جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۲:۰۵May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 22 اسفند 1399 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 31 خرداد 1399 راهبرد معاصر 31 تیر 1399 راهبرد معاصر 1 مرداد 1399 راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 راهبرد معاصر 30 مهر 1399 راهبرد معاصر 30 آبان 1399 راهبرد معاصر 30 آذر 1399 راهبرد معاصر 30 دی 1399 راهبرد معاصر 30 بهمن 1399 راهبرد معاصر 1 اسفند 1399 راهبرد معاصر 2 اسفند 1399 راهبرد معاصر 3 اسفند 1399 راهبرد معاصر 4 اسفند 1399 راهبرد معاصر 5 اسفند 1399 راهبرد معاصر 6 اسفند 1399 راهبرد معاصر 7 اسفند 1399 راهبرد معاصر 8 اسفند 1399 راهبرد معاصر 9 اسفند 1399 راهبرد معاصر 10 اسفند 1399 راهبرد معاصر 11 اسفند 1399 راهبرد معاصر 12 اسفند 1399 راهبرد معاصر 13 اسفند 1399 راهبرد معاصر 14 اسفند 1399 راهبرد معاصر 15 اسفند 1399 راهبرد معاصر 16 اسفند 1399 راهبرد معاصر 17 اسفند 1399 راهبرد معاصر 18 اسفند 1399 راهبرد معاصر 19 اسفند 1399 راهبرد معاصر 20 اسفند 1399 راهبرد معاصر 21 اسفند 1399 راهبرد معاصر 22 اسفند 1399 راهبرد معاصر 23 اسفند 1399 راهبرد معاصر 24 اسفند 1399 راهبرد معاصر 25 اسفند 1399 راهبرد معاصر 26 اسفند 1399 راهبرد معاصر 27 اسفند 1399 راهبرد معاصر 28 اسفند 1399 راهبرد معاصر 29 اسفند 1399 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۶    
رقابت های لیگ برتر در سال جدید از عصر روز 12 فروردین 1400 از سر گرفته شد بسیاری از هواداران به دنبال تاریخ دربی 1400 و زمان بازی برگشت استقلال و پرسپولیس در سال 1400 هستند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا بامداد پنجشنبه گفت که مجموع قربانیان کرونا از مجموع کشته های دو جنگ جهانی، جنگ ویتنام و 11 سپتامبر بیشتر بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۲    
زمان تغییر ساعت رسمی کشور در سال 1400 مشخص شد در ادامه زمان اجرایی و عملی شدن تغییر ساعت رسمی کشور در سال 1400 کهدر طول سال طبق روال گذشته ابتدای هر سال یک ساعت به جلو کشیده می شود و در نیمه سال نیز ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۱    
کارشناسان عقیده دارند بورس در جریان معاملات هفته آینده روندی متعادل دارد و ممکن است شاخص کل به دلیل رشد برخی شاخص سازان صعودی باشد اما نمادهای کوچک روندی فرسایشی دارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۷    
اوپک اعلام کرد تولید نفت ایران برای دومین ماه پیاپی در فوریه 2021 افزایش یافت و قیمت نفت ایران در این ماه به 60.66 دلار رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۷    
صدر اعظم اتریش جمعه در سخنانی از روند توزیع ناعادلانه واکسن کرونا در کشورهای عضو اتحادیه اروپا انتقاد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۱    
یک روزنامه انگلیسی خبر داد که لندن طی روزهای آتی اعلام خواهد کرد که قصد دارد تعداد کلاهک های هسته ای خود را افزایش دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه اظهارات حسام الدین آشنا درباره برجام، نظر شخصی اوست، گفت: موضع ایران در خصوص عدم پایبندی آمریکا به تعهدات قطعی اش ذیل قطعنامه 2231 و مسیر بازگشت این کشور به ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۸:۳۰    
فدراسیون جهانی جودو پس از 18 ماه تعلیق جودوی ایران، کلمه تعلیق را از جلوی نام ایران حذف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۱    
شرکتی در فجیره ادعای دولت آمریکا مبنی بر توقیف محموله حاوی 2 میلیون بشکه نفت ایران را به چالش کشید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۲    
یک مسئول در اداره کل راهداری استان زنجان گفت: به علت بارش برف و وقوع کولاک شدید، آزادراه زنجان - قزوین مسدود است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۶    
مدیر سیستم های تسویه و پرداخت شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: حدود 130 شرکت بورسی و فرابورسی سود سالانه خود را از طریق سجام واریز کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۰    
نایب رئیس انجمن مرغداران گوشتی گفت:با توجه به تامین نهاده دامی و بسته شدن راه انحراف در توزیع پیش بینی می شود قیمت مرغ در ایام عید التهابی نداشته باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۱    
قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز جمعه 22 اسفند 99 را در ادامه بخوانید. قیمت طلا و سکه امروز افزایش و دلار کاهش جزئی داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۲    
تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی میهمان مس نوین بود که با نتیجه 3 بر صفر برابر این تیم به برتری رسید ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۲:۱۲    
بانک مرکزی با انتشار توییتی درباره انتقادات در زمینه رشد نقدینگی در دوران ریاست عبدالناصر همتی و همچنین رکوردشکنی نقدینگی در بهمن ماه ضمن مقایسه رشد نقدینگی در ایران و آمریکا به منتقدان پاسخ داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۷    
