چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۵:۲۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 24 اسفند 1399 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 31 خرداد 1399 راهبرد معاصر 31 تیر 1399 راهبرد معاصر 1 مرداد 1399 راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 راهبرد معاصر 30 مهر 1399 راهبرد معاصر 30 آبان 1399 راهبرد معاصر 30 آذر 1399 راهبرد معاصر 30 دی 1399 راهبرد معاصر 30 بهمن 1399 راهبرد معاصر 1 اسفند 1399 راهبرد معاصر 2 اسفند 1399 راهبرد معاصر 3 اسفند 1399 راهبرد معاصر 4 اسفند 1399 راهبرد معاصر 5 اسفند 1399 راهبرد معاصر 6 اسفند 1399 راهبرد معاصر 7 اسفند 1399 راهبرد معاصر 8 اسفند 1399 راهبرد معاصر 9 اسفند 1399 راهبرد معاصر 10 اسفند 1399 راهبرد معاصر 11 اسفند 1399 راهبرد معاصر 12 اسفند 1399 راهبرد معاصر 13 اسفند 1399 راهبرد معاصر 14 اسفند 1399 راهبرد معاصر 15 اسفند 1399 راهبرد معاصر 16 اسفند 1399 راهبرد معاصر 17 اسفند 1399 راهبرد معاصر 18 اسفند 1399 راهبرد معاصر 19 اسفند 1399 راهبرد معاصر 20 اسفند 1399 راهبرد معاصر 21 اسفند 1399 راهبرد معاصر 22 اسفند 1399 راهبرد معاصر 23 اسفند 1399 راهبرد معاصر 24 اسفند 1399 راهبرد معاصر 25 اسفند 1399 راهبرد معاصر 26 اسفند 1399 راهبرد معاصر 27 اسفند 1399 راهبرد معاصر 28 اسفند 1399 راهبرد معاصر 29 اسفند 1399 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۷    
نقشه جهانی خطر زلزله و جایگاه ایران مهدی زارع نقشه جهانی خطر زلزله که اخیرا به عنوان نتیجه پروژه بین المللی مدل زمین لرزه جهان منتشر شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۵    
لیلا ایرانی بازیگر زن ایرانی که در سریال در حاشیه و برنامه دورهمی حضور داشته به کشور ترکیه مهاجرت نموده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۶    
جزئیات اجرای طرح ترافیک 1400 تهران اعلام شد که بر اساس آن قیمت پایه مجوز طرح ترافیک 35 هزار تومان اعلام شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۱    
انگلیس تصمیم دارد ظرفیت حملات سایبری علیه کشورهای متخاصم را افزایش دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۲    
پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف جلوگیری از نشت داده های با اهمیت به خارج از کشور، پروژه طراحی و توسعه سکوی هوش مصنوعی را تعریف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۱    
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه در پیام رسان های اجتماعی بومی حدود 20 میلیون کاربر داریم، گفت: وزارت ارتباطات از خدماتی که قرار بوده در فاز دوم به پیام رسان ها ارائه کند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۵    
گوگل به علت بی توجهی به حریم شخصی کاربران و ردگیری فعالیت های آنها در زمان استفاده از مرورگر کروم حتی در صورت فعال کردن حالت اینکوگنیتو مورد پیگرد قضائی قرار گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۰    
یک استاد دانشگاه گفت: مهمترین اولویت شهر تهران در 10 سال آینده را حکمرانی هوشمند و هماهنگ سازی الگوی توسعه شهری با تحولات فناوری ارتباطات و اطلاعات برشمرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۷    
رئیس سازمان برنامه بودجه امروز در حالی از اداره موفقیت آمیز کشور با یک بیستم درآمدهای نفتی ایران سخن گفته که فقط طی همین سال جاری نرخ ارز بیش از 62 درصد رشد داشته و تورم رکورد 24 سال اخیرش را شکسته ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: وضعیت استخدام معلمان تا پایان برنامه ششم توسعه تعیین تکلیف می شود و افراد دارای شرایط به دانشگاه فرهنگیان معرفی می شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۲    
توانگر نماینده مجلس: پروژه های پر پول، با تصمیم زنگنه در دست شرکت ⁧پتروپارس⁩ است؛ سیاسی ترین شرکت نفتی ایران که روزگاری در دست مشارکتی ها و اصلاح طلبان بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۲    
دولت موظف شد یارانه گاز مایع را در سال جدید به ازای هر ایرانی پرداخت کند. جزئیات مبلغ یارانه جدید مصوب مجلس را در ادامه مورد بررسی قرار دادیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۰:۱۵    
بمب خبری پرسپولیس در نقل و انتقالات پرسپولیس ترکید و پس از نامه فرهاد مجیدی مبنی بر اخراج محمد دانشگر، رایزنی هایی در مورد حضور محمد دانشگر در پرسپولیس صورت گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۰    
وزیران خارجه آمریکا و فرانسه شامگاه یکشنبه تلفنی درباره تحولات منطقه غرب آسیا از جمله ایران گفت وگو کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۳:۵۷    
