چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۴:۰۶May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 19 اسفند 1399 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 31 خرداد 1399 راهبرد معاصر 31 تیر 1399 راهبرد معاصر 1 مرداد 1399 راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 راهبرد معاصر 30 مهر 1399 راهبرد معاصر 30 آبان 1399 راهبرد معاصر 30 آذر 1399 راهبرد معاصر 30 دی 1399 راهبرد معاصر 30 بهمن 1399 راهبرد معاصر 1 اسفند 1399 راهبرد معاصر 2 اسفند 1399 راهبرد معاصر 3 اسفند 1399 راهبرد معاصر 4 اسفند 1399 راهبرد معاصر 5 اسفند 1399 راهبرد معاصر 6 اسفند 1399 راهبرد معاصر 7 اسفند 1399 راهبرد معاصر 8 اسفند 1399 راهبرد معاصر 9 اسفند 1399 راهبرد معاصر 10 اسفند 1399 راهبرد معاصر 11 اسفند 1399 راهبرد معاصر 12 اسفند 1399 راهبرد معاصر 13 اسفند 1399 راهبرد معاصر 14 اسفند 1399 راهبرد معاصر 15 اسفند 1399 راهبرد معاصر 16 اسفند 1399 راهبرد معاصر 17 اسفند 1399 راهبرد معاصر 18 اسفند 1399 راهبرد معاصر 19 اسفند 1399 راهبرد معاصر 20 اسفند 1399 راهبرد معاصر 21 اسفند 1399 راهبرد معاصر 22 اسفند 1399 راهبرد معاصر 23 اسفند 1399 راهبرد معاصر 24 اسفند 1399 راهبرد معاصر 25 اسفند 1399 راهبرد معاصر 26 اسفند 1399 راهبرد معاصر 27 اسفند 1399 راهبرد معاصر 28 اسفند 1399 راهبرد معاصر 29 اسفند 1399 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۸:۲۷    
اعلام نتایج به صورت یک برابر ظرفیت است، در این اعلام نتایج سازمان سنجش با احتساب 70 درصد آزمون کتبی و 30 درصد مصاحبه نتایج را اعلام می کند و دعوت به گزینش انجام می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۲    
رئیس اتاق مشترک ایران و کره جنوبی گفت: کره جنوبی مشکلی در خصوص پرداخت نقدی مطالبات ارزی خود به ایران ندارد، اما نمی خواهد مشمول تحریم های آمریکا شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۱    
میترا ابراهیمی مدعی شد که به او تهمت زدن و گفته اند که باعث جدایی پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما شده ای.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۶    
روسیه درخواست تعدادی از قانونگذاران آمریکایی مبنی بر ایجاد توافقی فرابرجامی با ایران را دور از واقعیت توصیف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۲    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل، سیاست مذاکراتی اروپا و عدم تلاش جدی برای لغو تحریم های یکجانبه آمریکا علیه مردم ایران را فرصت سوزی خواند و تاکید کرد جمهوری اسلامی سناریوهای جدیدتری دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۱    
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب مصادیقی از تاکید معظم له در استفاده از کالای ایرانی و پرهیز استفاده از جنس خارجی را اعلام کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۸:۱۱    
پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دولت های مختلف آمریکا در راستای اهداف خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی تحریم هایی را به بهانه های مختلف وضع کرده و جنگ اقتصادی را در دستور کار قرار داده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۱:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به نامه 140 نماینده کنگره به وزیر امور خارجه این کشور مبنی بر ضرورت گنجاندن فعالیت های موشکی و منطقه ای ایران در هرگونه توافق احتمالی برای احیای برجام اعلام ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۳:۵۰    
سیداحسان خاندوزی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: میزان فرارهای مالیاتی در کشور از 120 تا 180 هزار میلیارد تومان متغیر است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۳:۴۷    
پنجشنبه هفته جاری به دلیل مبعث رسول اکرم تعطیل رسمی میباشد و پلیس راهور برای جلوگیری از مسافرت در ایام کرونا برای برخی شهرها ممنوعیت ورود در نظر گرفته است در این خبر اسامی شهرهای ممنوعیت سفر تعطیلات ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۵    
صفحه اینستاگرام رسمی لیگ قهرمانان اروپا با انتشار تصویری از مهدی طارمی و کریس رونالدو؛ نوشت: انتخاب شما کدام است؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۲    
علیرضا منصوریان بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال، با عقد قراردادی سکان هدایت آلومینیوم سازان را برعهده گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۳:۲۰    
تعطیلی مدارس در دو سال تحصیلی اخیر دائمی بوده و شیوع کرونا در کشور باعث شده است که مداس ایران به حالت نیمه تعطیل در آید و فقط دانش آموزانی که میخواهند میتوانند برای رفع اشکال به مدارس مراجعه کنند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۵    
وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای از تحریم دو مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خبر داده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۲:۴۱    
وزیر امور خارجه ایران در پیام در توییتر به نامه 140 قانونگذار آمریکایی درباره توافق جامع با ایران واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۲:۲۰    
معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران گفت: تمام مالکان ساختمان ها در سراسر کشور از ابتدای فروردین سال آینده مکلف به بیمه اجباری ساختمان مسکونی خود هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۲:۱۱    
کاخ باکینگهام سه شنبه نخستین بیانیه خود را از زمان مصاحبه افشاگرانه عروس خانواده سلطنتی انگلیس منتشر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از آغاز تحقیق و تفحص از نظام بانکی در کشور خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۰    
در سال جاری یارانه های مختلفی برای خانوار های آسیب دیده با در آمد کم در نظر گرفته شده است اما گفته می شود دولت در لایحه بودجه سال جدید دو برابر شدن یارانه را در نظر گرفته است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۷    
کارشناس بازار سرمایه گفت: باید به سهام داران بورس اطمینان خاطر داده شود و این اعتماد باعث کاهش رفتار هیجانی حقیقی ها می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۵    
فدراسیون کوهنوردی در اطلاعیه ای اعلام کرد که فعالیت های کوهنوردی برای روزهای پایانی هفته در ارتفاعات البرز، ارتفاعات شمال تهران، ارتفاعات شمال غرب کشور ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۱:۱۷    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که تحقیق روی فعالیت های هسته ای کشورمان سال ها زمان خواهد برد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۱:۰۵    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 7 خود، روش های ثبت نام الکترونیک داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر را که از فردا 20 اسفند آغاز و به مدت 7 روز ادامه دارد، تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۱:۰۲    
دفتر ریاست جمهوری عراق به یک توییت رسانه ای واکنش نشان داد و مصاحبه منتسب به برهم صالح مبنی بر توافق با رژیم صهیونیستی در صورت موافقت فلسطین را تکذیب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۰:۵۰    
بازار سهام در جریان معاملات دو روز گذشته با افزایش حجم معاملات و روند صعودی شاخص همراه بود. کارشناسان معتقدند با توجه به افزایش عرضه و تقاضا، بازار در حال برگشت به سمت روند تعادلی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۰:۴۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خنثی سازی و لغو تحریم ها باید در چارچوب رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پیگیری شود و تنها در این چارچوب پذیرفتنی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۰:۳۵    
باشگاه شهر خودرو خراسان پس از کشمکش های فراوان پیرامون مالکیت امروز به مدیریت استان خراسان واگذار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۰:۱۷    
جدول پخش برنامه های درسی مدرسه تلویزیونی دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه در روز 20 اسفند 99 که از طریق شبکه آموزش و شبکه چهارم سیما پخش می شود، اعلام شد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
-رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه از درصد کمی از ظرفیت های معادن کشور استفاده می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۵    
قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز سه شنبه 19 اسفند 99 اعلام شد. در ادامه جزئیات قیمت طلا و ارز امروز را میخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۵    
رییس جمهوری گفت: اگر برخی گرانی های کالاها زندگی و معیشت مردم را تحت فشار گذاشته از عوارض تحریم گسترده کشور است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۵    
محمد عفیف ، مسئول روابط رسانه ای حزب الله می گوید: آنچه در لبنان جریان دارد، آمیزه ای از بحران مستمر معیشتی است که از زمان سقوط ارزش پول ملی لبنان و نبود چشم اندازی جهت تشکیل دولت با وجود گذشت 7 ماه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۵    
رجبی مشهدی گفت: تولید رمز ارز در منازل خطراتی دارد و جریمه سنگین برای استخراج کنندگان آن تعیین شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۵    
140 نماینده کنگره آمریکا از دو حزب جمهوری خواه و دموکرات در نامه ای به رئیس جمهور کشورشان از او خواستند به توافقی فراتر از برجام با ایران برسد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۰    
رئیس دیوان محاسبات با بیان اینکه طرح هادی روستایی به بازنگری جدی نیازمند است گفت: امروز برخی روستاها خودشان به شهر مبدل شده اند و نمی توان با همان مدل سابق برای آنها تصمیم گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۱    