سخنگوی هیئت مذاکره کننده یمن پیشنهاد آتش بس ادعایی واشنگتن را توطئه ای توصیف کرد که هدف آن وارد کردن یمن به مراحل خطرناک تر است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۱:۴۲    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در پاسخ به انتقادات وزیر خارجه سابق آمریکا از سیاست دولت جدید آمریکا در قبال ایران گفته او در جایگاهی نیست که کاخ سفید را در این خصوص موعظه کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۶    
احتمال کاهش قیمت طلا در آخرین روزهای سال بالا گرفت. امروز اونس جهانی با یک گام بلند حدود 21 دلار عقب نشست و ریزش دیگری در بازار طلا رقم زد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۷    
قیمت گوشی شیائومی در بازار امروز جمعه 22 اسفند 99 به قرار زیر است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۵    
اتحادیه اروپا طی بیانیه ای از تمدید تحریم های خود علیه بیش از 200 شخص و نهاد روسی به مدت 6 ماه دیگر خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۵    
تبریک عید نوروز 1400، عکس نوروز 1400، آهنگ نوروز 1400، پیام نوروز 1400، شعر نوروز 1400، هفت سین نوروز 1400، متن عید نوروز، رنگ سال 1400 و تقویم 1400 همگی در اینجا است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۵    
نماآهنگ لباس سبز بابا با صدای محسن توسلی و صابرخراسانی به مناسبت روز شهید منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۲    
وزیر خارجه سابق آمریکا با حمایت قاطع از فروش تسلیحات به عربستان سعودی از رویکرد دولت بایدن در قبال ایران انتقاد کرد و گفت، ایرانی ها می دانند چگونه از میان نقاط ضعف آمریکا عبور کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۰    
کارشناس هواشناسی گفت: امشب با تقویت و گسترش سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور از جمله البرز و تهران بارش خواهیم داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۰    
نرم نرمک می رسد اینک بهار خوش به حال روزگار خوش به حال چشمه ها و دشت ها خوش به حال دانه ها و سبزه ها! کلیپ و فیلم تبریک عید نوروز 1400 برای آغاز سالی بهتر.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۱    
معاون وزیر کار از آغاز کلنگ زنی برخی از پروژه های مسکن ملی تا قبل از پایان سال خبر داد و با اشاره به استقبال کارگران و بازنشستگان از این طرح ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۰    
نماینده آمریکا در امور یمن مدعی شد واشنگتن طرح آتش بس در این کشور را به جنبش انصارالله ارائه کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۷    
ارزش سهام عدالت در پایان معاملات این هفته با روند نزولی همراه بود و کاهش 0.6 درصدی را تجربه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۶    
منابع یمنی از پیشروی های جدید ارتش و کمیته های مردمی یمن در جنوب غرب مأرب و انهدام قایق جنگی ائتلاف سعودی در آب های سد مأرب و حقوق بالایی که ترکیه به مزدوران خود در سوریه برای جنگ در یمن تعیین کرده ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۷    
رسانه قطری اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز می تواند محل میزبانی مسابقات مقدماتی جام جهانی را تغییر دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۱    
نشریه آمریکایی در تحلیلی به ریاست جمهوری بایدن در عرصه سیاست خارجی پرداخت و نوشت گرچه او منتقد سیاست فشار حداکثری ترامپ علیه ایران بود، در عمل همان راه را در پیش گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۰    
بر اساس گزارش دریافت شده، پس از اصابت شئ انفجاری به بدنه کشتی، آتش سوزی مختصری در محل انفجار رخ داده که با تلاش به موقع فرمانده و خدمه کشتی آتش بلافاصله مهار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۱    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با انتقاد از مشکلات بازار مرغ و روغن گفت: مخاطب حل مشکلات اقتصادی رئیس جمهور و دولت است .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۲    
با پرداخت 90 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی، مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان این سازمان، در سال آینده به اجرا در می آید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۶    
امارات قصد دارد صندوق 10 میلیارد دلاری در اراضی اشغالی فلسطین افتتاح کند و هدف از این اقدام، سرمایه گذاری در بخشهای راهبردی رژیم صهیونیستی عنوان شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۰    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه هر روز نظام اسلامی به جلوتر پیش می رود، گفت: اسراییل امروز به دور خودش دیوار می کشد و مطمئن باشد که ما آن دیوار را هم خراب خواهیم کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۰    