یک سرباز هرجایی که به او گفته شود خدمت می کند، اما وقتی یک نیروی انسانی که بدون درنظر گرفتن جایگاه حقوقی کسی در برابر یک خواست غیرقانونی او اصطلاحاً کوتاه نیامده و با تمام توان قانون را خط به خط اجرا ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: با ورود وزارت جهاد کشاورزی امروز 1000 تن مرغ وارد بازار تهران شد و در تلاش هستیم عرضه بالا تا پایان هفته ادامه داشته باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۲    
گرانترین اتومبیل ها ارزشی فراتر از قیمت دارند، آن ها جزو اختراعات به شمار می روند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۲    
حداقل حقوق کارگران در سال 1400 مبلغ 2 میلیون 655 هزار تومان تعیین شده که افزایش 39 درصدی با حقوق کارگران سال 99 داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۷    
با توجه به مصوبه شورای عالی کار در شب گذشته، کارگران می توانند از فروردین ماه سال آینده منتظر اعمال این افزایش حقوق ها باشند تا در اولین حقوق سال 1400 مبالغ جدید را دریافت کنند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۱    
آخرین ارزیابی صورت گرفته از وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی بهمن سال جاری، نشان دهنده آن است که تنها یکی از خودروهای داخلی موفق به اخذ پنج ستاره کیفی شده است و مابقی خودروهای داخلی به چهار ستاره ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۰    
یکی از اعضای شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن به بررسی تحولات جبهه های این کشور پرداخت و گفت که جنگ یمن محاسبات آمریکا را برهم زد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۲:۲۷    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پیامی در توییتر با اشاره به اقدام اخیر نتانیاهو در ممانعت از ورود ولیعهد اردن به مسجد الاقصی نوشت که نتانیاهو برای امنیت این رژیم مضر است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۲:۲۱    
اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان نه به صورت کامل و کافی و درباره همه، اما انجام شده است... استاد دانشگاهی که امسال بازنشست شده با استادی که پنج سال پیش بازنشست شده حقوق هم تراز دریافت می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۰    
خودرو های سایپا و ایران خودرو امروز با کاهش قیمت در بازار حضور دارند.برخلاف هر سال که بازار شب عید خودرو با افزایش قیمت و رونق معاملات روبرو بود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۰    
پس از پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی، همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دستور کار قرار گرفت و امروز خبر مهم از همسان سازی حقوق بازنشستگان منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۱    
دو روز است که شاخص کل بازار سهام روند صعودی گرفته اما بسیاری از نمادها هنوز در صف های فروش قفل هستند. چگونه هم شاخص کل مثبت است و هم بسیاری از نمادها در صف فروشند؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۰    
تردد به شهرهای با وضعیت کرونایی قرمز و نارنجی در ایام عید و سفرهای نوروزی به این شهر ها ممنوع است اما برخی افراد میتوانند با دریافت مجوز تردد به این شهر ها سفر کنند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۷    
درحال حاضر مغز پسته خام به وزن 1 کیلو گرم با قیمت 480 هزار تومان به فروش می رسد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۶    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت تفاوت ترمیم متناسب سازی حقوق بازنشستگان مشمول قانون سخت و زیان آور از فردا (25 اسفندماه) خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۰    
هیات دولت در ادامه، به منظور ترمیم ذخایر راهبردی گوشت سفید کشور و با هدف تنظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۱    
در یک ماه گذشته، کمبود روغن و مرغ در اکثر شهرهای ایران به سهمیه بندی این کالاها منجر شده است. اما حالا وزارت صمت می گوید دلیل کمبود این کالاها، قاچاق آنها به کشورهای دیگر است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۶    
پیشنهاد برقراری مقررات لغو روادید برای دارندگان گذرنامه عادی میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق را به شرط عمل متقابل، برای بررسی و تصویب به دولت ارائه شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۰    
تغییرات قیمت خودرو سایپا و قیمت خودرو ایران خودرو یکشنبه 24 اسفند 99 اعلام شد و تغییرات لحظه ای قیمت خودرو موجب افزایش نگرانی در جامعه شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۲    
در حالی که برخی نوسان گیران و دلالان اوراق تسهیلات مسکن بار دیگر بخت خود را برای صعود قیمت اوراق تسهیلات مسکن به کانال 60 هزار تومان آزمودند، اما رکود بازار مسکن نرخ ها را ثابت نگه داشت