معاون سیاسی استاندار تهران گفت: ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه مورخ 1399.12.20 آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 26. 12 ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۲    
وزیر خارجه آمریکا در بیانیه ای با طرح ادعاهای بی پایه علیه ایران از تهران خواسته درباره سرنوشت یک کارمند سابق اف بی آی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۵    
معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه از بعدازظهر پنجشنبه 21 اسفند سامانه بارشی فعالی وارد کشور می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۲    
در پایان معاملات امروز ارزش صندوق پالایشی یکم - دارا دوم امروز سه شنبه 19 اسفند مشخص شد و آنالیزها توسط کارشناسان نشان میدهد که هر واحد از پالایش یکم کاهش یافته است و ارزش پالایشی یکم نسبت به روز ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۶    
رئیس پلیس تهران بزرگ درباره مطالب مطرح شده مبنی بر فروش واکسن کرونا با قیمتهای گزاف در ناصرخسرو گفت: این مطالب را به ندرت شنیده ایم و اینگونه نیست که بگوییم فروش واکسن کرونا در ناصرخسرو دایر شده ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۰    
دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: بازار طلا به ثبات رسیده و به نظر نمی رسد در روزهای باقی مانده تا پایان سال شاهد نوسان بیش از 5درصدی قیمت طلا و سکه باشیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۲    
پلیس ترکیه ساعتی پیش میلاد حاتمی از گردانندگان سایت های قمار و شرط بندی را از طریق مرز بازرگان به پلیس اینترپل ایران تحویل داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۲    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از تغییر زمان برگزاری آزمون وکالت به دلیل محدودیت تعداد حوزه های امتحانی و عدم امکان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این آزمون خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۷:۲۶    
ارزش سهام عدالت یک میلیونی و 500 هزار تومانی در سامانه استعلام مشخص شد و در ادامه خبر ارزش سهام عدالت امروز سه شنبه 19 اسفند را میخوانید ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۱    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل به خبرگزاری اسپوتنیک گفت بحرین و امارات بعد از امضای توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی با چالش های بزرگ در سطح داخلی مواجه خواهند شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۵    
گروهی از 12 ایالت آمریکا با طرح شکایتی به فرمان اجرایی جو بایدن درباره تغییرات اقلیمی اعتراض کرده و آن را ضربه ای به اقتصاد ایالات متحده تلقی کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۶    
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در مراسم افتتاح بزرگترین بیمارستان سیار کشور گفت: ساخت این بیمارستان یک سوم نمونه های خارجی هزینه در بر داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۷    
ارزش صندوق etf دارا یکم امروز سه شنبه 19 اسفند مشخص شد و آنالیز قیمت هر سهم سهام دولتی در این خبر ارائه می شود. در پایان روز ارزش هر واحد از دارایکم کاهش یافت و نسبت به روز گذشته با کاهش 3 ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۱    
هزینه وام مسکن طی روزهای اخیر تقریبا هیچ تغییری نداشته و نرخ سود وام در 20.5 درصد ثابت مانده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۰    
رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه بودجه 1400 منجر به افزایش تورم و در رفتن فنر ارز می شود، گفت: سال 99 بدترین سال از لحاظ اعتماد عمومی به سیاست ها و اقدامات اقتصادی کشور بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۷    
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم، مدعی شد رفع احتمالی تحریم های آمریکا علیه این کشور موجب افزایش چنین حمایت هایی می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۵    
رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در جریان مراسمی در کاخ سفید نام لوید آستین، وزیر دفاع دولتش را به یاد نیاورد و گفت: همانی که آن پست را دارد!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۶    
باشگاه پرسپولیس از مدافع شهرخودرو خواست هزینه دریافت رضایتنامه اش را خودش پرداخت کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۰    
تهیه سبزه گندم در آخرین روزهای سال همواره یکی از نکات مورد توجه ایرانیان بوده است. در ادامه طرز کاشت سبزه عید گندم را با ویدئو آمورش دادیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۷    
عیسی کلانتری به 4 ماه زندان و 4 میلیون تومان جریمه محکوم شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۱    
مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران جزئیات ثبت نام طرح ترافیک سال 1400خبرنگاران را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۶    
رفتار عجیب سازمان سنجش آموزش کشور در اعلام خبر تعویق آزمون وکالت و سپس حذف اطلاعیه منتشره، باعث نگرانی و بلاتکلیفی داوطلبان شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۲    
حجت الاسلام رئیسی گفت: اعلام شده است که بیشترین تخلف در حوزه روستاها، شهرها و در رابطه با حوزه اراضی و حریم راه ها صورت می گیرد که باید در رابطه با این موضوع حساسیت بیشتری داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۶    
محسن رضایی گفت که به صورت سازمان یافته در جلسات وحدت حضور ندارد، اما در حال کمک کردن به نیرو های انقلاب جهت رسیدن به گزینه مطلوب برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۶    
رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: امکانات تولید انبوه واکسن کرونا فراهم شده است و به ملت عزیز ایران قول می دهیم طی 2 ماه و نیم آینده، چیزی به نام دغدغه واکسن در کشور نخواهیم داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۰    
وزرای خارجه روسیه و امارات با حضور در نشست خبری مشترک در ابوظبی، درباره مسائل مختلفی از جمله بحران سوریه، گفت وگوها برای حل مناقشات فلسطین و توافق هسته ای ایران صحبت کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۷    
علی رغم آنچه معاون اول رئیس جمهور عنوان کرده اند مبنی بر گران شدن کالاهای اساسی با خبر حذف ارز 4200 تومانی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۱    
عربستان سعودی در نبود حمایت لازم از سوی همپیمانان منطقه ای خود، با دادن امتیازاتی، از ترکیه در یمن طلب یاری کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۱    
پس از سفر رئیس قوه قضاییه به بغداد زمینه بازگشت مطالبات ایران از عراق فراهم شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۵    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت صمت گفت: عدم فروش مرغ توسط هر واحد صنفی بر خلاف داشتن مرغ، تخلف بوده و بازرسان سریعا به همراه قاضی در محل مستقر می شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۴:۲۶    
علی رغم تمام گزارشهای متعدد مبنی بر نابه سامانی بازار کالاهای اساسی، دولت هنوز تدبیر مناسبی را به کار نگرفته و مردم همچنان برای خرید مواد غذایی در بازار سرگردان هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۵    
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: در سال 99 صادرات بدون نفت خام 18 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۲    
جدیدترین قیمت طلا، سکه، دلار و ارز امروز سه شنبه 19 اسفند 99 اعلام شد و هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 8 هزار تومان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۰    
با وجود اعلام مسئولان مبنی بر افزایش عرضه روغن خوراکی اما همچنان کمبود و مشکلاتی در بازار این محصول وجود دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۱    
رئیس جمهور گفت: اعمال تغییر در قوانین عادی و دائمی در قانون بودجه برخلاف قانون اساسی و به صلاح ساختارمندی نظام اقتصادی و اداری کشور نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۵    
وضعیت پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی باوجود توافق انجام شده تغییری نکرده است و از طرف دیگر بخش اندکی از 3.5 میلیارد دلار موجود در حساب ایران در بانک عراقی، صرف واردات کالای اساسی شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۶    
وزیر صمت با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی نیست، گفت: عرضه میوه، روغن و کالاهای نوروزی از امروز آغاز شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
تحلیلگر مسائل اجتماعی در خصوص وضعیت سن ازدواج گفت: ازدواج اگر در سنین بلوغ یا اوایل سن بلوغ بسیار مناسب است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
کشتی گیر مطرح ایران موفق به کسب سهمیه المپیک شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۶    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به تمایل دولت جدید این کشور برای از سرگیری کمک ها به فلسطینیان، گفت سیاست رئیس جمهور آمریکا حمایت از راهکار دو دولتی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۰    
علی ربیعی گفت: برجام نقطه عطفی در تاریخ صلح جویی ایران است. امروز کسی که باید اولین قدم را در دیپلماسی بر دارند آنها هستند نه ما.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۵    
آزمون وکالت 99 کانون وکلا که قرار بود 22 اسفند برگزار شود بار دیگر به دلیل شرایط نامناسب کرونا در کشور لغو شد. جزییات تعویق آزمون وکالت 99 کانون وکلا و علت آن را در ادامه مورد بررسی قرار دادیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۲    