عبدالناصر همتی نوشت: رشد اقتصادی پاییز 3.9درصد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای حل مشکلات اقتصادی مردم نگاه سیاسی نداریم، گفت: مردم این روزها حتی پای مرغ هم نمی توانند بخرند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۱    
پارلمان اروپا با اکثریت آراء سرکوب مخالفان در بحرین را محکوم کرده و خواستار توقف این اقدامات شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۶    
حسین البخیتی در تحلیل اقدامات دولت بایدن، گفت که وی به رویکرد دولت های قبلی آمریکا در قبال یمن ادامه خواهد داد و فقط چیزی که تغییر کرده ظواهر است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۶    
فرانسه، یونان، قبرس و رژیم صهیونیستی در منطقه پرتنش شرق مدیترانه رزمایش نظامی برگزار کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۰    
چهار کشور اروپایی و آمریکا در بیانیه ای عملیات آزادسازی شهر مأرب در یمن را محکوم کرده و خواستار توقف آن شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۲    
در حالی دولت خواستار افزایش حدود 1 میلیون تومانی و کارفرماها 750 هزار تومانی مزد 1400 کارگران هستند که نمایندگان کارگری در شورای عالی کار از پیشنهاد افزایش 1 میلیون و 955 هزار تومانی خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۶    
کمیل طیبی، اقتصاددان با برشمردن عوامل موثر بر پیمودن مسیر رشد و توسعه گفت: هرچند تحریم ها می توانند عامل مهمی در کاهش سرعت توسعه باشند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۷    
شاخص کل بورس در هفته اخیر 28 هزار و 865 واحد رشد کرد و افت هفته قبل را جبران کرد. آیا می توان به رشد شاخص امیدوار بود؟ روندهای درونی بازار چه نشانه های مثبت و منفی برای سهام داران دارند؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۱    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: بعضی سازندگان ایرانی که حاضر نشدند وارد پروژه مسکن ملی شوند و شرکتهای ترکیه ای با قیمتهای ارزانتر جای آنها را گرفتند، بازار مسکن را ملتهب جلوه می دهند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۲    
وزیر کشور گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا مقرر شده سفر به شهرهای قرمز و نارنجی و از این شهرها ممنوع باشد، اما به بقیه شهرستانها و شهرها سفر آزاد است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۲    
در حالی که گوشت مرغ چند ماهی است گران و مسئولان تنظیم بازار از کنترل قیمت نانوان هستند ممنوعیت صادرات آن امروز ابلاغ شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۶    
علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی و سخنگوی دولت به مناسبت روز شهدا با حضور در منزل شهیدان خالقی پور از مقام شهدا تجلیل کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۶    
سفیر ایران در بولیوی و رئیس مجلس نمایندگان این کشور بر گسترش همکاری های پارلمانی میان تهران - لاپاز تاکید کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۶    
مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: آخرین وضعیت رنگ بندی شهر ها در هفته آینده مشخص و ابلاغ خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۶    
یک تخصص تغذیه گفت: مصرف بیش از اندازه و کنترل نشده هر نوع خشکبار شیرین برای این بیماران دیابتی خطرناک است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۶    
فرماندار تهران گفت: دو روز گذشته 143 نفر به صورت حضوری برای نامزدی در شوراهای های شهر و روستا ثبت نام کرده اند اما بخش اعظمی از ثبت نام ها در فضای مجازی بوده است .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۰    
سرلشکر حسین سلامی در پیامی عروج آسمانی سردار سرتیپ کوسه چی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس را تسلیت گفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۱    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت: در سایه زور و تهدید هرگز با آمریکا ⁧‫مذاکره‬⁩ نخواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۰    
احمد نوراللهی از بازیکنانی است که در پایان این فصل قراردادش با پرسپولیس به پایان می رسد و مذاکرات مدیران با او برای تمدید قرارداد ادامه دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۶    
مدافع سرخ ها از شرایط خود در این تیم راضی نیست واحتمالا راهی تیم دیگری خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی شب گذشته وارد مشهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۱    
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: حمایت ما از شیخ سلمان اشتباه بود که نتیجه آن را امروز می بینیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۲    
دقایقی پیش صدای آژیر خطر در محدوده شهرک آزمایش و گیشا در شهر تهران شنیده شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۶    
آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز جمعه 22 اسفند اعلام شد که بر اساس آن 53 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته جان خود را از دست دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۶    
رسانه های رژیم صهیونیستی از قصد رئیس این رژیم برای سفر به پایتخت چند کشور اروپایی جهت گفت وگو درباره ایران خبر داده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۱    
تکرار فینال مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران امروز ساعت 17 از شبکه نسیم است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۲    
دریادار خانزادی گفت: با تلاش بی وقفه توانسته ایم نیروی دریایی ارتش را به کلکسیونی از تجهیزات از جمله انواع موشک های هوشمند مجهز کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۶    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: همه تلاش رئیس جمهور این است تا دولت را بدون تحریم به دولت بعدی تحویل دهد و این برای ما بسیار مهم است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۵    
معاون درمان ستاد کرونا استان تهران تاکید کرد: آثار سفرها و عدم رعایت پروتکل ها در خریدهای نوروزی از هفته سوم فروردین ماه آشکار خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۱    
امروز هرگرم طلای 18عیار یک میلیون و 376 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 590 هزار تومان است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۲    
سرهنگ بهرام آبادی درباره وضعیت ترافیکی مسیرهای منتهی به بهشت زهرا، توضیحاتی داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۲    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس از ورود این کمیسیون به بحث مشکلات کادر درمان دربحث آزمون دستیاری خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۱    
وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص بیستمین سالگرد معاهده اساس روابط متقابل و اصول همکاری بین ایران و روسیه بیانیه ای صادر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۱    
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور طی نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی مطالبی را درباره حمایت از زنان سرپرست خانوار مطرح کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۷    
قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین المللی تغییراتی را تجربه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۲    
رهبران آمریکا، هند، استرالیا و ژاپن در یک نشست مجازی درباره چالش های منطقه آسیا-اقیانوسیه از جمله مقابله با چین دیدار و رایزنی خواهند کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۰    
کارشناس بازار سرمایه در خصوص وضعیت آینده بورس گفت: بازار سرمایه تنها یک حلقه از بازارهای موازی دیگر به حساب می آید تمام بازارها با یکدیگر تعریف می شوند و جداگانه معنا و مفهوم خاصی ندارند هنر این است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۷    
بلومبرگ طی گزارشی نوشت: پیش بینی می شود واردات نفت خام چین از ایران در ماه مارس به 856 هزار بشکه در روز برسد که بالاترین رقم طی دو سال گذشته و 129 درصد بیشتر از ماه قبل است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۶    
آخرین وزیر دفاع دولت سابق آمریکا نقش دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق این کشور را در حمله به ساختمان کنگره تأیید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۰    
16 کشور از جمله ایران و چین طرحی برای تشکیل ائتلافی با هدف دفاع از منشور ملل متحد و مقابله با سیاست های یکجانبه تحریم و زور ارائه کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۰    
گروهی متشکل از 24 نماینده کنگره آمریکا در نامه ای به آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور خواستار توافق طولانی تر، قوی تر و سختگیرانه تری با ایران شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۰    
امروز وزش باد شدید تا خیلی شدید برای بیشتر مناطق کشور و شنبه برای بیشتر مناطق نیمه شرقی کشور پیش بینی می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۶    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد دولت این کشور هیچ حرکت یکجانبه ای برای ترغیب ایران به حضور در میز مذاکره جهت گفت وگو در خصوص برجام پیشنهاد نخواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۶:۳۶    
قیمت ربع سکه جمعه 22 اسفند 99 مشخص شد که بر اساس آن شاهد ثبات نسبی قیمت ربع سکه در بازار بوده ایم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۶:۲۷    
قیمت سکه پارسیان کادویی امروز جمعه 22 اسفند 99 در پی کاهش نسبی قیمت طلا در بازار امروز کاهشی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۶:۰۶    
قیمت طلای 18 عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز جمعه 22 اسفند 99 اعلام شد که طبق آن قیمت طلای 18 عیار در بازار امروز با کاهش قیمت روبرو شد.