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۷    
چهارشنبه سوری تا الان 3 فوتی و 230 مصدوم دارد
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۹:۴۵    
سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق کلیه پرواز های شرکت های هواپیمایی داخلی و عراقی از مبدا عراق به مدت یک هفته خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۱    
قیمت طلا نسبت به آخرین معاملات روز گذشته با هفت هزار تومان کاهش به یک میلیون و 47 هزار تومان رسید. نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران می گوید تقاضا در شب عید نسبت به سال های گذشته کمتر شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۵    
احتمالا تا پایان هفته جاری واریز سود سهام عدالت صورت میگیرد و مشاور اجرایی سهام عدالت در شرکت سپرده گذاری مرکزی جزئیات مبلغ سود سهام عدالت سال 98 و زمان واریز سود سهام عدالت را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۵    
دو روز است که معاملات بازار سهام رنگ و بوی حرکت به سمت تعادل گرفته است. اما سوال اینجاست که آیا این روند صعودی در چند روز باقیمانده سال هم ادامه دارد و این صعود، مقدمه تعادل بورس در سال 1400 است؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۱    
یک روزنامه چاپ سرزمین اشغالی نوشت که حضور محمد بن سلمان در قدرت، برای رژیم صهیونیستی ضروری است و دولت آمریکا باید از وی حمایت کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۶    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اجرای دقیق خصوصی سازی در کشور، گفت: متاسفانه اقتصاد تعاونی در ایران رونق ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۷    
دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: عرضه میوه های تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار با قیمت مصوب آغاز شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۵    
زمین لرزه ای به بزرگی 5 ریشتر ساعت 16 و 24 دقیقه عصر امروز یکشنبه- 25 اسفندماه - فاریاب در جنوب استان کرمان را لرزاند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۵    
باشگاه استقلال با پرداخت طلب بودوروف توانست پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۶    
در پایان معاملات امروز ارزش صندوق پالایشی یکم - دارا دوم امروز یکشنبه 24 اسفند مشخص شد و آنالیزها توسط کارشناسان نشان میدهد که هر واحد از پالایش یکم کاهش یافته است و ارزش پالایشی یکم نسبت به روز ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۰    
رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه برخورد جدی با زمین خواری از سوی دستگاه های متولی صورت نمی گیرد، گفت: حریم دریا در سواحل شمال حفظ شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۷    
جزئیات حداقل حقوق در سال آینده نشان می دهد درصد دستمزد اضافه شده در سال آینده بالاترین میزان در دهه اخیر بوده است. با این وجود بخش کارگری ناراضی است. این نارضایتی از کجا ناشی می شود؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۱    
ارزش سهام عدالت یک میلیونی و 500 هزار تومانی در سامانه استعلام مشخص شد و در ادامه خبر ارزش سهام عدالت امروز یکشنبه 24 اسفند را میخوانید ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۱    
استاندار تهران گفت: براساس فرم ارسالی وزارت کشور، فرمانداری ها تنها در 5 مورد برای شهروندان به شهرهای قرمز و نارنجی مجوز خروج صادر می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۷:۱۲    
مدیرعامل شرکت حریم بان و شهربان تهران از شهروندان تهرانی خواست که تنها از روزبازارها و شب بازارهایی که شهرداری در نظر گرفته است خرید کنند و تأکید کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۷    
حامد بهداد بازیگر سینمای ایران از علت عدم حضورش در برنامه دورهمی مهران مدیری و خندوانه گفت
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۵    
با تصمیم دیشب شورای عالی کار حدقل حقوق کارگران برای سال آینده 39 درصد افزایش یافت اما این مساله که این میزان از افزایش حقوق موجب آسیب به کسب وکارها می شود یکی از نگرانی هاست ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۲    
رئیس پلیس پایتخت از کشف بیش از 3 میلیون مواد محترقه غیرمجاز و برخورد جدی پلیس با فروشندگان این مواد خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۰    
رئیس شورای شهر تهران گفت: برای شرکت در دوره ششم شورای شهر ثبت نام نکردم و امیدوارم برای کاندیداتوری ریاست جمهوری هم گول نخورم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۱    
