی اسفند 99 آغاز می شود و تا پایان بهار 1400 ادامه خواهد داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۱    
معاون اول رئیس جمهور گفت: یکی از سیاست های دولت تعیین ارز با نرخ ترجیحی 4200 تومانی برای تامین کالاهای اساسی بود تا اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب در اختیار آنها قرار گیرد و این سیاست ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۲    
شنبه شب، 23اسفندماه، بعد از خبر ساعت 22، نسخه کامل تری از فینال عصرجدید که پنجشنبه پخش شد، روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت؛ برنامه ای که در پخش اول، به دلیل فشردگی کنداکتور شبکه سه، کوتاه تر شده بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۰    
در صورت عادی بودن شرایط دریافت مستمری و متناسب سازی واقعی و حذف هر گونه تبعیضی در پرداخت مستمری به بازنشستگان تامین اجتماعی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۱    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه اگرچه ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه 1400 به لحاظ ماهیتی زیاد است اما تفاوتی با سنوات گذشته ندارد، گفت: تقریبا به جزء یک الی دو مورد، مابقی مصوبات عادی هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۵    
روند رسیدگی به لایحه بودجه در ایران به بیان ناظران صحن علنی مجلس، شرایط خسته کننده و فرصت کمی دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۶    
مدیر اجرایی نهاد بین المللی برنامه جهانی غذا با هشدار درباره وقوع بدترین قحطی قرن در یمن، اعلام کرد که 16 میلیون یمنی دچار رنج گرسنگی هستند و پنج میلیون نفر از آنها، با خطر قحطی مواجهند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۰    
تحلیلگر آمریکایی در یک سرمقاله تاکید کرد، سیاست خارجی جو بایدن رئیس جمهور کنونی به رغم برخی تفاوت های ظاهری، همان قواعد و مواضع رئیس جمهور سابق است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه به واسطه عدم اجرای برجام، روزانه بیش از 1000 میلیاردتومان هزینه به اقتصاد تحمیل می شود، گفت: ماندن در برجام تنها فشار اقتصادی را بر مردم بیشتر می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۲    
آیا می توان FATF را مشروط پذیرفت؟ خیلی وقت است که یکی از لوایح چهارگانه، یعنی اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم تایید شورای نگهبان را دریافت کرد و 3 لایحه دیگر از جمله FATF منتظر تصمیم مجمع ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۰    
مدیر روابط عمومی شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت:تاکنون مبلغی تحت عنوان سود سهام عدالت به حساب 49 میلیون سهامدار سهام عدالت واریز نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۰    
شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات امروز شنبه 23 اسفند 1399 با رشد 777 واحدی به یک میلیون و 207 هزار و 655 واحد رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۷    
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی در 28 استان کشور در حال گردش است، گفت: وضعیت اغلب استانها نسبتا پایدار بوده و اما شکننده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۵    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه هنوز ایرادات بودجه رسما به مجلس ارائه نشده است، گفت: ممکن است ایرادات تغییر داشته باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۶    
در طرح فروش عید تا عید محصولات سایپا که اوایل اسفند ثبت نام در دو طرح فروش فوق العاده و پیش فروش سایپا انجام شد امروز 23 اسفند 99 آخرین مهلت واریز برندگان قرعه کشی پیش فروش سایپا می باشد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
آخرین گزارش رگولاتوری از وضعیت اینترنت کشور از نفوذ 104 درصدی اینترنت حکایت دارد به نحوی که نزدیک به 93 درصد مردم کاربر اینترنت موبایل هستند اما نفوذ اینترنت ثابت خانگی همچنان 11 درصد است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۱    
تواصی به حق از کلیدواژه های اساسی مقام معظم رهبری در سخنرانی روز مبعث بود، در این یادداشت به تبیین مهمترین مصادیق تواصی به حق در فضای مجازی می پردازیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۵    
درصد بالایی از استارت اپ ها با شکست مواجه می شوند اما یک چیز مشترکی که استارت اپ های موفق داشتند یک ایده ی درخشان بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۰    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس یازدهم مصمم به انجام اصلاح ساختار بودجه هستیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۷    
رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس با اشاره به افزایش تمایل مردم به معامله رمزارزها برای جبران ناکامی هایشان در بورس، خواستار اقدام سریع بانک مرکزی در زمینه رمزارزها و تدوین قوانین لازم در این زمینه شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۲    
شرکت FIOGC که در امارات متحده عربی مستقر است، اعلام کرد محموله نفتی که آمریکا مدعی است ایرانی بوده و تحریمها را نقض کرده است، از عراق خریداری شده بود و در اوج پاندمی، در دریا نگهداری می شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۱    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه علت حضورش به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری در انتخابات 96اصرار اصلاح طلبان و شخص آقای روحانی بوده است می گوید: کناره گیری ام از دولت مسئولانه و جوانمردانه نبود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۵    
معاون راهداری سازمان راهداری با اعلام کولاک شدید برف در برخی محورهای مواصلاتی و اعلام انسداد این محورها از مردم درخواست کرد امروز به هیچ عنوان سفری را انجام ندهند.
  • ۱