وزیر بهداشت تاکید کرد:در سفر فرد ناقل ویروس جهش یافته را به سایر نقاط منتقل می کند؛ در نتیجه التماس و خواهش می کنم که مردم به سفر نروند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۶    
رئیس جمهور گفت: تنها راه پایدار برای نزدیکی میان ملت ها، بازگشت به سرچشمه های زلال دانش و فرهنگ است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۷    
بررسی های خبرنگار ما حکایت از اختلاف قیمت معنادار قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو و سایپا و قیمت بازار وجود دارد که در ادامه به بررسی وضعیت قیمت خودرو در کارخانه و بازار می پردازیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۵    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه، در مجلس چاره ای نداشتیم که افزایش حقوقها را طوری تنظیم کنیم که اندکی از شکاف حداقل و حداکثر حقوق کاسته شود، گفت: حداکثر حقوق 33 میلیون تومان شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۶    
هیئت قضات رسیگی کننده به پرونده اتهامی رپر معروف برای مشخص شدن عمدی یا غیرعمدی بودن قتل ناپدری به دست او، جلسه ای دو و نیم ساعته تشکیل دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۷    
امام خامنه ای در پیامی به کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز ویژه تجلیل از زنان شهید، جانباز و آزاده، این زنان مجاهد، شجاع و فداکار را از برترین قله های افتخارات انقلاب اسلامی خواندند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۱    
رئیس پلیس راهور گفت: ورود به شهر های قرمز و نارنجی برای پلاک های غیربومی ممنوع خواهد بود و پلاک های بومی نیز نمی توانند از شهر های مذکور خارج شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۰    
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی فعال به کشور طی روز پنجشنبه از کاهش 8 تا 12 درجه ای دما در اکثر مناطق کشور خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۵    
شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز سه شنبه 19 اسفند 1399 با رشد 11 هزار و 640 واحدی به یک میلیون و 211 هزار و 528 واحد رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۲    
با توجه به جهش شدید قیمت خودرو در سال جاری بسیاری از کارشناسان براین باورند که اگر میزان تولید خودرو داخلی افزایش چشمگیری داشته باشد و بتواند نیاز داخلی را تامین کند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۰    
رویترز طی گزارشی به نقل منابع صنعتی و آمارهای ریفینیتیو مدعی شد، ایران در ماه های اخیر به آرامی مقادیری زیادی نفت خام را به چین انتقال داده است و پالایشگاه های دولتی هند با فرض اینکه تحریم های ایران ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۷    
طراحی سامانه ای برای نشان دادن ریال به ریال دریافتی های مدیران یک کار ویژه، نیاز و ضرورت است، تحقق این موضوع به معنای تحقق عدالت وحرکت به سمت نهادینه کردن عدالت اجتماعی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۱    
هروویه میلیچ، مدافع کروات تیم فوتبال استقلال از مسئولان باشگاه استقلال خواست بلیت بازگشت او به ایران را تهیه کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۲    
همزمان با خبرهایی از پیشروی نیروهای صنعاء برای آزادسازی استان مأرب در مرکز یمن، استاندار وابسته به دولت مستعفی یمن در مأرب مدعی شد ریاض و امارات به ترتیب نیروها و پدافند هوایی خود را خارج کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۲    
دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق حمله نارنجکی شامگاه دوشنبه در مسیر حرکت زائران امام موسی کاظم(ع) در شمال بغداد را بزدلانه خواند و تاکید کرد الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی عراق تروریسم را ریشه کن ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۶    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که تروریست های هیئت تحریر الشام (جبهه النصره سابق) در تدارک انجام حمله شیمیایی در ادلب و متهم کردن دولت سوریه به دست داشتن در این حمله شیمیایی هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کردستان اگرچه ظرفیت های فراوانی دارد اما به نسبت شاخص های توسعه محروم است که کمک به رفع این محرومیت در بودجه 1400 دیده شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۶    
شیث رضایی، بازیکن سابق پرسپولیس گفت: نمی دانم فراز کمالوند الان چه چیزهایی گفته ولی جلوی من که نمی تواند پرسپولیسی بودنش را کتمان کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۵    
اولین عکس از پشت صحنه سریال پایتخت ویژه نوروز 1400 را در ادامه مشاهده نمائید همچنین لازم به ذکر است که سارا و نیکا و بهبود در سری جدید حضور ندارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۰    
جدیدترین عکس از سولماز غنی و آرش دهقان بازیگران سریال ملکه گدایان را در زیر مشاهده کنید.
  • ۱