وزیر امور خارجه سابق آمریکا اذعان کرد تلاش های دولت پیشین این کشور علیه ایران نتوانست موجب کوتاه آمدن ایران شود و بازگشت به برجام امنیت منطقه را کاهش خواهد داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۵    
کارنشاس مسائل بین الملل در خصوص تحولات اخیر حماس گفت: این تحولات به دلیل یک سری از تغییرات اجباری و نتیجه تصمیم جمعی رهبران حماس بوده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۰    
لیست شهرهای قرمز نارنجی زرد کرونا برای عید نوروز مشخص شد و سفر به شهرهای قرمز با خودروی شخصی ممنوع است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور به 60.42 درصد رسیده که این میزان تقریبا همانند اوایل آبان ماه بوده و کمترین مقدار در 4 ماه گذشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۵    
استاندار تهران آخرین وضعیت رفت و آمد های این استان را در ایام عید تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با کانال 13 این رژیم اعلام کرد که دلیل لغو سفر هفته گذشته او به امارات متحده عربی، تهدید حملات انصارالله یمن بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۱    
سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم پرهیز از سفر های غیر ضروری، گفت: ویروس انگلیسی قدرت سرایت بالایی داشته و باید هموطنان عزیزمان در همه گروه های سنی با پرهیز جدی تر از تردد غیر ضروری در کنترل کرونا ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۵    
نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: پژو 206 تیپ 2 با مدل 1400 به بازار عرضه شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۶    
کادرفنی پرسپولیس هیچ تمایلی برای جذب محمد دانشگر از استقلال تهران ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۷    
بعد از 12 سال بالاخره کانادا به رتبه اول جهان صعود کرده، آمریکا، استرالیا و المان در رده های بعدی.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۱    
وزیر بهداشت درباره آخرین وضعیت تولید واکسن کرونا در کشور، گفت: سه شنبه صبح از یک واکسن جدید ایرانی در سازمان سپند وزارت دفاع رونمایی خواهیم کرد و در آنجا خواهم گفت که در ماه های آینده در عرصه بین ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۱    
وام ازدواج حداقل 70 میلیون و حداکثر 100 میلیون خواهد بود. مبلغ اقساط وام ازدواج و ضامنین مورد نیاز برای وام 100 میلیونی را مورد بررسی قرار دادیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۲    
رئیس جمهور گفت: نظارت بر قیمت ها و جلوگیری از افزایش بی رویه آن در شرایط ویژه شب عید از فوریت بیشتری برخوردار است و دستگاه های مربوطه باید نظارت های خود را بیشتر کرده و دستورات صادره را عملی کنند تا ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۲    
نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور نسبت به نظام رتبه بندی معلمان و ایجاد ساز و کار اجرایی آن برنامه ریزی کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۷    
باشگاه سپاهان برای انتقال بازیکن خود به استقلال رضایت نامه نمی دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۶    
به گفته رییس پلیس راهور ناجا تردد شبانه از ساعت 21تا 3 بامداد در تمام شهرها با وضعیت زرد، آبی، قرمز و نارنجی همچنان اعمال می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: حق التدریس معلمان شاغل به طور کامل پرداخت می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۲    
4 بازیکن تیم فوتبال استقلال دیدار برابر ماشین سازی در چارچوب رقابت های لیگ برتر را از دست دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۲    
رئیس جمهور روحانی با اشاره به برداشت از صندوق توسعه ملی برای پروژه های دولت گفت: صندوق توسعه ملّی ماحصل پول نفت است و بعد از برجام پول هایی به این صندوق وارد شد و طرح های امروز ما مرهون سیاست خارجی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۷    
قیمت هر دلار آمریکا(اسکناس) امروز یکشنبه 24 اسفند 1399 در صرافی های بانکی برای خرید به 23 هزار و 704 تومان و برای فروش به 24 هزار و 182 تومان رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۷    
شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات امروز یکشنبه 24 اسفند 1399 با رشد 12 هزار و 521 واحدی به یک میلیون و 241 هزار و 898 واحد رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۵    
محمد بن زاید با آگاهی از نیاز فزاینده دولت سوریه به اخذ منابع مالی جهت بازسازی سوریه، بر رفع تحریم قیصر جهتِ سرمایه گذاری در سوریه پای فشرده تا از این رهگذر ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۶    
مجلس، دولت را مکلف کرد که مبلغ یک میلیون تومان را صرفاً جهت خرید واحدهای صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس به نام فرزندان متولد 1400 اختصاص دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۰    
رئیس مجلس گفت: کمیسیون اقتصادی در هفته جاری با وزیر صمت درباره تنظیم بازار جلسه ای را برگزار و گزارش آن را به صحن ارائه دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۱    
سرمربی تیم استقلال برای تقویت این تیم تنها روی 2 بازیکن دیگر نظر دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۲    
در دویست و نود و هفتمین نشست شورای عالی کار حداقل دستمزد 39درصد افزایش یافت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۶    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با پیگیری های مجدانه سردار سلامی، سند راهبردی ده ساله اعتلای بسیج مبتنی بر بیانیه گام در سال 99 تدوین شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۷    
رئیس قوه قضائیه گفت: ظرف دو ماه و نیم آینده هیئت داوری باید وضعیت این کارخانه را به لحاظ مالکیت مشخص کند و ما در این زمینه تأکیدات لازم را انجام داده ایم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۱    
ساعت مسابقه پرسپولیس و نفت مسجدسلمان از هفته هجدهم لیگ برتر فصل 1400-1399 تغییر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۶    
فرمانده کل سپاه گفت: ملت در جنگ اقتصادی نجیبانه صبر کرد و پژواک صدای دشمن نشد، به دشمن آبرو نداد و آبروی ما شد و به ما روحیه و قوت قلب داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۰    
سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا ضمن اعلام اسامی 14 شهرستان دارای وضعیت قرمز برای نوروز 1400، گفت: ورود و خروج با خودرو شخصی از شهرهای قرمز ممنوع است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۰    
با اجرای مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان؛ حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به 4 میلیون می رسد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۷    
نماینده کارگران در شورای عالی کار با بیان امیدواریم به بهانه افزایش مزد قیمت ها افزایش پیدا نکند گفت: سهم دستمزد در تورم کمتر از 4درصد است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۲    
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در راستای تلاش صهیونیست ها برای انزوای جمهوری اسلامی، در تلاش است علیه ایران و برجام با کشورهای اروپایی دیدار و گفت وگو کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۰    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت با توجه به افزایش سطح غنی سازی اورانیوم از سوی ایران، این نهاد به دنبال بازرسی های گسترده تر در این کشور است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۵    
سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا ضمن اعلام اسامی 14 شهرستان دارای وضعیت قرمز برای نوروز 1400، گفت: ورود و خروج با خودرو شخصی از شهرهای قرمز ممنوع است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۷    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پاسخی دوپهلو به سوالی درباره نقش این رژیم در وقوع انفجار در بدنه کشتی تجاری ایرانی، گفت اسرائیل ملزم است در تمام جبهه ها اقدام پیشگیرانه انجام دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۲    
باید منتظر ماند و دید فرهاد مجیدی در آرمان رمضانی چه ویژگی هایی دیده که تصمیم گرفته بخشی از محبوبیت خود رابرای او هزینه کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۲    
حداقل دستمزد کارگران سال 1400 مشخص شد و بنابر آخرین تصمیم شورای عالی حداقل دستمزد کارگران با افزایش 39 درصدی به 4 میلیون و 200 هزار تومان برای خانواده 3 نفری خواهد رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۶    
نخست وزیر اسرائیل با تاکید بر اینکه روابط خوبی با رئیس جمهور جدید آمریکا دارد، اظهار داشت که در تماس با وی از جدیت خود برای مقابله با اتمی شدن ایران گفته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۷    
بر اساس آمار، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان بیش از 120 میلیون نفر، تعداد جان باختگان بیش از 2 میلیون و 600 هزار نفر و شمار بهبودیافتگان نیز بیش از 96 میلیون نفر گزارش شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۱    
یک مقام ارشد دولت آمریکا می گوید واشنگتن از نیمه ماه فوریه در تلاش برای تماس با پیونگ یانگ بوده اما کره شمالی هنوز به آنها پاسخی نداده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۷:۰۶    
قیمت ربع سکه یکشنبه 24 اسفند 99 مشخص شد که بر اساس آن شاهد افزایش نسبی قیمت ربع سکه در بازار بوده ایم.
  • ۱